Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:09:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745713 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:49:00 »

... és a klábtagokat is?
Aztat meg mijjér tettem volna? Így legalább tuti, hogy el kellesz menjek majd Kunmadarasra... Gyorsulunk egyet Bodicsekkel, meg ilyenek....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:52:00 »

Aztat meg mijjér tettem volna? Így legalább tuti, hogy el kellesz menjek majd Kunmadarasra... Gyorsulunk egyet Bodicsekkel, meg ilyenek....
Én úgy tudtam, a klubkártya csak egy plusz dolog, a klubbot nem a klubkártya tartja össze, hanem emberek, és azok imádata autóikhoz. Egy normális ember már rég felgyujtotta volna Jolánomat, sztem...
Ha tudtam, eddig is segítettem, és ez ezek után is így lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:57:00 »

Én úgy tudtam, a klubkártya csak egy plusz dolog, a klubbot nem a klubkártya tartja össze, hanem emberek, és azok imádata autóikhoz. Egy normális ember már rég felgyujtotta volna Jolánomat, sztem...
Ha tudtam, eddig is segítettem, és ez ezek után is így lesz.
Hát akkor mé nem kérsz meg valakit én erre gondoltam, nem a kimiértmerre kérdéskörre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:58:00 »

Hát akkor mé nem kérsz meg valakit én erre gondoltam, nem a kimiértmerre kérdéskörre
Naazé! Zombi volt az összekötő bárdiba, ha ez megfelel így...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:05:00 »

én is vezérműszíj előtt állok,akkor ezek mellett
 Vezérműszíj = 6290
- Feszítőgörgő = 7750
- Vezetőgörgő(kicsi) = 3750
- Vezetőgörgő(nagy) = 4390  
 
még kicseréltetem a vízpumpát is,de azon mit kell?vagy ott csak 1 alkatrészt kell,magát a vízpumpát?
előre is köszi
Gyáriban már csak szettben lehet kapni, és ez 19eHUF. Te vedd meg, mert szagszervíz simán 40kHUF körül mondja...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:22:00 »

Naazé! Zombi volt az összekötő bárdiba, ha ez megfelel így...
anno a nagyótóról szólottam, de "hadjuk" ... én meg kóstolgatni nem szoktam, csak ebben a várban én vagyok az udvari
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:24:00 »

Aztat meg mijjér tettem volna? Így legalább tuti, hogy el kellesz menjek majd Kunmadarasra... Gyorsulunk egyet Bodicsekkel, meg ilyenek....
Ííííí: el kellesz menjek
 
Ez naggyon vad. Többszörösen vad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:25:00 »

Ííííí: el kellesz menjek
 
Ez naggyon vad. Többszörösen vad.
Na, megjött az előkóstoló
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:44:00 »

anno a nagyótóról szólottam, de "hadjuk" ... én meg kóstolgatni nem szoktam, csak ebben a várban én vagyok az udvari
Ebben benne volt a mondeos bárdis kedvezmény is Zombin keresztül... De akkor tényleg "hadjuk".
Lehet már üldözési mániám van.
Egyébként tényleg vad vagyok. Mint ósztin páörsz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 12:14:00 »

Ti milyen gyorsulást mértetek az autón? Én még a direktszűrő előtt, 3 fővel 10,77et. De szerintem ha csak én ülnék benne 1-2 próbálkozás után sikerülhetne 10 alatt 100ra gyorsulni. Mondjuk olyan 8.5s alatt kb. Nem?
az enyém biztos 10 alatt gyorsul, kikapcsolt kipörgésgátlóval, jó meleg, felpörgetett motornál
 
csak az a baj, hogy nem tudok jól váltani, elég kemény a váltó, meg kímélni is kell a kocsit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 12:59:00 »

Ebben benne volt a mondeos bárdis kedvezmény is Zombin keresztül... De akkor tényleg "hadjuk".
Lehet már üldözési mániám van.
Egyébként tényleg vad vagyok. Mint ósztin páörsz...
Neked is mkI van, Zombinak is meg nekem is, na húzzunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 13:01:00 »

