Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:08:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745131 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2007.10.27 szombat, 14:14:28 »


http://www.gumibolt.hu/valto.htm

DE  ejnye1
Ez egy forum ahol megprobálunk segíteni egymásnak tudod csak úgy önzetlenül. Ezért senki nem vár el egyiköntől sem semmit, csak jó szót és barátságot. Igy aki sürget bennünket annak nyugodtan azt tudjuk mondani: Öreg ez nem szolgáltatóház! Ha van valaki aki ráér és tud segíteni akkor OK, ha nem akkor így jártá(unk)l.
Ennek a forumnak pedig van értelme veled is de nélküled is. Egyszerüek a szabályaink.
Egyébként üdvözöllek a forumon.  wave
Naplózva
bikeking
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2007.10.27 szombat, 14:24:40 »

gumiméretek : http://totalcar.index.hu/gumidoktor/valtomeret_85_30.html
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2007.10.27 szombat, 14:53:15 »

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az autón (MKII Ghia Kombi) az összes visszajelzős fékbetét (elől+ hátul, gyári mindkét helyen, + a tárcsák is gyáriak) cseréje után is világít a fékvisszajelző az autón. Mi  a teendő? Akkusaru le és elfelejti? Programoztatni kell? vagy a visszajelző nem csak a fékkopást jelzi vissza, hanem van valmi más bibi is a fékrendszerben? Köszönettel
Esetleg kézifék?

fékfolyadék szint vagy kontakthiba a tuskoknál WD40 kezelés
Köszönöm, megnézzük a köv körben, mert úgyis fékfolyadékot kellene cserélni.
A fékfolyadékból mennyit vegyek szerintetek, egy komplett cseréhez? Érdemes a gyárit, vagy ez éppen pont mindegy csak DOT 4 legyen?
Másik kérdés: a hátsó fékmunkahenger tömítése szétszakadt, a cromaxnál láttam javító készletet, ez erre való, vagy az más?
Köszönettel
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2007.10.27 szombat, 14:58:35 »

Az elsö szám az abroncs szélessége mm-ben. A második a profil magassága mm-ben.
A harmadik a keréktárcsa átméröje col-ban. Amit te akarsz az 2cm-mel szélesebb.Szerintem simán felmegy.
De én a helyedben beszélnék egy gumissal. wave

a méretezés nem egészen így van. pontosabban amit leírtál abba van 1 hiba.
első szám télleg szélesség mm.
de a második szám nem mm, és mégcsak nem is coll. a második szám kiszámolós! viszont télleg az oldalmagasságot jelöli.
a /szám a szélesség megadott százaléka, és így számolható ki. pl a 205/55 gumi oldalmagassága: 205x55%=112,75mm. 195/60 gumi esetében az oldalmagasság: 117mm.
harmadik szám szintén okés, felni collban.
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.27 szombat, 16:25:47 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2007.10.27 szombat, 15:13:46 »

Ha gondunk van, beírjuk, lehetőség szerint mindent elmondunk róla és várunk. Mindenki mindenkinek segít, csak türelem kell hozzá.

Ez így van, tanúsítom, én is írtam már több kérdést, volt amire még 3 nap múlva is kaptam megoldást(választ)
Ebből kifolyólag pár nappal hamarabb írom be a próblémámat, mint mielőtt meg szertném oldani.
Egyszerű a képlet.
Akinek nem inge nem veszi a kabátra  taps
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2007.10.27 szombat, 16:15:53 »

jó bocsi de nem tom ténleg hogy milyen menne rá mert az összes elég kopottak már és gondoltam feljövök és megkérdem de ha nem tudjátok megmondani hogy 255 ös ből mi menne még rá akkor téneleg sok értelme van ennek az oldalnak... akinek nem inge ne vegye magára merrt azért már kaptam segitséget töletek...

