Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:15:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745749 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.02.01 kedd, 15:52:00 »

Tényleg? Erőlködik?

Üdv,
Moire
Igen!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.02.01 kedd, 15:54:00 »

Az én ablakom is "lötyög", de nem szorul egy cseppet sem. Szerintem a kettőnek nincs köze egymáshoz. Tipp: A lötyögés gondolom a tartósín elmozdulása, kikopása vagy rosszul visszarakása miatt van. Továbbgondolva ez gondolom állítható, és csak be kellene állítani, hogy ne lötyögjön. A tipp az off autómból származik. Azt már szedtem szét, de gondolom vannak nálam okosabb emberek is itt ebben a témaban...
Az én ablakom szintén lötyög és nem is szorult.
Hittem én addíg amíg a riaszómat ki nem egészítettem egy modullal amely felhúzza az ablakokat.
Ha simán a gombal húzom fel akkor műxik, de ha a riasztó akkor rögtön kiderül, hogy szorul mert a riasztó végállás érzékelője azonna kiold és az ablakom kb a 3/4-nél megáll. Ilyenkor kiriaszt, riasztó újra megnyom és az ablak tenyérrel hátrafeszít. Igy felmegy.
 
Üdv Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.02.01 kedd, 16:17:00 »

Az én ablakom szintén lötyög és nem is szorult.
Hittem én addíg amíg a riaszómat ki nem egészítettem egy modullal amely felhúzza az ablakokat.
Ha simán a gombal húzom fel akkor műxik, de ha a riasztó akkor rögtön kiderül, hogy szorul mert a riasztó végállás érzékelője azonna kiold és az ablakom kb a 3/4-nél megáll. Ilyenkor kiriaszt, riasztó újra megnyom és az ablak tenyérrel hátrafeszít. Igy felmegy.
 
Üdv Zombi
Akkor hagyjam így, és ne legyek má' ilyen maximalista? Smiley)) Végül is felhúzza.
 
A korábbi zár problémámra van egy lehetséges megoldásom, pontosabban magyarázatom, vagyis inkább kérdésem....Smiley))
 
Azt vettem észre, hogy a távirányítóval történő nyitásnál néha nem nyílik ki minden zár. A vezetőoldali mindig kinyílik, ezért nem tűnt fel, zárni mindig mindent zár. Viszont tegnap olyan volt, hogy kinyitom beszállok, becsukom az ajtót, és pár másodperc múlva magától nyílik a többi zár is. Ugyanez máshonnan: nyitom a távirányítóval, hallom, hogy nyílnak a zárak, az utasoldali ajtó kilincsét megemelem zárva. Majd hallom, hogy nyílik a zár, és próbálom újra, nyitva.
Olyan, mintha néha valahol késne a parancs a centrálzártól. Ezek vákuumosak vagy elektromosak? Talán valamelyik vákumcső vagy kontakthiba lehet?
Érdekes, hogy zárni mindig mindent bezár...
 
Bocs, ha hosszú voltam már megint...
 
Köszönöm,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.02.01 kedd, 18:02:00 »

Akkor hagyjam így, és ne legyek má' ilyen maximalista? Smiley)) Végül is felhúzza.
 
A korábbi zár problémámra van egy lehetséges megoldásom, pontosabban magyarázatom, vagyis inkább kérdésem....Smiley))
 
Azt vettem észre, hogy a távirányítóval történő nyitásnál néha nem nyílik ki minden zár. A vezetőoldali mindig kinyílik, ezért nem tűnt fel, zárni mindig mindent zár. Viszont tegnap olyan volt, hogy kinyitom beszállok, becsukom az ajtót, és pár másodperc múlva magától nyílik a többi zár is. Ugyanez máshonnan: nyitom a távirányítóval, hallom, hogy nyílnak a zárak, az utasoldali ajtó kilincsét megemelem zárva. Majd hallom, hogy nyílik a zár, és próbálom újra, nyitva.
Olyan, mintha néha valahol késne a parancs a centrálzártól. Ezek vákuumosak vagy elektromosak? Talán valamelyik vákumcső vagy kontakthiba lehet?
Érdekes, hogy zárni mindig mindent bezár...
 
Bocs, ha hosszú voltam már megint...
 
Köszönöm,
Moire
Moire, nekem pontosan ugyanez a problémám. Nyitni csak a BE ajtót nyitja a többit nem, viszont zárásnál mindent zár. Nekem kis idő elteltévek sem nyitja ki a többit.
Gondolom ez nem üzemszerű... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.02.01 kedd, 18:11:00 »

Sziasztok!
 
Ma csréltem le MI-et MII-re!
Nagyon örülök neki, de mint minden használtautó vásárlásnál vannak hibái az autónak.
Ezek a következők: a gyári távirányítós kulcsom sajna nem működik az elemcsere után sem, a ventilátor kapcsolóm pedig csak 4-es fokozatban működik.
Ezek az elsőre igen zavaró hibák!Van esetleg valami javaslatotok, hogy hogyan tudnám orvosolni ezen problémákat minél előbb???
 
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.02.01 kedd, 21:12:00 »

tud valaki egy jó autóvillamossági szervizt? még mindig nem működik a fűtőventi és most már kezdem elhinni, hogy magától nem is javul meg Smiley
 
más. lassan időszerű lesz egy vezérműszíj cserét végrehajtatni. kábé mennyibe fog ez nekem fájni? (1.8-as benzines)
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.02.01 kedd, 21:25:00 »

tud valaki egy jó autóvillamossági szervizt? még mindig nem működik a fűtőventi és most már kezdem elhinni, hogy magától nem is javul meg Smiley
 
más. lassan időszerű lesz egy vezérműszíj cserét végrehajtatni. kábé mennyibe fog ez nekem fájni? (1.8-as benzines)
a szíj talán 10eFt anyagárban +görgők, ezt nem tudom
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.02.01 kedd, 22:56:00 »

Az ajtónyitáshoz (#429)
Nálam, ha egyszer nyomom kinyílik a bal első, ha kétszer, mind nyílik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.02.02 szerda, 03:29:00 »

Tényleg? Erőlködik?

