Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:37:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745073 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 13:28:00 »

Betétcsere! Tárcsához ez való!
 
Egyébként elvileg a hűtött tárcsát nem szabadna szabályoztatni, de szokták. A tuti a tárcsa cseréje lett volna. Igy már nem kell csodálkozni, jobb esetben nemsokára elmúlik...
Szerintem a tárcsát szabályozni marhaság. Az elsőt azért, mert a hűtöttet egyáltalán nem szabad, mert egyrészt nincs annyi felesleg, ha leszabályozod, elgyengül. Túl nagyot nyit a dugattyú. Nem tudják jól megcsinálni, ütni fog. A hátsót meg azért nem, mert a szabályzás nélkül is 2x annyit bír, mint az első. Meg a fene se tudja: a fék fogjon. Az első tárcsa kibír vagy 100 ezret (vagy többet). Hát nem tudom. Én biztosan újat veszek. Gyárit. Fogjon rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 15:58:00 »

Szerintem a tárcsát szabályozni marhaság. Az elsőt azért, mert a hűtöttet egyáltalán nem szabad, mert egyrészt nincs annyi felesleg, ha leszabályozod, elgyengül. Túl nagyot nyit a dugattyú. Nem tudják jól megcsinálni, ütni fog. A hátsót meg azért nem, mert a szabályzás nélkül is 2x annyit bír, mint az első. Meg a fene se tudja: a fék fogjon. Az első tárcsa kibír vagy 100 ezret (vagy többet). Hát nem tudom. Én biztosan újat veszek. Gyárit. Fogjon rendesen.
Aszongyák, hogy a tárcsa két betétet bír ki. Én már 70e-t mentem el, és most csereérett a betét, és félidős a tárcsa. Cserekor szabályoztatni is fogom a tárcsákat, mert kell. A szerelőm mondta, és az Ő tudásában maximálisan megbízom. Amúgy olyan elenyésző mennyiséget vesznek le, hogy az nem számít kopásnak, illetve vastagságvesztésnek.(ez is jó szó, most találtam ki.)
Ja és Imhonak is csináltak, és megszünt a problémája felszabályoztatás után...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 16:35:00 »

Aszongyák, hogy a tárcsa két betétet bír ki. Én már 70e-t mentem el, és most csereérett a betét, és félidős a tárcsa. Cserekor szabályoztatni is fogom a tárcsákat, mert kell. A szerelőm mondta, és az Ő tudásában maximálisan megbízom. Amúgy olyan elenyésző mennyiséget vesznek le, hogy az nem számít kopásnak, illetve vastagságvesztésnek.(ez is jó szó, most találtam ki.)
Ja és Imhonak is csináltak, és megszünt a problémája felszabályoztatás után...
Igen, kb annyit. De az a gond, hogy a vastagság nem csak a szabályzással, hanem magával a kopással is csökken. Kb 8-ért lehet okosba szerezni 1 tárcsát (gyári), a szabályzás meg mondjuk 3? Hát, asszem én inkább cserélem.
Én már ugyan cseréltem betétet, 50-nél, de még fele megvolt... azaz majd 100-at le tudnék menni 1 betéttel... Olyan 150e körül kéne cserélni. Azt a tizest simán rászánom. És nincs rizikó a rázásra, egyebekre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2007.01.26 péntek, 01:34:00 »

Nekem középkonzolon csak óra van.
Ha fed.computert szeretnék, akkor csak ki kell cserélnem a műszerfal modult vagy mást is kell csinálni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2007.01.26 péntek, 05:45:00 »

Nekem középkonzolon csak óra van.
Ha fed.computert szeretnék, akkor csak ki kell cserélnem a műszerfal modult vagy mást is kell csinálni?
Szia! Attól függ, hogy mennyire van kiépítve. Ha kipattintod az órát a csatlakozóján nézd meg, hogy mennyi kábel van bekötve. Én 9000-ért vettem bele, nem volt bekábelezve, és eddig csak a hőmérő érzékelőjét tettem be, az óra+stopper megy rendesen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:39:00 »

Szia! Attól függ, hogy mennyire van kiépítve. Ha kipattintod az órát a csatlakozóján nézd meg, hogy mennyi kábel van bekötve. Én 9000-ért vettem bele, nem volt bekábelezve, és eddig csak a hőmérő érzékelőjét tettem be, az óra+stopper megy rendesen
Húúú, asszem rég láttunk, üdv néked
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:40:00 »

