Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:37:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745836 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11600 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 18:47:10 »

Én Ford 5W-30 at használok az a gyári előírás, szerintem mindenki azt fogja javasolni neked, mármint a viszkozitást illetően.

Én is az 5/30-ast ajánlom neked! Én gyárit szoktam bele tenni de amúgy a gyári Ford-olaj az BP-olaj!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11601 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 18:51:22 »

Pontosítok a témán: valamely gyártó termékét preferálja valaki, vagy inkább Ford v. Motorcraft? Esetleg ez nem érdekes, csak a szabvány megfelelőség legyen meg a viszkozitáson kívül.

Most látom hogy van itt a szekrény alján egy olajos kanna ami gyári Fordos olajat tartalmazott, olyat amit én is használok a gépembe! Ha gondolod dobok fel képet neked róla!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11602 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 19:44:47 »

Ott a pont.  Wink Mindenképp gyári olajat 5W-30. wave

Én azon csodálkoztam, hogy a minap vettem szíjakat, gyertyát, szűrőket, stb. Kérdik a Fordnál, hogy milyen kell? Mondom, hogy 5W-30. Mert ő arra gondolt ( tényleg segítő szándékkal) , hogy a több, mint 300.000 km-t futottakba inkább már 10W-40 -t tesznek,mert azoknak már kopottabb, kattogósabb a motorja. Mondtam, hogy a kocsimnak semmi baja, úgyhogy jöhet az 5W-30  eplus2 eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11603 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 20:21:03 »

Én azon csodálkoztam, hogy a minap vettem szíjakat, gyertyát, szűrőket, stb. Kérdik a Fordnál, hogy milyen kell? Mondom, hogy 5W-30. Mert ő arra gondolt ( tényleg segítő szándékkal) , hogy a több, mint 300.000 km-t futottakba inkább már 10W-40 -t tesznek,mert azoknak már kopottabb, kattogósabb a motorja. Mondtam, hogy a kocsimnak semmi baja, úgyhogy jöhet az 5W-30  eplus2 eplus2
Ezt én is tapasztaltam olaj vásárláskor, de én is az 5w30-at tettem, a mutató szerinti 180e-s olajcserérénél az autóba.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11604 Dátum: 2010.01.05 kedd, 08:47:40 »

Szio!
Milyen mondod van? MKII azt latom, de melyik kivitel, nekem van egy MKI turnierem, abban az elsö kettö ultetörugot kiszedtem, mert a v6-os olajtekno 64000Ft volt, ja mind a 4-szer...... a hatsokat viszont benthagytam, nagyon dögösen neztek ki! BUEK neked!

Ui: ezek a rugok megvannak, ha neked jok....!
Szia

Én akarok venni ültetőrugót, viszont nekem is Mk2-m van, gondolom ahhoz ez nem jó!?  szomoru1
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #11605 Dátum: 2010.01.05 kedd, 09:28:19 »

Én azon csodálkoztam, hogy a minap vettem szíjakat, gyertyát, szűrőket, stb. Kérdik a Fordnál, hogy milyen kell? Mondom, hogy 5W-30. Mert ő arra gondolt ( tényleg segítő szándékkal) , hogy a több, mint 300.000 km-t futottakba inkább már 10W-40 -t tesznek,mert azoknak már kopottabb, kattogósabb a motorja. Mondtam, hogy a kocsimnak semmi baja, úgyhogy jöhet az 5W-30  eplus2 eplus2

Én most is 10W40-t használok. Nem tudom, hogy mennyire kopott a motor, de gondolom ártani nem ár és fél évente az a minimális különbség nem igazán szempont...
(kezd kicsit sok lenni már a "nem szempont" Smiley lassan egy vagyon lesz, amit elköltök az autóra Sad ).
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11606 Dátum: 2010.01.05 kedd, 09:38:35 »

lassan egy vagyon lesz, amit elköltök az autóra Sad  
- ez nem szempont... vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11607 Dátum: 2010.01.05 kedd, 09:57:15 »

Én most is 10W40-t használok. Nem tudom, hogy mennyire kopott a motor, de gondolom ártani nem ár és fél évente az a minimális különbség nem igazán szempont...
(kezd kicsit sok lenni már a "nem szempont" Smiley lassan egy vagyon lesz, amit elköltök az autóra Sad ).

Érdekes dolog ez az olaj kérdés.

