Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:06:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745436 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 19:57:01 »

Én inkább 2.0 benzinest szeretnék, erő van benne, ha kell, állítólag Smiley óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom).

Ez esetben is csak tojással a gáz alatt, kifogástalan állapotú motorral és ekkor is 8-8,5 lehet a minimum. De ha már városba bekerülsz, onnantól vezetheted bármilyen papásan, meglesz a 9-10l. Aztán van hogy oda kell lépni, hogy ugorjon, meglóduljon ahogy kell egy 2.0ának, és akkor felmehet 10l fölé is (de max 12-13, ha nagyon küldik).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 20:04:19 »


nekem I.es kombi dizlim volt 5 évig 6.5 körül evett vegyesben 140-nél nem szivesen myomtam neki többet.
most III.tdci van 6,8 at mutat a fed comp.  szétbontva országut, város nem tudom annyira sose izgatott a fogyi nem azért vettem dizlit. az 1,8as td ha megpakolod kevés az erő nehéz vele előzni.de nagyon hálás gép.
Én inkább 2.0 benzinest szeretnék, erő van benne, ha kell, állítólag Smiley óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom), nem kell parázni a költséges dízel problémáktól, ill. az 1.8TD elég gyengécske...
A dízeleknek sincs több gondja, mint a benzinesnek, ha ugyan olyan állapotban vannak.
Dízelről azért hallani több gondot, mert 2-szer annyi van belőle az országban mint benzines.
Én nem bántam meg a dízel vásárlását!
(ha évente 30000km-t mennék csak akkor vennék benzinest és akkor is valami vadállatot eplus2)

Üdv: Zoli
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:05:27 »


Eeegen, az I-II. kombi tényleg nem formás seggű, de annál jobban pakolható... eplus2 A III viszont már szépre sikerült. Szerintem. Nekem a munka miatt lenne szükségem kombira, a 1,5 m3 az 1,5m3. eljen

meló miatt kell, meg tetszik is. De amit belepakolok, az magáért beszél: 4 műanyag asztal, 24 szék, 3 partisátor, kb. 300 póló és az apróság. Hihetetlen nagy, röhögtem is pár családtagon, amikor hívtak, hogy ugyan, nekik nem fér be és menjek el valamiért...tökéletes kocsi, ennyi.  nyes
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:09:48 »


nekem I.es kombi dizlim volt 5 évig 6.5 körül evett vegyesben 140-nél nem szivesen myomtam neki többet.
most III.tdci van 6,8 at mutat a fed comp.  szétbontva országut, város nem tudom annyira sose izgatott a fogyi nem azért vettem dizlit. az 1,8as td ha megpakolod kevés az erő nehéz vele előzni.de nagyon hálás gép.
Én inkább 2.0 benzinest szeretnék, erő van benne, ha kell, állítólag Smiley óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom), nem kell parázni a költséges dízel problémáktól, ill. az 1.8TD elég gyengécske...
A dízeleknek sincs több gondja, mint a benzinesnek, ha ugyan olyan állapotban vannak.
Dízelről azért hallani több gondot, mert 2-szer annyi van belőle az országban mint benzines.
Én nem bántam meg a dízel vásárlását!
(ha évente 30000km-t mennék csak akkor vennék benzinest és akkor is valami vadállatot eplus2)

Üdv: Zoli
Én havi szinten 2000-2500km-t autózom, leginkább lakott területen kívül, minimális város (vidék), semmi pálya. Kicsit tartok a sok km-s dízelektől, nagyon rá lehet velük faragni... turbó, csúcsok, adagoló... Sad
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:12:25 »

Én inkább 2.0 benzinest szeretnék, erő van benne, ha kell, állítólag Smiley óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom).

