Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 19:37:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
709
710
711
712
713
714
715
[
716
]
717
718
719
720
721
722
723
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10898195 alkalommal)
Foley
és 23 vendég van a témában
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35750 Dátum:
2017.10.24 kedd, 16:38:32 »
Még nem mértem meg mert a kiszerelésre koncentráltam de így hogy Alf adott értéket van kiindulási alapom...
Köszi
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35751 Dátum:
2017.10.24 kedd, 18:34:07 »
Sziasztok!
A relé csak a fűtőbetétet kapcsolja a porlasztóban? Mert kivettem a relét és a kapcsain mértem ellenállást nem tudtam most aláfeküdni a kocsinak. Ott 2 ohm-ot mértem gondolom a kábelezés miatt. Viszont a múltkor írtam hogy a biztije jó de most láttam hogy már az is kiolvadt...
Holnap megy a verda vezérlés cserére megkérem a srácot hogy próbálja meglazítani nekem. Ha neki sem sikerül akkor sajnos marad a flex.
Rohadtul sokallom ezért a cuccért a 78000 Ft-ot cromaxnál.
Ha úgy alakul tudtok olcsóbb forrást?
Köszi!
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35752 Dátum:
2017.10.24 kedd, 20:04:55 »
Idézetet írta: Stieve - 2017.10.24 kedd, 18:34:07
Sziasztok!
A relé csak a fűtőbetétet kapcsolja a porlasztóban? Mert kivettem a relét és a kapcsain mértem ellenállást nem tudtam most aláfeküdni a kocsinak. Ott 2 ohm-ot mértem gondolom a kábelezés miatt. Viszont a múltkor írtam hogy a biztije jó de most láttam hogy már az is kiolvadt...
Holnap megy a verda vezérlés cserére megkérem a srácot hogy próbálja meglazítani nekem. Ha neki sem sikerül akkor sajnos marad a flex.
Rohadtul sokallom ezért a cuccért a 78000 Ft-ot cromaxnál.
Ha úgy alakul tudtok olcsóbb forrást?
Köszi!
Az nem porlasztó.Az egy sima cső.Tényleg ne adj érte 80at!
Az izzító csak előtte van, hogy arra sprickoljon go-t,és az meg jól begyujtja.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600_thumb.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.24 kedd, 20:10:37 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35753 Dátum:
2017.10.24 kedd, 21:23:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.24 kedd, 20:04:55
Az nem porlasztó.Az egy sima cső.Tényleg ne adj érte 80at!
Az izzító csak előtte van, hogy arra sprickoljon go-t,és az meg jól begyujtja.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2014/post-90710-0-94271400-1411229600_thumb.jpg
Pontosan igy van.
Baromira nem akarok erte ennyit adni csak gyakorlatilag belesült a cucc egyelőre nem tudtam leszedni. Remélem holnap az autószerelő ügyesebb és felkészültebb lesz
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35754 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 18:19:23 »
Na urak helyzet van!
Nehezen de a szerelőnek sikerült meglazítani a cuccost tegnap. Ma le is szedtem és a melegítős ütögetős technikával nekem is kiköpte a dzsuvát és utána már szépen szájjal is át tudtam fújni ahogy anno irtátok.
A statikus regen viszont csak 97%-ig ment le és azt írta időtúllépés miatt sikertelen. Jó sokáig tartott egyebkent. Viszont utána kiírta hogyha hibatorles után nem jön vissza egyik hibaüzenet sem akkor sikeresnek tekinthető.
Mi errol a véleményetek? Az tény hogy a befecskendező vagy minek nevezzük el volt dugulva. Az is tény, hogy kapásból ment 97-ig a regen tehát javulás van nem kicsit. Amúgy a szagát is éreztem közben tehát valami dolgozott.
Amit még el kell mondanom hogy kiszedett állapotban az izzítóján 2,2 ohmot mértem ez meg piszkálja a csőröm nem-e elhasználódóban van. Lehet külön venni kérdés, hogy kellhet e?
Mindenesetre nagyok vagytok mint mindig!!!
Köszönöm szépen a segítségeket!
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35755 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 19:39:59 »
Idézetet írta: Stieve - 2017.10.26 csütörtök, 18:19:23
Na urak helyzet van!