Neked is mkI van, Zombinak is meg nekem is, na húzzunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 16:22:00 »

az enyém biztos 10 alatt gyorsul, kikapcsolt kipörgésgátlóval, jó meleg, felpörgetett motornál
 
csak az a baj, hogy nem tudok jól váltani, elég kemény a váltó, meg kímélni is kell a kocsit
Milyen motor van a tiédben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 16:24:00 »

az enyém biztos 10 alatt gyorsul, kikapcsolt kipörgésgátlóval, jó meleg, felpörgetett motornál
 
csak az a baj, hogy nem tudok jól váltani, elég kemény a váltó, meg kímélni is kell a kocsit
A tiedben milyen motor van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 16:43:00 »

az enyém biztos 10 alatt gyorsul, kikapcsolt kipörgésgátlóval, jó meleg, felpörgetett motornál
 
csak az a baj, hogy nem tudok jól váltani, elég kemény a váltó, meg kímélni is kell a kocsit
A tiéd 2.0 nem? Szerintem csak abban van 4x4. Szerintem ha te 11s alatt megcsinálod, büszke lehetsz magadra! Majdnem biztos, hogy rosszabb értékeket produkálsz, mint a nem 4x4. Például még nem láttalak a 2.0 kupa győzteseként...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 16:46:00 »

A tiéd 2.0 nem? Szerintem csak abban van 4x4. Szerintem ha te 11s alatt megcsinálod, büszke lehetsz magadra! Majdnem biztos, hogy rosszabb értékeket produkálsz, mint a nem 4x4. Például még nem láttalak a 2.0 kupa győzteseként...
Még nem is indult szerintem. Arra emlékeznék, mert sajnos mindig csak ketten vagy maximum 3-an gyosulunk.
Kombi nem? Ha igen, akkor biztos, hogy nem gyorsult még.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2007.01.16 kedd, 08:38:00 »

A tiéd 2.0 nem? Szerintem csak abban van 4x4. Szerintem ha te 11s alatt megcsinálod, büszke lehetsz magadra! Majdnem biztos, hogy rosszabb értékeket produkálsz, mint a nem 4x4. Például még nem láttalak a 2.0 kupa győzteseként...
Angel, nem is fogok indulni, mert féltem a kicsikét
csak abból indultam ki, hogy 1-es és 2-es fokozatban hiába növelnénk tovább a motor teljesítményét, a meghajtott kerék mindenképpen elpörög, ekkor lép be a kipörgésgátló, amely úgy engedi az aszfaltra a nyomatékot, hogy éppen a kipörgés határállapotában legyen a meghajtás
ez a helyzet egy elsőkerekes autónál (pl. a PUG 205-ösömnél, amellyel alig tudok úgy elindulni, száraz úton is, hogy ne pörögjön a kerék, a kipörgés megszűntével viszont baromi lassan gyorsul)
 
más a helyzet a négykerekessel, ahol a kipörgésgátló működésére sima és száraz aszfalton nem is kerül sor (saját tapasztalataim szerint a bekapcsolt kipörgésgátló csökkenti a gyorsulást), ahol a teljes motorteljesítmény a gumikra esik
 
ez a helyzet az 1-es és 2-es sebességfokozatokban, utána már összemérhető a teljesítmény, de forszírozott gyorsulással el lehet érni a 70-et itt is
 
de mint mondtam, ehhez rá kellene ugrani pörgő motorral a kuplungra, a kuplung meg csak ugyanolyan, mint a kétkerekesekben, ahol szükség esetén beavatkozik az ASR, vagy hiányában az elpörgés, nálam nincsenek ilyen bolondbiztos védekezési mechanizmusok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2007.01.16 kedd, 18:24:00 »

ha ha a gyorsulást nem a mi autónknak találták ki... megvan a "Need for Speed carbon" ha érdekel valakit  
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2007.01.16 kedd, 18:41:00 »