Húúú, asszem rég láttunk, üdv néked
Örülök hogy nem süllyedtem még "idegen" szintre, sajnos tényleg rég voltam erre, de a gépállatra se volt sokkal több időm. Tegnap helyeztem üzembe a tolatóradart. A számláján 2005 augusztus van...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:56:00 »

Nekem középkonzolon csak óra van.
Ha fed.computert szeretnék, akkor csak ki kell cserélnem a műszerfal modult vagy mást is kell csinálni?
Ahogy LogoutX írja, ha csak 5 vezeték megy az órába, akkor csak az óra fog működi, de ha asszem 8, akkor csak csere, és mennie kell...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:04:00 »

Ahogy LogoutX írja, ha csak 5 vezeték megy az órába, akkor csak az óra fog működi, de ha asszem 8, akkor csak csere, és mennie kell...
és vmi jeladót nem kell cserélni a tanknál?
(pillanatnyi fogyasztásmérés, átlag, stb. miatt)
ha igen melyiket?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:56:00 »

és vmi jeladót nem kell cserélni a tanknál?
(pillanatnyi fogyasztásmérés, átlag, stb. miatt)
ha igen melyiket?
MKI be raktam be MKII es fedcompot. Hátsó ülés alatt meg kell nézni hány kábel megy a tankjeladó csatiba és mennyi érintkező van magán a jeladón. Ha 5 lehet tankjeladót nem kell cserélni - a fedcomp verziójától és évjárattól függően kb 10 féle tankjeladó létezik - azért írtam lehet nem kell cserélni. A motortérből a főcsatiról be kell vezetni a fülkébe az üzemnyagátfolyás és a VSS jeleket - ha van AWS vagy sebességfüggő hangerőszabályzás VSS nem kell az jöhet a rádióról vagy AWS ről. Ha nincs AWS kell a hőmérő a lökösbe két kábel.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2007.01.26 péntek, 22:48:00 »

Ez már szakbarbárul hangzik. Nekem viszont kínai.
"A motortérből a főcsatiról(EZ HOL VAN PONTOSAN?) be kell vezetni a fülkébe az üzemnyagátfolyás és a VSS jeleket - ha van AWS vagy sebességfüggő hangerőszabályzás VSS nem kell az jöhet a rádióról vagy AWS ről. Ha nincs AWS kell a hőmérő a lökösbe két kábel."
 
Mi az az AWS? VSS?
Kicsit részletesebben pls, mintha 1 hülyének magyaráznád!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2007.01.26 péntek, 22:53:00 »

Ez már szakbarbárul hangzik. Nekem viszont kínai.
"A motortérből a főcsatiról(EZ HOL VAN PONTOSAN?) be kell vezetni a fülkébe az üzemnyagátfolyás és a VSS jeleket - ha van AWS vagy sebességfüggő hangerőszabályzás VSS nem kell az jöhet a rádióról vagy AWS ről. Ha nincs AWS kell a hőmérő a lökösbe két kábel."
 
Mi az az AWS? VSS?
Kicsit részletesebben pls, mintha 1 hülyének magyaráznád!
Nekem is, nekem is Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2007.01.27 szombat, 00:07:00 »

Styleair után szabadon  
Digit klíma teszt:
Baloldali szabályzó auto állásba, jobb oldali szabályzó elsőszélvédő állásba.
Utána egyszerre megnyomod az A/C és a piros gombot, majd utána külön a kéket.
Ezután lefuttat 1 tesztet. Ha minden jó akkor 88 at ir ki es minden funkció világít.
Ha hiba van akkor ki írja a kódszámát.  
Ui.: nálam az autó motorja alapjáraton duruzsolt, és úgy próbáltam ki! Minden ok volt, eredmény = 88
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2007.01.27 szombat, 00:12:00 »

most már csak a kódok jelentését kellene megtalálni... jah ha valaki ügyesen fotóz és van is mivel, és érti az adobe readert csinálhatna egy leírást az oldalra ! nah !? mit mondtok ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2007.01.27 szombat, 10:06:00 »

