Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:41:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745848 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2009.11.25 szerda, 08:59:32 »

Üdv A Mondeósoknak!
Segítségeteket szeretném kérni egy olyan ügyben,hogy 1db 16colos gyári mondeo felnit keresek és lassan 2 éve nem találok.
Aki tud segíteni annak nagyon hálás lennék!Mellékelek róla képet!
http://www.vatera.hu/item/photo/index.php?id=157423513
Ugyanilyen felnit keresek!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2009.11.25 szerda, 10:44:18 »

Üdv A Mondeósoknak!
Segítségeteket szeretném kérni egy olyan ügyben,hogy 1db 16colos gyári mondeo felnit keresek és lassan 2 éve nem találok.
Aki tud segíteni annak nagyon hálás lennék!Mellékelek róla képet!
http://www.vatera.hu/item/photo/index.php?id=157423513
Ugyanilyen felnit keresek!

A mellékelt kép nem mellékelt!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2009.11.25 szerda, 12:17:07 »

A mellékelt kép nem mellékelt!  szomoru1
Bocsi!
Máris javítom!
http://www.vatera.hu/ford_16colos_alufelni_3db_157423513.html
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2009.11.25 szerda, 12:29:12 »


Igen így már jó a link!
De ha így hírdeted akkor ne csodálkozz ha nem lesz jelentkező mert ha nekem lenne egy ilyen felnim akkor inkább megvenném ennyiért tőled a hármat és akár háromszoros áron továbbadnám mert úgy sokkal jobban járnék mintha eladnám neked az egy szem felnimet! De ez csak egy privát vélemény volt! Természetesen ha találkozok valahol ilyen felnivel akkor összehozlak titeket egymással ezt megígérem neked!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2009.11.25 szerda, 13:25:46 »

2emberes a mutatvány.
Segítő ember ül a verdában, nyomja lefelé a kézifékkart kiengedett helyzetben (tökig lenn van, + még nyomja lefelé) te pedig hátul húzod a bowdent vissza a helyére. Kapise?
A legteljesebb mértékben kapizsgálom, csak az a problémám, hogy hátul mindkét oldalon bennt van a kötél a helyén, beakasztva. De a kar nem húzza, valszeg a kar alatt vhol kiakadt a kötél, vagy a karból na ezt nem tudom, de ha jól értem a kézifékkarból kijön 1 kötél, és megy le a kasztni és középdob közé, és ott osztódik ketté. Na ha ez így van, akkor ez nem level2, hanem level impossible, legalábbis számomra, merthogy aknám mincs, és ezt bakról, emelőről nem lehet megoldani.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2009.11.25 szerda, 13:30:53 »

A legteljesebb mértékben kapizsgálom, csak az a problémám, hogy hátul mindkét oldalon bennt van a kötél a helyén, beakasztva. De a kar nem húzza, valszeg a kar alatt vhol kiakadt a kötél, vagy a karból na ezt nem tudom, de ha jól értem a kézifékkarból kijön 1 kötél, és megy le a kasztni és középdob közé, és ott osztódik ketté. Na ha ez így van, akkor ez nem level2, hanem level impossible, legalábbis számomra, merthogy aknám mincs, és ezt bakról, emelőről nem lehet megoldani.
Üdv
Én a Praktiker parkolóházban cseréltem már hátsó fékköteleket....  vigyor3 Nem volt egyszerű a 120 kilómmal, de nem impossible. A baj az, hogy valszeg a kézifékkar környékén lesz a hiba, alánézés nélkül nem fogod megúszni...  szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2009.11.25 szerda, 13:40:30 »

A legteljesebb mértékben kapizsgálom, csak az a problémám, hogy hátul mindkét oldalon bennt van a kötél a helyén, beakasztva. De a kar nem húzza, valszeg a kar alatt vhol kiakadt a kötél, vagy a karból na ezt nem tudom, de ha jól értem a kézifékkarból kijön 1 kötél, és megy le a kasztni és középdob közé, és ott osztódik ketté. Na ha ez így van, akkor ez nem level2, hanem level impossible, legalábbis számomra, merthogy aknám mincs, és ezt bakról, emelőről nem lehet megoldani.
Üdv

