Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:59:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745361 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2006.11.24 péntek, 14:19:00 »

hát a lefulladás az nem jó, nekem azért nem fullad le, de kell kb. 2mp mire "erőre kap". Alapjárat felett kicsivel ne várj sokat, ez diesel. Smiley  3500-5500. ennél a két fordulatnál, mintha egy - egy kis turbo kapcsolna be. Smiley))
mármint hogy ez NEM DIESEL Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2006.11.24 péntek, 14:25:00 »

Nem javasolt, a gyárból 15-el gurult ki, csak nagyobbal érdemes próbálkozni! Üdv a csapatban merrelax?
Miket nem írsz.
Ez tisztára félrevezető. Sztem az izlés, és a műszaki dolgok nem egy napon értendők. Én inkább a műszaki paraméterekre hagyatkoznék, főleg egy új kollega esetén...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2006.11.24 péntek, 14:30:00 »

hmmm normális az hogyha 1esben elindulásnál odalépek úgy, hogy nem pörgetem fel a motort hanem alacsony fordulaton padlózok, akkor egyáltalán nem húz, sőt olykor le is akar fulladni...?
Nem tudom, hogy volt e előzménye az írásaidban a dologra, de én utánannéznék a szokásosoknak.(ha már meg volt, akkor bocsi) MAF szenzor tisztítása: most csináltam meg egy kolleganőmnek ('98 1,3 Escort), és azt mondja, hogy úgy ugrik a gyenge verda, mint az új!:)
Gyertya, és gyújtáskábelek, csak gyáriak, és egyszerre cserélni őket. Ezek simán adnak turbójuk (megtorpanás) érzetet. És szűrők cseréje, ha még nem volt. Nézz szét a főoldalon, és ott találsz egy levegőrendszer karbantartása cikket, azt csináld végig. Ajánlanám a direktszűrőt is, mert az pont ebben segít tapasztalatom szerint, hogy a nyomatékot kissé előre, azaz az alsóbb tartományba húzza.
 
A fulladás semmi képpen sem jó, ott vmi gond van!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2006.11.24 péntek, 14:32:00 »

mármint hogy ez NEM DIESEL Smiley
A dízli meg sem mozdul olyankor, míg egy benzines igen. Aztán jön a turbó, és onnantól kezdve a kettő összehasonlíthatattlan, de ez ugye legjobb esetben is csak 1600-tól érvényes.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2006.11.24 péntek, 15:09:00 »

Nem tudom, hogy volt e előzménye az írásaidban a dologra, de én utánannéznék a szokásosoknak.(ha már meg volt, akkor bocsi) MAF szenzor tisztítása: most csináltam meg egy kolleganőmnek ('98 1,3 Escort), és azt mondja, hogy úgy ugrik a gyenge verda, mint az új!:)
Gyertya, és gyújtáskábelek, csak gyáriak, és egyszerre cserélni őket. Ezek simán adnak turbójuk (megtorpanás) érzetet. És szűrők cseréje, ha még nem volt. Nézz szét a főoldalon, és ott találsz egy levegőrendszer karbantartása cikket, azt csináld végig. Ajánlanám a direktszűrőt is, mert az pont ebben segít tapasztalatom szerint, hogy a nyomatékot kissé előre, azaz az alsóbb tartományba húzza.
 
A fulladás semmi képpen sem jó, ott vmi gond van!
Azt írja-olykor le is akar fulladni-nem fullad le!Sztem ez hasonlo a jelenség mikor benzinessel 4.-ből indulva 40-50-el akarsz elkezdeni előzni mondjuk egy traktor mögül a fordulatod pedig 1500 körüli és ha nem váltasz vissza egy pillanatra megtorpan a motor.Ugyanez álló helyzetből mint írja alacsony fordulaton hirtelen padlógázzal eredményezhet egy kis megtorpanást,de le nem fullad.Nekem sport betétszűrőm van ,direktbe nincs mondis tapasztalat,de nem hiszem ,hogy ebben az esetben/alacsony alapjárat-hirtelen padlo/megfelelő mennyiségű levegőt tud biztosítani a hirtelen megnövekedett benzin mennyiségéhez.
Versenyeken sem csak azért túráztatjuk mert annyira jó a hangja,hanem megfelelő fordulaton tudjunk indulni.
Sztem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2006.11.24 péntek, 15:22:00 »

