Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:55:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745283 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 15:37:50 »

Úgy tapasztalat, hogy ezt a mókát tervezem a összel én is és Wyctortól jó áron lehet beszerezni a hozzávalókat, és monnyuk Vik csinálja majd meg. Vele beszéltem is erről, Ő azért ért hozzá és az 50-60000 infót is alátámasztotta.
Én első körön biztos Wyctortól kérnék árajánlatot az anyagokra, Vik-től pedig a javításra.  integet2

Az árajánlatot majd átküldenéd privátba? Egy darabig most nincs napirenden (1 olajcsere volt szíjcsere óta), de érdekelne.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 19:47:10 »

Nézem az utastér levegőszűrőket a langauto.hu-n, és ahány gyártó, annyi méret, ugyanahhoz az autóhoz. Miféle dolog már ez?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 20:09:12 »

Szerdán végre elvittem a féktárcsákat felszabályoztatni  taps
Egyiken alig kellett valamit szedni, a másikon 3 tizedet kellett leszedni.Visszakerültek a helyükre.Egyből egy balatoni oda-vissza próbaút következett.Hááát, mint az álom, úgy dolgozik  :smile:Eltűnt a kormányremegésem fékezéskor, viszont 90-120 km/h körül van állandó remegés.Azt hiszem mehetek gumit/futóművet ellenőrizni.
Zuglóba vittem a Várna u. 4.-be. Reggel 7 től lehet menni 17 óráig. Elvileg 2-3 órán belül meg tudja csinálni, leterheltségtől függően.Maga a munka kb 10 percig tart.1500 ft/ tárcsa.
Nem egyszerre húzza a két oldalt, két késsel, hanem egy befogással késcserével oldja meg.Ezzel a lendülettel a lyukaknál is felszabályozza a tárcsát.Nekem jó lett.
fék weboldal
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.17 csütörtök, 20:11:33 írta gezola » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 20:32:52 »

Nem egyszerre húzza a két oldalt, két késsel, hanem egy befogással késcserével oldja meg.Ezzel a lendülettel a lyukaknál is felszabályozza a tárcsát.Nekem jó lett.

Szerintem ez is jó. Talán a lényeg az 1 befogás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 20:39:18 »

Szerintem ez is jó. Talán a lényeg az 1 befogás.
Igen, az a lényeg.Ha újra befogná, nem tudja úgy beállítani, hogy tökéletes legyen.Viszont egy ősöreg szovjet esztergával csinálja.Nem nagyon örült annak, hogy bekéretzkedtem, de akartam látni, hogy csinálja.Még mindíg azon gondolkodom, anno hogy vitték le a pincébe a gépet.Egy monstrum.De a végeredmény jó lett, és az a lényeg...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 20:55:51 »


Én cseréltem nem olyan régen Vez.müszijjat görgökkel 20.400 körül volt(szett gyári) +generátorszij az kb 3.900 volt. A munkadij az 17.e-volt. Ez 41.300.- még jo lett volna venni egy vizpumpát 13.000 + annak a munkadijja(de a higagyu szerelö ezt kihagyta.Ha majd most beszarik 60.000 km-alatt akkor nagy lessz a cumi. Akkor,akkorát fogok szivni mint 10 nö egyszerre. wow1 remélyük nem igy lessz.

Miért mennyi a munkadíja egy vízpumpacserének?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2008.07.18 péntek, 09:25:36 »

Feszítő és vezető görgőket nem cseréltél a hoszbordásszíjon?

Most melyik a hoszbordás szij? a vezérmüszij vagy a generátor szij?
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2008.07.18 péntek, 09:28:09 »

Miért mennyi a munkadíja egy vízpumpacserének?


