Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:55:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745882 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6100 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 16:40:26 »

Nem az ABS lámpa villog, hogy valami bibi van, hanem a piros fékhiba jelző.
Gyújtás ráadásakor sem az ABS, sem az ASR lámpa nem villan fel, ASR kapcsoló süketnéma, sem az ABS sem az ASR nem működik.

Ó. Ez nem jó. Lehet tudni mi az oka? Diagnosztizáltad már?
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #6101 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 16:43:15 »

Ó. Ez nem jó. Lehet tudni mi az oka? Diagnosztizáltad már?

Egyelőre passz, nem volt még időm, energiám, pénzem (mindez egyszerre Smiley) hogy bevigyem kibogoztatni.
Valószínűleg komplett ABS elektronika, de compuuuuter kéne, hogy ez kiderüljön.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6102 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 16:44:09 »

Na mostmár világos köszi. Akkor tehát a következő gépben ezt a szerkentyűt kell majd megbabrálni, hogy ne működjön és szoruljon a kábel, mert ragaszkodok a kemény gázpedálhoz. Szerintem rohadt kényelmetlen ha nincs tartása, mert akkor egyfolytában tartani kell a lábat is. Így meg ráállhattam bármilyen sebességre és gond nélkül megtartottam bármeddig (tempomat felesleges is lenne Tongue).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6103 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 17:03:39 »

Bedobtam a trip-comptuert.
Az oké, hogy a "még megtehető km" nem látszik, ahhoz kell az AC. De azt sem látom, hogy mennyi a megtett. Ez baj, vagy normális dolog?  help

Van valami fejlemény?
Minden más működik? Hőmérséklet, pillanatnyi fogyasztás?
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6104 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 17:30:06 »

Van valami fejlemény?
Minden más működik? Hőmérséklet, pillanatnyi fogyasztás?

Kivettem, visszatettem. Most már látom a megtett km-t, ez jó!
A hőmérséklet és a még megtehető km nem látszik, de ezeket tudtam is. Viszont a hőmérséklethaz ha jól láttam van mérő a lökös mögött, de valahol mintha elfogyna a kábel....még azt alaposabban meg kell néznem és okosabb leszek.
AC mindenképp kell majd a km-hez.
 wave
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6105 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 18:20:27 »

Sziasztok!
Ma kissé hűvös volt.. Roll Eyes úgyh bekapcsoltam a fűtést.. pár perc múlva elkezdett egy iszonyatosan büdöset fújt.. Na nagyon megmondani, hogy milyet, talán olajos műanyagos égettes..szerintem.
Az  a furcsa, hogy pr perc mulva ismét abbahagyta...majd megint előjött...
Probáltam kapcsolni, hogy honnan szivja a levegöt, meg hogy milyen erővel fujja... de semmi logikát nem találtam benne, hogy miért csinálja ezt...

Ja, csak egy furcsaság, 1.6os mondit szereltek hátsó tárcsafékkel is? Mert valahol azt olvastam, hogy csak az erősebb gépek kaptak ilyet...
üdv
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6106 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 18:27:27 »


Ja, csak egy furcsaság, 1.6os mondit szereltek hátsó tárcsafékkel is? Mert valahol azt olvastam, hogy csak az erősebb gépek kaptak ilyet...
üdv

Neked tárcsás hátul?
Én nem hallottam róla, de persze sose tudni, sokan átépíttetik.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6107 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 19:22:22 »

Nekem első ránézésre úgy tűnt h az Roll Eyes
Bár a kocsi biztos h volt már korábban törve..látszik, hogy nem minden eredeti, lehet, hogy egyszer ezt is cserélte az előző tulaj.
Bár nemtudom, mert a vezetőülés sem az eredeti, ennek a magassága elektromosan állítható, meg más a kárpitja is. Meg egy elég komoly hifi lehetett benne, amit az eladó kiszerelt belőle...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6108 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 21:48:33 »

HELP!

Meg tudja mondani valaki GYORSAN, hogyan tudom kivenni a hátsó üléslapot?
Most venném lefele a tankot és le kellene húznom a csatlakozót az AC pumpáról.
Nem zsanéros-előrehajtós, hanem valami műanyag peremű lukba, U alakra hajtott drót beledugós fajta.
Végső soron így is hozzáférek, de az lenne az igazi, ha ki tudnám venni.