Azt írja-olykor le is akar fulladni-nem fullad le!Sztem ez hasonlo a jelenség mikor benzinessel 4.-ből indulva 40-50-el akarsz elkezdeni előzni mondjuk egy traktor mögül a fordulatod pedig 1500 körüli és ha nem váltasz vissza egy pillanatra megtorpan a motor.Ugyanez álló helyzetből mint írja alacsony fordulaton hirtelen padlógázzal eredményezhet egy kis megtorpanást,de le nem fullad.Nekem sport betétszűrőm van ,direktbe nincs mondis tapasztalat,de nem hiszem ,hogy ebben az esetben/alacsony alapjárat-hirtelen padlo/megfelelő mennyiségű levegőt tud biztosítani a hirtelen megnövekedett benzin mennyiségéhez.
Versenyeken sem csak azért túráztatjuk mert annyira jó a hangja,hanem megfelelő fordulaton tudjunk indulni.
Sztem.
Én 900-nál lepadlózom, és ugyan nem ugrik ott még, de a fulladástól igen messze van...
És ez váltó függő is. Nekem igen hosszúak az áttételeim, ezért alacsony fordulatnál még nem az igazi, viszont 4-ben majdnem elérem a 200-at. Ha nem ilyen lenne, akkor pl: 2-esben, alacsony fordulaton is szétkaparná az agyát, minden okés lenne, de ez inkább csak egy városi autónak jó áttétel, ahol erre van szükség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2006.11.25 szombat, 00:06:00 »

Köszi a válaszokat! Na akkor mosmár mindent értek. Megnyugodtam, mer akkor szerintem semmi baja a mocinak, de erre majd kedden kapok biztos választ amikor megcsinálják a kompressziómérést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2006.11.26 vasárnap, 19:57:00 »

Segítsetek: Vmi a bal hátsó futóműben nyiszorog menet közben, a falra mászok tőle! Nem régen cseréltek benne lengőkart(talán), ez nyiszogna? Mintha korábban olvastam volna, hogy vkinel előfordult ilyesmi, de most nem találom azt a hsz-t. Van valakinek ötlete?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2006.11.26 vasárnap, 22:56:00 »

Segítsetek: Vmi a bal hátsó futóműben nyiszorog menet közben, a falra mászok tőle! Nem régen cseréltek benne lengőkart(talán), ez nyiszogna? Mintha korábban olvastam volna, hogy vkinel előfordult ilyesmi, de most nem találom azt a hsz-t. Van valakinek ötlete?
Hatsó stabilizátoron kend meg a szilenteket vagy cseréld ki ujakra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 00:03:00 »

Hatsó stabilizátoron kend meg a szilenteket vagy cseréld ki ujakra.
Vagy a lengéscsillapító kis rúdját kend meg - bár az inkább nyáron szokott problémát okozni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 00:06:00 »

Vagy a lengéscsillapító kis rúdját kend meg - bár az inkább nyáron szokott problémát okozni.
Nem tudsz aludni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 00:11:00 »

Vagy a lengéscsillapító kis rúdját kend meg - bár az inkább nyáron szokott problémát okozni.
Na én mentem mert most kezdődnek a normális filmek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 09:24:00 »

Köszi a válaszokat! Na akkor mosmár mindent értek. Megnyugodtam, mer akkor szerintem semmi baja a mocinak, de erre majd kedden kapok biztos választ amikor megcsinálják a kompressziómérést.
Hát, ha ez(#2897) Téged megnyugtat...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 09:25:00 »

Nem tudsz aludni?
Túl nyugodt az élete!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 10:50:00 »

Túl nyugodt az élete!
Ja, az
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 10:55:00 »

Túl nyugodt az élete!
Vázze Dzsó... lehet benne valami... tervezzük a harmadik gyereket... meguntam volna a nyugalmat?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:18:00 »

Vázze Dzsó... lehet benne valami... tervezzük a harmadik gyereket... meguntam volna a nyugalmat?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 22:00:00 »

Hát, ha ez(#2897) Téged megnyugtat...
valamien szinten megnyugtat, mer húz mint állat, ha úgy indulok el vele, ahogy kell... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:34:00 »

Érdeklődnék a következő probléma megoldásában jártasabb szakiktól!
Adott egy MKII 2.0 benzines autó.
A hiba:nincs benne elég erő,nem úgy húz,mint ahogy kellene!
 
