Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:56:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745112 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:19:42 »

csupán annyi hogy amikor tankosz a pisztolyig fel ér a hab és nagyon lassan tudod majd teli tankolni mert a pisztoly le fog kattanni.
anno még az off verdámat kb 45-50 percig tartott teli tankolni és nagyon idegesítő tud lenni.sokszor oda jött a kutas hogy mi a bánatot csinálok már olyan sokáig.
sztem  integet2
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:24:38 »

sztem  integet2
wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2009.09.16 szerda, 22:08:46 »

csupán annyi hogy amikor tankosz a pisztolyig fel ér a hab és nagyon lassan tudod majd teli tankolni mert a pisztoly le fog kattanni.
anno még az off verdámat kb 45-50 percig tartott teli tankolni és nagyon idegesítő tud lenni.sokszor oda jött a kutas hogy mi a bánatot csinálok már olyan sokáig.

Elösször tankolj tele, aztán öntsd bele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2009.09.16 szerda, 22:50:09 »

Ma eltaláltam, hogy nem távirányítóval hanem a kulcs segítségével zárom le a kocsit, és nem sikerült csak sokadik próbálkozásra. Hol lezárja elsőre hol meg nem. Olyan mintha valami nem lenne rendben a zárban lehet szét akar benne hullani valami. Találkozott már valaki ilyennel?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2009.09.16 szerda, 23:38:07 »

Ma eltaláltam, hogy nem távirányítóval hanem a kulcs segítségével zárom le a kocsit, és nem sikerült csak sokadik próbálkozásra. Hol lezárja elsőre hol meg nem. Olyan mintha valami nem lenne rendben a zárban lehet szét akar benne hullani valami. Találkozott már valaki ilyennel?

Lehet, hogy el van kopva a kulcs, vagy a zár!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:43:46 »

Sziasztok!
Olajcseréhez közeledek, van 2 liter maradék olajam. De már nem lehet kapni a Formula E-t, csak  az F-et. Cromax, Nagy autó szerint ne keverjem, vmelyik autósbolt szerint igen, beszélt a beszállítóval, ők azt mondták lehet.
Na most akkor keverhető a Formula E és a Formula F olaj szerintetek?
Ja 5W30 ról beszélünk, 2l benzinesbe.
AVagy keresek eladó 3 liter E olajat, vagy ugyanitt eladó 2liter E olaj  nyes
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:58:49 »

Sziasztok!
Olajcseréhez közeledek, van 2 liter maradék olajam. De már nem lehet kapni a Formula E-t, csak  az F-et. Cromax, Nagy autó szerint ne keverjem, vmelyik autósbolt szerint igen, beszélt a beszállítóval, ők azt mondták lehet.
Na most akkor keverhető a Formula E és a Formula F olaj szerintetek?
Ja 5W30 ról beszélünk, 2l benzinesbe.
AVagy keresek eladó 3 liter E olajat, vagy ugyanitt eladó 2liter E olaj  nyes
Üdv

Nyugodtan keverd össze őket! A mai olajok már keverhetőek! Sőt ma már a fékolajok is keverhetőek ami nem is igazán olaj de nagyon érzékeny volt anno a keverésre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2009.09.19 szombat, 23:52:25 »

Elég érdekes dolgot észleltem tegnap.
Mióta megvan az autó (másfél éve), azóta csak 4esen fújta a beltérbe a levegőt. Hát erre most minden fokozat működött (de mintha, már egyszer korábban is működni éreztem volna, aztán megint nem). Lehetséges, hogy azért, mert nincs olyan durván összeégve az ellenálláslétra, és így előferdülhet, hogy jól működik ha úgy tartja kedve?