Angel, nem is fogok indulni, mert féltem a kicsikét
csak abból indultam ki, hogy 1-es és 2-es fokozatban hiába növelnénk tovább a motor teljesítményét, a meghajtott kerék mindenképpen elpörög, ekkor lép be a kipörgésgátló, amely úgy engedi az aszfaltra a nyomatékot, hogy éppen a kipörgés határállapotában legyen a meghajtás
ez a helyzet egy elsőkerekes autónál (pl. a PUG 205-ösömnél, amellyel alig tudok úgy elindulni, száraz úton is, hogy ne pörögjön a kerék, a kipörgés megszűntével viszont baromi lassan gyorsul)
 
más a helyzet a négykerekessel, ahol a kipörgésgátló működésére sima és száraz aszfalton nem is kerül sor (saját tapasztalataim szerint a bekapcsolt kipörgésgátló csökkenti a gyorsulást), ahol a teljes motorteljesítmény a gumikra esik
 
ez a helyzet az 1-es és 2-es sebességfokozatokban, utána már összemérhető a teljesítmény, de forszírozott gyorsulással el lehet érni a 70-et itt is
 
de mint mondtam, ehhez rá kellene ugrani pörgő motorral a kuplungra, a kuplung meg csak ugyanolyan, mint a kétkerekesekben, ahol szükség esetén beavatkozik az ASR, vagy hiányában az elpörgés, nálam nincsenek ilyen bolondbiztos védekezési mechanizmusok
Nekem van kipörgésgátló, de ki szoktam kapcsolni.
Szerintem te az elején jobban indulsz, azaz a strartod jobb, de később meg visszafog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2007.01.16 kedd, 19:12:00 »

Nemtom nálam semmi változás nem tapasztalható, ha világit a kipörgésgátló gombja, ha nem. Szal hiába kapocslom be, simán kipörögnek a kerekek indlásnál... És blokkolásgátló is van a kocsiba, de simán blokkolóra fékezhetőek a kerekeim, picit felpumpál a pedál, de nem veszi vissza a csúszáshatárig a fékerőt... Nem értem. Akkor elvileg hibásak ezek a berendezéseim?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2007.01.17 szerda, 09:20:00 »

Nemtom nálam semmi változás nem tapasztalható, ha világit a kipörgésgátló gombja, ha nem. Szal hiába kapocslom be, simán kipörögnek a kerekek indlásnál... És blokkolásgátló is van a kocsiba, de simán blokkolóra fékezhetőek a kerekeim, picit felpumpál a pedál, de nem veszi vissza a csúszáshatárig a fékerőt... Nem értem. Akkor elvileg hibásak ezek a berendezéseim?
Próbálj ki egy típusazonos verdát, már ha lesz, aki odaenged
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2007.01.17 szerda, 09:23:00 »

Nemtom nálam semmi változás nem tapasztalható, ha világit a kipörgésgátló gombja, ha nem. Szal hiába kapocslom be, simán kipörögnek a kerekek indlásnál... És blokkolásgátló is van a kocsiba, de simán blokkolóra fékezhetőek a kerekeim, picit felpumpál a pedál, de nem veszi vissza a csúszáshatárig a fékerőt... Nem értem. Akkor elvileg hibásak ezek a berendezéseim?
nem hibás az ABS, csak még eddig nem sikerült tükörjégen nagyot fékezni, amikor csak nyomod a féket, kellemesen masszírozza a talpad, és látod, hogy bele fogsz csúszni az előtted állóba, és kitérési lehetőség sincs, én már jártam így
 
az ASR-rel kapcsolatban az a tapasztalatom, hogy jóval a kipörgési határ alatt tartja  a gázadagolást, lehet, hogy az újabb autókban már gyorsabb számítógépek figyelnekű
 
az én ASR-em száraz úton feleslegessé válik, soha nem lép közbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2007.01.17 szerda, 09:30:00 »

