Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:40:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745079 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 21:46:11 »

Szerintem az nem a leeresztő csavar, az mintha máshol lenne. Nem az automatának csatlakozik oda valamije?
az automatát nem szokták összekötni a kézi váltóval Wink ez a síma mtx75 diferenciálmű része
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 21:50:50 »

az automatát nem szokták összekötni a kézi váltóval Wink ez a síma mtx75 diferenciálmű része

Igazad van. Most látom csak mekkora baromságot írtam!  vigyor3
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2009.06.19 péntek, 11:37:32 »

Sziasztok!

Fater Mk2 -es 1997-es kombi 1-8 td Mondeojába keresünk km órát.
Nem működik a km óra a vizhőfok és az üzemanyagvisszejelzés.
Állítólag ez nem spirálos hanem jeladós.

Ha valaki tud eladó ilyen km órát legyen szíves írjon.

Köszi szépen!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2009.06.19 péntek, 11:39:43 »

Sziasztok!

Fater Mk2 -es 1997-es kombi 1-8 td Mondeojába keresünk km órát.
Nem működik a km óra a vizhőfok és az üzemanyagvisszejelzés.
Állítólag ez nem spirálos hanem jeladós.

Ha valaki tud eladó ilyen km órát legyen szíves írjon.

Köszi szépen!

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_ii_1_8td_km_ora_149197614.html

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_km_ora_csak_2000_148434697.html
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:26:36 »

Meg tudja valaki mondani, hogy milyen akkumulátor kell az MK II-be? 2 literes, benzines a gép és asszem totál meghalt, gyakorlatilag meg sem pörgeti a gépet (ez ugye akksi probléma?).
És ilyenkor hol lehet venni? Holnap reggel mennem kell kocsival.... szomoru1
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:33:03 »

Meg tudja valaki mondani, hogy milyen akkumulátor kell az MK II-be? 2 literes, benzines a gép és asszem totál meghalt, gyakorlatilag meg sem pörgeti a gépet (ez ugye akksi probléma?).
És ilyenkor hol lehet venni? Holnap reggel mennem kell kocsival.... szomoru1

Speckó méret kell bele a tartó miatt! De ha minden kötél szakad akkor menj el egy nonstop nagy áruházba és ott tudsz venni bele valamilyet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:35:12 »

Meg tudja valaki mondani, hogy milyen akkumulátor kell az MK II-be? 2 literes, benzines a gép és asszem totál meghalt, gyakorlatilag meg sem pörgeti a gépet (ez ugye akksi probléma?).
És ilyenkor hol lehet venni? Holnap reggel mennem kell kocsival.... szomoru1

Na megnéztem az enyém papírját: 12V 55AH Jobb +
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:36:49 »

Speckó méret kell bele a tartó miatt! De ha minden kötél szakad akkor menj el egy nonstop nagy áruházba és ott tudsz venni bele valamilyet!
És egy nagyáruházban esélytelen, hogy kapok ilyen méretet?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:47:45 »

És egy nagyáruházban esélytelen, hogy kapok ilyen méretet?

Erre nem tudok neked válaszolni mert az átlag ember ott nem vesz akksit!
De ezzel most nem vagy kisegítve tudom jól!
Akkor fogj egy 10-es T-kulcsot és szedd ki a tartójából az akksidat!
Mérd le a méreteit és vigyél magaddal egy mérőszalagot és ha találsz valahol ugyanolyan méretűt akkor vedd meg és ha jól mértél akkor jó is lesz bele!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2009.06.19 péntek, 19:54:53 »

Erre nem tudok neked válaszolni mert az átlag ember ott nem vesz akksit!
De ezzel most nem vagy kisegítve tudom jól!
Akkor fogj egy 10-es T-kulcsot és szedd ki a tartójából az akksidat!
Mérd le a méreteit és vigyél magaddal egy mérőszalagot és ha találsz valahol ugyanolyan méretűt akkor vedd meg és ha jól mértél akkor jó is lesz bele!
Jobbhíján ez a megoldás lesz.
A benzinkútban gondolkozom még, de az gondolom sokkal drágább, mint egy nagyáruház...
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:26:36 »

