Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:17:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745772 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2009.01.03 szombat, 14:41:10 »

SIMŐ-t felejtsd el. A szervíz legalábbis gusztustalan banda, vezérműszíjcsere után érdekes módon az adagolóból elkezdett folyni a gázolaj...  levele
Az Ivanics jó, ott voltam már párszor. Esetleg ha Mk1-2 TD, elmehetek megnézni neked.

Köszönöm a gyors válaszotokat. (Még sosem volt mondeo-m azért informálódnék, mondjuka családban van egy92-es Ghia Sierra Smiley)

MK2 itt a Link, de 1,8 és nem TD és valóban a simő...
Na akkor lehet hogy megkímélem magam egy úttól...ha azt mondod átverős banda...

http://www.hasznaltauto.hu/2579606_ford_mondeo_1998

Itt van egy másik kocsi, ez Ghia, de 240 ezer van benne, viszont szervizei számlái mindene megvan, és magyarországi.
Kicsit óckodom nem sok egy kicsit km-ben ? 1 tulaja van, már beszéltem vele. Kicsit korrodál a hátsó ív, annak mennyibe fájhat a javítása ?

http://www.hasznaltauto.hu/2602082_ford_mondeo_1998


Köszi
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2009.01.03 szombat, 14:46:16 »

Itt van egy másik kocsi, ez Ghia, de 240 ezer van benne, viszont szervizei számlái mindene megvan, és magyarországi.
Kicsit óckodom nem sok egy kicsit km-ben ? 1 tulaja van, már beszéltem vele. Kicsit korrodál a hátsó ív, annak mennyibe fájhat a javítása ?

http://www.hasznaltauto.hu/2602082_ford_mondeo_1998


Köszi


A második jobbnak tunik.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2009.01.03 szombat, 14:54:18 »

Köszönöm a gyors válaszotokat. (Még sosem volt mondeo-m azért informálódnék, mondjuka családban van egy92-es Ghia Sierra Smiley)

Ha van rá keret, akkor a második wave

igaz ez 4 ajtós, de talán ez sem rossz:
mondi LINK
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.03 szombat, 17:23:08 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2009.01.03 szombat, 15:04:08 »

A második szimpibb: céges autót  rendszerint  jól karban tartanak, ha baja van már megy is szerelőhöz.( ha csak egy személy közlekedik vele).Mivel cégvezető, remélhetőleg így történt.Az első autónál is lehetséges a +100e km., mivel kereskedő  szomoru1
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2009.01.03 szombat, 15:14:44 »

Na igen a "keret"...

Na most beszéltem a tulajjal, holnap megnézem az autót, aztán majd meglátom.
Mit nézzek meg feltétlenül rajta, azon kívül, hogy "minden működjön" ?
Tipikus dolgokra gondolok.
Gondolom, ha bejön akocsi, akkor itt is lehet kezdeni a "szokásos" cserékkel...?
Mi a baj a 4 ajtóssal ? Smiley
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2009.01.03 szombat, 15:57:04 »

Mi a baj a 4 ajtóssal ? Smiley

Semmi vigyor3
Csak azt hittem, hogy amit linkeltél mindkettő 5 ajtós volt, azt hittem ez szempont Nálad.. de most látom, hogy az első is 4 ajtós...  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2009.01.03 szombat, 16:02:29 »

Semmi vigyor3
Csak azt hittem, hogy amit linkeltél mindkettő 5 ajtós volt, azt hittem ez szempont Nálad.. de most látom, hogy az első is 4 ajtós...  integet2

Pumukli megzavarsz....

az első a székesfehérvári egy sedan....
a második egy hatchback ha jól gondolom...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2009.01.03 szombat, 16:04:57 »

Mit nézzek meg feltétlenül rajta, azon kívül, hogy "minden működjön" ?
Tipikus dolgokra gondolok.
Gondolom, ha bejön akocsi, akkor itt is lehet kezdeni a "szokásos" cserékkel...?

Igen, olvasd el amit lentebb írtam az egri kollegának. A linkeket most nem tudom ,megnézni, csak este, otthon.  wave

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2009.01.03 szombat, 16:11:11 »

Pumukli megzavarsz....
az első a székesfehérvári egy sedan....
a második egy hatchback ha jól gondolom...