Másik: nemrég elpattanhatot egy vákuumvezeték, mert csak szélvédőre fújt (ill némi pihentetés után lábra is tudott). Aztán mostanában egyre hangosabb folyamatos sziszegő hangot lehet hallani a kapcsoló mögül. Akkor lehetséges, hogy ott a bibi?
Mellesleg, tegnap először, ez is jól működött, tehát mindenhol megfelelően jött a levegő Cheesy:D
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 00:43:44 »

Elég érdekes dolgot észleltem tegnap.
Mióta megvan az autó (másfél éve), azóta csak 4esen fújta a beltérbe a levegőt. Hát erre most minden fokozat működött (de mintha, már egyszer korábban is működni éreztem volna, aztán megint nem). Lehetséges, hogy azért, mert nincs olyan durván összeégve az ellenálláslétra, és így előferdülhet, hogy jól működik ha úgy tartja kedve?

Másik: nemrég elpattanhatot egy vákuumvezeték, mert csak szélvédőre fújt (ill némi pihentetés után lábra is tudott). Aztán mostanában egyre hangosabb folyamatos sziszegő hangot lehet hallani a kapcsoló mögül. Akkor lehetséges, hogy ott a bibi?
Mellesleg, tegnap először, ez is jól működött, tehát mindenhol megfelelően jött a levegő Cheesy:D

MK I-nél soxor tapasztaltam olyan jelenségeket, hogy valami elromlott aztán egy idő után magától megjavult. Ez az autó már csak ilyen öngyógyító, hiszen lelke van. taps

A vákuummal nekem is volt gondom anno MK I-nél. Nekem akkor az lett a megoldás, hogy szétszedtem a vákuumrendszert és a hozzá tartozó elektromos csatikat, aztán tisztítás után újra összeraktam. Utána minden hibátlanul működött (alacsony fordulaton - hideg motornál - megszűnt a rángatás és mindenhova ment a levegő, nem csak a szélvédőre). A hiba oka sohasem derült ki. pias
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 00:47:51 »

MK I-nél soxor tapasztaltam olyan jelenségeket, hogy valami elromlott aztán egy idő után magától megjavult. Ez az autó már csak ilyen öngyógyító, hiszen lelke van. taps

A vákuummal nekem is volt gondom anno MK I-nél. Nekem akkor az lett a megoldás, hogy szétszedtem a vákuumrendszert és a hozzá tartozó elektromos csatikat, aztán tisztítás után újra összeraktam. Utána minden hibátlanul működött (alacsony fordulaton - hideg motornál - megszűnt a rángatás és mindenhova ment a levegő, nem csak a szélvédőre). A hiba oka sohasem derült ki. pias
Wink hát igen öreg autónál először mindig a szennyeződésre  kell gondolni  wave ennek a híve vagyok én is  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 00:57:29 »

A vákuummal nekem is volt gondom anno MK I-nél. Nekem akkor az lett a megoldás, hogy szétszedtem a vákuumrendszert és a hozzá tartozó elektromos csatikat, aztán tisztítás után újra összeraktam. Utána minden hibátlanul működött (alacsony fordulaton - hideg motornál - megszűnt a rángatás és mindenhova ment a levegő, nem csak a szélvédőre). A hiba oka sohasem derült ki. pias

Smiley Miből áll szétkapni a rendszert?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 01:01:10 »

Smiley Miből áll szétkapni a rendszert?

1-2 óra. Én a motortéri részt kaptam szét, szívósor takarítással egybekötve. Az utastérben nem nyúltam semmihez. Eredetileg csőtörést kerestem, de azt nem találtam, még repedést sem, így csak kitisztítottam, minden csatinak wd-40 és összeszerelés.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 07:50:50 »

Elég érdekes dolgot észleltem tegnap.
Mióta megvan az autó (másfél éve), azóta csak 4esen fújta a beltérbe a levegőt. Hát erre most minden fokozat működött (de mintha, már egyszer korábban is működni éreztem volna, aztán megint nem). Lehetséges, hogy azért, mert nincs olyan durván összeégve az ellenálláslétra, és így előferdülhet, hogy jól működik ha úgy tartja kedve?

