Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:36:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745070 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2008.02.05 kedd, 08:38:32 »

.

30-35000 egy elem fényezése , ha az egészet fújatod akkor olcsóbb lehet de ezt festőre válogatja.

Annyiért már ki lehet bérelni egy fényezőkamrát több órára
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2008.02.05 kedd, 09:51:57 »

Annyiért már ki lehet bérelni egy fényezőkamrát több órára

ha a festés csak annyiból állna akkor nem is lenne semmi gond Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2008.02.05 kedd, 11:07:32 »

Szétszedheted a kapcsolót, nagyon óvatosan, de vigyázz mert atomjaira hullik.
...

egyszer a PUG bajuszkapcsolóját szedtem szét (index, tekerésre lámpa fel, meghúzásra fénykürt v. refi fel, lámpa kikapcsolása után refi alaphelyzetbe áll vissza, megnyomásra duda), mondanom sem kell, nem sikerült összerakni rinya rinya rinya
Naplózva
Suba
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2008.02.05 kedd, 12:58:42 »

No nekem meg a jobb hátsó kerékcsapágyam azt mondta,hogy kotty. Ami meg azé nem jó,meee nemjó...  rinya
Naplózva
bales
Vendég
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2008.02.05 kedd, 20:49:06 »

No nekem meg a jobb hátsó kerékcsapágyam azt mondta,hogy kotty. Ami meg azé nem jó,meee nemjó...  rinya
Az valóban nem jó.  rinya
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 13:58:44 »

Ha nekem üzemszerűen itt tartózkodik a hőmérőm, az termosztát probléma?
Mert ahogy olvasom, inkább az "alig kúszik fel a harmadáig" szokott gond lenni.
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:07:53 »

Ha nekem üzemszerűen itt tartózkodik a hőmérőm, az termosztát probléma?
Mert ahogy olvasom, inkább az "alig kúszik fel a harmadáig" szokott gond lenni.

Nekem az "N" betűt éppen surolja...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:08:29 »

Ha nekem üzemszerűen itt tartózkodik a hőmérőm, az termosztát probléma?
Mert ahogy olvasom, inkább az "alig kúszik fel a harmadáig" szokott gond lenni.

Nekem középen szokott állni, kb az "R" betűnél.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:16:55 »

Ha nekem üzemszerűen itt tartózkodik a hőmérőm, az termosztát probléma?
Mert ahogy olvasom, inkább az "alig kúszik fel a harmadáig" szokott gond lenni.
Én ilyenkor már félreálltam volna félelmemben hogy kigyullad a kocsi  wow1 Nekem üzemmelem motornál az R végénel áll a mutató.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:19:40 »

Én ilyenkor már félreálltam volna félelmemben hogy kigyullad a kocsi  wow1 Nekem üzemmelem motornál az R végénel áll a mutató.
Lehet, hogy termoszjeladó gond van. Van olyan multimétered, ami hőmérsékletet is mér? Lehet célszerű lenne megmérni a hűtővíz hőfokát...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:21:16 »

Ha nekem üzemszerűen itt tartózkodik a hőmérőm, az termosztát probléma?
Mert ahogy olvasom, inkább az "alig kúszik fel a harmadáig" szokott gond lenni.

Termosztát csere lesz, olcsóbb is mint a jeladó. És minél előbb, mert megfő a motor, kiégnek a tömítések itt-ott
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.07 csütörtök, 14:38:57 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:28:16 »

Lehet, hogy termoszjeladó gond van. Van olyan multimétered, ami hőmérsékletet is mér? Lehet célszerű lenne megmérni a hűtővíz hőfokát...
Nekem?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:36:59 »

Nekem?
vigyor3 Természetesen Mr Mach-nak.... Skúzi....
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:39:56 »

vigyor3 Természetesen Mr Mach-nak.... Skúzi....
Na azért  wave Az enyém „mintaszerű”.  nyes
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 15:01:27 »

Termosztát csere lesz, olcsóbb is mint a jeladó. És minél előbb, mert megfő a motor, kiégnek a tömítések itt-ott