Keress valahol az út szélén egy kissebb árkot és állj rá a verdával hosszában! Meg tudod simán csinálni mert visszakötni kb 5 perces meló! Na jó lehet hogy neked 10 de akkor is megér ennyit a dolog!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2009.11.25 szerda, 13:41:52 »

Hülye kérdésem lenne.
Nekem manualis klimas v6 ghiam van. Ha vennék bele egy digit klima fütés kapcsolo panelt akkor egyszerüen átdugom a csatikat és digit klimám van? VAgy teljesen más a digit klima csatija?

Thx
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2009.11.25 szerda, 13:48:09 »

Hülye kérdésem lenne.
Nekem manualis klimas v6 ghiam van. Ha vennék bele egy digit klima fütés kapcsolo panelt akkor egyszerüen átdugom a csatikat és digit klimám van? VAgy teljesen más a digit klima csatija?
Thx

Sajnos ez közel sem ilyen egyszerű!  szomoru1
De majd lesz itt olyan aki részletesebb tájékoztatást is ad neked a dologról!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2009.11.25 szerda, 14:19:25 »

Keress valahol az út szélén egy kissebb árkot és állj rá a verdával hosszában! Meg tudod simán csinálni mert visszakötni kb 5 perces meló! Na jó lehet hogy neked 10 de akkor is megér ennyit a dolog!  wave
Csináltál már ilyet? Nem kekeckédés képpen, csak amikor alánéztem, eléggé bonyolultnak tűnt, védőlemez, kipuffdob, szűk hely.
Van a közelünkben az Ericson (régi Radelkis) gyárral szemben egy elhagyatott talán autóklub telephely, ahol van egy olyan acélállvány amire autóval lehet felállni, oda fel tudok gurulni, de kipuffot lekötni, meg mittudoménmég milyen flikkflakkot csinálni nem tudok. Illetve magam sem tudom.
Szóval a védőburkolat lejön a dob levétele nélkül? és utána hpzzáférek lazán  kötélhez?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2009.11.25 szerda, 14:39:37 »

Csináltál már ilyet? Nem kekeckédés képpen, csak amikor alánéztem, eléggé bonyolultnak tűnt, védőlemez, kipuffdob, szűk hely.
Van a közelünkben az Ericson (régi Radelkis) gyárral szemben egy elhagyatott talán autóklub telephely, ahol van egy olyan acélállvány amire autóval lehet felállni, oda fel tudok gurulni, de kipuffot lekötni, meg mittudoménmég milyen flikkflakkot csinálni nem tudok. Illetve magam sem tudom.
Szóval a védőburkolat lejön a dob levétele nélkül? és utána hpzzáférek lazán  kötélhez?
Üdv

Mondeón még nem csináltam ilyet de a védőburkolatot  lemezanyák fogják amiket kézzel is le tudsz hajtani aztán ha lejött a burkolat akkor majd meglátod a dolgok állását! Szerintem egy visszaakasztáshoz nem kell leszedni a kipuffot. sem pedig lekötni! Nem kell félni ettől a melótól mert semmit nem tudsz elrontani max kicsit megégeted magad ha nem vigyázol ezért jobb ha viszel magaddal kesztyűt meg rongyot a biztonság kedvéért! Bár kesztyűben nem fogod tudni visszaakasztani de ha annyira közel van a kipuff. akkor max rátekered a ronygyot és akkor nyugodtan szögelhetsz!
Nugodtan állj neki és meglátod nem fogod megbánni mert sikerülni fog! Azért még egy fogót is vigyél magaddal nehogy anyira szoros legyen valami hogy kézzel ne bírj el vele!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2009.11.25 szerda, 14:50:54 »