Nemtom nálam semmi változás nem tapasztalható, ha világit a kipörgésgátló gombja, ha nem. Szal hiába kapocslom be, simán kipörögnek a kerekek indlásnál... És blokkolásgátló is van a kocsiba, de simán blokkolóra fékezhetőek a kerekeim, picit felpumpál a pedál, de nem veszi vissza a csúszáshatárig a fékerőt... Nem értem. Akkor elvileg hibásak ezek a berendezéseim?
Nincs előttem az MKII műszerfala, de nem világít rajta a visszajelzők lámpája (ha vannak)? Első hallásra nagyon úgy tűnik, mintha nem működne, mert egyébként valóban nem engedi kipörögni a kereket a kipörgésgátló, az ABS pedig dobol a pedálon rendesen, ha működnie kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2007.01.17 szerda, 09:33:00 »

Közben olvastam Rob hozzászólását, de nem nagyon értem. Milyen ABS az, ami csak tükörjégen működik? Vagy gyenge a fék és száraz aszfalton nem tudjátok állóra fékezni a kereket?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2007.01.17 szerda, 09:37:00 »

Ja meg az ABS lényege az, hogy irányítható marad a kocsi vészfékezéskor is. Szóval nem értem a talpmasszázst és a belecsúszást. Lehet, hogy thai kocsitok van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2007.01.17 szerda, 11:56:00 »

Ja meg az ABS lényege az, hogy irányítható marad a kocsi vészfékezéskor is. Szóval nem értem a talpmasszázst és a belecsúszást. Lehet, hogy thai kocsitok van?
na jó, ha nagyon odalépek, száraz aszfalton is bekapcsol az ABS
az ASR alapállapotban bekapcsolt, ha kikapcsolod, akkor világít a visszajelzője, meg ha működni kezd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2007.01.17 szerda, 13:11:00 »

na jó, ha nagyon odalépek, száraz aszfalton is bekapcsol az ABS
az ASR alapállapotban bekapcsolt, ha kikapcsolod, akkor világít a visszajelzője, meg ha működni kezd
Arra gondoltam, hogy világít-e pl egy ABS feliratú piros kis lámpácska, ha rossz valami? Úgy szokott lenni, hogy ha pár másodperc múlva nem alszik ki a műszerfalon, akkor az azt mutatja, hogy vmi nem stimmel. Tajdonképpen ezt akartam Roccotól megkérdezni, hogy kijelzésileg minden oké és mégse működnek neki a rendszerek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2007.01.17 szerda, 13:21:00 »

Arra gondoltam, hogy világít-e pl egy ABS feliratú piros kis lámpácska, ha rossz valami? Úgy szokott lenni, hogy ha pár másodperc múlva nem alszik ki a műszerfalon, akkor az azt mutatja, hogy vmi nem stimmel. Tajdonképpen ezt akartam Roccotól megkérdezni, hogy kijelzésileg minden oké és mégse működnek neki a rendszerek?
elvileg előfordulhat, hogy tök száraz az aszfalt, nem kifényesedettek a kőszemcsék, téligumi, miegymás, nem lehet az ABS-t működésre bírni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2007.01.17 szerda, 13:29:00 »

elvileg előfordulhat, hogy tök száraz az aszfalt, nem kifényesedettek a kőszemcsék, téligumi, miegymás, nem lehet az ABS-t működésre bírni
Értem én, de mintha Rocconál ez általános probléma lenne. Na mindegy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2007.01.17 szerda, 21:44:00 »

Arra gondoltam, hogy világít-e pl egy ABS feliratú piros kis lámpácska, ha rossz valami? Úgy szokott lenni, hogy ha pár másodperc múlva nem alszik ki a műszerfalon, akkor az azt mutatja, hogy vmi nem stimmel. Tajdonképpen ezt akartam Roccotól megkérdezni, hogy kijelzésileg minden oké és mégse működnek neki a rendszerek?
Nem világítanak a visszajelzőik a műszerfalon. Persze az eletronikája sose volt a toppon.. az előző tulaj rendesen belegányolt ahol tudott...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:04:00 »

Ötleteket kérnék!
 