Nehezen de a szerelőnek sikerült meglazítani a cuccost tegnap. Ma le is szedtem és a melegítős ütögetős technikával nekem is kiköpte a dzsuvát és utána már szépen szájjal is át tudtam fújni ahogy anno irtátok.
A statikus regen viszont csak 97%-ig ment le és azt írta időtúllépés miatt sikertelen. Jó sokáig tartott egyebkent. Viszont utána kiírta hogyha hibatorles után nem jön vissza egyik hibaüzenet sem akkor sikeresnek tekinthető.
Mi errol a véleményetek? Az tény hogy a befecskendező vagy minek nevezzük el volt dugulva. Az is tény, hogy kapásból ment 97-ig a regen tehát javulás van nem kicsit. Amúgy a szagát is éreztem közben tehát valami dolgozott.
Amit még el kell mondanom hogy kiszedett állapotban az izzítóján 2,2 ohmot mértem ez meg piszkálja a csőröm nem-e elhasználódóban van. Lehet külön venni kérdés, hogy kellhet e?
Mindenesetre nagyok vagytok mint mindig!!!
Köszönöm szépen a segítségeket!
Csak tipp, de talán annyira el volt már dugulva, hogy a tervezett időbe nem fért bele. Ha ezután rendesen viselkedik, akkor megoldottnak tekinthető a probléma.
Az izzítón inkább áramot kéne mérni, mint ellenállást. Ilyen kis ellenállásnál túl nagy a mérési hiba. Az áram érték egyértelműen megmondaná, hogy mi a helyzet, feltéve, hogy tudjuk a jó izzító áramfelvételét
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35756 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 19:40:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.23 hétfő, 17:57:37
Ahogy Zsolti írja, lehet 1 ütemben is, a lényeg, hogy a konverterben is cserélődjön az olaj.
9-én megy váltóolaj frissítésre, ujjak keresztben.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Stieve
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 130
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35757 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 20:06:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.10.26 csütörtök, 19:39:59
Csak tipp, de talán annyira el volt már dugulva, hogy a tervezett időbe nem fért bele. Ha ezután rendesen viselkedik, akkor megoldottnak tekinthető a probléma.
Az izzítón inkább áramot kéne mérni, mint ellenállást. Ilyen kis ellenállásnál túl nagy a mérési hiba. Az áram érték egyértelműen megmondaná, hogy mi a helyzet, feltéve, hogy tudjuk a jó izzító áramfelvételét
Igen ez felmerult bennem is, hogy nagyon tele volt es ezert tartott sokaig. A javulas egyertelmu mert eddig soha nem ment tovabb 20 szazaleknal. De majd az ido eldonti.
Az áramfelvétel pedig jogos.
Ha ujra elojon a hiba talan veszek egy ujat es majd jol megmerjuk...
Koszi...
Naplózva
2015 MKV 2.0 TDCi Turnier
Múlt: 2010 MKIV 2.0 TDCi Ghia Egy élmény...
Múlt: 2004 Mk3 2.0 TDCi Ghia Kombi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35758 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 20:39:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.26 csütörtök, 19:40:20
9-én megy váltóolaj frissítésre, ujjak keresztben.
kipuffgáz hőmérséklet téma nem jött elő azóta?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35759 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 21:08:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.26 csütörtök, 20:39:27
kipuffgáz hőmérséklet téma nem jött elő azóta?
Azt is meg fogjak nezni. Ha torlom azt a hibakodot, par km utan visszajon.
A heten azota csak varosoztam, barhogy kozlekedtem vele, nem csinalt semmi furcsasagot. Holnap lesz palya, kivancsi leszek.
Kozben arra is gondoltam, hogy nem-e valami silanyabb go-t sikerult tankolni, ami esetleg nem tetszett az autonak. De ha amiatt rangatott volna be, akkor kellett volna szerintem hibakodot dobjon ra. Nameg az nem kotodott volna sebesseghez.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.10.26 csütörtök, 21:18:10 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35760 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 21:49:09 »
Idézetet írta: Titanium22 - 2017.10.17 kedd, 17:17:38
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Mk4 faceliftes mondimban eltűnt az egyik első kerek szellőző befúvóról az a króm apró dísz. Tudna valaki ajánlani, honnan szerezhetnék be ilyet?