Mondeón még nem csináltam ilyet de a védőburkolatot  lemezanyák fogják amiket kézzel is le tudsz hajtani aztán ha lejött a burkolat akkor majd meglátod a dolgok állását! Szerintem egy visszaakasztáshoz nem kell leszedni a kipuffot. sem pedig lekötni! Nem kell félni ettől a melótól mert semmit nem tudsz elrontani max kicsit megégeted magad ha nem vigyázol ezért jobb ha viszel magaddal kesztyűt meg rongyot a biztonság kedvéért! Bár kesztyűben nem fogod tudni visszaakasztani de ha annyira közel van a kipuff. akkor max rátekered a ronygyot és akkor nyugodtan szögelhetsz!
Nugodtan állj neki és meglátod nem fogod megbánni mert sikerülni fog! Azért még egy fogót is vigyél magaddal nehogy anyira szoros legyen valami hogy kézzel ne bírj el vele!  wave
Kössz, lehet du megpróbálkozok vele, vagy ha rámesteledne, inkább holnap
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2009.11.25 szerda, 18:24:04 »

Hülye kérdésem lenne.
Nekem manualis klimas v6 ghiam van. Ha vennék bele egy digit klima fütés kapcsolo panelt akkor egyszerüen átdugom a csatikat és digit klimám van? VAgy teljesen más a digit klima csatija?

Thx

Ezt már én is kérdeztem egyszer.
Kell hozzá még egy csomó minden: +hőmérő biztosan.
Nem olcsó mulatság, sajnos...
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2009.11.25 szerda, 20:53:11 »

Sziasztok!
Olyat csinál az MK2-esem fűtése, hogy hiába kapcsolom a levegőáram irányát, mindig csak a szélvédőre fúj, viszont jó lenne néha ha a lábamra is menne egy kis meleg.  Grin
Mi lehet a gondja, és hogy lehetne megjavítani? Legalább úgy, hogy fel és le is menjen levegő.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2009.11.25 szerda, 21:01:25 »

Sziasztok!
Olyat csinál az MK2-esem fűtése, hogy hiába kapcsolom a levegőáram irányát, mindig csak a szélvédőre fúj, viszont jó lenne néha ha a lábamra is menne egy kis meleg.  Grin
Mi lehet a gondja, és hogy lehetne megjavítani? Legalább úgy, hogy fel és le is menjen levegő.

Valahol szökik a vákuum a fűtésirányító kapcsolónál, motortérben vagy az utastérben lévő csöveknél. Sziszegő hangot keress járó motornál
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2009.11.25 szerda, 21:29:35 »

Valahol szökik a vákuum a fűtésirányító kapcsolónál, motortérben vagy az utastérben lévő csöveknél. Sziszegő hangot keress járó motornál

Annak akkor is sziszegni kell, ha nem megy a ventilátor? Vagy mondjuk egyesre van kapcsolva? (nem röhög)  Wink
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2009.11.25 szerda, 23:13:45 »

Annak akkor is sziszegni kell, ha nem megy a ventilátor? Vagy mondjuk egyesre van kapcsolva? (nem röhög)  Wink

A fűtésirányító ajtókat vákuummotorok mozgatják - autó motorja jár és 1 es állásban a venti így kéne hallgatózni
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 01:06:12 »

A fűtésirányító ajtókat vákuummotorok mozgatják - autó motorja jár és 1 es állásban a venti így kéne hallgatózni

Most, hogy írod, volt egy darabig valami sziszegés és nem tudtam mi az. Mikor leállítottam a motort még utána is hallottam egy rövid ideig és szépen elcsendesedett. csodálkoztam is, hogy mi lehet az, de ez megszűnt.
Holnap lefülelem a dolgot!
Köszönöm a válaszokat. worship
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2009.11.27 péntek, 00:26:05 »

Ma megfüleltem a kapcsoló környékén, hogy sziszeg vagy nem  sziszeg és hallottam valamit.
Viszont ahhoz le kéne bontanom a műszerfalat, vagy valamilyen borítást, hogy hozzá férjek a vezetékhez.
Nem vagyok egy autószerelő típus, és mivel még életemben nem láttam, hogy hogy néz ki ott minden, számomra kusza dolgok lehetnek. Smiley
Beszéltem az autószerelőmmel, Ő azt mondta, hogy nem vállalja be, mert ha le kell szedni a műszerfalat az baromi sok idő lenne neki és "én azt nem tudnám megfizetni". Ezt mondta!
Hát...nem tudom mi lesz!  szomoru1
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2009.11.27 péntek, 01:19:37 »

