Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:42:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745220 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 10:55:05 »

Kedves Mondisok!
Plíz segítsetek! Ti mekkora guminyomással jártok? MKII. 1,8 benzinhez van valami ajánlott gyári nyomás? Én most 2,5tel járok,de az talán egy kicsit sok. *** gumi a multkor kaphatott valami passziv defektet,mert szep lassan lement 1,3ra a nyomás,én meg csodálkoztam,hogy a motor remeg gyorsításnál, és balra húz. Most felfúttam, és megszűnt minden hiba:) de most meg pattog:)Lehet hogy kicsit tulreagáltam a dolgot. Egyébként nem szoktam megpakolva járni.Max 2fő, némi csomag.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 11:01:42 »

Kedves Mondisok!
Plíz segítsetek! Ti mekkora guminyomással jártok? MKII. 1,8 benzinhez van valami ajánlott gyári nyomás? Én most 2,5tel járok,de az talán egy kicsit sok. *** gumi a multkor kaphatott valami passziv defektet,mert szep lassan lement 1,3ra a nyomás,én meg csodálkoztam,hogy a motor remeg gyorsításnál, és balra húz. Most felfúttam, és megszűnt minden hiba:) de most meg pattog:)Lehet hogy kicsit tulreagáltam a dolgot. Egyébként nem szoktam megpakolva járni.Max 2fő, némi csomag.

195 széles gumiknál elöl 2.2 hátul 2.1 vagy elöl 2.3 hátul 2.2
185 szélesnél elöl 2.1 hátul 2.0
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 11:06:30 »

Kedves Mondisok!
Plíz segítsetek! Ti mekkora guminyomással jártok? MKII. 1,8 benzinhez van valami ajánlott gyári nyomás? Én most 2,5tel járok,de az talán egy kicsit sok. *** gumi a multkor kaphatott valami passziv defektet,mert szep lassan lement 1,3ra a nyomás,én meg csodálkoztam,hogy a motor remeg gyorsításnál, és balra húz. Most felfúttam, és megszűnt minden hiba:) de most meg pattog:)Lehet hogy kicsit tulreagáltam a dolgot. Egyébként nem szoktam megpakolva járni.Max 2fő, némi csomag.

195 széles gumiknál elöl 2.2 hátul 2.1 vagy elöl 2.3 hátul 2.2
185 szélesnél elöl 2.1 hátul 2.0


Köszi szépen fusim,nekem 205-ös van,akkor ahhoz nem is brutál ezek szerint a 2,5.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 11:36:10 »

MK IIes Mondinak, 2000-es évjárat, még szíjas a vezérlése,  vagy láncos?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 11:38:50 »

MK IIes Mondinak, 2000-es évjárat, még szíjas a vezérlése,  vagy láncos?

Szíjas - egy feszítős szett kell bele ha fekete szelepdeklis.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 11:50:36 »

aha,fekete deklis, köszi szépen!!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 13:39:15 »

Kedves Mondisok!
Plíz segítsetek! Ti mekkora guminyomással jártok? MKII. 1,8 benzinhez van valami ajánlott gyári nyomás? Én most 2,5tel járok,de az talán egy kicsit sok. *** gumi a multkor kaphatott valami passziv defektet,mert szep lassan lement 1,3ra a nyomás,én meg csodálkoztam,hogy a motor remeg gyorsításnál, és balra húz. Most felfúttam, és megszűnt minden hiba:) de most meg pattog:)Lehet hogy kicsit tulreagáltam a dolgot. Egyébként nem szoktam megpakolva járni.Max 2fő, némi csomag.

