Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:18:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745485 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10450 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:55:04 »

Általános kérdések.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Frenky
Vendég
« Új hozzászólás #10451 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 07:40:54 »

Általános kérdések.
hol található az ecu-n kívül diagnosztikai csati (MKII), meg ha van milyen (OBO I-II)
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10452 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 12:11:12 »

Be, csak kell hozzá egy plusz csatlakozó a kuplungpedálra, hogy kinyomáskor kikapcsolja a tempomatot.
De anélkül is működik csak arra kell figyelni, hogy kuplung kinyomás előtt kapcsold ki a tempomatot, különben felpörgeti a motort tiltásig.

nekem van a kuplungnál valami piros érzékelő, elképzelhető hogy az azé lenne?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10453 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 12:23:46 »

nekem van a kuplungnál valami piros érzékelő, elképzelhető hogy az azé lenne?

Egy szürke csatinak 3 felé kell ágaznia. 1. Fekete- féklámpa, 2. piros- tempomat-fék, 3. zöld (vagy barna)- tempomat-kuplung.

Ha nincs meg a zöld (barna), akkor olyant kell keresned.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10454 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:06:16 »

hol található az ecu-n kívül diagnosztikai csati (MKII), meg ha van milyen (OBO I-II)

Erre már válaszoltam privátban, de másnak hasznos lehet még:

Kormány alatt 20 cmre és OBD II.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10455 Dátum: 2009.09.01 kedd, 09:45:17 »

Hali!
 Úgy tudom, hogy a kormány környékén kéne lennie a biztosíték táblának. Előfordulhat, hogy máshol van, mert én nem találom? vigyor3
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10456 Dátum: 2009.09.01 kedd, 09:48:11 »

Hali!
 Úgy tudom, hogy a kormány környékén kéne lennie a biztosíték táblának. Előfordulhat, hogy máshol van, mert én nem találom? vigyor3

Kormány alatt balra, tűzfal felé 10 cm-re van egy kis kar, amit lefelé lehet meghúzni. Ha meghúzod, kibillenti (lefelé) a biztitáblát.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10457 Dátum: 2009.09.01 kedd, 09:48:34 »

Hali!
 Úgy tudom, hogy a kormány környékén kéne lennie a biztosíték táblának. Előfordulhat, hogy máshol van, mert én nem találom? vigyor3

balra lent van a kormányoszlop mellett, de a burkolat alatt kell matatni. alulról nézz be és rögtön meglátod a kioldó pöcköt.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10458 Dátum: 2009.09.01 kedd, 14:58:58 »

Kösz mindkettőtöknek! wave Holnap megkeresem, ha hazaérek. vigyor3
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10459 Dátum: 2009.09.01 kedd, 20:23:51 »

Srácok 1.8 kombi TD be szeretnék fedélzeti computert.Lehetséges ez?Mifog műkjködni és mi nem? valaki betudja tenni h pöpecül műlyködjön ahogy kell???
Remélem sikerrel jár a kérdésem.
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10460 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:30:59 »

Srácok 1.8 kombi TD be szeretnék fedélzeti computert.Lehetséges ez?Mifog műkjködni és mi nem? valaki betudja tenni h pöpecül műlyködjön ahogy kell???
Remélem sikerrel jár a kérdésem.

Végülis pont a lényeg nem fog működni. A hőmérő, óra igen, talán még az átlagsebesség is megoldható...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10461 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:33:46 »

Végülis pont a lényeg nem fog működni. A hőmérő, óra igen, talán még az átlagsebesség is megoldható...

És a lényeg mért nem?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10462 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:42:40 »

És a lényeg mért nem?

Mert az elektromos AC-tól jön a többi jel(átfolyásérzékelő). TD-nél nincs jel az adagolótól. Legalábbis használható...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10463 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:51:05 »

Mert az elektromos AC-tól jön a többi jel(átfolyásérzékelő). TD-nél nincs jel az adagolótól. Legalábbis használható...
falbav falbav falbav merges3 merges3 lama

köszi a helpet
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10464 Dátum: 2009.09.02 szerda, 13:01:08 »

Sziasztok!