Ma megfüleltem a kapcsoló környékén, hogy sziszeg vagy nem  sziszeg és hallottam valamit.
Viszont ahhoz le kéne bontanom a műszerfalat, vagy valamilyen borítást, hogy hozzá férjek a vezetékhez.
Nem vagyok egy autószerelő típus, és mivel még életemben nem láttam, hogy hogy néz ki ott minden, számomra kusza dolgok lehetnek. Smiley
Beszéltem az autószerelőmmel, Ő azt mondta, hogy nem vállalja be, mert ha le kell szedni a műszerfalat az baromi sok idő lenne neki és "én azt nem tudnám megfizetni". Ezt mondta!
Hát...nem tudom mi lesz!  szomoru1

Nem kell leszedni semmit. Maximum a vezető oldali lábtér borítást, amit 3 csavar tart. A csövek és a vákuumdob a gázpedáltól jobbra-felfelé található. Ott keresd a hibát. Ha simán bemászol a pedálokhoz hanyatt fekve könnyen eléred.
A szerelőd meg hülye. Váltsd le nagyon gyorsan..... taps
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2009.11.27 péntek, 06:56:48 »

Ma megfüleltem a kapcsoló környékén, hogy sziszeg vagy nem  sziszeg és hallottam valamit.
Viszont ahhoz le kéne bontanom a műszerfalat, vagy valamilyen borítást, hogy hozzá férjek a vezetékhez.
Nem vagyok egy autószerelő típus, és mivel még életemben nem láttam, hogy hogy néz ki ott minden, számomra kusza dolgok lehetnek. Smiley
Beszéltem az autószerelőmmel, Ő azt mondta, hogy nem vállalja be, mert ha le kell szedni a műszerfalat az baromi sok idő lenne neki és "én azt nem tudnám megfizetni". Ezt mondta!
Hát...nem tudom mi lesz!  szomoru1
Rádiót vedd ki, és utána a felette lévő panelt már egyszerűen tudod bontani, onnan sok mindent látsz. Többször írtam már, nekem a külső/belső nem működött, kapcsolócsere után ment minden. Ha egy kicsit bütykölős fajta vagy, akkor lehúzod a kapcsolóról a vákumcsőcsatlakozót, és megnézed honnan jön hovámegy, egy kis direktbekötögetéssel (darab műa cső, pl infuzós szettben van ilyen vékony cső) kiderítheted hol a hiba. Én így csináltam, és miután kiderült, hogy vacak a kapcsoló, vettem újat, azóta tuti minden.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2009.11.27 péntek, 10:46:48 »

Nem kell leszedni semmit. Maximum a vezető oldali lábtér borítást, amit 3 csavar tart. A csövek és a vákuumdob a gázpedáltól jobbra-felfelé található. Ott keresd a hibát. Ha simán bemászol a pedálokhoz hanyatt fekve könnyen eléred.
A szerelőd meg hülye. Váltsd le nagyon gyorsan..... taps

Ezzel én is maximálisan egyetértek!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:45:52 »

ma akartam egy kis olajat tölteni a motorba, és elnéztem a mennyiséget és sikeresen túltöltöttem, mi ilyenkor a teendő??
nagy a gáz?

 help

Ha nem töltötted nagyon túl akkor úgyis leeszi a fölösleget! Ha igen akkor vagy megkockáztatod hogy megeszi mielőtt szimmeringes lenne vagy leengedsz belőle! Ha hideg a motor akkor használhatod a leeresztő csavart is ha meleg akkor fogj egy darab csiszolóvásznat és lazítsd meg az olajszűrőt! Sőt akár ki is cserélheted egyből! Csak akkor az újnak olajozd be a gumiját hogy legközelebb is le tudd szedni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:54:44 »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Most hétvégén nekilátok! wave
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:55:02 »

Ha nem töltötted nagyon túl akkor úgyis leeszi a fölösleget! Ha igen akkor vagy megkockáztatod hogy megeszi mielőtt szimmeringes lenne vagy leengedsz belőle! Ha hideg a motor akkor használhatod a leeresztő csavart is ha meleg akkor fogj egy darab csiszolóvásznat és lazítsd meg az olajszűrőt! Sőt akár ki is cserélheted egyből! Csak akkor az újnak olajozd be a gumiját hogy legközelebb is le tudd szedni!

