Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:26:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745177 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2005.02.25 péntek, 08:32:00 »

Nézegettem a netet hidrotőke ügyben.
Találtam egy oldalt: ezt
 
Tudom, nincsenek csodaszerek, de hátha segíthet egy kicsit valakinek. Esetleg eltolhatja a cserét,addig, amíg összegyűjti rá a pénzt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2005.02.25 péntek, 09:27:00 »

Nézegettem a netet hidrotőke ügyben.
Találtam egy oldalt: ezt
 
Tudom, nincsenek csodaszerek, de hátha segíthet egy kicsit valakinek. Esetleg eltolhatja a cserét,addig, amíg összegyűjti rá a pénzt...
Nekem most ez van benne 3000 km óta. Mintha egy kicsit javult volna a helyzet, de csodákat nem művel Sad(((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2005.02.25 péntek, 10:06:00 »

Nekem most ez van benne 3000 km óta. Mintha egy kicsit javult volna a helyzet, de csodákat nem művel Sad(((
Ezeket nem ismerem, de én olajcsere előtt winn's féle ht-tisztítót tettem bele, (semmi eredménnyel) amire szerintem ügyelni kellene, mivel nálam annyira besűrűsítette az olajat, hogy cserekor ki se akart folyni belőle, kétszer kellett motort öblíteni 8-( szóval ne menjetek túl sokat, ha benn van már az olajban! (ki tudja mi történhet?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2005.02.25 péntek, 11:11:00 »

Sziasztok!
Közeljövőben szeretnék vásárolni 98-99es 2.5ös mondeot. Megnéztem már párat, de mindegyiknél vannakproblémák. Rohadás a küszöbön, szervízkönyves galiba, futómű, stb.
Szeretnék minél kevesebb hibával autót venni.
Addi grendben is van adolog, hogy festékmérővel végigmérjük a kocsit, de egy V6-os motoron laikusként nem igazán hallom a hibákat.
Érdemes lehet megkeresnem valakit aki egy laptop+software+csati segítségével eljön velem és segít a vásárláskor?
Azzal számoltam, hogy megvétel után kb 150et rá kell költenem a szervízelésre, csak a nagyobb hibák kiküszöbölésére mit tanácsoltok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2005.02.25 péntek, 11:22:00 »

Sziasztok!
Közeljövőben szeretnék vásárolni 98-99es 2.5ös mondeot. Megnéztem már párat, de mindegyiknél vannakproblémák. Rohadás a küszöbön, szervízkönyves galiba, futómű, stb.
Szeretnék minél kevesebb hibával autót venni.
Addi grendben is van adolog, hogy festékmérővel végigmérjük a kocsit, de egy V6-os motoron laikusként nem igazán hallom a hibákat.
Érdemes lehet megkeresnem valakit aki egy laptop+software+csati segítségével eljön velem és segít a vásárláskor?
Azzal számoltam, hogy megvétel után kb 150et rá kell költenem a szervízelésre, csak a nagyobb hibák kiküszöbölésére mit tanácsoltok?
Motorikusan a V6-ok igen nagy szazaleka jo allapotban van, persze egy hibakodolvasas nem art probakor elott meg utan is, hatha toroltek elotte.
 
Amelyik rothad, vagy rossz a futomu, ertelemszeruen nem kell megvenni. 6-7 evesen nem kellene neki rothadni meg.
 
Hibakodolvasot megveheted magad is Peppinnel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2005.02.25 péntek, 11:29:00 »

Motorikusan a V6-ok igen nagy szazaleka jo allapotban van, persze egy hibakodolvasas nem art probakor elott meg utan is, hatha toroltek elotte.
 
Amelyik rothad, vagy rossz a futomu, ertelemszeruen nem kell megvenni. 6-7 evesen nem kellene neki rothadni meg.
 
Hibakodolvasot megveheted magad is Peppinnel.
Peppi? Az bolt vagy személy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2005.02.25 péntek, 12:22:00 »

Peppi? Az bolt vagy személy?
Ő egy személy, de nem is inkább személy hanem gyors. Mert neki egy gyönyörű ST200-a van.
Egyébként helyesen: Peppin !
 