Nem értem! Miért nem vagy képes megnézni  1 gumis oldalt? Lusta vagy?
Közbe meg itt "fikázod" a társulatot! Ez nem divat errefelé!  heureka
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2007.10.27 szombat, 16:25:52 »

jó bocsi de nem tom ténleg hogy milyen menne rá mert az összes elég kopottak már és gondoltam feljövök és megkérdem de ha nem tudjátok megmondani hogy 255 ös ből mi menne még rá akkor téneleg sok értelme van ennek az oldalnak... akinek nem inge ne vegye magára merrt azért már kaptam segitséget töletek...

Srácok ez egy újabb Angelikás próbálkozás?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2007.10.27 szombat, 19:59:55 »


http://www.gumibolt.hu/valto.htm

DE  ejnye1
Ez egy forum ahol megprobálunk segíteni egymásnak tudod csak úgy önzetlenül. Ezért senki nem vár el egyiköntől sem semmit, csak jó szót és barátságot. Igy aki sürget bennünket annak nyugodtan azt tudjuk mondani: Öreg ez nem szolgáltatóház! Ha van valaki aki ráér és tud segíteni akkor OK, ha nem akkor így jártá(unk)l.
Ennek a forumnak pedig van értelme veled is de nélküled is. Egyszerüek a szabályaink.
Egyébként üdvözöllek a forumon.  wave

Pontosan, és ha még jobban körülnézünk a megadott oldalon akkor még egyéb felni/gumi adatokat is találunk autótípusra lebontva.

Ford: http://www.gumibolt.hu/autotip/ford.htm

és ez a keresés nekünk is csak pár percig tartott. Ennyi...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 09:56:50 »

Milyen árban van manapság egy MKII kormány (légzsák nélkül) és pedálokra gumi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 09:58:02 »

Milyen árban van manapság egy MKII kormány (légzsák nélkül) és pedálokra gumi?

Csak nem km visszatekerés? Huh? Roll Eyes eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 10:02:15 »

Milyen árban van manapság egy MKII kormány (légzsák nélkül) és pedálokra gumi?

Csak nem km visszatekerés? Huh? Roll Eyes eplus2


Smiley Nem, én nem tekertem vissza, de ezt nem fogják elhinni, ha nézik az autót, mert kicsit kopottak ezek a cuccok  Undecided
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 10:05:05 »


Smiley Nem, én nem tekertem vissza, de ezt nem fogják elhinni, ha nézik az autót, mert kicsit kopottak ezek a cuccok  Undecided

Lehet, hogy hülyeség, de én bőröztetném a kormányt. Szerintem olcsóbb, mint egy új és még szép is lesz. Pedálgumit a nagyautónál, vagy a cromaxnál vehetsz.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 15:12:26 »

Szerintetek nagyon gáz lenne 195/50/R15-os teligumi+felni Mondi II-re???
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 15:30:31 »

az a gáz,hogy eredetileg nyári gumi+205/55/R16 van rajta, de a felni majdnem kocka, szóval görgőztetni kell 20rongyért, plusz ez a téligumi méret k**va drága, szóval gondoltam jobban járok egy 195/50/R15-el-lemezfelni+gumi, és nyáron majd görgőztetem a gyönyörű R16-os gyári felnit, hogy ismét kerek legyen:),na és csak azért kérdezem,hogy nem túl kicsi-e ez a 195/50/R15 méret
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 15:56:40 »

az a gáz,hogy eredetileg nyári gumi+205/55/R16 van rajta, de a felni majdnem kocka, szóval görgőztetni kell 20rongyért, plusz ez a téligumi méret k**va drága, szóval gondoltam jobban járok egy 195/50/R15-el-lemezfelni+gumi, és nyáron majd görgőztetem a gyönyörű R16-os gyári felnit, hogy ismét kerek legyen:),na és csak azért kérdezem,hogy nem túl kicsi-e ez a 195/50/R15 méret

Nem gáz, nekem ha jól emlékszem ilyen méretű a téligumi, ami lemezfelnin van ugye.
A nyárim az 205/50R16 zsírúj, most telelni küldtem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 23:41:35 »