Üdv,
Moire
Ha megnyugtat az enyém is lassú és erőlködik.
 
Egyébként szedtem már szét éjszaka mondi oldalkárpitot, mert egy vitának nyomatékot adva a világ végén úgy b...sztam be a bal első ajtót félig nyitott ablak mellett, hogy beesett az üveg tokkal vonóval. Ott nem volt mese, meg kellett csinálni.  
 
Nem egy nagy etvasz a ragacstól ne félj, csak óvatosan kell lehúzni a réteget, aztán csont nélkül visszamegy. Az viszont igaz, hogy -10-ben kicsit kellemetlen, úgyhogy keress egy mélygarázst:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.02.02 szerda, 07:50:00 »

a szíj talán 10eFt anyagárban +görgők, ezt nem tudom
igen, nekem is 10 körül mondták,
de amikor hozzáadták a görgőket, akkor már duplázódott az összeg. + azt mondták, hogy elég időigényes a meló: a céges focust a márkaszervizben egy napig (8 óráig) szervizelték, és csak egy vezérműszíj cseréje volt.
szumma 50-60 körül mondták. lehetséges ez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:09:00 »

igen, nekem is 10 körül mondták,
de amikor hozzáadták a görgőket, akkor már duplázódott az összeg. + azt mondták, hogy elég időigényes a meló: a céges focust a márkaszervizben egy napig (8 óráig) szervizelték, és csak egy vezérműszíj cseréje volt.
szumma 50-60 körül mondták. lehetséges ez?
Nekem is 50 lesz, ékszíjjal, mindennel.
Üdv,
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:12:00 »

Ha megnyugtat az enyém is lassú és erőlködik.
 
Egyébként szedtem már szét éjszaka mondi oldalkárpitot, mert egy vitának nyomatékot adva a világ végén úgy b...sztam be a bal első ajtót félig nyitott ablak mellett, hogy beesett az üveg tokkal vonóval. Ott nem volt mese, meg kellett csinálni.  
 
Nem egy nagy etvasz a ragacstól ne félj, csak óvatosan kell lehúzni a réteget, aztán csont nélkül visszamegy. Az viszont igaz, hogy -10-ben kicsit kellemetlen, úgyhogy keress egy mélygarázst:))
Köszi Peppin!
 
Gondolom, ezek után elismerték, hogy igazad van...Smiley))
 
OK, akkor nem félek a ragacstól, de várok egy kicsit, hogy ne fagyjak oda...
 
Üdv és köszönet,
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:19:00 »

Moire, nekem pontosan ugyanez a problémám. Nyitni csak a BE ajtót nyitja a többit nem, viszont zárásnál mindent zár. Nekem kis idő elteltévek sem nyitja ki a többit.
Gondolom ez nem üzemszerű... Smiley
Szia Marcy, Alaci!
Én is gondoltam rá, hogy ha kétszer kell nyomni a bezáráshoz, akkor biztos kétszer kell nyomni a nyitáshoz is, de nem. Mondjuk ennek ellentmond a távirányítón a jelölés, mely szerint a záró gombon 2db zárt lakat van, a nyitón meg egy darab nyitott, de lehet, hogy csak nem fért rá mindkettő kinyitva...Smiley
Mindenesetre nekem van, hogy elsőre kinyit mindent, van, hogy másodszorra, van, hogy nem, aztán magától igen, és van, hogy nem, és kész.  
Szóval hektikus. Marcy, nem jössz ma minitalizni a felvonulási térre? Én megyek 6-ra, de már 5-től ott lesznek sokan, ugye???
 
:-)
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:22:00 »

Sziasztok!
 
Ma csréltem le MI-et MII-re!
Nagyon örülök neki, de mint minden használtautó vásárlásnál vannak hibái az autónak.
Ezek a következők: a gyári távirányítós kulcsom sajna nem működik az elemcsere után sem, a ventilátor kapcsolóm pedig csak 4-es fokozatban működik.
Ezek az elsőre igen zavaró hibák!Van esetleg valami javaslatotok, hogy hogyan tudnám orvosolni ezen problémákat minél előbb???
 
Segítségeteket előre is köszönöm!
A távirányítós kulcs felprogramozása ügyében keresd ND-t neki le van írva pontosan.
A vetillátorod pedíg az előtét ellenállás hibája miatt nem működik. A gyári sacc.3000,- a Petrányinál.
És az anyósülés felől kell kicserélni. Benézel a műszerfal alá. És a homlokfalon van a vetillátor ház mellett.  
 
Üdv Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:23:00 »

Sziasztok!
 
Ma csréltem le MI-et MII-re!
Nagyon örülök neki, de mint minden használtautó vásárlásnál vannak hibái az autónak.
Ezek a következők: a gyári távirányítós kulcsom sajna nem működik az elemcsere után sem, a ventilátor kapcsolóm pedig csak 4-es fokozatban működik.
Ezek az elsőre igen zavaró hibák!Van esetleg valami javaslatotok, hogy hogyan tudnám orvosolni ezen problémákat minél előbb???
 
Segítségeteket előre is köszönöm!
Gratulálok!
Én két hete cseréltem mk4-ről mk2-re.
Csak az előbbi Orion volt...és lehet, hogy nem is mk4...
 
Mindenestre nagy élmény, és kívánom, hogy Neked is legyen az!
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.02.02 szerda, 09:26:00 »

Felhívnánk a figyelmedet, a a topikok tetején lévő sárga keretes, piros feliratra !!!
Nem vagyunk vakok elég ha egy helyre beírod !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.02.02 szerda, 11:15:00 »

Köszi Peppin!
 
Gondolom, ezek után elismerték, hogy igazad van...Smiley))
 
OK, akkor nem félek a ragacstól, de várok egy kicsit, hogy ne fagyjak oda...
 