195 széles gumiknál elöl 2.2 hátul 2.1 vagy elöl 2.3 hátul 2.2
185 szélesnél elöl 2.1 hátul 2.0

205- szélesnél?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 13:44:30 »

Hali!  Mennyibe kerülhet egy MK2 1.8TD-hez egy generátor?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 13:49:04 »

Hali!  Mennyibe kerülhet egy MK2 1.8TD-hez egy generátor?
Sztem jobban jársz, ha felújíttatod a régit.
forgórész ~15k
szabályzó ~8k
szénkefék ~2k
csapágyak ~5k
És akkor van egy új generátorod.
2500 felett kigyullad a töltésjelző, vagy abszolút nincs töltés?
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 13:57:56 »

Hali!  Mennyibe kerülhet egy MK2 1.8TD-hez egy generátor?
Sztem jobban jársz, ha felújíttatod a régit.
forgórész ~15k
szabályzó ~8k
szénkefék ~2k
csapágyak ~5k
És akkor van egy új generátorod.
2500 felett kigyullad a töltésjelző, vagy abszolút nincs töltés?

mindig világít a tőltés lámpa nem alszik el és reggelre megeszi az akkumulátort
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:02:04 »

mindig világít a tőltés lámpa nem alszik el és reggelre megeszi az akkumulátort
Gerjesztést ellenőriztétek?
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:07:27 »

mindig világít a tőltés lámpa nem alszik el és reggelre megeszi az akkumulátort
Gerjesztést ellenőriztétek?

az micsoda???
bocsi de én sík hülye vagyok ehez
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:12:45 »

az micsoda???
bocsi de én sík hülye vagyok ehez
Szerintem akkor szólj a szerelődnek, hogy ellenőrizze.
A lényege, hogy a generátorra menő madzagokat nézze végig, mert attól, hogy nincs töltés, nem biztos, hogy generátort kell cserélni.
Kell egy vastag kábel, ami közvetlenül az akksira megy, van egy vékony kábel, ami a generátor oldalára megy egy tűzősaruval, és van egy többpólusú (elméletileg 3), ami a feszültségszabályzóba megy.
Ha közel lax Tatabányához vagy Székesfehérvárhoz, összeszaladhatunk, megskubizom neked.
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:15:48 »

az micsoda???
bocsi de én sík hülye vagyok ehez
Szerintem akkor szólj a szerelődnek, hogy ellenőrizze.
A lényege, hogy a generátorra menő madzagokat nézze végig, mert attól, hogy nincs töltés, nem biztos, hogy generátort kell cserélni.
Kell egy vastag kábel, ami közvetlenül az akksira megy, van egy vékony kábel, ami a generátor oldalára megy egy tűzősaruval, és van egy többpólusú (elméletileg 3), ami a feszültségszabályzóba megy.
Ha közel lax Tatabányához vagy Székesfehérvárhoz, összeszaladhatunk, megskubizom neked.

köszi a segítséget de már elvittem a szerelőhöz de azért köszi mindent, igazából csak arra voltam kiváncsi mennyibe fog ez nekem kerülni, kb
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 14:55:38 »

Hali!  Mennyibe kerülhet egy MK2 1.8TD-hez egy generátor?


Próbáld meg őket, nekem csak jó tapasztalatam voltak:

Generátor, Önindító
Telefon: 363-3176
Budapest XIV., Czobor u. 96.
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2007.08.13 hétfő, 15:14:23 »

Köszönöm feírtam de nagyon remélem nem lesz rá szükségem!
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2007.08.15 szerda, 16:59:29 »

Hali!

MK I-es csomagtér ajtó átalakítás nélkül feltehető MK II-re?
Rendszámtábla körül más, de a felfogatások azonosak?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2007.08.15 szerda, 17:20:33 »

Hali!

MK I-es csomagtér ajtó átalakítás nélkül feltehető MK II-re?
Rendszámtábla körül más, de a felfogatások azonosak?

a gumidugós ütközőket kell egy kicsit áttenni...asszem Fusimisi írta egyszer
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2007.08.15 szerda, 17:21:07 »

ja, és feltehetőleg KOMBI
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2007.08.15 szerda, 17:31:20 »

ja, és feltehetőleg KOMBI
Ja, igen.
Előzmény Keres-Kínál topicban
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2007.08.16 csütörtök, 13:11:13 »

