Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:35:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745828 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:41:41 »

Már gondolkodtam ilyesmiben is csak még nem tudom hogy a Fordokhoz melyik a legjobb típus mert azt mondják csak nagyon kevés amelyik full kompatibilis!
Kövérmadárnak van ilyesmije és működik neki. Sztem egy privit megér...  wave
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:50:13 »

Sziasztok!
Nagyon nagy gondban vagyok!
Olyan történt ,hogy ha más meséli ei sem hiszem.
Röviden:  rinya rinyaLESZAKADT AZ ADAGOLÓ TENGELYE SZÍJTÁRCSÁVÁL EGYÜTT. rinya rinya
Ötletek ,hogy honnan szerezhetnék 1 másik üzemképes aagolót?
meg kb mennyibe fog nekem ez kerülni?
Szerencse a szerencsétlenségben ,hogy nem cseszett össze semmit.
El vagyok keseredve...
 help'me
Üdv Vogl T.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:55:20 »

Most volt motorcsere az autóban jelenleg bejáratós a verda mivel szereztem bele egy 0 Km-es blokkot ami egy iskolában volt a folyosón 1 üvegvitrin alatt.
Egyedül az adagoló hiányzott róla. falbav
Az a gyanum ,hogy a barom szerelő nem nyomatékkulcsal húzta meg a csavart és túlszabta. gun
Hát én mindjárt rinya
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 13:13:55 »

Kövérmadárnak van ilyesmije és működik neki. Sztem egy privit megér...  wave

Köszi az infót!  worship

Akkor a gyári tár tényleg nem viszi az RW-s lemezeket?  szomoru1
És erre nincs semmi okosság?  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 13:15:15 »

Az adagoló tengelytörés a Lucasokon sajnos típushiba, bár én olyanról nem hallottam még, hogy ki is esett volna.

Ha az segít, nekem van egy szívó Bosch adagolóm, ami jó a mondira, turbós fedelet szerettem volna rá, az azzal lenne készen a "tunying" adagoló, most nyakig üök a slamasztikában, szal mostanában biztos nem fog kelleni.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 13:16:21 »

Köszi az infót!  worship

Akkor a gyári tár tényleg nem viszi az RW-s lemezeket?  szomoru1
És erre nincs semmi okosság?  rinya
Nem, nem viszi.
Okosság van, kell venni egy akármilyen nemgyári Mp3 lejátszót... gyáriban aranyáron mérik az ilyesmit...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 12:12:55 »

Sziasztok!

Újabb tapasztalataim vannak a fűtő/hűtő rendszerrel kapcsolatban.
Szóval alap probléma volt, hogy egész télen csak a szélvédőre volt hajlandó levegőt fújni... múltkor "megjavult" és mint az orkán, oda fújta ahova kértem Smiley
Persze ez is csak egy napig tartott, majd ismét szélvédőset játszott..
Most úgy döntött, hogy váltogatja  vigyor3
Országúton használtam most egy csomót, szóval gyorsításnál csak szélvédőre fúj (klímával vagy nélküle.. mindegy)
Ha fékeznem kell valamiért, akkor 70 km/h alatt ismét rendesen fúj kb 50ig... ha gyorsitok, egy ideig szereti, majd elhallgat.
Nem sebességfüggő, mert annak semmi értelme nem lenne Smiley Gondolom függ a motor terhelésétől, esetleg gyorsitásnál egy vákuumcső repedésen elszökik a cumó.. lassitásnál meg nincs megterhelve.. ezért nem feszíti ugy a repedést, igy megmarad a vákuum... fogalmam sincs...  Huh? Huh?
Tapasztalt vki ilyet?
Köszi worship worship wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.04 csütörtök, 14:27:21 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:31:45 »

Sziasztok!

Újabb tapasztalataim vannak a fűtő/hűtő rendszerrel kapcsolatban.

Köszi worship worship wave
SZia!
Ilyet nem, de nekem nem volt hajlandó külsőt/belső keringetést váltani. Szintén vákumos rendszer mozgatja.
A csöveket hiába néztem, hogy honnan meg hová, meg mikor szív mikor nem, stb, a vége a kapcsoló csere lett. Ez ráadásul a ventillátor sebességét szabályzó, klíma ki-bekapcsolós kapcsoló volt, új árban sacc 12e(nem emléxem) volt kb 1 éve. Lehet hogy neked is vmelyik kapcsolónál van a baj.
Csak egy ötlet, hátha segít. Persze vehetsz bontottat, de az kb ugyanannyira van elöregedve mint a mostanid, sztem lutri.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:34:21 »

Sziasztok!

