Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:15:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745476 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2008.09.05 péntek, 12:58:40 »

Tekert már valaki vissza kilóméterórát? Az előző motorral lefutott kilómétert akarom visszahajtani a jelenlegi motorban lévőre. Még nem szedtem szét az órát, de ha sor kerül rá, akkor sem biztos, hogy egyértelmű lesz, hogyan fogjak hozzá, ezért kérdezem, hátha van benne valami nehézség.
Én az enyémben poénból igen. Semmi trükk, kiveszed, az óra hátulján ha még van plomba (matrica...stb) leveszed, és a számgörgőket hátul látni fogod. Óvatosan kézzel, vagy kis méretű csavarhűzóval tekered (amenyik irányban engedi) a kívánt értékhelyet a kívánt számig. Műanyag, a fogaskerék típusú kialakítás miatt óvatosan tekerd, ne törjenek le a barázdák, mert nem fog járni.
Sok sikert ! Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2008.09.05 péntek, 12:59:12 »

Tekert már valaki vissza kilóméterórát? Az előző motorral lefutott kilómétert akarom visszahajtani a jelenlegi motorban lévőre. Még nem szedtem szét az órát, de ha sor kerül rá, akkor sem biztos, hogy egyértelmű lesz, hogyan fogjak hozzá, ezért kérdezem, hátha van benne valami nehézség.

Én MKI ben szedtem már szét (sztem a tied ugyanaz) de nem egyszerű. Addig könnyű, hogy a kezedben van a kis tengelyre felfűzött kerekekkel ellátott henger. De onnan. Kis műanyag lapocskák vannak a kerekek között és roppant törékenynek tűnik. Énnem mertem bántani. De van ha van türelmed, meg ügyes kezed akkor hajrá!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:00:33 »

Köszi a válaszokat! worship
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:00:55 »

Én MKI ben szedtem már szét (sztem a tied ugyanaz) de nem egyszerű. Addig könnyű, hogy a kezedben van a kis tengelyre felfűzött kerekekkel ellátott henger. De onnan. Kis műanyag lapocskák vannak a kerekek között és roppant törékenynek tűnik. Énnem mertem bántani. De van ha van türelmed, meg ügyes kezed akkor hajrá!
Annyira nem kell sajánláni, kicsit kattan, de azért nem olyan könnyen törik az! Amúgy kicsit félre kell húzni a görgőt a másiktól távolabb, mert a fogaik egymáshoz érnek, úgy viszont kevésbé, és könnyebb tekerni. Jó játék Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:05:14 »

Annyira nem kell sajánláni, kicsit kattan, de azért nem olyan könnyen törik az! Amúgy kicsit félre kell húzni a görgőt a másiktól távolabb, mert a fogaik egymáshoz érnek, úgy viszont kevésbé, és könnyebb tekerni. Jó játék Tongue
Autókereskedőnek már jó lennél  eplus2
Bár a tiédet is szépen előre tekerték a "kollégák"  eplus2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:07:24 »

Tekert már valaki vissza kilóméterórát? Az előző motorral lefutott kilómétert akarom visszahajtani a jelenlegi motorban lévőre. Még nem szedtem szét az órát, de ha sor kerül rá, akkor sem biztos, hogy egyértelmű lesz, hogyan fogjak hozzá, ezért kérdezem, hátha van benne valami nehézség.

Egy frekvencia generátorral tudod tekerni az órát - előre! pár napra kiteszed az asztalra és körbeér, szét se kell szedni, megmaradnak a számok egy vonalban.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:24:22 »

Autókereskedőnek már jó lennél  eplus2
Bár a tiédet is szépen előre tekerték a "kollégák"  eplus2
Hál istennek az "új" már digitális, és van szervízkönyv is egy ideig, reálisnak tűnik. 2000-es évjárat, 134.000 km
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:25:39 »

Hál istennek az "új" már digitális, és van szervízkönyv is egy ideig, reálisnak tűnik. 2000-es évjárat, 134.000 km
Majd este megsasoljuk  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:33:44 »

Egy frekvencia generátorral tudod tekerni az órát - előre! pár napra kiteszed az asztalra és körbeér, szét se kell szedni, megmaradnak a számok egy vonalban.