Ezidáig már cserélve lett:
-üzemanyagszűrő
-gyertyák
-gyertyakábelek
-lamda szonda
 
Az autó elektromosan átvizsgálva.
 
Ha volt valakinek a fenntebb emlitett problémája,akkor szivesen olvasnám a megoldásokat.
 
Mit lehet,vagy kell még megnézni,kicserélni,állitani,stb....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:50:00 »

Érdeklődnék a következő probléma megoldásában jártasabb szakiktól!
Adott egy MKII 2.0 benzines autó.
A hiba:nincs benne elég erő,nem úgy húz,mint ahogy kellene!
 
Ezidáig már cserélve lett:
-üzemanyagszűrő
-gyertyák
-gyertyakábelek
-lamda szonda
 
Az autó elektromosan átvizsgálva.
 
Ha volt valakinek a fenntebb emlitett problémája,akkor szivesen olvasnám a megoldásokat.
 
Mit lehet,vagy kell még megnézni,kicserélni,állitani,stb....
Gyújtótrafó?
Én elvinném egy rátermett elektromoshoz, hogy keressen hibát, ha elektromos. Volt már diagnosztikán?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:51:00 »

Érdeklődnék a következő probléma megoldásában jártasabb szakiktól!
Adott egy MKII 2.0 benzines autó.
A hiba:nincs benne elég erő,nem úgy húz,mint ahogy kellene!
 
Ezidáig már cserélve lett:
-üzemanyagszűrő
-gyertyák
-gyertyakábelek
-lamda szonda
 
Az autó elektromosan átvizsgálva.
 
Ha volt valakinek a fenntebb emlitett problémája,akkor szivesen olvasnám a megoldásokat.
 
Mit lehet,vagy kell még megnézni,kicserélni,állitani,stb....
Kompresszió/résveszteség-mérés, MAF és szívóoldali tisztítás ... egyébként megy minden henger?Huh? Nem mata?
 
(írtam privit!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:06:00 »

Érdeklődnék a következő probléma megoldásában jártasabb szakiktól!
Adott egy MKII 2.0 benzines autó.
A hiba:nincs benne elég erő,nem úgy húz,mint ahogy kellene!
 
Ezidáig már cserélve lett:
-üzemanyagszűrő
-gyertyák
-gyertyakábelek
-lamda szonda
 
Az autó elektromosan átvizsgálva.
 
Ha volt valakinek a fenntebb emlitett problémája,akkor szivesen olvasnám a megoldásokat.
 
Mit lehet,vagy kell még megnézni,kicserélni,állitani,stb....
Mindenképpen méressenek CO-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 15:53:00 »

Érdeklődnék a következő probléma megoldásában jártasabb szakiktól!
Adott egy MKII 2.0 benzines autó.
A hiba:nincs benne elég erő,nem úgy húz,mint ahogy kellene!
 
Ezidáig már cserélve lett:
-üzemanyagszűrő
-gyertyák
-gyertyakábelek
-lamda szonda
 
Az autó elektromosan átvizsgálva.
 
Ha volt valakinek a fenntebb emlitett problémája,akkor szivesen olvasnám a megoldásokat.
 
Mit lehet,vagy kell még megnézni,kicserélni,állitani,stb....
Gyertyákon a hézag lett ellenőrizve? vagy csak be lettek csavarva? Hegyesnél 1mm hengeresnél 1.2mm re kéne lőni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 16:38:00 »

Rájöttem hogy hogy a hátsó fékeim nemjók Cheesy Azért gondolom, mert a kézifék egyáltalán nem fogja az autót szinte, a fékdob tök rozsdás, és a fékhatás se tökéletes szerintem, mer nemmondhatnám hogy harap... ilyen puhán fog akkoris ha hirtelen rálépek.
mennyiből jönne ki hátul a full fékcsere? Esetleg lehet hátra is tárcsaféket szerelni? Az mennyi lenne? KÖSZI!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 16:45:00 »