Üdv és köszönet,
M.
Szia Moire!
Szerintem bizd Peppinre a ragacs le és feltételét, hogy sportszerű legyen a dolog adj neki a -10 helyett +20 fokot (nem levegő, hanem karosszéria vas legyen ennyi!). Neked jó móka lesz, Peppin meg megtanul ékesen fogalmazni a visszarakás közbe. A végerdeményben Ő sem fog csodát művelni, de neked legalább lesz kit okolnod ;-))) Hajrá a ragacs ellen! ;-)))
Üdv ND
ui.: még el is mennék és kattingatnék közben pár fázisfotót is, tanulságul ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.02.02 szerda, 11:15:00 »

Szia Marcy, Alaci!
Én is gondoltam rá, hogy ha kétszer kell nyomni a bezáráshoz, akkor biztos kétszer kell nyomni a nyitáshoz is, de nem. Mondjuk ennek ellentmond a távirányítón a jelölés, mely szerint a záró gombon 2db zárt lakat van, a nyitón meg egy darab nyitott, de lehet, hogy csak nem fért rá mindkettő kinyitva...Smiley
Mindenesetre nekem van, hogy elsőre kinyit mindent, van, hogy másodszorra, van, hogy nem, aztán magától igen, és van, hogy nem, és kész.  
Szóval hektikus. Marcy, nem jössz ma minitalizni a felvonulási térre? Én megyek 6-ra, de már 5-től ott lesznek sokan, ugye???
 
:-)
 
Üdv,
Moire
Elvileg az MKIII-on már lehet programozni, hogy ha egyszer nyomod, akkor csak a vezetőoldalit nyitja (ez egy nagyon jó találmány), és/vagy ha gyorsan duplán, akkor nyitja mind a négyet.
 
 
Tiszelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.02.02 szerda, 11:27:00 »

Szia Moire!
Szerintem bizd Peppinre a ragacs le és feltételét, hogy sportszerű legyen a dolog adj neki a -10 helyett +20 fokot (nem levegő, hanem karosszéria vas legyen ennyi!). Neked jó móka lesz, Peppin meg megtanul ékesen fogalmazni a visszarakás közbe. A végerdeményben Ő sem fog csodát művelni, de neked legalább lesz kit okolnod ;-))) Hajrá a ragacs ellen! ;-)))
Üdv ND
ui.: még el is mennék és kattingatnék közben pár fázisfotót is, tanulságul ;-)
Szia ND!
Csak aztán nehogy az én ajtómat is "becsukja"! :-)))
 
Egyébként nem annyira kardinális, hogy nekivágjak hidegben, úgyhogy nem fog kiderülni, de ha mégis, mindenképpen viszek magammal hajszárítót, az elég meleg! Smiley
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.02.02 szerda, 12:00:00 »

Sziasztok !!
Lenne egy kérdésem... a bal oldali hátsó ajtómon nyitás után, a külső "kilincs" nem megy vissza a helyére... a felső állásban marad, és hogy alapállapotba álljon, kézzel lehet csak vissznyomni... viszont belülről tökéletesen működik minden...
Szerintem egy rugó okozhatja... vagy elfáradt ... vagy kiugrott a helyéről !?
Annyira nem vészes, de ha meg szeretném vizsgálni az okát, merről induljak el ??
Amikor megvettem nekem is ilyen volt a jobb hatso ajto. Aztan mivel odakerult a gyerekules, az ajto surubben lett hasznalva, ket het utan teljesen jol mukodott. Ugyhogy a WD egyenlore elmarad, lusta vagyok leszedni a karpitot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2005.02.02 szerda, 13:17:00 »

Szia Marcy, Alaci!
Én is gondoltam rá, hogy ha kétszer kell nyomni a bezáráshoz, akkor biztos kétszer kell nyomni a nyitáshoz is, de nem. Mondjuk ennek ellentmond a távirányítón a jelölés, mely szerint a záró gombon 2db zárt lakat van, a nyitón meg egy darab nyitott, de lehet, hogy csak nem fért rá mindkettő kinyitva...Smiley
Mindenesetre nekem van, hogy elsőre kinyit mindent, van, hogy másodszorra, van, hogy nem, aztán magától igen, és van, hogy nem, és kész.  
Szóval hektikus. Marcy, nem jössz ma minitalizni a felvonulási térre? Én megyek 6-ra, de már 5-től ott lesznek sokan, ugye???
 
:-)
 
Üdv,
Moire
Megpróbálok ott lenni ma, de nem tudom biztosra mondani. De ha mégis tudok majd jönni, akkor sem túl sok időre sajna. (nekem sajna:)
Ha mégsem leszek ott, akkor majd itt a fórumon el kezdek hevesen érdeklődni a következő időpont után.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2005.02.02 szerda, 13:38:00 »

Megpróbálok ott lenni ma, de nem tudom biztosra mondani. De ha mégis tudok majd jönni, akkor sem túl sok időre sajna. (nekem sajna:)
Ha mégsem leszek ott, akkor majd itt a fórumon el kezdek hevesen érdeklődni a következő időpont után.
Én sem tudok maradni, mert ma viszem a kicsikét a szerelőhöz, 7-ig oda kellene érnem.
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2005.02.02 szerda, 14:07:00 »

Amikor megvettem nekem is ilyen volt a jobb hatso ajto. Aztan mivel odakerult a gyerekules, az ajto surubben lett hasznalva, ket het utan teljesen jol mukodott. Ugyhogy a WD egyenlore elmarad, lusta vagyok leszedni a karpitot.
Én nem vótam lusta, és WD-40-nel megcsináltam! De a kárpit fent maradt... Sőt: nekünk előtte is ott volt a gyerekülés, és mégis ragadt a kilincs.
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2005.02.02 szerda, 14:41:00 »

Amikor megvettem nekem is ilyen volt a jobb hatso ajto. Aztan mivel odakerult a gyerekules, az ajto surubben lett hasznalva, ket het utan teljesen jol mukodott. Ugyhogy a WD egyenlore elmarad, lusta vagyok leszedni a karpitot.
Köszönöm az infót Laciba !!
Már nekiestem WD-40 -el, hihetetlen sokat számított a többi 3 ajtónál... !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2005.02.02 szerda, 14:44:00 »