Van valakinek még tippje, hogy miért fullad le első indításkor az autó?
Minden reggel eljátssza velem, másodjára pedig pöccre megy, és utána egész nap minden ok.
Köszi szépen előre is!
üdv worship worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10465 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:26:52 »

Sziasztok!

Van valakinek még tippje, hogy miért fullad le első indításkor az autó?
Minden reggel eljátssza velem, másodjára pedig pöccre megy, és utána egész nap minden ok.
Köszi szépen előre is!
üdv worship worship integet2
Szia!
Tudom bizarr a hasonlat, de a Trabanton, ha nem zártad el a benzincsapot, reggelre  megszívta magát, és akkor mehetett a hinanana-hinanana-hinanana.
Szóval szerintem a leállítás után benzin kerül a hengerekbe, honnan - honnan sem nem tudom, sajnos nem ismerem ilyen részleteiben a rendszert, lehet hülye ötlet, de nekem ez jutott hirtelen eszembe.
Még egy gondolat, régen amikor szétszedtem az enyémet, és a pillangószelep alatt fekete házba benéztem, akkor láttam, hogy áll benne vmi "lé". Elképzelhetőnek tartom, hogy pl onnan kap dúsabb keveréket első indításkor. Bár oda benin nem igazán kerülhet.
Kövezzetek meg, ha irgalmatlan nagy baromságokat írtam, de hátha gondolat ébresztőnek jó.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #10466 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:36:25 »

Szia!
Tudom bizarr a hasonlat, de a Trabanton, ha nem zártad el a benzincsapot, reggelre  megszívta magát, és akkor mehetett a hinanana-hinanana-hinanana.
Szóval szerintem a leállítás után benzin kerül a hengerekbe, honnan - honnan sem nem tudom, sajnos nem ismerem ilyen részleteiben a rendszert, lehet hülye ötlet, de nekem ez jutott hirtelen eszembe.
Még egy gondolat, régen amikor szétszedtem az enyémet, és a pillangószelep alatt fekete házba benéztem, akkor láttam, hogy áll benne vmi "lé". Elképzelhetőnek tartom, hogy pl onnan kap dúsabb keveréket első indításkor. Bár oda benin nem igazán kerülhet.
Kövezzetek meg, ha irgalmatlan nagy baromságokat írtam, de hátha gondolat ébresztőnek jó.
Üdv

Nem rossz indulásnak, de: nekem ugye gázüzemű is a kocsi és amikor áteresztett a gázrendszerem egy kicsit, reggelre megtöltötte a két nyitva lévő hengert gázzal. Namármost a kocsi automatikusan benzinnel indul, majd az első gázadásnál szintén automatikusan átvált gázra. Mivelhogy benne volt a gáz és még a benzinnel is gazdagon rádúsított, egyáltalán nem akart beindulni, csak 10-15mp köszörülés után és padlót kellett nyomni, hogy ne álljon le, hanem köpje ki a dús keveréket. Szóval ha tele van, akkor inkább nem akar indulni. Legalább is nálam ez volt.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #10467 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:46:41 »

Mi van itt? Egyedül írogatok? Mi ez az antiaktivitás?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10468 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:58:44 »

Sziasztok!

Van valakinek még tippje, hogy miért fullad le első indításkor az autó?
Minden reggel eljátssza velem, másodjára pedig pöccre megy, és utána egész nap minden ok.
Köszi szépen előre is!
üdv worship worship integet2

Nekem csak annyi lenne a tippem hogy visszaenged valahol a naftád és levegős lesz a rendszer!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10469 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:42:30 »

