Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:42:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745083 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10650 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:41:08 »

Igen.

Azért kérdezem ,mert az itt talált link alapján http://www.webastoszerviz.hu/ nagyon felkeltette az érdeklődésemet a tetőablak dolog.
Ma felhívtam és beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem. 
Nekem Mondi III-ba kellene. Ajánlottak egy motoros ful változatot (HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel.) ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.   Vannak tapasztalataid erről a cégről, vagy utólagos tetőablakról?

Kösz minden infót: V.Tamás    integet2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10651 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:46:49 »

Ma megnéztem. Gondoltam kicserélem az olajat. Hát az enyém bizton nem gyorscsatis (97.03 havi). Sad És qrvára nem volt kedvem könyékig benyúlva szétcsavarni a csőcsatlakozásokat, majd gyűjtök rá erőt, meg kedvet és vmikor megcsinálom)
Viszont felfedeztem vmit. Ahogy nézegettem az autót a csatlakozó után kutatva, feltűnt, hogy a váltóbovden bekötése kissé hiányos. Az egyik kábelvégen csak egy gumiból készült fogazott gyűrű van, ami 3-4mm-es kotyogással csatlakozik a váltó csapjához. Egy pöcintéssel leszedhető a bovden a váltóról. Rendeltem is hozzá másik véget. Jól gondolom, hogy egyszerű a cseréje? Kinézetre mintha vmi gyorscsatlakozós módon lehetne a bovdenről leszedni a véget
A fogyasztáscsökkentésről olvastam egy cikket a "tudjukki de nem mondjukki" oldalán, ahol bekötöttek a lambdaszonda elé egy ellenállást, amitől más értékek mentek az ecuba. A ződkártyán is jaó vót, meg kevesebbet is evett. Én még nem próbáltam, de lehet veszek bontva egy lambda csatlakozó párt (apa anya), és abból megcsinálom, oszt ha nem jó, akkor csak széthúzom, kiveszem, összedugom.
Üdv


Szerintem ereszd le a szervóolajat a hűtő részénél. Ott csak "gyorscsatis" bilincsek fogják.

Az ellenállásos témát én is olvastam, de nem értem mi köze van a lambda fűtésének a fogyasztáshoz. Amit ír az kerek és érthető, de engem nem győzött meg. Szerintem ez teljesítménycsökkenést is okoz (kevesebb elégetett benya, kevesebb paci). V6-nál meg nem a spórolás az elsődleges szempont.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #10652 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:56:17 »

Nem tudom. Pár éve még működtek halásztelken, a II.Rákóczi úton, majdnem a reptérnél.
Még mindig működnek!! :
http://www.uzletahalon.hu/index.php?p=vallalkozasok&id=33378
Ennyit találtam róluk.Elköltöztek halomra. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10653 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:56:35 »

Azért kérdezem ,mert az itt talált link alapján http://www.webastoszerviz.hu/ nagyon felkeltette az érdeklődésemet a tetőablak dolog.
Ma felhívtam és beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem. 
Nekem Mondi III-ba kellene. Ajánlottak egy motoros ful változatot (HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel.) ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.   Vannak tapasztalataid erről a cégről, vagy utólagos tetőablakról?

Kösz minden infót: V.Tamás    integet2
Tapasztalatom nincs. Viszont sok helyről hallottam, a gyári tetőablakosnak más a teteje.
Más elrendezésben vannak a merevítések. Utolagos beszerelésnél néha csak átvágják ami útban van. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10654 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:05:18 »

Tapasztalatom nincs. Viszont sok helyről hallottam, a gyári tetőablakosnak más a teteje.
Más elrendezésben vannak a merevítések. Utolagos beszerelésnél néha csak átvágják ami útban van. szomoru1

Igen a gyári az biztosan tutibb, főleg a lemeztetős. De ha a használt gépen nincs akkor már nem is lehet ilyen. Tudom, hogy átvágnak merevítést sőt, vagy 20 éve láttam is egy beépítést egy Ladába, tényleg rémisztő. De ezen az oldalon elég meggyőző a leírás a termékekről. Jó lenne látni egy ilyet beépítve.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10655 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:08:58 »

De ha a használt gépen nincs akkor már nem is lehet ilyen.

Ez nem így vagyon. Tetőcsere. Pl PádárZoli is tetőcserézett (mondjuk ő a vakolathullás miatt) és ugyanúgy teljesértékű maradt az autó.

