Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:38:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745075 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 21:49:16 »

Sziasztok!

Elkezdett "mozogni" a hőmérséklet jeladóm...egyértelműen termosztát csere vagy nézzessek meg valami mást is mellé? Hétvégén vidéken voltam és amikor mondjuk 140-el mentem, akkor jó volt, de ha lassítottam, elindult lefelé a mutatóm. És így szépen végig.
Azóta lassan melegszik be a kocsi.

A másik kérdés, hogy reggel indításkor valami fura hang jön. Olyan, mintha picit "zakatolna" valami az ékszíjnál. Ha bemelegszik elhallgat...fogalmam sincs mi lehet ez. Esetleg valami ötlet?

Köszönöm!
Termosztát lesz az, a csavarjait majd óvatosan húzd, a ház szeret elrepedni.A zakatolást meg kell nézni, gyakorlatilag bármi lehet, ami forog. (feszítők, generátor, vízpumpa, nemtom)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 22:05:22 »

Igen az akkor lehet hogy termosztát lesz de elég gyanús hogy csak hidegben csinálja ezért lehet hogy nincs akkora baj vele! Ha jó a fűtésed akkor még nyugodtan hagyd egy kicsit békén! Ja és a zörgés az a vezérműszíj lesz! Hidegen érezni is fogod ahogy kopogtat ha megfogod a motort a vezérlésnél!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2009.12.01 kedd, 17:33:45 »

Szerintem nem a vezérlés lesz a zakatoló hang, mert nekem is csinálja hidegen kb. 1 percig ( Nem hidrotőke ) Én 7000 km-rel ezelőtt cseréltem szíjat, és vezetőgörgőket is,és a feszítő jele is pont jóhelyen jár...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2009.12.01 kedd, 17:41:02 »

Szerintem nem a vezérlés lesz a zakatoló hang, mert nekem is csinálja hidegen kb. 1 percig ( Nem hidrotőke ) Én 7000 km-rel ezelőtt cseréltem szíjat, és vezetőgörgőket is,és a feszítő jele is pont jóhelyen jár...

Azért ezt nem kellene ilyen nyugodtan tudomásul venned mert ez nem jelent valami jót hosszabb távon!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2009.12.01 kedd, 17:49:16 »

Azért ezt nem kellene ilyen nyugodtan tudomásul venned mert ez nem jelent valami jót hosszabb távon!  szomoru1

Nem veszem nyugodtan azóta mióta csinálja keresem az okát, de nem találom, csak azért írtam, hogy én a vez. szíjat kizárnám mert felbakoltam leszedtem burkolatot és beindítva láttam, hogy pont középen jár a jel. Én most a hosszbordásszíj vezetőgörgőjére gyanakszok....
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:18:29 »

Csaó!

Valaki tudna mondani nekem vmi okosságot, h mit csináljak annak érdekében, h ha esik az eső és ne párásodjak be?
Ha nem lenne szélvédő fűtésem, nemtudom mit csinálnék nyes
Legfőbb gondom, h elment a gázom a klímából, mert azzal pont 1 perc volt mire letolta az egész autót, de egyenlőre arra nincs időm, hogy beletöltsem a kocsiba a téli szélvédőmosót, nemhogy klímáshoz eljussak. hehe
Ha hideget fújok párásodik, ha meleget fújok párásodik, ha lehúzom az ablakot párásodik, ha fenn hagyom, és nem kapcsolok semmit párásodik. Ötlet? eplus2
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:21:50 »

Csaó!

