Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:54:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745881 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2007.09.08 szombat, 02:18:17 »

II-es mondira felmegy a 18"-os kerék? vagy mókázni kell valamit... 215-ös gumma van rajta... azt hiszem ET42? -es.
Mert lenne egy jó biznisz és tudnék egy szettet szerezni elég jó áron! CSak nem akarok hülyeséget csinálni...

Minden gödörre kiváncsi vagy? (Nehogy szétrázd a családot, a kiváló magyar utakon!)
Inkább csak vedd meg olcsón, és add el drágán!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2007.09.08 szombat, 23:16:47 »

1.Mellesleg a hűtővizem nem biztos hogy olajos volt! Lehet hogy csak a (zöld) etilén-glikol miatt éreztem, meg láttam síkosnak az ujjam miután belenyúltam.
2. Rég néztem olajszintet. A nívópálca alsó centimétere volt csak olajos... Upsz.. Smiley
3. A szervízben azt mondták, 100 ezer alatt meglenne a szerelés akkoris ha hengerfejes lenne netán.

Kéne mennem vele kicsit pályán most, hogy van benne rendesen olaj, meg tiszta hűtővíz.

Tud valaki 7500 HUF alatt zöldkártyázást?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 08:27:07 »

3. A szervízben azt mondták, 100 ezer alatt meglenne a szerelés akkoris ha hengerfejes lenne netán.

Ez inkább gyanús nekem, mintsem azt mondjam, jól hangzik...persze ha nem szakszervíz és csak annyit tesz, hogy lecsavaroz, tömítést cserél, visszacsavaroz, akkor meglehet ennyiből... mert gondolom, hogy a síkolás ebben nincs benne...
Az ember örömmel hall feleakkora számot egy javításra, mint amiből másnak oldották meg...nekem nagyon jól jött a szakszervíz, amikor a szerelés után nemment minden simán... szóval csak óvatosan
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 10:40:10 »

Ez inkább gyanús nekem, mintsem azt mondjam, jól hangzik...persze ha nem szakszervíz és csak annyit tesz, hogy lecsavaroz, tömítést cserél, visszacsavaroz, akkor meglehet ennyiből... mert gondolom, hogy a síkolás ebben nincs benne...
Az ember örömmel hall feleakkora számot egy javításra, mint amiből másnak oldották meg...nekem nagyon jól jött a szakszervíz, amikor a szerelés után nemment minden simán... szóval csak óvatosan

Más a v6, és más az s4.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 12:34:13 »

Ez inkább gyanús nekem, mintsem azt mondjam, jól hangzik...persze ha nem szakszervíz és csak annyit tesz, hogy lecsavaroz, tömítést cserél, visszacsavaroz, akkor meglehet ennyiből... mert gondolom, hogy a síkolás ebben nincs benne...

Miért kell feltétlenül síkolni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 12:39:39 »

Ez inkább gyanús nekem, mintsem azt mondjam, jól hangzik...persze ha nem szakszervíz és csak annyit tesz, hogy lecsavaroz, tömítést cserél, visszacsavaroz, akkor meglehet ennyiből... mert gondolom, hogy a síkolás ebben nincs benne...

Miért kell feltétlenül síkolni?

Kell sikolni ha megfőtt vagy túlmelegedett a moci cavarodhatott az öntvény - hengerfej pakolás kb 20K cserélni kell a hengerfej lefogó csavarokat, és síkolni. Elvileg ha haveri segítség is van 90K ba belefér Zetecnél. (utcáról beesve 130-160K síkolással mindennel)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 13:23:22 »

Kell sikolni ha megfőtt vagy túlmelegedett a moci cavarodhatott az öntvény - hengerfej pakolás kb 20K cserélni kell a hengerfej lefogó csavarokat, és síkolni. Elvileg ha haveri segítség is van 90K ba belefér Zetecnél. (utcáról beesve 130-160K síkolással mindennel)

Ééértem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 14:52:12 »

Ééértem.

Az a baj, ha ezt nem, vagy rosszul csinálják (a síkolást), akkor előfordulhat, hogy ráteszed a fejet, meghúzzák a csavarokat,
mefeszítik a fejet, és eltörik a vezértengely (nálunk az offon volt). Meg simán ki is fújhat.