Én kb. fél éve szereztem bontóban komplett szellőző rostélyt 5eFt-ért. Külön csak a díszbetétet nem találtam sehol sem.
Amire figyelj:
Faceliftesé mattkróm!
Facelift előttié króm
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35761 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 23:04:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.26 csütörtök, 21:08:44
Azt is meg fogjak nezni. Ha torlom azt a hibakodot, par km utan visszajon.
A heten azota csak varosoztam, barhogy kozlekedtem vele, nem csinalt semmi furcsasagot. Holnap lesz palya, kivancsi leszek.
Kozben arra is gondoltam, hogy nem-e valami silanyabb go-t sikerult tankolni, ami esetleg nem tetszett az autonak. De ha amiatt rangatott volna be, akkor kellett volna szerintem hibakodot dobjon ra. Nameg az nem kotodott volna sebesseghez.
a szenzorcsere fogja sztem megoldani a problémád.
Az olajfrissítés meg jót tesz majd a váltónak.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35762 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 23:56:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.26 csütörtök, 23:04:05
a szenzorcsere fogja sztem megoldani a problémád.
Az olajfrissítés meg jót tesz majd a váltónak.
Ugy legyen
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35763 Dátum:
2017.10.27 péntek, 10:55:33 »
A faceliftes autómba első féktárcsa és betét csere szükséges. Milyen gyártmány/típust vált be nálatok, aminek ár/minőség aránya kellemes?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6475
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35764 Dátum:
2017.10.27 péntek, 14:20:35 »
Na, ugye megmondtam...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35765 Dátum:
2017.10.27 péntek, 21:01:48 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.10.27 péntek, 10:55:33
A faceliftes autómba első féktárcsa és betét csere szükséges. Milyen gyártmány/típust vált be nálatok, aminek ár/minőség aránya kellemes?
Ez biztos többször volt már téma...
én TRW tárcsa + Jurid/textar betét kombót szoktam használni.
Egyszer viszont kipróbálnám az EBC-t...
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35766 Dátum:
2017.10.28 szombat, 15:10:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.23 hétfő, 18:08:41
Az 546-os az nem EGR hiba, hanem kipuffgáz hőmérséklet.
A mapos hibákat egyelőre ignorálnám, mert sztem okozat csak.
Asszem meglett a bűnös:
S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26665
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35767 Dátum:
2017.10.28 szombat, 15:14:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 15:10:24
Asszem meglett a bűnös:
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133216_1_p.jpg[/i
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133209_1_p.jpg[/im
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133202_1_p.jpg[
S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...
Az utolsó kép alaján, ezt mintha valaki próbálta volna megragasztani... a csatlakozóknál lébő olajsár se semmi... szóval ez valami mókolt cucc
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35768 Dátum:
2017.10.28 szombat, 19:48:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 15:10:24
Asszem meglett a bűnös:
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133216_1_p.jpg
img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133209_1_p.jpg
[img width=450 height=600]http://kephost.com/images/2017/10/28/P_20171028_133202_1_p.jpg
S alakú turbócső, amelyik elől jön fel függőlegesen és a szívósorra csatlakozik. Nem tanult a Ford az MK3-ból...
van cseredarabod?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35769 Dátum:
2017.10.28 szombat, 19:56:54 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.10.28 szombat, 15:14:37
Az utolsó kép alaján, ezt mintha valaki próbálta volna megragasztani... a csatlakozóknál lébő olajsár se semmi... szóval ez valami mókolt cucc
Inkáb csak rosszul esett rá a fény. Élőben nem volt semmi jele ragasztásnak, mókolásnak.
Az olajsár se volt eget rengető mennyiségű. Mikor vettem az autót, az alsó bilincs környékénél lehetett látni valamennyit, de az olyan természetes poros-olajos-6-év-alatt-összegyűlt-trutyi volt. Kiszereléskor tapicskoltam elég sokat a bilincseknél, na meg az első rántástól számítva elmentem 5-600 km-t
Most bebandázsoltam, aztán jövő héten csere.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35770 Dátum:
2017.10.28 szombat, 19:58:02 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.28 szombat, 19:48:34
van cseredarabod?