Most megint csak mk4-el tudok példálozni. a Dízel motorok pug motorok(nagyon sok alkatrész ugyanaz), és érdekes módon a pug-nál más viszkozitású olajat javasolnak, mint a Fordnál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #11608 Dátum: 2010.01.05 kedd, 09:57:21 »

- ez nem szempont... vigyor3

Szerintem sem, ha autóról van szó Smiley
A ruháim lassan leszakadnak rólam, de a kocsi az szent és sérthetetlen Cheesy
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #11609 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:18:41 »

Én most is 10W40-t használok...

De neked TD-d van, abba eredetileg is az valo. Wink
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #11610 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:47:51 »

De neked TD-d van, abba eredetileg is az valo. Wink

Akkor mindent értek Smiley
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11611 Dátum: 2010.01.05 kedd, 15:54:19 »

Most látom hogy van itt a szekrény alján egy olajos kanna ami gyári Fordos olajat tartalmazott, olyat amit én is használok a gépembe! Ha gondolod dobok fel képet neked róla!  wave

Oké ha nem gond érdekelne.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11612 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:12:30 »

Oké ha nem gond érdekelne.

Rendben mindjárt csinálok róla képeket csak ki kell szednem a fényképezőt a hó alól ugyanis a Mondi kesztyűtartójában van!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11613 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:46:21 »

Oké ha nem gond érdekelne.

Parancsolj a képek az olajról:

http://kepfeltoltes.hu/view/100105/P1050002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100105/P1050003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100105/P1050005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 wave wave wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11614 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:22:51 »

Érdekes dolog ez az olaj kérdés.

Most megint csak mk4-el tudok példálozni. a Dízel motorok pug motorok(nagyon sok alkatrész ugyanaz), és érdekes módon a pug-nál más viszkozitású olajat javasolnak, mint a Fordnál.

A PSA-nál mit javasolnak bele?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11615 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:35:20 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A téma OFF, mert a Nővérem B Corsájáról van szó, de miután átalános benzimotoros a probléma ezért kérdezek itt, hátha van vkinek okos ötlete, és az Opel fórumon meg nem vagyok járatos.
Az autó "B" Corsa,1993, Motor: 1,2 benzines, hagyományos 1 trafó+elosztós gyújtás, porlasztós vagy befecskendezős-e nemtudom
Jelenség: hengerek kihagynak, valszeg a gyűjtás rakoncátlankodik. Jellemzően hidegben, jellemzően karácsony környékén, ennek azért van jelentősége, mert a Nővérem ilyenkor nem használja(tanár, suliszünet, hideg van), és merül az akksi, egyébknt meg napi 3-5 km-t megy, szóval az akku nem töltődik normálisan vissza, és ez ilyenkor kumulálódik annyira, hogy ki kell venni az akksit rátölteni. A gyújtáskábeleket, elosztófedelet, gyertyát, ilynetájt szoktam kiszedni, pucolni, WD40-el ápolni, a próbakör alatt mindig tuti, utána általában mindig lagzik a gyújtás, azaz kihagy egy henger.
Megnézte egy autószerelő ismerős, nem opel specifiikus, véleménye szerint a rotor végén lévő rugós érintkező a ludas, meg az elosztófedél, cseréljük jó lesz. Nem jutottunk el odáig, viszont közben tegnapelőtt lemerült annyira az akksi, hogy nem idnult be az autó, hát kivettem, töltöttem, másnap ment a Nővérem vele, és láss csodát fullra töltött akksival suhant a verda minden gond nélkül.
Kérdése: elképzelhető szerintetek, hogy az alacsony töltötségű akksi, kevés energiát biztosít a gyújtáshoz?
Azzal tisztában vagyok, hogy ha már jár a motor, és a generátor elég áramot ad, akkor az akksi tulképp kikapcsolható a rendszerből, tehát semmi szerepe nincs.
Ötlet, megoldás vkinek?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11616 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:54:00 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A téma OFF, mert a Nővérem B Corsájáról van szó, de miután átalános benzimotoros a probléma ezért kérdezek itt, hátha van vkinek okos ötlete, és az Opel fórumon meg nem vagyok járatos.
Az autó "B" Corsa,1993, Motor: 1,2 benzines, hagyományos 1 trafó+elosztós gyújtás, porlasztós vagy befecskendezős-e nemtudom
Jelenség: hengerek kihagynak, valszeg a gyűjtás rakoncátlankodik. Jellemzően hidegben, jellemzően karácsony környékén, ennek azért van jelentősége, mert a Nővérem ilyenkor nem használja(tanár, suliszünet, hideg van), és merül az akksi, egyébknt meg napi 3-5 km-t megy, szóval az akku nem töltődik normálisan vissza, és ez ilyenkor kumulálódik annyira, hogy ki kell venni az akksit rátölteni. A gyújtáskábeleket, elosztófedelet, gyertyát, ilynetájt szoktam kiszedni, pucolni, WD40-el ápolni, a próbakör alatt mindig tuti, utána általában mindig lagzik a gyújtás, azaz kihagy egy henger.
Megnézte egy autószerelő ismerős, nem opel specifiikus, véleménye szerint a rotor végén lévő rugós érintkező a ludas, meg az elosztófedél, cseréljük jó lesz. Nem jutottunk el odáig, viszont közben tegnapelőtt lemerült annyira az akksi, hogy nem idnult be az autó, hát kivettem, töltöttem, másnap ment a Nővérem vele, és láss csodát fullra töltött akksival suhant a verda minden gond nélkül.
Kérdése: elképzelhető szerintetek, hogy az alacsony töltötségű akksi, kevés energiát biztosít a gyújtáshoz?
Azzal tisztában vagyok, hogy ha már jár a motor, és a generátor elég áramot ad, akkor az akksi tulképp kikapcsolható a rendszerből, tehát semmi szerepe nincs.
Ötlet, megoldás vkinek?
Üdv