Amikor megvettem nekem is ilyen volt a jobb hatso ajto. Aztan mivel odakerult a gyerekules, az ajto surubben lett hasznalva, ket het utan teljesen jol mukodott. Ugyhogy a WD egyenlore elmarad, lusta vagyok leszedni a karpitot.
A jobb hátsó ajtónál még várok... ha pár nap múlva nem javul adok még neki a WD-ből  !!
Lehet, hogy folyamatosan használni is kellene Huh?
Lehet kevés az, ha havonta egyszer kinyitom ?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2005.02.02 szerda, 14:55:00 »

A jobb hátsó ajtónál még várok... ha pár nap múlva nem javul adok még neki a WD-ből  !!
Lehet, hogy folyamatosan használni is kellene Huh?
Lehet kevés az, ha havonta egyszer kinyitom ?!
Nekem is a régi mki-nél volt ilyen, azaz a rugó nem tudta visszahúzni az ajtót, és előfordult, hogy kanyarban kinyílt. Az a gond, hogy a kilincs egy tengelyen van, és az szorul egy kicsit. ha lekapot az ajtókárpitot, akkor a WD40-nel, a két műanyag közé bespriccelve talán jutsz valamire. Én inkább kiszedtem, és normálisan megolajoztam, bár eléggé babra munka.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2005.02.02 szerda, 14:57:00 »

A jobb hátsó ajtónál még várok... ha pár nap múlva nem javul adok még neki a WD-ből  !!
Lehet, hogy folyamatosan használni is kellene Huh?
Lehet kevés az, ha havonta egyszer kinyitom ?!
A WD-40 az vmi kúszó olaj, vagy mi a fene, és ezért várni kell a csodát, ami be is fog következni. Nekem semmi bajom azóta sem vele!!!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2005.02.02 szerda, 15:04:00 »

A WD-40 az vmi kúszó olaj, vagy mi a fene, és ezért várni kell a csodát, ami be is fog következni. Nekem semmi bajom azóta sem vele!!!
 
 
Tisztelettel!
OK Joe !!  
Várom a csodát...
Remélem magától rendbejön !?
 
Akkor elég egyszer befújni ?! Ne kisérletezzek ?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2005.02.02 szerda, 16:32:00 »

Hogy el tudtok pöcsölni egy ilyen hibán. De kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb hiba!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 09:07:00 »

Amellett az enyémnek is ez a legnagyobb hibája (a kijavítható hibák közül), most 9 és fél éves, de biztos magától nem fog meggyógyulni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 10:59:00 »

Sziasztok,
Ma végre kijutottam a szerelőmhöz, hogy a "start" szervízt megcsinálja (vezérműszíj, szűrők, olaj, kuplung).
 
Azt mondta, hogy az olaj, amit vettem, az ***  (Ford 5W30 olaj), merthogy a Ford olaj állítólag újrahasznosított olajokból készül, és nem jó. Amit ő használ, azt közvetlenül a finomítóból hozzák Németo.-ból, (Valami "Röve" vagy "Rowe" nevet emlegetett, nem emlékszem pontosan, Magyarországon nincs forgalomban) és így kerül nekik 2k-ba literje, most akkor képzeljem el, hogy ez milyen *** lehet, amin már 5-en kerestek, és így kerül 1500-ba literje. A Nagynál, ahol vettem, azt mondta a srác, hogy ezekben a Ford dobozokban Mobil olaj van.
 
Tudom, hogy már sok szó volt róla, meg érzelmek, meg minden, de a szerelőm egyébként mindenben átlagon felüli precizitással és igényességgel dolgozik, ezért is járok hozzá (szíjakból pl. csak Gates-et használ) de ez, amit az olajokról mondott nekem nagyon furán hangzik. Eddig azt hittem, hogy mindig mindenből a gyárit kell venni, annál jobbat nem lehet, most akkor mi van?
 
Mondjatok már valamit légyszi!
 
Köszönettel,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 11:09:00 »

Sziasztok,
Ma végre kijutottam a szerelőmhöz, hogy a "start" szervízt megcsinálja (vezérműszíj, szűrők, olaj, kuplung).
 
Azt mondta, hogy az olaj, amit vettem, az ***  (Ford 5W30 olaj), merthogy a Ford olaj állítólag újrahasznosított olajokból készül, és nem jó. Amit ő használ, azt közvetlenül a finomítóból hozzák Németo.-ból, (Valami "Röve" vagy "Rowe" nevet emlegetett, nem emlékszem pontosan, Magyarországon nincs forgalomban) és így kerül nekik 2k-ba literje, most akkor képzeljem el, hogy ez milyen *** lehet, amin már 5-en kerestek, és így kerül 1500-ba literje. A Nagynál, ahol vettem, azt mondta a srác, hogy ezekben a Ford dobozokban Mobil olaj van.
 
Tudom, hogy már sok szó volt róla, meg érzelmek, meg minden, de a szerelőm egyébként mindenben átlagon felüli precizitással és igényességgel dolgozik, ezért is járok hozzá (szíjakból pl. csak Gates-et használ) de ez, amit az olajokról mondott nekem nagyon furán hangzik. Eddig azt hittem, hogy mindig mindenből a gyárit kell venni, annál jobbat nem lehet, most akkor mi van?
 
Mondjatok már valamit légyszi!
 
Köszönettel,
Moire
Rakasd bele a gyárit :-) néha nem árt vitatni a szakértelmet 8-) akkor talán nem bízzák el annyira magukat (persze azért dehogynem)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 12:50:00 »

Valaki megmerne, hogy a kombi elso es hatulso belso vilagitotestek kozott mekkora a tavolsag?
 
Jo lenne egyet hatra is szerelni, csak tudjam hol kell kivagni a karpitot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 13:19:00 »

Sziasztok,
Ma végre kijutottam a szerelőmhöz, hogy a "start" szervízt megcsinálja (vezérműszíj, szűrők, olaj, kuplung).
 