Valaki tudna mondani nekem vmi okosságot, h mit csináljak annak érdekében, h ha esik az eső és ne párásodjak be?
Ha nem lenne szélvédő fűtésem, nemtudom mit csinálnék nyes
Legfőbb gondom, h elment a gázom a klímából, mert azzal pont 1 perc volt mire letolta az egész autót, de egyenlőre arra nincs időm, hogy beletöltsem a kocsiba a téli szélvédőmosót, nemhogy klímáshoz eljussak. hehe
Ha hideget fújok párásodik, ha meleget fújok párásodik, ha lehúzom az ablakot párásodik, ha fenn hagyom, és nem kapcsolok semmit párásodik. Ötlet? eplus2
BKV forever  eplus2
Ez egyébként nekem is probléma, annyival megspékelve, hogy valamelyik nap a klíma sem vitte le  szomoru1 Olyan volt, mintha direkt nyomatná rá a párát.Nálam az a jelenség, ha útközben nagynehezen leszedi a szélvédőröl, akkor egy rövid megállás után( a kocsival ) újraindítás után az egész eltávolított párát újra  egy szempillantás alatt az ablakra dobja.(főleg akkor, ha esős idő van)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 21:25:07 írta Fürge Teknős » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:25:16 »

Csaó!

Valaki tudna mondani nekem vmi okosságot, h mit csináljak annak érdekében, h ha esik az eső és ne párásodjak be?
Ha nem lenne szélvédő fűtésem, nemtudom mit csinálnék nyes
Legfőbb gondom, h elment a gázom a klímából, mert azzal pont 1 perc volt mire letolta az egész autót, de egyenlőre arra nincs időm, hogy beletöltsem a kocsiba a téli szélvédőmosót, nemhogy klímáshoz eljussak. hehe
Ha hideget fújok párásodik, ha meleget fújok párásodik, ha lehúzom az ablakot párásodik, ha fenn hagyom, és nem kapcsolok semmit párásodik. Ötlet? eplus2

Egy pollenszűrő csere sokat segíthet a megoldásban! wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:28:33 »

Csaó!

Valaki tudna mondani nekem vmi okosságot, h mit csináljak annak érdekében, h ha esik az eső és ne párásodjak be?
Ha nem lenne szélvédő fűtésem, nemtudom mit csinálnék nyes
Legfőbb gondom, h elment a gázom a klímából, mert azzal pont 1 perc volt mire letolta az egész autót, de egyenlőre arra nincs időm, hogy beletöltsem a kocsiba a téli szélvédőmosót, nemhogy klímáshoz eljussak. hehe
Ha hideget fújok párásodik, ha meleget fújok párásodik, ha lehúzom az ablakot párásodik, ha fenn hagyom, és nem kapcsolok semmit párásodik. Ötlet? eplus2

Nézd meg hogy működik-e rendesen a külső-belső levegő választó zsalud! Ha zárva van és nem nyit ki akkor nagyon hamar bepárásodik a verda! Amúgy ha digiklímád van akkor az ablak állás hamar lenyomja klíma nélkül is ha pedig manuális akkor sem tarthat néhány percnél tovább a páraeltűntetés! Ez csak egy ötlet amitől nagyon párásodhat ilyenkor a Mondid! Nézd meg hátha ez lesz a baj!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:30:43 »

Csaó!

Valaki tudna mondani nekem vmi okosságot, h mit csináljak annak érdekében, h ha esik az eső és ne párásodjak be?
Ha nem lenne szélvédő fűtésem, nemtudom mit csinálnék nyes
Legfőbb gondom, h elment a gázom a klímából, mert azzal pont 1 perc volt mire letolta az egész autót, de egyenlőre arra nincs időm, hogy beletöltsem a kocsiba a téli szélvédőmosót, nemhogy klímáshoz eljussak. hehe
Ha hideget fújok párásodik, ha meleget fújok párásodik, ha lehúzom az ablakot párásodik, ha fenn hagyom, és nem kapcsolok semmit párásodik. Ötlet? eplus2

Kárpitot anyos részen nézd meg, ha vizes beázik a pollenszűrőnél - sziloplasztozni kéne. Szélvédőt lemosni alkohollal - zsírtalanitani - szilikon lemosóval leszedni a bútorápolót, akkor nem párásodik annyira
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:31:37 »

Kárpitot anyos részen nézd meg, ha vizes beázik a pollenszűrőnél - sziloplasztozni kéne. Szélvédőt lemosni alkohollal - zsírtalanitani - szilikon lemosóval leszedni a bútorápolót, akkor nem párásodik annyira
Mit keresne a bútorápoló a szélvédőn?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:34:21 »

Egy pollenszűrő csere sokat segíthet a megoldásban! wave

Ezt én nem akartam beleírni az enyémbe ha egyszer te már beírtad ide de akkor annyit azért hozzátennék ehhez hogy ha nincs ideje kedve vagy pénze újat venni akkor tavaszig simán nyugodtan kiveheti a pollenszűrőt a verdából!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:35:27 »

Mit keresne a bútorápoló a szélvédőn?