Kapott bandázst, holnap óvatosan vissza BP. Aztán ott meg használom az MK3-mat, amíg megérkezik az új.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35771 Dátum:
2017.10.28 szombat, 20:07:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 19:58:02
Kapott bandázst, holnap óvatosan vissza BP. Aztán ott meg használom az MK3-mat, amíg megérkezik az új.
szólj ha kell,van 1 tartalékom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35772 Dátum:
2017.10.28 szombat, 20:24:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.28 szombat, 20:07:21
szólj ha kell,van 1 tartalékom.
Első körben az lenne nagy segítség, hogy milyen néven/számon kell keresni ezt.
Picicicában nem látok külön cikkszámot erre a csődarabra csak a teljes intercooler utáni szakaszra (1739024), ami elvileg ez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2010-_jobb_2_2tdci_75072
Talán ez lenne?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/turbocso_ford_mondeo_2007-2014_csak_a_hosszu_gumicso_114817
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35773 Dátum:
2017.10.28 szombat, 20:27:58 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 20:24:44
Első körben az lenne nagy segítség, hogy milyen néven/számon kell keresni ezt.
Picicicában nem látok külön cikkszámot erre a csődarabra csak a teljes intercooler utáni szakaszra (1739024), ami elvileg ez:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2010-_jobb_2_2tdci_75072
Talán ez lenne?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/turbocso_ford_mondeo_2007-2014_csak_a_hosszu_gumicso_114817
az első,a szett az amiből csak az az 1 kell,és igen ennyibe kerül,és nincs külön.
A második linken lévő 2010ig jó.A tiéd 2011.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35774 Dátum:
2017.10.28 szombat, 20:35:27 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.28 szombat, 20:27:58
az első,a szett az amiből csak az az 1 kell,és igen ennyibe kerül,és nincs külön.
A második linken lévő 2010ig jó.A tiéd 2011.
Ahh, tényleg...
Ez viszont jónak tűnik:
https://alkatreszek.hu/cze_lcc6230_be
Írja az FL-es 2.2-t is és gyári számnál ott van a 1739024.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35775 Dátum:
2017.10.28 szombat, 20:38:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 20:35:27
Ahh, tényleg...
Ez viszont jónak tűnik:
https://alkatreszek.hu/cze_lcc6230_be
Írja az FL-es 2.2-t is és gyári számnál ott van a 1739024.
ezaz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35776 Dátum:
2017.10.28 szombat, 21:16:17 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.28 szombat, 20:38:24
ezaz
Meg is rendeltem.
Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35777 Dátum:
2017.10.28 szombat, 21:31:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 21:16:17
Meg is rendeltem.
Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35778 Dátum:
2017.10.28 szombat, 21:34:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 21:16:17
Meg is rendeltem.
Btw, MK4-hez létezik ilyen szilikonos ultrabrutál erős ebayes akármis turbócső szett, mint MK3-hoz?
Igen, létezik. Ebayról gombokért vett a sógor. Különböző színűeket.
Jelenleg a gyári repedt csővel megy hónapok óta, amire, amikor megtörtént a repedés, rátekertem egy teljes tekercs ducttape/powertape szerű szuper erős ragasztószalagot. Azóta is megy (csomitartóban azért ott a tartalék cső, ronggyal, villáskulcs készlettel) de sztem most jobb mint a gyári, mert padlógázon nincs nyomásveszteség az miatt, hogy a cső hirtelen kitágul.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35779 Dátum:
2017.10.28 szombat, 21:42:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.28 szombat, 21:34:25
Igen, létezik. Ebayról gombokért vett a sógor. Különböző színűeket.
Jelenleg a gyári repedt csővel megy hónapok óta, amire, amikor megtörtént a repedés, rátekertem egy teljes tekercs ducttape/powertape szerű szuper erős ragasztószalagot. Azóta is megy (csomitartóban azért ott a tartalék cső, ronggyal, villáskulcs készlettel) de sztem most jobb mint a gyári, mert padlógázon nincs nyomásveszteség az miatt, hogy a cső hirtelen kitágul.
Veszek valami citromsárgát, azon legalább egyből látszik, ha kijön rajta az olaj
Linked van esetleg?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35780 Dátum:
2017.10.28 szombat, 22:06:46 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.10.28 szombat, 21:42:04
Veszek valami citromsárgát, azon legalább egyből látszik, ha kijön rajta az olaj
Linked van esetleg?
Én simán körberagasztószalagoznám.