Újabb tapasztalataim vannak a fűtő/hűtő rendszerrel kapcsolatban.
Szóval alap probléma volt, hogy egész télen csak a szélvédőre volt hajlandó levegőt fújni... múltkor "megjavult" és mint az orkán, oda fújta ahova kértem Smiley
Persze ez is csak egy napig tartott, majd ismét szélvédőset játszott..
Most úgy döntött, hogy váltogatja  vigyor3
Országúton használtam most egy csomót, szóval gyorsításnál csak szélvédőre fúj (klímával vagy nélküle.. mindegy)
Ha fékeznem kell valamiért, akkor 70 km/h alatt ismét rendesen fúj kb 50ig... ha gyorsitok, egy ideig szereti, majd elhallgat.
Nem sebességfüggő, mert annak semmi értelme nem lenne Smiley Gondolom függ a motor terhelésétől, esetleg gyorsitásnál egy vákuumcső repedésen elszökik a cumó.. lassitásnál meg nincs megterhelve.. ezért nem feszíti ugy a repedést, igy megmarad a vákuum... fogalmam sincs...  Huh? Huh?
Tapasztalt vki ilyet?
Köszi worship worship wave

Motortérben összes csati szétszed és WD-40. Ha ez nem oldja meg (nekem anno MK I-en ez volt a hiba, nem érintkezett egy eloxidálódott csati a motortérben) akkor vákuumellenőrzés és csőellenőrzés kell. Ha az is jó, akkor kapcsoló, esetleg utastéri vákuumtartály.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:17:36 »

Mit kell cserélni, felújítani, javítani ahhoz, hogy a kézifék blokkolja a kerekeket 3-5. kattanás között és ne csak lassítsa az autót? Vagy hátul is van ABS és azért nem lehet vele driftelni?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:31:45 »

Mit kell cserélni, felújítani, javítani ahhoz, hogy a kézifék blokkolja a kerekeket 3-5. kattanás között és ne csak lassítsa az autót? Vagy hátul is van ABS és azért nem lehet vele driftelni?

A hátsó keréken nincs ABS csak nagy az autó súlya plusz a hátsó dobfékek csak ennyit tudnak!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:43:58 »

A hátsó keréken nincs ABS csak nagy az autó súlya plusz a hátsó dobfékek csak ennyit tudnak!  rinya
Máramennyiben dobfékje van és nem tárcsa, mert nekem '97-es a verdám és tárcsás. De még ez sem blokkolta a kereket soha, bár most cseréltem őket és még rá kell állítanom, csak egy kicsit "vasaltam" a cuccot.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:49:16 »

Ferqo és Takee köszi szépen!  worship

A számos kapcsoló balra nehezen kapcsol, kicsit akad. (most nem tudom, hogy ez a belső, vagy külső levegő)

Valamelyik nap majd kiszedem a fűtőmotort, mert télen ciripelt egy kicsit, most kap egy kis kenést Smiley
 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2009.06.06 szombat, 23:19:37 »

A hátsó keréken nincs ABS csak nagy az autó súlya plusz a hátsó dobfékek csak ennyit tudnak!  rinya

Hát azt meg hogy csinálták, hogy a hátsón nincs ABS? wow1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2009.06.06 szombat, 23:39:51 »

Hát azt meg hogy csinálták, hogy a hátsón nincs ABS? wow1

Azt nem tudom mert a Fiestámon kéziféknél is van a Mondeón pedig nem dolgozik semmi hátul mert ezt télen próbáltam mindenhogyan!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2009.06.06 szombat, 23:54:06 »

Hát azt meg hogy csinálták, hogy a hátsón nincs ABS? wow1

Nemtom, de valami nem kerek. Nekem tárcsa van hátul is és elég vastag a tárcsa és a betét is. Mégsem lehet vele driftelni. Anno az MK I-en sem lehetett, pedig ott cseréltem mindent, még bowdent is.

Szerintem V6-on van hátul is ABS. A kézifékem kiváló, behúzott fékkel nem lehet eltolni, nem lehet elindulni, csak padlógázzal. Tegnap viszont nedves aszfalton akartam kézifékkel fordulni és még csak le sem blokkoltak a hátsó kerekek, nemhogy megcsúsztak volna....


Kell ott lennie ABS-nek.
Valaki?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 22:05:34 »

Nemtom, de valami nem kerek. Nekem tárcsa van hátul is és elég vastag a tárcsa és a betét is. Mégsem lehet vele driftelni. Anno az MK I-en sem lehetett, pedig ott cseréltem mindent, még bowdent is.

