Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:06:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745690 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2008.06.04 szerda, 11:09:07 »

Én úgy tudom hogy ütközésig nem szabad tekerni, egy nagyon picit onnan vissza kell engedni. Ütközésig tekert állapotban mindegyik szól.
Hogy mennyire kell alapjáraton hangosnak lennie nem tudom, majd valaki aki jobban ért hozzá elmondja.
 wave
valami hangja van mindig amikor tekered, de nem kéne, hogy akkora legyen ami zavaró. A végállásnál mind hangosabb egy kicsit. kiv. elektromos szervók
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2008.06.04 szerda, 11:26:07 »

Most néztem a norautónál 8990 a töltés+ellenőrzés. Csináltatta már ott valaki?


En igen, de tobbet nem fogom. Amator banda: a ficko sikeresen eltorte a szellozoracs muanyag menetet amikor a pollenszurohoz probalt eljutni. Aztan beejtette a csavart a motorterbe (magnessel kellett kibanyaszni) illetve az egyik szelepsapka tomiteset szinten elhullatta. Es ha nem allok ott vegig akkor ki tudja meg mi tortenik, nezni is rossz volt. Ezen kivul magat a toltogepet sem kezeltek meggyozoen es kb levegonek nezik az embert. Szoval:  levele  levele  levele
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2008.06.04 szerda, 12:03:31 »


En igen, de tobbet nem fogom. Amator banda: a ficko sikeresen eltorte a szellozoracs muanyag menetet amikor a pollenszurohoz probalt eljutni. Aztan beejtette a csavart a motorterbe (magnessel kellett kibanyaszni) illetve az egyik szelepsapka tomiteset szinten elhullatta. Es ha nem allok ott vegig akkor ki tudja meg mi tortenik, nezni is rossz volt. Ezen kivul magat a toltogepet sem kezeltek meggyozoen es kb levegonek nezik az embert. Szoval:  levele  levele  levele
Úgylátom akkor a norauto szervíz fejeltős... köszi az "élménybeszámolókat".
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2008.06.04 szerda, 14:48:23 »

Én úgy tudom hogy ütközésig nem szabad tekerni, egy nagyon picit onnan vissza kell engedni. Ütközésig tekert állapotban mindegyik szól.
Hogy mennyire kell alapjáraton hangosnak lennie nem tudom, majd valaki aki jobban ért hozzá elmondja.

Ford szervó alapból hangos. Ez egy alaptézis. A Mustangnak is hangos. Más korabeli Fordnak is, mikor pedig a korabeli egyebeknek meg nem. Így normálisan van olyan hangjuk, mintha bajuk lenne. Pedig nincs. Csak kicsit nyöszörögnek. Ez ilyen.

Egyébként meg miért ne lehetne ütközésig tekerni? Ezért van egy olyan szelep, mint a turbonál, hogy a fölös nyomást elengedje arra.
Az más dolog, hogy mennyire esik jól a szervónak...
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2008.06.04 szerda, 14:57:21 »

Ford szervó alapból hangos. Ez egy alaptézis. A Mustangnak is hangos. Más korabeli Fordnak is, mikor pedig a korabeli egyebeknek meg nem. Így normálisan van olyan hangjuk, mintha bajuk lenne. Pedig nincs. Csak kicsit nyöszörögnek. Ez ilyen.
MrMach1 kollégát csak megerősíteni tudom ebben: a 2002-es fiestám szervója még hangosabb volt mint a mostani 98-as mondeómé. Hangosan sziszegett ahogy tekergettem, végállásban meg egyenesen sivított Smiley
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2008.06.04 szerda, 15:09:00 »


Az más dolog, hogy mennyire esik jól a szervónak...