Üdv Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2005.02.25 péntek, 12:55:00 »

Ő egy személy, de nem is inkább személy hanem gyors. Mert neki egy gyönyörű ST200-a van.
Egyébként helyesen: Peppin !
 
Üdv Zombi
Nem is személy, inkább fogalom ;-) Nála van a kiolvasáshoz való szerkezet (interfész+kábel), ami egy laptop segítségével adja az infokat, azok meg jönnek, mint a csillagrombolók ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2005.02.26 szombat, 05:23:00 »

Köszönöm az eddigi infókat.
Most már csak egy dolog érdekelne: Mekkora külömbség van a 2l 16V és a 2.5 V6 (manuál) fogyasztása között?
Melyiket érdemesebb venni?
Sokat nem autózok, hétközben városban ide-oda, hétvégenként néha hosszabb út, heti 400-450km max.
Viszont, ha meg utazok (kb évente 3*, 4*), akkor meg akár 300-2500km is. Mi tévő legyek?Huh?? Mit tanácsoltok?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2005.02.26 szombat, 17:35:00 »

Én az elmúlt 4 év alatt mentem kb. 300ekm-t. Volt Ford Transit, 1,0-1,3 3db. Suzuki, 1,3-1,4-1,8 új Escort, régi és új Transporter, Citroen Jumper, Focus, és most a Mondeo. Ezekkel huzamosabb ideig jártam, és a Mondeon kívül szinte mindegyik köpködött, ha nem jó minőségű benzint tankoltam! Főleg a Mutyiokik. Azok egyáltálan nem mentek, ha Shell, illetve nevesincs kutakhoz kényszerültem...
 
És ami még mérvadó, hogy VAN KUTAS ISMERŐSŐM!!!
 
 
Tisztelettel!
Hello Joe!
 
Ha van kutas ismerősöd, kíváncsi volnék a véleményedre, mert mindenkitől mást hallok...
 
Konkrétan az érdekel, hogy szerinted származhat-e károm abból, ha a kúton veszek motorolajat? Úgy értem tényleg csalnak vele a kutasok? Shell Helix-et használok 2 éve a Mondeoban, eddig egy cseppet sem kellett utántöltenem, pedig lassan letelik a 15.000 km. Tavasszal megy vizsgára, szeretném lecserélni az olajat ugyan ilyenre (Shell), de van, aki azt mondja, csak autósboltban vegyek, van aki szerint hipermarketben a legtutibb, megint más bízik a kúton kapható olajban...
 
Vélemény?
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2005.02.26 szombat, 17:53:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Valaki homályosítson fel légyszi, mert nekem valami nem tiszta.
 
A hidrotőke, az a hidraulikus szelepemelő? Ha igen, akkor azon nem kell szelephézagot állítani, mert az olajnyomás emelgeti a szelepeket, tehát a hézag beállítása automatikus?  
A kezelési könyv szerint hidraulikus szelepemelő csak a V6-okban van, a többinél mechanikus. De akkor a nem V6-osok miért beszélnek hidrotőkékről, ha az nem is az?
 
'Szal a hidrotőke=hidraulikus szelepemelő?
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:04:00 »

Hello Joe!
 
Ha van kutas ismerősöd, kíváncsi volnék a véleményedre, mert mindenkitől mást hallok...
 
Konkrétan az érdekel, hogy szerinted származhat-e károm abból, ha a kúton veszek motorolajat? Úgy értem tényleg csalnak vele a kutasok? Shell Helix-et használok 2 éve a Mondeoban, eddig egy cseppet sem kellett utántöltenem, pedig lassan letelik a 15.000 km. Tavasszal megy vizsgára, szeretném lecserélni az olajat ugyan ilyenre (Shell), de van, aki azt mondja, csak autósboltban vegyek, van aki szerint hipermarketben a legtutibb, megint más bízik a kúton kapható olajban...
 
Vélemény?
 