Ferqo, Flyfish, Spanner köszi az ötleteket.  worship worship
A problémám a lemerült aksi feltöltése után jelentkezett. Szóval beindul, és pár másodperc múlva leesik 400 körülire a fordulat, ekkor megpróbál korrigálni, majd megint leesik, és lefullad. Ha kövér gázt adok, és 10-15 másodpercig járatom, akkor beáll és minden ok.
Először amúgy arra gondoltam, hogy nem kap elég üzemanyagot a benzinpumpától, és ezért indul elsőre nehezen. Előző autónknál pl az automata szivató romlott el, valami membrán szakadt el asszem, de lehet, hogy hülyeséget mondok. (pumpálni kellett gázpedált, ha nem indult)
A szép az egészben, hogy szerelőnek nem tudom megmutatni (otthagyni pedig nem szeretem), mert egész nap szépen működik az ótó, csak ha pihen egy éjszakát, vagy pár napot, akkor csinálja ezt. Szóval ha kipróbálná, pöccre indulna Cheesy

 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10470 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 08:22:29 »

Ferqo, Flyfish, Spanner köszi az ötleteket.  worship worship
A problémám a lemerült aksi feltöltése után jelentkezett. Szóval beindul, és pár másodperc múlva leesik 400 körülire a fordulat, ekkor megpróbál korrigálni, majd megint leesik, és lefullad. Ha kövér gázt adok, és 10-15 másodpercig járatom, akkor beáll és minden ok.
Először amúgy arra gondoltam, hogy nem kap elég üzemanyagot a benzinpumpától, és ezért indul elsőre nehezen. Előző autónknál pl az automata szivató romlott el, valami membrán szakadt el asszem, de lehet, hogy hülyeséget mondok. (pumpálni kellett gázpedált, ha nem indult)
A szép az egészben, hogy szerelőnek nem tudom megmutatni (otthagyni pedig nem szeretem), mert egész nap szépen működik az ótó, csak ha pihen egy éjszakát, vagy pár napot, akkor csinálja ezt. Szóval ha kipróbálná, pöccre indulna Cheesy

 integet2

Talán el is mondtad azt az infót, amire szükség volt...
Szóval én csinálnék egy komputer resetet, és normálisan újratanítanám. Ez is lehet megoldás. Ha nem, akkor diag! Különben csak találgatsz...................
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #10471 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 09:16:59 »

Nekem csak annyi lenne a tippem hogy visszaenged valahol a naftád és levegős lesz a rendszer!

AC pillanatok alatt kidolgoza a levegőt,mikor ü.a szüröt cserélsz, uánna gyujtásta rakod,beinditod,akkor sem áll le,pedig akkor van levegő rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.03 csütörtök, 12:48:05 írta GoFerrari » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10472 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 19:47:20 »

Talán el is mondtad azt az infót, amire szükség volt...
Szóval én csinálnék egy komputer resetet, és normálisan újratanítanám. Ez is lehet megoldás. Ha nem, akkor diag! Különben csak találgatsz...................
Ott a pont!
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10473 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 19:57:54 »

Ok Smiley Akkor holnap tanítgatok worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10474 Dátum: 2009.09.05 szombat, 20:34:12 »

Sziasztok!
Ma szomorúan konstatáltam, hogy tekergették a kilóméteróránkat.
3 éve vam meg az autó, bíztam benne, hogy nem, de ma kiderült, hogy igen.
Matrica szakadt az órán, és az első karakteren "1"-es számjegyén karmolás nyomok vanna, talán csavarhúzó nyomai.
Remélem az így nyert pénzt gyógyszerre költi a rohadék. gun
De nézzük a dolgok jó oldalát, haladok a tempomatosítással, bekerült az izzó a visszajelző lámpába, kiderült, hogy az IM benn van a gépben, és a pedálsorhoz lemegy mind a 6 ér a csatlakozóba. Az autó valóban Ghia, ezt legalább nem buherálták meg :-)

Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10475 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 09:32:56 »

