Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:19:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745780 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2008.06.24 kedd, 20:46:56 »

Hmmm. Hát ott kezdett el durcáskodni!
Vagy arra gondolsz, hogy valaki szemmelverte ?  Huh?
Nem. Akkor már törte a fejét a sztrájkon,
de meglátta a tömeget ami megbámulta,
és mérlegelés utén belátta,
jobb nem ujjathúzni a clubbal. nyes wave
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2008.06.25 szerda, 23:51:24 »

Itt a megfelelő kapcsolás egy Escort kapcsolóval megoldva
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Boot_Release_-_Internal_Switch_-_Mk2

Nekem Ka kapcsolóval van megcsinálva ugyanez, vagyis nem teljesen. Én hátrahúztam a kábeleket.   falbav
Akkor még nem tudtam ezt a linket.

Engem meg pont az zavart, hogy ki lehetett nyitni járó motornál a csomagtartót!  wow1
Na mostmár egyáltalán nem lehet hátulról!  eplus2

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 00:51:59 »

Nekem Ka kapcsolóval van megcsinálva ugyanez......
nézem a képet..........szerintem mennyél el tankolni  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 00:55:52 »

nézem a képet..........szerintem mennyél el tankolni  eplus2

Már voltam!  eplus2
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 08:28:43 »

 wave
Uraim! Van már valakinek ilyen ?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.  worship

Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 08:29:47 »

wave
Uraim! Van már valakinek ilyen ?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.  worship

Vélemény: jól néz ki!
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 09:49:49 »

wave
Uraim! Van már valakinek ilyen ?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.  worship




Vetted hozzá a cuccot? Multkor néztem valahol(egy nagykerbe-igaz BMW-hez volt)de elég drága volt a szett hozzá valami 40-50 ezer pénz. (ez mennyi volt)?Nekem egy olyanra fáj a fogam ami az Audiba szokott lenni az a vékony sor izzo.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 09:53:35 »

Lehet, hogy most leszek kitagadva Smiley
Én azt mondom az angel eyes lámpa legyen BMW-n, a LED sor meg Audin...

Láttam már jópár autón mindkettőt, annyira bután tud kinézni némelyik, ha egyáltalán nem passzol az autó összképéhez ez a stílus.

Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 12:58:45 »

wave
Uraim! Van már valakinek ilyen ?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.  worship


A Ford nem BMW!  beka3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 13:00:54 »

Nekem egy olyanra fáj a fogam ami az Audiba szokott lenni az a vékony sor izzo.

Az a nappali fény, LED csík, olcsón tudsz venni Vaterán, stb... helyeken, de szerintem igen gagyi hatása van utólag oda rakva. Smiley
Plussz csak úgy kötheted be, ha nem működik együtt a tompítottal, és a helyzetjelzővel!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 13:01:22 »

Lehet, hogy most leszek kitagadva Smiley
Én azt mondom az angel eyes lámpa legyen BMW-n, a LED sor meg Audin...

Láttam már jópár autón mindkettőt, annyira bután tud kinézni némelyik, ha egyáltalán nem passzol az autó összképéhez ez a stílus.



 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 15:30:21 »

Lehet, hogy most leszek kitagadva Smiley
... egyáltalán nem passzol az autó összképéhez ez a stílus.

 wave  Biztosan nem leszel "kitagadva"!  Smiley
Sőt én kifejezetten tisztelem a korrekt, megindokolt, építőjellegű és segítőkész véleményeket, tanácsokat.
Néha ugye valami hirtelen nagyon csodálatosnak néz ki, esetleg még el is vakít. Nagyon jó tudni, hogy vannak
akik visszarángatnak a földre, mielőtt karácsonyfát alkotnék.
Most, hogy végiggondoltam, tényleg szép, a maga helyén. A Mondeo-t, a jellegét, a sunyító "szemét" eltorzítaná.
 worship
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 15:33:58 »

Most, hogy végiggondoltam, tényleg szép, a maga helyén. A Mondeo-t, a jellegét, a sunyító "szemét" eltorzítaná.
 worship