Még megyek vissza a garázsba. Ma este mindenképp leszedem valahogy a tankot. Ha valaki tudja az ülőlap kiszedés módját, legyen olyan jó, és most válaszoljon!  worship

Mégegy tanulság: A látszólag üres tankból (E betűnél fekvő mutató) 6 és fél liter benzin jött még le. És egy kicsi biztos maradt még a tankban is.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6109 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 22:10:07 »

HELP!

Meg tudja mondani valaki GYORSAN, hogyan tudom kivenni a hátsó üléslapot?
Én úgy vettem le, hogy az első szélét felrántottam a patentból.De állítólag ettől eltörhet a műanyag rörzítő betét.Ezt nem tudom, mert már törötten kaptam.Scratch szerint a támla felöli részt kell felhúzni és akkor felhajtható, de nekem nem akarta.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6110 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 22:29:53 »

Én úgy vettem le, hogy az első szélét felrántottam a patentból.De állítólag ettől eltörhet a műanyag rörzítő betét.Ezt nem tudom, mert már törötten kaptam.Scratch szerint a támla felöli részt kell felhúzni és akkor felhajtható, de nekem nem akarta.

Valamennyire előre tudom hajtani az ülőlapot. Mondjuk olyan 45 fokban.
Erre gondoltam én is, hogy felfelé ki tudom húzni. De nem tudom hogy ki kell akasztani valamit, vagy csak tépni.
És hogy inkább vízszintes legyen az ülőlap amikor cibálom, vagy inkább legyen előrehajtava? Huh?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6111 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 22:37:42 »

Valamennyire előre tudom hajtani az ülőlapot. Mondjuk olyan 45 fokban.
Erre gondoltam én is, hogy felfelé ki tudom húzni. De nem tudom hogy ki kell akasztani valamit, vagy csak tépni.
És hogy inkább vízszintes legyen az ülőlap amikor cibálom, vagy inkább legyen előrehajtava? Huh?
Abba a műanyag izébe van bepattintva az űlés "u" alaku akasztója, a műanyag meg bepattintva az alvázba.De olyan a műa. kiképzése, hogy kifele nem nagyon akaródzik jönnie.Én vízszintesen téptem fel.
Megpróbálom valahogy lerajzolni
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6112 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 22:40:50 »

Valamennyire előre tudom hajtani az ülőlapot. Mondjuk olyan 45 fokban.
Erre gondoltam én is, hogy felfelé ki tudom húzni. De nem tudom hogy ki kell akasztani valamit, vagy csak tépni.
És hogy inkább vízszintes legyen az ülőlap amikor cibálom, vagy inkább legyen előrehajtava? Huh?

Fel kell tépni és az U alaku kiakad a műanyagból, azt a műanyagot cserélni kell 1* használatos cucc
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6113 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 22:59:02 »

Abba a műanyag izébe van bepattintva az űlés "u" alaku akasztója, a műanyag meg bepattintva az alvázba.De olyan a műa. kiképzése, hogy kifele nem nagyon akaródzik jönnie.Én vízszintesen téptem fel.
Megpróbálom valahogy lerajzolni

Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6114 Dátum: 2008.03.21 péntek, 00:09:20 »

Én úgy vettem le, hogy az első szélét felrántottam a patentból.De állítólag ettől eltörhet a műanyag rörzítő betét.Ezt nem tudom, mert már törötten kaptam.Scratch szerint a támla felöli részt kell felhúzni és akkor felhajtható, de nekem nem akarta.

Én még soha nem vettem ki az ülőlapot, nem tudom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6115 Dátum: 2008.03.21 péntek, 00:33:03 »

Én még soha nem vettem ki az ülőlapot, nem tudom.
Bocs,  worship úgy emlékeztem, te mondtad.Akkor valaki más...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6116 Dátum: 2008.03.21 péntek, 10:20:17 »

Sziasztok.Na megcsináltzam azt amit mondtatok,le az aksi,25-perc türelem,:) széthuztam közbe az üllés alatt a csatit befujtam WD 40-essel ,majd vissza az aksit elsö két napba nem villogott a légzsák égöje de most megint villog,.Szerintetek mi a következö lépés.Huh? Kösszi a válaszokat.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6117 Dátum: 2008.03.21 péntek, 10:21:42 »