Na ezért nem játék, ha nem működik rendesen a hűtés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 14:58:22 »

Ééértem.

Az a baj, ha ezt nem, vagy rosszul csinálják (a síkolást), akkor előfordulhat, hogy ráteszed a fejet, meghúzzák a csavarokat,
mefeszítik a fejet, és eltörik a vezértengely (nálunk az offon volt). Meg simán ki is fújhat.

Na ezért nem játék, ha nem működik rendesen a hűtés.

Nyilván más a V6, de én inkább ezért mondtam, hogy talán jobb a drágább szakszervíz...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 15:10:00 »

Nyilván más a V6, de én inkább ezért mondtam, hogy talán jobb a drágább szakszervíz...

Azért mondom, mert azon 2 hengerfej van. Ha mindkettőt le kell kapni, az kb dupla pénz.

A márkaszervíz: ha ott csináltatod, csak nincs az, hogy fél év múlva forralja a vizet, vagy átszakad, vagy törik, és azt mondja: kérem, ez ilyen.
Ezzel biztos, hogy jó helyre kell menni.

Tudod, mint a tv szerelő, akinek mondják, hogy csíkoz meg recseg. Erre előkap egy bazinagy gumikalapácsot, rávág egyet az oldalára, és hopp! megjavul. Kéri a tulaj, mennyi lesz a javítás.
- 10 100 Ft.
- Mennyi? Én 100 forintért simán rácsapnék, szerintem az a reális.
- A rácsapás annyi, a 10e meg azért van, hogy én tudom, hova kell csapni.

Inkább egyszer fizessen az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 16:07:12 »


Ugyanarról beszélünk :-)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 18:40:45 »

Egyébként láttam neten, hogy árulod az autót. 1,1 milláért. Hát ha mondjuk 99es lenne, sufnituning(pl nem gyári kipuff,felni,hűtőrács) nélkül akkor esetleg.

Sufnituning... Majd a V6-oson megmutatom, hogy mi lesz az autóból, ha komolyrafogom a tuningolást  Smiley, de az alap dolgok ezen is igényesek! És valószínűleg nincs komoly baj a motorjával, mert rendes olajszinttel, új hűtővízzel már nem jött elő a melegedés, amikor tegnap pályán mentem vele. Szóval én nagyonis reálisnak érzem az 1,1-1,18 milliót. Ha megnézitek a használtautón a 2.0ásokat '97-től 2000-ig 800.000 és 1,4 milla közöttiek vannak. Valószínűleg azért nem jelentkeznek érte, mert manapság Magyarországon nehéz eladni nagyobb köbcentis autót, de én ebből az okból nem adom lejjebb az árát, inkább várok türelemmel. Végülis nemannyira sürgős eladnom.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.10 hétfő, 17:42:58 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 00:39:20 »

Upsz kicsit elkúrtam az idézgetéssel........

Lehet ám módosítani hapsikám!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nc
Vendég
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 22:06:40 »

Lefotóztam gagyi módon az új xenonom, meg amit kreáltam fusim segedelmével a belső térben. Ledesítéses cucc.

www.feketeakos.com/mk2/belsoter.jpg
www.feketeakos.com/mk2/xenon.jpg

jó sokmindent megcsináltattam már. Smiley pénteken minitalálkozó? lurdy parkolójában, ha jól tudom??
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 23:50:42 »

Lefotóztam gagyi módon az új xenonom, meg amit kreáltam fusim segedelmével a belső térben. Ledesítéses cucc.

www.feketeakos.com/mk2/belsoter.jpg
www.feketeakos.com/mk2/xenon.jpg

jó sokmindent megcsináltattam már. Smiley pénteken minitalálkozó? lurdy parkolójában, ha jól tudom??

