Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:56:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745284 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Nolfi
Vendég
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 08:08:07 »

Létezik, hogy egy MKII-ben nincs kettős zár? Vagy ez csak programozás kérdése? (Ha igen, mit kell tenni, hogy működjön?)

Mire is gondolsz pontosan?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 08:09:41 »

Létezik, hogy egy MKII-ben nincs kettős zár? Vagy ez csak programozás kérdése? (Ha igen, mit kell tenni, hogy működjön?)

Kell egy kettőszáras donor és egy ghia-x fenéklemez kábelköteg
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 11:13:38 »


Kell egy kettőszáras donor és egy ghia-x fenéklemez kábelköteg

Nem elég csak a modult cserélni? Kábelköteg is kell?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 11:46:20 »


Kell egy kettőszáras donor és egy ghia-x fenéklemez kábelköteg

Nem elég csak a modult cserélni? Kábelköteg is kell?

A zárakat is cserélni kell meg az ajtóban a kötegeket riasztót ami van - eszméletlen kábelkavalkád egyszerűbb egybe átemelni köteged modulokat.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 11:58:10 »


A zárakat is cserélni kell meg az ajtóban a kötegeket riasztót ami van - eszméletlen kábelkavalkád egyszerűbb egybe átemelni köteged modulokat.

Akkor felejtős... Valamikor meg akartam csinálni (ebayről veszek modult) de így feladom.
Naplózva
marci
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 14:33:55 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.
Utazás előtt vagyok, ezért bocsánat, hogy nem tudok utánaolvasni...

Mondeo 2 -esem van, és ha megy a légkondi, akkor rángat az autó.
Ha kikapcsolom, minden OK.
Mi lehet a baj?
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 14:46:58 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.
Utazás előtt vagyok, ezért bocsánat, hogy nem tudok utánaolvasni...

Mondeo 2 -esem van, és ha megy a légkondi, akkor rángat az autó.
Ha kikapcsolom, minden OK.
Mi lehet a baj?

Kevés lehet a gáz a kompresszorba, kapcsolgat a klíma és visszafogja a motort. 1.6-as, néha az 1.8-as,  2.0-ás is megérzi azt
Naplózva
marci
Vendég
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 17:13:06 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.
Utazás előtt vagyok, ezért bocsánat, hogy nem tudok utánaolvasni...

Mondeo 2 -esem van, és ha megy a légkondi, akkor rángat az autó.
Ha kikapcsolom, minden OK.
Mi lehet a baj?

Kevés lehet a gáz a kompresszorba, kapcsolgat a klíma és visszafogja a motort. 1.6-as, néha az 1.8-as,  2.0-ás is megérzi azt

Ilyen gyorsan? Roll Eyes Tudom, hogy van valami, ami a fordulatszámot emeli, vagy karbantartja a klíma ki/be kapcsolgatásánál, az nem lehet rossz? Vagy rosszul tudom?

Köszönöm szépen a gyors választ, akkor irány egy klímás...Smiley

A legjobbakat, Smiley
M.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2007.08.04 szombat, 16:03:15 »

Sziasztok Kartácsok! Valaki pliz segitsen! Hogy a francba lehet azt megtudni, hogy a kocsi szinenek mi a szinkodja? Sajna nincsenek eredeti papirjaim a kocsirol.Használtam vettem és valami idiota alaposan meghuzta,van egy mely karcolas az ajton+hatso sarvedon.
Naplózva
Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2007.08.04 szombat, 20:09:47 »

Sziasztok Kartácsok! Valaki pliz segitsen! Hogy a francba lehet azt megtudni, hogy a kocsi szinenek mi a szinkodja? Sajna nincsenek eredeti papirjaim a kocsirol.Használtam vettem és valami idiota alaposan meghuzta,van egy mely karcolas az ajton+hatso sarvedon.
A jobb oldali B oszlopon van az adattábla a 6. kis téglalap
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
rózsa
Vendég
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 18:28:18 »

Sziasztok!

Reggel írtam, hogy az elfolyt olaj, valószinűleg a váltóból jött.
Azóta sajnos kiderült a hiba. A váltóban valami eltört.