Nekem is, nekem is Smiley)
VSS jármú sebesség szenzor MKII nél ez hajtja a kilométerórát MKI nél ha bowdenes az óra szükség lehet bevezetni a fülkébe. AWS kiegészítő figyelmeztető rendszer az aprópénztartó helyén szokott beépítve lenni magasabb felszereltségnél. Sebességfüggő hangerő a rádió hangereje automatikusan emelkedik megasabb sebességnél, lassitás után halkul a VSS jelet figyeli. Motortéri főcsati vagy 3 ovál vagy egy nagy kocka a motortérben a szervórásegítő mellett van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 14:14:00 »

Szevasztok 2 hete vettem 2000es Mondeo II 2.0 16V GHIA sedan nagyon tuti a gép.Az lenne a kérdésem hogy a MAF szenzort mivel tisztithatom? esetleg WD 40 el lehet? előre is kőszőnőm..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 14:39:00 »

Szevasztok 2 hete vettem 2000es Mondeo II 2.0 16V GHIA sedan nagyon tuti a gép.Az lenne a kérdésem hogy a MAF szenzort mivel tisztithatom? esetleg WD 40 el lehet? előre is kőszőnőm..
WD40 nem igazán jó neki, STP vagy Gunk karburátor tisztító sprayt vegyél hozzá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 15:10:00 »

WD40 nem igazán jó neki, STP vagy Gunk karburátor tisztító sprayt vegyél hozzá
Én gyógyszertári alkohollal szoktam pucolgatni, de legutóbb már sírni kellett a 96%-osért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 15:10:00 »

kösznöm szépen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 15:35:00 »

Szevasztok 2 hete vettem 2000es Mondeo II 2.0 16V GHIA sedan nagyon tuti a gép.Az lenne a kérdésem hogy a MAF szenzort mivel tisztithatom? esetleg WD 40 el lehet? előre is kőszőnőm..
Szia.
 
Én féktisztító spray-vel szoktam lefújni.
Tökéletesen jó szerintem ez is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 16:17:00 »

Szia.
 
Én féktisztító spray-vel szoktam lefújni.
Tökéletesen jó szerintem ez is.
jó az is, mert gyakorlatilag alkoholos valami és elpárolog miután leoldotta zsíros szutykot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 16:23:00 »

jó az is, mert gyakorlatilag alkoholos valami és elpárolog miután leoldotta zsíros szutykot!
Egy lényeg van a tisztítószerrel, párolgás után ne maradjon utána semmi. Isopropil alkohol is megfelel, vagy féktisztító előtte célszerű próbát végezni az anyaggal hátha marad utána valami.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2007.01.30 kedd, 10:05:00 »

Szia.
 
Én féktisztító spray-vel szoktam lefújni.
Tökéletesen jó szerintem ez is.
Az tudtommal hagy maga után olajat is. Én tisztítottam már féktisztító után MAF-ot...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2007.01.30 kedd, 22:37:00 »

Az tudtommal hagy maga után olajat is. Én tisztítottam már féktisztító után MAF-ot...
Az elég nagy baj lenne, gondolj csak bele, ha lefújod féktisztítóval a tárcsát és olajat hagy maga után, hát nem tudom, elég bizar lenne.
Sztem is jó a féktisztító, elég agresszív tisztítószer az biztos.
Olajat úgy oldja, hogy ihaj.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2007.01.31 szerda, 08:43:00 »

Az elég nagy baj lenne, gondolj csak bele, ha lefújod féktisztítóval a tárcsát és olajat hagy maga után, hát nem tudom, elég bizar lenne.
Sztem is jó a féktisztító, elég agresszív tisztítószer az biztos.
Olajat úgy oldja, hogy ihaj.
Üdv Shadow
ha a bicikliláncot lekezelem WD-40-nel, és az abroncsperemre is csöppen, akkor a peremfék blokkol (V-fék), más kérdés, ha az olajba beleragad a por, az már csúszik
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2007.01.31 szerda, 10:34:00 »

Az elég nagy baj lenne, gondolj csak bele, ha lefújod féktisztítóval a tárcsát és olajat hagy maga után, hát nem tudom, elég bizar lenne.
Sztem is jó a féktisztító, elég agresszív tisztítószer az biztos.
Olajat úgy oldja, hogy ihaj.
Üdv Shadow
Ez tényleg izag, de én már találkoztam ilyennel. Sztem az a lényeg, hogy amit akkor használtak, az nem tünt el nyomtalanul...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2007.02.02 péntek, 13:58:00 »

