Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:56:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745883 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7700 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 01:52:27 »

Sziasztok!

Olyan gondom van MK II 2.0 benzines mondival, hogy nem indul a hűtőventillátor, legalábbis ha a műszer mutatója a piros zóna közelében van még semmi, klímával viszont megy rendesen. A fő gondom, hogy kb. 250 km-t mennem kéne a kocsival de jövő hétvégéig nagyon nincs időm...
Tehát a kérdésem: pontosan hol van az érzékelő csatlakozója, és mit kell vele csinálni hogy állandóan menjen a ventillátor?  help (széthúzni, és rövidrezárni vagy testelni?) A segítségeteket előre is köszönöm!

(bocs hogy ide is beírom, de a másik topicban nem lettem túlreagálva és sürgős lenne)
Amíg nincs normális válasz, mennyél az utadra és klímázzál közben!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7701 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 10:16:59 »

Sziasztok!

Olyan gondom van MK II 2.0 benzines mondival, hogy nem indul a hűtőventillátor, legalábbis ha a műszer mutatója a piros zóna közelében van még semmi, klímával viszont megy rendesen. A fő gondom, hogy kb. 250 km-t mennem kéne a kocsival de jövő hétvégéig nagyon nincs időm...
Tehát a kérdésem: pontosan hol van az érzékelő csatlakozója, és mit kell vele csinálni hogy állandóan menjen a ventillátor?  help (széthúzni, és rövidrezárni vagy testelni?) A segítségeteket előre is köszönöm!

(bocs hogy ide is beírom, de a másik topicban nem lettem túlreagálva és sürgős lenne)

Nem akarok hülyeséget mondani, a dizelnél a termmosztátházba van beletekerve az érzékelő. Gondolom neked is a környéken kéne keresni
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7702 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 11:31:41 »

Sziasztok!

Olyan gondom van MK II 2.0 benzines mondival, hogy nem indul a hűtőventillátor, legalábbis ha a műszer mutatója a piros zóna közelében van még semmi, klímával viszont megy rendesen. A fő gondom, hogy kb. 250 km-t mennem kéne a kocsival de jövő hétvégéig nagyon nincs időm...
Tehát a kérdésem: pontosan hol van az érzékelő csatlakozója, és mit kell vele csinálni hogy állandóan menjen a ventillátor?  help (széthúzni, és rövidrezárni vagy testelni?) A segítségeteket előre is köszönöm!

(bocs hogy ide is beírom, de a másik topicban nem lettem túlreagálva és sürgős lenne)

Ha lehúzod a felső csatit állandóan megy a venti. Lehet neked a relé az aksi melletti táblában nem jó
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7703 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 11:51:56 »

Sziasztok.

Na ki lett cserélve a lengökar szilentek is de (rossz uton macskakövesen) még mindig érezhetö az a jelenség amiröl beszéltem még korábban.

Mit kellene még kicserélni rajta( az egész kocsin kivül)Huh?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7704 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 12:27:10 »

Sziasztok.

Na ki lett cserélve a lengökar szilentek is de (rossz uton macskakövesen) még mindig érezhetö az a jelenség amiröl beszéltem még korábban.

Mit kellene még kicserélni rajta( az egész kocsin kivül)Huh?

Mi is volt az pontosan?(a jelenség?) Nem tudtam visszakeresni.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #7705 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 12:31:48 »

Fusim, GinJoy
Lehúztam a csatlakozót a termosztátházba csavart felső érzékelőről, pár másodpercig semmi, aztán indult 1es fokozaton, majd kis idő múlva a 2-esen, úgyhogy köszönöm a segítségeteket.
kb 1 perc járás után 16,1 kOhmot mértem. Az alsó érzékelőnek mi a szerepe? (a csere miatt érdekel)
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.22 vasárnap, 12:39:18 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #7706 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 12:43:05 »

Az alsó érzékelő, a műszerfalon levő hőmérőt vezérli.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7707 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 13:12:08 »

Fusim, GinJoy
Lehúztam a csatlakozót a termosztátházba csavart felső érzékelőről, pár másodpercig semmi, aztán indult 1es fokozaton, majd kis idő múlva a 2-esen, úgyhogy köszönöm a segítségeteket.
kb 1 perc járás után 16,1 kOhmot mértem. Az alsó érzékelőnek mi a szerepe? (a csere miatt érdekel)
a pici ami olyan mint a csavar feje, a műszerfali mutatót vezérli
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7708 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 13:13:01 »

Sziasztok.