Milyen árban van manapság egy MKII kormány (légzsák nélkül) és pedálokra gumi?
Rocco!
Majd írd már ide, hogy a pedál gumik mennyibe kerültek és hol? (még mielőtt kérdezitek, nem akarom eladni)
Gázpedálnál hogy van ez a gumi dolog?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 23:42:55 »

Első lámpabúra belső párásodásra mi volt a megoldás?
Ha csak csere, az mibe fáj?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 23:54:31 »

Első lámpabúra belső párásodásra mi volt a megoldás?
Ha csak csere, az mibe fáj?

Nyilván bejön valahol a pára. Lehet, hogy rosszul van összerakva, odacsíptél egy drótot, repedt valahol...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2007.10.30 kedd, 00:09:07 »

Majd írd már ide, hogy a pedál gumik mennyibe kerültek és hol? (még mielőtt kérdezitek, nem akarom eladni)
Gázpedálnál hogy van ez a gumi dolog?

Cromax oldalán néztem: 7-800 Ft körül vannak. Gázpedál nem volt fennt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2007.10.30 kedd, 00:42:25 »

Első lámpabúra belső párásodásra mi volt a megoldás?
Ha csak csere, az mibe fáj?

Nyilván bejön valahol a pára. Lehet, hogy rosszul van összerakva, odacsíptél egy drótot, repedt valahol...

Inkább mosás után fordul elő, viszont mindkét első lámpánál. (Én még nem nyúltam hozzá a lámpákhoz.)
Meg mintha azt írta vki, hogy nem lehet szétszedni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2007.10.30 kedd, 00:44:23 »

Majd írd már ide, hogy a pedál gumik mennyibe kerültek és hol? (még mielőtt kérdezitek, nem akarom eladni)
Gázpedálnál hogy van ez a gumi dolog?

Cromax oldalán néztem: 7-800 Ft körül vannak. Gázpedál nem volt fennt.

Nézzed meg az autódban a gázpedált! Én elgondolkodtam, hogy egész pedál új kell, ha kopott a gumi?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2007.10.30 kedd, 12:56:14 »


Nézzed meg az autódban a gázpedált! Én elgondolkodtam, hogy egész pedál új kell, ha kopott a gumi?

Hát már csak nem kell új. Hülyeség lenne, hogy csak a másik kettőn lehetne simán gumit cserélni.

Egyébként ha akarnék meg tudnék költeni ennek az autónak a szépítésére, akkor ezt venném meg neki Tongue

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2007.10.30 kedd, 14:09:06 »


Hát már csak nem kell új. Hülyeség lenne, hogy csak a másik kettőn lehetne simán gumit cserélni.


Figyu nézd meg és referáljál, a gázpedálon, hogy kell csak gumit cserélni!
(Nekem eléggé úgy tűnik, hogy összenőtt a pedállal, vagy nem tudom meddig ér az a gumi.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2007.10.30 kedd, 16:34:28 »

Figyu nézd meg és referáljál, a gázpedálon, hogy kell csak gumit cserélni!
(Nekem eléggé úgy tűnik, hogy összenőtt a pedállal, vagy nem tudom meddig ér az a gumi.)

Oksi, holnap megnézem, csak nem itt van a ház előtt a kocsi, hanem messzebb mélygarázsban.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2007.10.30 kedd, 17:02:47 »

Figyu nézd meg és referáljál, a gázpedálon, hogy kell csak gumit cserélni!
(Nekem eléggé úgy tűnik, hogy összenőtt a pedállal, vagy nem tudom meddig ér az a gumi.)

Oksi, holnap megnézem, csak nem itt van a ház előtt a kocsi, hanem messzebb mélygarázsban.