Szerintem abból az összegből, amit írtál bőven kijön egy bontott tető+a csere.  integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10656 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:13:06 »

Ez nem így vagyon. Tetőcsere. Pl PádárZoli is tetőcserézett (mondjuk ő a vakolathullás miatt) és ugyanúgy teljesértékű maradt az autó.

Szerintem abból az összegből, amit írtál bőven kijön egy bontott tető+a csere.  integet2

Ezt azért inkább kihagynám. Nekem még soha nem volt pozitív tapasztalatom karosszérialakatos, vagy fényező munkával kapcsolatosan.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10657 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:17:20 »

Ezt azért inkább kihagynám. Nekem még soha nem volt pozitív tapasztalatom karosszérialakatos, vagy fényező munkával kapcsolatosan.

Nekem szerencsére még semmilyen tapasztalatom nem volt velük. De amikor rászánom magam a tetőablakra, akkor az gyári lesz. (MK III ST 220 személyében vigyor3)
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10658 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:20:58 »

Nekem szerencsére még semmilyen tapasztalatom nem volt velük. De amikor rászánom magam a tetőablakra, akkor az gyári lesz. (MK III ST 220 személyében vigyor3)

Szép választás, úgy legyen!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10659 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:29:39 »

Szép választás, úgy legyen!

Próféta szóljék belőled! vigyor3
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10660 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:31:06 »

Az a "bajom" az utólagossal, hogy tényleg meggyengíti a tető merevségét, na meg felfelé nyílik. Az olyan francia-japán megoldás. Német autóba a süllyesztős való.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10661 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:05:55 »

Szerintem ereszd le a szervóolajat a hűtő részénél. Ott csak "gyorscsatis" bilincsek fogják.

Az ellenállásos témát én is olvastam, de nem értem mi köze van a lambda fűtésének a fogyasztáshoz. Amit ír az kerek és érthető, de engem nem győzött meg. Szerintem ez teljesítménycsökkenést is okoz (kevesebb elégetett benya, kevesebb paci). V6-nál meg nem a spórolás az elsődleges szempont.
Hűtő csak a V6 ban van a Haynes szerint, vagy tévedek?
A teljesítmény csökkenés erősen valószínű, ezért gondoltam én is amit írtam, hogy nem véglegesen barmolnám szét/össze a rendszert, hanem opcionálisra csinálni, ha nem jó, kiveszem, eldobom. Kipuff melletti kábelt nem negyon gondolnám szabni varrni forrasztgatni zsugorcsövezni.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10662 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 15:56:50 »

Hűtő csak a V6 ban van a Haynes szerint, vagy tévedek?
A teljesítmény csökkenés erősen valószínű, ezért gondoltam én is amit írtam, hogy nem véglegesen barmolnám szét/össze a rendszert, hanem opcionálisra csinálni, ha nem jó, kiveszem, eldobom. Kipuff melletti kábelt nem negyon gondolnám szabni varrni forrasztgatni zsugorcsövezni.
Üdv

Nem tudom, eddig csak V6-on szereltem ilyet, ott mindig volt. vigyor3

Én is erre gondoltam. Ha a fogyi lenne az elsődleges, akkor nem ezzel járnék. De egy visszaalakítható verzió (főleg 1 szondásnál-nálam 2 van) nem rossz ötlet. integet2
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10663 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 16:45:17 »



1000 THX  worship worship worship
Már szedem is a kocsi elejét  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10664 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 18:36:31 »

Nem tudom, eddig csak V6-on szereltem ilyet, ott mindig volt. vigyor3

Én is erre gondoltam. Ha a fogyi lenne az elsődleges, akkor nem ezzel járnék. De egy visszaalakítható verzió (főleg 1 szondásnál-nálam 2 van) nem rossz ötlet. integet2

Akkor csináljátok meg kapcsolhatóra mint a chip-tuningot! Vagy inkább tegyetek be egy másik ellenállást is és akkor egy háromállású kapcsolóval lehetne kapcsolni a keverési arányt bármelyik irányban!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10665 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 18:37:26 »


1000 THX  worship worship worship
Már szedem is a kocsi elejét  vigyor3

Nagyon szívesen máskor is!
De miért is szeded szét?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10666 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:05:17 »