Azt mondta, hogy az olaj, amit vettem, az ***  (Ford 5W30 olaj), merthogy a Ford olaj állítólag újrahasznosított olajokból készül, és nem jó. Amit ő használ, azt közvetlenül a finomítóból hozzák Németo.-ból, (Valami "Röve" vagy "Rowe" nevet emlegetett, nem emlékszem pontosan, Magyarországon nincs forgalomban) és így kerül nekik 2k-ba literje, most akkor képzeljem el, hogy ez milyen *** lehet, amin már 5-en kerestek, és így kerül 1500-ba literje. A Nagynál, ahol vettem, azt mondta a srác, hogy ezekben a Ford dobozokban Mobil olaj van.
 
Tudom, hogy már sok szó volt róla, meg érzelmek, meg minden, de a szerelőm egyébként mindenben átlagon felüli precizitással és igényességgel dolgozik, ezért is járok hozzá (szíjakból pl. csak Gates-et használ) de ez, amit az olajokról mondott nekem nagyon furán hangzik. Eddig azt hittem, hogy mindig mindenből a gyárit kell venni, annál jobbat nem lehet, most akkor mi van?
 
Mondjatok már valamit légyszi!
 
Köszönettel,
Moire
Szia Moire!
Ha már meg van az olaj, akkor maradj annál és mond neki, hogy hamar jössz olajcserére hozzá. Ezzel a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad.
 
A másik, amit gondolj végig, hogy mondjuk a gyári alkatrészeket tényleg olcsón beszerzi esetleg jól is dolgozik, valami kis biznisz neki is kell. Vegyük azt, hogy keress literenként rajta ötszázat, veszítesz háromezret, de adott esetben ezt tekintsd befektetésnek, ami ha bajban vagy megtérül. Nem kell misztifikálni azért annyira ezt az olajkérdést, pláne amig nem csupa Montoya szaladgál itt. Egy Curtis szintű kocsi és vezetési stílusnál biztos kijön a lényeg, na de kérem hol vagyunk mi ahhoz; ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 14:35:00 »

Szia Moire!
Ha már meg van az olaj, akkor maradj annál és mond neki, hogy hamar jössz olajcserére hozzá. Ezzel a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad.
 
A másik, amit gondolj végig, hogy mondjuk a gyári alkatrészeket tényleg olcsón beszerzi esetleg jól is dolgozik, valami kis biznisz neki is kell. Vegyük azt, hogy keress literenként rajta ötszázat, veszítesz háromezret, de adott esetben ezt tekintsd befektetésnek, ami ha bajban vagy megtérül. Nem kell misztifikálni azért annyira ezt az olajkérdést, pláne amig nem csupa Montoya szaladgál itt. Egy Curtis szintű kocsi és vezetési stílusnál biztos kijön a lényeg, na de kérem hol vagyunk mi ahhoz; ;-)))
Üdv ND
Szia ND!
1: Ez így is történt Smiley
2: Ez nem pénzkérdés, az autó jó olajat kell, hogy kapjon, különben hosszú távon tönkremegy a motorja.  
 
Eddig azt gondoltam, hogy a gyári olaj  az, aminél lehet, de nem kell jobbat beletenni, legalábbis az én átlagos vezetési stílusom mellett a motornak ez megfelelő. Azért kérdeztem rá erre, mert egyébként a szerelőmben tökéletesen megbízom, egyáltalán nem átlagos, semmilyen szempontból. Ő a munkájáért munkadíjat kér, NEM  az alkatrészen keres, arról igény szerint nevemre hoz számlát is, tehát 1000 százalék, hogy nemcsak gondolok róla szépet és jót... Eddig sosem mondott hülyeséget, amiben nem volt biztos, arra azt mondta, hogy nem tudja biztosan!!! Na ez az, ami nálam a jó szakember egyik fő mércéje! Ez az állítása viszont furán hangzott, ezért érdeklődöm Nálatok erről.
 
Hogy miért ilyen olcsó a Ford saját olaja, arra a Nagy Autó eladója a vállát vonogatta...
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 14:35:00 »

Valaki megmerne, hogy a kombi elso es hatulso belso vilagitotestek kozott mekkora a tavolsag?
 
Jo lenne egyet hatra is szerelni, csak tudjam hol kell kivagni a karpitot.
Nincs velem az autóm :-( és a Tied? Odaát van? ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 14:39:00 »

Szia ND!
1: Ez így is történt Smiley
2: Ez nem pénzkérdés, az autó jó olajat kell, hogy kapjon, különben hosszú távon tönkremegy a motorja.  
 
Eddig azt gondoltam, hogy a gyári olaj  az, aminél lehet, de nem kell jobbat beletenni, legalábbis az én átlagos vezetési stílusom mellett a motornak ez megfelelő. Azért kérdeztem rá erre, mert egyébként a szerelőmben tökéletesen megbízom, egyáltalán nem átlagos, semmilyen szempontból. Ő a munkájáért munkadíjat kér, NEM  az alkatrészen keres, arról igény szerint nevemre hoz számlát is, tehát 1000 százalék, hogy nemcsak gondolok róla szépet és jót... Eddig sosem mondott hülyeséget, amiben nem volt biztos, arra azt mondta, hogy nem tudja biztosan!!! Na ez az, ami nálam a jó szakember egyik fő mércéje! Ez az állítása viszont furán hangzott, ezért érdeklődöm Nálatok erről.
 
Hogy miért ilyen olcsó a Ford saját olaja, arra a Nagy Autó eladója a vállát vonogatta...
 
Üdv,
Moire
Ha jól mozgott a válla, bízhatsz a gyári olajban, ő is olyat használ ;-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 16:58:00 »

Ha jól mozgott a válla, bízhatsz a gyári olajban, ő is olyat használ ;-D
Ránézésre jogsija sem nagyon lehetett...Smiley))
Neeem, gonosz vagyok, teljesen jó srác volt!
de a gyári olajban nem miatta bízom!
 
Üdv,
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 17:52:00 »

Sziasztok,
Ma végre kijutottam a szerelőmhöz, hogy a "start" szervízt megcsinálja (vezérműszíj, szűrők, olaj, kuplung).
 
