Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:09:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745134 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 21:47:14 »

Üdv Mindenkinek !

Van egy olyan problémám hogy a középső szellőztető gomb ami a levegőt az arcomba vagy a szélvédőre irányítja nem működik. Mindig a szélvédőre nyomja az illatott. Kérdésem az lenne mivel robbantott ábrát nem találtam, és itt a fórumban olvastam róla, hogy nagy valószínűséggel ez valamilyen vákuumos ...... csapás. Honnan támadjam meg a probléma okát, középkonzol vagy kesztyűtartó felől ? Ha valaki tud rá vmilyen gyógyszert azt megköszönném.
Jelentem sikerrel megoldottam a problémát  vigyor3
A kapcsoló felé menő vákuumcső volt ledugulva, szétvágtam betettem helyette egy másik csövet, jó lett én meg örülök  nyes
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 21:52:04 »

Nem lehet, hanem biztos.  eljen
Aláfeküdtem a járgánynak és meg is találtam hogy hol lehet állítani a kerékösszetartást, és ha már ott voltam állítottam is rajta a guminak már úgyis mind1. Majd ha lesz időm elviszem futóműveshez.
Ha jól gondolom akkor ha összetart a két kerék akkor a guminak a külső széle fog kopni, ha széttartás van akkor meg a belső széle ? 
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 21:54:49 »

Jelentem sikerrel megoldottam a problémát  vigyor3
A kapcsoló felé menő vákuumcső volt ledugulva, szétvágtam betettem helyette egy másik csövet, jó lett én meg örülök  nyes
Nálam is előjött ez a probléma csak még nem vettem erőt magamon, hogy beköltözzek a műszerfal mögé. Milyen csövet vettél bele és mennyi volt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 22:01:34 »

Nálam is előjött ez a probléma csak még nem vettem erőt magamon, hogy beköltözzek a műszerfal mögé. Milyen csövet vettél bele és mennyi volt?

Szerintem ez a sima, kb 5 mm-es lyukú, kb 100Ft egy méter. Szedd szét, és meglátod. De szerintem el is reped, nem csak dugul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 22:08:38 »

Nálam is előjött ez a probléma csak még nem vettem erőt magamon, hogy beköltözzek a műszerfal mögé. Milyen csövet vettél bele és mennyi volt?
Nem kellett vennem sehol egy ismerősöm adta tök mind1 milyen csövet teszel bele de lehetőleg vastag falú, vagy vékony de merev falú legyen, hogy a vákuum ne szívja össze.
Vedd le az egyik vákuumtartályról a csöveket dugd rá a használni kívánt csövet szájjal szívd meg ha behúz és úgy is marad a vákuumtartály akkor biztos jó lesz cső.
Mivel így utólag marha okos vagyok az egész műveletet fél óra alatt meg lehet oldani, csak le kell tesztelni egyenként a komponenseket.

 
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 22:12:49 »

Nem kellett vennem sehol egy ismerősöm adta tök mind1 milyen csövet teszel bele de lehetőleg vastag falú, vagy vékony de merev falú legyen, hogy a vákuum ne szívja össze.
Vedd le az egyik vákuumtartályról a csöveket dugd rá a használni kívánt csövet szájjal szívd meg ha behúz és úgy is marad a vákuumtartály akkor biztos jó lesz cső.
Mivel így utólag marha okos vagyok az egész műveletet fél óra alatt meg lehet oldani, csak le kell tesztelni egyenként a komponenseket.