Vagy a nivopalca helyere bekuldesz egy gumicsovet egy meretes fecskendovel.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:57:18 »

Vagy a nivopalca helyere bekuldesz egy gumicsovet egy meretes fecskendovel.

Ja mert olyan hosszú vékony gumicső meg fecskendő az minden háztartásban van mi? Hihihi... beka3
Még sajnos a csiszolóvászon is elég necces amit én írtam!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:57:35 »

Vagy a nivopalca helyere bekuldesz egy gumicsovet egy meretes fecskendovel.
Én is inkább ilyet javasolnék. (ma székesfehérváron mini, akár meg is csinálhatjuk...  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:58:43 »

Én is inkább ilyet javasolnék. (ma székesfehérváron mini, akár meg is csinálhatjuk...  vigyor3

áruljátok már el nekem, ha 1-2 decivel túltöltöm az autót, akkor miért lehet szimmeringes?

tényleg nem értem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:59:23 »

áruljátok már el nekem, ha 1-2 decivel túltöltöm az autót, akkor miért lehet szimmeringes?

tényleg nem értem...

Én úgy tudom a katalizátort vághatja haza. Gondolom ez is hüleség. pias
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:00:51 »

köszi a választ
az a baj hogy nagyon túlment ,szóval muszáj lesz leeresztenem,  a leeresztő csavarhoz vagy az olajszűrőhöz leeresztés céljából a kocsi felemelése nélkül is?


Nem. (én értettem a kérdést..... hehe)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:04:06 »

áruljátok már el nekem, ha 1-2 decivel túltöltöm az autót, akkor miért lehet szimmeringes?

tényleg nem értem...
1-2 deci nem vágja haza...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:07:51 »

hozzálehet férni.. upsz ez kimaradt.. Shocked

szóval mindenképp akna vagy emelő kell ?

Sokkal egyszerűbb, de megoldható úgy is, ha ezek nincsenek. Már az is könnyebbséget jelent, ha kersel egy keskeny árkot és fölé állsz nyes
Vagy egy oldali kerekekkel egy magasabb padkára..
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:08:00 »

áruljátok már el nekem, ha 1-2 decivel túltöltöm az autót, akkor miért lehet szimmeringes?

tényleg nem értem...

Hát ha 1-2 decitől szimmeringes lesz akkor anélkül is az lett volna igen hamar!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:10:36 »

köszi a választ
az a baj hogy nagyon túlment ,szóval muszáj lesz leeresztenem,  a leeresztő csavarhoz vagy az olajszűrőhöz leeresztés céljából a kocsi felemelése nélkül is?

Akkor itt a legokosabb tanács neked:
felnyitod a motortetőt és megkeresed az olajszűrőt vagy aláfexel és megkeresed a leeresztőcsavart aztán majd te magad eldöntöd hogy mit választasz és hogyan tovább!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:13:25 »

Én úgy tudom a katalizátort vághatja haza. Gondolom ez is hüleség. pias

Ha a katiba belefolyik az olaj akkor tényleg kakukk! De ilyenről így emiatt én még nem hallottam!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:13:54 »

Akkor itt a legokosabb tanács neked:
felnyitod a motortetőt és megkeresed az olajszűrőt vagy aláfexel és megkeresed a leeresztőcsavart aztán majd te magad eldöntöd hogy mit választasz és hogyan tovább!  taps
Hát fentről elég nehezen fér hozzá az olajszűrőhöz is...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:13:58 »

hozzálehet férni.. upsz ez kimaradt.. Shocked

szóval mindenképp akna vagy emelő kell ?