Na ki lett cserélve a lengökar szilentek is de (rossz uton macskakövesen) még mindig érezhetö az a jelenség amiröl beszéltem még korábban.

Mit kellene még kicserélni rajta( az egész kocsin kivül)Huh?
Ha kopog rossz úton, az a keresztstabilizátor szilent inkább mint lengőkar
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #7709 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 13:32:41 »

Sziasztok.

Na ki lett cserélve a lengökar szilentek is de (rossz uton macskakövesen) még mindig érezhetö az a jelenség amiröl beszéltem még korábban.

Mit kellene még kicserélni rajta( az egész kocsin kivül)Huh?

Nézdd meg a kormánygép belső csuklót is meg magát a kormánygépet. Ha annak a perselye ki van pont úgy kopog mint a stabpálca.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7710 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 14:30:34 »

Fusim, GinJoy
Lehúztam a csatlakozót a termosztátházba csavart felső érzékelőről, pár másodpercig semmi, aztán indult 1es fokozaton, majd kis idő múlva a 2-esen, úgyhogy köszönöm a segítségeteket.
kb 1 perc járás után 16,1 kOhmot mértem. Az alsó érzékelőnek mi a szerepe? (a csere miatt érdekel)

A felső jeladó a cezérlőcomputernek ad jelet az alsó a hőmérő mutató.
Úgy néz ki neked a felső jeladó meghalt - vegyél egy újat gyárit. Van olcsóbban Bárdinál Facet clubkedvezményre 3800-4000 ért vettem nemrég Bucsónak.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7711 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 15:08:00 »

Sziasztok! wave

Megvolt az elsö komolyabb utunk (Hannover) eddig minden ok volt 150-160 a Német pályán kb 6,5l-es fogyasztással. eljen
Csak a Klíma 1ik pillanatról a másikra feladta a harcot kapcsolgattam de nem történt semmi még a motor fordulata sem változott gondoltam alánézek és láttam h elszakadt a feszítő csavar.
Levettem a szíjat és jöttem tovább. Hiba volt, mert most akartam kivenni a feszítőt mondván + csinálom de a feszítő sehol. szomoru1 Magyarul elhagytam.
Illetve ha jól látom a jobb első kerék mögé való lenne valami burkolat hogy a kerék ne a szíjakra nyomja a szemetet de az sincs meg.

Tehát összejött néhány kérdés:
          NO1.:Mennyit kérnek feszítőért? /Érdemes a bontottat vagy csak újat?/
          NO2.:Az a bizonyos burkolat hogy néz ki és honnan mennyiért leh@t beszerezni?
          NO3.:Az normális hogy járó motornál nem leh@ nyitni a csomagtérajtót?
          NO4.:Ez mi? A kormányoszloptol jobra a középkonzol alatt van.
                   
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Előre is köszi a válaszokat.

            ÜDV: VoTo

Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7712 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 16:17:32 »

Sziasztok! wave

Megvolt az elsö komolyabb utunk (Hannover) eddig minden ok volt 150-160 a Német pályán kb 6,5l-es fogyasztással. eljen
Csak a Klíma 1ik pillanatról a másikra feladta a harcot kapcsolgattam de nem történt semmi még a motor fordulata sem változott gondoltam alánézek és láttam h elszakadt a feszítő csavar.
Levettem a szíjat és jöttem tovább. Hiba volt, mert most akartam kivenni a feszítőt mondván + csinálom de a feszítő sehol. szomoru1 Magyarul elhagytam.
Illetve ha jól látom a jobb első kerék mögé való lenne valami burkolat hogy a kerék ne a szíjakra nyomja a szemetet de az sincs meg.

