Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:51:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745250 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2005.02.09 szerda, 11:38:00 »

Harder,
Te is olyan vagy, mint én, mindent kétszer is átaggódsz...:-)
Ne mondom, hogy ne tedd, tedd csak!
Minden rendben lesz!
Már Veled van a Mondeo szelleme!
 
Üdv,
Moire
Csak még azt nem tudja melyik Mondeo szelleme van vele. Vacilál rendesen, de ez így jó a legjobbat kell megvenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2005.02.09 szerda, 11:49:00 »

Szia Lacibá!
Nem lehet, hogy nem is lyuk van ott? Arra gondolok, mint ahogyan elől is van, van egy műanyag beépítő kerete ennek a lámpának.
Üdv Shadow.
Bpeter01 szerint a lampa a karpittal egyutt mozog... Ha megjon a lampa, akkor a hetvegen nekiallok butykolni es kiderul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2005.02.09 szerda, 11:54:00 »

Bpeter01 szerint a lampa a karpittal egyutt mozog... Ha megjon a lampa, akkor a hetvegen nekiallok butykolni es kiderul.
Jól mondja, semmilyen tartó nincs, a lámpa lábai (asszem 4 db) illeik bele a kárpit kivágásba. Úgyhogy vigyázz inkább szűkre, abból még tudsz faragni Smiley))
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2005.02.09 szerda, 17:22:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2005.02.09 szerda, 17:28:00 »

Szia Harder!
Hááát, mit mondhatnék, jó választás! Smiley))
Kívánom, hogy legyen benne sok örömöd! Imádnivaló autó, ezt, bár csekély ugyan, de tapasztalatból mondom!
És vigyázz rá, akkor ő is vigyázni fog Rád!
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2005.02.09 szerda, 17:59:00 »

Szia Harder!
Hááát, mit mondhatnék, jó választás! Smiley))
Kívánom, hogy legyen benne sok örömöd! Imádnivaló autó, ezt, bár csekély ugyan, de tapasztalatból mondom!
És vigyázz rá, akkor ő is vigyázni fog Rád!
Üdv,
Moire
Köszönöm, úgy legyen! Cheesy Még van pár kérdésem, de azzal átmegyek a másik topicba, nem kimondottan csak MKII-esekre vonatkoznak. Smiley Még most gyûjtögetem õket, estefele meglesz Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2005.02.09 szerda, 18:18:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
Hy  © Harder !
 
 
Megkerdezhetem hogy mennyi volt veg ar?
 
Csao:
 
axi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2005.02.09 szerda, 19:01:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
Harder, sok sikert hozzá!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2005.02.09 szerda, 19:25:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
Harder,
 
legyen benne sok örömed!
Képet meg majd mutass róla! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2005.02.09 szerda, 19:26:00 »

axi: 1.335.000-ra sikerült lealkudni. Valszeg nagyobb rutinnal picit még lehetett volna lefele tornázni az árat, de a lényeg asszem hogy nem bántam meg, amit tudtam megtettem érte. Smiley
Attila, köszi! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2005.02.09 szerda, 19:58:00 »

Harder, sok sikert hozzá!
Rosszul írtam Sok örömöt hozzá. A siker már megvan megtaláltad.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 09:21:00 »

axi: 1.335.000-ra sikerült lealkudni. Valszeg nagyobb rutinnal picit még lehetett volna lefele tornázni az árat, de a lényeg asszem hogy nem bántam meg, amit tudtam megtettem érte. Smiley
Attila, köszi! Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 12:06:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
Szerencsés keddet :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 15:50:00 »

Igen igen!
 
Sok sikert tenyleg a jarganyhoz!
Neha majd szamolj be hogy mik a fejlemenyek!
; )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 19:30:00 »

Thx mindenkinek! Cheesy Ha meglesz a járgány, szerintem még több kérdésem lesz! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2005.02.11 péntek, 00:53:00 »

Thx mindenkinek! Cheesy Ha meglesz a járgány, szerintem még több kérdésem lesz! Cheesy
Gratula a vashoz a kérdéstől meg félek Smiley
 
Évjárat? Szín ? Kép ?
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2005.02.11 péntek, 01:19:00 »

Gratula a vashoz a kérdéstől meg félek Smiley
 
Évjárat? Szín ? Kép ?
 