Nagyon szívesen máskor is!
De miért is szeded szét?  wow1

Az érzékelőt szedtem ki de nálam más van ha szemből nézzük akkor a bal olyan mint a tieden a másik az viszont olyan mintha vakdugó lenne , de még régebben voltak klímával gondjaim akkor beszereztem egy jeladót de azzal nem működik sajnos , kell szereznem olyat ami tuti jó és azzal lepróbálni mert a kijelzőn így csak 2 vonal jelenik meg ,ahogy a visszalévő km-nél is de arra már megkaptam az infót a tankban kell kicserélnem a szintjelzőt 2 csuszkásra.Lehet bemegyek a fordba kiméretem.
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10667 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:19:03 »

Nem az a baj hogy eltér az átlagtól mert keveset fogyaszt, hanem az hogy nem tudom hogy miért!  szomoru1

Nincs azzal semmi gond az enyém is 8-9város , hosszú úton 6,5-7,2 ,2.0i16v .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10668 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:34:33 »

Sziasztok!
No mégeccer. Van-e valakinek tapasztalata a váltó bovden végén lévő csatlakozó cseréjéről?
A pontos megnevezeés: Faudifej seb.váltó bowden végére (1084799, gondolom Finis kód).
A Haynes szerint a váltóbovden beállításához kell egy Ford célszerszám, ami a váltókart "neutrális" pozícióban tartja.(16-088 kódszámmal)
Leszedi a fejet a bovdenről, szerszámmal rögzíti a kart, utána visszateszi ezt a Faudifejet. Egyébként ez egy belül ricnizett akármi, így a bovdenen alapvetően több helyre pattanhat fel. (tudom hülyén írtam, de a lényeg, hogy állítható ezzel a bovden hossz).
Az a kérdés, csinált-e már vki ilyet céleszköz nélkül? Van-e vkinek ilyen céleszköze? Mit, hogyan rögzít ez a céleszköz?, kiváltható-e pl csavarhúzó százasszeg, rövidnyakúzsiráf vagy bármimással?
A kapcsolható ellenállásos lambdaszonda egy kicsit már sufnituning ízű, legalábbis nekem
Üdv
Szerk: manuális váltóról beszélünk
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 19:56:22 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10669 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:49:15 »

Ha valaki ráér megnézné nekem, hogy a kocsiján, a motortérbeni táblán és az anyós oldalán lévő adattábláln a bekarikázott részek egyeznek-e? Nekem nincs meg a motortérben a táblám, viszont ott a color címszó alatt elméletileg ugyanannak kell szerepelnie mint amit, ahol bekarikáztam...



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10670 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 19:58:57 »

...manuális váltóról beszélünk
Faudifejet nem cseréltem még, de beállítani simán be lehet 1 segítővel. A célszerszám csak teljesen függőben rögzíti a váltókart.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10671 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:05:28 »

Ha valaki ráér megnézné nekem, hogy a kocsiján, a motortérbeni táblán és az anyós oldalán lévő adattábláln a bekarikázott részek egyeznek-e? Nekem nincs meg a motortérben a táblám, viszont ott a color címszó alatt elméletileg ugyanannak kell szerepelnie mint amit, ahol bekarikáztam...
Nekem sincsen motortérim, viszont nekem stimmel a katalógusban szereplúő és a táblán szereplő színkód.  vigyor3
A BAP a kasztni kivitelére vonatkozik, ha jól rémlik, 4ajtós.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10672 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:08:38 »

Ha valaki ráér megnézné nekem, hogy a kocsiján, a motortérbeni táblán és az anyós oldalán lévő adattábláln a bekarikázott részek egyeznek-e? Nekem nincs meg a motortérben a táblám, viszont ott a color címszó alatt elméletileg ugyanannak kell szerepelnie mint amit, ahol bekarikáztam...
Megnéztem! De nekem sincs a motortérben tábla. Jól tudom, hogy a két lámpa közötti merevítőn kellene lennie(nem tom mi a pontos neve)?
Tádé!Köszi, ezekszerint, ha lehúzom a fejet, és nincs bennt a célszerszám akkor max "eldől' a váltóbot?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10673 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:10:32 »

Tádé!Köszi, ezekszerint, ha lehúzom a fejet, és nincs bennt a célszerszám akkor max "eldől' a váltóbot?
Itt a csavar az elméletben, a váltóbot alaphelyzetben is függőben áll, rugók tartják ott...  eplus2
Összerakod, ha nem veszi jól a gangokat, a segítő tudja húzni erre-arra amíg bekattintod.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10674 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:18:37 »

Ha valaki ráér megnézné nekem, hogy a kocsiján, a motortérbeni táblán és az anyós oldalán lévő adattábláln a bekarikázott részek egyeznek-e? Nekem nincs meg a motortérben a táblám, viszont ott a color címszó alatt elméletileg ugyanannak kell szerepelnie mint amit, ahol bekarikáztam...