Huh? ha megpörgeted 200-zal, mennyi idő alatt gurul mondjuk 900 000 kilométert? 4500 óra, ami 187 nap.
Ha 1 nap alatt akarod, hogy körbeérjen, 187*200=37 400. Tehát ennyivel kell mennie az autónak.
Ha nem tudod kikötni a km órát, ekkora frekivel nem szabad meghajtani.
De lehet, hogy van benne védelem, hogy 400-nál gyorsabban nem tud menni.
Azzal csak 93 nap, amíg körbeér.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:41:18 »

Huh? ha megpörgeted 200-zal, mennyi idő alatt gurul mondjuk 900 000 kilométert? 4500 óra, ami 187 nap.
Ha 1 nap alatt akarod, hogy körbeérjen, 187*200=37 400. Tehát ennyivel kell mennie az autónak.
Ha nem tudod kikötni a km órát, ekkora frekivel nem szabad meghajtani.
De lehet, hogy van benne védelem, hogy 400-nál gyorsabban nem tud menni.
Azzal csak 93 nap, amíg körbeér.

De jó a terv Wink
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:43:10 »

De jó a terv Wink
Jó bizony! Mivel úgysem ugyan oda akarja visszatekerni, ahol most áll, nem kell teljesen körbe érnie!!! 90 nap simán elég lesz!  nyes nyes nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:44:56 »

Jó bizony! Mivel úgysem ugyan oda akarja visszatekerni, ahol most áll, nem kell teljesen körbe érnie!!! 90 nap simán elég lesz!  nyes nyes nyes

Azért írtam 900e-et.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:47:54 »

Azért írtam 900e-et.
Bocs Rocco, akkor mégis 93 nap. Végülis, alig több mint 3 hónap  Roll Eyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:50:11 »

Bocs Rocco, akkor mégis 93 nap. Végülis, alig több mint 3 hónap  Roll Eyes

Semmi gond, Szendre, mindenki hibázhat.  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2008.09.05 péntek, 13:57:49 »

Semmi gond, Szendre, mindenki hibázhat.  Wink
nyes
Azért írtam Roccot, mert gondoltam, hogy ő az aki megörült a 90 napnak, erre kiderült, hogy mégiscsak 93  hehe
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:00:42 »

Jé óra topic  wow1
A pontos idővel nem foglalkoztok , gaz óra tekerők  hehe
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:07:01 »

 ejnye1 Nem figyelsz, itt csak a motor futásteljesítményéhez lesz állítva az óra  eplus2
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:10:25 »

ejnye1 Nem figyelsz, itt csak a motor futásteljesítményéhez lesz állítva az óra  eplus2
De figyelek , akkor egy tizenéves vas új motorral az 0 km ( szélsőséges pl )  fejvakaras
Kicserélem a motort ,minek babrálni a km órát ?
Szegény Domi új mocit vesz a vasába , akkor 0 km-es lesz  Roll Eyes
Ja és ez csak az ÉN véleményem  worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.05 péntek, 14:14:38 írta csaba14 » Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:24:15 »

nyes
Azért írtam Roccot, mert gondoltam, hogy ő az aki megörült a 90 napnak, erre kiderült, hogy mégiscsak 93  hehe

Jó jó 90 nap de a matrica sérülésmentes marad az óradobozon!!! az már vudu
Naplózva
londe
Vendég
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:27:17 »

Sziasztok, segítsetek kérlek! 1997-es Mondeo II-m van, digit klímás, de sok baj van vele. A fő hiba az, hogy amint bekapcsolom a klímát, abban a pillanatban felmegy a fordulatszám 1700-2000 körülre. És ez az állapot mindaddig fennáll, amíg a klíma be van kapcsolva. Lehet, hogy nem is a klíma a rossz, hanem valami elektromos baj lehet? Persze hideget sem fúj... tehát mégis a klíma? Először csak néha ment fel a fordulatszám, és addig fújta a hideget, de most már egyáltalán nem. Annyian látták már, de senki sem tudja mi lehet! Ezért is jöttem ide, itt annyi jó fej és nagytudású emberke van, hátha...
A belső hőmérséklet érzékelőt már pucolgattam, hol 88, hol 62 a kód a teszt után (de 88-nál is felmegy a fordulat). A gáz rendben van benne.
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni.
Péter
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:41:30 »