November vége óta van nálam az autó, de még mindig megállok időnként amikor szemből közelítem meg, hogy milyen marha jól néz ki az eleje... így ahogy van...  Wink
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 16:02:19 »

November vége óta van nálam az autó, de még mindig megállok időnként amikor szemből közelítem meg, hogy milyen marha jól néz ki az eleje... így ahogy van...  Wink

Hát, igaz, ami igaz ... nálunk az asszony néha még féltékenykedik is. De szerencsére, végtelenül megértő ...  nyes
Szerintem (szubjektív véleményem - de azt hiszem, érthető is) nagyon jól eltalált tervezés.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 16:10:44 »

wave  Biztosan nem leszel "kitagadva"!  Smiley
Sőt én kifejezetten tisztelem a korrekt, megindokolt, építőjellegű és segítőkész véleményeket, tanácsokat.
Néha ugye valami hirtelen nagyon csodálatosnak néz ki, esetleg még el is vakít. Nagyon jó tudni, hogy vannak
akik visszarángatnak a földre, mielőtt karácsonyfát alkotnék.
Most, hogy végiggondoltam, tényleg szép, a maga helyén. A Mondeo-t, a jellegét, a sunyító "szemét" eltorzítaná.
 worship


Ugy van,nem modositunk rajta.Maradjon a régi tervezett formája. (pedig én is gondolkodtam rajta).

"Nagyon jó tudni, hogy vannak
akik visszarángatnak a földre, mielőtt karácsonyfát alkotnánk."
Tényleg jó ha az ember ki van kötve mielött még elszálna. eplus2
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 16:26:19 »

Tényleg jó ha az ember ki van kötve mielött még elszálna. eplus2

Mélyenszántó, lényegtükröző gondolat.  nyes
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 22:56:17 »

wave
Uraim! Van már valakinek ilyen ?
Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.  worship

Én nem tennék egy ilyen buta lámpát a Mondimba!
Tiszta csuda szerintem, maradjon az csak a bömbiben.  levele
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2008.06.27 péntek, 05:29:14 »

Én nem tennék egy ilyen buta lámpát a Mondimba!
Tiszta csuda szerintem, maradjon az csak a bömbiben.  levele

 nyes Hát bennem egy pillanatra sem merült fel a gondolat, hogy "megsértsem a Mondeo-m" egyéniségét. Főleg, hogy csicsa gépekkel hasonlítgassam össze.  nyes
Pusztán a kíváncsiság vezérelt ...  nyes
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2008.06.27 péntek, 08:56:38 »

Nekem 1 világítós (éjszakára való) karika kapásjelző jutott eszembe róla, csak azt nem értettem, minek a kapásjelő a lámpába?! eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2008.06.27 péntek, 12:46:06 »

Hali!

Már a rendszámot is megkapta a vas, lenne még pár fárasztó kérdésem.
Az üzemanyagszintjelző problémám nem oldódott meg eddig sajna, a jeladó a tankba jó, mindent megnéztünk, ma reggel beindítom, már világított a kis sárga tankolást jelző lámpa és mért a szintjelző is, meg elindult a napi számláló meg a km-számláló is, de egyik indításnál megy másiknál nem. :rinya:Mit tippeltek?
Valami rossz úton "kótog" a hátsó futóműnél, megnéztük, de a szilentek ilyesmik normálisnak tűnnek, nem kombi 5 ajtós a vas.
Mikor a klímát használom néha elég furcsa rángatások zavarják meg a "nyugalmat", ez mi lehet vagy ez ilyen?

Üdv:Z.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2008.06.27 péntek, 12:58:05 »

Hali!