Ez esetben is csak tojással a gáz alatt, kifogástalan állapotú motorral és ekkor is 8-8,5 lehet a minimum. De ha már városba bekerülsz, onnantól vezetheted bármilyen papásan, meglesz a 9-10l. Aztán van hogy oda kell lépni, hogy ugorjon, meglóduljon ahogy kell egy 2.0ának, és akkor felmehet 10l fölé is (de max 12-13, ha nagyon küldik).
Itt a fórumon is mondtak már 6,5-7L-s fogyasztást 2.0benzinesnél... Legenda?
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:16:11 »

Egyébként tényleg kicsit hihetetlen, hiszen az 14SE-m is megissza a 6,3-t (hosszútáv, 100-110), és nincs 1tonna...
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:16:25 »

Én havi szinten 2000-2500km-t autózom, leginkább lakott területen kívül, minimális város (vidék), semmi pálya. Kicsit tartok a sok km-s dízelektől, nagyon rá lehet velük faragni... turbó, csúcsok, adagoló... Sad
Ebben az esetben, ha kijönnénekek a gondjaid az autón az első évben akkor is takarékosabb a dízel.
Az én autómat is használtab vettem és raktam bele 120000km-t.
Azon kívűl, hogy őzike meg brazil golfos nekemjött és minimális szervizeléseken ment át a kötelezőn kívűl.
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:18:13 »


Eeegen, az I-II. kombi tényleg nem formás seggű, de annál jobban pakolható... eplus2 A III viszont már szépre sikerült. Szerintem. Nekem a munka miatt lenne szükségem kombira, a 1,5 m3 az 1,5m3. eljen

meló miatt kell, meg tetszik is. De amit belepakolok, az magáért beszél: 4 műanyag asztal, 24 szék, 3 partisátor, kb. 300 póló és az apróság. Hihetetlen nagy, röhögtem is pár családtagon, amikor hívtak, hogy ugyan, nekik nem fér be és menjek el valamiért...tökéletes kocsi, ennyi.  nyes
Én is ilyennel szemezgetek... vigyor3 Mi volt eddig a min. fogyasztás?
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:20:33 »

Én havi szinten 2000-2500km-t autózom, leginkább lakott területen kívül, minimális város (vidék), semmi pálya. Kicsit tartok a sok km-s dízelektől, nagyon rá lehet velük faragni... turbó, csúcsok, adagoló... Sad
Ebben az esetben, ha kijönnénekek a gondjaid az autón az első évben akkor is takarékosabb a dízel.
Az én autómat is használtab vettem és raktam bele 120000km-t.
Azon kívűl, hogy őzike meg brazil gol*** nekemjött és minimális szervizeléseken ment át a kötelezőn kívűl.
Jah, mondjuk nekem egy millánál több nincs rá...  Sad
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:32:14 »


Én is ilyennel szemezgetek... vigyor3 Mi volt eddig a min. fogyasztás?

Átlag napi 60-70 km-t teszek meg Budapest XVI. és Törökbáint között. Ez távban kb. fele város, fele pálya (de ott 100-as tábla van). Így megyek most átlag 9 literrel. Voltam Prágában nov. közepén, 130-140 között végig, 7,7-et evett. Októberben Villány oda-vissza 7 lityó, de akkor nagyon ráérősen, autóúton 90-100, pályán 120 végig, semmi kövér gáz. Havi átlag 3000 km-t megyek, nem bántam meg a benzinest. 10 felett eddig nem voltam.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 22:33:40 »

Én havi szinten 2000-2500km-t autózom, leginkább lakott területen kívül, minimális város (vidék), semmi pálya. Kicsit tartok a sok km-s dízelektől, nagyon rá lehet velük faragni... turbó, csúcsok, adagoló... Sad
Ebben az esetben, ha kijönnénekek a gondjaid az autón az első évben akkor is takarékosabb a dízel.
Az én autómat is használtab vettem és raktam bele 120000km-t.
Azon kívűl, hogy őzike meg brazil gol*** nekemjött és minimális szervizeléseken ment át a kötelezőn kívűl.
Jah, mondjuk nekem egy millánál több nincs rá...  Sad
Az óratekergetéssel vigyázz nagyon, rengeteg kárt okoz!!! Akartak nekem eladni 130e-rel egy gyönyörű gépet, kis utánajárás után kiderült, hogy 2006 januárban volt benne 315...pedig gyönyörű gép volt.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
ace
Vendég
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 00:03:39 »