Én is inkább termosztátra tippelnék, mert mintha a ventillátor is bekapcsolt volna. De ebben nem vagyok biztos. Majd fülelek. De eddig még nem álltam neki tesztelni.
Egyébként látszólag jól működik. Kb. itt az "L" betű környékén szokott először nyitni. Általában egy kicsit lejjebb áll normál esetben mint itt a képen, mondjuk az "M" és az "A" között.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 15:14:58 »

Én is inkább termosztátra tippelnék, mert mintha a ventillátor is bekapcsolt volna. De ebben nem vagyok biztos. Majd fülelek. De eddig még nem álltam neki tesztelni.
Egyébként látszólag jól működik. Kb. itt az "L" betű környékén szokott először nyitni. Általában egy kicsit lejjebb áll normál esetben mint itt a képen, mondjuk az "M" és az "A" között.

Találtam mégegy képet.
Ilyen szokott lennei normális tempónál menet közben:


Ez gondolom 4-5 fok különbség lehet.
Nem lehet, hogy "később nyitó" termosztát lett betéve?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 15:22:51 »

Találtam mégegy képet.
Ilyen szokott lennei normális tempónál menet közben:


Ez gondolom 4-5 fok különbség lehet.
Nem lehet, hogy "később nyitó" termosztát lett betéve?

Pont függőlegesen kéne megállnia, ha minden alkatrész jól működik - ez egy picit melegebb olyan 4-5C al - szerintem tehát 96-97 fokos a viz itt már 1es fokozatnak el el kell indulnia V6nál nem egészséges a melegedő moci
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 16:04:39 »

Pont függőlegesen kéne megállnia, ha minden alkatrész jól működik - ez egy picit melegebb olyan 4-5C al - szerintem tehát 96-97 fokos a viz itt már 1es fokozatnak el el kell indulnia V6nál nem egészséges a melegedő moci

Csak 2.0 sornégy, de ettől függetlenül szerintem sem egészséges a túl meleg motor.
Kicserélem a termosztátot. Úgyis láttam pár vízcseppet a termosztátházház alja körül. Legalább lesz tömítés csere is.
Ha jól emlékszem most zöld a vizem. Ilyen fagyállót keressek bele?
Mert valahol azt is olvastam, hogy a rózsaszín/zöld/kék/színtelen cuccok nem keverhetők.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2008.02.08 péntek, 00:06:16 »

1.6-os MK2 a következőt kezdte el csinálni:
Gázadásra rángat, nem megy. Megcsináltam rajta a kuplung tesztet, váltó 4be, kézifék be, szép lassan felengedni a kuplungot, lefulladt. Alapjáraton túráztatva, viszont nem rángat, csak menet közbe, és kicsit emelt fordulaton.
Este kipucolom a MAF szenzorát, de nem hiszem, hogy ez okozná a gondot. Van valakinek ötlete?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2008.02.08 péntek, 07:39:16 »

1.6-os MK2 a következőt kezdte el csinálni:
Gázadásra rángat, nem megy. Megcsináltam rajta a kuplung tesztet, váltó 4be, kézifék be, szép lassan felengedni a kuplungot, lefulladt. Alapjáraton túráztatva, viszont nem rángat, csak menet közbe, és kicsit emelt fordulaton.
Este kipucolom a MAF szenzorát, de nem hiszem, hogy ez okozná a gondot. Van valakinek ötlete?

MAF lambda környékén keresném a hibát. Vigyétek be olyan szerelőhőz aki rá tud mérni a lambdára
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2008.02.08 péntek, 07:47:20 »

1.6-os MK2 a következőt kezdte el csinálni:
Gázadásra rángat, nem megy. Megcsináltam rajta a kuplung tesztet, váltó 4be, kézifék be, szép lassan felengedni a kuplungot, lefulladt. Alapjáraton túráztatva, viszont nem rángat, csak menet közbe, és kicsit emelt fordulaton.
Este kipucolom a MAF szenzorát, de nem hiszem, hogy ez okozná a gondot. Van valakinek ötlete?
Ágicáé? Nemá! Nekem a talira jó legyen, mer' gyorsulni akarok!!!!!!!!!!  vigyor3 Gyertya-témát is nézzétek meg, az is lehet K.O.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2008.02.08 péntek, 12:08:13 »

MAF lambda környékén keresném a hibát. Vigyétek be olyan szerelőhőz aki rá tud mérni a lambdára

Én egyedül muliméterrel nem tudom kimérni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2008.02.08 péntek, 12:08:57 »

Ágicáé? Nemá! Nekem a talira jó legyen, mer' gyorsulni akarok!!!!!!!!!!  vigyor3 Gyertya-témát is nézzétek meg, az is lehet K.O.