Sziasztok, segítsetek kérlek! 1997-es Mondeo II-m van, digit klímás, de sok baj van vele. A fő hiba az, hogy amint bekapcsolom a klímát, abban a pillanatban felmegy a fordulatszám 1700-2000 körülre. És ez az állapot mindaddig fennáll, amíg a klíma be van kapcsolva. Lehet, hogy nem is a klíma a rossz, hanem valami elektromos baj lehet? Persze hideget sem fúj... tehát mégis a klíma? Először csak néha ment fel a fordulatszám, és addig fújta a hideget, de most már egyáltalán nem. Annyian látták már, de senki sem tudja mi lehet! Ezért is jöttem ide, itt annyi jó fej és nagytudású emberke van, hátha...
A belső hőmérséklet érzékelőt már pucolgattam, hol 88, hol 62 a kód a teszt után (de 88-nál is felmegy a fordulat). A gáz rendben van benne.
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni.
Péter

A klímacsőbe van 2 nyomáskapcsoló az egyik a magasnyomású oldalon 4 érintkezős valahol a kiegyenlítő környékén. A másik a szűrőben az aksi alatti részen - alu flakon - 2 érintkezős.Ezek jele alapján teker jobban a motor, ha klíma bekapcsolva - de nem 1800 ra kéne beállni. Lehet más baj is van gyertya, gyertyakábel ?
Klímatöltő gépet ráakasztva lehet figyelni a működésüket és autodata hozza is a jó értékeket mit kell mérni bizonyos hőmérséklet mellett.
A motor V6 vagy Zetec, esetleg TD?
Naplózva
londe
Vendég
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:52:06 »

A klímacsőbe van 2 nyomáskapcsoló az egyik a magasnyomású oldalon 4 érintkezős valahol a kiegyenlítő környékén. A másik a szűrőben az aksi alatti részen - alu flakon - 2 érintkezős.Ezek jele alapján teker jobban a motor, ha klíma bekapcsolva - de nem 1800 ra kéne beállni. Lehet más baj is van gyertya, gyertyakábel ?
Klímatöltő gépet ráakasztva lehet figyelni a működésüket és autodata hozza is a jó értékeket mit kell mérni bizonyos hőmérséklet mellett.
A motor V6 vagy Zetec, esetleg TD?

A motor Zetec. Én meg egyáltalán nem értek hozzá, bár az eddigieket még úgy-ahogy felfogtam. Tudsz esetleg Bp-en valakit, aki meg tudja nézni/mérni ezeket, és megbízható is?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:59:21 »

A motor Zetec. Én meg egyáltalán nem értek hozzá, bár az eddigieket még úgy-ahogy felfogtam. Tudsz esetleg Bp-en valakit, aki meg tudja nézni/mérni ezeket, és megbízható is?

A főoldalon van egy Klímás társaság aki várja a clubtagokat Style intézte kedvezményes nem lehúzós hely és szagszerűek.
Naplózva
londe
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2008.09.05 péntek, 15:02:55 »

A főoldalon van egy Klímás társaság aki várja a clubtagokat Style intézte kedvezményes nem lehúzós hely és szagszerűek.

Köszönöm szépen, meg fogom látogatni őket. Még egyszer köszi a segítséget.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2008.09.05 péntek, 19:15:18 »

Tekert már valaki vissza kilóméterórát? Az előző motorral lefutott kilómétert akarom visszahajtani a jelenlegi motorban lévőre. Még nem szedtem szét az órát, de ha sor kerül rá, akkor sem biztos, hogy egyértelmű lesz, hogyan fogjak hozzá, ezért kérdezem, hátha van benne valami nehézség.
Szia! Az órát nem lehet kicserélni? (akkor nem kéne tekergetni)
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
zzoollyy
Vendég
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 10:36:58 »

Hali!
Megint előjött a "nem indulok be reggel" problémám, pedig azt hittem, hogy a gázolajszűrő csere megoldotta ezt a gondot.Viszont most tekertettem elég sokáig és beindul, az a tippem, hogy valahol elengedi a gázolajat, van vmi tippetek honnan kezdjem el a kutakodást, vagy valakinek nem volt ilyen problémája?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 20:30:06 »

Hali!
Megint előjött a "nem indulok be reggel" problémám, pedig azt hittem, hogy a gázolajszűrő csere megoldotta ezt a gondot.Viszont most tekertettem elég sokáig és beindul, az a tippem, hogy valahol elengedi a gázolajat, van vmi tippetek honnan kezdjem el a kutakodást, vagy valakinek nem volt ilyen problémája?