Szerintem V6-on van hátul is ABS. A kézifékem kiváló, behúzott fékkel nem lehet eltolni, nem lehet elindulni, csak padlógázzal. Tegnap viszont nedves aszfalton akartam kézifékkel fordulni és még csak le sem blokkoltak a hátsó kerekek, nemhogy megcsúsztak volna....


Kell ott lennie ABS-nek.
Valaki?


Nekem gyönyörűen kifordul vizes úton, ha behúzom...  Grin  De száraz úton elég rendesen meg kéne tépni, ha blokkolni szeretném.
Egyébként van ABS hátul is tudomásom szerint (legalábbis a V6on), de kéziféknél számít az?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 22:28:50 »


Nekem gyönyörűen kifordul vizes úton, ha behúzom...  Grin  De száraz úton elég rendesen meg kéne tépni, ha blokkolni szeretném.
Egyébként van ABS hátul is tudomásom szerint (legalábbis a V6on), de kéziféknél számít az?

Ezért írtam hogy a Fiestámon ha berántom a kéziféket (vizes úton vagy télen) és megcsúszik a hátsó kerék akkor azonnal elkezd dolgozni az ABS és morog rám mintha mérges lenne!  nyes
A Mondeónál ilyet még nem tapasztaltam (pedig kipróbáltam) de azért annyit sikerült kiderítenem hogy állítólag kétféle kütyüvel szerelték őket!  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 00:01:42 »

Többibe nemtudom, de V6-ba állítólag hátul is van ABS, de kéziféknél nem működik. Mer ugye satu fékezéskor ha beszól az ABS az rugdossa vissza a pedált, de kéziféknél bowden segítségével fékezel és más elven működik. Legalábbis nekem ezt mondta egyik szerelő ismerősöm. Nekemis olyan volt, h berántottam a kézit akkor csak lassult a kocsi, de amióta fékbetétet cseréltem hátul azóta ha berántom blokkoja a kereket rendesen, bár rendesen be kell rántani tény és való. Pénteken megálltam haver háza előtt, kézivel, kb 5 méter féknyomot hagytam. nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 00:40:34 »

Többibe nemtudom, de V6-ba állítólag hátul is van ABS, de kéziféknél nem működik. Mer ugye satu fékezéskor ha beszól az ABS az rugdossa vissza a pedált, de kéziféknél bowden segítségével fékezel és más elven működik. Legalábbis nekem ezt mondta egyik szerelő ismerősöm. Nekemis olyan volt, h berántottam a kézit akkor csak lassult a kocsi, de amióta fékbetétet cseréltem hátul azóta ha berántom blokkoja a kereket rendesen, bár rendesen be kell rántani tény és való. Pénteken megálltam haver háza előtt, kézivel, kb 5 méter féknyomot hagytam. nyes

Akkor lehet hogy a Mondeókban a kézifék kapcsolója kikapcsolja az ABS-t?  wow1
Na ezt érdemes lenne több gépen is kipróbálni!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 01:35:16 »

Akkor lehet hogy a Mondeókban a kézifék kapcsolója kikapcsolja az ABS-t?  wow1
Na ezt érdemes lenne több gépen is kipróbálni!  hehe

Tudtommal a kezifek teljesen fuggetlen az ABS-tol. Nekem egy 7es escortom van, azon sincs hatul ABS, viszont gond nelkul kifarol jegen, hoban, vizes, poros uton.
Mi tortenik mikor felrantod a kezifeket? Ha csak lassul akkor sztem vagy allitani kene a kezifeken vagy fekpofakot kene cserelni...
Hanyat kattan amig rendesen fog?

SPANNER: Nincs ESP a fiestadban? Ez lenne az egyetlen logikus magyarazat arra h morrog, mert probalna szerencsetlen egyenesben tartani az autot, fekezgetni az elso kerekeket... Egyebkent addig nem kapcsol be az ABS amig az adott kerek fekezes hatasara meg nem csuszik...

(nincsenek magyar karakterek bocsi Tongue )
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.08 hétfő, 01:47:05 írta Zooty » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 09:46:06 »


SPANNER: Nincs ESP a fiestadban? Ez lenne az egyetlen logikus magyarazat arra h morrog, mert probalna szerencsetlen egyenesben tartani az autot, fekezgetni az elso kerekeket... Egyebkent addig nem kapcsol be az ABS amig az adott kerek fekezes hatasara meg nem csuszik...
(nincsenek magyar karakterek bocsi Tongue )