Ok. Te is eddig csak nyomtad, nem nézegetted!  eplus2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2007.10.30 kedd, 21:55:00 »

MKII műszerfalon a fényerőszabályzónak és a tükör állítónak van háttérvilágítása? (nálam nincs......vagy kiégett)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2007.10.30 kedd, 21:57:32 »

MKII műszerfalon a fényerőszabályzónak és a tükör állítónak van háttérvilágítása? (nálam nincs......vagy kiégett)

A tükör állítonak tuti nincs, MKI nél világít a fényerőszabályzó MKII nél - nem tudom - meg kéne nézni hátha abba is.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2007.10.30 kedd, 23:15:22 »

MKII műszerfalon a fényerőszabályzónak és a tükör állítónak van háttérvilágítása? (nálam nincs......vagy kiégett)

A tükör állítonak tuti nincs, MKI nél világít a fényerőszabályzó MKII nél - nem tudom - meg kéne nézni hátha abba is.

A fényerőszabályzónál nem maga a tekerő, hanem a kis kmóra ikon,na az világít.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2007.10.31 szerda, 00:26:27 »

MKII műszerfalon a fényerőszabályzónak és a tükör állítónak van háttérvilágítása? (nálam nincs......vagy kiégett)

A tükör állítonak tuti nincs, MKI nél világít a fényerőszabályzó MKII nél - nem tudom - meg kéne nézni hátha abba is.

A fényerőszabályzónál nem maga a tekerő, hanem a kis kmóra ikon,na az világít.

Fusim+razsa köszi a segítséget, majd megvizsgálom ha nem túl nehéz kioperálni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:07:33 »

az a gáz,hogy eredetileg nyári gumi+205/55/R16 van rajta, de a felni majdnem kocka, szóval görgőztetni kell 20rongyért, plusz ez a téligumi méret k**va drága, szóval gondoltam jobban járok egy 195/50/R15-el-lemezfelni+gumi, és nyáron majd görgőztetem a gyönyörű R16-os gyári felnit, hogy ismét kerek legyen:),na és csak azért kérdezem,hogy nem túl kicsi-e ez a 195/50/R15 méret

Nem gáz, nekem ha jól emlékszem ilyen méretű a téligumi, ami lemezfelnin van ugye.
A nyárim az 205/50R16 zsírúj, most telelni küldtem.

Evo, köszi a megerősítést, asszem spórolok egy szépet a kisebb téligumival:) Egyébként meg a 16-os széles nyárigumi+alufelni egyszerűen vadító!!!
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:42:12 »

Evo, köszi a megerősítést, asszem spórolok egy szépet a kisebb téligumival:) Egyébként meg a 16-os széles nyárigumi+alufelni egyszerűen vadító!!!

Nincs mit  Wink
Helyes tedd azt, télen szvsz minden igényt kielégitően elég a lemezfelni kisebb gumival.
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2007.10.31 szerda, 11:43:37 »

Megvannak a cuccaim a kicsikéhez!
Pontosabban nem nálam, de már jó helyen.
Hatalmas köszönet érte Wyctornak meg a szállításért is!!!! worship eljen
Le a kalappal!
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2007.10.31 szerda, 13:26:48 »

Sziasztok Kartácsok! Értő véleményetekre lenne szükségem: 60km/h felett irgalmatlan, de tényleg bírhatatlan módon ráz az autó eleje. Egyszerűen  nem lehet vezetni, annyira riszál és ráz. A szerelő szerint a lengőkar szilent megadta magát+ téligumi cserénél mondta a futóműves, hogy kocka a felnim.Ezek összeadódva okozhatnak ekkora döbbenetes rázást??? rinya
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2007.10.31 szerda, 13:33:26 »

Sziasztok Kartácsok! Értő véleményetekre lenne szükségem: 60km/h felett irgalmatlan, de tényleg bírhatatlan módon ráz az autó eleje. Egyszerűen  nem lehet vezetni, annyira riszál és ráz. A szerelő szerint a lengőkar szilent megadta magát+ téligumi cserénél mondta a futóműves, hogy kocka a felnim.Ezek összeadódva okozhatnak ekkora döbbenetes rázást??? rinya