Azt mondta, hogy az olaj, amit vettem, az ***  (Ford 5W30 olaj), merthogy a Ford olaj állítólag újrahasznosított olajokból készül, és nem jó. Amit ő használ, azt közvetlenül a finomítóból hozzák Németo.-ból, (Valami "Röve" vagy "Rowe" nevet emlegetett, nem emlékszem pontosan, Magyarországon nincs forgalomban) és így kerül nekik 2k-ba literje, most akkor képzeljem el, hogy ez milyen *** lehet, amin már 5-en kerestek, és így kerül 1500-ba literje. A Nagynál, ahol vettem, azt mondta a srác, hogy ezekben a Ford dobozokban Mobil olaj van.
 
Tudom, hogy már sok szó volt róla, meg érzelmek, meg minden, de a szerelőm egyébként mindenben átlagon felüli precizitással és igényességgel dolgozik, ezért is járok hozzá (szíjakból pl. csak Gates-et használ) de ez, amit az olajokról mondott nekem nagyon furán hangzik. Eddig azt hittem, hogy mindig mindenből a gyárit kell venni, annál jobbat nem lehet, most akkor mi van?
 
Mondjatok már valamit légyszi!
 
Köszönettel,
Moire
A Nagyautónál azért kerül annyiba, mert ők is közvetlenül importálják Németországból, és nem a Ford Hungaryn keresztül hozzák be az alkatrészeket. Ráadásul nem  is kis tételben. Tehát hülyeség, hogy még öten keresnek rajta
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 17:54:00 »

Sziasztok,
Ma végre kijutottam a szerelőmhöz, hogy a "start" szervízt megcsinálja (vezérműszíj, szűrők, olaj, kuplung).
 
Azt mondta, hogy az olaj, amit vettem, az ***  (Ford 5W30 olaj), merthogy a Ford olaj állítólag újrahasznosított olajokból készül, és nem jó. Amit ő használ, azt közvetlenül a finomítóból hozzák Németo.-ból, (Valami "Röve" vagy "Rowe" nevet emlegetett, nem emlékszem pontosan, Magyarországon nincs forgalomban) és így kerül nekik 2k-ba literje, most akkor képzeljem el, hogy ez milyen *** lehet, amin már 5-en kerestek, és így kerül 1500-ba literje. A Nagynál, ahol vettem, azt mondta a srác, hogy ezekben a Ford dobozokban Mobil olaj van.
 
Tudom, hogy már sok szó volt róla, meg érzelmek, meg minden, de a szerelőm egyébként mindenben átlagon felüli precizitással és igényességgel dolgozik, ezért is járok hozzá (szíjakból pl. csak Gates-et használ) de ez, amit az olajokról mondott nekem nagyon furán hangzik. Eddig azt hittem, hogy mindig mindenből a gyárit kell venni, annál jobbat nem lehet, most akkor mi van?
 
Mondjatok már valamit légyszi!
 
Köszönettel,
Moire
ja, egyébként én is maximálisan megbízom a saját szerelőmben (ezért járok Veszprémből Gyálra szereltetni:), aztán mégis mondott nekem olyat, hogy a gáz tönkreteszi a motort. Na, ez meg szerintem baromság, tényekkel tudom alátámasztani az ellenkezőjét, mégis ráhagytam, amíg a kocsit olyan profin szervízeli:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 19:18:00 »

ja, egyébként én is maximálisan megbízom a saját szerelőmben (ezért járok Veszprémből Gyálra szereltetni:), aztán mégis mondott nekem olyat, hogy a gáz tönkreteszi a motort. Na, ez meg szerintem baromság, tényekkel tudom alátámasztani az ellenkezőjét, mégis ráhagytam, amíg a kocsit olyan profin szervízeli:)
vikiviki,
 
azért gondold meg, van egy motor, amit benzin üzemre terveztek, és Te gázzal hajtod, hát... Mondjuk az idő majd megmondja mennyire bírja, hány éve használod így?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2005.02.03 csütörtök, 23:26:00 »

ja, egyébként én is maximálisan megbízom a saját szerelőmben (ezért járok Veszprémből Gyálra szereltetni:), aztán mégis mondott nekem olyat, hogy a gáz tönkreteszi a motort. Na, ez meg szerintem baromság, tényekkel tudom alátámasztani az ellenkezőjét, mégis ráhagytam, amíg a kocsit olyan profin szervízeli:)
Szia Vikiviki!
 
Ezzel én is így vagyok, szeretem, ahogy dolgozik, nem fogom máshoz vinni az autómat, mert nem lennék nyugodt.
 
Hogy az olajokkal mi van, azt tényleg nem tudhatom, azért is kérdeztem, de még ha igaz is, hogy fáradt olajat hasznosítanak újra, vagy mittomén, mire gondolt (szvsz ő sem tudja), akkor sem hiszem el, hogy a végtermék olyan gyenge minőségű lenne, hogy ártana az autónak, vagy akárcsak gyengébb teljesítményre sarkallná, mint egy másik olaj (átlagos vezetési körülmények között).
 
Az alkatrészen, mint mondtam, ő nem keres, inkább tudom elképzelni, hogy az ő olaja tényleg jobb, vagy azt hiszi, hogy jobb a gyárinál, és presztízskérdést csinál belőle, ezért szólta le  gyári olajat.
 
Valószínüleg Joe-nak igaza van abban, hogy számomra nincs érdembeli különbség a kettő között, így nem érdemes ezt tovább boncolgatni.
 
Ha mindenben mániákusan vonzódnék a gyártóhoz,  akkor pl. vihetném a márkaszervízbe, aztán lenne nekem nemulass...Smiley))
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2005.02.04 péntek, 08:48:00 »

vikiviki,
 
azért gondold meg, van egy motor, amit benzin üzemre terveztek, és Te gázzal hajtod, hát... Mondjuk az idő majd megmondja mennyire bírja, hány éve használod így?
Scratch!
 