Sziasztok.Na megcsináltzam azt amit mondtatok,le az aksi,25-perc türelem,:) széthuztam közbe az üllés alatt a csatit befujtam WD 40-essel ,majd vissza az aksit elsö két napba nem villogott a légzsák égöje de most megint villog,.Szerintetek mi a következö lépés.Huh? Kösszi a válaszokat.
Nem lehet kormányátvezető spirál?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6118 Dátum: 2008.03.21 péntek, 10:38:33 »

Sziasztok.Na megcsináltzam azt amit mondtatok,le az aksi,25-perc türelem,:) széthuztam közbe az üllés alatt a csatit befujtam WD 40-essel ,majd vissza az aksit elsö két napba nem villogott a légzsák égöje de most megint villog,.Szerintetek mi a következö lépés.Huh? Kösszi a válaszokat.

Mind2 ülés alatt megcsináltad? Számold meg a villogásokat két szünet között 4 villogás a ővfeszítőhiba, van csatlakozója az ülésvázra patentezve is azt is célszerű megnézni kezelni illetve jobb oldalon az A oszlop tövében és a kormányoszlop alatt is vannak sárga csatlakozók amik ehhez tartoznak.
Sőt nemrég fedeztem fel, hogy oldalütközés érzékelők lapulnak az első ülések alatt a fenéklemezre csavarozva, ha beázott az autó vagy sok sarat hordtak be az utasok ezek csatlakozói is beázhatnak.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6119 Dátum: 2008.03.21 péntek, 13:29:10 »

Mind2 ülés alatt megcsináltad? Számold meg a villogásokat két szünet között 4 villogás a ővfeszítőhiba, van csatlakozója az ülésvázra patentezve is azt is célszerű megnézni kezelni illetve jobb oldalon az A oszlop tövében és a kormányoszlop alatt is vannak sárga csatlakozók amik ehhez tartoznak.
Sőt nemrég fedeztem fel, hogy oldalütközés érzékelők lapulnak az első ülések alatt a fenéklemezre csavarozva, ha beázott az autó vagy sok sarat hordtak be az utasok ezek csatlakozói is beázhatnak.

Kösszi.Ez érdekes,az anyos üllés felöli oldalnál nem csináltam meg.(azt hittem csak az én felemnél tartozik ez hozzá mivel csak a kormányba van légzsák.) ja most majd megyek vele és megszámolom a villogást én is ugy emlékszem hogy 4-et villog.(beázni remélem nem ázott be Sad nem emlékszem ilyesmire) sár sincs az utastérbe. Kösszi akkor orvosolom a anyos üllés alatt is.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6120 Dátum: 2008.03.21 péntek, 22:20:51 »

.. pár perc múlva elkezdett egy iszonyatosan büdöset fújt.. Nem nagyon tudom megmondani, hogy milyet, talán olajos műanyagos égettes..szerintem.
Az a furcsa, hogy pár perc mulva ismét abbahagyta...majd megint előjött...

Sziasztok!
Van valakinek tippje a szellőzőrendszeres problémámra? worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6121 Dátum: 2008.03.21 péntek, 22:33:40 »

Sziasztok!
Van valakinek tippje a szellőzőrendszeres problémámra? worship

Pollenszűrőt mikor cseréltél? Túlmelegedett az ellenálláslétra nem megfelelő a lágáramlat ezért nem hül rendesen ki fog égni
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6122 Dátum: 2008.03.22 szombat, 09:43:36 »

Pollenszűrőt mikor cseréltél? Túlmelegedett az ellenálláslétra nem megfelelő a lágáramlat ezért nem hül rendesen ki fog égni

Én személy szerint még nem  cseréltem, az autó kicsit több mint egy hónapja van nálam. A pollenszűrőt hol találom? A motorháztető után, az a műanyag borítás alatt? Üdv worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6123 Dátum: 2008.03.22 szombat, 09:51:17 »

Én személy szerint még nem  cseréltem, az autó kicsit több mint egy hónapja van nálam. A pollenszűrőt hol találom? A motorháztető után, az a műanyag borítás alatt? Üdv worship

Ott a fedél alatt van, kiszeded a csavarokat és a géptetőt 1/2 állásban alátámasztod így lehet kiszedni a fedelet. Előtte vegyél autosboltba armafilt szűrőt bele kb 1500Ft
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6124 Dátum: 2008.03.22 szombat, 10:03:52 »