Bocsi worship
Két kocsit linkeltél, és ugy emlékeztem, hogy mind a kettő 5 ajtós, ezért akartam neked 5 ajtósat keresni.
Most hogy írtad, vettem észre, hogy a fehérvári 4 ajtós.. mind1 Smiley

// Egy régebbi hozzászólásban linkeltem Neked egy kocsit, csak lehet, hogy nem vetted észre...
mondi LINK
Lehet, hogy ezért volt a félreértés:) ... szóval ez a 4 ajtós wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.03 szombat, 17:24:45 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2009.01.03 szombat, 16:48:52 »

Szia!
Én a Citybank egyik főnökének az auóját vettem meg tavasszal és nem bántam meg!!! Neked is tudom ajánlani a második autót mert az Ghia és ötajtós aminél jobb nincsen! Ha vezetett szervízkönyves akkor csak annyit nézz meg hogy mennyire és hol volt törve az autó mert a többit meg fogod oldani idővel amikor már megszeretted az autót!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2009.01.03 szombat, 17:10:58 »

egyforma az  1-2 a riasztóban. amire gondolsz az a külön nyításérzékelő, ami az mk1-nél az A oszlopon van, az mk2-nél arra csukódik az ajtó

Itt egy pár kép az enyémről hátha ez segít:

http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081130/K_p014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080805/896874501K_p015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080805/K_p016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080805/10085777K_p017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081202/K_p018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2009.01.03 szombat, 23:36:41 »

Itt van egy másik kocsi, ez Ghia, de 240 ezer van benne, viszont szervizei számlái mindene megvan, és magyarországi.
Kicsit óckodom nem sok egy kicsit km-ben ? 1 tulaja van, már beszéltem vele. Kicsit korrodál a hátsó ív, annak mennyibe fájhat a javítása ?

http://www.hasznaltauto.hu/2602082_ford_mondeo_1998

Köszi

Inkább ez.

Hátsó ívek javítása: javítóív 3500/db, lakatos munka (ez változó) 10000-20000, fényezés 15000 oldalanként. Összesen kb 50-60000 között.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2009.01.03 szombat, 23:47:18 »

Inkább ez.

Hátsó ívek javítása: javítóív 3500/db, lakatos munka (ez változó) 10000-20000, fényezés 15000 oldalanként. Összesen kb 50-60000 között.

Az én hátsó íveim is elég hólyagosak már de én egyenlőre tavasszal csiszolás, gittelés, alapozás, és kevertetett javítóspray! Megcsinálom én és majd ha nagyobb baj lesz akkor vágatom csak szét a gyári lemezt addíg nem! Ha ügyes vagyok akkor nem is lehet majd észrevenni semmit és olcsón megvan! (Na nem mintha sajnálnám rá a pénzt!!!)Nem is beszélve arról ha valamit már megbontanak akkor annak már annyi! Ezért jobbnak tartom minnél később a lakatolást! Persze ez csak az én véleményem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2009.01.03 szombat, 23:52:07 »

Az én hátsó íveim is elég hólyagosak már de én egyenlőre tavasszal csiszolás, gittelés, alapozás, és kevertetett javítóspray! Megcsinálom én és majd ha nagyobb baj lesz akkor vágatom csak szét a gyári lemezt addíg nem! Ha ügyes vagyok akkor nem is lehet majd észrevenni semmit és olcsón megvan! (Na nem mintha sajnálnám rá a pénzt!!!)Nem is beszélve arról ha valamit már megbontanak akkor annak már annyi! Ezért jobbnak tartom minnél később a lakatolást! Persze ez csak az én véleményem!

Van ebben is igazság, csak nekem már olyan szinten volt, hogy muszáj volt lakatolni.
Egyébként jól és tartósan is meg leht csinálni, dolgokat. És sokat számít a karbantartás is, pl a felületi korróziót időben kezele, akkor kitolható a lakatos munka.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 18:59:12 »

El vagyok keseredve...ilyen *** a hasznaltuo piaci felhozatal :? vagy én járok rossz helyen ?

Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 19:01:53 »

El vagyok keseredve...ilyen *** a hasznaltuo piaci felhozatal :? vagy én járok rossz helyen ?


milyen autot keresel?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 19:07:29 »

El vagyok keseredve...ilyen *** a hasznaltuo piaci felhozatal :? vagy én járok rossz helyen ?


A jó autókat most nem adják el az emberek........... Grin wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 19:12:07 »

El vagyok keseredve...ilyen *** a hasznaltuo piaci felhozatal :? vagy én járok rossz helyen ?

Ez nem tetszik?
http://www.hasznaltauto.hu/2630525_ford_mondeo_1997

Ennél jobbat én sem találtam, hasonló 700tól fölfele van...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 19:41:29 »

Ha lehet ghiás,ha nem akkor minél több extra max 800 ig, ne legyen aut váltó...2000 nél nagyobb motor sem kell. ma megnéztem 2 ghiást. hát mit mondjak...

szentgotthárd kicsit messze van csak olyan tapasztalatért lemenni, mint a maiak voltak...a képen jol néznek ki de az életben...siralmas, ...némelyik kaszniilag némelyik meg másként...


Pumukli tegnap is ezt ajánlottad a tied a kocsi ?  szentgotthárd messze van. (Budapesttől...)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 19:44:58 »

Pumukli tegnap is ezt ajánlottad a tied a kocsi ?  szentgotthárd messze van. (Budapesttől...)

Nem, sőt tegnap láttam először Smiley De ha most vennénk autot, szerintem az lenne.
A miénket nem adnánk el Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 21:14:40 »

Hát nem tudom...azért szentgotthárd oda vissza Bp nem kevés km... ez si képen jol néz ki...de aztán ki tudja
  falbav
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 00:08:11 »

Ez nem tetszik?
http://www.hasznaltauto.hu/2630525_ford_mondeo_1997

Ennél jobbat én sem találtam, hasonló 700tól fölfele van...

Ez egy jól felszerelt autó, sedánokon ritka hátsó ablaktörlővel, és a km/h állás is reálisnak tűnik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 08:34:10 »

Sziasztok.

B.U.É.K mindenkinek.

Már régen jártam itt.A problématika a következő.Ma bekapcsoltam a fűtést a kocsiba 2-es fokozatra raktam egy pillanatra elindult aztán megált.Majd felraktam 3-sra ott is egy 3-mp et ment és elhalgatott.A 4-esen kelett müködtetnem hogy ne fagyjak meg Smiley A kérdésem,hogy gondolom elsősorba bizti hiba(ha lenyitom a bizti táblát a kormány alatt,melyiket szedjem ki? melyik a fűtésé? hogy ne szedjem ki sorba az egészet,mert addig szétfagyok. Aztán van egy olyan is hogy tavaj elött én már megcsináltam a kesztyütartó alatti csatit mert már majdnem össze volt égve.(valami zárlatos hiba volt ott).Most egyenlöre nem bontottam ki azt mert amikor megcsináltam akkor egy életreszoloan bütyköltem meg Smiley Kössz a választ elöre is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 09:07:48 »

Sziasztok.

B.U.É.K mindenkinek.

Már régen jártam itt.A problématika a következő.Ma bekapcsoltam a fűtést a kocsiba 2-es fokozatra raktam egy pillanatra elindult aztán megált.Majd felraktam 3-sra ott is egy 3-mp et ment és elhalgatott.A 4-esen kelett müködtetnem hogy ne fagyjak meg Smiley A kérdésem,hogy gondolom elsősorba bizti hiba(ha lenyitom a bizti táblát a kormány alatt,melyiket szedjem ki? melyik a fűtésé? hogy ne szedjem ki sorba az egészet,mert addig szétfagyok. Aztán van egy olyan is hogy tavaj elött én már megcsináltam a kesztyütartó alatti csatit mert már majdnem össze volt égve.(valami zárlatos hiba volt ott).Most egyenlöre nem bontottam ki azt mert amikor megcsináltam akkor egy életreszoloan bütyköltem meg Smiley Kössz a választ elöre is.