Igen az ESP logikus megközelítés de mivel a Fiestám még 97-es ezért már az is csoda hogy ASR van benne!  taps
Azt nem tudom hogy az ESP mikor kapcsol be de ahogy behúzom a kéziféket és megcsúszik valamelyik hátsó kerék abban a pillanatban rögtön elkezd a szivattyú morogni és az autó akkor még egyenesen mozog! Én a nyáron szétszedem a hátsó fékeket mert úgy érzem nem sokat érnek és próbálok valamennyit tunningolni rajta de gondolom amelyik autót hátul is tárcsákkal szerelték oda már komolyabb ABS-t kellett beletenni mert télen azért a hátsó tárcsa igencsak könnyen megcsúszhat!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 13:25:17 »

Ferqo és Takee köszi szépen!  worship

A számos kapcsoló balra nehezen kapcsol, kicsit akad. (most nem tudom, hogy ez a belső, vagy külső levegő)

Valamelyik nap majd kiszedem a fűtőmotort, mert télen ciripelt egy kicsit, most kap egy kis kenést Smiley
 integet2

Én eltettem az én rossz kapcsolómat (talán), az biztos, hogy csak a külső/belsőt nem váltotta, ha gondolod, odaadom, próbáld meg vele, kiderül, hogy az-e a baj.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 14:42:42 »

Akkor lehet hogy a Mondeókban a kézifék kapcsolója kikapcsolja az ABS-t?  wow1
Na ezt érdemes lenne több gépen is kipróbálni!  hehe

Nem kapcsolja ki,megnéztem a kapcsolási rajzokat.Meghát a blokkrajzon 4 mágnesszelepet rajzol...mivel 4 kerék van...Nem lenne érzékelő,szelep,stb ha nem müködtetné a hátsókat.Feleslegesen nem szórakozna a gyártó vele.De igazán még nem láttam, olyan ABSt ahol nem így lenne.

« Utoljára szerkesztve: 2009.06.08 hétfő, 14:48:45 írta GoFerrari » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 17:51:18 »

Infrás kulcsprogizásban szeretnék segítséget kérni.

Az alábbi oldalon leírták a teendőket : http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/PATS_Key_%26_Keyless_Entry_Programming -> IR

A lényeg:
Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.
Turn the ignition switch to position I.
The central security module (CSM) is now in the learning mode.
Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has successfully received.
The system will leave the learning mode after the ignition switch is turned to position III, or if no new transmitter is programmed during the 10 seconds, or if four remote transmitters have been programmed.

Odáig oké, hogy az I-es állásban nyomom a gombot és felvillan a piros led az óra mellett folyamatosan, de semmiféle hangjelzés nincs, csak kialszik egy idő után. Ekkor elengedem a távirányítón a gombot, és elforgatom III-as állásba a kulcsot, majd 0-ba és kihúzom.
Ám mintha mi sem történt volna, továbbra sincs reakció a távirányító gombjaira (most tettem bele elemeket és világít is a led rajta gombnyomáskor).

Valamit nem jól csináltam, vagy máshol van a bibi?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 19:22:02 »

Infrás kulcsprogizásban szeretnék segítséget kérni.

Az alábbi oldalon leírták a teendőket : http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/PATS_Key_%26_Keyless_Entry_Programming -> IR

A lényeg:
Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.
Turn the ignition switch to position I.
The central security module (CSM) is now in the learning mode.
Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has successfully received.
The system will leave the learning mode after the ignition switch is turned to position III, or if no new transmitter is programmed during the 10 seconds, or if four remote transmitters have been programmed.

Odáig oké, hogy az I-es állásban nyomom a gombot és felvillan a piros led az óra mellett folyamatosan, de semmiféle hangjelzés nincs, csak kialszik egy idő után. Ekkor elengedem a távirányítón a gombot, és elforgatom III-as állásba a kulcsot, majd 0-ba és kihúzom.
Ám mintha mi sem történt volna, továbbra sincs reakció a távirányító gombjaira (most tettem bele elemeket és világít is a led rajta gombnyomáskor).

Valamit nem jól csináltam, vagy máshol van a bibi?


Én már 1 éve probálkozom ezer féle verzióban,de még nem sikerült.Lehet h valami baja van,de nincs eröm elkezdeni végigkeresgélni h mi lehet az.

Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 22:16:16 »

Én eltettem az én rossz kapcsolómat (talán), az biztos, hogy csak a külső/belsőt nem váltotta, ha gondolod, odaadom, próbáld meg vele, kiderül, hogy az-e a baj.
Üdv, Ferqó

Köszi szépen!  worship
Ha lesz rá szükség, majd írok  Smiley

Amugy egyre viccesebb az egész, ma már randomba fújta mindenhova összefüggéstelenül. Gondol egyet szélvédő, kicsit lassítók műszerfal, majd pár mp múlva lábra fújja, majd vegyesen...  vigyor3 Szóval tiszta élmény az autózás, nem túl monoton  nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 22:35:38 »