Újabb segítséget szeretnék kérni. MONDEO II. TD KOMBIMHOZ KERESEK VÁLTÓT !!!!!!
Minden segítséget előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Rózsa
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 21:34:24 »

tervezek egy 2,5 V6 ost,azt olvastam hogy megvenni olcsóbb és fenntartani nehezebb!
mennyit eszik min?8lityó?mit kell tudni erről a duratec mociról?jól megy?vannak betegségei,vagy szimplán király?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 21:47:10 »

tervezek egy 2,5 V6 ost,azt olvastam hogy megvenni olcsóbb és fenntartani nehezebb!
mennyit eszik min?8lityó?mit kell tudni erről a duratec mociról?jól megy?vannak betegségei,vagy szimplán király?
Nekem V6-os 2,5-ösöm van MKII-es. A tapasztalatom, hogy a fogyi legalább 8 liter, nekem 10-11, bevallom őszintén vegyes használatban de  215/45 17" kerekekkel. Azt azért jó tudnod, hogy a drágább fentartás csak duma -szerintem-. Ebben nincs vezérműszíj és lendkerék probléma és porlasztócsúcs sem kopik el. Itt 6 gyertya és a kábelei valamint a vízpumpa amire oda kell figyelni. Szóval én sosem bántam meg hogy ilyen autóm van, és nem vennék már kisebbet. Szóval, ha jó autót találtál és bírod fizetni a biztosítást  Grin, és évi 15e km-nél nem mész többet akkor nem hiszem hogy megbánnád ! No és a hangja...!
Remélem mindent elmondtam  laugh !
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 21:53:11 »

huh nagyon köszi a választ!!
akkor sztem köv kocsim egy V6,jó kimondani:),hát sajna most 100km lakók melótól,kocsit jövőtavaszra tervezem,addig beköltözök és így lerövidül a táv 10km:),és így már jöhet a V6
a gyertyák sport vagy csak a gyári motorcraftot szereti?direktszűrő,sportkipuf dob a rendszeren?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 22:04:02 »

huh nagyon köszi a választ!!
akkor sztem köv kocsim egy V6,jó kimondani:),hát sajna most 100km lakók melótól,kocsit jövőtavaszra tervezem,addig beköltözök és így lerövidül a táv 10km:),és így már jöhet a V6
a gyertyák sport vagy csak a gyári motorcraftot szereti?direktszűrő,sportkipuf dob a rendszeren?
Én ITT úgy tanultam hogy gyári gyertya kell és ettől nem is térnék el, direkt szűrőt tehetsz bele, de véleményem szerint igen sok a macera mivel 5e km-enként tisztítás, csere -én így tudom-. A kipuffogó rendszere elég komplikált, tekereg minden fele, én amúgy hálátadok az égnek hogy csak 1 kipuffogódob van mert ha cserélni kéne akkor mindenből kettő az igen költséges lenne, úgy tudom az st 200-as ban már dupla minden, mivel az már 3.0 ccm es. 
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 22:25:45 »

aha oks,köszi a választ mégegyszer!!
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 23:27:34 »

úgy tudom az st 200-as ban már dupla minden, mivel az már 3.0 ccm es. 

ST200 => 2.5 V6
ST220 => 3.0 V6
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 18:17:13 »

úgy tudom az st 200-as ban már dupla minden, mivel az már 3.0 ccm es. 

ST200 => 2.5 V6
ST220 => 3.0 V6
köszönöm a kiigazítást Scratch! Este már kicsit fáradt voltam azért lett rövidzár Cheesy Annyira igaz a megállapítás hogy az ST24-es is 2.5 V6!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 19:23:10 »

Ja, csak az MKI-II V6-osa 2544 ccm, míg az ST200 és az MKIII V6-osa 2495 ccm, vagyis a két motor nem ugyanaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 19:35:02 »

Ja, csak az MKI-II V6-osa 2544 ccm, míg az ST200 és az MKIII V6-osa 2495 ccm, vagyis a két motor nem ugyanaz.
Ezt a hozzá szólást / pontosítás is köszönöm ! taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 19:39:39 »