Műszerfalápoló  smile
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:43:10 »

Műszerfalápoló  smile
Javagyúúgy...a párolgás felmegy a szélvédőre?Vagy a fújásnál kerülhet rá?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:46:47 »

Kárpitot anyos részen nézd meg, ha vizes beázik a pollenszűrőnél - sziloplasztozni kéne. Szélvédőt lemosni alkohollal - zsírtalanitani - szilikon lemosóval leszedni a bútorápolót, akkor nem párásodik annyira

Na ha már ennyire belemélyedtünk a témába akkor írok én is valamit:
Anno még csikó koromban Ladáztam és az egyik téli napon nagyon megpucoltam a verdát kívűl belül mert nagyon untam már hogy állandóan jegesedik meg párásodik! Kívül-belül megpucoltam jó alaposan az ablakokat és kívűl jégmentesítővel belül pedig páramentesítővel befújtam! Nem tudom már megmondani hogy milyen cuccok voltak mert egy srác hozta nekem németből de én akkor csodát láttam! Belűlről teli tüdőből lehelhetted a szélvédőt akkor sem párásodott be! Kívűlről meg még a hópelyhek sem tapadtak rá! Aztán elmentünk bulizni és akkor éjjel leesett vagy 10 centi hó! A Ladámat a parkolóban messziről észre lehetett venni mert az ablakok olyan tiszták voltak mintha éppen akkor pucolta volna meg valaki míg a többi autó ki sem látszott a hó alól! Aztán csak beültünk és irány ezerrel haza mert nem is párásodott belülről sem! Hát ez nekem egy nagyonnagy élmény volt akkor!  taps
Csak azért írtam le ezt hogy tudassam veletek hogy anno még voltak jó cuccok az ilyesmire mert mostanában csak azt lehet hallani hogy ilyen olajos cucc jön ki a flakonokból ami többet árt mint használ!
Szóval azért megpróbálhatna egy jófajta páramentesítőt hátha pont beválik neki!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2009.12.01 kedd, 21:53:17 »

Biztos nagyon kényelmesek ezek a kencék, de ha mindenki ilyet használna, mi lenne?Amit kifújsz, az mind a levegőbe megy.Én még sose fújtam be ablakot, hogy ne párásodjon/jegesedjen.Inkább lekaparom/törlöm  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2009.12.01 kedd, 22:04:31 »

Biztos nagyon kényelmesek ezek a kencék, de ha mindenki ilyet használna, mi lenne?Amit kifújsz, az mind a levegőbe megy.Én még sose fújtam be ablakot, hogy ne párásodjon/jegesedjen.Inkább lekaparom/törlöm  vigyor3

Én meg már csak megnyomom a gombokat!  beka3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2009.12.02 szerda, 09:49:56 »

Sziasztok, újabb technikai kérdésem lenne.Olyan problémám van, hogy ha lekattanásig teletankolom a kocsit, akkor kifolyik valahol egy csomó benzin. Kb pár liter, de ömlik, mint valami vízesés. Az lenne a kérdésem, hogy a tank egyben van-e azzal a csővel, ami a tanksapkához megy, vagy van toldá, és az ment szét. Vagy teljes tankot kell cserélnem? Mielőtt megvettem matattak  a tankkal, mert nem jó az üzemanyagszintjelző. A fél jelzésnél kifogy, és csak miután kb fél tank van, akkor kezd el a mutató lefele kúszni. Nekem azt mondták, hogy a tankban a jeladóval nincs gond, de másikat rádigva sikerült már üres jelzést is produkálni, szóval valószínűleg valami hozzáértő szerelő próbálkozott, és több kárt csinált, mint hasznot.
Köszönöm a segítségeteket.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2009.12.02 szerda, 10:13:22 »