Sziasztok,

Van egy 2002-es 1.8-as Mondeom az erősebbikből jó 4 hónapja, átmeneti autónak, használtan vettem vezetett szervízkönnyvvel, 150 e volt benne, azóta belepakoltam még 30 e-t. Eleinte tartottam tőle ( volt egy hasonló 2003-as autóm újként, azzal sok macera volt), de nagyon megkedveltem, rengeteget megyek vele, alig fogyaszt ( 7-8 liter között, Bp-n kívül), és sikerült eddig a Ford márkaszervízekben is kellemesen csalódnom. ( 160e, 180e szervíz, meglepően olcsón és korrekten...).
Kb 3 hete viszont elkezdett vacakolni, először néha, majd egyre gyakrabban "rángatott", főleg 4000 fordszám környékén és felette.
Aztán egyszer az autópályán haladva ( kb 160 körül), állandósult a rángatás és kigyulladt a szervízlámpa. Megálltam, de kb 30 km-t kellett még mennem a legközelebbi szervízig így.
A szervízben elsőként trafóra tippeltek, de aztán kiderült, h az egyik gyertyám adta meg magát, kicserélték és újra megy mind a 4 henger.
Azóta azonban hidegen borzalmasan, de még meleg motornál is zavaró csattogó "szelephagja" van ( lehet a kényszerből megtett 30 km segített a motornak...). A szervíz szerint "hidrotőkés", elvállalni sehol nem tudják az ünnepek miatt, csak 2 hét múlva.
Annyit észrevettem még rajta, hogy bár ebben az állapotában igyekszem kímélni, néha hasonlóan "berángat" rövid időre ( pár mp), mint amikor a problémák elkezdődtek.
Kérdésem, amennyiben a leírtakból meg lehet ítélni, h helyes-e a diagnózis, illetve, mivel nem vállalják el sehol a köv 2 hétben a kocsit, de használnom kell, mennyire merjek vele így járni, okozhat-e komolyabb károsodást, ha használom?

Köszönöm a segítséget előre is!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 08:26:29 »

Sziasztok,
A szervízben elsőként trafóra tippeltek, de aztán kiderült, h az egyik gyertyám adta meg magát, kicserélték és újra megy mind a 4 henger.
Azóta azonban hidegen borzalmasan, de még meleg motornál is zavaró csattogó "szelephagja" van ( lehet a kényszerből megtett 30 km segített a motornak...). A szervíz szerint "hidrotőkés", elvállalni sehol nem tudják az ünnepek miatt, csak 2 hét múlva.
Annyit észrevettem még rajta, hogy bár ebben az állapotában igyekszem kímélni, néha hasonlóan "berángat" rövid időre ( pár mp), mint amikor a problémák elkezdődtek.

jól értem, h csak 1 gyertyát cseréltek !!??
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 08:30:33 »

jól értem, h csak 1 gyertyát cseréltek !!??
Hát úgy a költséghatékony nem?!  eplus2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 08:34:44 »

Hát úgy a költséghatékony nem?!  eplus2

az igaz. de sztem ha ez így van akkor itt érdekelni fogja a nagyérdeműt a mesterszervíz címe  eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 09:01:48 »

az igaz. de sztem ha ez így van akkor itt érdekelni fogja a nagyérdeműt a mesterszervíz címe  eplus2
Úgy bizony. De azért várjuk meg, hátha csak félre értettük és becsületesen kicserélték mind a 4-et. Ha meg nem  gun
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.24 hétfő, 09:13:07 írta FeGa » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:14:30 »

Tényleg érdekelne egyesknek miért elengedhetetlen a kombi kivitel? Sok családi utazás, áruszállítás, munkaeszközök szállítása?