A régi Fordoknál a gyújtáselosztó oldalán vagy környékén volt egy jeladó és az csinált ilyeneket! Az Escortommal anno én is jártam egyszer így ezzel a jeladóval hogy egy bizonyos hőmérséklettartományban rosszalkodott! Ha hidegebb vagy melegebb volt éppen akkor meg semmi baja sem volt! Lett pár ősz hajszálam mire rájöttem hogy az csinálja!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11617 Dátum: 2010.01.05 kedd, 20:55:16 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A téma OFF, mert a Nővérem B Corsájáról van szó, de miután átalános benzimotoros a probléma ezért kérdezek itt, hátha van vkinek okos ötlete, és az Opel fórumon meg nem vagyok járatos.
Az autó "B" Corsa,1993, Motor: 1,2 benzines, hagyományos 1 trafó+elosztós gyújtás, porlasztós vagy befecskendezős-e nemtudom
Jelenség: hengerek kihagynak, valszeg a gyűjtás rakoncátlankodik. Jellemzően hidegben, jellemzően karácsony környékén, ennek azért van jelentősége, mert a Nővérem ilyenkor nem használja(tanár, suliszünet, hideg van), és merül az akksi, egyébknt meg napi 3-5 km-t megy, szóval az akku nem töltődik normálisan vissza, és ez ilyenkor kumulálódik annyira, hogy ki kell venni az akksit rátölteni. A gyújtáskábeleket, elosztófedelet, gyertyát, ilynetájt szoktam kiszedni, pucolni, WD40-el ápolni, a próbakör alatt mindig tuti, utána általában mindig lagzik a gyújtás, azaz kihagy egy henger.
Megnézte egy autószerelő ismerős, nem opel specifiikus, véleménye szerint a rotor végén lévő rugós érintkező a ludas, meg az elosztófedél, cseréljük jó lesz. Nem jutottunk el odáig, viszont közben tegnapelőtt lemerült annyira az akksi, hogy nem idnult be az autó, hát kivettem, töltöttem, másnap ment a Nővérem vele, és láss csodát fullra töltött akksival suhant a verda minden gond nélkül.
Kérdése: elképzelhető szerintetek, hogy az alacsony töltötségű akksi, kevés energiát biztosít a gyújtáshoz?
Azzal tisztában vagyok, hogy ha már jár a motor, és a generátor elég áramot ad, akkor az akksi tulképp kikapcsolható a rendszerből, tehát semmi szerepe nincs.
Ötlet, megoldás vkinek?
Üdv

Ötletem az van: tedd át az off topicba, valszeg ott többen olvassák, talán lesz javaslat is. Ezt csak MK II tulajok olvassák, így leszűkíted a kört. Szerintem. (csak segíteni akartam wave)
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11618 Dátum: 2010.01.05 kedd, 21:19:21 »


Köszönöm! Valami ilyesmi kéne. Gondolom ez szintetikus - se német, se francia nyelven nem tudtam kivenni.
A kéz.könyvben is ilyesmi van. Bár az még egy korábbi - WSS-M2C912-A1 - szabvánnyal számol, de ezeket állandóan frissítik, az újabb pedig itt általában jobb is.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11619 Dátum: 2010.01.05 kedd, 22:00:38 »

Köszönöm! Valami ilyesmi kéne. Gondolom ez szintetikus - se német, se francia nyelven nem tudtam kivenni.
A kéz.könyvben is ilyesmi van. Bár az még egy korábbi - WSS-M2C912-A1 - szabvánnyal számol, de ezeket állandóan frissítik, az újabb pedig itt általában jobb is.