Sziasztok, újabb technikai kérdésem lenne.Olyan problémám van, hogy ha lekattanásig teletankolom a kocsit, akkor kifolyik valahol egy csomó benzin. Kb pár liter, de ömlik, mint valami vízesés. Az lenne a kérdésem, hogy a tank egyben van-e azzal a csővel, ami a tanksapkához megy, vagy van toldá, és az ment szét. Vagy teljes tankot kell cserélnem? Mielőtt megvettem matattak  a tankkal, mert nem jó az üzemanyagszintjelző. A fél jelzésnél kifogy, és csak miután kb fél tank van, akkor kezd el a mutató lefele kúszni. Nekem azt mondták, hogy a tankban a jeladóval nincs gond, de másikat rádigva sikerült már üres jelzést is produkálni, szóval valószínűleg valami hozzáértő szerelő próbálkozott, és több kárt csinált, mint hasznot.
Köszönöm a segítségeteket.
A beömlő cső és a tank között van egy gyorscsatlakozó.Ha az nincs a helyén, ott tud folyni a benya rendesen.
Csak alulról férsz hozzá.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2009.12.02 szerda, 12:03:03 »

köszi az infót, akkor majd alánézek. nehéz újrailleszteni?szintjelző hibájához valami ötlet?
köszönöm mégegyszer a segítséget
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2009.12.02 szerda, 12:43:39 »

köszi az infót, akkor majd alánézek. nehéz újrailleszteni?szintjelző hibájához valami ötlet?
köszönöm mégegyszer a segítséget

Ha nem boldogulsz vele, nekem van komplett tankom kombihoz.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2009.12.02 szerda, 12:56:17 »

időközben sikerült a többlet olajat kiszedni a kocsiból , mivel nem akartam így használni így cső + fecskendővel oldottam meg

Mindenkinek köszi a tanácsokat worship

 taps
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 11:39:58 »

Sziasztok!

Szorul a gázpedálom. Régebben vki leírta, h hogyan kell szétszedni  és wd40ezni a bowdent és a jobb első fényszóró mögötti TCS-t és ott mire kell vigyázni, h ne essen le vmi, de már nem emléxem pontosan. Tudna vki segíteni?
köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2009.12.04 péntek, 07:51:10 »

Nem veszem nyugodtan azóta mióta csinálja keresem az okát, de nem találom, csak azért írtam, hogy én a vez. szíjat kizárnám mert felbakoltam leszedtem burkolatot és beindítva láttam, hogy pont középen jár a jel. Én most a hosszbordásszíj vezetőgörgőjére gyanakszok....
Ma reggel újra meghallgattam a csattogást...ha adok egy pici gázt, akkor gyorsul az üteme, majd visszaáll, ha leveszem. Ha nagyobb gázt adok, kb. 1500-as fordulatnál már nem hallani. Én ezek alapján valami szíjra gyanakodnék, de hátha itt valaki tud még mondani valamit.
Köszi!
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2009.12.04 péntek, 07:52:05 »

Sziasztok!

Szorul a gázpedálom. Régebben vki leírta, h hogyan kell szétszedni  és wd40ezni a bowdent és a jobb első fényszóró mögötti TCS-t és ott mire kell vigyázni, h ne essen le vmi, de már nem emléxem pontosan. Tudna vki segíteni?
köszi
Isu
Szia!
Anno nekem is volt hasonló gondom, nem tudom mit jelent nálad az, hogy szorul. Mi a szerelőnél a pillangószelepnél néztük meg és ott volt a baj.
 wave
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2009.12.04 péntek, 09:47:05 »

Szia!
Anno nekem is volt hasonló gondom, nem tudom mit jelent nálad az, hogy szorul. Mi a szerelőnél a pillangószelepnél néztük meg és ott volt a baj.
 wave

Szia!

Annyit jelent, h lassan olyan erővel kell nyomni a gázpedált , mint más autóban a féket. Cry
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2009.12.04 péntek, 09:51:43 »

Szia!