Egyébként előbb voltam motordiagnosztikát csináltatni. Legalábbis olyat, hogy rákötöttek az autó kompijára egy kis gépet, ami aztán nem dobott ki semmiféle hibakódot. Hát ettől nemvagyok benne bizti hogy minden stimmel a mocival, de ha bemelegszik akkor szerintem elég durván tud húzni, úgyhogy én tovább nem kételkedek. Smiley  
A fogyasztására mondtátok, hogy a 12 liter körüli az k*rvasok. Álatlában elég rendesen szoktam neki nyomni. Lehetséges, hogy ha gyakran odalépek neki, akkor természetes hogy ennyit eszik?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 16:55:00 »

Egyébként előbb voltam motordiagnosztikát csináltatni. Legalábbis olyat, hogy rákötöttek az autó kompijára egy kis gépet, ami aztán nem dobott ki semmiféle hibakódot. Hát ettől nemvagyok benne bizti hogy minden stimmel a mocival, de ha bemelegszik akkor szerintem elég durván tud húzni, úgyhogy én tovább nem kételkedek. Smiley  
A fogyasztására mondtátok, hogy a 12 liter körüli az k*rvasok. Álatlában elég rendesen szoktam neki nyomni. Lehetséges, hogy ha gyakran odalépek neki, akkor természetes hogy ennyit eszik?
Attól függ mi az a gyakran...  
Nekem még sohasem evett 12lityit pedig nem szoktam finomkodni.  
Ha megnézetted azokat, amit először írtunk, akkor szerintem marad a vezérműszíj "rosszúl lett visszatéve" verzió.  
Sőt inkább úgy írom, hogy még a direktszűrő felrakása után sem evett 11-nél többet full városban légkondival!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 17:08:00 »

Egyébként előbb voltam motordiagnosztikát csináltatni. Legalábbis olyat, hogy rákötöttek az autó kompijára egy kis gépet, ami aztán nem dobott ki semmiféle hibakódot. Hát ettől nemvagyok benne bizti hogy minden stimmel a mocival, de ha bemelegszik akkor szerintem elég durván tud húzni, úgyhogy én tovább nem kételkedek. Smiley  
A fogyasztására mondtátok, hogy a 12 liter körüli az k*rvasok. Álatlában elég rendesen szoktam neki nyomni. Lehetséges, hogy ha gyakran odalépek neki, akkor természetes hogy ennyit eszik?
4500-6000 közt (néha6500) használva nem lakotterületen is 9.5 liter a fogyi.
A csúcs 12 liter volt városban a legnagyobb hidegben, de úgy hogy melegítve lett sokáig.
Úgyhogy szerintem is egy kicsit sok. 1-2 literrel biztos több a szükségesnél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 17:23:00 »

Rájöttem hogy hogy a hátsó fékeim nemjók Cheesy Azért gondolom, mert a kézifék egyáltalán nem fogja az autót szinte, a fékdob tök rozsdás, és a fékhatás se tökéletes szerintem, mer nemmondhatnám hogy harap... ilyen puhán fog akkoris ha hirtelen rálépek.
mennyiből jönne ki hátul a full fékcsere? Esetleg lehet hátra is tárcsaféket szerelni? Az mennyi lenne? KÖSZI!
Én tavaly csináltattam a dobot, mert a jobb hátulja félig fogott. (így sokba került a vizsga Smiley
Az utángyártott fékpofa kb. 4000km alatt szétkopott, ami nagyon furcsa, mert aztmondják kb. 100000-et kibír,(igaz nem láttam, hogy a szerelő mit tett be)ezért utána gyárit vettem és más szerelő csinázta!  
Éppen ma mérettem a féket és teljesen jó.
A dob az nekem is roszdás, de csak kívűlről!!
 
gyári fékpofa kb.11000/oldal
gyári dob kb.10500/db
gyári munkahenger kb.5500 (ezt nem biztos, hogy cserézni kell)
+ a szerelés
 
A dobot sem biztos, hogy kell cserélni! Meg kell nézni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2006.12.01 péntek, 09:41:00 »