Köszi szépen! Wink Vagy ma, vagy jövő hét elején meglesz! Üdv

ja, még annyi, hogy még mindig a motorolajon gondolkozok. Mert a szerelő azt mondta, hogy 10W 40es legyen, mert a gépbe már 170 000 km van, és bizonyára már elég kopott a motorja az 5W-shez. Ja, az mindegy hogy szintetikus, vagy félszintetikus? Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.22 szombat, 10:42:42 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6125 Dátum: 2008.03.22 szombat, 11:50:26 »

Mind2 ülés alatt megcsináltad? Számold meg a villogásokat két szünet között 4 villogás a ővfeszítőhiba, van csatlakozója az ülésvázra patentezve is azt is célszerű megnézni kezelni illetve jobb oldalon az A oszlop tövében és a kormányoszlop alatt is vannak sárga csatlakozók amik ehhez tartoznak.
Sőt nemrég fedeztem fel, hogy oldalütközés érzékelők lapulnak az első ülések alatt a fenéklemezre csavarozva, ha beázott az autó vagy sok sarat hordtak be az utasok ezek csatlakozói is beázhatnak.

Hát ez mostmá meg van zavarodva ,mert ahogy ezt leirtam és elmentem kocsival,beinditom (na mondom magamba most villogjál te) és nem villogott.megijedt.Ha megint fogja csinálni akkor megnézem anyos (üllés) alatt is Smiley
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6126 Dátum: 2008.03.22 szombat, 13:17:14 »

Köszi szépen! Wink Vagy ma, vagy jövő hét elején meglesz! Üdv

ja, még annyi, hogy még mindig a motorolajon gondolkozok. Mert a szerelő azt mondta, hogy 10W 40es legyen, mert a gépbe már 170 000 km van, és bizonyára már elég kopott a motorja az 5W-shez. Ja, az mindegy hogy szintetikus, vagy félszintetikus? Köszi

5W30 as ford olajat vegyél bele ha benzines! 7eFt körül van a kannás 5 liter. 16 szelepes hidrotőkés a motor vékony olaj kell bele
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6127 Dátum: 2008.03.22 szombat, 13:18:17 »

Hát ez mostmá meg van zavarodva ,mert ahogy ezt leirtam és elmentem kocsival,beinditom (na mondom magamba most villogjál te) és nem villogott.megijedt.Ha megint fogja csinálni akkor megnézem anyos (üllés) alatt is Smiley

Előfordul hogy napok múlva hat csak  wow1 a WD40
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #6128 Dátum: 2008.03.22 szombat, 13:45:08 »

Újabb játék a napokban: megnyomom a távirányítón a zárás gombot, ajtók zárnak. Csak a vezető ajtaja a kövekezőt csinálja: bezár-kinyit-bezár, mindezt kb. egy fél másodpercen belül.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6129 Dátum: 2008.03.22 szombat, 19:01:26 »

Újabb játék a napokban: megnyomom a távirányítón a zárás gombot, ajtók zárnak. Csak a vezető ajtaja a kövekezőt csinálja: bezár-kinyit-bezár, mindezt kb. egy fél másodpercen belül.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?

"Lesz ez még így se" jelenség...  vigyor3
Jack Nicolson csinálta ezt a zárakkal. Szerintem teljesen normális. nyes
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6130 Dátum: 2008.03.22 szombat, 20:23:57 »

Újabb játék a napokban: megnyomom a távirányítón a zárás gombot, ajtók zárnak. Csak a vezető ajtaja a kövekezőt csinálja: bezár-kinyit-bezár, mindezt kb. egy fél másodpercen belül.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?

Na hát én mondok ennél jobbat.Odaadtam apámnak a kocsit.Mutatom melyik a riaszto gomb,(ki be).Reggel(télen volt),indit gondolya amig bemelegszik lekaparja körbe a szélvdöt.Becsukta az ajtót és a központ zár behuzta a kilincset.Motor meg ment.Hiv telefonon.(óóóúúúú).Pót kulcs meg nálam, kb 1 órát -járt az auto üresbe a parkoloba,mire visszaért apám a potkulcsal.(má biztos leolvadtak a jegek a szélvédöröl Smiley Smiley Smiley ). Kinnyitotta a potkulcsal de folyamatosan azt csinálta amit te is irtál.Kihuzta behuzta a kilincset.aztán sikerült kinyitnia,(közbe üvöltött a riaszto is).Aztán ki a kulcsot ,meg visszariasztotta meg megint ki,valahogy abbahagyta,beinditotta,visszahozta a kocsit,.De még mai napig nem ismerös a jelenség.(Murder valahol a közelbe volt biztos)   SmileySmileySmiley.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.22 szombat, 20:26:05 írta bucsobacsi » Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6131 Dátum: 2008.03.22 szombat, 20:30:43 »