Üdv:
Köszi! 1998, tompalila (szerintem padlizsán inkább), kép lesz jövő héten. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2005.02.11 péntek, 08:42:00 »

Nah, megvan az eremdmény, hála nektek és Csabának, úgy érzem sikerült a legjobbat kiválasztani (a 2.0 GLX-ről van szó)Cheesy Reggel elvittük a szervizbe és megvizsgálták, az eredmény hogy gyakorlatilag tökéletes állapotban  van, vmi gumiharangot kell cserélni benne (de ezt tudtommal amúgy is ajánlott lenne, kb 5000 HUF-os tétel ha jól tudom), illetve gyenge az aksija (hideg idő, sok indítás, nem csoda). Smiley
Csaba azt mondta hogy a másikat ma már el se vigyük, kár lenne arra is kifizetni a 10e-t, ennél jobb biztos nem lesz (annak volt a kicsit kopogós hangja). Smiley
Szal megkötöttük az alkut, foglalónak otthagytam egy százast (belementek abba, hogy 30-t de, és du elvittem még 70-et), hétfőn fizetem az egészet, ők elintézik az átírást stb. és kedd du/este hozhatom haza a Mondeo-mat! :DDDDD (de jó kimondani! Cheesy)
Hét közben még valszeg nem nagyon fogom használni (na jó, pár kört azért fogok menni vele Cheesy), hétvégén ha összejön akkor Csabával megcsináljuk a "startszerviz"-t és aztán megyek is vidékre vele a családomért. (szeretném ha mire ők is beülnek, addigra teljesen kész legyen és nyugodtan tudjak vele menni)
meg nekem, hogy a Csabát ajánlottam:) Ezért cserébe majd megnézegethetem, ugye?Smiley
vikiviki, a szerény:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2005.02.11 péntek, 09:50:00 »

Természetesen! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2005.02.11 péntek, 21:13:00 »

Le vagyok törvetörésteszt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2005.02.12 szombat, 02:38:00 »

Le vagyok törvetörésteszt
Inkább nézd meg azt a topicot ahol a balesetek vannak összegyüjtve, és nézd meg hány súlyos volt benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2005.02.12 szombat, 10:00:00 »

Inkább nézd meg azt a topicot ahol a balesetek vannak összegyüjtve, és nézd meg hány súlyos volt benne.
Szia Peppin!
Kösz az infót:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2005.02.13 vasárnap, 23:46:00 »

most biztos hülyeséget fogok kérdezni, de ugye 98-ast kell bele tankolni? A letöltött kézikönyvben még azt írják, hogy "Ólommentes Szuper 95 oktánszámú".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 10:00:00 »

most biztos hülyeséget fogok kérdezni, de ugye 98-ast kell bele tankolni? A letöltött kézikönyvben még azt írják, hogy "Ólommentes Szuper 95 oktánszámú".
95
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 11:32:00 »

95
Köszönöm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 16:47:00 »

Köszönöm!
Harder,
 
de ha nem kapsz 95 -öst, át lehet kapcsolni 98 -ra azt hiszem ideiglenesen. De majd a benzines kollegák elmondják, mit és hol. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 16:55:00 »

Harder,
 
de ha nem kapsz 95 -öst, át lehet kapcsolni 98 -ra azt hiszem ideiglenesen. De majd a benzines kollegák elmondják, mit és hol. Smiley
Én úgy tudom, hogy MIN. 95-öst kell tankolni, és ha ennél kissebb oktánszámút tankol az ember, akkor kell vmit ledugózni!?
98-ast azt bármikor lehet tankolni, talán még jobb is a motornak, csak drágább. Szebb a járása, jobban megy tőle, és talán még kevesebbet is fogyaszt.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 17:07:00 »

Én úgy tudom, hogy MIN. 95-öst kell tankolni, és ha ennél kissebb oktánszámút tankol az ember, akkor kell vmit ledugózni!?
98-ast azt bármikor lehet tankolni, talán még jobb is a motornak, csak drágább. Szebb a járása, jobban megy tőle, és talán még kevesebbet is fogyaszt.
 