Zsír lett a kék ledesítés. Nekem tetszik. Egyszer majd én is megcsinálom, ha megunom a zöldet. Vagy zöld ledekkel oldom meg.
A xenon meg szintén nagyon ütős. Milyen foglalatú xenonizzó való MKII-be? És mennyibe kerül kb?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2007.09.11 kedd, 08:05:34 »


Zsír lett a kék ledesítés. Nekem tetszik. Egyszer majd én is megcsinálom, ha megunom a zöldet. Vagy zöld ledekkel oldom meg.
A xenon meg szintén nagyon ütős. Milyen foglalatú xenonizzó való MKII-be? És mennyibe kerül kb?
[/quote]

H7 való bele, az ára 20e től bármeddig mehet.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2007.09.11 kedd, 14:35:42 »

Ez lett szegény olajleeresztő csavarból másfél órás "munka" után.  Tongue
Az előző tulaj vajon mivel szedte le, illetve mivel rakta vissza? Szinte teljesen kerek volt, és kifelé kúpos nehogy az ajánlott patentfogóval esetleg meg lehessen fogni. Maradt a hidegvágó és az óvatos kalapálás.
Győz az erőszak  Grin
Új csavar, új olaj.



Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:02:10 »

Ez lett szegény olajleeresztő csavarból másfél órás "munka" után.  Tongue
Az előző tulaj vajon mivel szedte le, illetve mivel rakta vissza? Szinte teljesen kerek volt, és kifelé kúpos nehogy az ajánlott patentfogóval esetleg meg lehessen fogni. Maradt a hidegvágó és az óvatos kalapálás.
Győz az erőszak  Grin
Új csavar, új olaj.

Nálam most aktuális mindkét autónál az olajcsere. Mindkettőnél cserélem a csavart és tömítést is. Párszáz ft...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:06:11 »

Ez lett szegény olajleeresztő csavarból másfél órás "munka" után.  Tongue
Az előző tulaj vajon mivel szedte le, illetve mivel rakta vissza? Szinte teljesen kerek volt, és kifelé kúpos nehogy az ajánlott patentfogóval esetleg meg lehessen fogni. Maradt a hidegvágó és az óvatos kalapálás.
Győz az erőszak  Grin

Én minden olajcserénél csavart is cserélek.... Ajánlott, bár ezzel nem mindenki ért egyet.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:17:31 »

Én minden olajcserénél csavart is cserélek.... Ajánlott, bár ezzel nem mindenki ért egyet.

Én már biztosan egyet értek  Smiley. Kb. 800 Ft. volt a csavar+tömítés. A következő olajcserénél is cserélni fogom.
Még csak 1 hete vagyok boldog tulajdonosa, ezen kívül csak pozitív élményekkel Grin.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:30:01 »

Én minden olajcserénél csavart is cserélek.... Ajánlott, bár ezzel nem mindenki ért egyet.

Én már biztosan egyet értek  Smiley. Kb. 800 Ft. volt a csavar+tömítés. A következő olajcserénél is cserélni fogom.
Még csak 1 hete vagyok boldog tulajdonosa, ezen kívül csak pozitív élményekkel Grin.

Nálam gyári csavar van 15éves - mindíg kap új tömítést 150Ft
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2007.09.11 kedd, 15:35:44 »


Nálam gyári csavar van 15éves - mindíg kap új tömítést 150Ft

Akkoriban még raktak bele anyagot is! Ez olyan volt mintha lágyvasból lenne, majdnem átvágta a hidegvágó. Lehet hogy kimaradt az edzésből.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2007.09.12 szerda, 15:00:49 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy II-es benzines négyhengeres Mondeon vezérműszíj+hosszbordásszíj+görgők cseréje kb mennyibe kerül (ha lehet külön anyagár, munkadíj) és hogy hány km-enként illik cserélni? 90 ezerre emlékszem, de állítólag 60.

Üdv.:
LogoutX
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2007.09.12 szerda, 15:02:21 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy II-es benzines négyhengeres Mondeon vezérműszíj+hosszbordásszíj+görgők cseréje kb mennyibe kerül (ha lehet külön anyagár, munkadíj) és hogy hány km-enként illik cserélni? 90 ezerre emlékszem, de állítólag 60.