Jobbhíján ez a megoldás lesz.
A benzinkútban gondolkozom még, de az gondolom sokkal drágább, mint egy nagyáruház...
Szia!
Én egy Global akku nevű borzalommal vettem az autót (MkII, 2,0). A lényeg, hogy az belefért, és az szerintem nagyáruházas akciós akksi. A igaz az akksilefogó lemez belelógott a cellák utántöltő csavarjaiba, de az lényegtelen. Én gyárit vettem a Cromaxtól (ez már lassan 2 éve volt), az passzol a helyére, és a csavarokhoz is hozzáférek minden gond nélkül. Méretre nem emlékszem(Ah), de ha kell megnézem. A benzinkút sztem horror, a múltkor várakoztam egy Mol kúton, és odarévedt a tekintetem az akksis pultra, hááát, elképedtem az árakon.
Szerintem még sima autósbolttal is jóbban jársz, mintha nonémet veszel. Vagy pl Bárdi
De pl a Perion maradéka a Váci úton szombaton nyitva van, gondolom, már persze ha pesten akarsz akksit venni.
Remélem tudtam segíteni.
Még valami, ha jut rá időd, akkor villamoságissal nézesd meg, méress rá, nehogy hiába vegyél akksit. Nekem is kimérték, mondtak árat akksira, mondtam máshol venném. Modták nem gond. Bebikázták és elmentem vele a Cromaxig, ott meg megvettem, kicseréltem, régit otthagytam.
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.19 péntek, 20:32:12 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:32:14 »

Szia!
Én egy Global akku nevű borzalommal vettem az autót (MkII, 2,0). A lényeg, hogy az belefért, és az szerintem nagyáruházas akciós akksi. A igaz az akksilefogó lemez belelógott a cellák utántöltő csavarjaiba, de az lényegtelen. Én gyárit vettem a Cromaxtól (ez már lassan 2 éve volt), az passzol a helyére, és a csavarokhoz is hozzáférek minden gond nélkül. Méretre nem emlékszem(Ah), de ha kell megnézem. A benzinkút sztem horror, a múltkor várakoztam egy Mol kúton, és odarévedt a tekintetem az akksis pultra, hááát, elképedtem az árakon.
Szerintem még sima autósbolttal is jóbban jársz, mintha nonémet veszel. Vagy pl Bárdi
De pl a Perion maradéka a Váci úton szombaton nyitva van, gondolom, már persze ha pesten akarsz akksit venni.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv

Igen ez jótanács csak épp neki tegnapra kellene az az akksi! Ha nem így lenne akkor nem lenne semmi gondja!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:34:28 »

Szia!
Én egy Global akku nevű borzalommal vettem az autót (MkII, 2,0). A lényeg, hogy az belefért, és az szerintem nagyáruházas akciós akksi.

Én tavaly cseréltem le a 2002-ben gyártott Global nevűt, és nem volt az olyan rossz. előtte az escortba használtam, majd a Mondeoba.
Most is csak azért tettem el, mert akciósan vettem Exide-ot, de még mindig meg van tartalékba. Nem minden "un"névtelen akksi rossz. egyébként sokan forgalmazzák ezt a márkát.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:39:18 »

Én tavaly cseréltem le a 2002-ben gyártott Global nevűt, és nem volt az olyan rossz. előtte az escortba használtam, majd a Mondeoba.
Most is csak azért tettem el, mert akciósan vettem Exide-ot, de még mindig meg van tartalékba. Nem minden "un"névtelen akksi rossz. egyébként sokan forgalmazzák ezt a márkát.

Ezzel én is egyetértek!
Az enyémben valami Jász nevű akksi van és állítom hogy télen jobb mint akármelyik márkás!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:52:30 »

Ezzel én is egyetértek!
Az enyémben valami Jász nevű akksi van és állítom hogy télen jobb mint akármelyik márkás!

