Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:55:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745283 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2008.08.05 kedd, 00:08:01 »

55Ah, Classic, 15e Ft.
A másik opció a Jász-Akku lett volna, ahhoz valahogy nem volt bizalmam Smiley
Na nekem olyan van az autómba még azzal 1ütt vettem. 2szer lemerült már.
Rá van írva, hogy gondozásmentes!
Ez annyit tesz, hogy 1/2 évente kiveszem, feltöltöm löttyel + árammal és visszateszem.
A jövőben szeretnék majd venni 1 Excide-ot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2008.08.05 kedd, 10:20:07 »

Hali!

Este hazaérve, busszal Sad(, csak mepróbáltam megint felpumpálni a gázolajszűrőnél és láss csodát beindult a masina és azóta is indul, elengedte volna a gázolajat vagy valahol dugulása lenne, mit tippeltek?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2008.08.05 kedd, 10:32:19 »

Na nekem olyan van az autómba még azzal 1ütt vettem. 2szer lemerült már.
Rá van írva, hogy gondozásmentes!
Ez annyit tesz, hogy 1/2 évente kiveszem, feltöltöm löttyel + árammal és visszateszem.
A jövőben szeretnék majd venni 1 Excide-ot.

Mindig utána kell tölteni? Hová tűnik a sok folyadék?
Elektromosan tölteni kell? Mi van a generátorral?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2008.08.05 kedd, 10:54:49 »

Mindig utána kell tölteni? Hová tűnik a sok folyadék?
Elektromosan tölteni kell? Mi van a generátorral?
A folyadék a meleg és a töltéskor keletkező pezsgés miatt elpárolog. Ilyenkor hiába tölti a generátor, nincs elektrolit, ezért lemerül. A gondozásmentes aksikban a töltéskor fejlődő gázt különböző trükkökkel úgy vezetik el, hogy a víz bent maradjon, így nem csökken az elektrolit szintje. (Ezt egy aksis oldalon olvastam még valamikor  vigyor3)
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2008.08.05 kedd, 11:36:10 »

Sziasztok,
A magától lezáró központizár problémájára mi a megoldás? Kicsit kezd már idegesíteni meg hát előbb utóbb úgyis bentmarad a kulcs egy ilyen afférkor...  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2008.08.05 kedd, 11:40:12 »

Sziasztok,
A magától lezáró központizár problémájára mi a megoldás? Kicsit kezd már idegesíteni meg hát előbb utóbb úgyis bentmarad a kulcs egy ilyen afférkor...  vigyor3

Az attól függ hogy milyen riasztó van az autódban? Ha elindítod utána zár be, vagy ha kinyitod akkor egy idő után visszazár?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2008.08.05 kedd, 11:43:41 »

A folyadék a meleg és a töltéskor keletkező pezsgés miatt elpárolog. Ilyenkor hiába tölti a generátor, nincs elektrolit, ezért lemerül. A gondozásmentes aksikban a töltéskor fejlődő gázt különböző trükkökkel úgy vezetik el, hogy a víz bent maradjon, így nem csökken az elektrolit szintje. (Ezt egy aksis oldalon olvastam még valamikor  vigyor3)

Ezt én mind vágom, de mindegyik aksi gondozásmentes... nem? Szóval egy ilyen aksival csak akkor kell foglalkozni, ha valami hiba miatt lemerült (bedöglött a generátor, 2 hónapig állt az autó). A savszintet tényleg illik megnézni (már ahol lehet), de az esetek 99%-ában azzal nincs gond, nem szokott elveszni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2008.08.05 kedd, 11:50:37 »

Az attól függ hogy milyen riasztó van az autódban? Ha elindítod utána zár be, vagy ha kinyitod akkor egy idő után visszazár?
Semmilyen Smiley (max ha a kutyát bezárom  eplus2 )
Egyébként teljesen kiszámíthatatlan időkben fogja magát és lezár. Pl volt már olyan, hogy menet közben egyszercsak lezárt de volt már olyan is, hogy kiszállt mellőlem a jobb1-ről az utas, becsukta az ajtót és lezárt. (még szerencse, hogy nem én szálltam ki és nem egyedül voltam)

Előjele az volt, hogy kb fél éve elkezdett menet közben ijesztgetni, olyan hangot adott ki, hogy na most mindjárt lezárok, de mégse.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2008.08.05 kedd, 12:14:51 »

Semmilyen Smiley (max ha a kutyát bezárom  eplus2 )
Egyébként teljesen kiszámíthatatlan időkben fogja magát és lezár. Pl volt már olyan, hogy menet közben egyszercsak lezárt de volt már olyan is, hogy kiszállt mellőlem a jobb1-ről az utas, becsukta az ajtót és lezárt. (még szerencse, hogy nem én szálltam ki és nem egyedül voltam)

Előjele az volt, hogy kb fél éve elkezdett menet közben ijesztgetni, olyan hangot adott ki, hogy na most mindjárt lezárok, de mégse.