Pedig ismét az lesz, leégett az ellenállása.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 09:12:33 »

Pedig ismét az lesz, leégett az ellenállása.


Akkor nem volt leégve az ellenállás hanem a rácsatlakozó drotok voltak összeszenesedve.Elöször a biztit nézném meg csak nem akarok ott fagyoskodni a hidegbe,és gondoltam tuti biztositékot huzok ki ha tudnám konkrétan hogy melyik az.(utána megnézném az ellenállást is ha nem a biztositék).Kössz a választ.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:01:47 »


Akkor nem volt leégve az ellenállás hanem a rácsatlakozó drotok voltak összeszenesedve.Elöször a biztit nézném meg csak nem akarok ott fagyoskodni a hidegbe,és gondoltam tuti biztositékot huzok ki ha tudnám konkrétan hogy melyik az.(utána megnézném az ellenállást is ha nem a biztositék).Kössz a választ.

Persze, meg kell nézni, az a biztos!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:11:23 »

Sziasztok.

B.U.É.K mindenkinek.

Már régen jártam itt.A problématika a következő.Ma bekapcsoltam a fűtést a kocsiba 2-es fokozatra raktam egy pillanatra elindult aztán megált.Majd felraktam 3-sra ott is egy 3-mp et ment és elhalgatott.A 4-esen kelett müködtetnem hogy ne fagyjak meg Smiley A kérdésem,hogy gondolom elsősorba bizti hiba(ha lenyitom a bizti táblát a kormány alatt,melyiket szedjem ki? melyik a fűtésé? hogy ne szedjem ki sorba az egészet,mert addig szétfagyok. Aztán van egy olyan is hogy tavaj elött én már megcsináltam a kesztyütartó alatti csatit mert már majdnem össze volt égve.(valami zárlatos hiba volt ott).Most egyenlöre nem bontottam ki azt mert amikor megcsináltam akkor egy életreszoloan bütyköltem meg Smiley Kössz a választ elöre is.

Cserélj pollenszűrőt mielőtt kicserélsz bármit - nincs hűtése az ellenállásoknak és ezért ég ki ott a környék
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:14:02 »

Be***t vízpumpával be se kéne indítani a motort. Simán lehet, hogy hengerfejes lett.


Egyébként ha valakinek motorgenerált kéne csináltatni, és nem tud rászánni min300ezret, szerintem vegyen egy bontott motort kb 100-250ért (bontóstól függ). MKII klubtagnál bontatlan motortérrel, váltóval együtt kasztnistól lehet venni normális angol donort (pl V6ost 150ért). Bár nála ha jól tudom főleg V6 fordul elő, és már nemsokáig bontogat MKII-ket, de van még a klubban más is aki bontogat.


Hali! BUÉK mindenkinek!
Igen, ez így van. Tényleg nem lett volna szabad menni vele.
Sajna nem vágtam le rögtön, hogy vízpumpa. Gondoltam, hogy azzal lesz a gond, mert nagyon nehezen hűlt vissza a motor. Félek én is,hogy hengerfejes lett, bár a szerelőm szerint tuti nem lett az,mert nem keveredett a víz+olaj. Mindegy, valszeg utánanézek bontott motornak. Egyszerűen nem éri meg ennyi lóvét beleölni egy generálba. Nagyon nehéz szerintem újra rendesen összerakni egy blokkot, kevés garanciát látok rá, hogy megint normális kompresszió felállhat a bontás után. Azért még a szelepszár szimmering cserét megjátszom, elvileg nagyon jól megy a motor+szépen fogyaszt. Hátha megúszom... rinya  
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:31:52 »

Köszi a tippeket!  worship most úgy is kell cserélni pár dolgot, akkor már ezeket is megméretem.
A motor hűtésével viszont biztos h valami nem stimmel... Lehet h nem termosztát, hanem inkább vízpumpa. Nyáron nagy melegben, volt hogy majdnem ellérte a normal L betűjét a víz, ma pedig 60 km autózás után sem kúszott feljebb a normal n-jénél.
Ha termosztát baj lenne, akkor nem csak "egy irányban" lenne rossz? (túl hideg v. túl meleg)

Buék! És nagyon köszi a segítséget! worship integet2

Hello!
Ha túl hideg a moci, akkor sztem tuti termosztát. Valszeg elromlott a hőgombája, nyitott állapotban maradt, és azóta folyamatosan kering a víz. Menj vele addig, amíg üzem meleg lesz a motor, aztán megállás után vedd le azt a csatlakozót, amelyik a hőjelet továbbítja (asszem közvetlen a termosztátház felett). Ilyenkor beindul a ventilátor vészüzemben. Ha langyos levegőt fúj, akkor a vízpumpa OK, mert rendesen keringeti a hűtővizet. Kizárásos alapon marad a termosztát.   