Volt már Veled olyan, hogy elmentél az IKEA-ba, és a parkolóba szembesültél azzal, hogy nem fér be amit vettél? Smiley Kombinál ilyen gond nincs. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:17:04 »

Volt már Veled olyan, hogy elmentél az IKEA-ba, és a parkolóba szembesültél azzal, hogy nem fér be amit vettél? Smiley Kombinál ilyen gond nincs. Smiley

Tény hogy praktikus, de azért a Mondeo elég nagy autó, a 4-5 ajtós is elég jól pakolható.
Nekem a múltkor a 4 ajtósban kellett elvinnem 8 komplett számítógépet, és 12 TFT monitort Smiley Befért.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:18:04 »

óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom)

Még 5,7-ből is! Smiley Nekem eddig ez a top! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:20:12 »

Mi meg nyaraláskor ketten a kombiban is alig férünk el. Úgy szoktunk kinézni, mint a málhás afromagyarok.  nyes
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:21:46 »

Mi meg nyaraláskor ketten a kombiban is alig férünk el. Úgy szoktunk kinézni, mint a málhás afromagyarok.  nyes

Jójó a nyaralás az más téma, a nőnemű családtagok csomagjai olyanok mint a gázok, a rendelkezésre álló helyet egyenletesen kitöltik  nyes
Naplózva
Olee
Vendég
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:24:22 »

Persze. Azt már én is végiggondoltam, hogy ha Transittal mennénk, akkor sem férnénk el.  nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:56:10 »

amikor hívtak, hogy ugyan, nekik nem fér be és menjek el valamiért...

Ez inkább a hátránya...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:59:14 »

Tény hogy praktikus, de azért a Mondeo elég nagy autó, a 4-5 ajtós is elég jól pakolható.
Nekem a múltkor a 4 ajtósban kellett elvinnem 8 komplett számítógépet, és 12 TFT monitort Smiley Befért.

Nekem eddig a rekord, egy komplett hálószoba, francia ágy, kétajtós szekrény, matrac, lámpa, stb... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ace
Vendég
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 15:46:41 »

Nem, mind a 4-et kicserélték, a 180e szervíz keretein belül, a többi alapdologgal együtt.


az igaz. de sztem ha ez így van akkor itt érdekelni fogja a nagyérdeműt a mesterszervíz címe  eplus2
Úgy bizony. De azért várjuk meg, hátha csak félre értettük és becsületesen kicserélték mind a 4-et. Ha meg nem  gun
Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 15:56:43 »

Ha már szervízbe kerültem, pár 1500 km után aktuális lett volna a revítió, azt is megcsináltattam.

Nem, mind a 4-et kicserélték, a 180e szervíz keretein belül, a többi alapdologgal együtt.


az igaz. de sztem ha ez így van akkor itt érdekelni fogja a nagyérdeműt a mesterszervíz címe  eplus2
Úgy bizony. De azért várjuk meg, hátha csak félre értettük és becsületesen kicserélték mind a 4-et. Ha meg nem  gun
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 22:30:22 »

óvatosan 7L-ből kihozható (leginkább hosszútávon autózom)

Még 5,7-ből is! Smiley Nekem eddig ez a top! Smiley
Ezt mekkora távon mérted??? vigyor3 Ez már tényleg elég hihetetlenül hangzik... De azért csípném. Cheesy
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 23:32:53 »

Ezt mekkora távon mérted??? vigyor3 Ez már tényleg elég hihetetlenül hangzik... De azért csípném. Cheesy

Kb. 100-120km-en Gyöngyöstől, Bp III. kerületig. Volt több teszt is:

80km/h - 5,7L/100km
100km/h - 7,0L/100km
120km/h - 8,5L/100km

Ezek mind téli abroncson.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 23:35:15 »

80km/h - 5,7L/100km
100km/h - 7,0L/100km
120km/h - 8,5L/100km

Ha megfigyeljük a növekedés mértékét +20km/h sebesség növelés 100km-enként plussz 1,5L üzemanyag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2007.12.25 kedd, 08:40:00 »

Ezt mekkora távon mérted??? vigyor3 Ez már tényleg elég hihetetlenül hangzik... De azért csípném. Cheesy

Kb. 100-120km-en Gyöngyöstől, Bp III. kerületig. Volt több teszt is:

80km/h - 5,7L/100km
100km/h - 7,0L/100km
120km/h - 8,5L/100km

Ezek mind téli abroncson.
Ezek akkor pill.fogyasztás értékek, igaz?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2007.12.25 kedd, 09:20:38 »

Ezt mekkora távon mérted??? vigyor3 Ez már tényleg elég hihetetlenül hangzik... De azért csípném. Cheesy

Kb. 100-120km-en Gyöngyöstől, Bp III. kerületig. Volt több teszt is:

80km/h - 5,7L/100km
100km/h - 7,0L/100km
120km/h - 8,5L/100km

Ezek mind téli abroncson.
Ezek akkor pill.fogyasztás értékek, igaz?