Az a baj hogy megint le kel szedni mindent hozzá,és az egy +munkadij megint és elvileg a vezérmüszijat csak egyszer lehet spanolni. (tehát uj vezérmüszij). A görgök maradhatnak. Volt már olyan szerelö amelyik azt mondta hogy hát ha csak 2-3 ezret ment a vezérmüszij akkor ő azt visszarakná. Hm .
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2008.07.18 péntek, 09:28:25 »

Most melyik a hoszbordás szij? a vezérmüszij vagy a generátor szij?
Generátoré.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2008.07.18 péntek, 09:29:41 »


Az a baj hogy megint le kel szedni mindent hozzá,és az egy +munkadij megint és elvileg a vezérmüszijat csak egyszer lehet spanolni. (tehát uj vezérmüszij). A görgök maradhatnak. Volt már olyan szerelö amelyik azt mondta hogy hát ha csak 2-3 ezret ment a vezérmüszij akkor ő azt visszarakná. Hm .
Ő lehet, hogy visszarakná, mert nem neki kell majd fizetnie a kárt amit a szíj szakadása okoz  levele
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2008.07.18 péntek, 10:48:23 »

Generátoré.

Na szoval generátor görgöt nem cseréltem. Azt is kelett volna?Az hogy szokták? Mennyi Km-után? Annak  tényleg olyan húzós  ára van? Ja most nézem. Azt a k.-va mindenit:  wow1 ott is van Vezetögörgö 6.277 meg Feszitögörgö 35.423 vagy 19.990 .Tiszta csödbe megy az ember mikor cserélni kell valamit.  nyes
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2008.07.18 péntek, 11:03:36 »

Még mindíg azon gondolkodom, anno hogy vitték le a pincébe a gépet.Egy monstrum.

darabokban. régi melóhelyemre is érkeztek úgy gépek, pedig befértek volna 1be is. ugyi ahova a csuklós busz befér, oda kevés dolog nem nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2008.07.18 péntek, 14:00:42 »

Sziasztok!
Az a helyzet, h a tanksapkám nem nyílik ki a kar meghúzására.. mondom oké.. kinyitom bentröl, a csomagtartóból..hátha a bovden nem jó..
de ott is hiába huzom meg a műanyag izét.. nem nyílik..
Végülis két emberrel sikerült kinyitni.. egyikönk belül huzta a kart.. a másik pedig probálta "kifeszegetni" a tanksapkát...
A kis kör ha be van csukva nincs középen..kicsit el van tolva.. arra gondoltam h meghajtogatom a tertoját, h középen legyen, de ha jol vettem észre..akkor műanyag.. mit tegyek?
Vagy inkább kérjem megm indig a benzinkutast, hogy húzza a bovdent? vigyor3
üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2008.07.18 péntek, 14:03:29 »

Sziasztok!
Az a helyzet, h a tanksapkám nem nyílik ki a kar meghúzására.. mondom oké.. kinyitom bentröl, a csomagtartóból..hátha a bovden nem jó..
de ott is hiába huzom meg a műanyag izét.. nem nyílik..
Végülis két emberrel sikerült kinyitni.. egyikönk belül huzta a kart.. a másik pedig probálta "kifeszegetni" a tanksapkát...
A kis kör ha be van csukva nincs középen..kicsit el van tolva.. arra gondoltam h meghajtogatom a tertoját, h középen legyen, de ha jol vettem észre..akkor műanyag.. mit tegyek?
Vagy inkább kérjem megm indig a benzinkutast, hogy húzza a bovdent? vigyor3
üdv integet2

Mit értesz "kis kör" alatt?
Amúgy az egész műanyag rúd, amit a bowden húzogat, házzal együtt alig 1.000 Ft, és 10 perc alatt kicserélhető.
Nekem is kellett, mert le volt törve, úgy vettem az autót, egyáltalán nem tudtam zárni a tanksapkát.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2008.07.18 péntek, 14:05:41 »

Sziasztok!
Az a helyzet, h a tanksapkám nem nyílik ki a kar meghúzására.. mondom oké.. kinyitom bentröl, a csomagtartóból..hátha a bovden nem jó..
de ott is hiába huzom meg a műanyag izét.. nem nyílik..
Végülis két emberrel sikerült kinyitni.. egyikönk belül huzta a kart.. a másik pedig probálta "kifeszegetni" a tanksapkát...
A kis kör ha be van csukva nincs középen..kicsit el van tolva.. arra gondoltam h meghajtogatom a tertoját, h középen legyen, de ha jol vettem észre..akkor műanyag.. mit tegyek?
Vagy inkább kérjem megm indig a benzinkutast, hogy húzza a bovdent? vigyor3
üdv integet2
Hú nekem is volt egyszer ilyen. Ott áltam a kútnál és hiába húzogattam a bovdent, feszegettem a tanksapka ajtót de nem nyílt. Próbáltuk közös erővel ahogy Te is, de úgysem ment. Már gyűlt mögöttem a sor... Aztán úgy gondoltam, hogy van még benne benya, majd otthon kinyitom valahogy. Indulás előtt még egy húzást próbáltam és kinyílt. Aztán megnéztem és minden teljesen jól működik. Egyszerűen nem értettem, hogy miért nem nyílt ki... Azóta sem értem Smiley
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2008.07.18 péntek, 14:40:27 »