Megvárjuk a sötétet, és keresem majd a szikrákat a kábelen. Smiley
A talira szerintem velem fog jönni, de majd egy minitalira az MK2-vel megyünk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2008.02.08 péntek, 13:44:00 »

Én egyedül muliméterrel nem tudom kimérni?

De. Ugyan inkább oszcilloszkóp lenne a tuti, de azért a multiméter is jó egy közelítő ellenőrzésre.
Mindjárt megkeresem a ppntos értéket, de ha jól emlékszem olyan 0.5 és 1 volt közötti értéket kéne mérned.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2008.02.08 péntek, 16:07:09 »

De. Ugyan inkább oszcilloszkóp lenne a tuti, de azért a multiméter is jó egy közelítő ellenőrzésre.
Mindjárt megkeresem a ppntos értéket, de ha jól emlékszem olyan 0.5 és 1 volt közötti értéket kéne mérned.

Megköszönném, ha pontosan leírnád a mérési módot, meg, hogy MK2, 1.6-ba hol van a lambda, és akkor este nekiesek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2008.02.08 péntek, 18:54:42 »

Megköszönném, ha pontosan leírnád a mérési módot, meg, hogy MK2, 1.6-ba hol van a lambda, és akkor este nekiesek.

Melyik évjárat?
Motorkód?
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2008.02.08 péntek, 19:27:39 »

Megköszönném, ha pontosan leírnád a mérési módot, meg, hogy MK2, 1.6-ba hol van a lambda, és akkor este nekiesek.

Kiválasztottam egyet:   1997 1.6 motorkód: L1J
A lambdaszonda(Oxigén -O2- szonda) minden sor4 motornál ugyanott van. A kipufogó elején, a leömlő után, ahol a motor előtt lefele bekanyarodik a motor alá. Meg fogod ismerni. Van egy 4 pólusú csatlakozója.
3 dolgot lehet kimérni.

1: Magát a szenzor jelét lehet ellenőrizni.  A mérés menete:
 - A motor legyen normál üzemi hőfokon
 - Gyújtás KI
 - NEM SZÉTHÚZNI a csatlakozót, hanem csak az adott vezetéket mérni!
 - Motor indítás
 - Járatás 2000-es fordulaton 2 percig
 - Kétszer háromszor hirtelen gázadás
 - Hagyni alapjáraton járni.
 - Most kell ellenőrizni a feszültséget  ->  Az egyes és kettes láb között 0.1 és 0.9 V között kell ingadozzon.

2: A fűtőszálat
 - Gyújtás KI
 - Csatlakozót széthúzni
 - Ellenállást mérni a 3-as és 4-es láb között  ->  6-10 ohm körüli értéknek kell lennie

3: És a táp ellátást.
 - Gyújtás KI
 - Csatlakozót széthúzni
 - Gyújtás BE
 - Feszültséget mérni a 4-es láb és a test között  ->  az akkumulátor feszültségének kell lennie

Dióhéjban ennyi.  vigyor3
Itt pedig egy kép a csatrlakozó kiosztásról:
Naplózva
gurga
Vendég
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2008.02.08 péntek, 19:36:55 »

1.6-os MK2 a következőt kezdte el csinálni:
Gázadásra rángat, nem megy. Megcsináltam rajta a kuplung tesztet, váltó 4be, kézifék be, szép lassan felengedni a kuplungot, lefulladt. Alapjáraton túráztatva, viszont nem rángat, csak menet közbe, és kicsit emelt fordulaton.
Este kipucolom a MAF szenzorát, de nem hiszem, hogy ez okozná a gondot. Van valakinek ötlete?