Már a rendszámot is megkapta a vas, lenne még pár fárasztó kérdésem.
Az üzemanyagszintjelző problémám nem oldódott meg eddig sajna, a jeladó a tankba jó, mindent megnéztünk, ma reggel beindítom, már világított a kis sárga tankolást jelző lámpa és mért a szintjelző is, meg elindult a napi számláló meg a km-számláló is, de egyik indításnál megy másiknál nem. :rinya:Mit tippeltek?
Valami rossz úton "kótog" a hátsó futóműnél, megnéztük, de a szilentek ilyesmik normálisnak tűnnek, nem kombi 5 ajtós a vas.
Mikor a klímát használom néha elég furcsa rángatások zavarják meg a "nyugalmat", ez mi lehet vagy ez ilyen?

Üdv:Z.

Az en nyugalmamat is zavarjak a rangatasok klimazasnal:(
A jelenseg ha megy a klima: indulasnal 1-esben lefulladas kozeli fordulatszameses jelentkezik, kover gazzal kell indulnom. Alacsony fordulaton alig gyorsul mintha 3 doglott elefant lenne a vonohorogra akasztva. 1-bol 2-be valtasnal szinten visszapottyan a fordulat, megtorpan az auto. Ha taposom, feltolt a turbo (1.8TD-rol beszelunk), osszeszedi magat. Osszessegeben alacsony fordulatnal tulsagosan is "fogja" az autot a klima, nagyobb fordulaton hajlamos megugrani. Foleg a megtorpanasok erezhetoek motorfekezesnel/ujragyorsitasnal. Gaz frissen fejtve/toltve.
Tippek?  help
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2008.06.27 péntek, 13:09:43 »

Az en nyugalmamat is zavarjak a rangatasok klimazasnal:(
A jelenseg ha megy a klima: indulasnal 1-esben lefulladas kozeli fordulatszameses jelentkezik, kover gazzal kell indulnom. Alacsony fordulaton alig gyorsul mintha 3 doglott elefant lenne a vonohorogra akasztva. 1-bol 2-be valtasnal szinten visszapottyan a fordulat, megtorpan az auto. Ha taposom, feltolt a turbo (1.8TD-rol beszelunk), osszeszedi magat. Osszessegeben alacsony fordulatnal tulsagosan is "fogja" az autot a klima, nagyobb fordulaton hajlamos megugrani. Foleg a megtorpanasok erezhetoek motorfekezesnel/ujragyorsitasnal. Gaz frissen fejtve/toltve.
Tippek?  help
Nekem a V6-ot is rendesen megfogja a klíma. Szerintem ez normális.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2008.06.27 péntek, 13:49:26 »

Nekem a V6-ot is rendesen megfogja a klíma. Szerintem ez normális.

Ez megnyugtato  wave ... de csak reszben  szomoru1
Naplózva
dantes
Vendég
« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2008.06.27 péntek, 19:25:40 »

Elöször is gratula a géphez.
Lucas adagolóval szervízben ne próbálkozz, nem értenek hozzá.Csomádon /Veresegyház mellet/van egy adagolós az nagyon vágja a témát.Annó az off 1-esemet ő javította. Ha érdekel megkeresem a számát.
De legelőször cserélj gázolajszűrőt, lehet, hogy mgoldja a problémát!

Sziasztok! Ma hoztam el a gépet Csomádról, Matyókáéktól. A kipufogó gáz visszavezető okozta a problémát, attól volt a füstölés, meg a fulladás.5000 pénzt fizettem a műtétért, ledugózták a visszavezetőt. Azóta nem fullad, szépen húz, és csak annyit füstöl, amennyit kell. Nagyon örülök, mert jóval nagyobb költségre számítottam! Úgyhogy meg is ajándékozom az autót négy új gumival! Smiley
Naplózva
dantes
Vendég
« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2008.06.27 péntek, 19:27:27 »

Sziasztok! Ma hoztam el a gépet Csomádról, Matyókáéktól. A kipufogó gáz visszavezető okozta a problémát, attól volt a füstölés, meg a fulladás.5000 pénzt fizettem a műtétért, ledugózták a visszavezetőt. Azóta nem fullad, szépen húz, és csak annyit füstöl, amennyit kell. Nagyon örülök, mert jóval nagyobb költségre számítottam! Úgyhogy meg is ajándékozom az autót négy új gumival! Smiley

Erről a gumiról mi a véleményetek?