Nekem is szokott ilyen lenni,nem szoktam feszegetni,hanem amikor az egy valaki huzogatja a bovdent(kart) a másik kivülröl a tanksapkát befelé ütögetni kb ott ahol tartja a kis pöcök.Három ilyen ütésre kinyillik.Ökölbe szoritott kézzel lassan finoman ütögetni.Én se értem hol szorul meg(már befujtam WD-vel is) 2-3 havonta egyszer eljátsza ezt.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2008.07.18 péntek, 15:43:36 »

Nekem is szokott ilyen lenni,nem szoktam feszegetni,hanem amikor az egy valaki huzogatja a bovdent(kart) a másik kivülröl a tanksapkát befelé ütögetni kb ott ahol tartja a kis pöcök.Három ilyen ütésre kinyillik.Ökölbe szoritott kézzel lassan finoman ütögetni.Én se értem hol szorul meg(már befujtam WD-vel is) 2-3 havonta egyszer eljátsza ezt.

Nekem is ugyanúgy nem nyílik, úgylátszik találtunk egy tipushibát.
Ha a tanknyílás kör alakú ajtaját gyengén kifele húzom körömmel (ha van) vagy picit megütöm befele, kinyílik, persze segítővel, de van úgy hogy egyedül is sikerül.
Szerintem el van koszolódva ott valami, vagy a rugó gyenge, vagy a műanyag pöcökből le kéne faragni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2008.07.18 péntek, 16:00:07 »

Nekem is ugyanúgy nem nyílik, úgylátszik találtunk egy tipushibát.
Ha a tanknyílás kör alakú ajtaját gyengén kifele húzom körömmel (ha van) vagy picit megütöm befele, kinyílik, persze segítővel, de van úgy hogy egyedül is sikerül.
Szerintem el van koszolódva ott valami, vagy a rugó gyenge, vagy a műanyag pöcökből le kéne faragni.
Nem lehet, hogy a műa. rúd háza egyszerűen elfordult, és ezért a végén a 45 fokos vágás nem jó irányba áll, nem engedi el az ajtót?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2008.07.18 péntek, 16:22:42 »

Nem lehet, hogy a műa. rúd háza egyszerűen elfordult, és ezért a végén a 45 fokos vágás nem jó irányba áll, nem engedi el az ajtót?

Nem vizsgálgattam még, de elméletileg a tengelye körül hiába forog a rúd, a hossza ugyanaz marad.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2008.07.18 péntek, 18:23:15 »

Nekem is szokott ilyen lenni,nem szoktam feszegetni,hanem amikor az egy valaki huzogatja a bovdent(kart) a másik kivülröl a tanksapkát befelé ütögetni kb ott ahol tartja a kis pöcök.Három ilyen ütésre kinyillik.Ökölbe szoritott kézzel lassan finoman ütögetni.Én se értem hol szorul meg(már befujtam WD-vel is) 2-3 havonta egyszer eljátsza ezt.

Na nekem is valahogy igy nyilt ki...
Holnap kocsittakarítok, akkor már ezt is szétszedem.. majd megírom, hogy jutottam-e valamire vigyor3 wave
(amugy eddig mindig jól müködött.. lehet h aza gond..h eltűnt Uri?  Huh? )
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2008.07.18 péntek, 21:45:41 »

Na nekem is valahogy igy nyilt ki...
Holnap kocsittakarítok, akkor már ezt is szétszedem.. majd megírom, hogy jutottam-e valamire vigyor3 wave
(amugy eddig mindig jól müködött.. lehet h aza gond..h eltűnt Uri?  Huh? )


Hát lehet hogy az a baj. :hehe:Ha itt lenne szerintem még vezérmű szíjat se kéne cserélni.  eplus2  meg sok mást.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2008.07.19 szombat, 16:49:44 »

Nem nyilt ki Undecided
Ma megtapasztaltam a szilikon spray jótékony hatását a kopott kiszürkült kilincsekre Cheesy Cheesy
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2008.07.20 vasárnap, 15:33:46 »

Szerintem el van koszolódva ott valami, vagy a rugó gyenge, vagy a műanyag pöcökből le kéne faragni.