Nincs semmi baj a gázüzemmel.Az előző autóm nekem is át volt alakitva,mert igy sokkal gazdaságosabb volt az üzemeltetése.Az autószerelő haverom csinálta,és az ő elmondása szerint most még profibbak a gázüzemhez tartozó cuccok.Van egy jó oldal:www.gazauto.hu,de addig is egy kis izelitő:
2. Károsítja-e a motort a gázüzemanyag?  
 
Mivel a kereskedelmi forgalomban ma már csak ólommentes benzin vásárolható így a mai korszerű konstrukciójú, katalizátoros motorok kialakítása, a szelepülékek és a szeleptányérok illetve szelepvezetők anyagának helyes megválasztása lehetővé teszi az ólom elhagyását. Régebben a benzinhez adalékolt ólom az előbb említett, illetve a kenőolajjal közvetlenül nem érintkező alkatrészek másodlagos kenését biztosította. Tehát azoknál a régebbi évjáratoknál amelyek csak ólmos, illetve kenőadalékkal "kezelt" ólommentes benzinnel üzemeltethetőek ajánlatos az átlagosnál sűrűbben használni benzinüzemben a gépkocsit. Ez körülbelül 10-90 %-os benzin-gáz arányt jelent, vagyis minden 90 km megtétele után javasolt 10 km-t benzinnel közlekedni.  
 
Az előbb említetten kívül a gázüzemmódnak csak pozitív hatása van a motorra melyek a következők:
Mivel az autógáz eleve gáz halmazállapotú -szemben benzinnel mely a legjobban elporlasztott változatában is apró cseppek formájában kicsapódik a hengerfal oldalára-, nem oldja fel az olajfilmet, és így nem hígítja fel a motorolajt. Így nő a motor olajcsere periódusa és a motorkopások is jelentősen lecsökkennek, főleg a legkritikusabb, hideg motorhőmérsékleten.
 
Üdv.Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2005.02.04 péntek, 09:39:00 »

Scratch!
 
Nincs semmi baj a gázüzemmel.Az előző autóm nekem is át volt alakitva,mert igy sokkal gazdaságosabb volt az üzemeltetése.Az autószerelő haverom csinálta,és az ő elmondása szerint most még profibbak a gázüzemhez tartozó cuccok.Van egy jó oldal:www.gazauto.hu,de addig is egy kis izelitő:
2. Károsítja-e a motort a gázüzemanyag?  
 
Mivel a kereskedelmi forgalomban ma már csak ólommentes benzin vásárolható így a mai korszerű konstrukciójú, katalizátoros motorok kialakítása, a szelepülékek és a szeleptányérok illetve szelepvezetők anyagának helyes megválasztása lehetővé teszi az ólom elhagyását. Régebben a benzinhez adalékolt ólom az előbb említett, illetve a kenőolajjal közvetlenül nem érintkező alkatrészek másodlagos kenését biztosította. Tehát azoknál a régebbi évjáratoknál amelyek csak ólmos, illetve kenőadalékkal "kezelt" ólommentes benzinnel üzemeltethetőek ajánlatos az átlagosnál sűrűbben használni benzinüzemben a gépkocsit. Ez körülbelül 10-90 %-os benzin-gáz arányt jelent, vagyis minden 90 km megtétele után javasolt 10 km-t benzinnel közlekedni.  
 
Az előbb említetten kívül a gázüzemmódnak csak pozitív hatása van a motorra melyek a következők:
Mivel az autógáz eleve gáz halmazállapotú -szemben benzinnel mely a legjobban elporlasztott változatában is apró cseppek formájában kicsapódik a hengerfal oldalára-, nem oldja fel az olajfilmet, és így nem hígítja fel a motorolajt. Így nő a motor olajcsere periódusa és a motorkopások is jelentősen lecsökkennek, főleg a legkritikusabb, hideg motorhőmérsékleten.
 
Üdv.Zsoel.
Ez jó, de nézzük a másik oldalát az éremnek. A gáz sokkal agresszívebben robban, sokkal rövidebb idő alatt, mint a benya, és a pillanatnyi igénybevétel többszöröse a benzinének. A végtermék ugyi víz és co2, azaz a kipuff még gyorsabban megy tönkre. A katalizátor/lambda szonda nem erre van kitalálva, eléggé fals adatokat szolgáltat a számítógépnek. És írod, hogy azért néha benzinnel is kell menni. Ha olyan jó a gáz, vajon miért? Mert a motor nem erre lett kitalálva. A motorkopások lecsökkennek: ehelyett mondjuk inkább azt, hogy jelentősen megnőnek. Hogy ez mennyire szól bele a motor élettertamába? Számszerűleg nem tudom megmondani, és lehet, hogy a 455ezer km lecsökken 420ezerre, és ezzel nincs is baj? Lehet. Azért az elgondolkodtató, hogy egyre kevesebb gázautó van. A másik, hogy gyárilag alig csináltak gázautót. Nem mintha ez azt jelentené, hogy nem éri meg, csak egész egyszerűen nem életszerű. Túl sok vele a macera (plusz egy műszaki vizsga, nincs mindenhol gáztöltő, nem mehecc be a pincegarázsba, szét kell barkácsolni az autót, ugrik a gari, esetleg a csomi is, és állandóan szaglászhacc, nem ereszt-e valahol). A fene tudja. Olyan ez, mint a tuning. Mindenki azt állítja, hogy a motorban ekkora tartalék, meg miegymás, aztán rendre hallja az ember, hogy tönkrement az adagoló, felrobbant a motor, csörög benne valami, turbócsere, generál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2005.02.04 péntek, 09:48:00 »