Izzítógyertyák rendben? Levegősödés? Adagoló töltőnyomás?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 20:34:14 »

Hali!
Megint előjött a "nem indulok be reggel" problémám, pedig azt hittem, hogy a gázolajszűrő csere megoldotta ezt a gondot.Viszont most tekertettem elég sokáig és beindul, az a tippem, hogy valahol elengedi a gázolajat, van vmi tippetek honnan kezdjem el a kutakodást, vagy valakinek nem volt ilyen problémája?


Átlátszó csövekkel kezd. Legalább látod, mi a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 20:42:04 »

Hali!
Megint előjött a "nem indulok be reggel" problémám, pedig azt hittem, hogy a gázolajszűrő csere megoldotta ezt a gondot.Viszont most tekertettem elég sokáig és beindul, az a tippem, hogy valahol elengedi a gázolajat, van vmi tippetek honnan kezdjem el a kutakodást, vagy valakinek nem volt ilyen problémája?



Ha van lehetőséged jejtőn megállni éjszakára próbáldd ki, Ha lefelé van az autó eleje és könnyen indul, Ha felfelé van az eleje nehezen indul akkor adagoló levegősödik. Nekem ezzel a modszerrel sikerült kiszűrni annó a hibát. A lucas adagoló nehezen légteleniti ki magát. Vagy próbáldd meg indulás előtt a tápszivattyuval felpunpálni a nyomást.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2008.09.12 péntek, 21:07:10 »

Uraim, nagy nagy szükségem lenne a szakértelmetekre! Ime a bajom: két-három hónapja berosált a vizpumpám, iszonyuan melegedett a motor, vidékről alig tudtam hazajonni. Ki lett cserelve, a baj meg mindig fennalt. Kiderült, hogy kinyírta a termosztatot. Az is ki lett cserelve. Elvileg minden ok, terhelés alatt, palyan, megpakolva a mutato kozep alatt rendesen. Varosban viszont úgy érzem, hogy gyakran bekapcsol a ventilátor, legalábbis szerintem. 20-25 perc utazas varosban, hazajottem, allo autonál a motor felmelegedett, mutató felment háromnegyedig, szépen bekapcsolt a ventilátor, mutato latvanyosan lement kozep ala kicsivel. Tovabbjart a motor, kb 3-4 perc mulva megint felment a mutató háromnegyedig, megint bekapcsolt a ventillator. A szerelőm szerint meleg van, ez természetes. Dugóban, álló autónál gyakori ventilálás nem gond. Nem ismerem túlzottan a Mondeokat, ez az első nyara a kocsinak nálam. 1,8 Zetec. Szerintetek ez valóban természetes???
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2008.09.13 szombat, 07:09:34 »

Uraim, nagy nagy szükségem lenne a szakértelmetekre! Ime a bajom: két-három hónapja berosált a vizpumpám, iszonyuan melegedett a motor, vidékről alig tudtam hazajonni. Ki lett cserelve, a baj meg mindig fennalt. Kiderült, hogy kinyírta a termosztatot. Az is ki lett cserelve. Elvileg minden ok, terhelés alatt, palyan, megpakolva a mutato kozep alatt rendesen. Varosban viszont úgy érzem, hogy gyakran bekapcsol a ventilátor, legalábbis szerintem. 20-25 perc utazas varosban, hazajottem, allo autonál a motor felmelegedett, mutató felment háromnegyedig, szépen bekapcsolt a ventilátor, mutato latvanyosan lement kozep ala kicsivel. Tovabbjart a motor, kb 3-4 perc mulva megint felment a mutató háromnegyedig, megint bekapcsolt a ventillator. A szerelőm szerint meleg van, ez természetes. Dugóban, álló autónál gyakori ventilálás nem gond. Nem ismerem túlzottan a Mondeokat, ez az első nyara a kocsinak nálam. 1,8 Zetec. Szerintetek ez valóban természetes???
Hogy bekapcsol a ventilátor az dugóban még lehet természetes, de a mutatónak középen kell állnia, mint a cövek! Szerintem az új termosztát is rossz (vagy rosszabb esetben valami baja lett a motornak a túlmelegedés miatt, de ne ez legyen!). Meg kéne mérni, hány foknál nyit az a termosztát.  integet2
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2008.09.13 szombat, 13:54:06 »