GOODYEAR Excellence 195/60 R15  88 H 15 990.- (akció)    
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2008.06.27 péntek, 20:14:12 »

Sziasztok! Ma hoztam el a gépet Csomádról, Matyókáéktól. A kipufogó gáz visszavezető okozta a problémát, attól volt a füstölés, meg a fulladás.5000 pénzt fizettem a műtétért, ledugózták a visszavezetőt. Azóta nem fullad, szépen húz, és csak annyit füstöl, amennyit kell. Nagyon örülök, mert jóval nagyobb költségre számítottam! Úgyhogy meg is ajándékozom az autót négy új gumival! Smiley

Örülök, hogy ilyen olcsón megúsztad! integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2008.06.27 péntek, 21:33:22 »

Sziasztok!

Nem műkszik a jobb első központizáram! Vezérel, nyit és zár csak éppen nem műkszik! Ha nyitva van akkor visszanyitja a többi ajtót ha külön kézzel bezárom akkor tudom csak az autót rendesen bezárni! Valaki már járt így közületek? Vagy szedett szét ilyen zárat? Esetleg tudtok egy eladót mert eléggé idegesít a dolog? Egyáltalán egyformák ezek vagy minden ajtóban másmilyen van?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2008.06.27 péntek, 21:48:51 »

normális jelenség, hogy hosszabb autópályázás után a kuplung felkeményedik? nem lesz benyomhatatlan, de azért érezhető a különbség a "normál" állapothoz képest.
(bp-nyíregyháza táv megállás nélkül, 140km/h, letérünk és érzem, hogy kemény. aztán pár váltás után megint vaj, utána 30km országút után újra keményebb, de mire hazaértünk a faluban, minden ok.)
pár hónapja használom a kocsit de eddig ezt vagy nem vettem észre vagy nem jelentkezett...

érdemes vele foglalkoznom vagy ez üzemszerű?
köszönöm.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2008.06.27 péntek, 21:59:12 »

Sziasztok!

Nem műkszik a jobb első központizáram! Vezérel, nyit és zár csak éppen nem műkszik! Ha nyitva van akkor visszanyitja a többi ajtót ha külön kézzel bezárom akkor tudom csak az autót rendesen bezárni! Valaki már járt így közületek? Vagy szedett szét ilyen zárat? Esetleg tudtok egy eladót mert eléggé idegesít a dolog? Egyáltalán egyformák ezek vagy minden ajtóban másmilyen van?
Előre is köszi a segítséget!

Nekem is problémásak voltak a zárak, ha szerencséd van akkor csak szét kell szedni és újra összerakni és jó lesz megint. Legfeljebb kis kontaktspray kell a központi zár motorhoz. Egyébként a hátsó zár kicsit különbözik az elsőtől. Nekem az egyik hátsó záram is rossz volt a műanyag házban lévő begyógyított fémvezeték elszakadt de kis kókányolással meg lehetett oldani.
Szétszedni egyébként nem nagy kaland.
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2008.06.27 péntek, 22:03:45 »

Az en nyugalmamat is zavarjak a rangatasok klimazasnal:(
A jelenseg ha megy a klima: indulasnal 1-esben lefulladas kozeli fordulatszameses jelentkezik, kover gazzal kell indulnom. Alacsony fordulaton alig gyorsul mintha 3 doglott elefant lenne a vonohorogra akasztva. 1-bol 2-be valtasnal szinten visszapottyan a fordulat, megtorpan az auto. Ha taposom, feltolt a turbo (1.8TD-rol beszelunk), osszeszedi magat. Osszessegeben alacsony fordulatnal tulsagosan is "fogja" az autot a klima, nagyobb fordulaton hajlamos megugrani. Foleg a megtorpanasok erezhetoek motorfekezesnel/ujragyorsitasnal. Gaz frissen fejtve/toltve.
Tippek?  help