Üdv!
Hát nekem volt egy kutas ismerősöm, pont a Shellnél, és Ő mesélt érdekes dolgokat...
 
Az éjszakások felbontogatták az olajakat,saját kannába áttöltögették, helyére meg Tescogazdaságos olajat töltöttek. Valahogy visszakókányolták a zárszalagot, és mehetett visza a polcra. A eredeti olajat, meg eladták a haveri körnek.  
 
Ha valaki meg kidobta a shelles üres olajos flakonját a kukába, na akkor valóságos versenyfutás indult a flakonért...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:13:00 »

Hát nekem volt egy kutas ismerősöm, pont a Shellnél, és Ő mesélt érdekes dolgokat...
 
Az éjszakások felbontogatták az olajakat,saját kannába áttöltögették, helyére meg Tescogazdaságos olajat töltöttek. Valahogy visszakókányolták a zárszalagot, és mehetett visza a polcra. A eredeti olajat, meg eladták a haveri körnek.  
 
Ha valaki meg kidobta a shelles üres olajos flakonját a kukába, na akkor valóságos versenyfutás indult a flakonért...
Elég rosszul hangzik... Én meg olyat olvastam (lehet, hogy valakitől innen), hogy már látott befagyott (!) téli (!) ablakmosókat kúton. Nálam a családban apukám öreg róka, régi autós, ő mindig kúton vett Shelles olajakat használ a saját OFF verdába, sőt ha csak teheti, mindig a Shellnél tankol. Neki ez vált be és ő beszélt rá engem is, és tényleg, az én Mondeom is szereti a Shell benzint és olajat. Csakhogy a 2 évvel ezelőtti startszervíz alkalmával a Ford szervíz rakta bele a Shell olajat. Ezúttal azonban én szeretném megvenni, csak nem tudom, honnan biztonságos.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:23:00 »

Elég rosszul hangzik... Én meg olyat olvastam (lehet, hogy valakitől innen), hogy már látott befagyott (!) téli (!) ablakmosókat kúton. Nálam a családban apukám öreg róka, régi autós, ő mindig kúton vett Shelles olajakat használ a saját OFF verdába, sőt ha csak teheti, mindig a Shellnél tankol. Neki ez vált be és ő beszélt rá engem is, és tényleg, az én Mondeom is szereti a Shell benzint és olajat. Csakhogy a 2 évvel ezelőtti startszervíz alkalmával a Ford szervíz rakta bele a Shell olajat. Ezúttal azonban én szeretném megvenni, csak nem tudom, honnan biztonságos.
 
Üdv!
Akkor úgy látszik ablakmosónál is működik a módszer
 
Bár ez valószínűleg kútfüggő. Vannak normális kutak is talán, ahol nyugodtan lehet venni.
Ha ez segít, az ismerősöm Nagykovácsiban lakott és valamelyik környék beli kúton dolgozott, tehát azon a részen nem jó olajat venni. Hacsak meg nem buktak azóta kollektíven, bár ezt nem hiszem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:39:00 »

Akkor úgy látszik ablakmosónál is működik a módszer
 
Bár ez valószínűleg kútfüggő. Vannak normális kutak is talán, ahol nyugodtan lehet venni.
Ha ez segít, az ismerősöm Nagykovácsiban lakott és valamelyik környék beli kúton dolgozott, tehát azon a részen nem jó olajat venni. Hacsak meg nem buktak azóta kollektíven, bár ezt nem hiszem...
Hát, én azzal vigasztalom magam, hogy talán nem merik pl. hígítani az olajat, mert attól elég hamar tönkremennének a motorok... Gagyi olajat meg talán nem éri meg beletölteniük - annyi haver csak nincs, akiknek érdemes lenne, plusz ha "haveri alapon" adnak rajta túl, nem nyernek rajta annyit, hogy megérje nekik a lebukást kockáztatni...  
 