Tartós haladáskor a fenti sebességeken
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2007.12.25 kedd, 12:08:39 »

Tartós haladáskor a fenti sebességeken

Igen, 100-120km átlaga.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2007.12.25 kedd, 23:49:09 »

80km/h - 5,7L/100km
100km/h - 7,0L/100km
120km/h - 8,5L/100km

Ezek mind téli abroncson.

180-200km/h - 13-15L/100km  nyes

Téligumikkal 3 fővel.
(Még tavaly amikor teszteltem a kocsit. Szegedhez közeledve visszavettem, mert nemvolt az M5ön sehol benzinkút és már lefeküdt a mutató... Na az para volt...)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ace
Vendég
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:55:47 »

  help Hát köszi szépen a segítséget,kissé csalódva, de legalább okosabb lettem azzal a "jótanáccsal", hogy egyszerre kell mind a 4 gyertyát cserélni.
Az archivum alapján egy kicsit komolyabbnak gondoltam a hozzáértést ezen a portálon. levele

Ámbár lehet, hogy csak a szakemberek nem, léptek fel az ünnepek alatt.

További jó pihenést a hátralévő pár órában az ünnepekből.

Ha már szervízbe kerültem, pár 1500 km után aktuális lett volna a revítió, azt is megcsináltattam.

Nem, mind a 4-et kicserélték, a 180e szervíz keretein belül, a többi alapdologgal együtt.


az igaz. de sztem ha ez így van akkor itt érdekelni fogja a nagyérdeműt a mesterszervíz címe  eplus2
Úgy bizony. De azért várjuk meg, hátha csak félre értettük és becsületesen kicserélték mind a 4-et. Ha meg nem  gun
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:06:35 »

Baromságot csináltál és még neked áll feljebb? Érdekes a hozzáállásod shakehead Itt a forumon kellet volna még tovább ragoznunk hogy átvertek? Vagy azt vártad hogy valamelyikunk kicseréli a gyergyáidat. Bocs nem értünk rá.
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2007.12.26 szerda, 18:50:16 »

  help Hát köszi szépen a segítséget,kissé csalódva, de legalább okosabb lettem azzal a "jótanáccsal", hogy egyszerre kell mind a 4 gyertyát cserélni.
Az archivum alapján egy kicsit komolyabbnak gondoltam a hozzáértést ezen a portálon. levele

szerintem ez a levele dolog nem áll meg. nem vagy túl korrekt ezzel a véleménnyel. meg sem vártál egy korrekt hozzáértő hozzászólást se. az, meg hogy átvertek, nem vitás. attól, hogy nem ég el rendesen a benzin az egyik hengerben, nem lesz hidrotőkés az autód. nem lesznek csattogó hangjai. lerakódik valami kis szösz, de az az első pár tökéletes robbanásnál el is távozik. ott valami nagyobb gubanc van/volt, amiről fogalmam sincs, mert nem vagyok szakértő. nekem is volt benzines gépem és nálam is beszart pl. a trafó. kicseréltem gyertyákkal, gyújtókábelekkel együtt mindent és azóta is hibátlna, nem hallom az új tulajtól, hgoy baja lenne.
szóval ha ezek után leírod ezt a portált, ahol szinte kivétel nélkül segítünk mindenkin, amiben csak tudunk, akkor sajnállak. de hát kinek mi az igénye...  wave
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2007.12.26 szerda, 19:22:39 »

levele
mf3
Nem lehet, hogy nem voltál elég kitartó?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2007.12.26 szerda, 19:46:07 »

  help Hát köszi szépen a segítséget,kissé csalódva, de legalább okosabb lettem azzal a "jótanáccsal", hogy egyszerre kell mind a 4 gyertyát cserélni.
Az archivum alapján egy kicsit komolyabbnak gondoltam a hozzáértést ezen a portálon. levele

Ámbár lehet, hogy csak a szakemberek nem, léptek fel az ünnepek alatt.