Na akkor egy gyors továbbképzés! A legegyszerűbb ha ezt megjegyzed: API
Ez egy szabványfajta ami kategorizálja az olajokat!
Az API után két betű egy perjel és még két betű szokott lenni (??/??)!
A két-két betű első betűje jelöli hogy benzines vagy diesel a második pedig a teljesítményszintet!
A benzines jele az "S" a diesel jele pedig a "C" Betű! Tehát az univerzális olajnál ami mindkét motortípushoz jó ez így néz ki: API C?/S?
A második betű jelöli a teljesítményszintet és minél messzebb van az ABC-ben az A-tól annál magasabb a teljesítményszintje tehát annál jobb minőségű az olaj! Azt hiszem hogy J betűtől már félszintetikusnak számít az olaj!
Ennél egyszerűbben sajnos nem tudtam leírni de remélem így is érthető volt! Amit lefényképeztem az egy API SL-es olaj tehát benzineshez való (S)és igen nagyon jó minőségű(L)! A többit már nem kell tudnia senkinek csak ennyit és máris tud válogatni az olajok között hogy melyik kell és melyik jó neki az autójába! Ennyi!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11620 Dátum: 2010.01.08 péntek, 08:16:37 »

Sziasztok.

A kipörgésgátlóval van egy kis problémám. Hogy lehet az, hogy ha ki van kapcsolva, akkor is működésbe lép???  Huh?
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #11621 Dátum: 2010.01.08 péntek, 12:43:46 »

Sziasztok.

A kipörgésgátlóval van egy kis problémám. Hogy lehet az, hogy ha ki van kapcsolva, akkor is működésbe lép???  Huh?
én ha kikapcsolom akkor nem működik, nem reagál egyáltalán.(mk2)
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11622 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:04:14 »

én ha kikapcsolom akkor nem működik, nem reagál egyáltalán.(mk2)

És a műszerfalon sem villog, mikor ki van kapcsolva?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11623 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:12:22 »

És a műszerfalon sem villog, mikor ki van kapcsolva?

Nálam ha ki van kapcsolva az ASR akkor a kikapcsológomb is folyamatosan világít és a műszerfalon a visszajelző is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11624 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:14:29 »

Kérdés:

Az MK1 és az MK2 hátsó lengőkar az megegyezik vagy van köztük valami különbség?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11625 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:21:55 »

Nálam ha ki van kapcsolva az ASR akkor a kikapcsológomb is folyamatosan világít és a műszerfalon a visszajelző is!
Én ha kikapcsolom, akkor a gomb nem világít, ha bekapcsolom, akkor igen.
Viszont a műszerfalon a visszajelző lámpa mindkét esetben dolgozik, feltéve persze ha olyanok az útviszonyok is.
Csak k**vára idegesítő tud lenni, mikor nem akarom használni, és úgy is megy... rinya
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11626 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:24:20 »

Én ha kikapcsolom, akkor a gomb nem világít, ha bekapcsolom, akkor igen.
Viszont a műszerfalon a visszajelző lámpa mindkét esetben dolgozik, feltéve persze ha olyanok az útviszonyok is.
Csak k**vára idegesítő tud lenni, mikor nem akarom használni, és úgy is megy... rinya

Akkor ott valami varázslás lesz!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11627 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:24:46 »

Én ha kikapcsolom, akkor a gomb nem világít, ha bekapcsolom, akkor igen.
Viszont a műszerfalon a visszajelző lámpa mindkét esetben dolgozik, feltéve persze ha olyanok az útviszonyok is.
Csak k**vára idegesítő tud lenni, mikor nem akarom használni, és úgy is megy... rinya

pedig úgy kell működnie, ahogy Spanner leírta. Az a visszjelző az ABS működése közben is villoghat, amit nem lehet kikapcsolni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #11628 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:27:32 »

Én ha kikapcsolom, akkor a gomb nem világít, ha bekapcsolom, akkor igen.
Viszont a műszerfalon a visszajelző lámpa mindkét esetben dolgozik, feltéve persze ha olyanok az útviszonyok is.
Csak k**vára idegesítő tud lenni, mikor nem akarom használni, és úgy is megy... rinya
nekem alapból be van kapcsolva vagyis nem világít semmi csak ha működésbe lép, ha kikapcsolom akkor a gomb is meg a visszajelző is világít
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11629 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:33:00 »

Aki szerelt már be utólagosan tolatóradart kérdezném hogy kellet hozzá dőlésszög beállító álátét?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11630 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:34:58 »

pedig úgy kell működnie, ahogy Spanner leírta. Az a visszjelző az ABS működése közben is villoghat, amit nem lehet kikapcsolni...