Lőttem egy MKII 4 ajtós hátsó pótféklámpát amit MKI szintén 4 ajtósba tervezek beépíteni. Kell a beépítéshez 2 patent, amit nem tudok hova való - az ablak környékén kell lennie oda lehet becsavarni a rögzítő csavarokat. Ha valakinek épp kiégett néhány izzó a lámpásába esetleg sok ideje van legyenszíves gyártson egy fotót a leszedett lámpa beépítési környezetéről és a villany csatlakozóról is. Az izzósorba bedugós 5W-os izzók kellenek a leszerelt fedelet térden ovatosan meghajlítva lehet kivenni a piros fényhidat- 3 kéz nem árt ha van kéznél.
Kéne egy jó fotó a hátsó ablakon lévő fekete lámpakeret matricáról olyat szeretnék gyártani tapétából.
Köszi előre is!
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2007.08.16 csütörtök, 14:02:22 »

Lőttem egy MKII 4 ajtós hátsó pótféklámpát amit MKI szintén 4 ajtósba tervezek beépíteni. Kell a beépítéshez 2 patent, amit nem tudok hova való - az ablak környékén kell lennie oda lehet becsavarni a rögzítő csavarokat. Ha valakinek épp kiégett néhány izzó a lámpásába esetleg sok ideje van legyenszíves gyártson egy fotót a leszedett lámpa beépítési környezetéről és a villany csatlakozóról is. Az izzósorba bedugós 5W-os izzók kellenek a leszerelt fedelet térden ovatosan meghajlítva lehet kivenni a piros fényhidat- 3 kéz nem árt ha van kéznél.
Kéne egy jó fotó a hátsó ablakon lévő fekete lámpakeret matricáról olyat szeretnék gyártani tapétából.
Köszi előre is!


...óvatosan meghajlítva...: teljes erőből  Grin Tapatszalat.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2007.08.18 szombat, 11:19:57 »

Gyors véleményt szeretnék:
mennyivel jobb a habmerevítéses utángyártott a műanyag merevítésesnél?
jobb egyáltalán?
végülis mindkettő törik
mennék most Bárdiba, melyiket vegyem?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2007.08.18 szombat, 12:21:00 »

Gyors véleményt szeretnék:
mennyivel jobb a habmerevítéses utángyártott a műanyag merevítésesnél?
jobb egyáltalán?
végülis mindkettő törik
mennék most Bárdiba, melyiket vegyem?

A habmerevítés szerintem jobban elnyeli a behatásokat, rugalmasabb.

Én nem vennék utángyártottat, hanem inkább gyári bontott. Tudok címeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2007.08.19 vasárnap, 10:06:16 »

Hosszas keresgélés után sem találtam MK II-höz csomiajtót, ezért vettem MK I-t, hagyatkozva az itt mondottakra, hogy átrakható.
Hát igen, átrakható....DE!
Ha nem kompletten veszed, ( hiányoznak az apróságok: zárbetét, kábelköteg törésvédő,stb), akkor jönnek a meglepik.
1.- A kasztniból kijövő kábelköteg ahol bemegy az ajtóba, ott van egy műanyag porvédő átvezető.Na ez a korábbi kiadásban kisebb,       ezért reszelni kell a lyukat.
2.- A zárbetét hengerének a kereszmetszete nem azonos a két típusnál, MK II-é nagyobb, tűreszelővel lehet alakítani
3.- Zárbetét 2-3 cm-el lejebb van az ajtón MK I-en, ergo nem stimmelnek a zárnyitó pálcák - át kell hajtogatni.
4.- A zár körüli ajtó lemez nem ugyanúgy van kialakítva, nem fér be a nyitó rész - ki kell vágni egy tenyérnyi darabot az ajtó belső feléből.
5.- Nekem be volt rakva + 1 elektromos zár hátra(gombnyomásra kipattan az ajtó), ez nem fér el a szokott helyen, mert a csere ajtónak betétes rendszámtartója van, ez pedig bemélyed az ajtóba(MK II-é síkban van), ezáltal útban van az ajtónyitó motor.Új helyet kell keresni neki.
Viszont ezen van egy belülről is nyitható kallantyú, ami nem volt, ez tetszik.Bár kombiból nem nehéz előremászni, ha bennragadtál.
Hétfőn folytatódik a csereprojekt, mert a zárral való bohóckodásom kb 4 órámba került: betesz-néz-nemjó-kivesz-alakít-megintbetesz-néz-nemjó-kivesz-stbstbstb.
Ma meg munka van, nem érek rá.