További jó pihenést a hátralévő pár órában az ünnepekből.
Nem mintha megérdemelnéd, meg nem is vagyok szaki, de 30 kilométernyi gyújtás problémás haladás miatt mi a fene baja lenne a hengerfejben a hidro-mechanikus elven működő hidrotőkéknek, ha előtte nem volt semmi baja. Gondolkodj már!!
Mi köze van egy gyertyacserének ehez?  Azért csattog hidegen jobban, mert még párásabb a hideg motor és sokkal jobban áthúz a szikra a sérült helyen, ami miatt még mindíg kihagy a motorod. ( kábel v. trafó)  Vedd észre, hogy le akarnak piszkosul húzni, vagy aki halgatta lehet Ő sem szaki. hehe
Még valami elég fontos...nekem itt már nagyon sokszor tudtak segíteni, pedig látod látatlanba és hangatlanba is van egy tippem az autód gondjára, lehet még jó is, de nem biztos.
És ahol lehet viszonozom......ha tudom.
De így csípőből nem kell leírni a csapatot... nem volt szép! szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:53:37 »

  help Hát köszi szépen a segítséget,kissé csalódva, de legalább okosabb lettem azzal a "jótanáccsal", hogy egyszerre kell mind a 4 gyertyát cserélni.
Az archivum alapján egy kicsit komolyabbnak gondoltam a hozzáértést ezen a portálon. levele

Ámbár lehet, hogy csak a szakemberek nem, léptek fel az ünnepek alatt.

További jó pihenést a hátralévő pár órában az ünnepekből.
Nem mintha megérdemelnéd, meg nem is vagyok szaki, de 30 kilométernyi gyújtás problémás haladás miatt mi a fene baja lenne a hengerfejben a hidro-mechanikus elven működő hidrotőkéknek, ha előtte nem volt semmi baja. Gondolkodj már!!
Mi köze van egy gyertyacserének ehez?  Azért csattog hidegen jobban, mert még párásabb a hideg motor és sokkal jobban áthúz a szikra a sérült helyen, ami miatt még mindíg kihagy a motorod. ( kábel v. trafó)  Vedd észre, hogy le akarnak piszkosul húzni, vagy aki halgatta lehet Ő sem szaki. hehe
Még valami elég fontos...nekem itt már nagyon sokszor tudtak segíteni, pedig látod látatlanba és hangatlanba is van egy tippem az autód gondjára, lehet még jó is, de nem biztos.
És ahol lehet viszonozom......ha tudom.
De így csípőből nem kell leírni a csapatot... nem volt szép! szomoru1
Te, mi igazából nem vagyunk szakik (bár van köztünk pár szerelő), és próbálunk segíteni. A hidrotőkékkel óvatosan... főként, hogy korongos, tehát azzal nincs baj.
A piszkosul lehúzás, az valószínű. Én egy jobb szervízt javasolnék. És amit mondanak, esetleg írd ide, majd kitárgyaljuk. Hátha tudunk okosat is mondani. Azért kíváncsi lennék arra a szervízre, amelyik hidrotőkét akart cserélni... na mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:55:38 »

Van egy 2002-es 1.8-as Mondeom az erősebbikből

Azért értették félre a többiek, mert a II-es mondeo topicba írtad, a tiéd pedig 3-as.
A 2002-as, mindenképpen 3-as, meg ugyi abból van 2-3 fajta 1,8-as.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2007.12.26 szerda, 21:08:38 »

  help Hát köszi szépen a segítséget,kissé csalódva, de legalább okosabb lettem azzal a "jótanáccsal", hogy egyszerre kell mind a 4 gyertyát cserélni.
Az archivum alapján egy kicsit komolyabbnak gondoltam a hozzáértést ezen a portálon. levele
Ámbár lehet, hogy csak a szakemberek nem, léptek fel az ünnepek alatt.
További jó pihenést a hátralévő pár órában az ünnepekből.