Egyébként előbb voltam motordiagnosztikát csináltatni. Legalábbis olyat, hogy rákötöttek az autó kompijára egy kis gépet, ami aztán nem dobott ki semmiféle hibakódot. Hát ettől nemvagyok benne bizti hogy minden stimmel a mocival, de ha bemelegszik akkor szerintem elég durván tud húzni, úgyhogy én tovább nem kételkedek. Smiley  
A fogyasztására mondtátok, hogy a 12 liter körüli az k*rvasok. Álatlában elég rendesen szoktam neki nyomni. Lehetséges, hogy ha gyakran odalépek neki, akkor természetes hogy ennyit eszik?
A 12 aftomatnak is sok volna
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 21:31:00 »

Attól függ mi az a gyakran...  
Nekem még sohasem evett 12lityit pedig nem szoktam finomkodni.  
Ha megnézetted azokat, amit először írtunk, akkor szerintem marad a vezérműszíj "rosszúl lett visszatéve" verzió.  
Sőt inkább úgy írom, hogy még a direktszűrő felrakása után sem evett 11-nél többet full városban légkondival!
Csináltattam egy CO-mérést is, és tökéletes, szinte gyári értékek jöttek ki... Aszánták ott a zöldkártyás cégnél, a vezérműszíjjal nem stimmelhet valami. És a sistergő hang is amiat lehet. Szerintük a múltkori szerelő aki betette nekem az új alkatrészeket, túl feszesre állította az ékszíjat. Na aztán átmentem a szervízbe, ahol aszonták, ennéla típusnál eleve automata a vezérműszíj feszességállítója, és az a szerelő aki betette a görgőkkel együtt, az egy barom volt hogy a vízpumpát nem cserélte ki, mert azt lehet hogy sürgős lenne cserélni... Valamit magyaráztak hogy ha *** a vízpumpa az kockázatos, stb Ugyhogy szétkapják ott azt a részt és megcsinálják rendesen.
A fogyasztást amugy akkor lehet hogy nemjól számoltam. Az elfogyasztott üzemanyag és a megtett kilóméterek alapján számoltam, ugyhogy az adatok pontatlansága miatt is lehet hogy nem reális a kiszámolgatott fogyi Smiley Gondolom épp ezér nem fejben kellene számolgatnom a fogyit, hanem a megfelelő készülékkel... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 21:35:00 »

Csináltattam egy CO-mérést is, és tökéletes, szinte gyári értékek jöttek ki... Aszánták ott a zöldkártyás cégnél, a vezérműszíjjal nem stimmelhet valami. És a sistergő hang is amiat lehet. Szerintük a múltkori szerelő aki betette nekem az új alkatrészeket, túl feszesre állította az ékszíjat. Na aztán átmentem a szervízbe, ahol aszonták, ennéla típusnál eleve automata a vezérműszíj feszességállítója, és az a szerelő aki betette a görgőkkel együtt, az egy barom volt hogy a vízpumpát nem cserélte ki, mert azt lehet hogy sürgős lenne cserélni... Valamit magyaráztak hogy ha *** a vízpumpa az kockázatos, stb Ugyhogy szétkapják ott azt a részt és megcsinálják rendesen.
A fogyasztást amugy akkor lehet hogy nemjól számoltam. Az elfogyasztott üzemanyag és a megtett kilóméterek alapján számoltam, ugyhogy az adatok pontatlansága miatt is lehet hogy nem reális a kiszámolgatott fogyi Smiley Gondolom épp ezér nem fejben kellene számolgatnom a fogyit, hanem a megfelelő készülékkel... Smiley
Rocco, tudtommal MKII-nél a vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja, hanem az ékszíj.  
Gondolkodtam a fogyasztásodon: ha 150-et mész hármasban, akkor reális a 12 liter:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 22:07:00 »