Amúgy meg
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mondeo+intercooler+hose&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+intercooler+hose+mk4.TRS0&_nkw=mondeo+intercooler+hose+mk4&_sacat=0
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35781 Dátum:
2017.10.28 szombat, 22:36:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.28 szombat, 22:06:46
Én simán körberagasztószalagoznám.
Amúgy meg
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mondeo+intercooler+hose&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmondeo+intercooler+hose+mk4.TRS0&_nkw=mondeo+intercooler+hose+mk4&_sacat=0
Köszi
A Duct tape pipa jelenleg, a Kovács autós utángyártottal elmegy majd valamennyit, közben meg rendelek szilikonost tartaléknak.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35782 Dátum:
2017.10.29 vasárnap, 07:46:23 »
Sziasztok!
Nezegetem az autokat es talaltam egy 2013.5. Havi 1.6 TDCI mondeot titanium felszereltseggel!
A kerdes az lenne, hogy mi a tapasztalat ezekkel a dizel motorokkal?,mennyire viszik a kasznit? Mert Meg sosem volt dizel autom. A valaszokat elore is koszonom.
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35783 Dátum:
2017.10.29 vasárnap, 08:10:33 »
Idézetet írta: szili00 - 2017.10.29 vasárnap, 07:46:23
Sziasztok!
Nezegetem az autokat es talaltam egy 2013.5. Havi 1.6 TDCI mondeot titanium felszereltseggel!
A kerdes az lenne, hogy mi a tapasztalat ezekkel a dizel motorokkal?,mennyire viszik a kasznit? Mert Meg sosem volt dizel autom. A valaszokat elore is koszonom.
Nem rosszak sztem ezek az 1.6ok sem.
Érzetre alacsony fordulaton hozhatja a 2.0 benzinesed szintjét. Magasabb fordulaton (ha a benyásod rendben van, tehát fickós), már nem tudja azt, mint egy jó 2.0 szívóbenzin.
Hangsúlyozom: érzetre! (tehát a számoktól most tekintsünk el (mert lehetnek a teljesítményadatok számszerűleg magasak, de a súly meg eleve több és más a karakterisztika is).
Ha nyugodt sofőr vagy, akkor lehet jó választás.
Ha szeretsz azért menni, és autópályázol többet, akkor átgondolandó a 2.0TDCi.
Az 1.6-nál a koromégetésnek kell utánajárni, de sztem ezek nem adblue-sak, mint a régebbi fókák.
Kérdés még, hogy milyen hosszú távra vesszed, s hová (város, vidék, autópálya).
A dízeleknek hamarosan jobban fogják szigorítani a városban való közlekedését. (MO-on is)
Ez miatt sajnos pont a legrosszabbkor keresel dízelt, mert szerintem most vannak még árukban, de hamarosan az előző dolog miatt is(!) jobban fognak értéktelenedni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35784 Dátum:
2017.10.29 vasárnap, 14:16:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.10.29 vasárnap, 08:10:33
Nem rosszak sztem ezek az 1.6ok sem.
Érzetre alacsony fordulaton hozhatja a 2.0 benzinesed szintjét. Magasabb fordulaton (ha a benyásod rendben van, tehát fickós), már nem tudja azt, mint egy jó 2.0 szívóbenzin.
Hangsúlyozom: érzetre! (tehát a számoktól most tekintsünk el (mert lehetnek a teljesítményadatok számszerűleg magasak, de a súly meg eleve több és más a karakterisztika is).
Ha nyugodt sofőr vagy, akkor lehet jó választás.
Ha szeretsz azért menni, és autópályázol többet, akkor átgondolandó a 2.0TDCi.
Az 1.6-nál a koromégetésnek kell utánajárni, de sztem ezek nem adblue-sak, mint a régebbi fókák.
Kérdés még, hogy milyen hosszú távra vesszed, s hová (város, vidék, autópálya).
A dízeleknek hamarosan jobban fogják szigorítani a városban való közlekedését. (MO-on is)
Ez miatt sajnos pont a legrosszabbkor keresel dízelt, mert szerintem most vannak még árukban, de hamarosan az előző dolog miatt is(!) jobban fognak értéktelenedni.
eu5-6nak mire kitiltáj még évei vannak hátra
2.0 alatt én nem venném, az kell a normális közlekedéshez, nagyobbakat előzgetni még azok is gyengék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35785 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 12:47:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.29 vasárnap, 14:16:08
eu5-6nak mire kitiltáj még évei vannak hátra
2.0 alatt én nem venném, az kell a normális közlekedéshez, nagyobbakat előzgetni még azok is gyengék
De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35786 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 13:11:51 »
Hali!