 
Köszi, ha nem annyira bonyolult akkor a jövő hétvégén aláfexem és csövezek egyet, mert már idegesít, hogy csak az ablakot fújom...
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 22:15:21 »

Szerintem ez a sima, kb 5 mm-es lyukú, kb 100Ft egy méter. Szedd szét, és meglátod. De szerintem el is reped, nem csak dugul.
az 5mm egy kicsit sok lesz, kb 2-3 mm belső átmérőjű cső kell.
Bár ahol bejön az utastérbe a cső és rácsatlakozik a szellőztetőrendszerre ott kicsit vastagabb kell kb. 4-5 mm.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:25:37 »

Nem kellett vennem sehol egy ismerősöm adta tök mind1 milyen csövet teszel bele de lehetőleg vastag falú, vagy vékony de merev falú legyen, hogy a vákuum ne szívja össze.
Vedd le az egyik vákuumtartályról a csöveket dugd rá a használni kívánt csövet szájjal szívd meg ha behúz és úgy is marad a vákuumtartály akkor biztos jó lesz cső.
Mivel így utólag marha okos vagyok az egész műveletet fél óra alatt meg lehet oldani, csak le kell tesztelni egyenként a komponenseket.

Gratulálok, ügyes vagy! Egy dolog nem világos ezzel, honnan lehet hozzáférni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:43:42 »

Gratulálok, ügyes vagy! Egy dolog nem világos ezzel, honnan lehet hozzáférni?
3 vákuumtartály van az egyik ha behajolsz a kormánykerék alá és eltekintesz jobbra-fel a rádió felé, a másikhoz ki kell szedni a rádiót és balra meglátod a 3. a kesztyűtartót ki kell szedni és középen van a ventillátor mellett. Van egy robbantott ábrám majd bescanelem.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:47:49 »

3 vákuumtartály van az egyik ha behajolsz a kormánykerék alá és eltekintesz jobbra-fel a rádió felé, a másikhoz ki kell szedni a rádiót és balra meglátod a 3. a kesztyűtartót ki kell szedni és középen van a ventillátor mellett. Van egy robbantott ábrám majd bescanelem.
Köszönöm a segítséget a scannelt ábrát várom!  Cool
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:58:48 »

Köszönöm a segítséget a scannelt ábrát várom!  Cool
Azt én is Smiley
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 22:50:51 »



ez nem is scannelt  Wink

egyébként piratebay.org    ford catalogo  Wink
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 23:05:00 »



ez nem is scannelt  Wink

egyébként piratebay.org    ford catalogo  Wink
Köszi, azthiszem én elevezek a kalóz öbölbe mert így még mindig nem értem mi micsoda Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2008.07.29 kedd, 00:29:46 »

Ma kiderült a légkondim hibája. A szárító-szűrő adta meg magát, ott eresztette el a gázt.
Csere és most már jó. 2 C°-os levegőt fúj. Mindezt anyaggal 1ütt 28K. Nyaralás előtt ideális.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2008.07.29 kedd, 18:35:54 »

Azt hiszem utolért az akku gond engem is, de kérek egy kis megerősítést:

Reggel leálltam meló előtt, délután beszállok, belső világítás fél erővel ég. Gyújtást ráadva a műszerfal fényei szintén kb. fél erővel. Indítómotor értelemszerűen meg se moccan. Bebikáztuk, átmentem Budafokra elintézni amit kell, ott ugyanez. Betolva indult, hazajöttem.

Menetközben néha (jellemzően fékezéskor) a sebesség- és a fordulatszámmérő leesik nullára, a rádió elhallgat, kb. fél másodperc múlva minden visszaáll. A légzsák visszajelzője 7-es sorozatokat villog.

Itthon megmértem, alaphelyzetben 12.5V, gyújtást ráadva 5V a feszültség.

A kérdés: az akku halt meg és ez hülyített meg minden mást útközben, vagy van valami elektromos gáz, ami tönkretette az akkut?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2008.07.29 kedd, 19:20:01 »

Azt hiszem utolért az akku gond engem is, de kérek egy kis megerősítést:

Reggel leálltam meló előtt, délután beszállok, belső világítás fél erővel ég. Gyújtást ráadva a műszerfal fényei szintén kb. fél erővel. Indítómotor értelemszerűen meg se moccan. Bebikáztuk, átmentem Budafokra elintézni amit kell, ott ugyanez. Betolva indult, hazajöttem.