Tehát összejött néhány kérdés:
          NO1.:Mennyit kérnek feszítőért? /Érdemes a bontottat vagy csak újat?/
          NO2.:Az a bizonyos burkolat hogy néz ki és honnan mennyiért leh@t beszerezni?
          NO3.:Az normális hogy járó motornál nem leh@ nyitni a csomagtérajtót?
          NO4.:Ez mi? A kormányoszloptol jobra a középkonzol alatt van.
                   
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Előre is köszi a válaszokat.

NO1: kb 17000 pénz



            ÜDV: VoTo


Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7713 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:06:09 »

          NO3.:Az normális hogy járó motornál nem leh@ nyitni a csomagtérajtót?
 

Noormális!  Smiley nálam se nyílik, h piros lámpánál ne tudják kikapni a cementet a kocsibol nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7714 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:15:04 »

Noormális!  Smiley nálam se nyílik, h piros lámpánál ne tudják kikapni a cementet a kocsibol nyes
Rohadt idegesítő ha csak kiszáll valaki és kell neki cucc a csomiból akkor motor leáll csomi nyit-csuk izzít és indít.
Nem leh@ valahogy 1 kapcsolóra kötni a nyittást pl úgy ha be van húzva a kézifék és jár a motor akkor lehessen nyitni bentről, 1épként minden más esetben marad az eredeti szitu?
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7715 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:15:31 »

Ha kopog rossz úton, az a keresztstabilizátor szilent inkább mint lengőkar


Na szoval még az elöbbi hozzászolásokba irtam be hogy mik lettek cserélve elöl: Lengés,rugó,toronycsapágy,kutyacsont,stabilizátor gumik,lengökar csapágy,és ugye azt mondt(uk)am hogy mostmár nincs más hátra mint csak a lengökar szilent cseréje mert az okozza a jelenséget.Na hát azt is kicserélt(ettem)em. Tehát a jelenség még mindig megvan, rosszabb uton(mint ami pesten is van  nyes) meg macskaköves uton kormányon lehet érezni egy jobra balra közti üress lötyögést(enyhe kopogással),de mondom a kormány nem jár jobra balra(nem tudom másképp megfogalmazni a jelenséget)ja és ezt egybekötve egy fékezéssel ilyen szaruton eszméletlen. Lett rajta állitva futómü is a szilent csere után. Kérdeztem a szerelöt ö is azt mondta hogy nem lehet kormánymü mert akkor az olaj is kéne folyon(csöpögjön belöle) ezt Fusim mester is megerösitette  eljen .Nem tudtunk kimenni proba utra a szerelövel (goréval) mert kissé elhuzodott az idö és már sietett ö is. Szoval nem tudom mi a rák van még vele(má kicserélném csak tudnám tutira mi a baja),
szerviz az kizárva.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7716 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:19:43 »

Nézdd meg a kormánygép belső csuklót is meg magát a kormánygépet. Ha annak a perselye ki van pont úgy kopog mint a stabpálca.
   


A kormánymü belsö csuklojára gondolsz?Azt hogy tudom megnézni? ,hogy ki van e vagy nincs?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7717 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:33:59 »

Rohadt idegesítő ha csak kiszáll valaki és kell neki cucc a csomiból akkor motor leáll csomi nyit-csuk izzít és indít.
Nem leh@ valahogy 1 kapcsolóra kötni a nyittást pl úgy ha be van húzva a kézifék és jár a motor akkor lehessen nyitni bentről, 1épként minden más esetben marad az eredeti szitu?

Ha jól tudom, lehet olyat csinálni, hogy előre viszel egy kábelt, és bentröl gombnyomásra tudod nyitni a csomagtartót. Szerintem itt van valakinek ilyen.. de nem biztos.. Ha nem ghiád van, és még van hely a műszerfalon, akkor lehet neki helyet is találni.. pl az első szélvédőfűtéskapcsoló helyére hehe
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7718 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 17:50:26 »

Kérdés. Fusim mester!