Angel!
Mondhatnál pár bontót, mert a neten fellelhető talán összes pesti bontóst felhívtam, és kombihoz mind csak utángyártottat tudott ajánlani 27-30ezerért.
A csomiajtót is Albertirsán szereztem, a Béke úton, ahol nagyon korrekt(ek) volt(ak) a tulaj(ok).MINDENKINEK TUDOM ŐKET AJÁNLANI !!Van sokminden, jó áron.


Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2007.08.19 vasárnap, 21:32:07 »

Gyors véleményt szeretnék:
mennyivel jobb a habmerevítéses utángyártott a műanyag merevítésesnél?
jobb egyáltalán?
végülis mindkettő törik
mennék most Bárdiba, melyiket vegyem?

A kokkerholm - vagy valami ilyesmi nevű utángyártott egész jó ügyesen felrakható majdnem mint a gyári.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2007.08.20 hétfő, 01:15:07 »

Hosszas keresgélés után sem találtam MK II-höz csomiajtót, ezért vettem MK I-t, hagyatkozva az itt mondottakra, hogy átrakható.
Hát igen, átrakható....DE!
Ha nem kompletten veszed, ( hiányoznak az apróságok: zárbetét, kábelköteg törésvédő,stb), akkor jönnek a meglepik.
1.- A kasztniból kijövő kábelköteg ahol bemegy az ajtóba, ott van egy műanyag porvédő átvezető.Na ez a korábbi kiadásban kisebb,       ezért reszelni kell a lyukat.
2.- A zárbetét hengerének a kereszmetszete nem azonos a két típusnál, MK II-é nagyobb, tűreszelővel lehet alakítani
3.- Zárbetét 2-3 cm-el lejebb van az ajtón MK I-en, ergo nem stimmelnek a zárnyitó pálcák - át kell hajtogatni.
4.- A zár körüli ajtó lemez nem ugyanúgy van kialakítva, nem fér be a nyitó rész - ki kell vágni egy tenyérnyi darabot az ajtó belső feléből.
5.- Nekem be volt rakva + 1 elektromos zár hátra(gombnyomásra kipattan az ajtó), ez nem fér el a szokott helyen, mert a csere ajtónak betétes rendszámtartója van, ez pedig bemélyed az ajtóba(MK II-é síkban van), ezáltal útban van az ajtónyitó motor.Új helyet kell keresni neki.
Viszont ezen van egy belülről is nyitható kallantyú, ami nem volt, ez tetszik.Bár kombiból nem nehéz előremászni, ha bennragadtál.
Hétfőn folytatódik a csereprojekt, mert a zárral való bohóckodásom kb 4 órámba került: betesz-néz-nemjó-kivesz-alakít-megintbetesz-néz-nemjó-kivesz-stbstbstb.
Ma meg munka van, nem érek rá.

Angel!
Mondhatnál pár bontót, mert a neten fellelhető talán összes pesti bontóst felhívtam, és kombihoz mind csak utángyártottat tudott ajánlani 27-30ezerért.
A csomiajtót is Albertirsán szereztem, a Béke úton, ahol nagyon korrekt(ek) volt(ak) a tulaj(ok).MINDENKINEK TUDOM ŐKET AJÁNLANI !!Van sokminden, jó áron.




Mailt küldtem, elég rendesek. Hátha náluk találsz cuccot a paripádhoz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2007.08.21 kedd, 16:01:50 »

Na kinéztem egy V6-ost kit érdekelne 2.0ás cserébe. Nagyonjó alap lenne nekem az autó, mert nemkéne már költenem fóliázásra, 18as felnire, fekete fényezésre, stb... Viszont egy kis bökkenő van. 230.000 km van a motorjában! Dupla annyi mint amnnyi elvileg van az enyémben. És nekem nagyon fontos, hogy megbízható legyen. Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani??? Nagyon fontos lenne egy pár vélemény erről!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2007.08.21 kedd, 16:08:41 »