Menetközben néha (jellemzően fékezéskor) a sebesség- és a fordulatszámmérő leesik nullára, a rádió elhallgat, kb. fél másodperc múlva minden visszaáll. A légzsák visszajelzője 7-es sorozatokat villog.

Itthon megmértem, alaphelyzetben 12.5V, gyújtást ráadva 5V a feszültség.

A kérdés: az akku halt meg és ez hülyített meg minden mást útközben, vagy van valami elektromos gáz, ami tönkretette az akkut?

Most leárazták a Banner és Mammut aksikat Budaörsön az Oszcar-nál . tegnap voltam hoztam árlistát, de bent maradt a melóban.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2008.07.29 kedd, 19:22:57 »

Azt hiszem utolért az akku gond engem is, de kérek egy kis megerősítést:


Itthon megmértem, alaphelyzetben 12.5V, gyújtást ráadva 5V a feszültség.

A kérdés: az akku halt meg és ez hülyített meg minden mást útközben, vagy van valami elektromos gáz, ami tönkretette az akkut?
Ha 5V-ra leesik a feszültség, akkor az aksi tuti halott.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2008.07.29 kedd, 19:57:47 »

A kérdés: az akku halt meg és ez hülyített meg minden mást útközben, vagy van valami elektromos gáz, ami tönkretette az akkut?
Szerintem vidd el autóvillamosságishoz. Ö ki tudja mérni mi lehet a gond.(Aksira a gari csak úgy él, ha villamossági szereli be, és kepecsételi a garit.)
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2008.07.29 kedd, 20:20:16 »

Azt hiszem utolért az akku gond engem is, de kérek egy kis megerősítést:

Reggel leálltam meló előtt, délután beszállok, belső világítás fél erővel ég. Gyújtást ráadva a műszerfal fényei szintén kb. fél erővel. Indítómotor értelemszerűen meg se moccan. Bebikáztuk, átmentem Budafokra elintézni amit kell, ott ugyanez. Betolva indult, hazajöttem.

Menetközben néha (jellemzően fékezéskor) a sebesség- és a fordulatszámmérő leesik nullára, a rádió elhallgat, kb. fél másodperc múlva minden visszaáll. A légzsák visszajelzője 7-es sorozatokat villog.

Itthon megmértem, alaphelyzetben 12.5V, gyújtást ráadva 5V a feszültség.

A kérdés: az akku halt meg és ez hülyített meg minden mást útközben, vagy van valami elektromos gáz, ami tönkretette az akkut?

Inkább generátor. Indítsd be a motort, és 14,8V-nak kell lennie - ha az aksi fel van töltve. Ha nagyon le van merülve, akkor is legalább 14V.
Ha már a motor beindult, az termelne annyi elektromosságot, hogy mindennek jusson.
Ha generátor, a javításában tudok segíteni (tudok egy céget).
Látom, Taksonyi vagy. Itt Mikin van a cég, meg itt tudok egy jó villanyászt is.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.29 kedd, 20:21:53 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2008.07.29 kedd, 22:49:20 »

Köszönöm a tippeket.

Juteszembe, a töltésjelző lámpám nem égett... Ez ad valami támpontot a generátor kérdésre?

Holnap kapok egy kölcsön akkut, azzal is tesztelek, mást sajnos nem lesz időm intézni napközben.
Naplózva
Nobri
Vendég
« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2008.07.30 szerda, 18:33:22 »

Sziasztok.

Nobri vagyok, a múlt héten lettem tulaja egy 97-es MKII.-nek, 1.8 benzin, ghia ( állitólag) kombi.
Mivel még nem volt lehetőségem csináltatni klubkártyát, nem tudom igénybe venni a cromax kedvezményét.
Anyagi helyzetemből adódóan szeretném, ha valaki tudna ebben segiteni nekem.
Nyilván olyasvalakit keresnék, aki pesti, és esetleg holnap 16:45-re az üzlet előtt tudnánk találkozni.
Igy ismeretlenül előre is köszönöm, ha Valaki oda tudna jönni, kérem jelezzen vissza.