Ha ferdén áll a műanyag tanksapkaajtód, akkor esélyes, hogy nem nyílik ki, mert megszorul a pöcök és nem húzódik eléggé hátra. Vagy azis lehet, hogy csak szimplán nem húzódik eléggé hátra.
Le kell belőle reszelni. De csak kis lépésekben. Ha szorul, akkor onnan, ha nem húzódik vissza eléggé, akkor a végéből.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2008.07.20 vasárnap, 18:34:26 »

Ha ferdén áll a műanyag tanksapkaajtód, akkor esélyes, hogy nem nyílik ki, mert megszorul a pöcök és nem húzódik eléggé hátra. Vagy azis lehet, hogy csak szimplán nem húzódik eléggé hátra.
Le kell belőle reszelni. De csak kis lépésekben. Ha szorul, akkor onnan, ha nem húzódik vissza eléggé, akkor a végéből.

Ferdeállásúnak nem néz ki a tanksapkaajtó ránézésre.
Csomagtérben le szoktam venni a tanknál lévő oldalkárpitot, és ott lehet húzogatni a bovdent. Könnyedén mozog, nem szorul, koppanásig hátrahúzom, de mégsem akar a tanksapkaajtó magától kiugrani.
Lehet, hogy csak a reszelés marad.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2008.07.23 szerda, 11:03:41 »

Szerintetek vezérműszíjszettet akármilyen szerelő ki tud cserélni, vagy csak márkaszervízben érdemes kicseréltetni?
Tudtok esetleg jó szerelőt Kecskemét környékén?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2008.07.23 szerda, 11:27:15 »

Szerintetek vezérműszíjszettet akármilyen szerelő ki tud cserélni, vagy csak márkaszervízben érdemes kicseréltetni?
Tudtok esetleg jó szerelőt Kecskemét környékén?

Kell hozzá egy Ford vezérműtengely rögzítő vonalzó - 7mm vastag acélvonalzó rozsdamentes laposvas is megfelel Wink - és egy vezérműkerék fogó - akinek van ilyen biztos megtudja csinálni.
A gyári szettet vedd meg azzal bátran mehetsz 6 évet vagy 90ezer km-ert - ami előbb bekövetkezik.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2008.07.23 szerda, 11:30:10 »

Kell hozzá egy Ford vezérműtengely rögzítő vonalzó - 7mm vastag acélvonalzó rozsdamentes laposvas is megfelel

de a 16-17-es villáskulcsot is be lehet fektetni és máris mozdulatlan marad a dolog  nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2008.07.23 szerda, 11:40:13 »

Kell hozzá egy Ford vezérműtengely rögzítő vonalzó - 7mm vastag acélvonalzó rozsdamentes laposvas is megfelel Wink - és egy vezérműkerék fogó - akinek van ilyen biztos megtudja csinálni.

Köszi. Tehát bátran megcsináltathatom bármilyen szerelővel, aki tudja? Mert ha valamit rosszul csinálnak nagy gubanc lehet belőle, és ha szíjszakadás miatt galyra megy a motor azt a kárt már nem fogják megtéríteni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2008.07.23 szerda, 13:36:39 »

Köszi. Tehát bátran megcsináltathatom bármilyen szerelővel, aki tudja? Mert ha valamit rosszul csinálnak nagy gubanc lehet belőle, és ha szíjszakadás miatt galyra megy a motor azt a kárt már nem fogják megtéríteni.

Olyanhoz vidd aki érti a dolgát és mer is garanciát vállalni a munkájára!
Naplózva
matána
Vendég
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2008.07.23 szerda, 19:06:21 »

Szóval akkor a kipörgésgátló okozza a felkeményedett gázpedált?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2008.07.23 szerda, 20:53:30 »

Olyanhoz vidd aki érti a dolgát és mer is garanciát vállalni a munkájára!