Nekem anno amikor tanultam vezetni épp ezért mondták, mert azért nem tesz jót neki állítólag. Ezen végülis nem múlik.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2008.06.04 szerda, 15:36:05 »

Köszi az infokat!  worship
Én nem szervós auton tanultam vezetni, ugyh ha ott sziszegett volna valami, akkor baj lett volna Smiley
Azt hiszem maradok a rádióhallgatásnál, és megfogadom a tanácsot, nem tekerem ütközésig a kormányt!
üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2008.06.04 szerda, 16:57:58 »

Nem szeretnélek elkeseríteni, de szerintem neked is a katalizátor lesz.
Nálam is ilyen hang volt. Írtam is kb. egy hete, hogy egyik napról a másikra elment az ereje az autónak. Üresben sem pörgött 3500 fölé. (benzines persze)
Mutattam Jánosmesternek is a találkozón. Pont ilyen nem fordulatszám függő csörömpölés volt a jelenség. Szerinte is a kocsi alatt kell keresgélni.
Aztán elmentem a helyi Ford szervízbe, hogy ugyan nézzék már meg tárolt-e valami hibakódot a szerkezet. Hibakód nuku, viszont mikor felemelték és végig kopogtatták a kipufogó rendszert, a katalizátor bele csörgött rendesen. Tehát valószínűleg széthullott belül és eltömi a csövet....  rinya
Mivel nem tudtam ost vele foglalkozni, ezért félre parkoltam vele otthon. Talán a héten megnézem közelebbről.
Hát ez.  szomoru1

hmmm. akkor azt hiszem felveszem a játszósruhámat és alulról is megvizsgálom a gépet Smiley
kösz a tippet, most már legalább van valami konkrét dolog, ahonnan elindulhatok...
utálom ezeket a furcsa hangokat, az előző autómnál is mindig sikerült meghallani valamit, ami aztán kiderült, hogy egyáltalán nem gáz. remélem ez most is így marad és csak a rádiót kell hangosabban hallgatnom 
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2008.06.04 szerda, 23:03:40 »

Köszi az infokat!  worship
Én nem szervós auton tanultam vezetni, ugyh ha ott sziszegett volna valami, akkor baj lett volna Smiley
Azt hiszem maradok a rádióhallgatásnál, és megfogadom a tanácsot, nem tekerem ütközésig a kormányt!
üdv integet2
Skoda 120-ban se volt szervó, se az AVIA-ba.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2008.06.06 péntek, 18:33:54 »

Sziasztok!
Tudtok arra valami okosságot hogy miért nem műkszik az autómba a fűtőventillátor?
Digiklímás az autó és délelőtt még hűtött-fűtött most meg semmi!
Van valami ötlet hogy hol nézzek szét először?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2008.06.06 péntek, 23:11:32 »

Nekem anno amikor tanultam vezetni épp ezért mondták, mert azért nem tesz jót neki állítólag. Ezen végülis nem múlik.

Nem a full eltekeréssel van a baj, hanem durván nemszabad "odakoppantani" a kormányt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2008.06.07 szombat, 21:08:12 »

Mit keresnek colos csavarok a Mondeoban ??   (költői kérdés)

Próbálom leoperálni a katalizátort, de egyelőre ellenállnak a csavarok. A valóságban teljesen máshogy néz ki mint a Haynes könyvben. Lehet hogy az még az MKI féle leömlő-katalizátor kombót mutatja. Hát, a Mondeot nem a szerelhetősége miatt szeretik......

más.
Egy érdekes dolgot láttam a héten.
Egy kolégám vett egy 2004-es 1.6-os Focust. Abban tűnt fel, hogy mekkora hely van a motortérben. Simán hozzáférni az olajszűrőhöz is.
Az ok talán, hogy ott hátul van a kipufogó sor, a kocsi eleje felöl pedig a szívó sor. Pont fordítva, mint a Mondeonál. Nyilván más motor is, de szembeötlő az elrendezésbeni különbség.
Csak úgy eszembe jutott...  vigyor3

Megyek vissza leszedni a katalizátort...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2008.06.07 szombat, 21:23:25 »


Megyek vissza leszedni a katalizátort...