Hali!
 Pénteken sikerült kifognom egy akkora égszakadást este 9kor, hogy szinte vakon mentem, 30-40-es tempónál fullon pörgő ablaktörlővel is alig láttam az út szélét, szinte csak a bólyák után mentem. Életemben nem vezettem még ekkora zuhiban, rendesen zúdult a víz a kocsira. Ez mind nem is lenne probléma, túléltem az "élményt", viszont van egy kis beázásom. Az utasoldalon csak egy kis folt van a kárpiton(a gumiszőnyeg alatt a padlón), viszont a vezető oldalon már kicsit rosszabb a helyzet. Szerintem alapban nem ázik be a kocsi, egyszerűen csak olyan mennyiségű vizet kapott, amit a szélvédő alatti kád nem tudott kivezetni, és ezért lett "áradás". Részben pár hete már kitakarítottam a lefolyókat, mert tele volt csuvával, falevéllel, de azért nem lett tökéletes, most már van motivációm, hogy több időt szánjak rá. A kérdésem az, hogy van-e (volt-e) másnak is hasonló problémája? Igazából szeretnék megnyugodni, hogy nem általános beázásról van szó, csak az ítéletidő tett be nekem. Ha számít, ebben az évben lett cserélve a szélvédő.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10476 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 09:44:25 »

Hali!
 Pénteken sikerült kifognom egy akkora égszakadást este 9kor, hogy szinte vakon mentem, 30-40-es tempónál fullon pörgő ablaktörlővel is alig láttam az út szélét, szinte csak a bólyák után mentem. Életemben nem vezettem még ekkora zuhiban, rendesen zúdult a víz a kocsira. Ez mind nem is lenne probléma, túléltem az "élményt", viszont van egy kis beázásom. Az utasoldalon csak egy kis folt van a kárpiton(a gumiszőnyeg alatt a padlón), viszont a vezető oldalon már kicsit rosszabb a helyzet. Szerintem alapban nem ázik be a kocsi, egyszerűen csak olyan mennyiségű vizet kapott, amit a szélvédő alatti kád nem tudott kivezetni, és ezért lett "áradás". Részben pár hete már kitakarítottam a lefolyókat, mert tele volt csuvával, falevéllel, de azért nem lett tökéletes, most már van motivációm, hogy több időt szánjak rá. A kérdésem az, hogy van-e (volt-e) másnak is hasonló problémája? Igazából szeretnék megnyugodni, hogy nem általános beázásról van szó, csak az ítéletidő tett be nekem. Ha számít, ebben az évben lett cserélve a szélvédő.

Há' nem tom'. Pénteken engem is elkapott a zuhé 9 kor és én is ugyanúgy vezettem mint te, aztán egészen 11-ig szakadt az eső az autóra, de nem ázott be sehol.

A szélvédőcsere miatt lehetséges a beázás, ha nem megfelelően illesztettek, szigeteltek.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10477 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 10:49:11 »

Há' nem tom'. Pénteken engem is elkapott a zuhé 9 kor és én is ugyanúgy vezettem mint te, aztán egészen 11-ig szakadt az eső az autóra, de nem ázott be sehol.

A szélvédőcsere miatt lehetséges a beázás, ha nem megfelelően illesztettek, szigeteltek.


Ez nem túl bíztató. rinya Egyelőre megpróbálom kiszárítani, aztán rendszeresen figyelem majd a kárpitokat. Ha ismétlődik az ázás, akkor utána kell majd járnom, hol jut be a víz. Kösz az infót! wave
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #10478 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 19:06:12 »

Hali!
Pénteken sikerült kifognom egy akkora égszakadást este 9kor. [...] Van egy kis beázásom. [...] A kérdésem az, hogy van-e (volt-e) másnak is hasonló problémája?
Szia!

Általában minden autó kézikönyvében - emlékeim szerint az MKII-ében is - szerepel, hogy "autómosás alkalmával kevés víz beszivároghat az utastérbe".