Köszi szépen!  worship
Ha lesz rá szükség, majd írok  Smiley

Amugy egyre viccesebb az egész, ma már randomba fújta mindenhova összefüggéstelenül. Gondol egyet szélvédő, kicsit lassítók műszerfal, majd pár mp múlva lábra fújja, majd vegyesen...  vigyor3 Szóval tiszta élmény az autózás, nem túl monoton  nyes

Akkor írd fel az extrák közé mint egyedi tunning!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2009.06.08 hétfő, 22:47:48 »

Akkor írd fel az extrák közé mint egyedi tunning!  worship

Össze kéne hangolni a hifivel  nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2009.06.09 kedd, 11:49:25 »


Én már 1 éve probálkozom ezer féle verzióban,de még nem sikerült.Lehet h valami baja van,de nincs eröm elkezdeni végigkeresgélni h mi lehet az.



 szomoru1
Én nagyon utálom, hogy kulccsal kell nyitnom, zárnom, ráadásul csak az utasoldalról tudom, mert a vezető oldali zárban elakad a kucs (utólag lett a bontott ajtóba átszerelve az eredeti zár, és nemigazán passzolt bele...).


Lehet, hogy a kulccsal van a baj. Ha szerzek egy másik távirányítós kulcsot, akkor az immohoz a kezelési útmutató szerint tudom hozzáhangolni, a kpzárhoz, riasztóhoz, meg elvileg ezzel az alább leírt programozási módszerrel kéne generálnia kódot és ennyi?

Bár, lehet a leírásokban van a hiba.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2009.06.09 kedd, 13:41:26 »

szomoru1
Én nagyon utálom, hogy kulccsal kell nyitnom, zárnom, ráadásul csak az utasoldalról tudom, mert a vezető oldali zárban elakad a kucs (utólag lett a bontott ajtóba átszerelve az eredeti zár, és nemigazán passzolt bele...).


Lehet, hogy a kulccsal van a baj. Ha szerzek egy másik távirányítós kulcsot, akkor az immohoz a kezelési útmutató szerint tudom hozzáhangolni, a kpzárhoz, riasztóhoz, meg elvileg ezzel az alább leírt programozási módszerrel kéne generálnia kódot és ennyi?

Bár, lehet a leírásokban van a hiba.

Igazán én ott akadtam el hogy elkezdem tanítani,de mikor elkezd a távirányiton a led villogni (3at asszem) akkor semmilyen jelet nem küld az infra,de mikor meg csak simán nyomkodom akkor meg küldi rendesen.Itt a leírásokban lesz a hiba szerintem,vagy rosszul értelmezzük.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2009.06.09 kedd, 17:22:59 »

Infrás kulcsprogizásban szeretnék segítséget kérni.

Az alábbi oldalon leírták a teendőket : http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/PATS_Key_%26_Keyless_Entry_Programming -> IR

A lényeg:
Turn the ignition switch from position I to position II at least four times in six seconds.
Turn the ignition switch to position I.
The central security module (CSM) is now in the learning mode.
Press and hold one of the buttons on the remote transmitter until a chime sounds. This indicates a new transmitter code has successfully received.
The system will leave the learning mode after the ignition switch is turned to position III, or if no new transmitter is programmed during the 10 seconds, or if four remote transmitters have been programmed.

Odáig oké, hogy az I-es állásban nyomom a gombot és felvillan a piros led az óra mellett folyamatosan, de semmiféle hangjelzés nincs, csak kialszik egy idő után. Ekkor elengedem a távirányítón a gombot, és elforgatom III-as állásba a kulcsot, majd 0-ba és kihúzom.
Ám mintha mi sem történt volna, továbbra sincs reakció a távirányító gombjaira (most tettem bele elemeket és világít is a led rajta gombnyomáskor).

Valamit nem jól csináltam, vagy máshol van a bibi?

Elmondom mi a gond, de ne áruld el senkinek hehe

Neked infrás a verda és Te az RF-es leírás alapján akarod tanítani taps

Nem te vagy a ....lye, hanem aki összekeverte a leírásokat. falbav

Itt van a tiedre vonatkozó:

Infrared Programming Instructions:

    * Put your key into the ignition and turn to position 1 (Radio). After approximately 10 seconds the red alarm control LED (next to the clock) should illuminate. As soon as it comes on remove the key from the ignition - the LED should remain lit.
    * Point the remote's "eye" at one of the front door sensors and press the rear button until the light on the transmitter illuminates (Keep the button pressed)
    * With the rear button held in press the front button 4 times then release both at the same time. The control lights in both clock and fob will flash 4 times to indicate programming complete.
    * Turn the ignition back on to exit programming mode
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2009.06.09 kedd, 17:48:56 »


Na ez megint gyökeresen más szöveg, mint eddig bármi amit olvastam akár infrás, akár rádiós programozásról Cheesy Amugy a fordmondeo.org-os rádiós progizást is megpróbáltam hátha felcserélték, de azzal sem működött.