Hogy bekapcsol a ventilátor az dugóban még lehet természetes, de a mutatónak középen kell állnia, mint a cövek! Szerintem az új termosztát is rossz (vagy rosszabb esetben valami baja lett a motornak a túlmelegedés miatt, de ne ez legyen!). Meg kéne mérni, hány foknál nyit az a termosztát.  integet2

 :worship:Köszi!!!!Ez lehetséges! Ezek szerint a mutatónak nem szabad kilengenie. Hogyan tudom mérni, hogy hány fokon nyit a venti? Nem lehet a hőmérséklet-jeladó gondja? ELEGEM VAN!!! El vagyok keseredve!  :rinya:Engem az idegesít, hogy egy álló autónál,ahol nincs terhelés, motor alapjáraton, hogyan tud felmelegedni úgy a motor,hogy kelljen neki a venti? Ráadásul 5 percenként? Eddig mondjuk semi komolyabb gond, mert szépen visszahűti, a vízpumpa meg forgatja a vizet szépen, a venti totál forró levegőt hajt. A motornak milyen gondja lehet? Megfőzhettem a tömítéseket?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2008.09.13 szombat, 14:06:48 »

:worship:Köszi!!!!Ez lehetséges! Ezek szerint a mutatónak nem szabad kilengenie. Hogyan tudom mérni, hogy hány fokon nyit a venti? Nem lehet a hőmérséklet-jeladó gondja? ELEGEM VAN!!! El vagyok keseredve!  :rinya:Engem az idegesít, hogy egy álló autónál,ahol nincs terhelés, motor alapjáraton, hogyan tud felmelegedni úgy a motor,hogy kelljen neki a venti? Ráadásul 5 percenként? Eddig mondjuk semi komolyabb gond, mert szépen visszahűti, a vízpumpa meg forgatja a vizet szépen, a venti totál forró levegőt hajt. A motornak milyen gondja lehet? Megfőzhettem a tömítéseket?
Egy hőmérővel méred a termosztát háznál a hőfokot, mikor a hűtő felé menő cső elkezd melegedni, akkor nyit. Másik megoldás, hogy kiszeded a termosztátot és egy fazék vízben felteszed a tűzhelyre. Itt látni fogod fizikailag a termosztáton mikor nyit.
Ha áll az autó de jár a motor és nem nyit ki a termosztát, fel is tudja forralni a vizet.
Hogy a motornak milyen gondja lehet? Szerintem a hengerfej vagy a tömítése szokott gondot okozni megfőzés után, de majd biztos írnak a szakértők is infókat erről.
Mostanában elég sz@r termosztátokat gyártanak, sokan panaszkodtak. Fusim szokott ajánlani egy márkát, ami jó, meg kéne kérdezd tőle. Esetleg neki vannak még ötletei, nagy szakértője a Mondeonak!
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2008.09.13 szombat, 14:35:26 »

Egy hőmérővel méred a termosztát háznál a hőfokot, mikor a hűtő felé menő cső elkezd melegedni, akkor nyit. Másik megoldás, hogy kiszeded a termosztátot és egy fazék vízben felteszed a tűzhelyre. Itt látni fogod fizikailag a termosztáton mikor nyit.
Ha áll az autó de jár a motor és nem nyit ki a termosztát, fel is tudja forralni a vizet.
Hogy a motornak milyen gondja lehet? Szerintem a hengerfej vagy a tömítése szokott gondot okozni megfőzés után, de majd biztos írnak a szakértők is infókat erről.
Mostanában elég sz@r termosztátokat gyártanak, sokan panaszkodtak. Fusim szokott ajánlani egy márkát, ami jó, meg kéne kérdezd tőle. Esetleg neki vannak még ötletei, nagy szakértője a Mondeonak!