Az MK4-es Fiestámban is elől van a szívósor és az olajszűrő, pedig 1.4i 16V (90LE) és Zetec motor van abban is!  laugh Mondjuk teljesen mindegy mert Ghia Trend, úgyhogy hely az aztán így sincs a motorterében!  Angry
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:33:25 »

Sziasztok!
Az összes mondiban van inditásgátló.. (PATS) ugye? wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:47:01 »

Az MK4-es Fiestámban is elől van a szívósor és az olajszűrő, pedig 1.4i 16V (90LE) és Zetec motor van abban is!  laugh Mondjuk teljesen mindegy mert Ghia Trend, úgyhogy hely az aztán így sincs a motorterében!  Angry

Vagy ghia, vagy trend. A kettő együtt nem lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 16:50:35 »

Sziasztok.
Valaki cserélt közülletek II-Mondi féltengely külsö csuklot? (Audi-mba még anno cseréltem csak már nem emlékszem miket kell ahoz szétszedni a lengökar csuklon kivül, ja meg azon kivül hogy le kell szedni a kereket  hehe ) valaki leirná bövebben? könyvbe nem találtam ilyet.
 worship worship worship
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 18:43:29 »

Sziasztok.
Valaki cserélt közülletek II-Mondi féltengely külsö csuklot? (Audi-mba még anno cseréltem csak már nem emlékszem miket kell ahoz szétszedni a lengökar csuklon kivül, ja meg azon kivül hogy le kell szedni a kereket  hehe ) valaki leirná bövebben? könyvbe nem találtam ilyet.
 worship worship worship

A féltengely ki-be szerelésről ír a könyv kb 3 oldalt. Esetleg beszkenneljem?
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 21:57:13 »

A féltengely ki-be szerelésről ír a könyv kb 3 oldalt. Esetleg beszkenneljem?


Megköszönném.  worship worship worship
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 08:42:40 »

Vagy ghia, vagy trend. A kettő együtt nem lehet.
És ha trendi Ghia?...érted...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 12:01:41 »

Nos.
Tegnap megműtöttem a katalizátort. A belében két kerámia tömb lakott. Eddig. A hátsó valami miatt elszabadult és eltömbe a kipufogó kijáratát. Ez most törmelékes formában távozott a csövön keresztül. Ideiglenesen így marad.
Ezzel meg is oldódtak a problémáim. (nem ment, sokat fogyasztott, rángatott és max fordulat üresben is 3500..)

Az ide kapcsolódó kérdésköröm:
1: Ez vajon mitől megy így tönkre? Amúgy tökéletes állapotban volt. Szép "fehér" a bele, nincs megolvadva, látszólag sértetlen.
2: Keresem az utódját. Milyen katalizátort vegyek? Kipufogós lebeszél a Bosal fém betétesről, mondván annak csak 50-es csöve van, a Mondonak pedig 55-ös.
3: Gondolom ez a "fél tüdővel" működő katalizátor nem bántja az autómat. Jól gondolom? Azon kívül, hogy esetleg gyengébb a katalizáló képessége.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 13:30:44 »

Sziasztok!
Kis elemlámpás (nem infrás, nem rádios) fekete kulcsom van a mondihoz.
A helyzet, az, hogy elveszett a kis izzó.. Most találtam itthon egy kis mütyürt, amibe pont akkora van, megnéztem és belepasszol meg minden, csak a vége egy kicsit kilóg, meg a lábakat a megfelelő helyre kéne forrasztani...
Tud nekem valaki egy fotot csinálni, hogy milyennek kellen lennie egy ilyen kulcsnak szétszedett állapotban?
köszi!  worship worship worship üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 18:48:13 »

Nos.
Tegnap megműtöttem a katalizátort. A belében két kerámia tömb lakott. Eddig. A hátsó valami miatt elszabadult és eltömbe a kipufogó kijáratát. Ez most törmelékes formában távozott a csövön keresztül. Ideiglenesen így marad.
Ezzel meg is oldódtak a problémáim. (nem ment, sokat fogyasztott, rángatott és max fordulat üresben is 3500..)