Majd kipróbálom ezt is.

Köszi
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2009.06.10 szerda, 14:35:54 »

Na ez megint gyökeresen más szöveg, mint eddig bármi amit olvastam akár infrás, akár rádiós programozásról Cheesy Amugy a fordmondeo.org-os rádiós progizást is megpróbáltam hátha felcserélték, de azzal sem működött.

Majd kipróbálom ezt is.

Köszi

Nekem ezzel működött anno az MK I V6-on és abban ugyanaz az infrás egység van. Szóval ez kell legyen a tuti. Én 2x tanítottam be ezzel a régi vasat.

Szivs

ui.: Inkább ezt az oldalt használd: www.mirez.co.uk  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.10 szerda, 14:37:36 írta takee » Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2009.06.10 szerda, 14:39:14 »

Elmondom mi a gond, de ne áruld el senkinek hehe

Neked infrás a verda és Te az RF-es leírás alapján akarod tanítani taps

Nem te vagy a ....lye, hanem aki összekeverte a leírásokat. falbav

Itt van a tiedre vonatkozó:

Infrared Programming Instructions:

    * Put your key into the ignition and turn to position 1 (Radio). After approximately 10 seconds the red alarm control LED (next to the clock) should illuminate. As soon as it comes on remove the key from the ignition - the LED should remain lit.
    * Point the remote's "eye" at one of the front door sensors and press the rear button until the light on the transmitter illuminates (Keep the button pressed)
    * With the rear button held in press the front button 4 times then release both at the same time. The control lights in both clock and fob will flash 4 times to indicate programming complete.
    * Turn the ignition back on to exit programming mode




Hát ezt kiprobálom én is.1 éve szórakozok vele,nem létszükség,de mégis...,de szerintem nálam más bibi lesz szerintem.

Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2009.06.10 szerda, 15:06:29 »

Sziasztok,

Jellemzően akkor jelenek meg ha bedöglik az autóm, nézzétek el nekem ezt, időhiányban szenvedek folyamatosan...

Szóval 2 hete cseréltek az autómban önindítót és ma megint elkezdett belassulni mígnem addig jutott, hogy épphogy beindult, gondoltam veszem az utam egyből a szerelő felé ha már jár a motor. Csakhogy nem jutottam tovább az utca végénél, mert ott kigyulladt az ABS lámpa, lehasaltak a műszerek és megállt a gép.

Indítózáskor csak kattogott az önindító és elindult az ablaktörlő - pont úgy mint amikor tavaly meghalt az akksim, csak akkor az ABS lámpa nem villogott és a műszerek sem hasaltak le úgy emlékszem.

Hazatoltam az autót, de pont az út végén a nagy erőlködésben lecsúszott a kezem az A oszlopról egy tolás+kanyarodás manővernél és lecsaptam az indexkapcsolóm karját. Eltörött...

Szóval vártam vele 1 órát és ráindítottam, beindult. Tartottam 2000-es fordulaton, hagy töltődjön az akksi, de 1 perc után ABS lámpa kigyullad, mutatók hasalnak, alapjárat elmegy. Gázzal ha tartom magasabb fordulaton ment, de amikor levettem a lábam a gázról megállt a gép.

Mit gondoltok, akksi hiba vagy egyáltalán nincs töltés/egyenáram a műszerekhez? A generátornak jónak kell lennie, mivel a motor megy, szikra tehát van. Vagy rosszul gondolom?

Ablakokat sem tudom felhúzni még akkor sem ha magas fordulaton tartom a motrot. Ha rákapcsolom a világítást akkor érezni, hogy egy kicsit elfogy az erő.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2009.06.10 szerda, 15:43:43 »

Reho!