Az Jász plasztik gyártmány. Jász akku, electric power, silver horse. ezeket mind ők gyártják, meg még nagyon sok mást is. egy nagyon nagy cég, nagyon nagy beruházásokkal
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2009.06.19 péntek, 20:59:48 »

Én tavaly cseréltem le a 2002-ben gyártott Global nevűt, és nem volt az olyan rossz. előtte az escortba használtam, majd a Mondeoba.
Most is csak azért tettem el, mert akciósan vettem Exide-ot, de még mindig meg van tartalékba. Nem minden "un"névtelen akksi rossz. egyébként sokan forgalmazzák ezt a márkát.
OK. Lehet hogy jó. Mi ezzel vettük az autót 3 éve, az eladó újnak mondta, állapota valóban újszerű volt, összesen nálam ment 1 egész évet, tehát max 2 évet bírt, ez azért kevés. de az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy az eladó mit mond az egy dolog, bár az akksi tényleg újnak tűnt, rajta lévő matrica, gyártási év stb, viszont ha jól emléxem 45 Ah volt, ami egy 2 litereshez talán kevés, és lehet hogy egy egy téli indítózásnál túlterhelte a rendszer az akksit, és ezért ment tönkre idő előtt. Mindenesetre a villamoságis se volt túl nagy véleménnyel róla, márcsak azért sem mert ő nem ilyet árult :-) Egyébként a Cromax szombaton nyitva van, gyári 55Ah 23eFt, ami azért egy kissé rokkosnak tűnik. De biztos van olcsóbb is náluk.
Spanner: vettem, hogy tegnapelőttre kell, csak Apám egyszer ugyanígy vett gyorsan akksit, mert lemerült a meglévő,2 nap alatt az új is lemerült, villamosságishoz el, kiderült hogy nem az akkumulátor volt rossz, hanem e generátor nem töltött. Viszont a generátor felújítás után volt 2 jó állapotú akksija Smiley, szóval tudom én hogy szorít az idő, de azért érdemes diagnosztizálni a cselekvés előtt, ha más nem egy 1000 forintos feszmérővel mérni, (neten megtalálható, hogy minek mennyinek kell lennie)
És félre ne értsétek nem okoskodni akarok, csak az előző Fiestámmal baromi sokszor belesetem ebbe a hibába (gyorsan valamit, mert sz@r ami van)
Üdv
(ja és semmi közöm a Cromaxhoz, csak néha vásárolok tőlük)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2009.06.19 péntek, 21:10:56 »

(ja és semmi közöm a Cromaxhoz, csak néha vásárolok tőlük)

szerencséd nyes

annyiért már dízelhez is kapni akksit, jót!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2009.06.19 péntek, 21:15:02 »

Spanner: vettem, hogy tegnapelőttre kell, csak Apám egyszer ugyanígy vett gyorsan akksit, mert lemerült a meglévő,2 nap alatt az új is lemerült, villamosságishoz el, kiderült hogy nem az akkumulátor volt rossz, hanem e generátor nem töltött. Viszont a generátor felújítás után volt 2 jó állapotú akksija Smiley, szóval tudom én hogy szorít az idő, de azért érdemes diagnosztizálni a cselekvés előtt, ha más nem egy 1000 forintos feszmérővel mérni, (neten megtalálható, hogy minek mennyinek kell lennie)
És félre ne értsétek nem okoskodni akarok, csak az előző Fiestámmal baromi sokszor belesetem ebbe a hibába (gyorsan valamit, mert sz@r ami van)
(ja és semmi közöm a Cromaxhoz, csak néha vásárolok tőlük)

Igen neked is igazad van de akinek kell mindíg az autó annak inkább legyen két akksija és az egyik mindíg töltőn legyen és cserélgesse őket amíg nem tudja nélkülözni az autót annyi időre hogy megcsináltassa minthogy autó nélkül szenvedjen egy jó darabig és idő, pénz, és hajkiesése legyen miatta!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2009.06.19 péntek, 21:20:18 »

szerencséd nyes

annyiért már dízelhez is kapni akksit, jót!
Smiley
Amikor nekem kellett akkor ott elfogadható áron volt, megnéztem, 2 éve 17e HuF volt, 10%-ék engedménnyel. 52Ah Silver Calcium. AZóta gond nélkül megy, téli/nyári ill nyári/téli átállásoknál utántöltöm a vizet, minimális kell, és semmi gondom vele. (gondozásmentes akksikban nem hiszek, az olyan mint a gondozásmentes nő, ha nem töltögeted időben, egy idő után már b@hatod)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2009.06.19 péntek, 21:29:59 »