Másik: nemrég elpattanhatot egy vákuumvezeték, mert csak szélvédőre fújt (ill némi pihentetés után lábra is tudott). Aztán mostanában egyre hangosabb folyamatos sziszegő hangot lehet hallani a kapcsoló mögül. Akkor lehetséges, hogy ott a bibi?
Mellesleg, tegnap először, ez is jól működött, tehát mindenhol megfelelően jött a levegő Cheesy:D

A létra ritkán romlik el, van benne 1 hővédő elem az szokott kiégni. Kiszeded a létrát és Lomexbe veszel 110-130C hőbiztosítékot. Kicseréled forrasztani nem lehet villanyszerelő csokibelsővel csavarozd össze. Ellenállás szerű cucc a létrában.

A vákuum hangját kellene megkeresni - eémondásod szerint a kapcsolónál lesz eltörve kicsúszva. Rádió és környékét kell kiszerelni hogy hozzáférj. Többféle vákuum csatival gyártották van amelyiknél a belső keringetés solenoidos van ahol vákuumkapcsolós.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 15:28:05 »

A létra ritkán romlik el, van benne 1 hővédő elem az szokott kiégni. Kiszeded a létrát és Lomexbe veszel 110-130C hőbiztosítékot. Kicseréled forrasztani nem lehet villanyszerelő csokibelsővel csavarozd össze. Ellenállás szerű cucc a létrában.

A vákuum hangját kellene megkeresni - eémondásod szerint a kapcsolónál lesz eltörve kicsúszva. Rádió és környékét kell kiszerelni hogy hozzáférj. Többféle vákuum csatival gyártották van amelyiknél a belső keringetés solenoidos van ahol vákuumkapcsolós.

Köszi! Amugy a létra ott a csatlakozónál van megbarnulva, kihúzni is csak nagyon nehezen lehet (bár még nem sikerült amikor próbáltam). Majd kerítek hozzá olyan speckó csavarhúzót, mert már megvettem MKII-nél egy komplettet másikat.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:27:44 »

Hali!
 Bár még nem jutottam oda a beázásom óta, hogy megnézzem a pollenszűrőnél, hogy ott van-e a gond, de mivel nekem a vezető oldal ázik be elég rendesen(tiszta víz a kárpit a gumiszőnyeg alatt), szerintem nem is a pollenszűrőnél lesz a gond. Úgy néz ki az egész műanyagot fel kell szednem ablaktörlőkkel együtt. Van ötletetek, hogy a vezető oldalon hol folyhat be a víz?
Naplózva
robby24
Vendég
« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:46:06 »

Hello!Nekem az lenne a problémám hogy reggelente mikor elindítom a motort semmi gond de ahogy az automata szívató visszaenged az adagolásbol berántgat a a motor abba a pillanatba felpörög a motor ezt addig csinálja mig be nem melegszik utána semmi gond.Ja 2literes 16V benzin.Elöre is köszi a választ wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 18:28:41 »

Hello!Nekem az lenne a problémám hogy reggelente mikor elindítom a motort semmi gond de ahogy az automata szívató visszaenged az adagolásbol berántgat a a motor abba a pillanatba felpörög a motor ezt addig csinálja mig be nem melegszik utána semmi gond.Ja 2literes 16V benzin.Elöre is köszi a választ wave
Hűtővízhőmérő jeladó hiba lehet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 23:15:48 »

Köszi! Amugy a létra ott a csatlakozónál van megbarnulva, kihúzni is csak nagyon nehezen lehet (bár még nem sikerült amikor próbáltam). Majd kerítek hozzá olyan speckó csavarhúzót, mert már megvettem MKII-nél egy komplettet másikat.