Üdv.:
LogoutX

90ezer km vagy 60ezer mérföld - ez a kételkedés oka. kb 20-25K a szett ára - csak gyárit - a csere kb 6-15eFt műhelytől függően
Naplózva
Gagyi Sandor
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2007.09.12 szerda, 15:37:41 »

Sziasztok!
Uj tag vagyok az oldalatokon,van nemi problemam az autoval,tanacsot kerek.
-Mondeo 2-es ,1997 gyartas,2000-es motor,130 le.Menet kozben ha gyorsitok pl.elozni akarok vagy hegyen fel huzatom ,a motor felpereg, a turometer felugrik de az auto nem ugrik.Visszaesik a turometer 2-300fordulattal es akkor kezd csak huzni.Kicsereltem mar a gyertyakat,gyertyakabeleket,levegoszurot,kitisztitottam a pillangoszelepet,olajat csereltem,vezermuszijszettet csreltem,benzinszurotcsereltem de a jelenseg ugyanaz.Tanacsot kerek.


   Udv. Sandor
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2007.09.12 szerda, 16:43:04 »

Kösz Fusim!

És a hosszbordásszíj? Igazából azzal van gond (nyüszüg a feszítő). Cromaxba 5ezer körül van a gyári (valami német utángyártottat ajánlottak nagyon), és 35000 a feszítője. Reális ez?
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2007.09.12 szerda, 17:52:33 »

A V6-hoz nekem 32ezer volt a feszítő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2007.09.12 szerda, 18:06:52 »

A V6-hoz nekem 32ezer volt a feszítő.

A V6 lánczos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2007.09.12 szerda, 18:08:07 »

A V6 lánczos.
A bringámon is kell feszíteni a lánczot...  eplus2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2007.09.12 szerda, 18:12:35 »

Kösz Fusim!

És a hosszbordásszíj? Igazából azzal van gond (nyüszüg a feszítő). Cromaxba 5ezer körül van a gyári (valami német utángyártottat ajánlottak nagyon), és 35000 a feszítője. Reális ez?

Az ékszíjfeszítőről van akkor szó - sajna az annyi kérj árat www.nagyauto.hu tol is. A vezérműszíj mögötte van a fedelek alatt és vagy 3 vagy 1 feszítőgörgős - alvázszám alapján kiderül. Csak gyári motorcraft vezérmű készletet (szíj görgő(k), rugótartó stift, rugó) vegyél az utángyártott szíj görgők max 40ezer km re biztonságosak.
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2007.09.12 szerda, 18:21:25 »

De azon is van bordásszíj!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2007.09.12 szerda, 19:47:21 »

Sziasztok!
Uj tag vagyok az oldalatokon,van nemi problemam az autoval,tanacsot kerek.
-Mondeo 2-es ,1997 gyartas,2000-es motor,130 le.Menet kozben ha gyorsitok pl.elozni akarok vagy hegyen fel huzatom ,a motor felpereg, a turometer felugrik de az auto nem ugrik.Visszaesik a turometer 2-300fordulattal es akkor kezd csak huzni.Kicsereltem mar a gyertyakat,gyertyakabeleket,levegoszurot,kitisztitottam a pillangoszelepet,olajat csereltem,vezermuszijszettet csreltem,benzinszurotcsereltem de a jelenseg ugyanaz.Tanacsot kerek.


   Udv. Sandor

Ez most valami vicc? Ha a túróméter ( Huh?) a fordulatszámmérő, akkor egyszerűen csúszik a kuplungod. A sok csere előtt megkérdezhettél volna valakit (bárkit).
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2007.09.12 szerda, 20:36:54 »

Sziasztok!

Nekem is nyüszög vmi. De szerintem a szervószivattyú az. Honnan lehet meghallani, hogy mi is nyüszög az enyémben? Mert nekem belülről is hallható igen idegesítően.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2007.09.12 szerda, 21:28:27 »

Honnan lehet meghallani, hogy mi is nyüszög az enyémben?