Nekem is rángatja az egyébként is tetű lassú autót a klíma. Amikor én újratöltettem és járattuk akkor tűnt fel nekem is, hogy ki-be kapcsolgat a klíma. Szerintem ez gyárilag így lett kitalálva. Ezúton is gratulálok a kiagyalójának.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2008.06.27 péntek, 22:05:30 »

Nekem is problémásak voltak a zárak, ha szerencséd van akkor csak szét kell szedni és újra összerakni és jó lesz megint. Legfeljebb kis kontaktspray kell a központi zár motorhoz. Egyébként a hátsó zár kicsit különbözik az elsőtől. Nekem az egyik hátsó záram is rossz volt a műanyag házban lévő begyógyított fémvezeték elszakadt de kis kókányolással meg lehetett oldani.
Szétszedni egyébként nem nagy kaland.

Köszönöm az infót!
Vasárnap szétszedem!
A külső kilincset is ki kell hozzá szedni vagy elég csak a zár három csavarját és ki lehet forgatni?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2008.06.27 péntek, 22:13:36 »

Köszönöm az infót!
Vasárnap szétszedem!
A külső kilincset is ki kell hozzá szedni vagy elég csak a zár három csavarját és ki lehet forgatni?
Leírni bonyolult de megcsinálni nem annyira, a külső kilincset egy pálca köti össze a zárral úgyhogy majd azt is meg kell mozgatni + van belül egy takaró lemez amit elég érdekesen lehet kivenni de nem vészes. Sajna képeket nem csináltam amikor szétszedtem. Sok sikert.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2008.06.27 péntek, 22:20:15 »

Leírni bonyolult de megcsinálni nem annyira, a külső kilincset egy pálca köti össze a zárral úgyhogy majd azt is meg kell mozgatni + van belül egy takaró lemez amit elég érdekesen lehet kivenni de nem vészes. Sajna képeket nem csináltam amikor szétszedtem. Sok sikert.

Nagyon köszönöm!
Majd megpróbálom roncsolásmentesen megszögelni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2008.06.27 péntek, 23:24:01 »

Erről a gumiról mi a véleményetek?

GOODYEAR Excellence 195/60 R15  88 H 15 990.- (akció)    

A GoodYear jó!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2008.06.28 szombat, 09:34:08 »

Nekem is rángatja az egyébként is tetű lassú autót a klíma. Amikor én újratöltettem és járattuk akkor tűnt fel nekem is, hogy ki-be kapcsolgat a klíma. Szerintem ez gyárilag így lett kitalálva. Ezúton is gratulálok a kiagyalójának.

Ahha, egy ujabb sorstars Grin Akkor ugy latszik varosban marad a kover(ebb) gaz vagy lehuzott ablak + gyongyozo homlok  beka3
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2008.06.28 szombat, 15:09:53 »

Ahha, egy ujabb sorstars Grin Akkor ugy latszik varosban marad a kover(ebb) gaz vagy lehuzott ablak + gyongyozo homlok  beka3

Hát nekem is gyöngyözik, nem csak a homlokom. nyes  Az enyémbe nincs klima.  falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2008.06.28 szombat, 22:54:22 »

Van ABS főbiztosíték? Mert akkor betennék elé kapcsolót, ha van. Szeretném inkább én kitapasztalni a csúszáshatárt, és jó lenne nem erre az idegtépő szaggatásra hagyatkozni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:03:13 »

Nagyon jó tudni, hogy vannak
akik visszarángatnak a földre, mielőtt karácsonyfát alkotnék.
Most, hogy végiggondoltam, tényleg szép, a maga helyén. A Mondeo-t, a jellegét, a sunyító "szemét" eltorzítaná.
 worship

Ez nem torzítana el semmit. Szerintem nagyon stílusos, csak ne kék legyen. A többi kiegészítővel, fénnyel is az a helyzet, hogy aki ilyet mond élből, hogy csicsás, bazári, gagyi, nem oda illik az hülyeséget beszél bocs... Minden általánosítás hülyeség. A lényeg, hogy a beépítésnek és az alkalmazott cuccoknak igényes kivitelűeknek kell lennie túlzások nélkül. De tény, hogy sok esetben gyári spoilerekkel, kerekekkel tényleg nem mutat jól akármilyen kiegészítő.
Egyedi autó forever!  integet2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:03:30 »

Van ABS főbiztosíték? Mert akkor betennék elé kapcsolót, ha van. Szeretném inkább én kitapasztalni a csúszáshatárt, és jó lenne nem erre az idegtépő szaggatásra hagyatkozni.