Smiley
 (gondozásmentes akksikban nem hiszek, az olyan mint a gondozásmentes nő, ha nem töltögeted időben, egy idő után már b@hatod)
Üdv

az én globalom is az volt. letéptem a tetejéről a matricát, és már ott is voltak a töltőlukak. én is ellenőriztem néha a szintet, néha utántöltöttem, és így bírta ki sztem ilyen sokáig
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2009.06.19 péntek, 21:34:52 »

(gondozásmentes akksikban nem hiszek, az olyan mint a gondozásmentes nő, ha nem töltögeted időben, egy idő után már b@hatod)
Üdv

Ez jó volt! Ez tetszett!  taps
Pedig nem vagyok az a nevetgélős típus de ezen elnevettem magam és még most is mosolygok!
Köszike!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2009.06.20 szombat, 09:26:35 »

Ez jó volt! Ez tetszett!  taps
Pedig nem vagyok az a nevetgélős típus de ezen elnevettem magam és még most is mosolygok!
Köszike!  worship
Örülök, hogy tetszett. Itt helyben jött az idea, ugyhogy a szerzői jogok engem illetnek..Smiley
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 11:24:35 »

Jász akku az jó. és 24 hó gari van rá.
http://www.akkuakcio.hu/belso/index2_5.htm

Nekem bevált Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 11:46:41 »

Jász akku az jó. és 24 hó gari van rá.
http://www.akkuakcio.hu/belso/index2_5.htm

Nekem bevált Smiley

Inkább exide... alig drágább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 12:41:48 »

Jász akku az jó. és 24 hó gari van rá.
http://www.akkuakcio.hu/belso/index2_5.htm
Nekem bevált Smiley

Nekem is ilyen van a Mondimban és én sem mondhatok rá semmi rosszat!  eljen
Tehát aki akksi vásárlás előtt áll annak én is csak ajánlani tudom ezt a márkát!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 14:25:36 »

Nekem is ilyen van a Mondimban és én sem mondhatok rá semmi rosszat!  eljen
Tehát aki akksi vásárlás előtt áll annak én is csak ajánlani tudom ezt a márkát!  worship

Gyári Motorcraft aksikrol mit tudtok?Nekem az van,semmi gond vele másfél éve,csak kiváncsi vagyok
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 15:58:16 »

Gyári Motorcraft aksikrol mit tudtok?Nekem az van,semmi gond vele másfél éve,csak kiváncsi vagyok
Cselló komának van Motocraft az Mk2 TDben, igaz volt egykis rohangálás az akksisaruk miatt (ennek valami spec téglalap alakú volt) de azóta is üzemel. Cheesy
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 16:07:55 »

Gyári Motorcraft aksikrol mit tudtok?Nekem az van,semmi gond vele másfél éve,csak kiváncsi vagyok

A Fordos alkatrészeknek régóta gyártója a Motorcraft villamossági téren is és ezért biztos hogy nem rosszak csak az a kérdés hogy éppen milyen alkatrészről van szó és mennyiért! Én személy szerint úgy vagyok vele hogy ha drágának tartom a gyári Mororcraftot valamiben akkor nézek egy másik márkát de ha nem akkor inkább maradok a gyári cuccoknál és ha ez a márkája akkor legyen ilyen az autómban!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 16:17:02 »

A Fordos alkatrészeknek régóta gyártója a Motorcraft villamossági téren is és ezért biztos hogy nem rosszak csak az a kérdés hogy éppen milyen alkatrészről van szó és mennyiért! Én személy szerint úgy vagyok vele hogy ha drágának tartom a gyári Mororcraftot valamiben akkor nézek egy másik márkát de ha nem akkor inkább maradok a gyári cuccoknál és ha ez a márkája akkor legyen ilyen az autómban!
Talán az akksi az, amelyikből léehet találni másik márkát, ami legalább annyira jó, (ha nem jobb) ugyanabban az árfekvésben, mint a Motorcraft. Viszont gyertya és kábelszett-ben a tapasztalatok szerint nem szabad mást betenni. Ráadásul nem is drága (16.000.- körül az egész) és 80.000km-ig ki sem kell tekerni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 16:19:24 »

Talán az akksi az, amelyikből léehet találni másik márkát, ami legalább annyira jó, (ha nem jobb) ugyanabban az árfekvésben, mint a Motorcraft. Viszont gyertya és kábelszett-ben a tapasztalatok szerint nem szabad mást betenni. Ráadásul nem is drága (16.000.- körül az egész) és 80.000km-ig ki sem kell tekerni.