Most jut eszembe,hátul a csomiba ahol van a csomagtarto nyito modul,azon van ha jol emlékszem egy negativ és egy fix pozitiv is.Mi van ha erröl ágazom le ezt a két szálat a hátsó szivargyujtó beszereléséhez? És az ott van közvetlen melette a lámpánál amit beszéltünk hogy oda szerelyem. Ez amugy hova van kötve ez a modul?Ez kibirná ez a + - a hütöládát?(árramforrásra gondolok A  stb.) Megnézem majd mit ir a papirja menyit eszik ez a táska. Mégis csak fix-re kötném a szivargyujtot mert ha már egyszer elmegyek a hegyekbe és kell a táska akkor ha nem fixre lessz kötve akkor a husnak(vagy még ami benne van) hatóra egy idö után. Ha meg fixre van kötve akkor kérdés hogy menyi idö alatt szivná le az aksit. Na de kérdés hogy ez a kábelezés jo ötlet igy?


Thx. worship
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #7719 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 18:41:45 »

   


A kormánymü belsö csuklojára gondolsz?Azt hogy tudom megnézni? ,hogy ki van e vagy nincs?

Egyik kezeddel megfogod a kkormányösszekötő külső csuklóját, a másik kezeddel a kormánygépet. Közben valaki jobbra-balra mozgatja a kormányt, Kerék legyen egyenes állásbsan és érjen le a földre. Ha igy érzrel a gömbfej és a kormánygép között lógást,klattyot akkor vagy belső összekötő, vagy a kormánygép perselye lóg.Általában a jobb oldal elöbb megadja magát mint a bal. Minbd a két oldalt külön nézdd meg. ha van klatty, leveszed a kormánygép porvédő gumit a kormánygépről, kifordítod a kerék felé, és megfodod az axiál csuklót és újra kormánygép mozgatás. érezni fogod honnét jön a klatty. A porvédő gumit egy hosszú kötegelővel vissza tudod fogatni a helyére. Akna nélkül nem egyszerü müvelet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7720 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 19:24:49 »

Kérdés. Fusim mester!
.......Na de kérdés hogy ez a kábelezés jo ötlet igy?


Thx. worship

Vékony az a kábel, jobb ha párhuzamosítod a szivarcsatit vagy külön kábel az ülésfűtés biztiről az gyújtásra működik csak.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7721 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 21:18:29 »


Köszi a válasz hát nem vagyok boldog tőle.
A maradék 3 kérdés még mindíg aktuális..

Üdv VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7722 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 21:20:33 »

Köszi a válasz hát nem vagyok boldog tőle.
A maradék 3 kérdés még mindíg aktuális..

Üdv VoTo

a kis burkolat, egy kis háromszög alakú műanyag de pl nekem sincs meg.
többit nem tudom nekem mk1 van, és sztem nincs is ilyen benne. a csomitartóm meg bowdenes
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7723 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 21:28:31 »

a kis burkolat, egy kis háromszög alakú műanyag de pl nekem sincs meg.
többit nem tudom nekem mk1 van, és sztem nincs is ilyen benne. a csomitartóm meg bowdenes

MKII nél 2 részből áll az alsó burkolat, külön van a kormány segédkarhoz és külön a szíj alá. kb 5eFt az új ára.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7724 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 23:23:12 »

Rohadt idegesítő ha csak kiszáll valaki és kell neki cucc a csomiból akkor motor leáll csomi nyit-csuk izzít és indít.
Nem leh@ valahogy 1 kapcsolóra kötni a nyittást pl úgy ha be van húzva a kézifék és jár a motor akkor lehessen nyitni bentről, 1épként minden más esetben marad az eredeti szitu?