1. szal rendes ember vagy ennek örülünk taps karácsonykor is csak szerelünk ezért vagyunk.
2. az általad adott válasz a kérdésemre egyáltalán nem válasz! emlékeztetőül:
kérdés: mind a 4 gyertya cserélve lett?
válasz: mind a 4et cserélték a 180E szervíz keretein belül.
hiányosság:  senki nem kérdezte, h a 180as szervízkor mennyi gyertyát pakoltak az autódba, a kérdés arról szólt, h a hiba jelentkezésekor mennyi gyertya lett cserélve!!! ... h miért pont ez lett volna érdekes!? ... mert ha jól olvastam a hiba a 180 szervíz után 3 héttel jött elő.
aztán sztem mostanság csak annyit tudok válaszolni, amit a kézikönyv is elég gyakran emleget: "forduljon márkaszervízhez!"
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ace
Vendég
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2007.12.26 szerda, 21:11:48 »

Köszönöm szépen a választ, 92 kw szerepel a forgalmiban, erre gondoltam az "erősebbel".
Igen, már találtam egy jó szerelőt, az ünnepek utánra vállalta el a javitást ( a hidrotőkét ő is kizárta, de mivel karácsonykor nem akart nekiesni, pontosan ő sem tudta behatárolni a hibát. A jelenség most ( friss olaj, "mind a 4 gyertya cseréje" légszűrő, üzemanyagszűrő stb után ) hidegen hangos "szelepes" kerepelés, melegebben jócskán csillapodik, de a normálistól még messze van. Az olajat nem eszi, nem füstöl, megy is normálisan, talán egy fél lityivel többet eszik. avítják
Igazából arra keresnék "jóslatot", hogy kibír-e komolyabb károsodás nélkül még kb 1000 km-t, vagy támasszam le,és vegyek szánkót, amíg meg nem javítják.

Minden jót


Van egy 2002-es 1.8-as Mondeom az erősebbikből

Azért értették félre a többiek, mert a II-es mondeo topicba írtad, a tiéd pedig 3-as.
A 2002-as, mindenképpen 3-as, meg ugyi abból van 2-3 fajta 1,8-as.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2007.12.26 szerda, 21:36:25 »


Az lehet még kérdés, hogy a gyertyákkal együtt cseréltek-e kábelek is...mert az együtt ildomos... elcseszhetik egymást oda-vissza a gyertyával...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2007.12.26 szerda, 22:06:15 »

ace: Nem lehet, hogy neked v6-os géped van, és csak 4-ben cseréltek gyertyát?
Esetleg hibáztak a gyárban és véletlen 4 hengereshez való gyújtástrafót építettek bele?
 Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2007.12.26 szerda, 22:43:43 »

Köszönöm szépen a választ, 92 kw szerepel a forgalmiban, erre gondoltam az "erősebbel".

Én értem, mit értesz erősebb alatt... de attól még rossz topicban vagy.
A kérdés: milyen olaj van a motorban? Remélem, nem 10w... mert akkor egy szimpla olajcsere 5w30-ra, és esetleg megoldódott a probléma...
Ha nem, és mégis a szelepek csattognak, akkor szelephézagot kell állítani (és egyben te leszel az első, akinél ez előjött).