Holnap lefényképezem és belinkelem ide az én táblámat és akkor megnézheted amit szeretnél!  taps
Így is oké a buli?  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10675 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:23:39 »

Itt a csavar az elméletben, a váltóbot alaphelyzetben is függőben áll, rugók tartják ott...  eplus2
Összerakod, ha nem veszi jól a gangokat, a segítő tudja húzni erre-arra amíg bekattintod.
Az az igazi ha a bot áll nyes
Csak akkor minek a szerszám? Na mindegy holnap széthúzom, max tréler viszi az autót a szervízbe.  Wink
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10676 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:28:17 »

Ha valaki ráér megnézné nekem, hogy a kocsiján, a motortérbeni táblán és az anyós oldalán lévő adattábláln a bekarikázott részek egyeznek-e? Nekem nincs meg a motortérben a táblám, viszont ott a color címszó alatt elméletileg ugyanannak kell szerepelnie mint amit, ahol bekarikáztam...

A fénykép elkészültéig pedig itt van egy ilyen kép hátha ez is segít valamit:

http://images.netbag.hu/20091008/20255830437.JPG

(az én Mondimé ami a képen látszik)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10677 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:30:22 »

Megnéztem! De nekem sincs a motortérben tábla. Jól tudom, hogy a két lámpa közötti merevítőn kellene lennie(nem tom mi a pontos neve)?
Tádé!Köszi, ezekszerint, ha lehúzom a fejet, és nincs bennt a célszerszám akkor max "eldől' a váltóbot?
Üdv


Igen ott kéne lennie elméletileg....
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10678 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:38:20 »

van egy ilyen kép hátha ez is segít valamit:
Na ezért ki fogsz kapni...  eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10679 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:40:06 »

Igen ott kéne lennie elméletileg....
Akkor azért simán szürke ez az elem, mert cserélték, az autó egyébként ezüstmetál (talán Stardust silver). De persze nem volt törve áááááááááááá, sosem. levele
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10680 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:58:05 »

Holnap lefényképezem és belinkelem ide az én táblámat és akkor megnézheted amit szeretnél!  taps
Így is oké a buli?  wave

Oké. De én most arra lennék kíváncsi, hogy mindkét táblán ugyanaz-e a kód. Mármint a motortérben, és az anyós oldali táblán is, ezért kellene valaki akinek mindkettő megvan és megnézné.... ( Remélem ki lehet venni a lényeget zavarosnak tűnő írásomból... ) pias






 
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10681 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:02:18 »

Akkor azért simán szürke ez az elem, mert cserélték, az autó egyébként ezüstmetál (talán Stardust silver). De persze nem volt törve áááááááááááá, sosem. levele
Üdv

Az enyém is ezüst szerintem enyém is stardast, megnéznéd, hogy az ajtón belüli tábládon ugyanazok-e a számok, mint az én táblámon, amit bekarikáztam a belinkelt képemen?
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10682 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:14:37 »

Tudna valaki segíteni?
http://www.cromax.hu/?katid=35273533&termek_al_id=31141&katnev=Levegőcső%20a%20szűrőházra%20Mo96-99 - ez az alkatrész az, ami bemegy a légszűrő házába és a sárvédő mellett fut közvetlenül? Egy ilyen fekete színű műanyag cső kellene nekem, ami állítólag annyira szorosan fut az ív mellett, hogy csak úgy lehet betenni, ha lebontják a sárvédő ívet is...állítólag....
Köszi
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10683 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:36:29 »

Szia, nekem ugynaz van szó szerint.
Külső hőmérséklet érzékelőt találtam a kocsin, de mégsem írja ki a computer (nem tudom miért), a visszamaradt km.hez pedig a fedcomp mellé szerezz egy kétcsúszkás AC-t bontóból és azzal már jó lesz. mk2-nek van, épp tegnap voltam nála más ügyben és kérdeztem.
Ha van megoldásod a hőmérsékletre, ne habozz megosztani!  nyes