Sziasztok! kérdésem lenne: mi lehet az oka hogy a fordulatszám nehezen esik vissza. Ez egy 98' as 1.8 16v
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2007.02.02 péntek, 14:09:00 »

Lendkerék?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2007.02.02 péntek, 14:31:00 »

Lendkerék?
Vagy tempomat.:-)
Olvassd el a főoldalon a levegőrendszer karbantartásáról szóló cikket, és csináld meg, itt kell elindulni. Aztán ha még mindig nem szünt meg, akkor gyere vissza.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2007.02.02 péntek, 14:34:00 »

Vagy tempomat.:-)
Olvassd el a főoldalon a levegőrendszer karbantartásáról szóló cikket, és csináld meg, itt kell elindulni. Aztán ha még mindig nem szünt meg, akkor gyere vissza.
Ja, a második mondat Rilónak szól!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2007.02.02 péntek, 18:16:00 »

Köszi holnap bele is ugrok:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2007.02.02 péntek, 22:23:00 »

Mondeo
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2007.02.03 szombat, 00:30:00 »

Hát ez nem egynyócas....
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2007.02.03 szombat, 00:43:00 »

Mienknek nem ilyen a hangja, hol kezdjem keresni a hibát? Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2007.02.03 szombat, 10:41:00 »

Dízel???
 
Komolyra: szerintem ez 4 hengeres, és valszeg kompresszoros, nekem legalábbis a hangjából úgy tűnt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2007.02.03 szombat, 12:08:00 »

Nem minden (legalábbis 2es) Mondinaál van igy hogy kissé lomhán esik vissza a fordulat? Mert nálam is eléggé lassan mászik vissza alapjáratra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2007.02.03 szombat, 15:48:00 »

Megcsináltam ahogy Joe mondta de még mindig nem az igazi. Hogyan tovább?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2007.02.03 szombat, 16:20:00 »

Hát ez nem egynyócas....
Nem alap az biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2007.02.03 szombat, 16:20:00 »

Nem minden (legalábbis 2es) Mondinaál van igy hogy kissé lomhán esik vissza a fordulat? Mert nálam is eléggé lassan mászik vissza alapjáratra.
Szerintem ez kimondottan Zetec tulajdonság, hogy lassan esik vissza a fordulat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 00:42:00 »

Ejj asszem valami nem kóser a mocival. Kicsit péntek este meghajtottam. Talán ahogy még soha. Dehát olyan volt a szitu, hogy ott ezt csinálták az emberkék... =P Na minegy nem részletezem Cheesy
Szóval amikor magasabb sebességfokozatban vagyok mint kéne, akkor ugye egy pár másodpercig kicsit remeg a motor, amíg eléri a megfelelő fordulatszámtartományt. Namost nekem a motor elég nagyokat rángat is ilyenkor (tegnap tűnt fel):s Meg ha jól éreztem kissé bizonytalanabban is dolgozik bemelegedve is. Van valami tippetek mitől lehet ez? (Az is lehet, hogy csak hipohonder lettem, mert megsajnáltam az autót a péntek este miatt =D De sajna az is előfordulhat, h valamit széthajtottam benne.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 14:44:00 »

Ejj asszem valami nem kóser a mocival. Kicsit péntek este meghajtottam. Talán ahogy még soha. Dehát olyan volt a szitu, hogy ott ezt csinálták az emberkék... =P Na minegy nem részletezem Cheesy
Szóval amikor magasabb sebességfokozatban vagyok mint kéne, akkor ugye egy pár másodpercig kicsit remeg a motor, amíg eléri a megfelelő fordulatszámtartományt. Namost nekem a motor elég nagyokat rángat is ilyenkor (tegnap tűnt fel):s Meg ha jól éreztem kissé bizonytalanabban is dolgozik bemelegedve is. Van valami tippetek mitől lehet ez? (Az is lehet, hogy csak hipohonder lettem, mert megsajnáltam az autót a péntek este miatt =D De sajna az is előfordulhat, h valamit széthajtottam benne.)
Hogy érted azt, hogy bizonytalanabbul?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 15:52:00 »