Van itt valaki elektronista ?Azt szeretném hogy a belsö világitás ne egyböl aludjon el,hanem elhalványuljon,(gondolom lehetséges)és ha minden igaz akkor       egy kondival kell megcsinálni?.Ha valaki tudja megmondja hogy mit kell beiktatni és pontosan hova?(esetleg rajzal???) kössz az infót.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6132 Dátum: 2008.03.22 szombat, 20:32:13 »

Van itt valaki elektronista ?Azt szeretném hogy a belsö világitás ne egyböl aludjon el,hanem elhalványuljon,(gondolom lehetséges)és ha minden igaz akkor       egy kondival kell megcsinálni?.Ha valaki tudja megmondja hogy mit kell beiktatni és pontosan hova?(esetleg rajzal???) kössz az infót.
Az izzóval párhuzamosan kell kötni egy kondit, jó nagy kapacitásút.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6133 Dátum: 2008.03.22 szombat, 20:36:51 »

Az izzóval párhuzamosan kell kötni egy kondit, jó nagy kapacitásút.

www.fordmondeo.org -on van leírás hogy lehet megcsinálni ezt és van olyan lehetőség is hogy gyújtás elvételre bekapcsoljon a világítás.
Naplózva
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6134 Dátum: 2008.03.22 szombat, 20:39:20 »

Az izzóval párhuzamosan kell kötni egy kondit, jó nagy kapacitásút.
Ja van egy prima kis kapcsolásom egy IC 1 Transistor pár ellenállás+kondi idözit és aztán szépen elhalványul.Ha pdig bezártad az ajtót és ráadod a gyújtást megkezdi a kikapcsolódást persze valamelyik nagyobb teljeítményü fogyasztó bekapcsolása is beinditja  az elhalványodást.Kicsi panelon befér a lámpa mögé.Csak elökell keresnem a dokumentációt.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6135 Dátum: 2008.03.22 szombat, 21:28:53 »

Köszönöm a hozzászolásokat.Englisül nem tudok tehát az az oldal kilöve(azért kössz).Az izzoval párhuzamosan azt gondoltam de hogy mekkora telyesitményüt pontosan (hány voltos (gondolom 12V)hány  mf-os). kössz a rajzot ha megvan valakinek.
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #6136 Dátum: 2008.03.22 szombat, 21:47:51 »

kössz a rajzot ha megvan valakinek.

Pü.-ben küldtem.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6137 Dátum: 2008.03.22 szombat, 21:49:05 »

Pü.-ben küldtem.

Nekem is légyszi  worship
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6138 Dátum: 2008.03.22 szombat, 21:49:18 »

Az izzóval párhuzamosan kell kötni egy kondit, jó nagy kapacitásút.

Itt egy pár kép a bekötésről:
,
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #6139 Dátum: 2008.03.22 szombat, 21:58:10 »

Nekem is légyszi  worship
Neked is ment PÜ.
Sok sikert.  Smiley
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6140 Dátum: 2008.03.22 szombat, 22:00:25 »

Neked is ment PÜ.
Sok sikert.  Smiley
Köszi!
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6141 Dátum: 2008.03.22 szombat, 22:06:43 »

Köszöntem szépen.Megcsinálom.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6142 Dátum: 2008.03.22 szombat, 22:41:43 »

Újabb játék a napokban: megnyomom a távirányítón a zárás gombot, ajtók zárnak. Csak a vezető ajtaja a kövekezőt csinálja: bezár-kinyit-bezár, mindezt kb. egy fél másodpercen belül.

Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?

Szóval. Megnéztem a kapcsolási rajzot és az electric troubleshoot guide-ot. Sanszos a kontrol modul.
De esetleg, ha nem nagy meló, érdemes lenne megcserélni a két első motort.