Másik kérdés a védőfólia... Annak a sérülése nélkül szerintem lehetetlen kibontani a flakont, de ha sikerül is, vissza is kell rakni úgy, hogy sértetlen maradjon. Vagy naív vagyok, és ők ezeken már rég túl vannak?  
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2005.02.26 szombat, 19:54:00 »

Hát, én azzal vigasztalom magam, hogy talán nem merik pl. hígítani az olajat, mert attól elég hamar tönkremennének a motorok... Gagyi olajat meg talán nem éri meg beletölteniük - annyi haver csak nincs, akiknek érdemes lenne, plusz ha "haveri alapon" adnak rajta túl, nem nyernek rajta annyit, hogy megérje nekik a lebukást kockáztatni...  
 
Másik kérdés a védőfólia... Annak a sérülése nélkül szerintem lehetetlen kibontani a flakont, de ha sikerül is, vissza is kell rakni úgy, hogy sértetlen maradjon. Vagy naív vagyok, és ők ezeken már rég túl vannak?  
 
Üdv!
Szia Trombonist!
Ez már egy szakállas trükk, ennél már sokkal kifizetődőbbek és kifinomultabbak is vannak. Egyrészt elrémisztőek, másrészt le a kalappal némely ötlet előtt ;-) Találékony a magyar ;-)
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2005.02.26 szombat, 20:01:00 »

Szia Trombonist!
Ez már egy szakállas trükk, ennél már sokkal kifizetődőbbek és kifinomultabbak is vannak. Egyrészt elrémisztőek, másrészt le a kalappal némely ötlet előtt ;-) Találékony a magyar ;-)
Üdv ND
Hali!
 
Gondoltam, hogy naív vagyok. Az is igaz, hogy találékony a magyar, túlságosan is! Csak ettől még mindig nem vagyok belljebb - nem tudom, honnan a csudából vegyem azt a nyomorult olajat. Nem vagyok nagyigényű, csak azt szeretném, hogy az legyen a flakonban, ami rá van írva...
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2005.02.26 szombat, 20:06:00 »

Hát, én azzal vigasztalom magam, hogy talán nem merik pl. hígítani az olajat, mert attól elég hamar tönkremennének a motorok... Gagyi olajat meg talán nem éri meg beletölteniük - annyi haver csak nincs, akiknek érdemes lenne, plusz ha "haveri alapon" adnak rajta túl, nem nyernek rajta annyit, hogy megérje nekik a lebukást kockáztatni...  
 
Másik kérdés a védőfólia... Annak a sérülése nélkül szerintem lehetetlen kibontani a flakont, de ha sikerül is, vissza is kell rakni úgy, hogy sértetlen maradjon. Vagy naív vagyok, és ők ezeken már rég túl vannak?  
 
Üdv!
Nem tudom, sajnos én minden rosszat el bírok képzelni a kutakról/kereskedőkrő/szervízekről.  
 
Volt kollégám tesója off Daewoo szervizben dolgozott. Egy közeli unokatestvérüknek szintén Daewooja volt. Na most ő nem sokat költött alkatrészekre. Ha valamivel gond volt, csak szólt a gyereknek, az pedig telefonált ha bevittek hozzájuk egy ugyanolyan tipusú kocsit. És csere itt-szerva ott, már meg is lett cserélve a féktárcsa, vagy ami éppen kelett.
 
A km órákat is tilos tekergetni, mégis mindenki csinálja. Azt hiszem itt olvastam, hogy "nyugaton" szigoruan büntetnek érte.
 
Sajnos még mindíg abból csinálnak pénzt Magyarországon amiből tudnak. Masszívan kezd nekem is tele lenni a tököm, hogy kétszer kell átélnünk az eredeti tőkefelhalmozást...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2005.02.26 szombat, 20:16:00 »

Nem tudom, sajnos én minden rosszat el bírok képzelni a kutakról/kereskedőkrő/szervízekről.  
 
Volt kollégám tesója off Daewoo szervizben dolgozott. Egy közeli unokatestvérüknek szintén Daewooja volt. Na most ő nem sokat költött alkatrészekre. Ha valamivel gond volt, csak szólt a gyereknek, az pedig telefonált ha bevittek hozzájuk egy ugyanolyan tipusú kocsit. És csere itt-szerva ott, már meg is lett cserélve a féktárcsa, vagy ami éppen kelett.
 