tervezek egy 2,5 V6 ost,azt olvastam hogy megvenni olcsóbb és fenntartani nehezebb!
mennyit eszik min?8lityó?mit kell tudni erről a duratec mociról?jól megy?vannak betegségei,vagy szimplán király?
Hali.Én csak kb fél éve vagyok v6 tulaj,de tuti megéri.Mégcsak 6000km mentem kb vele,de Te is bele fogsz szeretni. Ha nem hajtom,9 liter vegyesben, ha igen az a lábadtól is függ.Nekem 13 liter országúton. A hangja gyönyörű még alapjáraton is! Ha 150-nél belelépsz a pedálba akkor megindul rendesen.Én nem bántam meg,csak ajánlani tudom.Nem tudom hogy másnak hogyvan, de nekem baloldalt hátul is van egy dobom és az megy át jobboldalra.Tehát kis darab csövecske, ugyanolyan kipufogóvég mint a gyári és mindjárt mégszebb a hátulja.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 19:56:02 »

tervezek egy 2,5 V6 ost,azt olvastam hogy megvenni olcsóbb és fenntartani nehezebb!
mennyit eszik min?8lityó?mit kell tudni erről a duratec mociról?jól megy?vannak betegségei,vagy szimplán király?
Hali.Én csak kb fél éve vagyok v6 tulaj,de tuti megéri.Mégcsak 6000km mentem kb vele,de Te is bele fogsz szeretni. Ha nem hajtom,9 liter vegyesben, ha igen az a lábadtól is függ.Nekem 13 liter országúton. A hangja gyönyörű még alapjáraton is! Ha 150-nél belelépsz a pedálba akkor megindul rendesen.Én nem bántam meg,csak ajánlani tudom.Nem tudom hogy másnak hogyvan, de nekem baloldalt hátul is van egy dobom és az megy át jobboldalra.Tehát kis darab csövecske, ugyanolyan kipufogóvég mint a gyári és mindjárt mégszebb a hátulja.
Én úgy tudom, hogy az egy kiegyenlítő tartály, a célja hogy egyenletesebb legyen a kipuffogógáz áramlása a dobba, bár lehet hogy ezt az autószerelőm kamuzta csak, de rá nem jellemző Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 20:36:25 »

tervezek egy 2,5 V6 ost,azt olvastam hogy megvenni olcsóbb és fenntartani nehezebb!
mennyit eszik min?8lityó?mit kell tudni erről a duratec mociról?jól megy?vannak betegségei,vagy szimplán király?
Hali.Én csak kb fél éve vagyok v6 tulaj,de tuti megéri.Mégcsak 6000km mentem kb vele,de Te is bele fogsz szeretni. Ha nem hajtom,9 liter vegyesben, ha igen az a lábadtól is függ.Nekem 13 liter országúton. A hangja gyönyörű még alapjáraton is! Ha 150-nél belelépsz a pedálba akkor megindul rendesen.Én nem bántam meg,csak ajánlani tudom.Nem tudom hogy másnak hogyvan, de nekem baloldalt hátul is van egy dobom és az megy át jobboldalra.Tehát kis darab csövecske, ugyanolyan kipufogóvég mint a gyári és mindjárt mégszebb a hátulja.
Én úgy tudom, hogy az egy kiegyenlítő tartály, a célja hogy egyenletesebb legyen a kipuffogógáz áramlása a dobba, bár lehet hogy ezt az autószerelőm kamuzta csak, de rá nem jellemző Cheesy
Hát köszke,eztet nem tudtam. Izgalmas hogy mennyi kacat van a Verdámban  laugh
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 22:15:56 »

köszönöm a kiigazítást Scratch! Este már kicsit fáradt voltam azért lett rövidzár Cheesy Annyira igaz a megállapítás hogy az ST24-es is 2.5 V6!

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 22:56:49 »

aha köszi:)!
a hangja sztem engem is megfog majd:)),mostani 1,8 után tuti furcsa lesz majd a 2,5 V6 előzésnél:)
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 23:36:19 »

Bakker ne írjatok már ilyeneket, mer kitépem minden szál hajam  Grin Egy hajszál választ el a V6tól, és nem lehet tudni meddig van meg az a hajszál! ÁÁÁ! Cry Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2007.08.07 kedd, 21:01:00 »

Bakker ne írjatok már ilyeneket, mer kitépem minden szál hajam  Grin Egy hajszál választ el a V6tól, és nem lehet tudni meddig van meg az a hajszál! ÁÁÁ! Cry Smiley
Hali,21-én megyek battára a mondimmal. Ha gondolod leugrasz majd ide és kerülhetsz majd vele néhány kört, hogy csak fél hajszálad maradjon Wink
Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2007.08.07 kedd, 21:09:28 »