Csináltattam egy CO-mérést is, és tökéletes, szinte gyári értékek jöttek ki... Aszánták ott a zöldkártyás cégnél, a vezérműszíjjal nem stimmelhet valami. És a sistergő hang is amiat lehet. Szerintük a múltkori szerelő aki betette nekem az új alkatrészeket, túl feszesre állította az ékszíjat. Na aztán átmentem a szervízbe, ahol aszonták, ennéla típusnál eleve automata a vezérműszíj feszességállítója, és az a szerelő aki betette a görgőkkel együtt, az egy barom volt hogy a vízpumpát nem cserélte ki, mert azt lehet hogy sürgős lenne cserélni... Valamit magyaráztak hogy ha *** a vízpumpa az kockázatos, stb Ugyhogy szétkapják ott azt a részt és megcsinálják rendesen.
A fogyasztást amugy akkor lehet hogy nemjól számoltam. Az elfogyasztott üzemanyag és a megtett kilóméterek alapján számoltam, ugyhogy az adatok pontatlansága miatt is lehet hogy nem reális a kiszámolgatott fogyi Smiley Gondolom épp ezér nem fejben kellene számolgatnom a fogyit, hanem a megfelelő készülékkel... Smiley
Persze !!! A vízpumpát szét kell szedni... " mert azt lehet hogy sürgős lenne cserélni..." Lehet??? Mégis miből gondolja, hogy lehet??? Akkor mondja meg, hogy miért! Miért nem rögtön motorgenerál?! A sistergés nekem is van, amióta (3éve) kicseréltettem a vezérműszíjat, de nem mindíg.(Nem gyári szíjak) Van amikor van, van amikor nincs hangja. Nem tudom mitől.
A vez.műszíj feszessége autómatikus valóban, de ha jól tudom, akkor egy kicsit manuálisan is lehet állítani, de az már nem javasolt! Akkor inkább már csere! Amit és ahogyan leírtad, abból számomra az derül ki, hogy találgatnak és vagy bejön vagy nem, de addig is fizetsz nekik a szerelésért, aztán ha nem jön be, akkor ráfogják valami másra oszt azt cserélik/javítják.
 
Hát akkor számolj számológéppel, L/km*100= fogyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 22:34:00 »

Rocco, tudtommal MKII-nél a vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja, hanem az ékszíj.  
Gondolkodtam a fogyasztásodon: ha 150-et mész hármasban, akkor reális a 12 liter:)))
Valóban az ekszíj hajtja. A cseréjéhez elég rendesen szét kell szedni az autót és levenni a vezérműszíjat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 23:12:00 »

Persze !!! A vízpumpát szét kell szedni... " mert azt lehet hogy sürgős lenne cserélni..." Lehet??? Mégis miből gondolja, hogy lehet??? Akkor mondja meg, hogy miért! Miért nem rögtön motorgenerál?! A sistergés nekem is van, amióta (3éve) kicseréltettem a vezérműszíjat, de nem mindíg.(Nem gyári szíjak) Van amikor van, van amikor nincs hangja. Nem tudom mitől.
A vez.műszíj feszessége autómatikus valóban, de ha jól tudom, akkor egy kicsit manuálisan is lehet állítani, de az már nem javasolt! Akkor inkább már csere! Amit és ahogyan leírtad, abból számomra az derül ki, hogy találgatnak és vagy bejön vagy nem, de addig is fizetsz nekik a szerelésért, aztán ha nem jön be, akkor ráfogják valami másra oszt azt cserélik/javítják.
 
Hát akkor számolj számológéppel, L/km*100= fogyi
Nem a számolás menetében van abaj, hanem nembizti hogy tök pontos a kilóméterszámláló vagy az üzemanyagszintkijelző... Mert a motor állapotát illetően semmisem láccik okot adni a magas fogyasztásra...
Amugy a vízpumpát illetően vagy 5 percig magyarázott a csávó, hogy egy adott kor után azt erősen javasolt a vészíj, ékszíj, görgő csere esetén szintén cserélni, mer ha az bedöglik az nagyon gáz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 23:17:00 »

Nem a számolás menetében van abaj, hanem nembizti hogy tök pontos a kilóméterszámláló vagy az üzemanyagszintkijelző... Mert a motor állapotát illetően semmisem láccik okot adni a magas fogyasztásra...
Amugy a vízpumpát illetően vagy 5 percig magyarázott a csávó, hogy egy adott kor után azt erősen javasolt a vészíj, ékszíj, görgő csere esetén szintén cserélni, mer ha az bedöglik az nagyon gáz.
A vízpumpa nagyon sokat elmegy kéz vezérműnyi kilómétert biztos. Ha baja kezd lenni folyni fog, akkor kell cserélni. Ha biztosra akarsz menni 180-200 ezer kilométernél cseréld ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 23:22:00 »