A halódó aksi is szokott hasonló problémát okozni. Ha nem az, akkor az egyik ajtó zárja nem jó. Lehet, hogy én kikötném az első 2-őt, ha nem az, a hátsó 2-őt, és így rájönnkék, hol a bibi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2008.08.05 kedd, 12:26:06 »

Semmilyen Smiley (max ha a kutyát bezárom  eplus2 )
Egyébként teljesen kiszámíthatatlan időkben fogja magát és lezár. Pl volt már olyan, hogy menet közben egyszercsak lezárt de volt már olyan is, hogy kiszállt mellőlem a jobb1-ről az utas, becsukta az ajtót és lezárt. (még szerencse, hogy nem én szálltam ki és nem egyedül voltam)

Előjele az volt, hogy kb fél éve elkezdett menet közben ijesztgetni, olyan hangot adott ki, hogy na most mindjárt lezárok, de mégse.

Valamelyik zárad rossz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2008.08.05 kedd, 12:27:11 »

A halódó aksi is szokott hasonló problémát okozni. Ha nem az, akkor az egyik ajtó zárja nem jó. Lehet, hogy én kikötném az első 2-őt, ha nem az, a hátsó 2-őt, és így rájönnkék, hol a bibi.
Akksi mondhatni vadi új, fél éve cseréltem. Hol kell kikötni az ajtót? Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2008.08.05 kedd, 12:52:46 »

Ezt én mind vágom, de mindegyik aksi gondozásmentes... nem? Szóval egy ilyen aksival csak akkor kell foglalkozni, ha valami hiba miatt lemerült (bedöglött a generátor, 2 hónapig állt az autó). A savszintet tényleg illik megnézni (már ahol lehet), de az esetek 99%-ában azzal nincs gond, nem szokott elveszni.
De ez 1 Jászkun Gondozásmentes Akkumlátor  wow1 hehe és ez így működik nálam.
Majd ha veszek másikat nem kell ezt csinálni. Generátor tölt, csak ha már rátöltök löttyöt akkor az áramal se spórólok.
Ezért is érdeklődtem múltkor az általad ajánlott aksiról, csak hát nem válaszoltál.  szomoru1 Na mindegy, mert müxik ez még, majd idővel lesz benne új.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2008.08.05 kedd, 13:23:00 »

Akksi mondhatni vadi új, fél éve cseréltem. Hol kell kikötni az ajtót? Smiley

Leszeded a kárpitot, és le tudod húzni a zárról. De akár azt a kábelköteget is lekötheted, ami a zsanérnál van, és megy az ajtóra.
Max az a hangszóród elhalkul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2008.08.05 kedd, 15:42:09 »

Akksi mondhatni vadi új, fél éve cseréltem. Hol kell kikötni az ajtót? Smiley

Csak a két első ajtó a vezérlős ezért ahogy olvastam valószínű hogy a jobb első ajtód a ludas a dologban!

Szedd szét és jól fújd be mindenhol kontaktspay-vel és meglátod jó lesz! Nekem egyáltalán nem működött,  szétszedtem és egy pár napon belül megjavult! Nemrég szedtem szét de a szerelésről nem csináltam képeket csak a zárról! Ha gondolod azt felteszem neked ha az segít bár az enyém Ghia ezért a zár vezérli a riasztót és a hátsó ajtók reteszelését is ezért ez a típus egy kicsit komolyabb de nem tudom milyen van a te autódban!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2008.08.05 kedd, 15:47:54 »

Csak a két első ajtó a vezérlős ezért ahogy olvastam valószínű hogy a jobb első ajtód a ludas a dologban!