Tudsz segíteni "mk2" ki ő ?
Mennyiért adja nem tudod?
Köszi
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10684 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:39:39 »

Tudsz segíteni "mk2" ki ő ?
Mennyiért adja nem tudod?
Köszi
Krisztián a srác neve és bontanak rengeteg Mondit, ált. minden van neki elég jó áron.
www.importautouk.hu a webíme, ott megvan az elérhetősége. Még anno amikor kérdeztem 15-öt mondott rá.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10685 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 21:49:40 »

Krisztián a srác neve és bontanak rengeteg Mondit, ált. minden van neki elég jó áron.
www.importautouk.hu a webíme, ott megvan az elérhetősége. Még anno amikor kérdeztem 15-öt mondott rá.

Köszi
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10686 Dátum: 2009.10.09 péntek, 04:23:33 »

Az érzékelőt szedtem ki de nálam más van ha szemből nézzük akkor a bal olyan mint a tieden a másik az viszont olyan mintha vakdugó lenne , de még régebben voltak klímával gondjaim akkor beszereztem egy jeladót de azzal nem működik sajnos , kell szereznem olyat ami tuti jó és azzal lepróbálni mert a kijelzőn így csak 2 vonal jelenik meg ,ahogy a visszalévő km-nél is de arra már megkaptam az infót a tankban kell kicserélnem a szintjelzőt 2 csuszkásra.Lehet bemegyek a fordba kiméretem.

Próbáld meg áttenni a másik oldalit hátha attól is okosabb leszel és az ingyen van! Vagy menj el egy minitalira és ott tegyétek át a szenzort egy másik autóból! Kb fél perces meló és legalább megtudod hogy megoldódik-e a problémád ha veszel bele egyet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10687 Dátum: 2009.10.09 péntek, 07:43:45 »

Az enyém is ezüst szerintem enyém is stardast, megnéznéd, hogy az ajtón belüli tábládon ugyanazok-e a számok, mint az én táblámon, amit bekarikáztam a belinkelt képemen?
Szia!
A 63 stimmel (vagy 6 3 vagy 6.3 de lényegében az van ami nálad), a 3 betű nálam BNP, de az enyém kombi.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10688 Dátum: 2009.10.09 péntek, 07:46:56 »

Próbáld meg áttenni a másik oldalit hátha attól is okosabb leszel és az ingyen van! Vagy menj el egy minitalira és ott tegyétek át a szenzort egy másik autóból! Kb fél perces meló és legalább megtudod hogy megoldódik-e a problémád ha veszel bele egyet!  wave

Az átrakásos módszer nem jó, a  2 értékeiből kalkulál. HA egyet kiiktatsz, nem mutat semmit. Valszeg 1, vagy mindkettő bexart.
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10689 Dátum: 2009.10.09 péntek, 08:27:56 »

Próbáld meg áttenni a másik oldalit hátha attól is okosabb leszel és az ingyen van! Vagy menj el egy minitalira és ott tegyétek át a szenzort egy másik autóból! Kb fél perces meló és legalább megtudod hogy megoldódik-e a problémád ha veszel bele egyet!  wave

Van egy ilyenem csak szerintem rossz vagy nem egyforma a 2 megnézem a fényképen  gyári számot, és egyeztetek .
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10690 Dátum: 2009.10.09 péntek, 08:58:46 »

Az átrakásos módszer nem jó, a  2 értékeiből kalkulál. HA egyet kiiktatsz, nem mutat semmit. Valszeg 1, vagy mindkettő bexart.

Ha így van akkor az övét kellene átrakni egy másik autóba hogy kiderüljön jó-e a szenzor és milyet és hányat kell majd vennnie!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10691 Dátum: 2009.10.09 péntek, 10:32:53 »

Ha így van akkor az övét kellene átrakni egy másik autóba hogy kiderüljön jó-e a szenzor és milyet és hányat kell majd vennnie!  szomoru1

Ja. Wink
Naplózva
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10692 Dátum: 2009.10.09 péntek, 10:33:27 »

Ha így van akkor az övét kellene átrakni egy másik autóba hogy kiderüljön jó-e a szenzor és milyet és hányat kell majd vennnie!  szomoru1

Megvan a probléma , volt még egy ilyen szenzorom csak azt egy másik helyére dugtam be ami a hűtőre van felszerelve  vigyor3  , a váltó felől , jobban megnéztem a belinkelt képet és akkor láttam ,hogy a vezetékek felfele mennek kibontottam a takaró műanyagot és meglett a csati jó sz@r helyen van ,rátoltam az érzékelőt és már jó is .
1000  worship mindenkinek

Giorgio : szerezz be egy szenzort és akkor jó lesz a tied is .