Az ide kapcsolódó kérdésköröm:
1: Ez vajon mitől megy így tönkre? Amúgy tökéletes állapotban volt. Szép "fehér" a bele, nincs megolvadva, látszólag sértetlen.
2: Keresem az utódját. Milyen katalizátort vegyek? Kipufogós lebeszél a Bosal fém betétesről, mondván annak csak 50-es csöve van, a Mondonak pedig 55-ös.
3: Gondolom ez a "fél tüdővel" működő katalizátor nem bántja az autómat. Jól gondolom? Azon kívül, hogy esetleg gyengébb a katalizáló képessége.
1. a katalizátort mindenkinek! 4évente kellene cserélni, (csak nálunk nem divat)!
2. Vágjátok le a csöveket és a régit hegessze vissza (vagy új csődarabot).
3. Így jobb mint eltömődve! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 20:37:02 »

Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével duhos2 gun mf3 annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököst intézi el.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.09 hétfő, 22:35:11 írta deis » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 21:44:32 »

Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével duhos2 gun mf3 annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököt intézi el.
Őszinte részvétem!  rinya Ha megtalálod ki volt, rám számíthacc! eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 23:33:42 »

Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével duhos2 gun mf3 annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököst intézi el.

Rám is számithatsz.
Én nekem a lökösömet nem tom ha láttad régebb raktam fel képet rola, hogy néz ki.Tavaly  nyárona Hungária Krt-on lámpánál belémszált egy birka. (középen szép nyomot hagyott).és nem ugy hogy én befékeztem és nekem jött,nem.hanem áltam a lámpánál kb 1-perce.(ilyen birkát  falbav),
Tavaly összel kiabál a szomszéd a teraszrol menjek mert összetörték a bal hátsó lökösömet és elhuztak.(fel halatszodott a 9-ikre. a csatt).Szerencsére meglett hogy ki volt.Idén husvétba Erzsébethidnál buszsávbol jött a birka és neki a jobb hátso lökösnek.  falbav Hát szoval valami nagyon tetszik nekik  hehe  gun gun gun szét löném a fejüket(és még nekik áll fejebb).
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2008.06.10 kedd, 00:26:28 »


Megköszönném.  worship worship worship

Szerdán tudom megcsinálni, csak akkor lesz rá időm sajna.
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:45:20 »

Üdv Mindenkinek !

Van egy olyan problémám hogy a középső szellőztető gomb ami a levegőt az arcomba vagy a szélvédőre irányítja nem működik. Mindig a szélvédőre nyomja az illatott. Kérdésem az lenne mivel robbantott ábrát nem találtam, és itt a fórumban olvastam róla, hogy nagy valószínűséggel ez valamilyen vákuumos ...... csapás. Honnan támadjam meg a probléma okát, középkonzol vagy kesztyűtartó felől ? Ha valaki tud rá vmilyen gyógyszert azt megköszönném.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:55:47 »

Üdv Mindenkinek !

Van egy olyan problémám hogy a középső szellőztető gomb ami a levegőt az arcomba vagy a szélvédőre irányítja nem működik. Mindig a szélvédőre nyomja az illatott. Kérdésem az lenne mivel robbantott ábrát nem találtam, és itt a fórumban olvastam róla, hogy nagy valószínűséggel ez valamilyen vákuumos ...... csapás. Honnan támadjam meg a probléma okát, középkonzol vagy kesztyűtartó felől ? Ha valaki tud rá vmilyen gyógyszert azt megköszönném.

Indítsd be az autót és fülelj hallasz-e szeszegő hangot, ha nem a motorházttő alatt is hallgatózz ott lesz a baj
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2008.06.11 szerda, 15:55:20 »

Sziasztok!