Szedd szét és jól fújd be mindenhol kontaktspay-vel és meglátod jó lesz! Nekem egyáltalán nem működött,  szétszedtem és egy pár napon belül megjavult! Nemrég szedtem szét de a szerelésről nem csináltam képeket csak a zárról! Ha gondolod azt felteszem neked ha az segít bár az enyém Ghia ezért a zár vezérli a riasztót és a hátsó ajtók reteszelését is ezért ez a típus egy kicsit komolyabb de nem tudom milyen van a te autódban!
Hú a képeket megköszönném, hátha segít majd a szerelésben worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2008.08.05 kedd, 16:02:01 »

Hú a képeket megköszönném, hátha segít majd a szerelésben worship

Parancsolj:

http://kepfeltoltes.hu/view/080805/896874501K_p015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080805/K_p016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080805/10085777K_p017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha megakadsz valahol vagy info kellene akkor hívj fel nyugodtan!  wave Sok sikert!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2008.08.05 kedd, 16:11:47 »

Köszi, csak hétvégi program lesz (ha ráérek hétvégén - nálam ez sosem 100%...)
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2008.08.05 kedd, 20:24:00 »

Ezt én mind vágom, de mindegyik aksi gondozásmentes... nem? Szóval egy ilyen aksival csak akkor kell foglalkozni, ha valami hiba miatt lemerült (bedöglött a generátor, 2 hónapig állt az autó). A savszintet tényleg illik megnézni (már ahol lehet), de az esetek 99%-ában azzal nincs gond, nem szokott elveszni.
Ami nem gondozásmentes, annál nyáron hetente,
télen havonta ellenőrizni kell a folyadék szintjét.
Szükség esetén desztvizzel utántölteni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2008.08.05 kedd, 20:25:13 »

Ami nem gondozásmentes, annál nyáron hetente,
télen havonta ellenőrizni kell a folyadék szintjét.
Szükség esetén desztvizzel utántölteni.

Desztvízzel addig lehet, amíg nem túl híg a lötty.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2008.08.05 kedd, 20:41:36 »

Desztvízzel addig lehet, amíg nem túl híg a lötty.
Elméletileg a sav nem párolog, de érdemes évente elektrolitszintet mérni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2008.08.05 kedd, 20:46:49 »

Elméletileg a sav nem párolog, de érdemes évente elektrolitszintet mérni.

Lada korszakról perion aksival beszélgettek?   wow1 A mai aksiknál bőven elég évente 2* megnézni a szintet (nyár elején és téli szezon előtt) ,ha kell, pótolni desztillált vízzel orvosi fecskendőnyi elég cellánként csepegtetve Wink
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2008.08.05 kedd, 21:03:56 »

Lada korszakról perion aksival beszélgettek?   wow1 A mai aksiknál bőven elég évente 2* megnézni a szintet (nyár elején és téli szezon előtt) ,ha kell, pótolni desztillált vízzel orvosi fecskendőnyi elég cellánként csepegtetve Wink
Nekem még az IFA-bol maradtak ezek az emlékek. hehe
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2008.08.06 szerda, 18:34:46 »

Lada korszakról perion aksival beszélgettek?   wow1 A mai aksiknál bőven elég évente 2* megnézni a szintet (nyár elején és téli szezon előtt) ,ha kell, pótolni desztillált vízzel orvosi fecskendőnyi elég cellánként csepegtetve Wink

van olyan aki a számokat megjegyzi, csak eccerűen összekeveri. 2évente eccer nézi meg, és olyankor dézsával töltené legszívesebben, csak ne kelljen másikat venni nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2008.08.08 péntek, 19:09:48 »

De ez 1 Jászkun Gondozásmentes Akkumlátor  wow1 hehe és ez így működik nálam.
Majd ha veszek másikat nem kell ezt csinálni. Generátor tölt, csak ha már rátöltök löttyöt akkor az áramal se spórólok.
Ezért is érdeklődtem múltkor az általad ajánlott aksiról, csak hát nem válaszoltál.  szomoru1 Na mindegy, mert müxik ez még, majd idővel lesz benne új.

Azért nem tudsz jobb aksit venni, mert a Jászkun soha nem akar tönkremenni.  smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2008.08.09 szombat, 21:19:13 »

Azért nem tudsz jobb aksit venni, mert a Jászkun soha nem akar tönkremenni.  smile
eljen hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2008.08.10 vasárnap, 00:57:22 »

ST spoilerek!  Van igény rá a klubban? Eredeti pontos másolata, szóval minek venné meg a gyári műanyagot bárki is bontóban is duplaennyiért (MKII klubtagnál nem duplaennyi, ha éppen van nála)?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 21:19:44 »

Ez gondolom nem hungáriséül van leirva ugye? Vagy ugy is?
bocsi egy kicsit későn nyaralni voltam  worship
a program spanyol, angol vagy portugál nyelven élvezhető  Undecided
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 21:21:53 »