Egyébként mindig ezt csinálja, vaggy csak egyszer-kétszer?
Biztos hogy kinyitja és újra vissza? (bár máshogy nehezen lenne ilyen hangja)
Neked van kettős zárad?
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #6143 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 01:09:20 »

Olyat látott/csinált már valaki, hogy kombi hátsó ülés sora fölé utólagos világítás lett beépítve?
Miért hagyták ezt ki gyárilag? Vagy volt ilyen?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6144 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 01:13:37 »

Olyat látott/csinált már valaki, hogy kombi hátsó ülés sora fölé utólagos világítás lett beépítve?
Miért hagyták ezt ki gyárilag? Vagy volt ilyen?
írtam privit...
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #6145 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 07:55:10 »

Sziasztok,

Tegnap első ízben megállt a mondeóm, és sajnos nem itthon. shakehead Egy hosszú hétvégére indultam a családdal az ország másik végébe, de kb 40km megtétele után olyat tapasztaltam, hogy amikor kinyomom a kuplungot a motor felbőgött, mintha fel lenne akadva a gázpedál. Amikor ráléptem a gázra akkor pedig fulladt a motor. Szerencsére a következő faluig, Tóalmásig eljutottunk és ott félrehúzódtam és leálltam az út szélére. Próbáltam újraindítani de nem indult. A zuhogó esőben elkezdtem autószerelőt keresni, és nagy nehezen találtam is egyet aki csak annyit tudott rá mondani, hogy ez biztosan nem 5 perces munka és kedden megtudja nézni...  szomoru1
Maradt a végső megoldás, a vontatás. Szóval jött egy rokonom és hazavontatott. Amikor hazaértünk betoltuk a kocsit az udvarra és gondoltam megpróbálom azért mégegyszer beindítani és láss csodát - kicsit nyögve, köhöghve - sorra beindultak a hengerek és szépen beállt normál alapjáratra a motor. Járt-járt és kb 3-4 perc után kezdett a fordulatszám emelkedni majd a kipufogón lehetett érezni, hogy elég dús keveréket nyom a motorba, mintha a szívató pont fordítva működne, azaz ahogy melegszik a motor úgy dúsít, holott pont úgy kéne ritkítani a keveréket (remélem jól mondom).
Mellékesen észrevettem, hogy az egyik hűtőventillátor, ami azthiszem a klímához tartozik, ki-be kapcsol - bár ennek talán nincs köze a szívatóhoz.

Szóval a kérdésem természetesen az, hogy ismeritek-e a hibajelenséget és, hogy mi lehet a gyógyír rá?  help
Naplózva
Bodicsek
Vendég
« Új hozzászólás #6146 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 07:58:14 »

Igen ismerem,ez tipikus alapjárat szabályzó motor sztem.fiestában ugyanez volt a hiba anno.22e ft volt a petrányinál,mindez 1998ban...ja és 10 perc alatt kicserélték
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #6147 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 10:23:21 »

Igen ismerem,ez tipikus alapjárat szabályzó motor sztem.fiestában ugyanez volt a hiba anno.22e ft volt a petrányinál,mindez 1998ban...ja és 10 perc alatt kicserélték
Köszi a gyors választ!
Nem tudjátok véletlenül mi a pontos neve ennek az alapjárati motornak? Már egy fél órája keresgélek a croamxon az ára után...
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #6148 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 11:10:00 »

Na, ma reggel is tettem vele egy próbát és ma valamiért nem kapcsolgatott ki-be a klíma viszont határozottan lassan esik vissza a fordulatszám. Felpörgetem 3-4ezresre és kb 5 mp míg visszaesik "normál" fordulatra, ami olyan 1500 körül lakozik... Nagy ritkán leesik alapjáratra is.
Ezzel az alapjárati motorral lehet valamit kezdeni vagy csak csere? Kiveszem, kitakarítom/olajozom nem segít rajta?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6149 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 11:13:31 »

Köszi a gyors választ!
Nem tudjátok véletlenül mi a pontos neve ennek az alapjárati motornak? Már egy fél órája keresgélek a croamxon az ára után...


Pótlevegő tolattyú néven van ott. Gyertyakábelek és gyertyák milyen állapotban vannak? trafó test, alatta T elem amiket még érdemes megnézni. Az alapjárati motor elég béna helyen van a szívotorok alatt csak aknáról lehet elérni vagy karos emelőről. Ha Dunakeszi nincs messze van egy ilyen cuccom kiszerelve nemrég cseréltem de kábelhibám volt szóval maradék jó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.