Annyit jelent, h lassan olyan erővel kell nyomni a gázpedált , mint más autóban a féket. Cry
Akkor az más lesz, nekem csak leragadt egy picit, de ha lenyomtam olyan volt, mint a vaj.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2009.12.04 péntek, 10:11:32 »

Nem veszem nyugodtan azóta mióta csinálja keresem az okát, de nem találom, csak azért írtam, hogy én a vez. szíjat kizárnám mert felbakoltam leszedtem burkolatot és beindítva láttam, hogy pont középen jár a jel. Én most a hosszbordásszíj vezetőgörgőjére gyanakszok....
Szia Novy!

Nekem ugyanez volt 2004-ben. Egy "szerelő" ki akarta cserélni a hidrotőkéket, de a nagy Ford találkozón egy klubtárs mutatta meg a tutit. (már nem emléxem a nevére, de  nagy tuningmester volt és fekete MKI-ese volt és talán erzsébeti...  Roll Eyes
A hidro tökeim azóta is ugyanazok! Viszont klubtárs leszedte a vez.mű szíjat takaró tetőt és járó hideg motornál (amikor csattogott)azt a műanyag deklit ami még takarja a szíjat alul, azt elfeszítette és egyből megszűnt a csattogás. Utána kompletten cseréltettem vezműszíjat görgőkkel és azóta nincs vele gond. A jelenség pedig attól volt , h a szíj meg volt nyúlva. Hidegen egy kicsit beleng és az üti a vezműszíjat takaró deklit. Ahogy melegszik ott a környéken minden, tágulnak a cuccok, úgy feszül a szíj is és megszűnik a csattogás.

Azt hiszem azt írtad , h cserélték már a vezműszíjat. Nos akkor agy mégsem cserélték vagy nem kompletten ahogy kell vagy nem jó a szíj.
Szerintem.

üdv.
Isu






Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2009.12.04 péntek, 10:41:32 »

Ma reggel újra meghallgattam a csattogást...ha adok egy pici gázt, akkor gyorsul az üteme, majd visszaáll, ha leveszem. Ha nagyobb gázt adok, kb. 1500-as fordulatnál már nem hallani. Én ezek alapján valami szíjra gyanakodnék, de hátha itt valaki tud még mondani valamit.
Köszi!

Én nem sokkal ezelőtt már megírtam hogy erre az én tippem a vezérműszíj!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2009.12.04 péntek, 10:46:19 »

Sziasztok!

Szorul a gázpedálom. Régebben vki leírta, h hogyan kell szétszedni  és wd40ezni a bowdent és a jobb első fényszóró mögötti TCS-t és ott mire kell vigyázni, h ne essen le vmi, de már nem emléxem pontosan. Tudna vki segíteni?
köszi
Isu

Szerintem kezdd azzal hogy kösd le meg szét  a bovdent és próbálgasd végig hogy melyik szakaszon szorulhat mert az is lehet hogy ki van szálasodva valahol! Ez ingyen van és nem tudsz elrontani semmit! Vagy menj elgy minitalira és ott a srácok pikkpakk megmondják hogy mi a baja sőt ha ledulálod valakivel akkor még egy csere is belefér persze ha valaki nem öltönyben lesz ott!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2009.12.04 péntek, 10:53:13 »

Én nem sokkal ezelőtt már megírtam hogy erre az én tippem a vezérműszíj!  szomoru1
Lesz is csere hamarosan... Wink
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2009.12.04 péntek, 11:01:34 »

Lesz is csere hamarosan... Wink

Akkor a cseréig nem érdemes tovább nyomozgatni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2009.12.04 péntek, 12:48:53 »

Szereztem gyári MK II telefontartó konzolt. Ha lesz érkezésem ma felszerelem. Ha van igény, csinálok róla képeket és megosztom. Szerintem faja lesz. vigyor3
Naplózva
SeNsAtIoN21
Vendég
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2009.12.04 péntek, 15:42:01 »

Én nem sokkal ezelőtt már megírtam hogy erre az én tippem a vezérműszíj!  szomoru1

Hali!