Én most szereltettem be egy teljesen külön riasztórendszert az autómba úgy hogy a gyári (Ghia) rendszert nem bántottuk tehát az is hibátlanul működik, és a csomagtartóm is távirányítóval nyílik! Ezt úgy oldotta meg a szaki hogy rákötött a kesztyűtartó alatti panelre két szálat és áthozta az új riasztóközpontba! Tehát nem kell madzagoznod csak keress egy villanyászt aki kiméri neked a két pontot amit le kellene ágaztatni egy kapcsolóra, mert ha hátulról hozod akkor az elektronika azt is tiltja járó motornál mint a külső nyitót! De ezt a témát még járd körül egy kicsit mert lehet hogy a tiltást is át lehet hidalni csak akkor kilopják a cementet a csomagtartódból a pirosnál!  eplus2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7725 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 23:33:59 »

Én most szereltettem be egy teljesen külön riasztórendszert az autómba úgy hogy a gyári (Ghia) rendszert nem bántottuk tehát az is hibátlanul működik, és a csomagtartóm is távirányítóval nyílik! Ezt úgy oldotta meg a szaki hogy rákötött a kesztyűtartó alatti panelre két szálat és áthozta az új riasztóközpontba! Tehát nem kell madzagoznod csak keress egy villanyászt aki kiméri neked a két pontot amit le kellene ágaztatni egy kapcsolóra, mert ha hátulról hozod akkor az elektronika azt is tiltja járó motornál mint a külső nyitót! De ezt a témát még járd körül egy kicsit mert lehet hogy a tiltást is át lehet hidalni csak akkor kilopják a cementet a csomagtartódból a pirosnál!  eplus2

Itt a megfelelő kapcsolás egy Escort kapcsolóval megoldva
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Boot_Release_-_Internal_Switch_-_Mk2
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7726 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 23:34:32 »

Vékony az a kábel, jobb ha párhuzamosítod a szivarcsatit vagy külön kábel az ülésfűtés biztiről az gyújtásra működik csak.


Köszönöm a választ.Megnéztem az elsö szivargyujtóra menő kábelt és érdekes az se vastagabb mint amiröl beszéltem.De akkor inkább le ágazok a szivar csatirol.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7727 Dátum: 2008.06.22 vasárnap, 23:35:21 »

Egyik kezeddel megfogod a kkormányösszekötő külső csuklóját, a másik kezeddel a kormánygépet. Közben valaki jobbra-balra mozgatja a kormányt, Kerék legyen egyenes állásbsan és érjen le a földre. Ha igy érzrel a gömbfej és a kormánygép között lógást,klattyot akkor vagy belső összekötő, vagy a kormánygép perselye lóg.Általában a jobb oldal elöbb megadja magát mint a bal. Minbd a két oldalt külön nézdd meg. ha van klatty, leveszed a kormánygép porvédő gumit a kormánygépről, kifordítod a kerék felé, és megfodod az axiál csuklót és újra kormánygép mozgatás. érezni fogod honnét jön a klatty. A porvédő gumit egy hosszú kötegelővel vissza tudod fogatni a helyére. Akna nélkül nem egyszerü müvelet.


Köszönöm ezt ki fogom probálni. worship worship worship
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #7728 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 12:05:43 »

Pontosabban sziloplaszttal. Nem párásodik, nem ázik be. Tuti, mert azzal raktam össze az enyémet is.

Cseppet késve, de azért köszi szépen a választ! A szerelőm továbbra is makacskodik, hogy párásodni fog, de a szilo szerintem is igen rendesen tud szigetelni. Nincs más hátra, mint saját szakállra dolgozni.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7729 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 12:22:43 »

Cseppet késve, de azért köszi szépen a választ! A szerelőm továbbra is makacskodik, hogy párásodni fog, de a szilo szerintem is igen rendesen tud szigetelni. Nincs más hátra, mint saját szakállra dolgozni.