Bakker ne írjatok már ilyeneket, mer kitépem minden szál hajam  Grin Egy hajszál választ el a V6tól, és nem lehet tudni meddig van meg az a hajszál! ÁÁÁ! Cry Smiley
Hali,21-én megyek battára a mondimmal. Ha gondolod leugrasz majd ide és kerülhetsz majd vele néhány kört, hogy csak fél hajszálad maradjon Wink
Ja,vasárnap estig itt leszek majd. Hali
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2007.08.08 szerda, 17:41:14 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2007.08.08 szerda, 17:53:11 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?
igen
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2007.08.08 szerda, 18:30:04 »

váltó 5 vagy 6sebességes?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2007.08.08 szerda, 19:25:21 »

váltó 5 vagy 6sebességes?

5
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2007.08.08 szerda, 20:58:37 »

váltó 5 vagy 6sebességes?

Az enyém 4. Bár automata az igaz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2007.08.08 szerda, 23:16:41 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?



8,9 a gyári adat azt hiszem. Ennél szerintem kevesebb is lehetne. Biztos televan gyári visszafogásokkal. Papíron csak 1 mp-vel gyorsul hamarabb 100ra a 2.0ához képest.
Amugy szoktam azon gondolkodni, hogy lehetséges az ilyen gyári adatoknál jobbat menni az autókkal, vagy nagyon nehéz már csak a 8,9et is elérni a V6ossal?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 12:13:29 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?



8,9 a gyári adat azt hiszem. Ennél szerintem kevesebb is lehetne. Biztos televan gyári visszafogásokkal. Papíron csak 1 mp-vel gyorsul hamarabb 100ra a 2.0ához képest.
Amugy szoktam azon gondolkodni, hogy lehetséges az ilyen gyári adatoknál jobbat menni az autókkal, vagy nagyon nehéz már csak a 8,9et is elérni a V6ossal?

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 13:21:55 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?



8,9 a gyári adat azt hiszem. Ennél szerintem kevesebb is lehetne. Biztos televan gyári visszafogásokkal. Papíron csak 1 mp-vel gyorsul hamarabb 100ra a 2.0ához képest.
Amugy szoktam azon gondolkodni, hogy lehetséges az ilyen gyári adatoknál jobbat menni az autókkal, vagy nagyon nehéz már csak a 8,9et is elérni a V6ossal?

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.



Félreértettél:P A gyorsulására írtam a 8,9-et. Mivel amire válaszoltam ott a gyorsulás volt a kérdés.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 16:53:25 »

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.

Hmmmm. Kis pontosítás a "teljesítmény alacsony fogyasztás mellett" a dizelek dolga.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 17:15:22 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?



8,9 a gyári adat azt hiszem. Ennél szerintem kevesebb is lehetne. Biztos televan gyári visszafogásokkal. Papíron csak 1 mp-vel gyorsul hamarabb 100ra a 2.0ához képest.
Amugy szoktam azon gondolkodni, hogy lehetséges az ilyen gyári adatoknál jobbat menni az autókkal, vagy nagyon nehéz már csak a 8,9et is elérni a V6ossal?

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.



Félreértettél:P A gyorsulására írtam a 8,9-et. Mivel amire válaszoltam ott a gyorsulás volt a kérdés.

Tényleg, sorry szőr!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 17:17:59 »

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.

Hmmmm. Kis pontosítás a "teljesítmény alacsony fogyasztás mellett" a dizelek dolga.
Igen, így korrekt, de azért, évjárat függő a dolog!
Öregebbek nem a gyorsulásukról híresek, de az új dízeleknél már le a kalappal.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 19:57:22 »

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.

Hmmmm. Kis pontosítás a "teljesítmény alacsony fogyasztás mellett" a dizelek dolga.
Igen, így korrekt, de azért, évjárat függő a dolog!
Öregebbek nem a gyorsulásukról híresek, de az új dízeleknél már le a kalappal.