Nobri
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.30 szerda, 18:36:34 írta Nobri » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2008.07.30 szerda, 18:45:56 »

Sziasztok.

Nobri vagyok, a múlt héten lettem tulaja egy 97-es MKII.-nek, 1.8 benzin, ghia ( állitólag) kombi.
Mivel még nem volt lehetőségem csináltatni klubkártyát, nem tudom igénybe venni a cromax kedvezményét.
Anyagi helyzetemből adódóan szeretném, ha valaki tudna ebben segiteni nekem.
Nyilván olyasvalakit keresnék, aki pesti, és esetleg holnap 16:45-re az üzlet előtt tudnánk találkozni.
Igy ismeretlenül előre is köszönöm, ha Valaki oda tudna jönni, kérem jelezzen vissza.

Nobri

Vagy felejtsd el a cromaxot, az a legdrágább hely. Olcsóbban is be lehet szerezni alkatrészt. Ha mindenképp zsír új kell valamiből, akkor keresd wyctort a nagyauto topikban, ha bontott kell (és nem motoralkatrész), akkor MKII a 13.kerben.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Nobri
Vendég
« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2008.07.30 szerda, 19:04:04 »

Szia Rocco.

Köszönöm a tanácsot, magpróbálom amit javasoltál.

Nobri
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2008.07.30 szerda, 22:11:14 »

Szia Rocco.

Köszönöm a tanácsot, magpróbálom amit javasoltál.

Nobri

Wyctor-hoz is kell klubkártya!
Nemsokára őszi találkozó gyere el, és Neked is lesz kártyád!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
pitt
Vendég
« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2008.08.02 szombat, 13:30:06 »

Űdvözlet minden forumozónak.
99-es mondeo tulajdonosa vagyok,és segitségre lenne szükségem.
Tünetek: nagyobb nyomattékal valo indulásnál,fékezésnél,induláskor jobbra alátekert kormánynál egy elég nagyot roppanik az eleje valahol.
A kocsit ezekkel a jelekkel vittem szerelöhöz. A javitás elvégezte cserélt jobb első féltengelyt ,és a rugo is el volt törve. Ma kellett menem a "vasért" és a haza fele uton már jöttek is elő a már emlitett hiba jelek. A szerelöt felhivtam
és nagy csodálkozására holnap reggel viszem neki vissza.Szerintetek mi lehet még a baj .Segitsetek egy eddig elégedett sorstársatoknak.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2008.08.02 szombat, 16:03:15 »

A beltérben a műanyag műszerfal és ajtókárpit betéteket szeretném lakkfeketére fényezni. Vajon mindegyik típusú műanyagot lehet megfelelő alapozóval fényezni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:03:20 »

A beltérben a műanyag műszerfal és ajtókárpit betéteket szeretném lakkfeketére fényezni. Vajon mindegyik típusú műanyagot lehet megfelelő alapozóval fényezni?

Plastic primer kell hozzá - áttetsző anyag. Előtte 2* vagy többször le kell mosni szilikon eltávolítóval. A festékbe tehetsz mattítót nem jó ha csillognak
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:10:48 »

Horvátországi nyaralásunk alkalmával mentem 2148 km-t, 7,28-as átlagfogyival. nyes Az 1000-dik kilóméter környékén eltörött a 3 hónapja cserélt Meyle kutyacsont. levele Hazaérkezés után rögtön mentem a Cromax-ba, és már kaptam is a cseredarabot.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:12:33 »

És a tempomat is tette a dolgát. eplus2
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:16:48 »

Sziasztok,

Na befeküdtem vákumcsövet cserélni de nem jártam szerencsével. Ahogy hallgatóztam nekem úgy tűnik, hogy a kapcsoló felől jön a sziszegés és csak bizonyos állásokban. Lehetséges, hogy a kapcsolóim döglöttek meg? Valaki szedett már szét teljesen ilyet? Hogy tudom kivenni a kapcsolókat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:25:24 »

Sziasztok,

Na befeküdtem vákumcsövet cserélni de nem jártam szerencsével. Ahogy hallgatóztam nekem úgy tűnik, hogy a kapcsoló felől jön a sziszegés és csak bizonyos állásokban. Lehetséges, hogy a kapcsolóim döglöttek meg? Valaki szedett már szét teljesen ilyet? Hogy tudom kivenni a kapcsolókat?