A hátralévő km kijelzésre más megoldás nincs csak az ac csere ? 8 körülli árat mondtak rá Angliából küldenék a posta 700ft ,ha valakinek kell elérhetőség irjon és megadom a srác címét bármit betud szerezni  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.09 péntek, 10:36:35 írta Krizsi » Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10693 Dátum: 2009.10.09 péntek, 12:02:46 »

Szia!
A 63 stimmel (vagy 6 3 vagy 6.3 de lényegében az van ami nálad), a 3 betű nálam BNP, de az enyém kombi.
Üdv

Ok. Kösz worship Akkor az lesz a színkód....
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10694 Dátum: 2009.10.09 péntek, 19:30:01 »

Itt a csavar az elméletben, a váltóbot alaphelyzetben is függőben áll, rugók tartják ott...  eplus2
Összerakod, ha nem veszi jól a gangokat, a segítő tudja húzni erre-arra amíg bekattintod.
Ma kicseréltem, egyedül. Leszedni a régit tovább tartott mint gondoltam, de sikerült. Aztán fölraktam az újat. A rugók adták a pozíciót, ezt azért megnéztem, ellenőriztem, majd rákantittam a fej záró részét. Próbakörön minden ok! Elemtünk vásárolni, szintén minden ok. Ismét patent az autó. Kicsit más az érzés, hogy a váltóbot nem "lötyög" az egyes fokozatokban.Ismét "filhetem a diferenszt" eplus2 eplus2
Ja és kb 1 óra idő, és semmi célszerszám. Az egy óra is kevesebb lett vóna, ha nem óvatoskosdok a régi levételével, csak, hát jobb a békesség.
Tádé! A segítséget utólag is köszönöm.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10695 Dátum: 2009.10.09 péntek, 19:31:40 »

Ok. Kösz worship Akkor az lesz a színkód....
Nincs mit!
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #10696 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:48:53 »

Üdv mindenkinek!

Egy egyszerű kérdésben kérem a segítségeteket: help Az MkII 1.8 zetec, sedan gyári lemezfelni mérete kellene.
Remélem elnézitek, hogy nem olvasok vissza a több ezer értékes hozzászólás között.

Köszi: CsT
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #10697 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 00:06:32 »

Üdv mindenkinek!

Egy egyszerű kérdésben kérem a segítségeteket: help Az MkII 1.8 zetec, sedan gyári lemezfelni mérete kellene.
Remélem elnézitek, hogy nem olvasok vissza a több ezer értékes hozzászólás között.

Köszi: CsT

Szia! Itt találsz minden típushoz infót: http://www.gumibolt.hu/autotip/ford.htm

185/65R14H - 5.5*14  -  4*108*63.3  ET 47.5

 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10698 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 08:36:14 »

Szia! Itt találsz minden típushoz infót: http://www.gumibolt.hu/autotip/ford.htm

185/65R14H - 5.5*14  -  4*108*63.3  ET 47.5

 wave
Szia! Nem mindegyikre megy föl a 14", az enyémen nagyobb a féknyereg ezért csak a 15" felni megy rá.
A pontos méretét nem tudom, de talán az MkII kezelési kézikönyv írja, valahol a főoldalon megtalálod
talán: 6x15 4x108x63,3 ET43,5(na ebben nem vagyok biztos)
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10699 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 13:29:16 »

Szia! Nem mindegyikre megy föl a 14", az enyémen nagyobb a féknyereg ezért csak a 15" felni megy rá.
A pontos méretét nem tudom, de talán az MkII kezelési kézikönyv írja, valahol a főoldalon megtalálod
talán: 6x15 4x108x63,3 ET43,5(na ebben nem vagyok biztos)
Üdv

1.8-ra felmegy a 14", csak V6-ra nem megy fel 15"-nál kisebb. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.