Ez egy nagyon megfontolatlan, és veszélyes dolog lenne! Mi van, ha a nagy próbák között adódik egy éles helyzet, és az ABS hiánya miatt bukod?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:05:52 »

Ez nem torzítana el semmit. Szerintem nagyon stílusos, csak ne kék legyen. A többi kiegészítővel, fénnyel is az a helyzet, hogy aki ilyet mond élből, hogy csicsás, bazári, gagyi, nem oda illik az hülyeséget beszél bocs... Minden általánosítás hülyeség. A lényeg, hogy a beépítésnek és az alkalmazott cuccoknak igényes kivitelűeknek kell lennie túlzások nélkül. De tény, hogy sok esetben gyári spoilerekkel, kerekekkel tényleg nem mutat jól akármilyen kiegészítő.
Egyedi autó forever!  integet2

Láttam én már Trabantba utólagos Xenon-t, igényes volt meg minden, csak pont attól roppant gagyi, hogy nem illik abba az autóba. Smiley
De hát izlések, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, max. van min mosolyogni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:06:47 »

Ez egy nagyon megfontolatlan, és veszélyes dolog lenne! Mi van, ha a nagy próbák között adódik egy éles helyzet, és az ABS hiánya miatt bukod?

Éppen ezért nem kiiktatás, hanem kapcsoló. Amig nem lennék penge, addig esőben mindig be lenne kapcsolva, eleinte még szárazon is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:07:51 »

Láttam én már Trabantba utólagos Xenon-t, igényes volt meg minden, csak pont attól roppant gagyi, hogy nem illik abba az autóba. Smiley
De hát izlések, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, max. van min mosolyogni. Smiley

Én meg láttam már gyönyörűen átalakított trabit, amin vicces lett volna egy gyári lámpa...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.28 szombat, 23:31:21 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:15:01 »

Éppen ezért nem kiiktatás, hanem kapcsoló. Amig nem lennék penge, addig esőben mindig be lenne kapcsolva, eleinte még szárazon is.
Más beszarna ha ABS lenne az autójában te meg ki akarod kapcsolni?
Penge versenypályán legyél, és monnyuk NE az én szeretteimet veszélyeztesd az utcán!

(Moderálva - Scratch)
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 01:23:44 írta Scratch » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:37:23 »

Más beszarna ha ABS lenne az autójában te meg ki akarod kapcsolni?
Penge versenypályán legyél, és monnyuk NE az én szeretteimet veszélyeztesd az utcán!

Ember miről beszélsz?
Akkor elmagyarázom, mielőtt a rosszindulat már megint túlságosan eluralkodik egyeseken.
A penge szó azt jelenti, hogy valamiben jártasnak lenni, rutinból csinálni. Tehát ez esetben vészfékezéskor, hogy a szeretted életét megmenthessem, el tudom találni a csúszáshatárt és azt megtartani a fékezés során. Az ABS-ek nem találhatják el hatékonyan a csúszáshatárt, csak szaggatják a blokkolást (blokkol-gurul-blokkol-gurul). kérdezz meg jó vezetőket, mindenki, vagy a többség azt fogja neked mondani, hogy az a jó, ha nem az ABS dolgozik, hanem te érzed a határt!
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 01:25:47 írta Scratch » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:43:23 »

Ember miről beszélsz?
... az a jó, ha nem az ABS dolgozik, hanem te érzed a határt!
Pont ezért kell bekapcsolva hagyni az ABS-t, mert ha kikapcsolod, akkor nem tudod, hol a határ: nincs mihez viszonyítanod.Hagyd úgy, ahogy van, és ha fékezéskor nem avatkozik be, akkor jól csinálod wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:45:38 »