Tisztelettel!
Joe,
 
én ezt nem tudom, csak azt, hogy lehet valahol kapcsolgatni, ha nem kapsz belevaló benyát.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 17:34:00 »

most biztos hülyeséget fogok kérdezni, de ugye 98-ast kell bele tankolni? A letöltött kézikönyvben még azt írják, hogy "Ólommentes Szuper 95 oktánszámú".
Szia Harder,
Én azt olvastam (mk2, 1.8, 1999), hogy 95-öst kell bele tankolni, és lehet bele tankolni 98-ast is, de minden különösebb előny nélkül.
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 17:53:00 »

Harder,
 
de ha nem kapsz 95 -öst, át lehet kapcsolni 98 -ra azt hiszem ideiglenesen. De majd a benzines kollegák elmondják, mit és hol. Smiley
98-ast minden további nélkül lehet tankolni, azonban, ha 95 alattit löttyintesz bele, akkor a motortérben bal odalon a szélvédö sarkánál át kell forgatni (ha jol emlékszem) a piros csatlakozot.
Kihuzod a csatit és megforditva visszadugod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 17:54:00 »

98-ast minden további nélkül lehet tankolni, azonban, ha 95 alattit löttyintesz bele, akkor a motortérben bal odalon a szélvédö sarkánál át kell forgatni (ha jol emlékszem) a piros csatlakozot.
Kihuzod a csatit és megforditva visszadugod.
De aki lötyit akar tankolni az ne vegyen Mondeót!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 17:57:00 »

De aki lötyit akar tankolni az ne vegyen Mondeót!
Ez igy igaz!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 21:54:00 »

Én úgy tudom, hogy MIN. 95-öst kell tankolni, és ha ennél kissebb oktánszámút tankol az ember, akkor kell vmit ledugózni!?
98-ast azt bármikor lehet tankolni, talán még jobb is a motornak, csak drágább. Szebb a járása, jobban megy tőle, és talán még kevesebbet is fogyaszt.
 
Tisztelettel!
miert fogyasztana kevesebbet a 98-as benzintol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 22:31:00 »

Köszönöm mindenkinek, ma már belement 42L 95-ös Smiley A kérdés azért volt, mert bennem vhogy az élt, hogy bár a 95-ös bőven jó volt a Samara-nak, de hátha a Mondeo-ba már inkább a 98-as való. Smiley (szal nem akartam az üzemanyag minőségén sprórolni, gondoltam inkább rákérdezek. Smiley
 
Egyébként a kocsi brutáljól megy, imádom! :DDDDDD
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 23:11:00 »

Köszönöm mindenkinek, ma már belement 42L 95-ös Smiley A kérdés azért volt, mert bennem vhogy az élt, hogy bár a 95-ös bőven jó volt a Samara-nak, de hátha a Mondeo-ba már inkább a 98-as való. Smiley (szal nem akartam az üzemanyag minőségén sprórolni, gondoltam inkább rákérdezek. Smiley
 
Egyébként a kocsi brutáljól megy, imádom! :DDDDDD
Az igazság félúton van. A hazai 95-ös kb 92 oktános, míg a 98-as felel meg nagyjából a 95-nek. Elméletileg a ngyobb oktánszámúval jobban megy, azaz ugyaakkora teljesítményhez kevesebb benya kell. Ez persze nem azt jelenti, hogy a 99+-al jüval kevesebbet fog fogyasztani, hanem csak 1 dolgot, ami biztos: a kútnál jóval többet fox fizetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2005.02.15 kedd, 00:06:00 »

Köszönöm mindenkinek, ma már belement 42L 95-ös Smiley A kérdés azért volt, mert bennem vhogy az élt, hogy bár a 95-ös bőven jó volt a Samara-nak, de hátha a Mondeo-ba már inkább a 98-as való. Smiley (szal nem akartam az üzemanyag minőségén sprórolni, gondoltam inkább rákérdezek. Smiley
 
Egyébként a kocsi brutáljól megy, imádom! :DDDDDD
Szóval már megvan? És ezt csak így mondod???
Én meg már napok óta nyugtalanul alszom, hogy mi van Harder Mondijával!!!
 
Gratulálok hozzá, végül melyik lett, a 2 lityis?
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2005.02.15 kedd, 00:33:00 »

Szóval már megvan? És ezt csak így mondod???
Én meg már napok óta nyugtalanul alszom, hogy mi van Harder Mondijával!!!
 
Gratulálok hozzá, végül melyik lett, a 2 lityis?
 