Nekem is volt olyan gondom, hogy a levegő az utastérben csak a szélvédőre+hátra fújt, a többi fokozat egyszerűen nem akart működni, bárhova kapcsoltam. nekem akkor megoldotta egy trafó csatlakozó csere. Állítólag szeret berosni. Két kábel ügyesen zárlatos lett, a kocsi gázadásra elkezdett kecskézni, nem ment, csak hátramenetben. A szerelő kicserélte a trafóhoz vezető kábelkcsatit, mert közvetlen a csatlakozó mögött égett össze a két kábel. Na, ez rögtön megoldotta a hőlégbefúvós gondomat is. 
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.05 hétfő, 10:45:50 írta Angel » Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 10:55:19 »

Cserélj pollenszűrőt mielőtt kicserélsz bármit - nincs hűtése az ellenállásoknak és ezért ég ki ott a környék

Szia.Fusim Doktor.

Polenszürőt most cseréltem szeptember végén,azóta nem sokat mentem az autóval talán 2.000-et.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 11:14:03 »


Akkor nem volt leégve az ellenállás hanem a rácsatlakozó drotok voltak összeszenesedve.Elöször a biztit nézném meg csak nem akarok ott fagyoskodni a hidegbe,és gondoltam tuti biztositékot huzok ki ha tudnám konkrétan hogy melyik az.(utána megnézném az ellenállást is ha nem a biztositék).Kössz a választ.
Legutóbb csak a kábelek égtek,meg,most valszeg megszakadt az ellenállás.Nincs külön biztije a fokozatoknak,ha a 4ik fokozat jó,akkor a bizti is jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 11:34:04 »

Legutóbb csak a kábelek égtek,meg,most valszeg megszakadt az ellenállás.Nincs külön biztije a fokozatoknak,ha a 4ik fokozat jó,akkor a bizti is jó.


Most olvastam az egyik helyen hogy az ellenállás melett a höbiztositék szokott általában kimenni.Na meg most találtam egy rajzot a biztositék táblárol ugyhogy megnézem a biztit is.   THX.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 17:07:44 »


Most olvastam az egyik helyen hogy az ellenállás melett a höbiztositék szokott általában kimenni.Na meg most találtam egy rajzot a biztositék táblárol ugyhogy megnézem a biztit is.   THX.

Küldök privben megoldást!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 18:07:44 »

BUÉK DRÁGA TESTVÉREIM. Smiley

Nos, V6 2,5be milyen olajat mertek belecsurgatni? Only gyári lötty? No meg elfelejtettem mennyi fér bele. Segítségetek megköszönöm. mondjuk van még egy két egyéb láma problémám, pl: annyira csíra voltam, hogy elfelejtettem lecserélni az ablaktörlő folyadékot fagyállóra és belefagyott, ezt hogy fogom eltávolítani -10 fokban, még nem jöttem rá. forróvizes effektel próbálkoztam már, de nem jött be. Smiley Lehet röhögni. Nem sok ilyen agyatlan van mint én. További szép estét. Üdvözletem.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 18:08:50 »

Küldök privben megoldást!

ja igen, biztositek tablahoz valami leiras mi micsoda az elferne nalam is, megkoszonnem.

Üdv. megint.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 19:36:02 »



Gyári olajat tölts bele, hogy mennyit, azt most nem vágom, de a V6 topicban volt már róla szó a közelmúltban is.