Fékezéskor a kormány rázkódott... féktárcsa és fébetét csere után is megmaradt egy nagyon pici remegés...
Az első és hátsó futőmű is rendben van...
Talán a kormánymű körül keressem a probléma okát...?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:08:00 »

Ötleteket kérnék!
 
Fékezéskor a kormány rázkódott... féktárcsa és fébetét csere után is megmaradt egy nagyon pici remegés...
Az első és hátsó futőmű is rendben van...
Talán a kormánymű körül keressem a probléma okát...?!
Téli, nyári gumival is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:15:00 »

Téli, nyári gumival is?
Nyárival csinálta... de nem minden fékezésnél
Lecseréltem új télire + talpas, stabilizátor rúd, szilentek csere + féktárcsa és fékbetét csere
Most is, ha fékezek a kormányon érzek egy enyhe remegést, de már nincs ötletem, hogy ez mitől lehet...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:17:00 »

Nyárival csinálta... de nem minden fékezésnél
Lecseréltem új télire + talpas, stabilizátor rúd, szilentek csere + féktárcsa és fékbetét csere
Most is, ha fékezek a kormányon érzek egy enyhe remegést, de már nincs ötletem, hogy ez mitől lehet...
Milyen tárcsa és betét lett az új, illetve mennyit mentél el velük azóta?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:19:00 »

Milyen tárcsa és betét lett az új, illetve mennyit mentél el velük azóta?
Gyári tárcsa (Ford) és betét (Motocraft) lett felrakva... két napja sincs, hogy lecserélődött, kb. 50 km-t mehettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:20:00 »

Gyári tárcsa (Ford) és betét (Motocraft) lett felrakva... két napja sincs, hogy lecserélődött, kb. 50 km-t mehettem
Akkor kellene várni még hogy össze kopjanak
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:22:00 »

Akkor kellene várni még hogy össze kopjanak
Hát én nem tudom. Az biztos, hogy mellőzni kéne a fékpedált egy ideig...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:26:00 »

Akkor kellene várni még hogy össze kopjanak
Ja, én azt vártam, hogy új tárcsával tök simán kell majd fognia... kb. mennyit érdemes várni, ha nagyon erőssen nyomom a féket?! Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:28:00 »

Ja, én azt vártam, hogy új tárcsával tök simán kell majd fognia... kb. mennyit érdemes várni, ha nagyon erőssen nyomom a féket?! Smiley
Sztem is így kéne működnie. Egyébként 500km, és használhatod!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2007.01.19 péntek, 09:29:00 »

Nyárival csinálta... de nem minden fékezésnél
Lecseréltem új télire + talpas, stabilizátor rúd, szilentek csere + féktárcsa és fékbetét csere
Most is, ha fékezek a kormányon érzek egy enyhe remegést, de már nincs ötletem, hogy ez mitől lehet...
A felni ugyanaz? Csak gumit cseréltél rajta???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2007.01.19 péntek, 09:32:00 »

Nyárival csinálta... de nem minden fékezésnél
Lecseréltem új télire + talpas, stabilizátor rúd, szilentek csere + féktárcsa és fékbetét csere
Most is, ha fékezek a kormányon érzek egy enyhe remegést, de már nincs ötletem, hogy ez mitől lehet...
És mennyi Nm -rel lett meghúzva?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2007.01.20 szombat, 14:30:00 »

nekem a nyári gumikkal lett szervizelve a fék, pofacsere, tárcsaszabályzás, attól kezdve remegett mint barom... most a téligumi felrakva egy apró jelként érezhető még a remegés de már javuló tendenciát mutat ! ha nyomatékosabban fékezek semmi remegés, de még 140-ről sajnos beremeg... ezzel arra akarok kilyukadni, hogy a gumicsere is sokat változtat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2007.01.20 szombat, 23:35:00 »