Valakinek esetleg akad elfekvőben egy a képen bekarikázott gumi merevitője a motorháztetőről!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6475
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35787 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 14:07:38 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.10.30 hétfő, 12:47:37
De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!
Ez Te voltál vagy TibcsiMekkelekreparaturpálkakál?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35788 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 17:25:15 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.10.30 hétfő, 13:11:51
Hali!
Valakinek esetleg akad elfekvőben egy a képen bekarikázott gumi merevitője a motorháztetőről!?
valahol van 1db-om
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35789 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 17:26:51 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.10.30 hétfő, 12:47:37
De a négyesen előzni egy 10 - es kígyót 10 ezerért + 6pontért pont elég!
hát 10et egybe előzni 2x1 sávon kb esélytelen ezekkel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35790 Dátum:
2017.10.30 hétfő, 18:05:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 17:25:15
valahol van 1db-om
Ha volna az szuper lenne. Megtennéd, hogy megnézed és irsz egy postás árat priviben rá!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35791 Dátum:
2017.10.31 kedd, 09:19:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.30 hétfő, 17:26:51
hát 10et egybe előzni 2x1 sávon kb esélytelen ezekkel.
Jó, pontosítom: 2 x 1 sáv + kanyarodó... Ott volt a baj, hogy volt egy r.bácsi a sorban...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35792 Dátum:
2017.10.31 kedd, 10:42:38 »
Sziasztok!
Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?
Thx.
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35793 Dátum:
2017.10.31 kedd, 10:52:26 »
Idézetet írta: Qulligensz - 2017.10.31 kedd, 10:42:38
Sziasztok!
Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?
Thx.
Saját vélemény: manapság már annyi helyen lehet izzót kapni, hogy feleslegesnek tartom a kocsiban az izzókészletet.
Illetve annyi fajta-féle izzó van, hogy úgyis olyan izzó fog megpusztulni, ami nincs a készletben.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35794 Dátum:
2017.10.31 kedd, 12:38:32 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.10.31 kedd, 09:19:50
Jó, pontosítom: 2 x 1 sáv + kanyarodó... Ott volt a baj, hogy volt egy r.bácsi a sorban...
....mafla.És megálltál?
Jani simán tovább rombolt volna....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35795 Dátum:
2017.11.01 szerda, 01:55:00 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.31 kedd, 12:38:32
....mafla.És megálltál?
Jani simán tovább rombolt volna....
igen,
és 4 hét múlva a helyi r.kapitányságon is üldögélt volna, mint ahogy volt rá példa...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35796 Dátum:
2017.11.02 csütörtök, 13:42:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.31 kedd, 12:38:32
....mafla.És megálltál?
Jani simán tovább rombolt volna....
Eszembe sem jutott meglépni... Elq'rtam, vállaltam, fizettem... Ez így van rendjén!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35797 Dátum:
2017.11.02 csütörtök, 13:57:09 »
Idézetet írta: Qulligensz - 2017.10.31 kedd, 10:42:38
Sziasztok!
Érdeklődnék kinek milyen izzókészlet vált be akinek xenonos fő fényszórója van??Vagy csak vegyek minden izzóból külön-külön?
Thx.
nem kötelező, akkor meg minek, csak szétrázódik a kocsiban
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6475
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35798 Dátum:
2017.11.02 csütörtök, 16:28:29 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.11.02 csütörtök, 13:42:51
Eszembe sem jutott meglépni... Elq'rtam, vállaltam, fizettem... Ez így van rendjén!
Ja, mint a piros féknyerget!
Amúgymeg:
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35799 Dátum:
2017.11.02 csütörtök, 16:36:59 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.11.02 csütörtök, 16:28:29
Ja, mint a piros féknyerget!
Amúgymeg:
erre a veresnyeregre erősen rá vagy gyógyulva Laci, de nem veszem el a játékodat!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
709
710
711
712
713
714
715
[
716
]
717
718
719
720
721
722
723
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