Cserélj pollenszűrőt! A légáram hűti az ellenállást, ha eltömődött a szűrő, kimegy a hőbizti.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 23:18:12 »

Hello!Nekem az lenne a problémám hogy reggelente mikor elindítom a motort semmi gond de ahogy az automata szívató visszaenged az adagolásbol berántgat a a motor abba a pillanatba felpörög a motor ezt addig csinálja mig be nem melegszik utána semmi gond.Ja 2literes 16V benzin.Elöre is köszi a választ wave

Szerintem meg alapjáratállító hiba vagy sebességjeladó hiba is lehet! De ezek csak tippek! Legalábbis amikor a Fiestám ilyet csinált akkor mi is ezzel kezdtük aztán kiderült hogy egy lukas cső miatt csinálta! Nézd át a motorteret hátha hallasz vagy látsz valamit járó motornál!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
robby24
Vendég
« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 15:39:23 »

Köszönöm a gyors segítséget megnézem a leírt lehetséges hibákat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2009.09.22 kedd, 08:59:38 »

Hello!Nekem az lenne a problémám hogy reggelente mikor elindítom a motort semmi gond de ahogy az automata szívató visszaenged az adagolásbol berántgat a a motor abba a pillanatba felpörög a motor ezt addig csinálja mig be nem melegszik utána semmi gond.Ja 2literes 16V benzin.Elöre is köszi a választ wave

Nincs benne autómata szivató. A Komputer adagolja a többletet, amikor az érzékelők még nem működnek.
Diagnosztikát kell csinálni, és az megmondja a hiba okát... Utána okosabbak leszünk, addig csak tippelni lehet.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2009.09.22 kedd, 09:00:34 »

De ezek csak tippek!

Ennél a problémánál ez a lényeg! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:34:27 »

Hali!
 Nemrég felvetettem itt (is) a problémámat a beázással. Kaptam is tanácsokat, de nekem az általánossal eltérően a bal oldal ázott. Ma volt a kasztnis havernál a kocsi, meglett a hiba, gondoltam megosztom.
 A vízelvezető "vájú" a szélvédő alatt igen erősen tele volt falevéllel, ami már szinte egybeállt. A víz nem tudott elfolyni, így itt gyűlt. Még valószinűleg ez sem lett volna probléma, mert minden szigetelve van, de vagy az előző (zenét bebarkácsoló) tulaj (vagyis user, mivel cégautó volt), vagy a riasztót szerelő autóvillamosságis kinyomta a helyükről a gumidugókat  falbav, és így szabályosan ömlött be a víz esőben(meg most is, ahogy próbaképp locsolva lett). Ki lett takarítva, a gumidugók visszakerültek, most már csak a kárpitnak kell kiszáradnia, és remélem elfelejthetem ezt a problémát.
 Ide tartozik, hogy tavasszal lett márkaszervízben szélvédő cserélve, és a srác szerint nagyon precízen dolgoztak, szép munka. (ettől persze még nem fogom szeretni a márkaszervízeket beka3)
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 10:51:44 »

Napfénytetős mondeoban mennyivel alacsonyabb a fejtér? Egyébként elektromos, vagy manuális napfénytetővel szerelték őket? Smiley
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:32:30 »

Napfénytetős mondeoban mennyivel alacsonyabb a fejtér? Egyébként elektromos, vagy manuális napfénytetővel szerelték őket? Smiley
Semennyivel. Csinálták manuális és elektromos mozgatással is, a manuálist könnyű átalakítani elektromosra, és kb 25k az alkatrész hozzá.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:00:09 »

Semennyivel. Csinálták manuális és elektromos mozgatással is, a manuálist könnyű átalakítani elektromosra, és kb 25k az alkatrész hozzá.

Valamennyivel biztos hogy alacsonyabban van a tetőkárpit a tetőablak vastagsága miatt! De az csak kb 4 cm!
Akinek van tetőablaka az egyszer mérje le a tetővastagságot és írja ide be hogy mi is tudjuk!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:01:34 »

Valamennyivel biztos hogy alacsonyabban van a tetőkárpit a tetőablak vastagsága miatt! De az csak kb 4 cm!
Akinek van tetőablaka az egyszer mérje le a tetővastagságot és írja ide be hogy mi is tudjuk!  worship
Épp szombaton ültem Danjo kiválóan felextrázott Mk1-esében, nem vettem észre, hogy alacsonyabb lenne, mint az én Mk2-m. Persze 1-2 cm különbség lehet, de nemhiszem, hogy számottevő...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:32:04 »

Épp szombaton ültem Danjo kiválóan felextrázott Mk1-esében, nem vettem észre, hogy alacsonyabb lenne, mint az én Mk2-m. Persze 1-2 cm különbség lehet, de nemhiszem, hogy számottevő...