Na tesztelgettem az ABSt meg a kipörgésgátlót vizes úton. Az ABS egész jól tette a dolgát. Hirtelen kellett fékeznem, azt hitem megcsúsznak a kerekek, ha a helyzetnek megfelelően fékezek és belecsúsznék az előttem megálló audiba (persze ha nem tudnám kikerülni), de meglepődtem amikor éreztem a "talpmasszázst" a fékpedálon és nem csúsztak a kerekek, "szépen" megálltam mögötte.
Viszont a kipörgésgátló bekapcsolt állapota mellett se látok esélyt hirtelen gázzal meglódulni állóhelyzetből csúszós úton... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2007.01.22 hétfő, 08:09:00 »

Na tesztelgettem az ABSt meg a kipörgésgátlót vizes úton. Az ABS egész jól tette a dolgát. Hirtelen kellett fékeznem, azt hitem megcsúsznak a kerekek, ha a helyzetnek megfelelően fékezek és belecsúsznék az előttem megálló audiba (persze ha nem tudnám kikerülni), de meglepődtem amikor éreztem a "talpmasszázst" a fékpedálon és nem csúsztak a kerekek, "szépen" megálltam mögötte.
Viszont a kipörgésgátló bekapcsolt állapota mellett se látok esélyt hirtelen gázzal meglódulni állóhelyzetből csúszós úton... Cheesy
ASR: csúszós úton nem fog meglendülni a kocsi, csak nem fog pörögni a kerék, mint az állat
 
az éppen még gördülő kerék csúszósurlódási tényezője (mü) sokkal nagyobb, mint a már megcsúszotté, hasonlóképpen az ABS-nél is, csak ott a szempontok közé még az is bejön, hogy a féktárcsa és a betét közötti (mü) sokkal nagyobb, mint az aszfalt és a gumi közöttié
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2007.01.22 hétfő, 09:51:00 »

És mennyi Nm -rel lett meghúzva?
Új téligumi, új felnin (Gazda Lacitól), de hogy hány Nm-rel lett meghúzva...?! ...passz Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2007.01.22 hétfő, 10:27:00 »

Új téligumi, új felnin (Gazda Lacitól), de hogy hány Nm-rel lett meghúzva...?! ...passz Sad
A kutyacsontot vegyétek még újra jobban szemügyre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2007.01.22 hétfő, 10:34:00 »

Új téligumi, új felnin (Gazda Lacitól), de hogy hány Nm-rel lett meghúzva...?! ...passz Sad
Kb 70 Nm el kéne lehúzni
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:41:00 »

nekem a nyári gumikkal lett szervizelve a fék, pofacsere, tárcsaszabályzás, attól kezdve remegett mint barom... most a téligumi felrakva egy apró jelként érezhető még a remegés de már javuló tendenciát mutat ! ha nyomatékosabban fékezek semmi remegés, de még 140-ről sajnos beremeg... ezzel arra akarok kilyukadni, hogy a gumicsere is sokat változtat
Betétcsere! Tárcsához ez való!
 
Egyébként elvileg a hűtött tárcsát nem szabadna szabályoztatni, de szokták. A tuti a tárcsa cseréje lett volna. Igy már nem kell csodálkozni, jobb esetben nemsokára elmúlik...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:56:00 »

Új téligumi, új felnin (Gazda Lacitól), de hogy hány Nm-rel lett meghúzva...?! ...passz Sad
én úgy tudom apámtól, hogy acélfelnit 90Nm, alut pedig 110Nm-re kell meghúzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 13:06:00 »

Betétcsere! Tárcsához ez való!
 
Egyébként elvileg a hűtött tárcsát nem szabadna szabályoztatni, de szokták. A tuti a tárcsa cseréje lett volna. Igy már nem kell csodálkozni, jobb esetben nemsokára elmúlik...
nah ja, az ócsóbbik megoldás végett történt a szabályzás, vastag anyagból csinálták van még mi fogjon
Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.