A km órákat is tilos tekergetni, mégis mindenki csinálja. Azt hiszem itt olvastam, hogy "nyugaton" szigoruan büntetnek érte.
 
Sajnos még mindíg abból csinálnak pénzt Magyarországon amiből tudnak. Masszívan kezd nekem is tele lenni a tököm, hogy kétszer kell átélnünk az eredeti tőkefelhalmozást...
A Ford és a Mobil olajat is szereti a mondi. De használnak itt Castrolt is néhányan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2005.02.26 szombat, 23:32:00 »

Benzinkúton sok minden lehetséges!
Csak azt szabad ott megvenni, amit nem lehet máshol megkapni. (üzemanyag)
Nem írom le, hogy miket láttam, de egy talin szívesen elmesélem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 12:32:00 »

Köszönöm az eddigi infókat.
Most már csak egy dolog érdekelne: Mekkora külömbség van a 2l 16V és a 2.5 V6 (manuál) fogyasztása között?
Melyiket érdemesebb venni?
Sokat nem autózok, hétközben városban ide-oda, hétvégenként néha hosszabb út, heti 400-450km max.
Viszont, ha meg utazok (kb évente 3*, 4*), akkor meg akár 300-2500km is. Mi tévő legyek?Huh?? Mit tanácsoltok?Huh??
2,5V6 tapasztalatok:
Városban nem versenytempó 9,5
Ha minden lámpánál fogadom a kihívást:11-12
Hosszú távon 100km/h 8,5
             130km/h 9-9,5
             160-170 km/h 12
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 12:40:00 »

Testvérek!
Hol találom Kombi V6 MkII fö üzemanyagszüröjét?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:56:00 »

2,5V6 tapasztalatok:
Városban nem versenytempó 9,5
Ha minden lámpánál fogadom a kihívást:11-12
Hosszú távon 100km/h 8,5
             130km/h 9-9,5
             160-170 km/h 12
Lehet, hogy kalibralni kene azt a fedelzeti komputert...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:56:00 »

Testvérek!
Hol találom Kombi V6 MkII fö üzemanyagszüröjét?
Alul nagyjabol a benzintank alatt, a kozepetol kisse jobbra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 01:14:00 »

Ő egy személy, de nem is inkább személy hanem gyors. Mert neki egy gyönyörű ST200-a van.
Egyébként helyesen: Peppin !
 
Üdv Zombi
Zombi, Napu!
 
Köszi, de hova ez a személyi kultusz Smiley))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 01:18:00 »

Köszönöm az eddigi infókat.
Most már csak egy dolog érdekelne: Mekkora külömbség van a 2l 16V és a 2.5 V6 (manuál) fogyasztása között?
Melyiket érdemesebb venni?
Sokat nem autózok, hétközben városban ide-oda, hétvégenként néha hosszabb út, heti 400-450km max.
Viszont, ha meg utazok (kb évente 3*, 4*), akkor meg akár 300-2500km is. Mi tévő legyek?Huh?? Mit tanácsoltok?Huh??
A különbség igen nagy
 
Átlagban a 2.5-el 1 tankkal elpörögsz 400 km-t (bár az én csúcsom 197 :)Ezzel szemben a 2.0 tud kb 600-at.
 
Viszont az érzés a kettő közt nem leirható, a V6 egy más világ.
 
Ezért egyszerű a képlet:
Ha élményt akarsz 2.5, ha racionalitást 2.0.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 08:44:00 »

Zombi, Napu!
 
Köszi, de hova ez a személyi kultusz Smiley))))))))
Semmi személyi kultusz !
A dícséret az autódat illeti !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 08:46:00 »

Torx és pénz Angelnél.
 
Üdv és kösz:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 09:20:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Valaki homályosítson fel légyszi, mert nekem valami nem tiszta.
 