Na erről beszéltem én is!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 16:27:13 »

Gyári Motorcraft aksikrol mit tudtok?Nekem az van,semmi gond vele másfél éve,csak kiváncsi vagyok

A motorcraft beszállítója az exide... nekem még a gyári aksi van a mondeóban, 2003-as.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 21:09:08 »

Lassan "Akkumulátorok" topik lesz az MkII-ből Smiley
Engem már csak az érdekel, hogy a témát felvető kolégának megoldódott a problémája? Ha igen hogyan?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 21:54:27 »

negy evvel ezelott 1 hettel az auto vetel utan elromlott az akkumulatorom.
persze vasarnap du. eplus2
kolcson akksival irany az auchan es egy periont vettem mert csak az volt megfelelo teljesitmenyu.
azota is azzal megy, soha semmi baja nem volt! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 07:41:42 »

Lassan "Akkumulátorok" topik lesz az MkII-ből Smiley
Engem már csak az érdekel, hogy a témát felvető kolégának megoldódott a problémája? Ha igen hogyan?
Üdv
Megoldódott köszi!
Vicces volt, ahová mentünk, sehol semmi (kút, Tesco), így szombat reggel Cromax és most vettem bele egy gyárit. Majd meglátjuk mennyit bír, a kocsi azóta is dübörög... nyes
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 10:26:26 »

negy evvel ezelott 1 hettel az auto vetel utan elromlott az akkumulatorom.
persze vasarnap du. eplus2
kolcson akksival irany az auchan es egy periont vettem mert csak az volt megfelelo teljesitmenyu.
azota is azzal megy, soha semmi baja nem volt! wave

A Perion az egy nagyon jó akksi! Legalábbis régen a keletiekbe tökéletes volt! Annak idején mi is a ladákba ilyeneket raktunk és gond nélkül elmentek vele 6-8 évet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 13:46:00 »

Megoldódott köszi!
Vicces volt, ahová mentünk, sehol semmi (kút, Tesco), így szombat reggel Cromax és most vettem bele egy gyárit. Majd meglátjuk mennyit bír, a kocsi azóta is dübörög... nyes
Ugyeee, ugyeee mondtam én hogy Cromax...:-))
Örülök, hogy megoldódott.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2009.06.23 kedd, 09:27:10 »

Sziasztok. Tud valaki nekem abban segíteni hogy: most szeretném visszaszerelni a kocsiba a gyári rádiós magnót és néztem a magnó hátlapját (a hangszoró kivezetéseket) és ugy rémlik hogy csak 6 drót van neki. Ezt hogy kössem 4-hangszoróra? Ha valakinek van gyári rajza átküldené nekem légyszi! Két foglalata van a magnónak de csak az egyik foglalat van meg amit az elöbb is leírtam.Ha valaki tud ebben segíteni megköszönném.
UI:Vagy a 3000-es vagy a 4000 traffic van.
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.23 kedd, 09:32:11 írta bucsobacsi » Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2009.06.23 kedd, 10:24:36 »

Sziasztok. Tud valaki nekem abban segíteni hogy: most szeretném visszaszerelni a kocsiba a gyári rádiós magnót és néztem a magnó hátlapját (a hangszoró kivezetéseket) és ugy rémlik hogy csak 6 drót van neki. Ezt hogy kössem 4-hangszoróra? Ha valakinek van gyári rajza átküldené nekem légyszi! Két foglalata van a magnónak de csak az egyik foglalat van meg amit az elöbb is leírtam.Ha valaki tud ebben segíteni megköszönném.
UI:Vagy a 3000-es vagy a 4000 traffic van.

bucsobacsi, megkaptad a pü-t rádióval kapcsolatban?
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2009.06.23 kedd, 10:41:29 »

bucsobacsi, megkaptad a pü-t rádióval kapcsolatban?

Igen köszi irtam vissza.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2009.06.23 kedd, 14:34:11 »

Sziasztok!

Melegedés ügyben szerintetek melyik topicban keresgéljek?
 fejvakaras
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2009.06.23 kedd, 15:28:32 »

Sziasztok!