Pont ezért kell bekapcsolva hagyni az ABS-t, mert ha kikapcsolod, akkor nem tudod, hol a határ: nincs mihez viszonyítanod.Hagyd úgy, ahogy van, és ha fékezéskor nem avatkozik be, akkor jól csinálod wave

Sokat kell gyakorolni. Hosszabb az ABSes vészfékezés fékútja, mint a rutinos, csúszáshatáron szabályozott vézfékezés fékútja.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:47:37 »

Meghagynám azoknak, akik nem bíznak magukban, és nem akarnak megtanulni minél jobban vezetni és járművet kezelni...
Azt a kütyüt VALAMIÉRT kitalálták anno, VALAMIÉRT elterjedt, VALAMIÉRT szinte az összes autóban benne van...Vannak vezetéstechnikai pályák, ki lehet menni oda gyakorolni, de ne közöttünk( az úton ) akard a tudásod csiszolni.Tartsd be a szabályokat( sebesség), és nagy bajod nem lehet jó eséllyel
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2008.06.28 szombat, 23:57:35 »

Sokat kell gyakorolni. Hosszabb az ABSes vészfékezés fékútja, mint a rutinos, csúszáshatáron szabályozott vézfékezés fékútja.
Túl sokat hiszel magadról, de te se vagy tévedhetetlen! Ne kelljen megtapasztalnod!
Ezzel nem "lebénázlak" és nem akarom a lelkesedésedet letörni! Csak mennyél pályára és ott próbálgasd magad meg az autó határait és ne az utcán!
Nem tudom általában mennyire nyomod a gázt, és milyen későn veszed észre, hogy fékezned kell ha odáig jutottál, hogy rendszeresen bekapcsol az ABS az autódban?
Én nem tartom magamat hiper-szuper vezetőnek, de nekem nem szokott bekacsolni az ABS, mert kitapasztaltam és tudom hogy kell fékezni, követési távolságot tartani, sebességet megválasztani.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 00:04:03 »

Túl sokat hiszel magadról, de te se vagy tévedhetetlen! Ne kelljen megtapasztalnod!
Ezzel nem "lebénázlak" és nem akarom a lelkesedésedet letörni! Csak mennyél pályára és ott próbálgasd magad meg az autó határait és ne az utcán!
Nem tudom általában mennyire nyomod a gázt, és milyen későn veszed észre, hogy fékezned kell ha odáig jutottál, hogy rendszeresen bekapcsol az ABS az autódban?
Én nem tartom magamat hiper-szuper vezetőnek, de nekem nem szokott bekacsolni az ABS, mert kitapasztaltam és tudom hogy kell fékezni, követési távolságot tartani, sebességet megválasztani.


Már mondtam, hogy a rosszindulat félrevezet, az előítéletek tévesek. Falnak beszélek..
Szóval nem mondtam hogy sokat hiszek magamról, és sokszor vészfékezek. Nem írok semmit, mert nem látom sok értelmét, csak annyi, hogy olvass vissza még párszor és értelmezd amit írtam.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 00:07:23 »

Azt a kütyüt VALAMIÉRT kitalálták anno, VALAMIÉRT elterjedt, VALAMIÉRT szinte az összes autóban benne van...Vannak vezetéstechnikai pályák, ki lehet menni oda gyakorolni, de ne közöttünk( az úton ) akard a tudásod csiszolni.Tartsd be a szabályokat( sebesség), és nagy bajod nem lehet jó eséllyel

Így van, azért találták ki, mert a legtöbb ember nem gyakorol speckó pályán, nincs rutinja a vészhelyzetekre, nincs felkészülve.
Nagy a naivitás, ha úgy gondolod, hogy ha a szabályokat betartod, akkor sosem kell vészfékezned. Sajnos mások szabálytalanságai, részegek, kisgyerekek miatt bármikor kellhet akár 50ről is vészfékezni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.