Nekem is sziszeg néha.. Akkor vettem észre, mikor kikapcsoloma ventit, qztán leállítom a motort (a kapcsoló a pöttyben van).. és ekkor lehet hallani egy kedves kis sziszegést...
Nálam is vákuumcsövet kellene cserélni? Ha még egy ideig így marad, akkor milyen hamar öli meg magát a rendszer?  wave
amíg működik szerintem ne foglalkozz vele, majd ha elromlik ráérsz akkor matatni
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 21:25:07 »

nekem most olyan bajom van a gépsassal, hogy ha esik az eső akkor nem tudom lezárni az ajtókat, gondolom vhol beázik kérnék ötletteket hol keressem a bajt. vagy legalább azt, hogy hogy tudom ilyenkor bezárni az autót, ki lehet-e iktatni az ajtók zárellenőrzését ?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 21:27:57 »

nekem most olyan bajom van a gépsassal, hogy ha esik az eső akkor nem tudom lezárni az ajtókat, gondolom vhol beázik kérnék ötletteket hol keressem a bajt. vagy legalább azt, hogy hogy tudom ilyenkor bezárni az autót, ki lehet-e iktatni az ajtók zárellenőrzését ?

Ajtócsatlkozókat széttekered WD40 és utána Ford fehér zsír vagy Berner zsir spray és újra összecsavarod
Naplózva
chriska
Vendég
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:37:32 »

Csuhajja!
MK2 1.8 TD motorral szeretnék utólagosan tempomatot beszerelni - feltéve, ha lehetséges. Ha valakinek már sikerült, kérem értesítsen a tapasztalatcsere végett. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm, üdv,

Krisztián
30/ 580 0228
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:54:24 »

Csuhajja!
MK2 1.8 TD motorral szeretnék utólagosan tempomatot beszerelni - feltéve, ha lehetséges. Ha valakinek már sikerült, kérem értesítsen a tapasztalatcsere végett. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm, üdv,

Krisztián
30/ 580 0228

TD be gyárilag nem volt tempomat - www.transaurus.hu itt tudsz venni utólagost amit be lehet építeni bármibe - kb 40eFt + beszerelés. Clubtagoknak 5-10% kedvezmény van oda. (Gyári szett bontottan 35eFt)
Naplózva
chriska
Vendég
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:05:40 »

TD be gyárilag nem volt tempomat - www.transaurus.hu itt tudsz venni utólagost amit be lehet építeni bármibe - kb 40eFt + beszerelés. Clubtagoknak 5-10% kedvezmény van oda. (Gyári szett bontottan 35eFt)

Azt már hallottam, hogy nem szerelték gyárilag. Szóval, ha jól értem, 35k + beszerelés. Ez utóbbit ki/hol/mikor és mennyiért tudná elkövetni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:21:12 »

Azt már hallottam, hogy nem szerelték gyárilag. Szóval, ha jól értem, 35k + beszerelés. Ez utóbbit ki/hol/mikor és mennyiért tudná elkövetni?

35K a benzines 4 6 hengeres szett bontott. Dieselbe nem tud működni - elméletbe igen de gyakorlatba senki nem épitette be Shadow probálta nem jött össze eladta egy benyásnak. Szóval marad a waeco megoldása. Beszerelésbe Vik mestert kéne megkérdezni vállal-e ilyet is.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:19:11 »

Ma a városban egy erősebb gyorsításnál vmi rossz zajt hallottam.. nem tudom mihez hasonlítani.. vmi olyasmi hang volt mint a régi dízeles bálnamerciknek...
(benzines ótóm van eplus2)
Hazafele megfüleltem mégegyszer, de akkor már nem csinálta..
Lehet h semmi jelentősége nincs, de azért leírtam..  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:21:28 »

Ma a városban egy erősebb gyorsításnál vmi rossz zajt hallottam.. nem tudom mihez hasonlítani.. vmi olyasmi hang volt mint a régi dízeles bálnamerciknek...
(benzines ótóm van eplus2)
Hazafele megfüleltem mégegyszer, de akkor már nem csinálta..
Lehet h semmi jelentősége nincs, de azért leírtam..  wave
Nem olyan, mintha szenvednének a szelepek amikor egy erősebb gyorsításra kéred őket? Ilyen ciccegés... Nekem ilyen hangom van Smiley Ez egyébként a vadiúj Fiestámban is megvolt...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:26:35 »

Nem olyan, mintha szenvednének a szelepek amikor egy erősebb gyorsításra kéred őket? Ilyen ciccegés... Nekem ilyen hangom van Smiley Ez egyébként a vadiúj Fiestámban is megvolt...