Melegedés ügyben szerintetek melyik topicban keresgéljek?
 fejvakaras

Időjárás... vigyor3

Hibák topic
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2009.06.23 kedd, 17:23:07 »

Időjárás... vigyor3

Hibák topic

 vigyor3 Igaz.
Nem a globális féle, hanem a második érdekelne inkább.

Igazából azt nem tudom, mennyire melegedhet a motor. Illetve milyen gyorsan?
A termosztát jónak tűnik, mert viszonylag gyorsan (3-4km) eléri az üzemi hőfokot a motor(szépen függőlegesen áll a hőmérő műszer mutatója) és ott is marad.
Mindaddig, amíg be nem érek a városba és nem kell lámpáknál álldogálni. Ott viszonylag gyorsan elkezd felfelé kúszni és a ventillátor bekapcsolgatni. Akkor visszahűl egy kicsit, de az "A" és az "L" között tanyázik ilyenkor is.
Nekem csak "N O R M A L" feliratom van.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2009.06.23 kedd, 17:27:28 »

vigyor3 Igaz.
Nem a globális féle, hanem a második érdekelne inkább.

Igazából azt nem tudom, mennyire melegedhet a motor. Illetve milyen gyorsan?
A termosztát jónak tűnik, mert viszonylag gyorsan (3-4km) eléri az üzemi hőfokot a motor(szépen függőlegesen áll a hőmérő műszer mutatója) és ott is marad.
Mindaddig, amíg be nem érek a városba és nem kell lámpáknál álldogálni. Ott viszonylag gyorsan elkezd felfelé kúszni és a ventillátor bekapcsolgatni. Akkor visszahűl egy kicsit, de az "A" és az "L" között tanyázik ilyenkor is.
Nekem csak "N O R M A L" feliratom van.

Szia!

Nálam ugyanez van ha nagyon meleg van, és araszolni kell a városban.
Az a különbség, hogy az én termosztátom nem noormális. Lassan melegszik fel, de van hogy (szerintem) nyitva marad és egy hossszabb út során is még a normal elején tart...
Szóval dugóban ugy az "A" környékén kapcsol be a hűtőventillátor, akkor az visszahűti kb M-ig, majd kikapcsol.
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2009.06.23 kedd, 17:28:28 »

vigyor3 Igaz.
Nem a globális féle, hanem a második érdekelne inkább.

Igazából azt nem tudom, mennyire melegedhet a motor. Illetve milyen gyorsan?
A termosztát jónak tűnik, mert viszonylag gyorsan (3-4km) eléri az üzemi hőfokot a motor(szépen függőlegesen áll a hőmérő műszer mutatója) és ott is marad.
Mindaddig, amíg be nem érek a városba és nem kell lámpáknál álldogálni. Ott viszonylag gyorsan elkezd felfelé kúszni és a ventillátor bekapcsolgatni. Akkor visszahűl egy kicsit, de az "A" és az "L" között tanyázik ilyenkor is.
Nekem csak "N O R M A L" feliratom van.
Szerintem nem megy a lassú ventifokozat.

Ha van klímád, kapcsold be és el kell kezdjen pörögni a venti azonnal lassan. Időnként át kell kapcsoljon magasabb fordulatra.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2009.06.23 kedd, 19:00:48 »

Szerintem nem megy a lassú ventifokozat.

Ha van klímád, kapcsold be és el kell kezdjen pörögni a venti azonnal lassan. Időnként át kell kapcsoljon magasabb fordulatra.

Vagy ez lesz a hiba, vagy a termosztát. Ha a termosztát biztos jó (ezt le kellene csekkolni), akkor a ventillátor hiba marad.
Más miatt nem szokott melegedni a hűtőfolyadék.