Ne aggódj! Nézd át az ajtók gumitömítéseit, sértetlenek-e! (Nem csúsztak-e le a helyükről, nem gyűrődtek-e be, nincsenek-e kirepedezve, megkeményedve, stb.?)
Az ajtók alján van egy furat, ahol esetleg az ajtó belsejébe jutó víz ki tud folyni. Ezek nincsenek-e eldugulva?
Aztán jó ötlet megnézni a szélvédő előtti vízelvezetőket. A szélvédő felett az antennatalp rögzítését esetleg.
Ragasztott szélvédő nagyon ritkán ázik be, ahhoz nagyot kell hibáznia a szakinak.

Ha nem találtál semmi nyomravezetőt, alulról is meg lehet nézni a kocsit. Konkrétan a Mondeo nem tudom milyen, de a szélvédő előtti esőcsatorna általában a sárvédők mögött a kerékjáratban végződik, vagyis ideális esetben a legtöbb típusnál ide folyik le a víz. Arrafelé nincs-e dugulás?


(A Contour padlókárpitján az anyósülés előtt eddig egyszer találtam egy tenyérnyi nedves foltot - akkor hasonló ítéletidőben autóztam és olyan tócsákon mentem át 80-nal, hogy valóságos vízfüggönyt csináltam a kocsi mellett.  vigyor3  - Megjegyzem a Contournál gyárilag nincs meg az az egész utastéren körbefutó gumicsík, ami az MKII-n van. Ezen kizárólag az ajtónyílások körül van szigetelés. Gondolom a jobb első kerék alulról olyan nyomással tolta a vizet, hogy ez az egy szem gumitömítés nem bírta el és bizony beszivárgott egy kevés. Másnap kivettem a gumiszőnyeget, kiállítottam a kocsit felhúzott ablakokkal a tűző napra és 3 óra elteltével csont száraz volt a padlókárpit.)

Üdv!
trombonist
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #10479 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 19:16:25 »

Há' nem tom'. Pénteken engem is elkapott a zuhé 9 kor és én is ugyanúgy vezettem mint te, aztán egészen 11-ig szakadt az eső az autóra, de nem ázott be sehol.

A szélvédőcsere miatt lehetséges a beázás, ha nem megfelelően illesztettek, szigeteltek.

Nézd meg a pollenszűrőd fedelét. 1x sikerült nekem is rosszul visszatennem. Kocsimosás után nekem is a kárpitom lett vizes.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10480 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 20:09:10 »

Nézd meg a pollenszűrőd fedelét. 1x sikerült nekem is rosszul visszatennem. Kocsimosás után nekem is a kárpitom lett vizes.


Hali!
 Most volt nemrég olajcsere, akkor cserélte a szerelő a pollenszűrőt is. Én azt se tudom, hol van. vigyor3 Merre keressem? miaz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10481 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:30:49 »


Hali!
 Most volt nemrég olajcsere, akkor cserélte a szerelő a pollenszűrőt is. Én azt se tudom, hol van. vigyor3 Merre keressem? miaz

Kívül a szélvédő, és a motortér között anyós oldalán a rács alatt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #10482 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 23:30:04 »


Hali!
 Most volt nemrég olajcsere, akkor cserélte a szerelő a pollenszűrőt is. Én azt se tudom, hol van. vigyor3 Merre keressem? miaz

Szia!

Én is jártam így amikor az autó hozzánk került, itt ugye Angliában előfordul az eső.....Nekem az anyósoldalon volt csepegés eső után, de állt az autó amikor esett az eső. Ez előfordult vagy kétszer, aztán nézegettem mi a helyzet. Felnyitottam a motorháztetőt,  szemben állva az autóval a motortérben van az utastér külső oldalán, ahol nekem a fékolaj tartály van (gondolom a nem jobbkormányosokon is), amögött van egy fekete szivacs-szigetelő réteg (gondolom az utasteret "szigetelné") amit ilyen műanyag kis szögek (ezek átszúrják a szivacsot) és kb 2cm átmérőjű "tányér" anyák tartanak. Na nekem ezek voltak lelazulva, szinte lógott az egész. Ezeket meghúztam (kézzel) már amennyire lehetett, azóta megszűnt a probléma, pedig volt hogy egy napig esőben jöttünk Németországon keresztül. Remélem sikerült leírnom értehtően...