Simán előfordulhat ilyen halmozott problémák esetén
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2007.10.31 szerda, 13:45:31 »

Sziasztok Kartácsok! Értő véleményetekre lenne szükségem: 60km/h felett irgalmatlan, de tényleg bírhatatlan módon ráz az autó eleje. Egyszerűen  nem lehet vezetni, annyira riszál és ráz. A szerelő szerint a lengőkar szilent megadta magát+ téligumi cserénél mondta a futóműves, hogy kocka a felnim.Ezek összeadódva okozhatnak ekkora döbbenetes rázást??? rinya

Simán előfordulhat ilyen halmozott problémák esetén

Aha, köszi! Remélem télleg "csak ennyi" a gond. Ennyit szervízt még pont ki lehet fizetni anélkül, hogy az ember utána 2 hétig kenyéren-vizen éljen a kövi fizuig. Múgyis lesz szerintem még egy tételem: 3-asban ha fogom a váltót érzem, hogy valami nekiütődik egyszer kétszer. Tisztán lehet érezni,de csak 3-asban. Valszeg a tartó persely az...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2007.10.31 szerda, 14:20:48 »

Aha, köszi! Remélem télleg "csak ennyi" a gond. Ennyit szervízt még pont ki lehet fizetni anélkül, hogy az ember utána 2 hétig kenyéren-vizen éljen a kövi fizuig. Múgyis lesz szerintem még egy tételem: 3-asban ha fogom a váltót érzem, hogy valami nekiütődik egyszer kétszer. Tisztán lehet érezni,de csak 3-asban. Valszeg a tartó persely az...

A szilenteken kivül, kutyacsontok lesznek vagy a váltótartó bakok elöl hátul - esetleg toronycsapágy. Bele kéne tolni egy kis pénzt abba a futóműbe mielőtt kifordul valamelyik kerék, a szilentezés nem drága egy oldal párba 3eFt, kutyacsont utángyártott 5eFt /db a váltótartókból meg kell venni a gyárit az 13eFt körül indul - + persze a szakember munkadíja
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2007.10.31 szerda, 14:36:48 »

Aha, köszi! Remélem télleg "csak ennyi" a gond. Ennyit szervízt még pont ki lehet fizetni anélkül, hogy az ember utána 2 hétig kenyéren-vizen éljen a kövi fizuig. Múgyis lesz szerintem még egy tételem: 3-asban ha fogom a váltót érzem, hogy valami nekiütődik egyszer kétszer. Tisztán lehet érezni,de csak 3-asban. Valszeg a tartó persely az...

A szilenteken kivül, kutyacsontok lesznek vagy a váltótartó bakok elöl hátul - esetleg toronycsapágy. Bele kéne tolni egy kis pénzt abba a futóműbe mielőtt kifordul valamelyik kerék, a szilentezés nem drága egy oldal párba 3eFt, kutyacsont utángyártott 5eFt /db a váltótartókból meg kell venni a gyárit az 13eFt körül indul - + persze a szakember munkadíja

aha, ez furcsa! a szerelőm azt mondta, hogy 14e a lengőkar/oldal, most akkor által lettem ***???pedig totál megbízhatónak tűnik a csávó! viszont ha a toronycsapágy ***, akkor annk máshol is kellen jelentkeznie,nem??
bocs, hogy ennyit ***, de ezek szerint komolyabb a gond,mint gondoltam...
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.31 szerda, 17:16:11 írta Scratch » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2007.10.31 szerda, 14:49:39 »


aha, ez furcsa! a szerelőm azt mondta, hogy 14e a lengőkar/oldal, most akkor által lettem baszva???pedig totál megbízhatónak tűnik a csávó! viszont ha a toronycsapágy ***, akkor annk máshol is kellen jelentkeznie,nem??
bocs, hogy ennyit basztatlak, de ezek szerint komolyabb a gond,mint gondoltam...