Nekem is Fusim adta az ötletet. Gates termosztát.Én is megvettem.Én is azt hallottam hogy egy jó darab.Nekem is ilyen problémám van a höfok mutatoval.Rendes menetszélnél lent van középig a mutató de ha dugozok a városban fönt van a mutato az L-betünél ha bekapcsol a venti lemegy az A-ig.és igy tovább.Tehát L-és A között ingadozik dugoban.(én már cseréltem hőfokjeladót is meg a másik jeladot is.(+ termosztátot is 2-öt most a Gates van benne.) de vizet nem fözi de a mutató se megy lejebb. Ugyhogy passz.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2008.09.13 szombat, 14:48:50 »

Nekem is Fusim adta az ötletet. Gates termosztát.Én is megvettem.Én is azt hallottam hogy egy jó darab.Nekem is ilyen problémám van a höfok mutatoval.Rendes menetszélnél lent van középig a mutató de ha dugozok a városban fönt van a mutato az L-betünél ha bekapcsol a venti lemegy az A-ig.és igy tovább.Tehát L-és A között ingadozik dugoban.(én már cseréltem hőfokjeladót is meg a másik jeladot is.(+ termosztátot is 2-öt most a Gates van benne.) de vizet nem fözi de a mutató se megy lejebb. Ugyhogy passz.
Én Motorcraft-ot tettem bele és teljesen tökéletes, középen áll a mutató. A venti bekapcsol dugóban, de a mutató akkor is középen áll. Mielőtt tönkre ment a termosztát, akkor is ilyen volt, üzemmelegen középen, felette soha.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2008.09.13 szombat, 19:33:37 »

Nekem is Fusim adta az ötletet. Gates termosztát.Én is megvettem.Én is azt hallottam hogy egy jó darab.Nekem is ilyen problémám van a höfok mutatoval.Rendes menetszélnél lent van középig a mutató de ha dugozok a városban fönt van a mutato az L-betünél ha bekapcsol a venti lemegy az A-ig.és igy tovább.Tehát L-és A között ingadozik dugoban.(én már cseréltem hőfokjeladót is meg a másik jeladot is.(+ termosztátot is 2-öt most a Gates van benne.) de vizet nem fözi de a mutató se megy lejebb. Ugyhogy passz.

Ez az nekem sem főzi a vizet, tulképpen az az összes gondom, hogy dugoban, meg álló helyzetben ingadozik a mutato-felmegy, venti lehuti, visszaáll, 4-5 perc, megint felmegy stb. Asszem próbálok új én is új termosztátot, lehet, hogy nem nyit ki eléggé, nincs elég helye a viznek rendesen cirkulálni.
Szóval Gates, v. Motorcraft. Megnézzük! KÖSZI!!!! worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 22:35:16 »

Sziasztok!

Mindenkinek a figyelmébe ajánlom ezt az érdekességet mert ilyet még én sem láttam:

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_szalon_karora_91765104.html
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 22:55:16 »

És megint valami érdekessség hátha érdekel valakit:

http://www.vatera.hu/lada_ford_emblemas_szelepsapka_kulcstartoval_91707561.html
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2008.09.16 kedd, 22:17:46 »

A hideg, esős idő eljöttével ismét előjött a kormányműből a tekergetéskor egy nyöszörgő hang.Mintha sírna a kocsi, hogy dolgoznia kell  smile Ha a szervoolajtartályban a min. alatt van a szint, az okozhat ilyen hangokat?
Ha igen, akkor miért, hiszen olaj van benne, nem is levegős, csak nem az előírt szinten van  fejvakaras
Milyen olajat kell beleönteni? Hidraulika olajat? Mekkora a legkisebb kereskedelmi kiszerelés?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2008.09.16 kedd, 22:25:18 »

A hideg, esős idő eljöttével ismét előjött a kormányműből a tekergetéskor egy nyöszörgő hang.Mintha sírna a kocsi, hogy dolgoznia kell  smile Ha a szervoolajtartályban a min. alatt van a szint, az okozhat ilyen hangokat?
Ha igen, akkor miért, hiszen olaj van benne, nem is levegős, csak nem az előírt szinten van  fejvakaras
Milyen olajat kell beleönteni? Hidraulika olajat? Mekkora a legkisebb kereskedelmi kiszerelés?