Szia.
MKII 2.0,nagyon bitang gépem van.
Nekem ezt csinálta kb 4 hónapig.
Már mindent kitisztítottam és a hiba nem szűnt meg.
Ment a gép,de hiányoztak a lovak.
Összeismerkedtem VIK mesterrel  worship,aki egy rutinos mozdulattal kicserélte a "4" (a trafóhoz legközelebbi) gyertyakábelt,
és azóta olyan mint régen.
Pedig minden rendben lévőnek látszott
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2008.02.08 péntek, 19:44:09 »

Kiválasztottam egyet:   1997 1.6 motorkód: L1J

Nem szép dolog a saját hozzászólásaimra reagálni, de utánanéztem a többi MK2 1.6-os motornak.
Megnéztem a többi motort is 1996-tól 2000-ig. Az L1J mellet még van L1L és L1N/Q kódú is. Nem túl meglepő módon mindegyiknél ugyanez a módszer, tehát O.K. amit írtam.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2008.02.08 péntek, 19:59:21 »

1.6-os MK2 a következőt kezdte el csinálni:
Gázadásra rángat, nem megy. Megcsináltam rajta a kuplung tesztet, váltó 4be, kézifék be, szép lassan felengedni a kuplungot, lefulladt. Alapjáraton túráztatva, viszont nem rángat, csak menet közbe, és kicsit emelt fordulaton.

Megnéztem ezt is. A következőt találtam.
Az ellenőrzendők, ebben a sorrendben:
- Szívó oldal / vákum rendszer fals levegő
- Elektromos csatlakozások. Motor, akku
- Motorvezérlő rendszer csatlakozók/vezetékek
- ECT szenzor
- Üzemanyag szűrő / pumpa
- Üzemanyag nyomás / szállított mennyiség / nyomásszabályozó
- Injektorok
- Oxigén szenzor
- ECM

Ezek amiket írtam, a "megtorpanás gyorsítás közben" hibaelhárítóból vannak.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2008.02.08 péntek, 20:56:55 »


 
II-es Mondeohoz jó az I-es "Így csináld" könyv műszaki szempontból? (asszem még nem válaszolt rá senki)
Üdv mindenkinek!
Nagyjából jó lehet, de van egy bővített változata, elvileg itt lehet kapni: http://www.tujapont.hu/product_info.php?products_id=8910

Bár nekem még egyik könyv sem járt a kezemben, nem tudom érdemes-e beruházni rá, én is erre készülök.
Esetleg megvan valakinek? Érdemes beszerezni?
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2008.02.09 szombat, 20:44:54 »

Érdemes beszerezni?

Nekem már megvan azóta, szerintem érdemes! Nem olcsó, de megéri. Jópár óra spekulálást és sok-sok fórumkérdést megspórolhat vele az ember.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 19:09:00 »

Kiválasztottam egyet:   1997 1.6 motorkód: L1J
A lambdaszonda(Oxigén -O2- szonda) minden sor4 motornál ugyanott van. A kipufogó elején, a leömlő után, ahol a motor előtt lefele bekanyarodik a motor alá. Meg fogod ismerni. Van egy 4 pólusú csatlakozója.
3 dolgot lehet kimérni.

1: Magát a szenzor jelét lehet ellenőrizni.  A mérés menete:
 - A motor legyen normál üzemi hőfokon
 - Gyújtás KI
 - NEM SZÉTHÚZNI a csatlakozót, hanem csak az adott vezetéket mérni!
 - Motor indítás
 - Járatás 2000-es fordulaton 2 percig
 - Kétszer háromszor hirtelen gázadás
 - Hagyni alapjáraton járni.
 - Most kell ellenőrizni a feszültséget  ->  Az egyes és kettes láb között 0.1 és 0.9 V között kell ingadozzon.