Kösz, az lesz. Bár az, hogy ki érti a dolgát, csak esemény után szokott kiderülni. smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2008.07.23 szerda, 20:56:40 »

Szóval akkor a kipörgésgátló okozza a felkeményedett gázpedált?

Nem hinném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:08:24 »

Nem hinném.
Több embernél csinálta már. Én konkrétan kettőről tudok.
Lásd pl. itt a következő néhány hozzászólást: http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?p=52518#p52518
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.23 szerda, 23:09:59 írta Schmidi » Naplózva
matána
Vendég
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 09:22:53 »

Ok.Akkor megpróbálkozom a tisztítással.Köszi.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:58:20 »

A gyári szettet vedd meg azzal bátran mehetsz 6 évet vagy 90ezer km-ert - ami előbb bekövetkezik.

A mondeokba gyári lesz, hisz az utángyártott sem sokkal olcsóbb. Viszont van más típusú autónk is, amihez ford szíj nem passzol. Ezek közül a vezérműszíjszettek közül melyiket javasoljátok:
 NIPPARTS
 FEBI
 BOSCH
 SWAG
 GATES
 CONTITECH

A szettekre rá szokták írni, hány km-t garantál a gyártó?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:05:08 »

A mondeokba gyári lesz, hisz az utángyártott sem sokkal olcsóbb. Viszont van más típusú autónk is, amihez ford szíj nem passzol. Ezek közül a vezérműszíjszettek közül melyiket javasoljátok:
 NIPPARTS
 FEBI
 BOSCH
 SWAG
 GATES
 CONTITECH

A szettekre rá szokták írni, hány km-t garantál a gyártó?

A Gates fejlesztette ki a bordásszíjat - meg sok egyéb szíjat is. A csapágyból mindenképp gyárit vagy SKF et vegyél akkor mehetsz gyári futást vele vagy max 6 évet - ami előbb bekövetkezik
Olcsóbb noname gyártmány esetén max 40ezer km vagy 4 év
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:27:22 »

Szóval akkor a kipörgésgátló okozza a felkeményedett gázpedált?

Miért jó az ha fospuha a gázpedál, és tartanod kell a lábad egyfolytában? Szerintem tök kényelmes ha kemény, és nem is kell tempomat, mert megáll minden helyzetben ha valameddig benyomom és ugy pihentetem rajta alábam.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:00:56 »

Miért jó az ha fospuha a gázpedál, és tartanod kell a lábad egyfolytában? Szerintem tök kényelmes ha kemény, és nem is kell tempomat, mert megáll minden helyzetben ha valameddig benyomom és ugy pihentetem rajta alábam.
Ha már tempomat helyett is jó, úgy szorul, akkor cserélj bowdent  eplus2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:32:00 »

Miért jó az ha fospuha a gázpedál, és tartanod kell a lábad egyfolytában? Szerintem tök kényelmes ha kemény, és nem is kell tempomat, mert megáll minden helyzetben ha valameddig benyomom és ugy pihentetem rajta alábam.

Amikor megvettem az autót akkor nekem is furcsa volt hogy kemény a gázpedál de nekem is azt mondták hogy ez ilyen de én sem tudom hogy az ASR vagy a Tempomat miatt ilyen!  szomoru1 Azért ha valaki egyszer szétszedi akkor kíváncsi vagyok mit tud majd kezdeni vele mert ha van erre valami okosság akkor én is szétkapom az tuti! Egyébként a nagyon-nagyon puha gázpedál sem jó de a Mondeóknál nem kell ilyesmitől tartani!  laugh
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:57:29 »