Emelő + bak mindenképpen, de legalább emelő + pótkerék az autó alá.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:15:53 »

Akkor itt a legokosabb tanács neked:
felnyitod a motortetőt és megkeresed az olajszűrőt vagy aláfexel és megkeresed a leeresztőcsavart aztán majd te magad eldöntöd hogy mit választasz és hogyan tovább!  taps

Na azt azért megnézném, hogy V6-on felülről szerelsz le olajszűrőt, meg hogy ST-n simán aláfekve eresztesz le olajat.
Aki ilyen képességek birtokában van az nem is ember. taps
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:17:08 »

Ha a katiba belefolyik az olaj akkor tényleg kakukk! De ilyenről így emiatt én még nem hallottam!  wave

Ha már katalizátorba olaj kerül, akkoe nem ez a legnagyobb baja a kocsinak...mert szerintem oda csak a kipuf szelepeken keresztül tud jutni. márpedig olaj oda csak úgy tud jutni, ha szarok a gyűrük és legalább egy henger nem megy...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:18:13 »

Na azt azért megnézném, hogy V6-on felülről szerelsz le olajszűrőt, meg hogy ST-n simán aláfekve eresztesz le olajat.
Aki ilyen képességek birtokában van az nem is ember. taps
Wink nyes taps
még 2.0-áson se nagyon...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:21:02 »

ok köszönöm, megpróbálom így
egyebként nagyon  bent van a csavar?
inkább nagyon lent..a tűzfal felöli oldalon
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:22:48 »

Hát fentről elég nehezen fér hozzá az olajszűrőhöz is...

Nem hozzáférni a nagyobb baj hanem meglazítani!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:24:17 »

ok köszönöm, megpróbálom így
egyebként nagyon  bent van a csavar?

A kipuff "csigájával" (ahol tekeredik a hátsó leömlő, hogy beleforduljon az Y-ba) szemben van. Lapos fejű, nagy erőkarú krova kell hozzá. Ha túl vastag a krova, akkor nem fog odaférni a csiga miatt.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:27:45 »

Gumicso + fecskendo Wink
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:28:55 »

Gumicso + fecskendo Wink
Hadjad, én felajánlottam azt is, h megcsinálom...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:36:10 »

köszi Tádé , nem felejtettem el, csak +60 km és nemsoká rohannom kell fogdoki hoz, és nem szívesen mennék most vele ennyit
ez lenne a legjobb megoldás csak most nem tudom hogy kivitelezni
vigyor3 okés
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2009.11.27 péntek, 13:12:26 »

értem, akkor jól hátul van, a szerszám megvan hozzá , remélem hozzá tudok férni, edény alá , picit kiengedem folyik aztán rászorítom ,így jó?

Úgy jó!
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:42:48 »

Felmentem a nagyvárosba MK2-höz SPANNER tanácsára ködlámpa foglalatért.De TD-től már vettem 1-et és már csak 1 kellett volna.De vettem egyből hármat úgy megtetszettek hogy kár lett volna otthagyni sőtt megkívántam még két első pilácsot is.  :eplus2:Igaz a magasság állító a jobbosba bibis de MK2 igérte orvosoljuk.Szóval ez lett a ködös vége. taps taps
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:57:38 »

Szóval köszönettel tartozom SPANNER kollegának és bocsánat ha megbántottalakvolna,nemvolt szándékos. worship
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 21:09:02 »

Szóval köszönettel tartozom SPANNER kollegának és bocsánat ha megbántottalakvolna,nemvolt szándékos. worship

Ez igazán nagyon kedves tőled de biztosíthatlak hogy nem bántottál meg és köszönettel sem tartozol nekem! Csak infót cseréltünk semmi több!
Majd mk2 meghálálja ha egyszer végre eljutok hozzá!  nyes
Én csak terjesztem a jóhírét és rávilágítok egy-egy lehetőségre ami most is vele volt kapcsolatos! Ennyi történt semmi több!
Őszintén örülök hogy mindenki jól jött ki a végén a történetből!  worship
Az a jó ha van a végén happyend!  taps
 worship worship worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.