Valami jégoldó folyadék-ot kéne betölteni a tartályba (szélvédőre árulják), hátha használ, bár nemtudom milyen arányban kéne lennie.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

highend
Vendég
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:23:51 »

annyira csíra voltam, hogy elfelejtettem lecserélni az ablaktörlő folyadékot fagyállóra és belefagyott, ezt hogy fogom eltávolítani -10 fokban, még nem jöttem rá.
Ülj be, tépjed meg a száját valami kicsit hosszabb úton. Ha szerencséd van, megmelegszik annyira a motortér, hogy ellocsolhatod a szélvédőre...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:34:16 »

ellocsolhatod a szélvédőre...

Vagy a vezetéket lehúzod a spricnikről és egy vödörbe vezeted őket.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:38:50 »

Vagy a vezetéket lehúzod a spricnikről és egy vödörbe vezeted őket.
Vagy beállsz pár órára egy mélygarázsba. Mondjuk megnézel egy filmet a moziban addig.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:41:17 »

Vagy a vezetéket lehúzod a spricnikről és egy vödörbe vezeted őket.
Ha a tartálynál szeretnéd lehúzni a vezetéket, vigyázz, van benne egy visszacsapó bigyó, ami kiugorhat...  nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:41:36 »

BUÉK DRÁGA TESTVÉREIM. Smiley

Nos, V6 2,5be milyen olajat mertek belecsurgatni? Only gyári lötty? No meg elfelejtettem mennyi fér bele. Segítségetek megköszönöm. mondjuk van még egy két egyéb láma problémám, pl: annyira csíra voltam, hogy elfelejtettem lecserélni az ablaktörlő folyadékot fagyállóra és belefagyott, ezt hogy fogom eltávolítani -10 fokban, még nem jöttem rá. forróvizes effektel próbálkoztam már, de nem jött be. Smiley Lehet röhögni. Nem sok ilyen agyatlan van mint én. További szép estét. Üdvözletem.


Álljál be valakinek a fűtött garázsába, ha nincs lehetőség, akkor mennyél nézelődjél az IKEA-ban, ebédelj meg náluk, stb. (neki elég zárt a föld alatti parkolójuk, talán meleg is) Vigyél magaddal téli/mínuszokat bíró ablakmosó löttyöt és ha már kicsit kiolvadt spriccelj ki a sima vízből és töltsél rá fagyásmentest. Ezt játszad el sokszor.

Vagy 220 V-os fűtőventilátorral melegítsed, vagy hajszárító (végső esetben).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:44:19 »

Álljál be valakinek a fűtött garázsába, ha nincs lehetőség, akkor mennyél nézelődjél az IKEA-ban, ebédelj meg náluk, stb. (neki elég zárt a föld alatti parkolójuk, talán meleg is) Vigyél magaddal téli/mínuszokat bíró ablakmosó löttyöt és ha már kicsit kiolvadt spriccelj ki a sima vízből és töltsél rá fagyásmentest. Ezt játszad el sokszor.

Vagy 220 V-os fűtőventilátorral melegítsed, vagy hajszárító (végső esetben).
Sugárban +8°C van a garázsban. Ikea is hasonló lehet.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 23:22:22 »

BUÉK DRÁGA TESTVÉREIM. Smiley

Nos, V6 2,5be milyen olajat mertek belecsurgatni? Only gyári lötty? No meg elfelejtettem mennyi fér bele. Segítségetek megköszönöm. mondjuk van még egy két egyéb láma problémám, pl: annyira csíra voltam, hogy elfelejtettem lecserélni az ablaktörlő folyadékot fagyállóra és belefagyott, ezt hogy fogom eltávolítani -10 fokban, még nem jöttem rá. forróvizes effektel próbálkoztam már, de nem jött be. Smiley Lehet röhögni. Nem sok ilyen agyatlan van mint én. További szép estét. Üdvözletem.


Nekem ma pont egy ilyen aférom volt az off octaviámmal (egy ideje állt szegényke). Megoldotta 1 liter forró víz meg 3 liter -22 c"-os ablakmosó folyadék. Bár nekem max 3 deci maradt benne a nyáriból.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2009.01.06 kedd, 08:38:02 »

Küldök privben megoldást!