A legegő irányát a vákum határozza meg. Szvsz ott lehet a bibi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2008.08.02 szombat, 23:44:57 »

Plastic primer kell hozzá - áttetsző anyag. Előtte 2* vagy többször le kell mosni szilikon eltávolítóval. A festékbe tehetsz mattítót nem jó ha csillognak

Köszi az infót! Szerintem a mattítót kihagyom, mert szép fényes feketén képzelem el krómozott vagy martfém hatású kapcsolókkal. (Ha véletlen olyan szögből sütne rá a nap, hogy vakítana valakit az utastérben, nem nagyon tud, mert fóliázás is lesz az ablakokon.)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2008.08.02 szombat, 23:58:51 »

Köszi az infót! Szerintem a mattítót kihagyom, mert szép fényes feketén képzelem el krómozott vagy martfém hatású kapcsolókkal. (Ha véletlen olyan szögből sütne rá a nap, hogy vakítana valakit az utastérben, nem nagyon tud, mert fóliázás is lesz az ablakokon.)

a szélvédőn is? a műszerfalra leginkább onnan süt a nap.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 00:04:02 »

Köszi az infót! Szerintem a mattítót kihagyom, mert szép fényes feketén képzelem el krómozott vagy martfém hatású kapcsolókkal. (Ha véletlen olyan szögből sütne rá a nap, hogy vakítana valakit az utastérben, nem nagyon tud, mert fóliázás is lesz az ablakokon.)
Én is gondolkodtam rajta, hogy átfestem. Alumínium szerü hatást szerettem volna elérni, még lehet belőle valami.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 00:25:22 »

a szélvédőn is? a műszerfalra leginkább onnan süt a nap.

Nem az egész műszerfal lenne lefújva (akkor üvegszálból kéne megcsinálni az egészet), csak a betétek, keretek, stb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:16:53 »

Sziasztok,
Na befeküdtem vákumcsövet cserélni de nem jártam szerencsével. Ahogy hallgatóztam nekem úgy tűnik, hogy a kapcsoló felől jön a sziszegés és csak bizonyos állásokban. Lehetséges, hogy a kapcsolóim döglöttek meg? Valaki szedett már szét teljesen ilyet? Hogy tudom kivenni a kapcsolókat?

Nekem is sziszeg néha.. Akkor vettem észre, mikor kikapcsoloma ventit, qztán leállítom a motort (a kapcsoló a pöttyben van).. és ekkor lehet hallani egy kedves kis sziszegést...
Nálam is vákuumcsövet kellene cserélni? Ha még egy ideig így marad, akkor milyen hamar öli meg magát a rendszer?  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 10:28:50 »

Nem az egész műszerfal lenne lefújva (akkor üvegszálból kéne megcsinálni az egészet), csak a betétek, keretek, stb.

Tükröződni fog az egész a szélvédőben és nagyon zavaró - mielőtt lekened csinálj egy próbát tegyél oda valami fényes cuccot
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 22:20:29 »



ez nem is scannelt  Wink

egyébként piratebay.org    ford catalogo  Wink

Ez gondolom nem hungáriséül van leirva ugye? Vagy ugy is?
Naplózva
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 09:53:04 »

Hali!

A mai napig minden csodás volt tegnap jót kirándultunk a szeretett vassal, ma reggel viszont teljes K.O., cserbenhagyott, nem indult be, pedig teker-teker, de nem kapja el, néha egyet-kettőt biccen, mintha elkapná, de nem akarja az igazságot.Nem is erőltettem vagy 10 próbálkozás után hagytam.
Van esetleg vmi tippetek, tudom így nem egyszerű, de hátha vkivel már történt ilyen.