Hát a motortér fölé hajolsz járó motornál és hallgatózol. Ha a szervószivattyú fölé hajolsz, szerintem hallani fogod, hogy ő az elkövető. Nem? És ha jól tudom, akkor a szervószivattyú ottvan a hőtvíztartáj előtt, kicsit lejjebb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2007.09.12 szerda, 22:00:32 »

Igen, én is hallgatóztam már ott. Onnan jön a hang, dehát a szíj is ott sereg rajta. Annak is lehet vmi feszítője, görgője vhol.
Csak reménykedek, mert az lehet kicsit olcsóbb lenne, mint a szerv. sziv. felújítás.  Huh? Roll Eyes
Naplózva
Gagyi Sandor
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 09:03:56 »

Sziasztok!
Uj tag vagyok az oldalatokon,van nemi problemam az autoval,tanacsot kerek.
-Mondeo 2-es ,1997 gyartas,2000-es motor,130 le.Menet kozben ha gyorsitok pl.elozni akarok vagy hegyen fel huzatom ,a motor felpereg, a turometer felugrik de az auto nem ugrik.Visszaesik a turometer 2-300fordulattal es akkor kezd csak huzni.Kicsereltem mar a gyertyakat,gyertyakabeleket,levegoszurot,kitisztitottam a pillangoszelepet,olajat csereltem,vezermuszijszettet csreltem,benzinszurotcsereltem de a jelenseg ugyanaz.Tanacsot kerek.

-A turometer igazabol a fordulatszammero de ez is le volt ellenorizve(kezifek behuzva,2-es sebesseg es elhuzza homokon a hatso kerekeket).

   Udv. Sandor

Ez most valami vicc? Ha a túróméter ( Huh?) a fordulatszámmérő, akkor egyszerűen csúszik a kuplungod. A sok csere előtt megkérdezhettél volna valakit (bárkit).
Sziasztok!
Uj tag vagyok az oldalatokon,van nemi problemam az autoval,tanacsot kerek.
-Mondeo 2-es ,1997 gyartas,2000-es motor,130 le.Menet kozben ha gyorsitok pl.elozni akarok vagy hegyen fel huzatom ,a motor felpereg, a turometer felugrik de az auto nem ugrik.Visszaesik a turometer 2-300fordulattal es akkor kezd csak huzni.Kicsereltem mar a gyertyakat,gyertyakabeleket,levegoszurot,kitisztitottam a pillangoszelepet,olajat csereltem,vezermuszijszettet csreltem,benzinszurotcsereltem de a jelenseg ugyanaz.Tanacsot kerek.


   Udv. Sandor

Ez most valami vicc? Ha a túróméter ( Huh?) a fordulatszámmérő, akkor egyszerűen csúszik a kuplungod. A sok csere előtt megkérdezhettél volna valakit (bárkit).
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 17:24:43 »

Hali!
MK2 hogyan lehet a hátsó ülés ülőfelületét felhajtani?
Ki szeretném a gyerekek kajamaradékát porszívozni alóla.
Előre is köszi
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 18:50:50 »

Hali!
MK2 hogyan lehet a hátsó ülés ülőfelületét felhajtani?
Ki szeretném a gyerekek kajamaradékát porszívozni alóla.
Előre is köszi

Az ülés elejét jól megrántod felfele. Smiley
Naplózva
phon147
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 19:07:11 »

Hello!
Mondeo II kombihoz a következő dolgok keresik gazdájukat:
hátso lámpa: 4000/db
első lámpa: 8000/db
első ülések párban, magasság álitosak, szürke szinben: 20000a pár
hátsó ülés: 8000ft
kormány légzsák: 18000
kilométerora: 7000
kormány: 5000
szönyegkárpit: 6000
tetőkárpit: 5000
műszerfal: 16000
ajtokárpit: 4000/db
oldalablak: 5000/db
lökösmerevitő: 8000ft
váltobox: 5000
2.0 ztech motor, kábelekkel, compival: 70000
2.0 válto: 30000
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 19:15:28 »

Hali!
MK2 hogyan lehet a hátsó ülés ülőfelületét felhajtani?
Ki szeretném a gyerekek kajamaradékát porszívozni alóla.
Előre is köszi

Az ülés elejét jól megrántod felfele. Smiley

Szia.

A hajlatba nyúlj alá, elvileg lenni kell egy kis madzagnak, amit ha felhúzol, akkor old ki a zárja.
Be szokott csúszni az ülés mögé, de ki lehez tapogatni.
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 19:35:02 »

Hali!
Köszi de nem igazán találom sehol, ez a kombinál is megvan?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 19:54:16 »

Hali!
Köszi de nem igazán találom sehol, ez a kombinál is megvan?