Jaja a kis új egyhatos TDCi fókánál is pislogtam hogy milyen szépen meglódult 150, 160 fölött is a pályán  Smiley Na meg haverom Mitsu Eclipsével nyomultunk belső sávban 160-170nel, és egy új Mondeó úgy letolt mindenkit velünk együtt, mint a szart... Mondjuk tény, hogy iszonyú bunkó lehetett a fazon, legszívesebben utánamentem volna énis reflektorral meg irányjelzővel villogva, de már sehol nemvolt pár másodperc múlva...  Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gitka1
Vendég
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2007.08.09 csütörtök, 20:04:51 »

Császtok.2500-as Mondeot szeretnék vásárolni, érdekelne hogy mire kell nagyon odafigyelnem,az automata váltónál és a V6-os motornál.Köszi. Huh?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2007.08.10 péntek, 00:51:58 »

Jaja a kis új egyhatos TDCi fókánál is pislogtam hogy milyen szépen meglódult 150, 160 fölött is a pályán  Smiley Na meg haverom Mitsu Eclipsével nyomultunk belső sávban 160-170nel, és egy új Mondeó úgy letolt mindenkit velünk együtt, mint a szart... Mondjuk tény, hogy iszonyú bunkó lehetett a fazon, legszívesebben utánamentem volna énis reflektorral meg irányjelzővel villogva, de már sehol nemvolt pár másodperc múlva...  Grin

Remélem összefutok vele valahol.... ravasz1 hátha önvizsgálatot tart majd utána mf2
Naplózva
dobosl
Vendég
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2007.08.10 péntek, 11:26:24 »

Sziasztok!
Olyan jellegű információt keresek, hogy az MKII-eseknek mennyi a nyomatéka?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2007.08.10 péntek, 11:48:19 »

Sziasztok!
Olyan jellegű információt keresek, hogy az MKII-eseknek mennyi a nyomatéka?



Szia.

Az ényémnek, 1.6 136 Nm 3500ös fordulaton. Nagyobb köbcentiseknek felntebb van a csúcs.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2007.08.10 péntek, 11:57:16 »


Az ényémnek, 1.6 136 Nm 3500ös fordulaton. Nagyobb köbcentiseknek felntebb van a csúcs.
Hány lovas is az MKII 1,6?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2007.08.10 péntek, 11:58:40 »


Az ényémnek, 1.6 136 Nm 3500ös fordulaton. Nagyobb köbcentiseknek felntebb van a csúcs.
Hány lovas is az MKII 1,6?

kb 100
Naplózva
Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2007.08.10 péntek, 15:49:20 »

95


Az ényémnek, 1.6 136 Nm 3500ös fordulaton. Nagyobb köbcentiseknek felntebb van a csúcs.
Hány lovas is az MKII 1,6?
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2007.08.10 péntek, 16:31:33 »

egyebként hány mp alatt van százon a 2,5V6?8 körül?és durvan gyorsul?hangja van annyira durva hogy utánna nézzenek az emberek Grin?



8,9 a gyári adat azt hiszem. Ennél szerintem kevesebb is lehetne. Biztos televan gyári visszafogásokkal. Papíron csak 1 mp-vel gyorsul hamarabb 100ra a 2.0ához képest.
Amugy szoktam azon gondolkodni, hogy lehetséges az ilyen gyári adatoknál jobbat menni az autókkal, vagy nagyon nehéz már csak a 8,9et is elérni a V6ossal?

Személyes véleményem: a V6 szerintem a teljesítményről szól, nem pedig az alacsony fogyasztásról, meg a spórolásról, az a dízelek dolga.



Félreértettél:P A gyorsulására írtam a 8,9-et. Mivel amire válaszoltam ott a gyorsulás volt a kérdés.

Erről a gyorsulgatásról, meg hogy a V6 ilyen jól megy, csak annyit,h nagyon sok függ a váltó áttételtől. Ültem én már olyan V6 ban ami úgy gyorsult mint egy 2.0, de ültem már olyan 1.8 ban is ami úgy gyorult mint  egy 2.0 ás.
Tehát ha egy olyat fogsz ki V6 ból, akkor nem fogsz hannyatt esni a gyorsulátstól, max marad a hangja  Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2007.08.10 péntek, 16:34:27 »

Sziasztok!
Olyan jellegű információt keresek, hogy az MKII-eseknek mennyi a nyomatéka?


Ez egy jó kis kérdés Smiley Hát, akkor válassz!

1.8 Td ?
1.6 16v?
1.8 16v?
2.0 16v?
v 2.5 V6?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2007.08.11 szombat, 00:21:31 »

És azt hogyan lehet egy V6ról megállapítani kipróbálás nélkül, hogy miylen váltója van? Már ha valóban 2 vagy többféle váltóval gyártották le őket.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.