Üdv.:Z.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 09:59:07 »

Hali!

A mai napig minden csodás volt tegnap jót kirándultunk a szeretett vassal, ma reggel viszont teljes K.O., cserbenhagyott, nem indult be, pedig teker-teker, de nem kapja el, néha egyet-kettőt biccen, mintha elkapná, de nem akarja az igazságot.Nem is erőltettem vagy 10 próbálkozás után hagytam.
Van esetleg vmi tippetek, tudom így nem egyszerű, de hátha vkivel már történt ilyen.

Üdv.:Z.
Benzines? Dízel?
Naplózva
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 11:33:22 »

1.8 TD. 97-ből.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 11:39:28 »

1.8 TD. 97-ből.

Először nézd meg, nem engedte-e el a gázolajat. Pl pumpáld fel a kis pumpával. Ha ez a baja, majd mondunk tippeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 11:57:12 »

Hali!

Már próbáltam, nem jött be.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 12:40:38 »

Hali!

Már próbáltam, nem jött be.

Még az én tudásomból annyira futja, hogy van rajta egy patron, ami ugye leállítja a motort, azaz engedélyezi a gázolajat.
Szóval azt kellene megnézni, hogy ott megvan-e a 12V.
Meg azt is jó lenne tisztázni, hogy a gázolaj valóban eljut az adagolóhoz - ezt átlátszó csővel teheted meg. Akár kannából, és közvetlenül az adagolóhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 22:58:19 »

Múlt heti akku nyűgömre:

kölcsönakkuval köszöni szépen jól működik, alapjáraton rámérve 14,2 V a feszültség.

Ma jóárasítottam egy Exide akkut, ami még így is többe került, mint amit jószívvel kiadok ilyenekért, de hát ha egyszer kell, akkor kell Smiley Holnap beteszem és remélem örülés lesz a vége, meg nyugi egy ideig.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 23:17:23 »

Múlt heti akku nyűgömre:

kölcsönakkuval köszöni szépen jól működik, alapjáraton rámérve 14,2 V a feszültség.

Ma jóárasítottam egy Exide akkut, ami még így is többe került, mint amit jószívvel kiadok ilyenekért, de hát ha egyszer kell, akkor kell Smiley Holnap beteszem és remélem örülés lesz a vége, meg nyugi egy ideig.
Milyen, és mennyi volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 23:18:07 »

Hali!

A mai napig minden csodás volt tegnap jót kirándultunk a szeretett vassal, ma reggel viszont teljes K.O., cserbenhagyott, nem indult be, pedig teker-teker, de nem kapja el, néha egyet-kettőt biccen, mintha elkapná, de nem akarja az igazságot.Nem is erőltettem vagy 10 próbálkozás után hagytam.
Van esetleg vmi tippetek, tudom így nem egyszerű, de hátha vkivel már történt ilyen.

Üdv.:Z.
Akkor a te aksid Jó!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 23:19:46 »

Múlt heti akku nyűgömre:

kölcsönakkuval köszöni szépen jól működik, alapjáraton rámérve 14,2 V a feszültség.

Ma jóárasítottam egy Exide akkut, ami még így is többe került, mint amit jószívvel kiadok ilyenekért, de hát ha egyszer kell, akkor kell Smiley Holnap beteszem és remélem örülés lesz a vége, meg nyugi egy ideig.
Exide-ot nem adnak ocsó pízér !!
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 23:22:12 »

Milyen, és mennyi volt?
55Ah, Classic, 15e Ft.
A másik opció a Jász-Akku lett volna, ahhoz valahogy nem volt bizalmam Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2008.08.05 kedd, 00:06:27 »

55Ah, Classic, 15e Ft.
A másik opció a Jász-Akku lett volna, ahhoz valahogy nem volt bizalmam Smiley

Én az összes autómba a Jász-akkunál cseréltettem akksit és nem bántam meg!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.