Ha rám hallgatsz akkor először irány egy Ford szervíz!
De csak hibafeltárást kérj mert ez vagy nagy gond lesz vagy csak egyszerűen valami kütyü behalt az autódban de ott elég ügyesek akkor tutira megmondják neked mi a hiba forrása és akkor még mindí ráérsz mérlegelni hogy velük csináltatod-e meg vagy elviszed máshová, esetleg ha olyan akkor te magad cseréled-e ki ami behalt! De ehhez először pontosan tudni kell mi a baja és nem jó kísérletezni mert az csak idő és pénzpocsékolás lesz! És ha ott nem tudják megmondani mi a baj akkor úgyis csak a fejvakarás és a kísérletezés marad, amit szintén olcsóbb náluk végigjátszani mert ők nem fizettetik ki amit a kísérletezéshez kicseréltek és aztán meg vissza mert mégsem az volt a baja!
De ez csak az én véleményem és ezzel nem azt akarom mondani hogy annyira Fordszervíz párti lennék csak hallottam már ilyen esetekről mint a tiéd és gondolom itt már többen is! Várj meg még egy pár hozzászólást és válaszd a legszimpatikusabbat és ha jól választasz akkor talán elég hamar vagy elég olcsón megúszod!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2009.06.10 szerda, 15:58:47 »

Sziasztok,

Jellemzően akkor jelenek meg ha bedöglik az autóm, nézzétek el nekem ezt, időhiányban szenvedek folyamatosan...

Szóval 2 hete cseréltek az autómban önindítót és ma megint elkezdett belassulni mígnem addig jutott, hogy épphogy beindult, gondoltam veszem az utam egyből a szerelő felé ha már jár a motor. Csakhogy nem jutottam tovább az utca végénél, mert ott kigyulladt az ABS lámpa, lehasaltak a műszerek és megállt a gép.

Indítózáskor csak kattogott az önindító és elindult az ablaktörlő - pont úgy mint amikor tavaly meghalt az akksim, csak akkor az ABS lámpa nem villogott és a műszerek sem hasaltak le úgy emlékszem.

Hazatoltam az autót, de pont az út végén a nagy erőlködésben lecsúszott a kezem az A oszlopról egy tolás+kanyarodás manővernél és lecsaptam az indexkapcsolóm karját. Eltörött...

Szóval vártam vele 1 órát és ráindítottam, beindult. Tartottam 2000-es fordulaton, hagy töltődjön az akksi, de 1 perc után ABS lámpa kigyullad, mutatók hasalnak, alapjárat elmegy. Gázzal ha tartom magasabb fordulaton ment, de amikor levettem a lábam a gázról megállt a gép.

Mit gondoltok, akksi hiba vagy egyáltalán nincs töltés/egyenáram a műszerekhez? A generátornak jónak kell lennie, mivel a motor megy, szikra tehát van. Vagy rosszul gondolom?

Ablakokat sem tudom felhúzni még akkor sem ha magas fordulaton tartom a motrot. Ha rákapcsolom a világítást akkor érezni, hogy egy kicsit elfogy az erő.

Monnyuk gyere el hozzám egy diagra (hibakódot tudok olvasni) hátha kiírja magától, mije fáj. Priviben keress meg.  integet2
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2009.06.10 szerda, 16:13:17 »

Monnyuk gyere el hozzám egy diagra (hibakódot tudok olvasni) hátha kiírja magától, mije fáj. Priviben keress meg.  integet2
Köszi takee, csak az a nagy gondom, hogy hogyan menjek el hozzád diagra... Gondolom nem Kartal-Aszód-Gödöllő környékén laksz, Gödöllőnél messzebb pedig nem vontatnám a gépet, trélerezni meg horror költség. Itt Aszódon van egy autóvillamosságis, odáig még eltudom vontatni, megnézzük nála mit mutat a gép. Ettől függetlenül ha talpra áll, lehetséges, hogy elmegyek hozzád egy diagra mert már régóta megszeretném nézetni egy hozzáértővel is.

Most egyelőre várok egy volt mérőt és rámérek a töltésre hamarosan.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2009.06.10 szerda, 16:17:19 »

Köszi takee, csak az a nagy gondom, hogy hogyan menjek el hozzád diagra... Gondolom nem Kartal-Aszód-Gödöllő környékén laksz, Gödöllőnél messzebb pedig nem vontatnám a gépet, trélerezni meg horror költség. Itt Aszódon van egy autóvillamosságis, odáig még eltudom vontatni, megnézzük nála mit mutat a gép. Ettől függetlenül ha talpra áll, lehetséges, hogy elmegyek hozzád egy diagra mert már régóta megszeretném nézetni egy hozzáértővel is.

Most egyelőre várok egy volt mérőt és rámérek a töltésre hamarosan.

ok
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2009.06.10 szerda, 17:48:26 »

ok
Megjött volt mérő: hát nulla töltés van... beindítás után is csak 11.5V körül mutat az akksi, meg sem rezzen. Pedig 2 hónapja mértem pont ezt még 14.2 volt volt járó motornál.