Lehet cserélni a szilenteket külön, ha jó a gömbfej elég azt cserélni - www.nagyauto.hu nál vehetsz gyárit. Láttunk már törött toronycsapágyat szépen néz ki és hasonlóak a tünetei mint amit írtál.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2007.10.31 szerda, 15:12:37 »

Sziasztok. Van eggy olyan problémám, hogy a központi zár párás idöben, nyitás után visszazár. 10-15 perc után(rázkódás, melegedés???) megszünik a probléma. Szerintem párásodás miatt valahol kontaktos. falbav
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2007.10.31 szerda, 15:18:31 »

Sziasztok. Van eggy olyan problémám, hogy a központi zár párás idöben, nyitás után visszazár. 10-15 perc után(rázkódás, melegedés???) megszünik a probléma. Szerintem párásodás miatt valahol kontaktos. falbav

Valamelyik ajtóba beáznak a csatlakozók szétszeded wd40 gazdagon és leszigetelve visszaszereled - szilikongumi esetleg sziloplaszt. Most lesz 4 nap simán belefér minden napra 1,4 ajtó Wink
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2007.10.31 szerda, 15:26:24 »

Köszi. integet2 Megyek (szét)szerelni wave
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2007.10.31 szerda, 22:06:59 »

Most olyan kérdés jön, amihez én vagyok hülye.

Mi az az EGR? Honnan tudom hogy az én autóba van-e EGR?
És mit jelent az EGR ledugózás? Előnye? Hátránya? És hogy dugozod le?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2007.10.31 szerda, 22:40:18 »

Köszi. integet2 Megyek (szét)szerelni wave

A kábeleket kell leszigetelni ahol belemennek a csatikba - gyári gumi elfáradhatott és mellette befut a pára
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 10:07:03 »

Most olyan kérdés jön, amihez én vagyok hülye.

Mi az az EGR? Honnan tudom hogy az én autóba van-e EGR?
És mit jelent az EGR ledugózás? Előnye? Hátránya? És hogy dugozod le?

Erről már volt szó, itt olvass egy kicsit:

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?action=profile;u=3047;sa=showPosts
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 23:14:34 »

Most olyan kérdés jön, amihez én vagyok hülye.

Mi az az EGR? Honnan tudom hogy az én autóba van-e EGR?
És mit jelent az EGR ledugózás? Előnye? Hátránya? És hogy dugozod le?

Erről már volt szó, itt olvass egy kicsit:

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?action=profile;u=3047;sa=showPosts

Zsoel!

Köszi a segítséget!

Átolvastam.

Idézek:
"Az EGR szelepet szokták ledugózni, mert akkor a füstölés mértéke csökken, illetve csökkenhet.
Az EGR szelep biztosítja a környezetkimélőbb autózást, és a "ledugózása" mindössze annyiból áll, hogy a bemeneti oldalra odatesznek egy vékony fémlemezt."

Érdekes, hogy azt írtátok dugózva kevésbé füstöl(het), és azt is írtátok, hogy környezetkímélő funkciója miatt van az autóba, már ha van. Ez nekem ellentmondásos.)

Azt még mindíg nem tudom, hogy hogyan lehet megállapítani, hogy az enyémbe van EGR vagy nincs.
Előnye csak annyi, hogy kevésbé füstöl az autó?
Teljesítménybe nincs változás?
Hátránya csak annyi, hogy ugyan kevésbé füstöl, de jobban szennyezi a környezetet?
Kárt nem okoz semmiben vagy valaminek nem csökkenti az élettartamát?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 19:29:35 »


Zsoel!

Köszi a segítséget!

Átolvastam.

Idézek:
"Az EGR szelepet szokták ledugózni, mert akkor a füstölés mértéke csökken, illetve csökkenhet.
Az EGR szelep biztosítja a környezetkimélőbb autózást, és a "ledugózása" mindössze annyiból áll, hogy a bemeneti oldalra odatesznek egy vékony fémlemezt."