A vízpumpa nagyon sokat elmegy kéz vezérműnyi kilómétert biztos. Ha baja kezd lenni folyni fog, akkor kell cserélni. Ha biztosra akarsz menni 180-200 ezer kilométernél cseréld ki.
És ez az adott kor pont most jött el?? Hát tőlem...
De még nem hallottam, hogy együtt kéne cserélni. Ha baja van, akkor annak jelét is adja valahogy. (Fusim Misi)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 23:42:00 »

oké köszi. Akkor amjd mondom hogy azt ne buzerálják fölösegesen. Amugy az autóban lévő kilóméterekről foggalmam sincs, mer az előző tulaj/közvetitő (Ford márkaker) irreálisan visszatekerte... 8 éves az autó, látszik hogy rengeteget használták (belül kissé le van amortizálva... járhatok kardánbox, szivargyújtó, hamutartók, kárpit, stb után...), de azé valószínű hogy 98ezer km van benne.... pfff. Na mindegy.
Amugy azis felháborító, hogy nemlehet megbízni a szervizekben sem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 23:52:00 »

A vízpumpa nagyon sokat elmegy kéz vezérműnyi kilómétert biztos. Ha baja kezd lenni folyni fog, akkor kell cserélni. Ha biztosra akarsz menni 180-200 ezer kilométernél cseréld ki.
Akartam írni "két vezérműszíjnyi kilómétert biztos"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 07:51:00 »

oké köszi. Akkor amjd mondom hogy azt ne buzerálják fölösegesen. Amugy az autóban lévő kilóméterekről foggalmam sincs, mer az előző tulaj/közvetitő (Ford márkaker) irreálisan visszatekerte... 8 éves az autó, látszik hogy rengeteget használták (belül kissé le van amortizálva... járhatok kardánbox, szivargyújtó, hamutartók, kárpit, stb után...), de azé valószínű hogy 98ezer km van benne.... pfff. Na mindegy.
Amugy azis felháborító, hogy nemlehet megbízni a szervizekben sem...
Ahhoz a 98ezerhez nyugodtan számolj még egy százast, vagy kettőt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 10:39:00 »

oké köszi. Akkor amjd mondom hogy azt ne buzerálják fölösegesen. Amugy az autóban lévő kilóméterekről foggalmam sincs, mer az előző tulaj/közvetitő (Ford márkaker) irreálisan visszatekerte... 8 éves az autó, látszik hogy rengeteget használták (belül kissé le van amortizálva... járhatok kardánbox, szivargyújtó, hamutartók, kárpit, stb után...), de azé valószínű hogy 98ezer km van benne.... pfff. Na mindegy.
Amugy azis felháborító, hogy nemlehet megbízni a szervizekben sem...
Vannak bevált szakik, szervízek, talán próbáld eccer azokat vagy mind messze van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 16:21:00 »

Vannak bevált szakik, szervízek, talán próbáld eccer azokat vagy mind messze van?
Sajna messze vannak amiket eddig ajánlottatok. Sad A XIII.kerben lakok és nem ártana közeli. Most találtam egy égészen színvonalas, nagyobbacska szervízt itt pár utcányira. Oda fogom majd vinni szerdán az autót aztán remélem nem akarnak átb*szni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 16:27:00 »

Sajna messze vannak amiket eddig ajánlottatok. Sad A XIII.kerben lakok és nem ártana közeli. Most találtam egy égészen színvonalas, nagyobbacska szervízt itt pár utcányira. Oda fogom majd vinni szerdán az autót aztán remélem nem akarnak átb*szni.
Hát, olyan messze nekünk is vannak legyen szerencséd ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 16:39:00 »

Sajna messze vannak amiket eddig ajánlottatok. Sad A XIII.kerben lakok és nem ártana közeli. Most találtam egy égészen színvonalas, nagyobbacska szervízt itt pár utcányira. Oda fogom majd vinni szerdán az autót aztán remélem nem akarnak átb*szni.
A ford borsodi a kika mögötti utcában van. Azokat ismerem, profik és korrektek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 20:05:00 »