Én sem igazán értettem a srác kérdésének a lényegét de biztos olyan magas hogy nála már ez a pár centi is számít!
De ha így van akkor ajánlom figyelmébe az ülésmagasság állítós ülést is mert ha jól tudom akkor az alaphelyzetben alacsonyabb mint a sima és emiatt is nyerhet egy pár centit!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:32:59 »

Én sem igazán értettem a srác kérdésének a lényegét de biztos olyan magas hogy nála már ez a pár centi is számít!
De ha így van akkor ajánlom figyelmébe az ülésmagasság állítós ülést is mert ha jól tudom akkor az alaphelyzetben alacsonyabb mint a sima és emiatt is nyerhet egy pár centit!  wave
Igen, az alsó véghelyzet már jópár centit jelent.  wave
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 19:40:25 »

Valamennyivel biztos hogy alacsonyabban van a tetőkárpit a tetőablak vastagsága miatt! De az csak kb 4 cm!
Akinek van tetőablaka az egyszer mérje le a tetővastagságot és írja ide be hogy mi is tudjuk!  worship


a tetőablak elején 5 a végén 7cm a vastagságú a kárpit.
 
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:06:30 »

a tetőablak elején 5 a végén 7cm a vastagságú a kárpit.

Köszi az infót!  worship
Akkor ez a motoros tetőablak lesz ha jól sejtem!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:45:48 »

Köszi az infót!  worship
Akkor ez a motoros tetőablak lesz ha jól sejtem!  taps

Szívesen! de sajnos csak manuális Sad
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:47:20 »

http://w3.enternet.hu/scratch/mondeo/mondeohistory2.htm

Elvileg 4,4 centivel alacsonyabb az 5 ajtós fejtere, 3,6 centivel pedig a kombié napfénytetővel. Egyébként igen, határeset, vagy elférek benne, vagy nem... Smiley A manuálisan állitható ülés valóban lentebb megy, ezt én is tapasztaltam... Viszont amit kinéztem, az napfénytetős és elektromos vezetőülés van benne. Cheesy
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:53:12 »

http://w3.enternet.hu/scratch/mondeo/mondeohistory2.htm

Elvileg 4,4 centivel alacsonyabb az 5 ajtós fejtere, 3,6 centivel pedig a kombié napfénytetővel. Egyébként igen, határeset, vagy elférek benne, vagy nem... Smiley A manuálisan állitható ülés valóban lentebb megy, ezt én is tapasztaltam... Viszont amit kinéztem, az napfénytetős és elektromos vezetőülés van benne. Cheesy
Milyen magas vagy?
Nekem napfénytetős is és elektromos az ülés is, de kényelmesen elférek...
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:55:00 »

193 cm, de nem is az a lényeg, hanem szeretek nagyjából egyenes derékkal ülni... Smiley Talán ezért lenne alacsony, de még kipróbálom személyesen. Smiley
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2009.10.06 kedd, 10:02:34 »

193 cm, de nem is az a lényeg, hanem szeretek nagyjából egyenes derékkal ülni... Smiley Talán ezért lenne alacsony, de még kipróbálom személyesen. Smiley
Ööööö, én csak 180.... eplus2 most épp szerelőnél van a kocsim, de ha elhozom, kipróbálhatod, hogy elférsz-e benne.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2009.10.06 kedd, 10:04:46 »