2: A fűtőszálat
 - Gyújtás KI
 - Csatlakozót széthúzni
 - Ellenállást mérni a 3-as és 4-es láb között  ->  6-10 ohm körüli értéknek kell lennie

3: És a táp ellátást.
 - Gyújtás KI
 - Csatlakozót széthúzni
 - Gyújtás BE
 - Feszültséget mérni a 4-es láb és a test között  ->  az akkumulátor feszültségének kell lennie

Dióhéjban ennyi.  vigyor3
Itt pedig egy kép a csatrlakozó kiosztásról:


Köszönöm szépen!  worship
Kimérégettem, a tápellátásra nincs meg az akkufeszültség, ha mindent jól csináltam. Valószinű ez lesz a baja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 19:10:13 »

Szia.
MKII 2.0,nagyon bitang gépem van.
Nekem ezt csinálta kb 4 hónapig.
Már mindent kitisztítottam és a hiba nem szűnt meg.
Ment a gép,de hiányoztak a lovak.
Összeismerkedtem VIK mesterrel  worship,aki egy rutinos mozdulattal kicserélte a "4" (a trafóhoz legközelebbi) gyertyakábelt,
és azóta olyan mint régen.
Pedig minden rendben lévőnek látszott

 falbav falbav falbav
Elfelejtettem megnézni a kábelt, pedig volt is eszembe, hogy majd sötétbe, hogy szikrázik-e.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 19:10:30 »

Nem szép dolog a saját hozzászólásaimra reagálni, de utánanéztem a többi MK2 1.6-os motornak.
Megnéztem a többi motort is 1996-tól 2000-ig. Az L1J mellet még van L1L és L1N/Q kódú is. Nem túl meglepő módon mindegyiknél ugyanez a módszer, tehát O.K. amit írtam.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 19:11:07 »

Megnéztem ezt is. A következőt találtam.
Az ellenőrzendők, ebben a sorrendben:
- Szívó oldal / vákum rendszer fals levegő
- Elektromos csatlakozások. Motor, akku
- Motorvezérlő rendszer csatlakozók/vezetékek
- ECT szenzor
- Üzemanyag szűrő / pumpa
- Üzemanyag nyomás / szállított mennyiség / nyomásszabályozó
- Injektorok
- Oxigén szenzor
- ECM

Ezek amiket írtam, a "megtorpanás gyorsítás közben" hibaelhárítóból vannak.

Köszönöm ezt is, megnézzük, nézetjük őket.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gurga
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 19:34:08 »

falbav falbav falbav
Elfelejtettem megnézni a kábelt, pedig volt is eszembe, hogy majd sötétbe, hogy szikrázik-e.

A szikra nem jelent semmit.Az enyém is szikrázott,pont ezért gondoltam hogy azzal nem lehet baj.
mentem is vele vagy 20e km-et és közben ettem a kefét.
nna,mind1 most már olyan mint régen.
tegyél bele egy akármilyen kábelt próbára,annyit megér...
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2008.02.10 vasárnap, 23:57:40 »

Köszönöm ezt is, megnézzük, nézetjük őket.

Nincs mit. Az úttörő ahol tud, segít.   vigyor3
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 00:11:41 »

Megint van egy kínos problémám.
Nemtudom ez MK2 vagy kombi specifikus-e, de mindenesetre elég veszélyesnek tűnik. Pár napja tankolás után benzin szagot éreztem.
Hazaérve meg leballagtam az aknába és ez a kép fogadott:


Ez tömítés kérdése, vagy ki van csúszva a cső? Hogy kéne ennek kinéznie?
Fogyasztottam pár liter benzint, hogy ne szivárogjon tovább. Meg le is mosom.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 08:56:29 »

Megint van egy kínos problémám.
Nemtudom ez MK2 vagy kombi specifikus-e, de mindenesetre elég veszélyesnek tűnik. Pár napja tankolás után benzin szagot éreztem.
Én úgy tudom, ez gyakran előfordul.Nekem is ilyen, nem is tudom teletankolni a kocsit, csak félig, mert utána már kiszivárog.
Majd ha sok időm lesz akkor kiveszem a tankot és meggyógyítom( esetleg klubos segítséggel, ha egyedül nem menne).
Addíg meg többször tankolok keveset  smile
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 09:20:27 »