MKII 1997évi 1,6 benzinesnél a MAF szenzor csatlakozója le volt húzva, de a motor jól ment. Ha a csatlakozót visszadugtuk, motor lefult. Aztán MAF szenzor meg lett tisztítva, de ha a csatlakozót visszadugjuk, most is lefúl a motor. Csati visszadugás nélkül viszont jól megy a motor, semmi baj nincs vele. Hagyjam így?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2008.06.11 szerda, 18:49:06 »

Sziasztok!

MKII 1997évi 1,6 benzinesnél a MAF szenzor csatlakozója le volt húzva, de a motor jól ment. Ha a csatlakozót visszadugtuk, motor lefult. Aztán MAF szenzor meg lett tisztítva, de ha a csatlakozót visszadugjuk, most is lefúl a motor. Csati visszadugás nélkül viszont jól megy a motor, semmi baj nincs vele. Hagyjam így?

Próbálj ki egy kölcsön MAF ot ha azzal jól megy ki kell cserélni
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:38:39 »

Próbálj ki egy kölcsön MAF ot ha azzal jól megy ki kell cserélni

Mi történik akkor, ha így hagyom, széthúzva a csatit?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:47:20 »

Mi történik akkor, ha így hagyom, széthúzva a csatit?

A fogyi elmászhat és kinyirhatod a lambdát
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:55:10 »

A fogyi elmászhat és kinyirhatod a lambdát

Az baj. confused Pedig jól viselkedik.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:13:47 »

Sziasztok!

Ki kell szednem az autómból a két első ülést mert a magasságállítóm is és a CD-táram is behalt!  rinya
Tudtok esetleg ezekre valami okosságot vagy tanácsot?
Köszönöm!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:33:20 »

Sziasztok!

Ki kell szednem az autómból a két első ülést mert a magasságállítóm is és a CD-táram is behalt!  rinya
Tudtok esetleg ezekre valami okosságot vagy tanácsot?
Köszönöm!  worship


www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:42:59 »


www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet!

Rendben, megnézem!
Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:43:14 »


www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet!
Fusim MESTER!

Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)?

padavan
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:46:30 »

Fusim MESTER!

Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)?

padavan

Kikapom a motrot mint floki a lábtörlőt Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2008.06.11 szerda, 23:50:44 »

Kikapom a motrot mint floki a lábtörlőt Wink
Csak el tudjak jönni!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 08:35:41 »

Fusim MESTER!

Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)?

padavan

Klímát pucoltok? Vagy csak a szellőző rendszert fújjátok ki tisztító habbal?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 14:04:44 »

Klímát pucoltok? Vagy csak a szellőző rendszert fújjátok ki tisztító habbal?
digit klímát puculunk  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 17:27:33 »

Üdv  mindenkinek!

Szakik! A motor és váltó felfüggesztés összesen hány darab gumibakból áll? Mert most kiszedve mutogatott a szaki 3-at, és mind gatya, de a cromaxos webáruházban mintha több lenne. Egészen pontosan a felső váltótartó gumibakot nem tudom beazonosítani. Szerintetek hogy van ez???

Ja egyébként a cromaxos "gyári import" kinyomócsapágy az gyári, és 29900 volt nem 45, a boltos srác sem értette, de nem is baj  Wink
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 19:00:50 »

Üdv  mindenkinek!

Szakik! A motor és váltó felfüggesztés összesen hány darab gumibakból áll? Mert most kiszedve mutogatott a szaki 3-at, és mind gatya, de a cromaxos webáruházban mintha több lenne. Egészen pontosan a felső váltótartó gumibakot nem tudom beazonosítani. Szerintetek hogy van ez???

Ja egyébként a cromaxos "gyári import" kinyomócsapágy az gyári, és 29900 volt nem 45, a boltos srác sem értette, de nem is baj  Wink

Mondhatjuk 2 bak van a váltón 2 a motoron ebből az egyik hátul - ez olyan közös motor és váltó - másik a nagy jobb doblemezen, A váltóé elől a bölcsőn és a bal doblemezen.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 19:08:59 »

Mondhatjuk 2 bak van a váltón 2 a motoron ebből az egyik hátul - ez olyan közös motor és váltó - másik a nagy jobb doblemezen, A váltóé elől a bölcsőn és a bal doblemezen.