Ööööö, én csak 180.... eplus2 most épp szerelőnél van a kocsim, de ha elhozom, kipróbálhatod, hogy elférsz-e benne.
Nem akartam annyira pofátlan lenni, h egyből konkrétan a tiédet próbálom ki, de ha már igy felajánlottad, élek a lehetőséggel, úgyis szoktam menni a 13. ker-be... Cheesy
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2009.10.06 kedd, 10:10:34 »

Nem akartam annyira pofátlan lenni, h egyből konkrétan a tiédet próbálom ki, de ha már igy felajánlottad, élek a lehetőséggel, úgyis szoktam menni a 13. ker-be... Cheesy
Oké, akkor most egy pici türelem... hehe
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2009.10.06 kedd, 10:17:48 »

Oké, akkor most egy pici türelem... hehe
Tudom, napfénytetős mondeoba való beleülést terem... Cheesy:D
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2009.10.06 kedd, 12:44:19 »

182 cm, egyenes háttal szeretek én is ülni, és a hajam (nem punk  vigyor3 3-4 cm) rendszeresen hozzáér a kárpithoz (elektromos napfénytető és vezetőülés maxra lent)
+10 centi ... húzósnak tűnik, fekvés lesz abból.


Hmm, ez nem túl biztató... :S Cheesy Egyébként a kombinak 1,3 centivel magasabb a fejtere napfénytetővel, és valószinűleg kombi lesz...  Smiley  Még meglátjuk, hátha a hosszú lábaim miatt elég rövid ahhoz a felsőtestem, h elférjen a fejem a tetőkárpittól... Cheesy
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2009.10.06 kedd, 12:47:07 »

Hmm, ez nem túl biztató... :S Cheesy Egyébként a kombinak 1,3 centivel magasabb a fejtere napfénytetővel, és valószinűleg kombi lesz...  Smiley  Még meglátjuk, hátha a hosszú lábaim miatt elég rövid ahhoz a felsőtestem, h elférjen a fejem a tetőkárpittól... Cheesy

No para. Tetőablak kinyit, buksi kidug rajta. Csak a sapkát és az esernyőt ne felejtsd otthon. taps hehe
Naplózva
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2009.10.06 kedd, 13:18:37 »

No para. Tetőablak kinyit, buksi kidug rajta. Csak a sapkát és az esernyőt ne felejtsd otthon. taps hehe
Felveszem a mocis bukósisakot, probléma megoldva, köszi. Cheesy:D:D:D
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2009.10.06 kedd, 13:33:34 »

Felveszem a mocis bukósisakot, probléma megoldva, köszi. Cheesy:D:D:D
Massával beszélj mindenképpen, ő már biztos tudja, milyennek kell legyen egy biztonságos bukósisak.  szomoru1
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2009.10.06 kedd, 13:55:29 »

Felveszem a mocis bukósisakot, probléma megoldva, köszi. Cheesy:D:D:D

Hogy erre én miért nem gondoltam eddig....... szomoru1

Ha már témánál vagyunk. Én is imádom a tetőablakot és nagyon hiányzik a mostani verdából. Hogyan lehet beszerelni gyárit? Gondolom csak tetőcserével, mert a tetőablak süllyesztett és van perem neki a tetőben + a tetőkárpit is más. rinya

Valaki csinázott már ilyet?
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2009.10.06 kedd, 15:25:48 »

Hogy erre én miért nem gondoltam eddig....... szomoru1

Ha már témánál vagyunk. Én is imádom a tetőablakot és nagyon hiányzik a mostani verdából. Hogyan lehet beszerelni gyárit? Gondolom csak tetőcserével, mert a tetőablak süllyesztett és van perem neki a tetőben + a tetőkárpit is más. rinya

Valaki csinázott már ilyet?
Úgy tudom cserével, csak kérdés, hogy magának az autónak mennyire tesz jót...jó dolog nagyon, semmi klíma már jóideje, csak nyitott tető.  eljen
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2009.10.06 kedd, 16:27:11 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, vásároltam az autómba 1 fedélzeti computert ami kijelzi a pillanatnyi, átlag fogyasztást.... a problémám a következő lenne a tankban lévő üzemanyag mennyiséget vagyis a hátralévő Km-t nem jelzi ,és a külső hőmérsékletet sem , valami ötlet?
Hiányzik valami jeladó ha igen akkor hol találom azokat és belehet e utólag szerelni ?