Esetleg van a töltéstelenségre valami gyógyír? És egyébként az normális, hogy a töltés visszajelző kialszik indítás után, mintha egyébként meg lenne töltés közbe meg nyilvánvalóan nincs? 
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2009.06.10 szerda, 21:28:06 »

Erősen emlékeztet engem a nálam is fellépett generátor meghibásodásra. Amíg van áram a kocsi megy, aztán szép sorban leállnak a műszerek, majd a kocsi is.
Tesztelni egyszerű, vidd fel az aksit tölteni, vagy bikáztasd egy másik kocsival, így beindul, aztán miután lemerül aksi megáll.


Igen, pont így csinálja. És én is pont így csináltam: kivettem az akksit, töltöttem 2 órát, úgy beindult, be is gurutam vele az udvarba - legalább ne aludjon az utcán.

Viszont ezen manőver alatt felfedeztem valamit: a töltés visszajelző lámpám ki sem gyullad! Tehát ha már gyújtásra teszem akkor sem. Pedig ha nincs töltés akkor pont a világításával kellene, hogy jelezze. Ez vajon mire utalhat, nem tudja valaki?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2009.06.10 szerda, 21:50:17 »

Igen, pont így csinálja. És én is pont így csináltam: kivettem az akksit, töltöttem 2 órát, úgy beindult, be is gurutam vele az udvarba - legalább ne aludjon az utcán.

Viszont ezen manőver alatt felfedeztem valamit: a töltés visszajelző lámpám ki sem gyullad! Tehát ha már gyújtásra teszem akkor sem. Pedig ha nincs töltés akkor pont a világításával kellene, hogy jelezze. Ez vajon mire utalhat, nem tudja valaki?

Akkó megvan a hiba:

Generátor ***, visszajelző égője kiégett.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2009.06.10 szerda, 21:56:41 »

Akkó megvan a hiba:

Generátor ***, visszajelző égője kiégett.

NEMNEM!
A töltés visszajelző lámpa úgy működik hogy rákötnek egy állandó áramot és ezért csak akkor világít ha a másik szál a test! Ezért világít amikor ráadod a gyújtást mert akkor a generátor testeli! Amint beindítod a verdát elkezd a generátor tölteni így a testszálból is áramszál lesz és két áramszállal semmi sem világít ezért elalszik az égő! Ha nincs töltésed akkor megint test lesz és  újra kigyullad! Ha neked járó motornál nem világít akkor valamennyi töltésed biztos hogy van de nem biztos hogy elég! Remélem hogy ilyen röviden is elég érthetőre sikerült mindenkinek!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2009.06.10 szerda, 21:57:44 »

Akkó megvan a hiba:

Generátor ***, visszajelző égője kiégett.

Ez most csak poén ugye? vigyor3 Gondolom attól még töltenie kellene, hogy a visszajelző izzó nem ég...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2009.06.10 szerda, 21:59:45 »

Ez most csak poén ugye? vigyor3 Gondolom attól még töltenie kellene, hogy a visszajelző izzó nem ég...

Épp ellenkezőleg. Komoly. Azért nem vetted észre a hibát, mert nem jelzett a lámpa (mivel kiégett benne az izzó). Ez persze csak egy elmélet, de a leírtak alapján nagy a valószínűsége...

Értem mit nem értesz. A három csillag az jelenti, hogy sz@r.

Tehát a generátor nem tölt, de ezt nem jelezte az autó, mert az erre szolgáló égő kiégett. ergo generátor javítás és égőcsere kell...
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.10 szerda, 22:01:58 írta takee » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2009.06.10 szerda, 22:02:07 »

Ez most csak poén ugye? vigyor3 Gondolom attól még töltenie kellene, hogy a visszajelző izzó nem ég...

Bocsi annyit még hozzáfűznék hogy ha simán gyújtáson sem ég a visszajelző lámpa és nem is égett ki akkor a generátorod is kukás lesz! Mert ő is csak akkor tud tölteni ha minden a helyén van és ha nem ég a visszajelző lámpa akkor nincs testelés tehát valami szakadt vagy áthúz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2009.06.10 szerda, 22:03:36 »

és ha nem ég a visszajelző lámpa akkor nincs testelés tehát valami szakadt vagy áthúz!

ja vagy ez. Mindenképpen generátorjavítás lesz.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2009.06.10 szerda, 22:12:43 »

takee, SPANNER  worship Köszi az infókat. Remélem holnap ráér a villamosságis és el is jutok vele odáig.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2009.06.10 szerda, 22:22:36 »

takee, SPANNER  worship Köszi az infókat. Remélem holnap ráér a villamosságis és el is jutok vele odáig.

Nagyon szívesen!  worship
Azért a neten nézz körül bontott után hogy tudd az árakat mert lehet hogy a felújitás is olyan árban lesz a végén mintha szereznél egy másikat és időben egy csere azért gyorsabb mint megvárni egy felújítást!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.