Ez jó, de nézzük a másik oldalát az éremnek. A gáz sokkal agresszívebben robban, sokkal rövidebb idő alatt, mint a benya, és a pillanatnyi igénybevétel többszöröse a benzinének. A végtermék ugyi víz és co2, azaz a kipuff még gyorsabban megy tönkre. A katalizátor/lambda szonda nem erre van kitalálva, eléggé fals adatokat szolgáltat a számítógépnek. És írod, hogy azért néha benzinnel is kell menni. Ha olyan jó a gáz, vajon miért? Mert a motor nem erre lett kitalálva. A motorkopások lecsökkennek: ehelyett mondjuk inkább azt, hogy jelentősen megnőnek. Hogy ez mennyire szól bele a motor élettertamába? Számszerűleg nem tudom megmondani, és lehet, hogy a 455ezer km lecsökken 420ezerre, és ezzel nincs is baj? Lehet. Azért az elgondolkodtató, hogy egyre kevesebb gázautó van. A másik, hogy gyárilag alig csináltak gázautót. Nem mintha ez azt jelentené, hogy nem éri meg, csak egész egyszerűen nem életszerű. Túl sok vele a macera (plusz egy műszaki vizsga, nincs mindenhol gáztöltő, nem mehecc be a pincegarázsba, szét kell barkácsolni az autót, ugrik a gari, esetleg a csomi is, és állandóan szaglászhacc, nem ereszt-e valahol). A fene tudja. Olyan ez, mint a tuning. Mindenki azt állítja, hogy a motorban ekkora tartalék, meg miegymás, aztán rendre hallja az ember, hogy tönkrement az adagoló, felrobbant a motor, csörög benne valami, turbócsere, generál.
Hali!
Hát én dízeles vagyok, úgyhogy ez a problema személy szerint nem érint, de apósomnak gázüzemű mazdája volt 10 évig és nem volt vele gond, csak a vége felé, akkor sem a motorral, hanem csak egy karbantartás kellett volna a gázrendszernek, mert nem volt gázüzemben alapjárata. Viszont azt is tudni kell, hogy a gázüzemű autókban hivatalosan 6 évente tartályt kell cserélni nem is ocsóért, aztán ha problémás az autó sokkal nehezebb a vizsgáztatás, mert csak a mozaik utcában vizsgázhat stb.
Üdv Shadow.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2005.02.04 péntek, 10:40:00 »

Scratch!
 
Nincs semmi baj a gázüzemmel.Az előző autóm nekem is át volt alakitva,mert igy sokkal gazdaságosabb volt az üzemeltetése.Az autószerelő haverom csinálta,és az ő elmondása szerint most még profibbak a gázüzemhez tartozó cuccok.Van egy jó oldal:www.gazauto.hu,de addig is egy kis izelitő:
2. Károsítja-e a motort a gázüzemanyag?  
 
Mivel a kereskedelmi forgalomban ma már csak ólommentes benzin vásárolható így a mai korszerű konstrukciójú, katalizátoros motorok kialakítása, a szelepülékek és a szeleptányérok illetve szelepvezetők anyagának helyes megválasztása lehetővé teszi az ólom elhagyását. Régebben a benzinhez adalékolt ólom az előbb említett, illetve a kenőolajjal közvetlenül nem érintkező alkatrészek másodlagos kenését biztosította. Tehát azoknál a régebbi évjáratoknál amelyek csak ólmos, illetve kenőadalékkal "kezelt" ólommentes benzinnel üzemeltethetőek ajánlatos az átlagosnál sűrűbben használni benzinüzemben a gépkocsit. Ez körülbelül 10-90 %-os benzin-gáz arányt jelent, vagyis minden 90 km megtétele után javasolt 10 km-t benzinnel közlekedni.  
 
Az előbb említetten kívül a gázüzemmódnak csak pozitív hatása van a motorra melyek a következők:
Mivel az autógáz eleve gáz halmazállapotú -szemben benzinnel mely a legjobban elporlasztott változatában is apró cseppek formájában kicsapódik a hengerfal oldalára-, nem oldja fel az olajfilmet, és így nem hígítja fel a motorolajt. Így nő a motor olajcsere periódusa és a motorkopások is jelentősen lecsökkennek, főleg a legkritikusabb, hideg motorhőmérsékleten.
 
Üdv.Zsoel.
zsoel,
 
de ha ez ilyen jó, akkor miért nem minden új autót eleve így gyártanak már? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2005.02.04 péntek, 11:42:00 »

Valaki megmerne, hogy a kombi elso es hatulso belso vilagitotestek kozott mekkora a tavolsag?
 
Jo lenne egyet hatra is szerelni, csak tudjam hol kell kivagni a karpitot.
Senkinek nincs hatulso belso lampa kombiban? Vagy csak lustak vagytok lemenni egy colostokkal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2005.02.04 péntek, 12:01:00 »

Senkinek nincs hatulso belso lampa kombiban? Vagy csak lustak vagytok lemenni egy colostokkal.
Lacibá!
 
Hirdesd meg a Laciba's Ford Individual Project-et és tedd oda a lámpát, ahol szerinted a legpöpecebb helye lenne.
 
Utána pedig, mikor Kunmadarason mindenki elhülve fog neked könyörögni a beépitési itinerért, visszaadhatod a kombisoknak és begyüjtheted irigy, sovárgo pillantásaikat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2005.02.04 péntek, 12:46:00 »

Senkinek nincs hatulso belso lampa kombiban? Vagy csak lustak vagytok lemenni egy colostokkal.
Szia Lacibá!
Odáig eljutottam, hogy elővettem a mérőt, de itt is maradt a monitor előtt. Szerintem egyszerű a megoldás, a gyáriak is Így tervezhették, odaállsz nyitott hátsóajtóval, valakit megkérsz, hogy üljön be, hogy a terhelés hatására változon az általad elérhető pont amalyet állva, tehát nem befeküdve , cak kézel benyulva elérsz, azaz működtetni tudod a kapcsolót, Így kb a rakodótér hátsó egyharmada felett lesz a világítás.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2005.02.04 péntek, 13:38:00 »

Senkinek nincs hatulso belso lampa kombiban? Vagy csak lustak vagytok lemenni egy colostokkal.
Menteném magam, de nem tudom :-( otthon nincs netem, csak két örökmozgó (úgyhogy kiment a fejemből) itt meg nincs autóm ... meg tudsz bocsájtani?  
 
Kéne egy kombis topic, csak még oda se jutottam ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.