Üdv,
Moire
igen, megvan! Smiley))) 2L-es, sötétlila. Smiley
ma du. mentem érte, csak elég elhúzódott a kötelező biztosítás intézése, így már este, töksötétben értem vele haza vmikor 9 fele, nem tudtam fényképeket készíteni, de a héten lesznek. Smiley
Holnap intézem a parkolást (egyelőre nem tudtam a háznál leállni vele, egy távolabbi garázsba került átmenetileg) meg a startszervizt (vmikor a héten), aztán hétvégén már kipróbálom vidékre is, megyek a családomért. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2005.02.15 kedd, 10:09:00 »

Az igazság félúton van. A hazai 95-ös kb 92 oktános, míg a 98-as felel meg nagyjából a 95-nek. Elméletileg a ngyobb oktánszámúval jobban megy, azaz ugyaakkora teljesítményhez kevesebb benya kell. Ez persze nem azt jelenti, hogy a 99+-al jüval kevesebbet fog fogyasztani, hanem csak 1 dolgot, ami biztos: a kútnál jóval többet fox fizetni.
Szereny ismereteim szerint az oktanszam nem a futoerteket hanem a kompresszioturest adja meg. Olyan autonal ahol nem lehet allitani, hogy milyen benzint tankoltal bele (95 folott), meg mindig nem ertem miert is fogyasztana kevesebbet, vagy menne jobban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2005.02.15 kedd, 11:41:00 »

Szóval már megvan? És ezt csak így mondod???
Én meg már napok óta nyugtalanul alszom, hogy mi van Harder Mondijával!!!
 
Gratulálok hozzá, végül melyik lett, a 2 lityis?
 
Üdv,
Moire
Látod Harder, szegény Moire még alunni se bírt ;-) Gratulálok én is :-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2005.02.15 kedd, 11:42:00 »

Szereny ismereteim szerint az oktanszam nem a futoerteket hanem a kompresszioturest adja meg. Olyan autonal ahol nem lehet allitani, hogy milyen benzint tankoltal bele (95 folott), meg mindig nem ertem miert is fogyasztana kevesebbet, vagy menne jobban.
Én csak azt tudom, hogy decemberben tankoltam egy teli tank 98-at, és mentem vele 150km-t városban, ami 95-ösnél olyan 10l,es átlagot jelent, és 300km hosszú utat, ami szintén 95-ösnél 8-8,5-öt szokott enni. Elmentem tankolni, és 8,0 jött ki/100km. Nem éreztem plusz erőt, de a motor hangja halkabb volt, és a fogyasztást is fél literrel kedvezőbbre vitte. EZ CSAK EGY TAPASZTALAT, DE TESZTNEK NEMIGEN MONDHATÓ!:-)))
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:10:00 »

Én csak azt tudom, hogy decemberben tankoltam egy teli tank 98-at, és mentem vele 150km-t városban, ami 95-ösnél olyan 10l,es átlagot jelent, és 300km hosszú utat, ami szintén 95-ösnél 8-8,5-öt szokott enni. Elmentem tankolni, és 8,0 jött ki/100km. Nem éreztem plusz erőt, de a motor hangja halkabb volt, és a fogyasztást is fél literrel kedvezőbbre vitte. EZ CSAK EGY TAPASZTALAT, DE TESZTNEK NEMIGEN MONDHATÓ!:-)))
 
 
Tisztelettel!
Egyszer sikerült Érmihályfalván 95-ösként eladott benzinnel feltankolni, kb. 80 km alatt felére ürült a tartály (25-30l/100km?), annyira kellett taposni a gázt és pörgetni a motort kettesben. Utána a féltankot kiegészítettem egy MOL-kutas tanácsára a 99-es EVO benzinnel, ettől kezdve megtáltosodott az autó. Viszont az öcsém OFF 1.0-s háromhengeres Corsa-ja teljesen érzéketlen maradt a sz@r benzinre.
Amúgy a benzint adalékolni érdemes házilag pl. én Metabondot használok 3-4Ft/liter.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2005.02.15 kedd, 14:10:00 »

igen, megvan! Smiley))) 2L-es, sötétlila. Smiley
ma du. mentem érte, csak elég elhúzódott a kötelező biztosítás intézése, így már este, töksötétben értem vele haza vmikor 9 fele, nem tudtam fényképeket készíteni, de a héten lesznek. Smiley
Holnap intézem a parkolást (egyelőre nem tudtam a háznál leállni vele, egy távolabbi garázsba került átmenetileg) meg a startszervizt (vmikor a héten), aztán hétvégén már kipróbálom vidékre is, megyek a családomért. Smiley
Akkor most már tényleg gratulálok!!! Legyen benne rengeteg örömöd!!!
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2005.02.15 kedd, 15:42:00 »