Sajna messze vannak amiket eddig ajánlottatok. Sad A XIII.kerben lakok és nem ártana közeli. Most találtam egy égészen színvonalas, nagyobbacska szervízt itt pár utcányira. Oda fogom majd vinni szerdán az autót aztán remélem nem akarnak átb*szni.
Azért a XIII-ker nem a világvége és az autó megérdemel egy jobb szervízt.
Szerintem azért ilyen magas a fogyasztásod, mert buherálták az órát és kevesebbet mutat mint kellene. Ha szeretsz csavarozgatni, könnyen megállapítható a turpisság: szedd ki az óraegységet, van rajta egy matrica. Ha az sérült, könnyen lehet, hogy bibis a dolog.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 21:03:00 »

Azért a XIII-ker nem a világvége és az autó megérdemel egy jobb szervízt.
Szerintem azért ilyen magas a fogyasztásod, mert buherálták az órát és kevesebbet mutat mint kellene. Ha szeretsz csavarozgatni, könnyen megállapítható a turpisság: szedd ki az óraegységet, van rajta egy matrica. Ha az sérült, könnyen lehet, hogy bibis a dolog.
Egész más téma, de kapcsolódik az órához. Nekem kovetkezesen kb 12 km/h val többet mutat az órám (MKII), és ez mutatkozik is, mert álló helyzetben a mutató kb ennyit mutat. Tahát amikor a gyujtást ráadom,akkor felugrik kb erre az értékre. Kérdésem: ez beállítható vhogy, vagy olyan mint a falóra, hogy a nagymutatót a tengelyére bárhol rá lehet nyomni? boccs, ha nagyon belecsaptam egy másik téma közpibe!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 22:43:00 »

Azért a XIII-ker nem a világvége és az autó megérdemel egy jobb szervízt.
Szerintem azért ilyen magas a fogyasztásod, mert buherálták az órát és kevesebbet mutat mint kellene. Ha szeretsz csavarozgatni, könnyen megállapítható a turpisság: szedd ki az óraegységet, van rajta egy matrica. Ha az sérült, könnyen lehet, hogy bibis a dolog.
Azt már nem lehet sehogy megtudni hogy pontosan hány km lehet benne mi? :S Egyébként hogy függ össze a fogyasztás meg az összkilóméterszámláló tekergetése?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 22:50:00 »

Azt már nem lehet sehogy megtudni hogy pontosan hány km lehet benne mi? :S Egyébként hogy függ össze a fogyasztás meg az összkilóméterszámláló tekergetése?
Azt nem!
Te említetted,  hogy a megtett km alapján számolod a fogyasztást. Namármost ezeket az órákat nem lehet csak úgy visszatekerni, mert nem bowdenesek. Csak úgy tudja visszapörgetni, ha szétszedi és gyárilag nem erre voltak kitalálva; a mechanika könnyen sérülhet és akkor már mutathat kevesebbet a valósnál. De persze ez csak elmélet, nem kell elhinni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 22:59:00 »

Azt nem!
Te említetted,  hogy a megtett km alapján számolod a fogyasztást. Namármost ezeket az órákat nem lehet csak úgy visszatekerni, mert nem bowdenesek. Csak úgy tudja visszapörgetni, ha szétszedi és gyárilag nem erre voltak kitalálva; a mechanika könnyen sérülhet és akkor már mutathat kevesebbet a valósnál. De persze ez csak elmélet, nem kell elhinni.
értem. hát majd akkor megnézetem a szervízben, mer én lehet, hogy nem fogok nekiesni és szétkapni a műszeregységet magamtól Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 23:01:00 »

értem. hát majd akkor megnézetem a szervízben, mer én lehet, hogy nem fogok nekiesni és szétkapni a műszeregységet magamtól Smiley
Ja, te csak a gázpedált nyomod?Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 23:03:00 »

értem. hát majd akkor megnézetem a szervízben, mer én lehet, hogy nem fogok nekiesni és szétkapni a műszeregységet magamtól Smiley
Én egy megbízható embert javasolnék. Ha nem is hordod oda mindig az autót, de egyszer jó lenne, ha olyan ember nézné meg, aki többünknek bizonyított és akinek adunk a véleményére. Ne dőlj be mindenkinek!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.