Köszönöm,.Most nézem de üzenet nem érkezett.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2009.01.06 kedd, 08:49:50 »

Tegnap vettem egy 121°C-os hőbiztositékot.Kiszedtem valahogy nagy nehezen a ventilátor mellett lévő ellenállásos dobozkát(nem tudom mi ennek a rendes neve),azt hittem nagyon be van gyógyulva aztán mikor már az utolsó szálat kitéptem valahogy belöle akkor láttam hogy ez nem is gyógyulás hanem bele sült az egyik papucs vezeték müanyagostol.(na ez hogy történhetett? megnéztem nem ugy nézett ki mintha összeértek volna a vezetékek.)Aztán jol kipucoltam megreszeltem a lábakat lemértem mindenhol jol vezeti az áramot,lemértem az ellenállásokat is(már amennyire sikerült mert az enyémben nem ugy van mint egy képen láttam,nem hárombol áll-hanem egybe van öntve gyárilag valami szürke  valamivel,persze gondolom belül amugy is 3 ellenállás van,lemértem a höbiztositékot amit vettem és lemértem a meglévöt a dobozba.Ugyan annyit mutat.Tehát nem cseréltem ki. Remélem csak ez az összesült bigyó okozott csak gondot.(de hogy hogy történt?).Na majd nemsokára kiderül,csak kössem vissza-remélem menni fog.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2009.01.06 kedd, 10:05:10 »

Remélem csak ez az összesült bigyó okozott csak gondot.(de hogy hogy történt?).
Rossz volt az érintkezés, ami miatt melegedett a csatlakozó.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2009.01.06 kedd, 11:04:59 »

Hogy lehet mk2-n behajtani a tükröt? Autómosásnál nekem nem sikerult akarhogy is probáltam de letörni nem akartam. Aztán a mosó megkarcolta a tukor szélét Sad
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2009.01.06 kedd, 12:33:28 »

Rossz volt az érintkezés, ami miatt melegedett a csatlakozó.


Sikerült megcsinálnom.A szétszedés kipucolás megoldotta problématikát.
Semmit nem kellet kicserélnem.Minden tuti volt benne.
Most megy minden fokozat.
(összevolt égve benne a vezeték ennyi,szerintem összeért vagy nem tom). eljen
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2009.01.06 kedd, 12:43:39 »

Hogy lehet mk2-n behajtani a tükröt? Autómosásnál nekem nem sikerult akarhogy is probáltam de letörni nem akartam. Aztán a mosó megkarcolta a tukor szélét Sad
Nem tudom, hogy minden 2-esen így van-e, de az enyémen nehezen ugyan, de be lehet hajtani.(erőből) Viszont nem marad úgy, egy rugó ellentart nekijje. Ez csak azért van, (...gondolom) hogy ha szűkre  veszel egy karót, autót, ne a tükörlap törjön, hanem behajlik a ház, aztán visszaáll. Egyszóval behajlik, de nem marad úgy.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2009.01.06 kedd, 13:36:17 »

Nekem ma pont egy ilyen aférom volt az off octaviámmal (egy ideje állt szegényke). Megoldotta 1 liter forró víz meg 3 liter -22 c"-os ablakmosó folyadék. Bár nekem max 3 deci maradt benne a nyáriból.

Sziasztok ismét. Köszi az ötleteket, meg a biztosítéktábla leírást. Nos, momparkban megnéztem egy filmet még tegnap éjjel, és leolvadt a drága. kispricceltem mindent belőle, azt hiszem kielégült az ablakmosó motor. Tehát ez a gond is megoldódott. Smiley próbálkoztam a forró vízzel, ált kreatív vagyok, és kérdés nélkül próbálom megoldani a dolgot, de úgy tűnik a legegyszerűbb dolgok nem jutnak eszembe. Smiley

Tehát gyári lötty, mármint olajra értem. No akkor utána olvasok V6 topikban, hogy mennyi is fér bele a 2,5ösbe belefele. Köszönöm a segítséget. Smiley Mikor van a havi összefutós lurdys project? odatolnám már a pofám, ideje lenne, igaz kicsit leamortizáltam a verdát azóta. (V. kerületi lakosok jól járnak, itt egy karc ott egy vonóhorog)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.