Nekem is ez a szitu lépett fel....a következő...valószínű,hogy a hosszbordás szíj vezető vagy feszítő görgő csapágyas....vagy nekem az volt először,h a motortartóbak eltörött(de az nagy fordulaton is hallatszott)...vagy legrosszabb esetben vezérműszíj.De szerintem a hosszbordásszíj vezető vagy feszítő görgő...Most nekem is kattog valamelyik.De kizárásos alapon a feszítő görgő,mert a vezető görgőt nemrég cseréltem...
A feszítő görgőt lent találod a generátor alatt.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2009.12.04 péntek, 16:51:59 »

Én magam cseréltem a szíjat és megszámoltam a fogakat többször is, cseréltem a két vezetőgörgőt, és az autómata feszítőt is. Nem hinném, hogy a szíj adhatja, mivel beindított motornál a jelen mozog pontosan a feszítő. Viszont ma ránéztem a hosszbordásszíj vezetőgörgőjére, és kicsit üt ahogy forog, járó motornál fújtam a görgő közepéhez WD40-et, ( jó találmány ez a hosszú fúvókás megoldása a WD-nek ) és sokat javult a hangja hidegen.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:05:59 »

Szereztem gyári MK II telefontartó konzolt. Ha lesz érkezésem ma felszerelem. Ha van igény, csinálok róla képeket és megosztom. Szerintem faja lesz. vigyor3

Én megnézném majd hogy milyen lett!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:08:17 »

Én magam cseréltem a szíjat és megszámoltam a fogakat többször is, cseréltem a két vezetőgörgőt, és az autómata feszítőt is. Nem hinném, hogy a szíj adhatja, mivel beindított motornál a jelen mozog pontosan a feszítő. Viszont ma ránéztem a hosszbordásszíj vezetőgörgőjére, és kicsit üt ahogy forog, járó motornál fújtam a görgő közepéhez WD40-et, ( jó találmány ez a hosszú fúvókás megoldása a WD-nek ) és sokat javult a hangja hidegen.

Itt mindenkinek igaza van csak azt felejtitek el hogy nagyon nem mindegy hogy kopog vagy kattog és hogy hidegen vagy melegen is és fordulaton is vagy csak alapjáraton mert ezek más-más hibára utalhatnak!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:10:15 »

Én megnézném majd hogy milyen lett!  taps

Nem rossz, nekem benne volt, mikor vette a kocsit, Viszont a probléma az, hogy a rádió mellé teszed. és szétfeszíti az anyagot. én levettem már 2 éve, de a mai napig látni kicsit, hogy ott volt az a fém,
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:13:06 »

Itt mindenkinek igaza van csak azt felejtitek el hogy nagyon nem mindegy hogy kopog vagy kattog és hogy hidegen vagy melegen is és fordulaton is vagy csak alapjáraton mert ezek más-más hibára utalhatnak!  szomoru1

Te a vezérműszíjra vonatkozóan milyen motorállapotra, és hangara gondoltál? ( Csakhogy, ha tényleg az lenne valakinek a hiba, akkor tiszta legyen )
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:19:16 »

Nem rossz, nekem benne volt, mikor vette a kocsit, Viszont a probléma az, hogy a rádió mellé teszed. és szétfeszíti az anyagot. én levettem már 2 éve, de a mai napig látni kicsit, hogy ott volt az a fém,

Igen szerintem az enyémben is lehetett valamikor mert mintha nekem is ott lenne a nyoma!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:23:27 »

Te a vezérműszíjra vonatkozóan milyen motorállapotra, és hangara gondoltál? ( Csakhogy, ha tényleg az lenne valakinek a hiba, akkor tiszta legyen )

Amikor az enyémnek ez volt a baja akkor kopogott mint a rossz diesel és csak hidegen csinálta!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:35:21 »

Amikor az enyémnek ez volt a baja akkor kopogott mint a rossz diesel és csak hidegen csinálta!  szomoru1

Mi volt pontosan a baj szíj vagy valamelyik vezető, esetleg feszítőgörgő, ha emlékszel még rá?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:56:07 »

Mi volt pontosan a baj szíj vagy valamelyik vezető, esetleg feszítőgörgő, ha emlékszel még rá?