Szereny ismereteim szerint az oktanszam nem a futoerteket hanem a kompresszioturest adja meg. Olyan autonal ahol nem lehet allitani, hogy milyen benzint tankoltal bele (95 folott), meg mindig nem ertem miert is fogyasztana kevesebbet, vagy menne jobban.
Inkább nevezzük öngyulladásgátló képességnek az oktánszámot, ami valamilyen szinten ugyan az, mint amit te mondasz. Sajnos én ennyire már nem értek hozzá, de a versenygépekbe nem véletlenül tankolnak 100 oktános benzint (kivéve a dízel versenygépeket). Na most jön az elmélet: ha a verdát 95-ös oktánszámúra készítik, és gyengébbet raksz bele (a 95-ös az kb 90-nek fele meg), nem olyan tökéletes az égés, előbb berobban a benya (csörögnek a szelepek). Na ehhez képest a 98 kb 94-95-ösnek felel meg, és ezzel jobbak a körülmények, közelebb van az elvárthoz, és így elképzelhető a fogyicsökkenés. Írod a fűtőértéket, hogy az ugyanaz. A benzin robban, nem elég, azaz nem a fűtőérték számít, hanem a térfogatváltozás. Persz én ennyire nem vagyok benne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:32:00 »

Inkább nevezzük öngyulladásgátló képességnek az oktánszámot, ami valamilyen szinten ugyan az, mint amit te mondasz. Sajnos én ennyire már nem értek hozzá, de a versenygépekbe nem véletlenül tankolnak 100 oktános benzint (kivéve a dízel versenygépeket). Na most jön az elmélet: ha a verdát 95-ös oktánszámúra készítik, és gyengébbet raksz bele (a 95-ös az kb 90-nek fele meg), nem olyan tökéletes az égés, előbb berobban a benya (csörögnek a szelepek). Na ehhez képest a 98 kb 94-95-ösnek felel meg, és ezzel jobbak a körülmények, közelebb van az elvárthoz, és így elképzelhető a fogyicsökkenés. Írod a fűtőértéket, hogy az ugyanaz. A benzin robban, nem elég, azaz nem a fűtőérték számít, hanem a térfogatváltozás. Persz én ennyire nem vagyok benne...
Laikus kérdése: az oktánszám nem a benzin összenyomhatóságával van összefüggésben?
Mert én úgy tudom hogy 95-ös oktánszámmal rendelkező üzemanyag összenyomhatósági maximuma az a pont ahol a gyertya robbant.
Lehet hogy nagy hülyeséget mondtam de én így tom!
Hozzászólásaitokat várom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2005.02.15 kedd, 16:54:00 »

Inkább nevezzük öngyulladásgátló képességnek az oktánszámot, ami valamilyen szinten ugyan az, mint amit te mondasz. Sajnos én ennyire már nem értek hozzá, de a versenygépekbe nem véletlenül tankolnak 100 oktános benzint (kivéve a dízel versenygépeket). Na most jön az elmélet: ha a verdát 95-ös oktánszámúra készítik, és gyengébbet raksz bele (a 95-ös az kb 90-nek fele meg), nem olyan tökéletes az égés, előbb berobban a benya (csörögnek a szelepek). Na ehhez képest a 98 kb 94-95-ösnek felel meg, és ezzel jobbak a körülmények, közelebb van az elvárthoz, és így elképzelhető a fogyicsökkenés. Írod a fűtőértéket, hogy az ugyanaz. A benzin robban, nem elég, azaz nem a fűtőérték számít, hanem a térfogatváltozás. Persz én ennyire nem vagyok benne...
Még egy gondolat: az 1,6-os gyakorlatilag többet fogyaszt (MKI), mint az 1m8-as, mert túl kicsi a motor. Na ugye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2005.02.15 kedd, 23:56:00 »