98évj, 2.0 16v , digitklíma van bent ez miatt kellene lennie külső hőmérséklet jeladónak lennie vagy az független ettől a kijelzőtől ?

Várom az ötleteket.
Köszönöm
Üdv
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:05:11 »

193 cm, de nem is az a lényeg, hanem szeretek nagyjából egyenes derékkal ülni... Smiley Talán ezért lenne alacsony, de még kipróbálom személyesen. Smiley

Kipuhatolod hogy a közelben kinek milyen verdája van és befűzöd őket egy minitalira! Aztán mindenki autójába beleülsz és beállítod magadnak az ülést és ennyi! Fizetsz mindenkinek egy bambit és így mindenki jól jár!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:08:10 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, vásároltam az autómba 1 fedélzeti computert ami kijelzi a pillanatnyi, átlag fogyasztást.... a problémám a következő lenne a tankban lévő üzemanyag mennyiséget vagyis a hátralévő Km-t nem jelzi ,és a külső hőmérsékletet sem , valami ötlet?
Hiányzik valami jeladó ha igen akkor hol találom azokat és belehet e utólag szerelni ?

98évj, 2.0 16v , digitklíma van bent ez miatt kellene lennie külső hőmérséklet jeladónak lennie vagy az független ettől a kijelzőtől ?

Várom az ötleteket.
Köszönöm
Üdv
A külső hőmérsékletet egy, az első lökhárító mögötti szenzor jelzi (van kis konzolja), a hátralévő km pedig gondolom a kevés kivezetéses AC pumpa miatt lehet. Hátsó üléssort szedd ki, alatta egy köralakú gumilap alatt van a motyó. Ebben a cikkben nézz körbe. Mindkét motyesz bennevan.  wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:15:54 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, vásároltam az autómba 1 fedélzeti computert ami kijelzi a pillanatnyi, átlag fogyasztást.... a problémám a következő lenne a tankban lévő üzemanyag mennyiséget vagyis a hátralévő Km-t nem jelzi ,és a külső hőmérsékletet sem , valami ötlet?
Hiányzik valami jeladó ha igen akkor hol találom azokat és belehet e utólag szerelni ?

98évj, 2.0 16v , digitklíma van bent ez miatt kellene lennie külső hőmérséklet jeladónak lennie vagy az független ettől a kijelzőtől ?

Várom az ötleteket.
Köszönöm
Üdv

A digiklíma független ettől a külső hőmérséklet jeladótól bár voltak itt már más vélemények is ezügyben! Én is ma meglepődtem hogy kettőt találtam belőle az autón! Lehet hogy az egyik a digiklímás a másik meg a kijelzős érzékelő?  wow1
A többihez a tank elektonikáját kell kicserélned ha jól tudom!
A külső hőmérséklet jeladók a lökhárító mögött találhatók az alsó fekete díszrács két széle mögött! Ezt én is onnan tudom hogy pont ma vágtam szét a lököst mert lógott az alja a bírka őz miatt!  szomoru1
Ha gondod csinálok róla neked képet ha esetleg még nem láttál ilyet!  wave
A Fiestámba is ma raktam vissza de ott csak egy ilyen van és a gyárinak az ára 9300 ft a Cromaxnál ezért gondolom a Mondeóé is kb ennyi lesz csak lehet abból kettő kell majd!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2009.10.06 kedd, 18:17:47 »

Időnként, kicsit hosszabb utaknál előfordul, hogy előjön egy hangos búgó hang, ami gázadáskor megszűnik, gázelvételkor ismét hallhagató (más összefüggést nem figyeltem meg). A motortérben szemből hallgatózva, jobboldalról jön valahonnan. Kormányszervó?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.