FZS
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #10483 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 23:33:21 »

Sziasztok!

Kérdeznék olyat, hogy komplett kipufogó rendszer csere mennyiből oldható meg egy jó szerelőnél és jó alkatrészekkel?

FZS
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10484 Dátum: 2009.09.08 kedd, 07:18:38 »

Kívül a szélvédő, és a motortér között anyós oldalán a rács alatt...


Kösz! worship
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10485 Dátum: 2009.09.08 kedd, 07:19:21 »

Szia!

Én is jártam így amikor az autó hozzánk került, itt ugye Angliában előfordul az eső.....Nekem az anyósoldalon volt csepegés eső után, de állt az autó amikor esett az eső. Ez előfordult vagy kétszer, aztán nézegettem mi a helyzet. Felnyitottam a motorháztetőt,  szemben állva az autóval a motortérben van az utastér külső oldalán, ahol nekem a fékolaj tartály van (gondolom a nem jobbkormányosokon is), amögött van egy fekete szivacs-szigetelő réteg (gondolom az utasteret "szigetelné") amit ilyen műanyag kis szögek (ezek átszúrják a szivacsot) és kb 2cm átmérőjű "tányér" anyák tartanak. Na nekem ezek voltak lelazulva, szinte lógott az egész. Ezeket meghúztam (kézzel) már amennyire lehetett, azóta megszűnt a probléma, pedig volt hogy egy napig esőben jöttünk Németországon keresztül. Remélem sikerült leírnom értehtően...

FZS


Kösz! Megnézem azt is. wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10486 Dátum: 2009.09.08 kedd, 09:52:50 »


Kösz! Megnézem azt is. wave
Szia!
Nálam a pollenszűrő ház alatt csurgott be víz, leszereltem, kipucoltam, szilóval körbe nyomtam, és úgy tettem vissza a házat, azóta nem folyt be a víz.
Arra figyelj esetleg, hogy érdemes neutrális szilót alátenni, mert az ecetsavas korrodálhatja a kasztnit.
A pollenszűró fedelét 2 rugós patent tartja, a házat 2db tőcsavarra tekert 6-os anya (vagy 8-as, nem emléxem)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10487 Dátum: 2009.09.08 kedd, 11:53:31 »

Akinek esetleg gondja lenne az elektomos ülésállítással:

http://www.autosszaki.hu/alkatresz/11272/ford-elektromos-ulesmagassagallito-egyeb-alkatreszek
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #10488 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:31:30 »

Hasznos,a kétségbeesett usereknek!De nem adja olcsón.Múltkor a minin a lurddynál valaki 6e pézér osztogatta....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10489 Dátum: 2009.09.08 kedd, 16:53:59 »

Hasznos,a kétségbeesett usereknek!De nem adja olcsón.Múltkor a minin a lurddynál valaki 6e pézér osztogatta....... Roll Eyes

Én ötezerért vettem komplett üléslábat!  taps
Bár nekem is csak a fogaskerék kellett de még én sem cseréltem ki!
Az árat egyébként én is kicsit soknak tartom bár nem tudom milyen sűrűn megy tönkre az a műanyag fogaskerék, de lehet hogy megéri egyszer ennyit adni érte ha az már örökös lesz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10490 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 10:02:48 »

Szia!
Nálam a pollenszűrő ház alatt csurgott be víz, leszereltem, kipucoltam, szilóval körbe nyomtam, és úgy tettem vissza a házat, azóta nem folyt be a víz.
Arra figyelj esetleg, hogy érdemes neutrális szilót alátenni, mert az ecetsavas korrodálhatja a kasztnit.
A pollenszűró fedelét 2 rugós patent tartja, a házat 2db tőcsavarra tekert 6-os anya (vagy 8-as, nem emléxem)
Üdv


Kösz a tippet! wave Sajnos még nem volt időm foglalkozni a dologgal, de nemsokára sortkerítek rá.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10491 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:05:16 »

Takee!