Köszi!

Tehát akkor 4 van. Majd reggel megnézem a szakiknál a negyediket is, ha már úgyis szét van szedve.
Egyébként lehet ezekből bontottba jó állapotút találni, vagy nem is érdemes keresni? Mer az új az nem éppen olcsó. Vagy tud valaki jófajta utángyártottat? Vagy maradjak a gyári újnál?  rinya

Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:46:17 »

Sziasztok.

Nekem az lenne a kérdésem,hogy a hátso ablaktörlö használatához be kell nyomni az ablaktörlö karon a gombot.,de ekkor folyamatosan megy.Ha  annyira esik az esö hogy esik de majdnem szakad(vagy szakad) én soknak tartom azt hogy folyamatosan megy.Ha már nem vizes annyira az ablak(pedig esik az esö rendesen) akkor ugye kerreg a gumi az ablakon.Ezzel oda akarok kilukadni hogy a hátsó ablaktörlö motorjához nem e lehetne egy(mondjuk) 5-6 mp es idözitöt beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van.Huh? Kössz a válaszokat.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:53:39 »

Sziasztok.

beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van.Huh? Kössz a válaszokat.

Szia!
Az enyémben minden benne van de ilyen még nekem sincs!
Egyébként miért is kell?
Ha mész az autóval akkor nem esik annyira rá, meg aztán miért nézel annyit hátra ha egyszer előrefelé haladsz?
De nem kötekedni akarok veled csak kíváncsi vagyok az indoklásra!  Huh?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:54:34 »

Sziasztok.

Nekem az lenne a kérdésem,hogy a hátso ablaktörlö használatához be kell nyomni az ablaktörlö karon a gombot.,de ekkor folyamatosan megy.Ha  annyira esik az esö hogy esik de majdnem szakad(vagy szakad) én soknak tartom azt hogy folyamatosan megy.Ha már nem vizes annyira az ablak(pedig esik az esö rendesen) akkor ugye kerreg a gumi az ablakon.Ezzel oda akarok kilukadni hogy a hátsó ablaktörlö motorjához nem e lehetne egy(mondjuk) 5-6 mp es idözitöt beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van.Huh? Kössz a válaszokat.
érdekes, az enyém tart szünetet 2 törlés között
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:06:48 »

érdekes, az enyém tart szünetet 2 törlés között
Nekem is kombi van, '97-es, és van szünet.
Lehet azért, mert a kombira nem esik annyi eső, mint a ferdehátúra?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:34:59 »

Ablaktörlő témásoknak

Teljes megoldás ha nincs csapásszámvezérlés
http://www.fordka.hu/images/stories/cikkanyagok/rear_int_wiper_wiring.pdf

Automata törlés hátramenetbe kapcsolásnál Wink
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Auto_Wiper_While_Reversing
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:36:56 »

Szia!
Az enyémben minden benne van de ilyen még nekem sincs!
Egyébként miért is kell?
Ha mész az autóval akkor nem esik annyira rá, meg aztán miért nézel annyit hátra ha egyszer előrefelé haladsz?
De nem kötekedni akarok veled csak kíváncsi vagyok az indoklásra!  Huh?



Mondjuk azért kell mert sokat kocsikázom én városba,és azért hátrafele is nézek  wow1 nyes(persze csak tükörbe) és ha már kitalálták az ablaktörlöt akkor törölyem le vele az ablakot,és ha esik akkor ne legyen az hogy mondjuk félpercenként nyomogassam a gombot ki be.Mert ha ugyhagyom leszedi még a vakolatot is  hehe és ezért gondoltam hogyha már benyomom és ugyhagyom akkor tartson már szünetet közötte,külömben nyomogatni igy is tudom. Csak egy idözötö kéne (na meg ennek a rajza)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.