Na sziasztok!
Hazaértem a nyaralásból, és sajnos autó ügyben nem volt felhőtlen...  rinya
Egy bőrigázós megfagyós túra után beszállunk minsannyian a kocsiba, önindítózok.. és.. semmi...
mondom hmm.. világitást nem hagytam rajta, semmi se szól, semmi se világít, semmi se fűt.. elvileg akkor jó az aksi...
következő indítózás... erős kattogás, műszerfal villog, ahogy szegényke probálja beinditani a motort... bekapcsol magától az ablaktörlő és a rádió...
na oké... lehet h valaki kinyitotta és el akarta vinni.. és véletlen lenyomta az ablaktörlö bajuszát? Szétnézünk a kocsiban.. minden a helyén, minden "érték" megvan.. enyhén sápadt lett az arcom.. most akkor mi legyen..
Megprobáltam még párszor, majd kb 8-10ik alkalomra beindult Cool
Oké.. parkolojegyet kifizetem és irány vissza a kempingbe...
Telefonáltam egyik rokonomnak, hogy van-e aksitölője, mert valószinüleg lemerült az aksi.. mondja van, holnap reggel feltöltjük..
Másnap sátor összepakol, mindenki sarasan be a kocsiba Smiley , indítózok.. és elsőre beindult.. igaz nagyon nehezen.. de beindult..
Aztán a célhelyszinen betolatok a garázsba.. akkusaru le.. töltőre fel (közben majdnem bezárta a kulcsot a kocsiba.. szerencsére le volt tekerve az ablak Smiley )
Addig elmentünk várostnézni... este 10ig fel kellett volna töltenie az aksit.. de a töltő még mindig ment.. mondom oké..kap még 2 órát.. aztán megnézem.. felkeltem hajanli 1kor,még mindig töltötte.. oké.. itt valami nemjó..
a használati szerint, ma 60Ah aksit lehet vele tölteni.. nekem 61 van Undecided mindegy..ezen talán nem múlik..  a lényeg hogy reggel hazajussunk..
Reggel kimegyek fél7kor.. aksit még mindig tölti.. mondom ********.. oké.. töltöt leszed.. mindent visszacsvarozok.. öninditozok..
és megint csak nehezen indult be... ekkor tudatosult.. hogy ez nem az akkumulátor problémája lesz... Következtetés.. önindító.. ez talán megmagyarázza a kattogó hangot...
Rokont felhív, szerinte mi lehet, tud e szerelőt.. ilyesmi.. oké.. mindenki visszacuccol a kocsiba.. rádiókodot beüt.. motortanitást elvégez.. majd irány a szerelő..
A srác nem szedte szét, de azt mondta, hogy szerinte is az indítómotor a rossz.. hallani a hangján, hogy a tekercs behúzva marad.. (ha jol emlékszem)
Mondom jó... akkor ezt lehet-e javítani, vagy mnnyibe fáj egy új.. Megnézte a bárdis listát.. 110 körül volt a gyári.. mondom oké.. olcsóbban valami? mondja van hella (asszem) 30-40ért.. mondom ez is szé és jó.. de nyaralás végén valamiért nem sok pénzem van.. más megoldás?
Mondta, hogy bontóbol olcsón lehet kapni, de a környéken nincs bontó, meg most nem tudja berakni, mert a boltba van beosztva, és itt a boltnál nincs is aknája.. Amugy rendes és segítőkész volt..
Úgy döntöttünk, hazajövünk így, és majd itthon kerítünk valami megoldást..
Egészen megnyugodtam, elindulok.. motor hőmérsékletet nézem.. a "normal" 'm' betűje fölött van... Kezdtem elfehérdeni.. hogy "ugye nem akarsz még melegedni??" Kicsit felkúszott az A-ig... majd mikor kiértünk közutra... szépen beállt egy picit a függőleges alá..
Innentől sima utunk volt hazáig.. a többiek csomagkipakolása kicsit körülményes volt, mivel járó motornál nem lehet felnyitni a csomagtérajtót Cool
Hazaértem, a kocsi most pihen a garázsban..

Gondoltam arra is, hogy beázhatott, és ezért csinálta 2x is, hogy beindította az ablaktörlőt, és/vagy a rádiót..
Ha bárki tud valamit segiteni ebben a kicsit komplex problémában.. kérem segítsen! köszi szépen!  worship worship Üdv wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:03:43 »

Na sziasztok!
Hazaértem a nyaralásból, és sajnos autó ügyben nem volt felhőtlen...  rinya

Önindító: valószínűleg az önindítód a rossz, vagy a testkábel. Mindkettőt meg kell nézni, az aksi és test, test és motor között, vagy megérni az aksi - pólusa, és a motor között a feszültséget, indítózás közben.
Ha az önindító rossz, nálunk van egy ilyen műhely, szvsz kb 10-ből kijön.
A másik valószínűleg termosztát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:11:54 »

Önindító: valószínűleg az önindítód a rossz, vagy a testkábel. Mindkettőt meg kell nézni, az aksi és test, test és motor között, vagy megérni az aksi - pólusa, és a motor között a feszültséget, indítózás közben.
Ha az önindító rossz, nálunk van egy ilyen műhely, szvsz kb 10-ből kijön.
A másik valószínűleg termosztát.