A hidrotőke, az a hidraulikus szelepemelő? Ha igen, akkor azon nem kell szelephézagot állítani, mert az olajnyomás emelgeti a szelepeket, tehát a hézag beállítása automatikus?  
A kezelési könyv szerint hidraulikus szelepemelő csak a V6-okban van, a többinél mechanikus. De akkor a nem V6-osok miért beszélnek hidrotőkékről, ha az nem is az?
 
'Szal a hidrotőke=hidraulikus szelepemelő?
 
Üdv!
Az, bizony ... és még pölö az aszkónában is van ;-) nemcsak v6!! Nem kell hézagot állítani 8-) a szelep az szelep, az emelője, meg a hidrotőke.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 09:28:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Valaki homályosítson fel légyszi, mert nekem valami nem tiszta.
 
A hidrotőke, az a hidraulikus szelepemelő? Ha igen, akkor azon nem kell szelephézagot állítani, mert az olajnyomás emelgeti a szelepeket, tehát a hézag beállítása automatikus?  
A kezelési könyv szerint hidraulikus szelepemelő csak a V6-okban van, a többinél mechanikus. De akkor a nem V6-osok miért beszélnek hidrotőkékről, ha az nem is az?
 
'Szal a hidrotőke=hidraulikus szelepemelő?
 
Üdv!
A hidrotőke nem emelgeti a szelepeket,az állítja a kopásból eredő hézagváltozást a megfelelő értékre.Gyakorlatilag az állító csavart helyettesíti.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 10:41:00 »

Lehet, hogy kalibralni kene azt a fedelzeti komputert...
Nem kell, a tankolásnál észrevettem volna ha nem jót mutat. Ez egy ilyen autó.
Persze ha minden fokozatban 6500-ig pörgetem.......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 10:50:00 »

büszke vagyok, hogy a kétliteresem többet fogyaszt, mint egy V6-os...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 13:45:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Valaki homályosítson fel légyszi, mert nekem valami nem tiszta.
 
A hidrotőke, az a hidraulikus szelepemelő? Ha igen, akkor azon nem kell szelephézagot állítani, mert az olajnyomás emelgeti a szelepeket, tehát a hézag beállítása automatikus?  
A kezelési könyv szerint hidraulikus szelepemelő csak a V6-okban van, a többinél mechanikus. De akkor a nem V6-osok miért beszélnek hidrotőkékről, ha az nem is az?
 
'Szal a hidrotőke=hidraulikus szelepemelő?
 
Üdv!
A Mondeok Zetec motorjaiban (16V) 1998 májusáig hidraulikus szelepállítás volt.
1998 májusától szelepállító korongokkal lehet állítani a szelephézagot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 16:26:00 »

Köszönöm, mindent értek!
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:35:00 »

Torx és pénz Angelnél.
 
Üdv és kösz:
A torxom lassan világjáró lesz, de köszi Smiley))
 
Üdv:
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:43:00 »

A torxom lassan világjáró lesz, de köszi Smiley))
 
Üdv:
Csak hogy valóban igazad legyen: Angel-től hozzám vándorolt mindkettő. Shocked) A fejegységgel viszem, ha visszatértem.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:47:00 »

Csak hogy valóban igazad legyen: Angel-től hozzám vándorolt mindkettő. Shocked) A fejegységgel viszem, ha visszatértem.
Puff K.O..... Smiley))))))
 
Vigyázz a Búrokra !!!!!
 
Üdv:
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:50:00 »

Holnap még be tudok ugrani vele ha ellenállhatatlan kényszert érzel MAF tisztogatásra Shocked)
 
Igyekszem... remélem megmaradnak a kellemes emlékeim Afrikáról.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2005.03.02 szerda, 08:54:00 »

http://www.totalcar.hu/nepitelet/index.php3?/auto/FORD/MONDEO_1993-2000/25016.html
 
Vélemény?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2005.03.02 szerda, 09:01:00 »

kkornel!
Nézz be az élmények fórumba!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2005.03.02 szerda, 09:58:00 »

Holnap még be tudok ugrani vele ha ellenállhatatlan kényszert érzel MAF tisztogatásra Shocked)
 