Vajon próbálta is a szerelő, vagy csak újat akar belerakatni? Nem párásodik. Pedig nagynyomású mosóval mosom, és a bogártalanítás után sincs pára, soha.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7730 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 13:43:53 »

Cseppet késve, de azért köszi szépen a választ! A szerelőm továbbra is makacskodik, hogy párásodni fog, de a szilo szerintem is igen rendesen tud szigetelni. Nincs más hátra, mint saját szakállra dolgozni.

nálam is müxik!
A szerelődet cseréld le ne a lámpád!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7731 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 17:20:01 »

Cseppet késve, de azért köszi szépen a választ! A szerelőm továbbra is makacskodik, hogy párásodni fog, de a szilo szerintem is igen rendesen tud szigetelni. Nincs más hátra, mint saját szakállra dolgozni.

Ha párásodik, az azt jelenti, hogy nem folyamatosan van kinyomva anyaggal.
Ha a 2-300 literes akváriumokban kibírja a víz nyomását, akkor egy fényszóró fedelét nehogymá' ne tartsa meg párásodás nélkül.Csak olyat kell venni, ami ragaszt is, nemcsak tömít.A Soudal-nak jó termékei vannak
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7732 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 18:11:36 »

Sziasztok!
Nem tudok szerezni a CD-táramhoz betétet (magazint) ezért most olyanban gondolkodom hogy kellene valami adapter a tár csatijára amire pendrive-ot tudok rádugni és a gyári rendszerrel ugyanúgy tudom vezérelni mint a tárat! Állítólag erre már létezik valami okosság, és ha valaki tud valami konkrétat ami megbízható és működik is a gyári rendszerrel az irjon mert már nagyon unom a régi kazettáimat! Smiley

Tehát várom a tuti infókat tőletek!

Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7733 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:37:31 »

Ha párásodik, az azt jelenti, hogy nem folyamatosan van kinyomva anyaggal.
Ha a 2-300 literes akváriumokban kibírja a víz nyomását, akkor egy fényszóró fedelét nehogymá' ne tartsa meg párásodás nélkül.Csak olyat kell venni, ami ragaszt is, nemcsak tömít.A Soudal-nak jó termékei vannak
FBS?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7734 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:41:20 »

FBS?
Az FBS tudomásom szerint olyan tubusban van, mint egy nagyobb fogkrém:csak kézzel tudod kinyomni.A szilós tubusokhoz meg van kinyomópisztoly, amivel kényelmesebb...szerintem
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7735 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:42:09 »

Az FBS tudomásom szerint olyan tubusban van, mint egy nagyobb fogkrém:csak kézzel tudod kinyomni.A szilós tubusokhoz meg van kinyomópisztoly, amivel kényelmesebb...szerintem
Van szilós tubusos is!  integet2
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7736 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:44:45 »

Van szilós tubusos is!  integet2

F.BS ragasztó tömítőanyag (szilikonkaucsuk)
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7737 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:44:55 »

Van szilós tubusos is!  integet2
bizony, hogy van  eplus2 vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7738 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:46:33 »

Az FBS tudomásom szerint olyan tubusban van, mint egy nagyobb fogkrém:csak kézzel tudod kinyomni.A szilós tubusokhoz meg van kinyomópisztoly, amivel kényelmesebb...szerintem
azzal ragasztottam fel a leszakadt gumibabákat a hátsó rugón belül, most is ott vannak  eljen vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7739 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:47:13 »

bizony, hogy van  eplus2 vigyor3

http://www.ragasztorszag.hu/product_info.php?products_id=71
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7740 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:48:18 »

Szia Skorpio!  integet2
Mi újság a DVDvel?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7741 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:50:00 »

Van szilós tubusos is!  integet2
Ha van, akkor van...én sose kerestem, nem is néztem.Csak a tubusos rémlett.A munkámban csak ecetbázisú szilót használok, eddíg bevált.Gondolom, az FBS drágább lehet: a sziló 6-800 ft körül mozog.De ha jobb, akkor megéri megvenni a lámpához
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7742 Dátum: 2008.06.24 kedd, 14:52:31 »

Nnna, így már tudom, hogy láttam hengereset is( talán használtam is, ), csak nem kapcsoltam össze a kicsivel: nem tudtam, hogy ugyanaz eljen
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7743 Dátum: 2008.06.24 kedd, 15:07:46 »

Szia Skorpio!  integet2
Mi újság a DVDvel?