Feszültséget nem néztünk aksi és inditózás közben.. de a srác üresen megnézte az aksit, és 100% töltöttséget mutatott..
Lehet, hogy hülye kérdés, de a testkábel hova van letestelve?
A "nálunk" az Pesten van?
Köszi a gyors választ!!  worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:24:05 »

Feszültséget nem néztünk aksi és inditózás közben.. de a srác üresen megnézte az aksit, és 100% töltöttséget mutatott..
Lehet, hogy hülye kérdés, de a testkábel hova van letestelve?
A "nálunk" az Pesten van?
Köszi a gyors választ!!  worship

Én nem azt írtam. Az aksi - pólusa, és a motor között. Ha jó a testkábel, a feszűccség 0.
A nálunk szigetszentmikin van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:25:58 »

Én nem azt írtam. Az aksi - pólusa, és a motor között. Ha jó a testkábel, a feszűccség 0.
A nálunk szigetszentmikin van.

ja..  Smiley köszi worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 18:16:45 »

Gondoltam arra is, hogy beázhatott, és ezért csinálta 2x is, hogy beindította az ablaktörlőt, és/vagy a rádiót..

Erre van tippje valakinek, hogy miért csinálta? Huh?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 19:00:48 »

Erre van tippje valakinek, hogy miért csinálta? Huh?

Aksi kisülés közeli állaporba kerult és ujraindult a timer modul - lehet aksi gondod is, vagy testkábel korrodált aksi alatt van, vizet nézted benne?
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:32:24 »

Erre van tippje valakinek, hogy miért csinálta? Huh?
Nekem amikor megdöglött az akksim pont ezt csinálta. Indítózáskor kattogott csak, aztán kettőt törölt az ablaktörlő és azthiszem talán bimbammolt is (de ebben már nem vagyok biztos). Új akksi megoldotta a problémát. Én is próbáltam tölteni a régit és nekem se vette fel a feszkót, még másnap reggel is azt mutatta, hogy megy bele az áram. Szóval én a helyedben először egy másik akksival tesztelném a gépet.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:48:51 »

Nekem amikor megdöglött az akksim pont ezt csinálta. Indítózáskor kattogott csak, aztán kettőt törölt az ablaktörlő és azthiszem talán bimbammolt is (de ebben már nem vagyok biztos). Új akksi megoldotta a problémát. Én is próbáltam tölteni a régit és nekem se vette fel a feszkót, még másnap reggel is azt mutatta, hogy megy bele az áram. Szóval én a helyedben először egy másik akksival tesztelném a gépet.

Másnap megnéztük műszerrel az aksit, és 100% töltöttséget mutatott wow1 Roll Eyes
A testkábel lehet hogy vizetkapott, mert 2 napig sátor mellett állt az autó zuhogó esőben!!
Szerintem kiveszem holnap az aksit, és megnézem..
Amugy miért pont ezeket produkálja minannyiunknál? Ez valami "hibakód?"  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:51:09 »

Másnap megnéztük műszerrel az aksit, és 100% töltöttséget mutatott wow1 Roll Eyes
A testkábel lehet hogy vizetkapott, mert 2 napig sátor mellett állt az autó zuhogó esőben!!
Szerintem kiveszem holnap az aksit, és megnézem..
Amugy miért pont ezeket produkálja minannyiunknál? Ez valami "hibakód?"  wave

Mi az hogy 100% töltöttség? Megvan a 12V? Vagy terheltétek, és úgy mértétek a feszkót?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:54:07 »

Mi az hogy 100% töltöttség? Megvan a 12V? Vagy terheltétek, és úgy mértétek a feszkót?

Volt vmi kis spéci cucca..
rákötötte a két pólusra.. beirta h hány Ah-s és a gép pár perc után dobott egy %-t..
amugy 12,9V-t irt a la nature..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.