Ejj asszem valami nem kóser a mocival. Kicsit péntek este meghajtottam. Talán ahogy még soha. Dehát olyan volt a szitu, hogy ott ezt csinálták az emberkék... =P Na minegy nem részletezem Cheesy
Szóval amikor magasabb sebességfokozatban vagyok mint kéne, akkor ugye egy pár másodpercig kicsit remeg a motor, amíg eléri a megfelelő fordulatszámtartományt. Namost nekem a motor elég nagyokat rángat is ilyenkor (tegnap tűnt fel):s Meg ha jól éreztem kissé bizonytalanabban is dolgozik bemelegedve is. Van valami tippetek mitől lehet ez? (Az is lehet, hogy csak hipohonder lettem, mert megsajnáltam az autót a péntek este miatt =D De sajna az is előfordulhat, h valamit széthajtottam benne.)
Gyertya, kábel, trafó (legvégső!). Ezek is okozhatnak hasonlót.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 16:00:00 »

Ejj asszem valami nem kóser a mocival. Kicsit péntek este meghajtottam. Talán ahogy még soha. Dehát olyan volt a szitu, hogy ott ezt csinálták az emberkék... =P Na minegy nem részletezem Cheesy
Szóval amikor magasabb sebességfokozatban vagyok mint kéne, akkor ugye egy pár másodpercig kicsit remeg a motor, amíg eléri a megfelelő fordulatszámtartományt. Namost nekem a motor elég nagyokat rángat is ilyenkor (tegnap tűnt fel):s Meg ha jól éreztem kissé bizonytalanabban is dolgozik bemelegedve is. Van valami tippetek mitől lehet ez? (Az is lehet, hogy csak hipohonder lettem, mert megsajnáltam az autót a péntek este miatt =D De sajna az is előfordulhat, h valamit széthajtottam benne.)
Alapjáraton nem "rángat"? Gyenge remegés nincs?
Nekem gyertya csere előtt kb. 2000-es fordulaton egy kicsit berángatott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 16:23:00 »

sziasztok vki tudna segiteni?1 hete vettem 1 kettes mondeot és aksi csere ota nem müködik s e a kp zár se a riaszto.elöre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 17:37:00 »

Sziasztok! Kb. 2 hete érdeklődtem Mondeo III iránt- jópáran segítettetek. Vettem autót, de nem Mondeot... (A4) Köszönöm mindenkinek a segítségét, rendesek voltatok! Smiley További jókat, hali!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 18:41:00 »

sziasztok vki tudna segiteni?1 hete vettem 1 kettes mondeot és aksi csere ota nem müködik s e a kp zár se a riaszto.elöre is köszi
Ha a kulccsal nem tudod vezérelni, akkor újra kell programozni a kulcsokat. Segítséget itt találsz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 21:01:00 »

Sziasztok! Kb. 2 hete érdeklődtem Mondeo III iránt- jópáran segítettetek. Vettem autót, de nem Mondeot... (A4) Köszönöm mindenkinek a segítségét, rendesek voltatok! Smiley További jókat, hali!
Tök rendes vagy, hogy visszajössz. Maximálisan értékelem...
Teljen sok örömed az A4-ben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 22:32:00 »

Én is gyertyákra vagy a kábelekre gyanakszok. De hogyan károsodnak azok a túlzott hajtástól? Pár hónapja vannak bene új gyertyák. Most lehet megin cserélni kéne? Smiley Amugy szerintem jól jár a moci, egyenletesen, csak olykor alacsony fordulaton gázadáskor berángat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 22:36:00 »

Én is gyertyákra vagy a kábelekre gyanakszok. De hogyan károsodnak azok a túlzott hajtástól? Pár hónapja vannak bene új gyertyák. Most lehet megin cserélni kéne? Smiley Amugy szerintem jól jár a moci, egyenletesen, csak olykor alacsony fordulaton gázadáskor berángat...
Nem hiszem, hogy károsodnának. Szerintem érdemes megnézned a gyertyahézagot, mert nekem amikor 2000-es fodulaton rángatott, annyi volt a baja, hogy túl nagy volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2007.02.04 vasárnap, 23:17:00 »

Nem hiszem, hogy károsodnának. Szerintem érdemes megnézned a gyertyahézagot, mert nekem amikor 2000-es fodulaton rángatott, annyi volt a baja, hogy túl nagy volt.
Értem. Köszi a tippet, majd megnézem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.