Ha 91-est tankolsz, akkor az külföldön történik, és azért megfelelő minőség? Vagy spórolás?
Tapasztalat?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10492 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 21:33:13 »

Takee!Úgy néz ki,hogy az itteni autóvásárlás felejtős.Unokaöccsémmel egyezkedek és vagy ott-Szlovákia-veszek autót v. hoznak be németből.Az már részletkérdés,hogy az ő nevére v. anyáméra v. esetleg neki céges lesz és én meg bérlem....mindegy,csak itt ne kelljen kínlódni vele.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10493 Dátum: 2009.09.11 péntek, 07:38:19 »

Takee!

Ha 91-est tankolsz, akkor az külföldön történik, és azért megfelelő minőség? Vagy spórolás?
Tapasztalat?

Kétszer tankoltam 91-est Franciaországban az elmúlt 2 hónapban tévedésből. (az van rajt, hogy normal essence, a 95-ös az super essence). Változást nem vettem észre, nem kopog, nem fogyszt többet. wave
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10494 Dátum: 2009.09.11 péntek, 07:39:31 »

Takee!Úgy néz ki,hogy az itteni autóvásárlás felejtős.Unokaöccsémmel egyezkedek és vagy ott-Szlovákia-veszek autót v. hoznak be németből.Az már részletkérdés,hogy az ő nevére v. anyáméra v. esetleg neki céges lesz és én meg bérlem....mindegy,csak itt ne kelljen kínlódni vele.

Kár, mert akkor nem tudok neked nézegetni itthon autót.  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10495 Dátum: 2009.09.11 péntek, 11:28:36 »

Kár, mert akkor nem tudok neked nézegetni itthon autót.  szomoru1
Nincsenek messze pesttől,ha találnak olyat ami jó úgyis megkereslek és egyeztetett időben majd elviszik hozzád.De ez még a jövő.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10496 Dátum: 2009.09.11 péntek, 11:36:16 »

Nincsenek messze pesttől,ha találnak olyat ami jó úgyis megkereslek és egyeztetett időben majd elviszik hozzád.De ez még a jövő.

 taps
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10497 Dátum: 2009.09.12 szombat, 18:23:41 »

Minthogy nincs még olyan topic itt, ami kellene, ezért ide írom:
Kinek hogy áll a hőfokmutatója?
Nekem a hengerfej javítás után is rendületlenül az "A"-"L" tartományban mozgolódik
A szerelő szerint ez normális, de itt sokaktól hallottam, hogy cövek egyenesen függőben áll
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10498 Dátum: 2009.09.12 szombat, 18:44:58 »

Minthogy nincs még olyan topic itt, ami kellene, ezért ide írom:
Kinek hogy áll a hőfokmutatója?
Nekem a hengerfej javítás után is rendületlenül az "A"-"L" tartományban mozgolódik
A szerelő szerint ez normális, de itt sokaktól hallottam, hogy cövek egyenesen függőben áll

Szia!
Az enyém nyáron a nagy hőségben ment egy kicsit túl de egyébként kb 5km alatt beáll középre (függőlegesbe) és ott is marad!

És még itt egy kép is segítségül:

http://kepfeltoltes.hu/090912/Mondeo_km-_ll_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10499 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 09:01:23 »

Minthogy nincs még olyan topic itt, ami kellene, ezért ide írom:
Kinek hogy áll a hőfokmutatója?
Nekem a hengerfej javítás után is rendületlenül az "A"-"L" tartományban mozgolódik
A szerelő szerint ez normális, de itt sokaktól hallottam, hogy cövek egyenesen függőben áll

Szerintem ez motorfüggő kicsit, mehet a motoros toptyikba.

Az enyém TD, de kb ugyanúgy áll, mint Spanner-nek, annyi különbséggel, hogy hosszabb úton 90-100 körül egy icipicit lejjebbmegy, ilyenkor ugye pörög 2000ret, meg jó a menetszél.
A ventillátorok működnek rendesen?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.