Egyébként ő lenne a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1408730&command=ugras&screenwidth=1280
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Lv6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55

laczikv6@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2007.08.21 kedd, 16:40:13 »


Sok az ára az enyém 99-es volt 1.2-ért ment el .
Naplózva

2008 - 2009

2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2007.08.21 kedd, 17:09:04 »


Ez Koris régi autója...  ami azt jelenti, hogy nem egy átlagos V6... és az állapota is tuti volt, amikor eladta...persze azóta már átment pár ember kezén... a Használtautón feltűnt párszor...
« Utoljára szerkesztve: 2007.08.21 kedd, 17:56:11 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2007.08.21 kedd, 19:04:50 »

Mailt küldtem, elég rendesek. Hátha náluk találsz cuccot a paripádhoz.
sajnos nincs semmi olyan, ami nekem most kéne
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2007.08.21 kedd, 22:17:42 »

Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani???
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2007.08.21 kedd, 22:22:24 »

Na kinéztem egy V6-ost kit érdekelne 2.0ás cserébe. Nagyonjó alap lenne nekem az autó, mert nemkéne már költenem fóliázásra, 18as felnire, fekete fényezésre, stb... Viszont egy kis bökkenő van. 230.000 km van a motorjában! Dupla annyi mint amnnyi elvileg van az enyémben. És nekem nagyon fontos, hogy megbízható legyen. Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani??? Nagyon fontos lenne egy pár vélemény erről!

Én nem venném meg, innentől jönnek a gondok, én már csak tudom... Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rampart
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2007.08.21 kedd, 22:28:34 »

Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani???

Tar tudna neked mesélni, neki már babrálták a motort, csak nem tudom hány kilométer van benne. Az enyém is lassan hengerfejes lesz, átlépve a 200.000-et, és állítólag nem tekerték vissza az órát.
Amúgy meg sztem az is számít, hogy hogyan vezették, mert ugye egy ilyen autót nem nyugdíjas vesz...  szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2007.08.21 kedd, 22:59:04 »

Én nem venném meg, innentől jönnek a gondok, én már csak tudom... Sad

Én is ettől félek. De vajon hány km-re tervezték ezeket a motorokat? Mert az ugye köztudott, hogy általában minnél újabb egy autó, annál rövidebb élettartamra tervezik meg... Szal gondolom, hogy a V6 sem olyan, hogy generációkon át lehet hajtani mint egy ladát akár Smiley Gondolom max 300.000 km, aztán motorcsere vagy full felújítás több 100.000 Ft értékben. Ez esetben max 150.000 km-rel vennék autót.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2007.08.21 kedd, 23:42:55 »

Óra szerint hétvégén léptük át a 160 ezret  Grin Ünnepélyesen tele is tankoltam  Grin

Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani???

Tar tudna neked mesélni, neki már babrálták a motort, csak nem tudom hány kilométer van benne. Az enyém is lassan hengerfejes lesz, átlépve a 200.000-et, és állítólag nem tekerték vissza az órát.
Amúgy meg sztem az is számít, hogy hogyan vezették, mert ugye egy ilyen autót nem nyugdíjas vesz...  szomoru1
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2007.08.21 kedd, 23:50:01 »

Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani???

szivesen
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2007.08.21 kedd, 23:58:13 »

Mailt küldtem, elég rendesek. Hátha náluk találsz cuccot a paripádhoz.
sajnos nincs semmi olyan, ami nekem most kéne
sajnálom
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2007.08.21 kedd, 23:59:29 »

Én mindíg tele tankolom!  Grin

Óra szerint hétvégén léptük át a 160 ezret  Grin Ünnepélyesen tele is tankoltam  Grin

Szerintetek sok a 230.000 km egy 2.5 Duratec motorban? Hány kilómétert lehet beletenni maximum egy ilyen V6-osba? Hány évig lehet nagyobb gond nélkül hajtani???