De ezt át is teszem a mondeo III topicba, itt ne folytassuk, akinek hozzáfűznivalója van, legyen szíves átfáradni a III topicba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 04:54:33 »

Ha már a fogysztás és sebesség összefüggésénél jártunk.
Van nálam pár napja egy navigációs kütyü, ami ugye sebességet is tud mérni.
Teszteltem:
Amikor az óra 60-at mutat, a GPS szerint 52, 80-nál 67, 100-nál 82 körüli értéket mutat.
Gumi: 195/60R14

Nektek mik a tapasztalataitok?
Tényleg ennyit csalnak az órák??
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 05:10:01 »

Eszembe jutott mégegy dolog.
Tegnapelőtt -mivel hosszabb útras indultunk- teletankoltam az autót. Illetve csak akartam.
Már éppen kigyúladt a benzinkút lámpa (ilyenkor mennyi lehet még benne?), tehát még nem volt üres. Beálltam a kúthoz és töltöttem... töltöttem... töltöttem... 50 liternél gondoltam figyelem, mikor kattan le a pisztoly. Hát nem tette. De 60-nál sem. Aztán 62.2-nél úgy gondoltam, hogy ennyi talán elég is lesz. Mivel még mindig nem kattant, véget vetettem a töltekezésnek.
Szerény ismereteim szerint egy 61 literes tartály lapul a csomagtér alatt.
Akkor egy NEM ÜRES tank a betöltött 62 liter 95-ös után, hogy a bánatba NEM LETT TELE ??
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 05:24:38 »

Na még egy dolog mára. Ami már ugyan holnap, de akár kelhettem volna korán is.

Az első ablakmosó javítása miatt a kocsi alatt bámészkodva megtaláltam a külső hőmérséklet jeladót.
Ott van szépen a lökhárítő mögött, és még a csatlakozója is össsze van dugva. De cseszik működni igy fagypont közelében is.
Marad a műszerfal szétszedés?
Hópihe tulajdonosok! Amikor ráadjátok a gyújtást, ezeknek a lámpáknak is világítaniuk kéne?

Ja és mégegy jóhír számomra. Végre van rendes világításom!! Juhé!
A bal oldali lámpatesben rosszul volt betéve a tompított izzó(és rosszul is volt beállítva), a jobb oldali meg össze-vissza el volt tekergetve. Már csak a jobb oldal szintező motorját kell megnéznem mert nem működik.
Ja, meg rendesen beállíttatni a lámpákat. A hülye könyvben is van róla egy bekezdés, de végül oda lyukad ki, hogy vigyem szervízbe.

Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 07:01:02 »

Eszembe jutott mégegy dolog.
Tegnapelőtt -mivel hosszabb útras indultunk- teletankoltam az autót. Illetve csak akartam.
Már éppen kigyúladt a benzinkút lámpa (ilyenkor mennyi lehet még benne?), tehát még nem volt üres. Beálltam a kúthoz és töltöttem... töltöttem... töltöttem... 50 liternél gondoltam figyelem, mikor kattan le a pisztoly. Hát nem tette. De 60-nál sem. Aztán 62.2-nél úgy gondoltam, hogy ennyi talán elég is lesz. Mivel még mindig nem kattant, véget vetettem a töltekezésnek.
Szerény ismereteim szerint egy 61 literes tartály lapul a csomagtér alatt.
Akkor egy NEM ÜRES tank a betöltött 62 liter 95-ös után, hogy a bánatba NEM LETT TELE ??
Kicsit durva, pláne ilyen árak mellett...  violent Persze nem akarok alaptalanul vádaskodni, de azért érdemes lett volna odamenni egy tutira 10L-s kannával, hátha kiderült volna hogy 12L-s. idiota Astánál még 50km-t el lehet menni jelzőfény után, min. 4L. Egyébként tényleg 61L...
http://katalogus.hasznaltauto.hu/index.php3?sorszam=4574&submit=ugras
Melyik kútnál dolgoznak ilyen extra profittal?
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 07:20:06 »

Ha már a fogysztás és sebesség összefüggésénél jártunk.
Van nálam pár napja egy navigációs kütyü, ami ugye sebességet is tud mérni.
Teszteltem:
Amikor az óra 60-at mutat, a GPS szerint 52, 80-nál 67, 100-nál 82 körüli értéket mutat.
Gumi: 195/60R14

Nektek mik a tapasztalataitok?
Tényleg ennyit csalnak az órák??
A széria méret: 185/65R14 A 195/60R14 váltóméret 1,1% az eltérés, ennyivel mutathatna többet. Lehet, hogy valamikor meg lett buherálva az óra? szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.