A kombinál úgy van, ahogy mACSman  írta: az ülés elejét fel kell rántani, a két "sarkától" beljebb két műanyag kampós ízével van rögzítve, de el szokott törni, ha nem jó kedve van
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 20:03:49 »


Hali!
Köszi akkor barmolok egy kicsit mert már feszegettem az előbb de nem akarja az igazságot!
rohadjon meg Grin

Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 21:22:51 »

Ma csöppet leesett az állam. A solymári szervízben 250K környékére becsülték a kuplung cserét lendkerékkel, munkadíjjal együtt...később Zsolt meg is mutatta az árakat...csöppet fölmentek Shocked(
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 21:42:04 »

Ma csöppet leesett az állam. A solymári szervízben 250K környékére becsülték a kuplung cserét lendkerékkel, munkadíjjal együtt...később Zsolt meg is mutatta az árakat...csöppet fölmentek Shocked(

Bazi nagy az a motor ott a géptérben, hely 0, meg a ménes, Állt az aknán szerelőmnél egy sima V6, nézegettem, hogy lehet abba kuplungot cserélni, körülményes az biztos. Ezek szerint drága is  Embarrassed
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 21:54:51 »


Hali!
Köszi akkor barmolok egy kicsit mert már feszegettem az előbb de nem akarja az igazságot!
rohadjon meg Grin



Szerintem ha az elejét felrántod, akkor törik el a két rögzíési pontnál.

Hátulról kell felhajtani előre fele, de ne feszítsed túl, ha kinyilt, mert úgy is elreccsenhet.
Ővcsattokat visszadugdosod, ha középen is van őved azt egy kiegyenesitett gem kapocsall ki lehet nyitni és akkor már azt is át tudod bujtatni a lyukon. Az a baj, hogy nem tudod nekidönteni az első üléseknek, mert addig nem engedi a zsanér. Tehát egyik kézzel fogod a felhajtott ülést, a másikkal meg porszivózhatsz.

Legalábbis nekem Kombinál így működik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2007.09.17 hétfő, 21:55:38 »

Ma csöppet leesett az állam. A solymári szervízben 250K környékére becsülték a kuplung cserét lendkerékkel, munkadíjjal együtt...később Zsolt meg is mutatta az árakat...csöppet fölmentek Shocked(

Bazi nagy az a motor ott a géptérben, hely 0, meg a ménes, Állt az aknán szerelőmnél egy sima V6, nézegettem, hogy lehet abba kuplungot cserélni, körülményes az biztos. Ezek szerint drága is  Embarrassed

Ez már igaz...valóban eléggé tömve van...ezért a munkadíj nem is meglepetés...csak az alkatrész ár
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 15:42:46 »


Ez már igaz...valóban eléggé tömve van...ezért a munkadíj nem is meglepetés...csak az alkatrész ár

 A V6osokhoz sokkal drágábbak szoktak lenni az alkatrészek és munkadíjak mint mondjuk a sima 2.0áshoz?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 16:18:39 »


Ez már igaz...valóban eléggé tömve van...ezért a munkadíj nem is meglepetés...csak az alkatrész ár

 A V6osokhoz sokkal drágábbak szoktak lenni az alkatrészek és munkadíjak mint mondjuk a sima 2.0áshoz?

Hívd fel Cromaxot mennyi lenne egy sima gyertyacsere zetecbe vagy v6 ba ott a különbség
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2007.09.20 csütörtök, 22:51:12 »


Hívd fel Cromaxot mennyi lenne egy sima gyertyacsere zetecbe vagy v6 ba ott a különbség

Na plö mennyibe kerül 1 darab gyertya bele? Gyertyacserét tuti nem bíznám márkaszervízre. Márkaszervízbe tényleg csak nagyon súlyos vagy nagy típusszakértelmet igénylő műveletek miatt vinném. Ilyen gyertyacseréket énis megtudok csinálni, vagy tudok jó kis szervízt.


Egyébként szomorúan tapasztalom, hogy megvették a kiszemelt V6osaimat már mindet, és csak kombik, automaták, meg 1 millánál drágábbak vannak a használtautón Cry
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.