Tar tudna neked mesélni, neki már babrálták a motort, csak nem tudom hány kilométer van benne. Az enyém is lassan hengerfejes lesz, átlépve a 200.000-et, és állítólag nem tekerték vissza az órát.
Amúgy meg sztem az is számít, hogy hogyan vezették, mert ugye egy ilyen autót nem nyugdíjas vesz...  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2007.08.22 szerda, 00:00:39 »

szivesen

Bocsi, köszönöm az üzeneted, elolvastam többször is, azt hiszem elég hasznos információkat közöltél benne... Smiley
Még meggondolom, hogy egyáltalán elmenjek-e megnézni tényleg azt a V6-ot.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2007.08.22 szerda, 00:03:31 »

Én is, de most ünnepélyesen tankoltam  Grin
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2007.08.22 szerda, 00:12:59 »

Én is, de most ünnepélyesen tankoltam  Grin


A tiednek hogyhogy hozzá kellett nyúlni a motorjához? Annyira nem kímélték vagymi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2007.08.22 szerda, 00:20:01 »

szivesen

Bocsi, köszönöm az üzeneted, elolvastam többször is, azt hiszem elég hasznos információkat közöltél benne... Smiley
Még meggondolom, hogy egyáltalán elmenjek-e megnézni tényleg azt a V6-ot.

 Grin esetleg keresd meg Korist... ha valaki, ő ismeri az autót...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2007.08.22 szerda, 00:22:36 »

Én is, de most ünnepélyesen tankoltam  Grin


A tiednek hogyhogy hozzá kellett nyúlni a motorjához? Annyira nem kímélték vagymi?

Úgy tűnik a V6-ok előbb-utóbb átesnek egy kis hengerfejtömítés gyógyításon... ez megvolt Korisnak, Tarnak, nekem is és Hovonónak is érett a baleset előtt....
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Rampart
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2007.08.22 szerda, 08:26:33 »

Úgy tűnik a V6-ok előbb-utóbb átesnek egy kis hengerfejtömítés gyógyításon... ez megvolt Korisnak, Tarnak, nekem is és Hovonónak is érett a baleset előtt....

Érik az felém is! Cserébe már túlvagyok egy váltófelújításon!  idiota wilting
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2007.08.22 szerda, 09:04:06 »

Német a kocsi eredetileg, tehát azt nem tudhatom hogy kint mennyit kapott. Én egy magyar nő tulajtól vettem. Szerintem ő nem hajtotta. A hengerfej tömítés meg spontán átég. Típushiba, mint ahogy Maffy is írta.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2007.08.22 szerda, 11:05:38 »

95


Az ényémnek, 1.6 136 Nm 3500ös fordulaton. Nagyobb köbcentiseknek felntebb van a csúcs.
Hány lovas is az MKII 1,6?

És az is csak kb, mert a pontos mennyiség: 90! IGEEEN....Smiley))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2007.08.22 szerda, 11:11:51 »

Sziasztok!
Olyan jellegű információt keresek, hogy az MKII-eseknek mennyi a nyomatéka?


Ez egy jó kis kérdés Smiley Hát, akkor válassz!

1.8 Td ?
1.6 16v?
1.8 16v?
2.0 16v?
v 2.5 V6?


Itt minden meg van:
http://w3.enternet.hu/scratch/mondeo/mondeohistory2.htm
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2007.08.22 szerda, 11:14:09 »

Én nem venném meg, innentől jönnek a gondok, én már csak tudom... Sad

Én is ettől félek. De vajon hány km-re tervezték ezeket a motorokat? Mert az ugye köztudott, hogy általában minnél újabb egy autó, annál rövidebb élettartamra tervezik meg... Szal gondolom, hogy a V6 sem olyan, hogy generációkon át lehet hajtani mint egy ladát akár Smiley Gondolom max 300.000 km, aztán motorcsere vagy full felújítás több 100.000 Ft értékben. Ez esetben max 150.000 km-rel vennék autót.

Ne gondold, viszont ebben tényleg sok van. De ha vigyázol rá, akkor 600ekm-t is elmegy sztem...
És ez nem síma V6, hanem egy ST24! Elég ritka még az ST200 elötti példány... Asszem vmi 18x LE-s volt, de ez már elvileg chippelt, meg ST200 fojtószelep, meg direktszűrő, verte a V6-ot, de talán még az ST200-at is.(Maffy?)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.