Hát végülis megmagyarázhatatlan okból észheztért. Semmilyen ráolvasás (Reset, fesz.elvonás stb) nem segített. Elvittem egy műszerészhez, az bekapcsolta - és lőn csoda. Bármit tett vele - szétszedte, rázogatta, rángatta -, nem produkálta a hibát.  falbav Másnap még egyszer kb. 20 percig ismét durcáskodott, de azóta (egy hete) semmi baja.
No most bőszen ütögetem a (fa)asztal lapját bal kézzel, alulról.  nyes
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7744 Dátum: 2008.06.24 kedd, 15:12:00 »

Hát végülis megmagyarázhatatlan okból észheztért. Semmilyen ráolvasás (Reset, fesz.elvonás stb) nem segített. Elvittem egy műszerészhez, az bekapcsolta - és lőn csoda. Bármit tett vele - szétszedte, rázogatta, rángatta -, nem produkálta a hibát.  falbav Másnap még egyszer kb. 20 percig ismét durcáskodott, de azóta (egy hete) semmi baja.
No most bőszen ütögetem a (fa)asztal lapját bal kézzel, alulról.  nyes

A kiékelésnél volt a probléma szerintem, fel kéne varázsolni hátulra a ford rádió villa klónját és felejteni az ékelést.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7745 Dátum: 2008.06.24 kedd, 15:27:00 »

Hát végülis megmagyarázhatatlan okból észheztért. Semmilyen ráolvasás (Reset, fesz.elvonás stb) nem segített. Elvittem egy műszerészhez, az bekapcsolta - és lőn csoda. Bármit tett vele - szétszedte, rázogatta, rángatta -, nem produkálta a hibát.  falbav Másnap még egyszer kb. 20 percig ismét durcáskodott, de azóta (egy hete) semmi baja.
No most bőszen ütögetem a (fa)asztal lapját bal kézzel, alulról.  nyes
szerencse, akkor jó DVDzést  integet2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7746 Dátum: 2008.06.24 kedd, 15:27:35 »

A kiékelésnél volt a probléma szerintem, fel kéne varázsolni hátulra a ford rádió villa klónját és felejteni az ékelést.

 worship
Hát ez az amit képtelenség összehozni. De mi a gond az "ékeléssel" ? Valószínűleg a videojel(norma) átkapcsoló elektronika duzzogott, az meg még mozgó alkatrészt sem tartalmaz.  Huh?
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7747 Dátum: 2008.06.24 kedd, 15:44:26 »

worship
Hát ez az amit képtelenség összehozni. De mi a gond az "ékeléssel" ? Valószínűleg a videojel(norma) átkapcsoló elektronika duzzogott, az meg még mozgó alkatrészt sem tartalmaz.  Huh?

Kell egy defektes rádióról a villa és egy toldást gyártani, hogy felfogatható legyen a dvd játékosra
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #7748 Dátum: 2008.06.24 kedd, 20:25:57 »

Hát végülis megmagyarázhatatlan okból észheztért. Semmilyen ráolvasás (Reset, fesz.elvonás stb) nem segített. Elvittem egy műszerészhez, az bekapcsolta - és lőn csoda. Bármit tett vele - szétszedte, rázogatta, rángatta -, nem produkálta a hibát.  falbav Másnap még egyszer kb. 20 percig ismét durcáskodott, de azóta (egy hete) semmi baja.
No most bőszen ütögetem a (fa)asztal lapját bal kézzel, alulról.  nyes
Használt a lurdinál a ráolvasás. nyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7749 Dátum: 2008.06.24 kedd, 20:39:21 »

Használt a lurdinál a ráolvasás. nyes

Hmmm. Hát ott kezdett el durcáskodni!
Vagy arra gondolsz, hogy valaki szemmelverte ?  Huh?
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.