Ezt sajnos nem tudom neked megmondani mert előtte vettem az autót és mi mindent kicseréltünk! A szíjakat, a görgőket, a szűrőket és az olajokat is! De általában a szíj szokott megnyúlni és emiatt kopog! Ha valamelyik görgő kukás akkor annak más hangja van és azt nem csak hidegen lehet hallani és az fordulatszámfüggő is! De ezeknek a szíjaknak elég sok km a csereperiódusuk ezért nem érdemes szórakozni velük hanem egyben mindent kicserélni a régit meg a kukába! De ha nem akarod egyben cserélni a cuccokat mert drága akkor is mindenképpen kezdd a szíjjal és majd meglátod hogy elhallgat-e! Mondjuk erre is elég jó esélyed van de én akkor is a komplett cserét javaslom!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2009.12.04 péntek, 21:31:48 »

Nem rossz, nekem benne volt, mikor vette a kocsit, Viszont a probléma az, hogy a rádió mellé teszed. és szétfeszíti az anyagot. én levettem már 2 éve, de a mai napig látni kicsit, hogy ott volt az a fém,

Érdekes amit írsz, mert nekem nem volt hozzá fém alkatrész, hanem bőrözött műanyag az egész és a rádiónál pontosan passzol a résbe a klímakeret és a műszerfal közé, nem feszít semmit. Tuti, hogy neked gyári volt? Vagy nekem hiányzik valami a szettből?

Ihun vannak a képek. Sokminden nem látszik,mert hirtelen este lett, de ha már egyszer megígértem és érdeklődés is van...







« Utoljára szerkesztve: 2009.12.04 péntek, 21:36:36 írta takee » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2009.12.04 péntek, 21:37:30 »

Na elmész ám te a jelszavaddal meg a regisztrációddal tudod hová!!!  gun
 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3 beka3

Bocsesz, csocsesz, javítottam. integet2 pias
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2009.12.04 péntek, 21:44:10 »

Bocsesz, csocsesz, javítottam. integet2 pias

Akkor én meg töröltem az előzőt!  worship
Azé remélem karira vakut kapol me kéne!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2009.12.04 péntek, 22:12:33 »

Akkor én meg töröltem az előzőt!  worship
Azé remélem karira vakut kapol me kéne!  hehe

Ja gagyifone, nincs benne vaku. Ahhoz meg lusta vagyok, hogy elővegyem a fényképezőgépet. hehe
Ahhoz meg végképp, hogy kivegyem a tartóból a másik telót, amin vaku is van.  laugh

Na majd holnap nekifutok újra....
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2009.12.04 péntek, 22:17:21 »




Jó kérdés, hogy gyári volt-e vagy sem, habár nem tűnt utólagosnak. de elméletileg a klímakeret műanyagja és a műszerfal között nincs semmi távolság. Szóval, ha a kettő közé beteszel akár egy vékony fémet is, feszíti. Gondolom nálam meg az a 10 év, míg benne volt, megtette a hatását  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.04 péntek, 22:28:06 írta Zseby » Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2009.12.05 szombat, 10:00:01 »

Érdekes amit írsz, mert nekem nem volt hozzá fém alkatrész, hanem bőrözött műanyag az egész és a rádiónál pontosan passzol a résbe a klímakeret és a műszerfal közé, nem feszít semmit. Tuti, hogy neked gyári volt? Vagy nekem hiányzik valami a szettből?

Ihun vannak a képek. Sokminden nem látszik,mert hirtelen este lett, de ha már egyszer megígértem és érdeklődés is van...
220V-os csatlakozó is volt hozzá?  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2009.12.05 szombat, 10:20:30 »

220V-os csatlakozó is volt hozzá?  vigyor3

Viccelsz? akkora telóhoz, mint ami a képen van minimum egy kis agregát a csomiba és hagy szóljon a 380V  nyes nyes
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.