Igyekszem... remélem megmaradnak a kellemes emlékeim Afrikáról.
Jaj, remélem nem késtem el, nekem hozhatnál 1 ... vagy 2 ... inkább 3 ... legyen 4 deka gyémántot, nem baj, ha apró ;-) a zsebedben is elfér 8-D
 
Viszont fotósorozat, film készüljön!! indítványozom, hogy Ozzynál legyen egy diaporáma élménybeszámoló, ha hazaértél!!! Gondolom projektor kellene hozzá ... mit szótok??, az is egy tartalmas találkozó lehetne ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2005.03.02 szerda, 10:26:00 »

Az ilyen ember vegyen Daciát, és 2000km-ként cserélje újra!
Megérdemelné!
 
Tisztelettel!
Ui: ezeket már én is végigcsináltam rajta, és most a gyümölcsét élvezem, és még legalább 50ekm-ig tehetem is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2005.03.03 csütörtök, 23:00:00 »

Mint irtam, nem vagyok abban biztos, hogy az elogyujtas merteke mitol is fugg. Regebbi emlekeim szerint alapvetoen fugott a terhelestol vagy az uzemanyag mennyisegetol, de ezt majd egyszer megprobalom lekovetni.
 
Szerintem meg az egesfront terjedeset alapvetoen befolyasolja a kompressziotures illetve az elogyujtas merteke. Ugyanis a szikra pontszeru, innen indul ki az eges. Ez azt jelenti, hogy a nyomas innentol kezdve elkezd rohamosan novekedni meg a szikrakoztol tavolabb eso reszen is talan azelott meg, hogy a egesfront odaerne. Ha ez igy van, akkor kisebb oktanszam es nagyobb elogyujtas eseten elofordulhat olyan, hogy az egesfront nem a szikratol a dugattyu fele terjed csak, hanem letrejonnek ongyulladas altal keletkezett masodlagos frontok is, amelyek akar karosak is lehetnek. No de ez is csak felteves, bizonyitekom nincs ra.
Utananeztem mitol is fugg az elogyujtas szoge.
Nagyon ugy nez ki, hogy eros korrelacio van a motor terhelese es az elogyujtas kozott, azaz minel nagyobb a terheles annal nagyobb az elogyujtas is. A nagyobb terheles altalaban nagyobb fojtoszelep poziciot is jelent, illetve mertem meg a bearamlo levego mennyiseget ami szinten a fojtoszelep nyitottsagaval aranyos.
Amitol nem fugg egyaltalan, legalabbis nem kozvetlenul, az a fordulatszam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2005.03.04 péntek, 02:50:00 »

Sziasztok!
 
Olyan kérdésem lenne,hogy lehet-e a mondeo II-es kilóméteróráját újrakalibrálni?Az enyém szerintem "siet", többet mutat a kelleténél, álló helyzetben a mutató a 0-20 km/h tartomány közepénél van és csak akkor esik le 0-ra ha leveszem a gyújtást.Szokott még olyat is csinálni, hogy menet közben adott sebességről leesik a mutató, majd visszaugrik!Mitől lehet ez és javítható-e???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2005.03.04 péntek, 08:41:00 »

Sziasztok!
 
Olyan kérdésem lenne,hogy lehet-e a mondeo II-es kilóméteróráját újrakalibrálni?Az enyém szerintem "siet", többet mutat a kelleténél, álló helyzetben a mutató a 0-20 km/h tartomány közepénél van és csak akkor esik le 0-ra ha leveszem a gyújtást.Szokott még olyat is csinálni, hogy menet közben adott sebességről leesik a mutató, majd visszaugrik!Mitől lehet ez és javítható-e???
Hali!
Sztem ND-t keresd ez ügyben Ő szokott ilyenben a szaki lenni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2005.03.04 péntek, 10:41:00 »

Sziasztok!
 