Érdekes, hogy azt írtátok dugózva kevésbé füstöl(het), és azt is írtátok, hogy környezetkímélő funkciója miatt van az autóba, már ha van. Ez nekem ellentmondásos.)

Azt még mindíg nem tudom, hogy hogyan lehet megállapítani, hogy az enyémbe van EGR vagy nincs.
Előnye csak annyi, hogy kevésbé füstöl az autó?
Teljesítménybe nincs változás?
Hátránya csak annyi, hogy ugyan kevésbé füstöl, de jobban szennyezi a környezetet?
Kárt nem okoz semmiben vagy valaminek nem csökkenti az élettartamát?


Én valamit megpróbálok neked válaszolni abból ami megmaradt a fejemben EGR-ügyben. De majd ha hülyesget írok, valaki kajavít.
Szóval ez a kipufogógáz egy részének a visszavezetését jelenti az égéstérbe. Ezzel elvileg a károsanyag kibocsáltást akarják a gyárak csökkenteni, de azt könnyebben elérik vele, hogy a hengerek fala jó kormos lesz. És az semmiképpen sem jó, ha a tiszta benzin-levegő keverékbe belevegyül valami ***. Ezért érdemes ledugózni.
Tehát a motor élettartamára csakis pozitív hatással lehet. Ha alapból füstöl az autó, az már régen rossz, az EGRledugózástól nem fog se kevésbé, se jobban füstölni. A környezetszennyezés szemponjából ennek nincs is igazán jelentősége.
Hogy a tiédben van-e EGR, azt nemtudom honnan lehet tudni, én sem tudom, hogy az enyémben van-e, de erre majd tud mondani valamit itt biztosan valaki.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 20:11:48 »

EGR-témához:

meg az EGR-cső egy nagyon vékony kis rézcső, a leömlő keresztmetszetének talán 1/50-ed része, a párhuzamos el.ellenállások számításának analógiájára a rajta átfolyó füst egy cigaretta füstjénél is gyengébb, AZAZ nem oszt, nem szoroz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 20:22:17 »

Az EGR ennél sokkal bonyolultabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 20:25:20 »

EGR-témához:
meg az EGR-cső egy nagyon vékony kis rézcső, a leömlő keresztmetszetének talán 1/50-ed része, a párhuzamos el.ellenállások számításának analógiájára a rajta átfolyó füst egy cigaretta füstjénél is gyengébb, AZAZ nem oszt, nem szoroz

bocsi de a cigi füstje sokkal ártalmasabb mint a kipufogógáz. persze erről lehetne hosszan folyó vitát kezdeni, de nem akarok. természetesen a kipuff füstben vannak olyan károsanyagok amik a cigifüstből hiányoznak és emiatt akár az is nyerheti az ártalmassági versenyt. dolgoztam maszeknál, zöldkártyás helyen és 1X nagy unalmunkba megmértünk kb 10 - 15 autót műszerrel. az ártalmasságot ha 10es skálán mérjük akkor a legramatyabb autó is csak 4ig rúgta a mutatót, míg a cigifüstből a legkisebb mennyiség is kiakasztotta a műszert. ezzel csak azt akarom célozni, h ez a hasonlat rossz.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 21:11:55 »

EGR-témához:

meg az EGR-cső egy nagyon vékony kis rézcső, a leömlő keresztmetszetének talán 1/50-ed része, a párhuzamos el.ellenállások számításának analógiájára a rajta átfolyó füst egy cigaretta füstjénél is gyengébb, AZAZ nem oszt, nem szoroz

Na most akkor Rob válasza alapján, ne foglakozak az EGR ledugózásával?

Azért azt vki megmondhatná, hogy tudom megállapítani van-e az autómba EGR!
(Már csak azért is, mert a kézikönyvbe lévő adatok is külön vannak megadva EGR-el v. EGR nélküli autókhoz.)

Előre is köszi, meg eddig is köszi a segítségeket!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.