Először én is ilyenre gondoltam, de ma halottam először.. és délutánra el is mult..
Pedig nem is pörgettem annyira a motort..  Undecided
Majd holnap fülelek még
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:28:32 »

Először én is ilyenre gondoltam, de ma halottam először.. és délutánra el is mult..
Pedig nem is pörgettem annyira a motort..  Undecided
Majd holnap fülelek még

Csörögnek a szelepek: jellemzően alacsonyabb fordulaton hirtelen rálépsz a gázra, és becsörögnek a szelepek.
Ez azért van, mert öngyulladással előbb begyullad (pl nem elég az oktánszám).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:34:21 »

Csörögnek a szelepek: jellemzően alacsonyabb fordulaton hirtelen rálépsz a gázra, és becsörögnek a szelepek.
Ez azért van, mert öngyulladással előbb begyullad (pl nem elég az oktánszám).
Ha a szelep csörög, az már rég rossz, mert akkor a dugattyúval találkozik...
Amit Te írsz, az a kopogásos égés (köznyelvben csörgés), de nem a szelep csörög, hanem magának az idő előtti gyulladásnak (robbanásnak) hangját hallod.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:40:07 »

Áhh.. értem Wink
Akkor ez valamennyire noormális?
Nálam nem alacsony fordulaton csinálta, kettesben gyorsítottam kb 20ról 50ig.. és folyamatosan csörgött..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:48:16 »

Áhh.. értem Wink
Akkor ez valamennyire noormális?
Nálam nem alacsony fordulaton csinálta, kettesben gyorsítottam kb 20ról 50ig.. és folyamatosan csörgött..
Semennyire sem normális.

Ha ez valóban csörgés, akkor ne erőltesd.
Hosszútávon, ha sokat csinálja, még a dugók elolvadása is előfordulhat (láttam ilyet Sad)

Első körben fogyaszd ki a benzint ami a kocsiban van, és tankolj rá valami tuti jó minőségűt.
Próbáld ki azzal. Nekem is volt ilyen pár hete, rendbe jött.

Ha nem oldódik meg, akkor minél előbb irány valami jó szerelő, és átnézni hogy mitől lehet.
Naplózva
chriska
Vendég
« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2008.08.13 szerda, 19:00:47 »

35K a benzines 4 6 hengeres szett bontott. Dieselbe nem tud működni - elméletbe igen de gyakorlatba senki nem épitette be Shadow probálta nem jött össze eladta egy benyásnak. Szóval marad a waeco megoldása. Beszerelésbe Vik mestert kéne megkérdezni vállal-e ilyet is.

Vik mestert pontosan hogyan fogom tudni megtalálni? (taglista: ... )
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2008.08.13 szerda, 20:59:25 »

Vik mestert pontosan hogyan fogom tudni megtalálni? (taglista: ... )
sms-ben, ment a névjegye SZŐR!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2008.08.13 szerda, 23:39:44 »

sziasztok
ferdehátú mk2 és mk1 kalaptartó különbözik egymásól?
bye
Naplózva
veszet
Vendég
« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 07:45:36 »

Ajtócsatlkozókat széttekered WD40 és utána Ford fehér zsír vagy Berner zsir spray és újra összecsavarod
köszi, kipróbálom
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2008.08.16 szombat, 00:26:14 »

saysztok!Tud vki segíteni ,hogy mitől lehet az hogy a  klíma (digit) szépen megy,aztán gondol 1 et és elkezd fűteni?Pollenszűrőt cseréltem és gáz is van benne elég

Csak 1 x írd be! Felesleges több helyre! A V6 topikban már válaszoltam.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:04:59 »

Sziasztok. Elsö szélvédö(sima nem füthetö)-t hol találok ujjat és legolcsobb áron?  worship
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 19:58:33 »

Sziasztok. Elsö szélvédö(sima nem füthetö)-t hol találok ujjat és legolcsobb áron?  worship

 wave  Hát próbáld MK2-őt. Biztosan tud segíteni.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 20:47:51 »

Sziasztok. Elsö szélvédö(sima nem füthetö)-t hol találok ujjat és legolcsobb áron?  worship
Ne vegyél bontottat, csak újat szabad!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 22:55:01 »

Ne vegyél bontottat, csak újat szabad!

Tudom.Már egyszer megszivtam egy ilyesmit a BMW-nél.Megvettem bontoban (az égvilágon semmi repedés felverödés nem látszott rajta),berakták és ahogy bele ültem szét repedt az egész.(gondolom feszitett valahol és esetleg lehetett rajta egy hajszál repedés vagy nem tom).Aztán irány szélvédöshöz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.