Hidralika vagy automata váltóolaj mehet bele, legjobb lenne alvázszám szerint választani 1litér a minimum kiszerelés ha jól tudom
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2008.09.16 kedd, 22:58:48 »

Hidralika vagy automata váltóolaj mehet bele, legjobb lenne alvázszám szerint választani 1litér a minimum kiszerelés ha jól tudom
Hát ez az... belemegy kb 2-3 dl. A maradékkal mit csináljak?Régen voltak olyan fékfolyadékok, amik kicsi kék vagy zöld flakonban voltak.Ezeknek a teteje engem mozdonyokra emlékeztetett  wave Azok utántöltésre tuti jók voltak. Mégse kellett megvenni 1 litert feleslegesen
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2008.09.17 szerda, 08:18:45 »

Hát ez az... belemegy kb 2-3 dl. A maradékkal mit csináljak?Régen voltak olyan fékfolyadékok, amik kicsi kék vagy zöld flakonban voltak.Ezeknek a teteje engem mozdonyokra emlékeztetett  wave Azok utántöltésre tuti jók voltak. Mégse kellett megvenni 1 litert feleslegesen
Nekem van, 2-3 dl-t adok szivesen. Sajnos a kormánymű halála miatt anno be kellett vásároljak belőle. Tán még bontatlan flakon is van.  integet2
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2008.09.17 szerda, 08:35:16 »

Hát ez az... belemegy kb 2-3 dl. A maradékkal mit csináljak?

Berakod a csomagtartóba, aztán ha megint fogy, akkor utántöltöd.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2008.09.17 szerda, 08:36:51 »

Berakod a csomagtartóba, aztán ha megint fogy, akkor utántöltöd.
Na, olyan ne legyen, hogy megint fogy! Nekem is úgy kezdte...
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2008.09.19 péntek, 01:00:47 »

Sziasztok!

Mindenkinek a figyelmébe ajánlom ezt az érdekességet mert ilyet még én sem láttam:

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_szalon_karora_91765104.html

Mikor felrakta a hírdetést majdnem megvettem, de csak majdnem.........
Akkor még 26 volt az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.19 péntek, 01:02:55 írta szaszab75 » Naplózva
adamkovacs
Vendég
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2008.09.22 hétfő, 13:47:58 »

98/8 Mondeo II, 1.8 TDi Kombi:

A szerelőm olajfolyás miatt szétszedte a kocsit, leszedte a szelepfedelet, a turbó és az intercooler közötti cső tömítését kicserélte. Az olaj nem folyik, de az indulás néha nagyon nehezen megy, mintha visszafolyna az üzemanyag a tankba. Indulás után néhány másodpercig erőtlen a kocsi, majd megindul ahogy kell.
Az üzemanyagszűrőt és a benne lévő 4 tömítést már cserélte, de nem segített semmit.

Még 1 kérdés, mi az a gomba a szelepfedélen, amiből egy vékony gumicső megy ki? Ott is folyt az olaj, azt is kitakarította. Az lehet gáz?

Előtte tökéletes volt, csak az olajfolyást láttuk.
Naplózva
meggyesg
Vendég
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2008.09.23 kedd, 21:52:24 »

Sziasztok!
Eladnám 1997es 1.6os klímás mondeomat, fekete, ferdehátuljú. Akit érdekel, hívjon vagy írjon 0620 450 1812, mgabor83@gmail.com
Biankóra is adom, 1 hónapig.

Jah, 480.000-es irányáron.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:12:11 »

Sziasztok,

Végre sikerült 98-as benzint tankolni a gépsárkányba és így megszűnt a csörgős gyújtás. Most akkor mi van? Innentől 98-assal járhatok csak? Vagy keverjem innentől 95-össel?
Volt már valakinek ilyen problémája és ilyen megoldása rá?
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:14:47 »

Sziasztok,

Végre sikerült 98-as benzint tankolni a gépsárkányba és így megszűnt a csörgős gyújtás. Most akkor mi van? Innentől 98-assal járhatok csak? Vagy keverjem innentől 95-össel?
Volt már valakinek ilyen problémája és ilyen megoldása rá?

Nekem volt, én ÖMV100-at tankoltam rá és megszűnt, aztán utána a sima 95-össel kicsit megint csinálta, de elmúlt.
Szerintem sikerült valami sz.r benzint tankolnom, attól volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2008.09.26 péntek, 14:17:02 »

Sziasztok,

Végre sikerült 98-as benzint tankolni a gépsárkányba és így megszűnt a csörgős gyújtás. Most akkor mi van? Innentől 98-assal járhatok csak? Vagy keverjem innentől 95-össel?
Volt már valakinek ilyen problémája és ilyen megoldása rá?

Húzd le az aksit 15 percre (rádió kód is kellhet).
Az lehet, hogy segít. Vagy nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.