Olyan kérdésem lenne,hogy lehet-e a mondeo II-es kilóméteróráját újrakalibrálni?Az enyém szerintem "siet", többet mutat a kelleténél, álló helyzetben a mutató a 0-20 km/h tartomány közepénél van és csak akkor esik le 0-ra ha leveszem a gyújtást.Szokott még olyat is csinálni, hogy menet közben adott sebességről leesik a mutató, majd visszaugrik!Mitől lehet ez és javítható-e???
Szia Rájdzsó!
Siet - mihez képest? Milyen a gumiátmérőd? Milyennel jött ki a kocsi?
Állóhelyzetben - ez egy elektronikus wekker, ha fals jelet kap azt is feldolgozza. Bár ugyan ilyen a jelensége a "tekert" óráknak is ;-)
Leesik és visza ugrik - lehet a tekerés következménye is, de inkább érintkezési gond. Figyeld meg a jelenség körülmnyeit (utállapota, sebesség, hideg/meleg, hosszú uton/ elindulás után, stb) Ez egy smd alkatrészekből álló elektronika. Láttam már hő hatására liftező érintkezést ;-)) Javíthatóságát a hiba pontos ismerete határozza meg.
Üdv N
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2005.03.04 péntek, 15:35:00 »

Szia Rájdzsó!
Siet - mihez képest? Milyen a gumiátmérőd? Milyennel jött ki a kocsi?
Állóhelyzetben - ez egy elektronikus wekker, ha fals jelet kap azt is feldolgozza. Bár ugyan ilyen a jelensége a "tekert" óráknak is ;-)
Leesik és visza ugrik - lehet a tekerés következménye is, de inkább érintkezési gond. Figyeld meg a jelenség körülmnyeit (utállapota, sebesség, hideg/meleg, hosszú uton/ elindulás után, stb) Ez egy smd alkatrészekből álló elektronika. Láttam már hő hatására liftező érintkezést ;-)) Javíthatóságát a hiba pontos ismerete határozza meg.
Üdv N
Szia ND!
A gumiátmérőmmel minden rendben a gyári felni és kerékméret van fent!Én is arra gyanakszom, hogy az előző tulaj hozzányúl az órához azért van az, hogy nem a reális sebességet mutatja.
Az "ugrálós" problémám teljesen normális körülmények közt történt, üzemmeleg állapotban, egyenletes sebességnél, plussz ilyenkor az üzemanyagszintjelző lámpám is fel szokott villani, de az egész nem tart tovább pár másodpercig!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2005.03.04 péntek, 15:53:00 »

Sziasztok!
Van valami új javaslatotok V6 rángatás ügyben?
A problémám a régi, dadog a motor gyorsításkor, ha hirtelen nyomom le a pedált megtorpan majd 3000 RPM körül elkapja és nekilódul.
Üza. szürö csere, szívó oldali tisztitás, gyergya és gyujtókábel csere megvolt. Mi jöhet még?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2005.03.04 péntek, 16:01:00 »

Sziasztok!
Van valami új javaslatotok V6 rángatás ügyben?
A problémám a régi, dadog a motor gyorsításkor, ha hirtelen nyomom le a pedált megtorpan majd 3000 RPM körül elkapja és nekilódul.
Üza. szürö csere, szívó oldali tisztitás, gyergya és gyujtókábel csere megvolt. Mi jöhet még?
Szia Bigin!
Én nem tudom, nekem mk2 1.8i 16V van, és volt hasonló gondom, és ma reggel egy szoftveres resettel (akkusaru) + betanítással megoldódott!
 
Vagy 2 db biztosíték kivétele és visszatétele 15 perc után, de hogy melyik...(4,11?)
 
Nézz be a Kérdések topikba, ma reggel írtam, olvasd el, a válaszokat is, van akinek V6-on is segített!!!
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2005.03.04 péntek, 16:03:00 »

Igen 4-es és 11-es, 6716-os hozzászólásomat és a rá adott válaszokat olvasd el.
Ajánlom ***.itexpert.hu oldalt benne, van a fitting-nél egy menettulajdonságok beállítása, én azt csináltam végig (majdnem), és csoda történt!
 
Üdv,
Moire.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.