Esetleg még amiatt, hogy kevés lötyi van a rendszerben. Meleg motornál nézd meg a kiegyenlítő tartályt, hogy maxon van-e.

 integet2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2009.06.23 kedd, 19:23:30 »

...Meleg motornál nézd meg a kiegyenlítő tartályt, hogy maxon van-e.
 integet2
Javítanék.
Hideg motornál levett kupakkal nézd meg a szintet. A kupak 1,5bar tulnyomásig zár, amikor a tartály tetején ott a 1,5baros levegő, az elnyomja a vizet a maxról.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2009.06.23 kedd, 19:53:16 »

Javítanék.
Hideg motornál levett kupakkal nézd meg a szintet. A kupak 1,5bar tulnyomásig zár, amikor a tartály tetején ott a 1,5baros levegő, az elnyomja a vizet a maxról.

worship Wink
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2009.06.23 kedd, 21:12:12 »

Javítanék.
Hideg motornál levett kupakkal nézd meg a szintet. A kupak 1,5bar tulnyomásig zár, amikor a tartály tetején ott a 1,5baros levegő, az elnyomja a vizet a maxról.
Szia!
Kötekedésnek fog tűnni, pedig nem az a célom.
Ha víz összenyomhatatlan, akkor max a rendszer tágulása játszhat (gumi csövek tágulnak) , szerintem az meg nem sok.
Ettől függetlenül érdemes hideg motornál lecsavarni a kupakot, különben meglepetések érik az embert, főleg a túlnyomásos rendszernél.
A témával kapcsolatban, meg csatlakozom az előttem szólókhoz, először termosztát ellenőrzés, vagy csere, utána a többi.

Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2009.06.24 szerda, 10:32:41 »

A termosztátom szerintem jó. Egy éve cseréltem és azóta atom stabilan áll középen a mutató. (na jó, amikor hideg, akkor még lentebb...  vigyor3 ) Menet közben nincs is gond vele, csak ácsorgás vagy lassú mászás közben melegszik. Az egész kérdéskörben annyi a fontos számomra, hogy lehet-e a vízpumpával esetleg gond?? Hogy amiatt melegedne jobban állóhelyben gyorsabban. A ventillátor visszahűti, de nekem túl melegnek tűnik így akkor is.  whatever  Van egy 95-ös 1.1-es Fiestánk is és annál nincs ilyen gond még a mostani nagy melegekben sem. Gyorsan fölmegy a mutató a közép állásig és ott marad. Dugóban ácsorogva is alig megy feljebb. Lehet hogy ennyivel több hőt termel a Mondeo 2 literes motorja? Vagy ennyivel rosszabbul szellőzika motortér? Vagy kevésbé hatékony a hűtő? Vagy ?? fejvakaras
A ventillátor(ok) már jobb kérdés. Majd megfigyelem, hogy beindul-e, illetve hogy mikor melyik. Az "A" betű után kapcsol be és valamivel az "A" alatt ki. De hogy ez most az első fokozat, vagy egyből a második?

Ráadásul ez a fűtés szellőztetés kérdéskör is megérne egy misét.
Úgy tűnik, mintha egyáltalán nem működne a "szél irányítás". Hiába tekergetem a fűtés irányító kapcsolót, a műszerfal közepéről pl. egyáltalán nem jön levegő. És oldalra az első ablakokra sem megy.
Ha átállítom a "Láb" állásba, akkor is ömlik a levegő a szélvédőre, de lentre alig.
Bár nálam az is máshogy működik mint amit itt írtatok, hogy a párátlanító állásban nekem nem kapcsol be automatikusan a klíma.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2009.06.24 szerda, 10:41:08 »

Ráadásul ez a fűtés szellőztetés kérdéskör is megérne egy misét.
Úgy tűnik, mintha egyáltalán nem működne a "szél irányítás". Hiába tekergetem a fűtés irányító kapcsolót, a műszerfal közepéről pl. egyáltalán nem jön levegő. És oldalra az első ablakokra sem megy.
Ha átállítom a "Láb" állásba, akkor is ömlik a levegő a szélvédőre, de lentre alig.
Bár nálam az is máshogy működik mint amit itt írtatok, hogy a párátlanító állásban nekem nem kapcsol be automatikusan a klíma.

Ha digiklímád van annak van öntesztelője! Én amikor megvettem az autót akkor egyszer megcsináltam de nem tudom már melyik gombokat kell egyszerre megnyomni és akkor csinál egy öntesztet és a végén kiírja hogy talált-e hibát!
Biztos valaki itt tud neked ebben segíteni bár nem tudom hogy a vákuumcsöveket is leteszteli-e mert nálad valószínű hogy ott lesz valami gubanc!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.