Laikus kérdése: az oktánszám nem a benzin összenyomhatóságával van összefüggésben?
Mert én úgy tudom hogy 95-ös oktánszámmal rendelkező üzemanyag összenyomhatósági maximuma az a pont ahol a gyertya robbant.
Lehet hogy nagy hülyeséget mondtam de én így tom!
Hozzászólásaitokat várom.
Majdnem. A gyertya valamivel a folso holtpont elott gyujt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2005.02.16 szerda, 00:00:00 »

Inkább nevezzük öngyulladásgátló képességnek az oktánszámot, ami valamilyen szinten ugyan az, mint amit te mondasz. Sajnos én ennyire már nem értek hozzá, de a versenygépekbe nem véletlenül tankolnak 100 oktános benzint (kivéve a dízel versenygépeket). Na most jön az elmélet: ha a verdát 95-ös oktánszámúra készítik, és gyengébbet raksz bele (a 95-ös az kb 90-nek fele meg), nem olyan tökéletes az égés, előbb berobban a benya (csörögnek a szelepek). Na ehhez képest a 98 kb 94-95-ösnek felel meg, és ezzel jobbak a körülmények, közelebb van az elvárthoz, és így elképzelhető a fogyicsökkenés. Írod a fűtőértéket, hogy az ugyanaz. A benzin robban, nem elég, azaz nem a fűtőérték számít, hanem a térfogatváltozás. Persz én ennyire nem vagyok benne...
Egyebkent honnan veszed, hogy a 95-os 90-nek felel meg? Szerintem ennel azert jobban mukodik a minosegbiztositas+fogyasztovedelem.
A terfogatvaltozas mar egy eredmenye annak, hogy az uzemanyag eleg vagy robban, a szonak nincs jelentosege, csupan az eges sebessege ami azt mondja, hogy robbanasrol vagy egesrol van szo. A futoertek azt mondja meg, ugyanakkora terfogatvaltozashoz mennyi energia kell, ha nagyobb a futoertek, kevesebb benzin elegendo ugyanakkora energia eges folyaman valo felszabadulasahoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2005.02.16 szerda, 02:06:00 »

Laikus kérdése: az oktánszám nem a benzin összenyomhatóságával van összefüggésben?
Mert én úgy tudom hogy 95-ös oktánszámmal rendelkező üzemanyag összenyomhatósági maximuma az a pont ahol a gyertya robbant.
Lehet hogy nagy hülyeséget mondtam de én így tom!
Hozzászólásaitokat várom.
Laciá már számomra is magasan magyaráz, de egy biztos:
 
Benzin motronál, mivel az szikrára robban, anélkül meg max vontatható, az üzemanyag összenyomhatósága nagy mértékben hatásfokigény kérdése. Ezzel szemben fontos a benzin-levegő elegy aránya.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2005.02.16 szerda, 02:07:00 »

Egyebkent honnan veszed, hogy a 95-os 90-nek felel meg? Szerintem ennel azert jobban mukodik a minosegbiztositas+fogyasztovedelem.
A terfogatvaltozas mar egy eredmenye annak, hogy az uzemanyag eleg vagy robban, a szonak nincs jelentosege, csupan az eges sebessege ami azt mondja, hogy robbanasrol vagy egesrol van szo. A futoertek azt mondja meg, ugyanakkora terfogatvaltozashoz mennyi energia kell, ha nagyobb a futoertek, kevesebb benzin elegendo ugyanakkora energia eges folyaman valo felszabadulasahoz.
Újraolvasva nagyon is igazad van, de gyakorlati magyarázatot kérek arra, hogy ennek ellenére 98-ból nálam 100 km-enként ugyanolyan jobb lábban 1-1.2 literrel tőbb fogy, mint 95-ből !!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2005.02.16 szerda, 09:37:00 »

Egyebkent honnan veszed, hogy a 95-os 90-nek felel meg? Szerintem ennel azert jobban mukodik a minosegbiztositas+fogyasztovedelem.
A terfogatvaltozas mar egy eredmenye annak, hogy az uzemanyag eleg vagy robban, a szonak nincs jelentosege, csupan az eges sebessege ami azt mondja, hogy robbanasrol vagy egesrol van szo. A futoertek azt mondja meg, ugyanakkora terfogatvaltozashoz mennyi energia kell, ha nagyobb a futoertek, kevesebb benzin elegendo ugyanakkora energia eges folyaman valo felszabadulasahoz.
Micsodák? Fogyasztó-, meg minőségizé 8-) talán arrafelé igen ;-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.