Én úgy tudom, ez gyakran előfordul.Nekem is ilyen, nem is tudom teletankolni a kocsit, csak félig, mert utána már kiszivárog.
Majd ha sok időm lesz akkor kiveszem a tankot és meggyógyítom( esetleg klubos segítséggel, ha egyedül nem menne).
Addíg meg többször tankolok keveset  smile

Ránézésre könnyen javítható, érdemes lenne a képet privát üzenetbe elküldeni Vik nek pillantson rá és szakértse mit is kéne itt cserélni.
Az a fehér betét cserélhetőnek néz ki kérdés van e rajta valami tömítés és rendelhető-e külön
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 09:37:10 »

Megint van egy kínos problémám.
Nemtudom ez MK2 vagy kombi specifikus-e, de mindenesetre elég veszélyesnek tűnik. Pár napja tankolás után benzin szagot éreztem.
Hazaérve meg leballagtam az aknába és ez a kép fogadott:

Ez tömítés kérdése, vagy ki van csúszva a cső? Hogy kéne ennek kinéznie?
Fogyasztottam pár liter benzint, hogy ne szivárogjon tovább. Meg le is mosom.

ha érzésem nem csal (mápedig biztos vagyok benne, h nem csal) akkor azalatt a besárgult műanyag alatt kell lennie 1 "O" gyűrűnek. ügyesen kipattintod a besárgult lomot (vigyázva, h ne törjön) és csere.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 12:30:41 »

A szikra nem jelent semmit.Az enyém is szikrázott,pont ezért gondoltam hogy azzal nem lehet baj.
mentem is vele vagy 20e km-et és közben ettem a kefét.
nna,mind1 most már olyan mint régen.
tegyél bele egy akármilyen kábelt próbára,annyit megér...

A kábelt akartam megnézni, hogy van-e áthúzása valahol. De megy az autó Gátfalvi Csabihoz már.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 12:30:57 »

Nincs mit. Az úttörő ahol tud, segít.   vigyor3

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 15:23:25 »

Ránézésre könnyen javítható, érdemes lenne a képet privát üzenetbe elküldeni Vik nek pillantson rá és szakértse mit is kéne itt cserélni.
Az a fehér betét cserélhetőnek néz ki kérdés van e rajta valami tömítés és rendelhető-e külön

Vik = Wyctor ?  Csak úgy kérdezem. Hogy mégis kinek küldjem a képet.
A furcsa az egészben az, hogy nem látom mi tartja ott a helyén a csövet. Csak bele lenne tolva?  Huh?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 15:24:59 »

Vik = Wyctor ?  Csak úgy kérdezem. Hogy mégis kinek küldjem a képet.
A furcsa az egészben az, hogy nem látom mi tartja ott a helyén a csövet. Csak bele lenne tolva?  Huh?

Vik<>Wyctor. Vik autószerelő tudtommal, Wyctor meg alkatrészekkel bizniszel
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 15:25:53 »

Vik = Wyctor ?  Csak úgy kérdezem. Hogy mégis kinek küldjem a képet.
A furcsa az egészben az, hogy nem látom mi tartja ott a helyén a csövet. Csak bele lenne tolva?  Huh?
Nem, Vik az Auto Fort-nál szereló a Könyves K. krt-n
Wyctor a Nagyautónál a fórum jobbkeze  vigyor3

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 15:33:35 »

Nem, Vik az Auto Fort-nál szereló a Könyves K. krt-n
Wyctor a Nagyautónál a fórum jobbkeze  vigyor3

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?action=profile;u=3269

Aha. Köszönöm. Közben én is megnéztem  a "Tagok" között.
Csak azt hittem van valami "titkos kézfogás" amit nem vettem észre.  Wink
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 16:05:07 »

Vik<>Wyctor. Vik autószerelő tudtommal, Wyctor meg alkatrészekkel bizniszel
Vik = Mr. Tempomat  eplus2
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 17:16:58 »

Addíg meg többször tankolok keveset  smile

Tankolj úgy mintha tele szeretnéd, csak a felénél odaállok és elviszem megőrzésre a züzemanyagot  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.