Igen ha be van kapcsolva és valami miatt dolgozik az ASR akkor a visszajelző is és a kapcsoló is villog!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11631 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:36:27 »

Aki szerelt már be utólagosan tolatóradart kérdezném hogy kellet hozzá dőlésszög beállító álátét?

Az enyémben a gyári ledes van és a hátsó lökhárítóban van négy szenzor vízszintesen és ennyi!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #11632 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:45:55 »

Aki szerelt már be utólagosan tolatóradart kérdezném hogy kellet hozzá dőlésszög beállító álátét?
Attól függ, hova szereled a szenzorokat. De manapság már benne vannak a szett-ben az alátétek is.
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11633 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:47:13 »

Igen ha be van kapcsolva és valami miatt dolgozik az ASR akkor a visszajelző is és a kapcsoló is villog!
Spanner te jössz ma talira? Mert akkor lehet, hogy egyszerűbb lenne ha látnád mit csinál  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11634 Dátum: 2010.01.08 péntek, 14:01:17 »

Spanner te jössz ma talira? Mert akkor lehet, hogy egyszerűbb lenne ha látnád mit csinál  vigyor3

Baranya megyéből nem hiszem hogy felmegyek!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11635 Dátum: 2010.01.08 péntek, 14:37:55 »

Kérdés:

Az MK1 és az MK2 hátsó lengőkar az megegyezik vagy van köztük valami különbség?

Szia!

Sajnos hátsóban nem tudok segíteni, de az elsők biztos, hogy különböznek mk1 és mk2 esetén, mert más méretű szilent való bele.
(Egyébként felmegy az mk1 lengőkar az mk2-re, csak hozzá való szilent is kell Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11636 Dátum: 2010.01.08 péntek, 14:45:34 »

Baranya megyéből nem hiszem hogy felmegyek!  szomoru1
Na ezt mondjuk megértem  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11637 Dátum: 2010.01.08 péntek, 14:46:06 »

Szia!

Sajnos hátsóban nem tudok segíteni, de az elsők biztos, hogy különböznek mk1 és mk2 esetén, mert más méretű szilent való bele.
(Egyébként felmegy az mk1 lengőkar az mk2-re, csak hozzá való szilent is kell Smiley

Szia!
Már Fusim mester segített köszi!  worship
Az elejét tudtam hogy nem egyforma!
Amúgy megerősítették hogy az MK1 és az MK2 hátsó "hídja" ugyanaz!  wave
Ja és állítható is amit eddig én sem tudtam!   taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11638 Dátum: 2010.01.08 péntek, 14:46:41 »

Na ezt mondjuk megértem  vigyor3

Te egy áldott jóember vagy!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #11639 Dátum: 2010.01.08 péntek, 15:21:53 »

Te egy áldott jóember vagy!  worship
angel
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11640 Dátum: 2010.01.08 péntek, 19:48:58 »

Aki szerelt már be utólagosan tolatóradart kérdezném hogy kellet hozzá dőlésszög beállító álátét?
Én kombiba tettem, és nem tettem semmilyen alátétet, nem is volt az én szettmben. Eddig jól működik. Ez az esős, havas, szutykos idő tréfálgatja csak az érzékelőt, de ezt nagyjából sokan előre jósolták a 10e Ftos utólagos kategóriában. Egyébként jól műküdik, szeretem.
A 4 szenzor helyzetét lődd be jól, hogy az oldalalsó teret is jól érzékelje. Én egy kicsit belülre tettem, így ha sarokkal haladok vmi tereptárgy felé, akkor ésszel kell menni, különben ráfuthatok. Ha gondolod lemérem nekem hova került.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11641 Dátum: 2010.01.09 szombat, 23:50:43 »

Sziasztok!!!!

Olyan furcsaságra figyeltem fel, hogy lámpánál induláskor egyáltalán nem reagált a gáz. Először azt hittem lefulladt, de alapjáraton gurultam, míg én tökig nyomtam a gázt. Gyorsan újraindítottam, és utána is. KB 10 másodperc múlva észhez tért, és azóta jó. Bowdenes a gáz, ezért nem értem. Viszont emiatt nem törték rommá a kocsimat. Sorelső voltam ( egyedül álltam ) és egy parasztnak nem számított a piros lámpa, és előttem 2 méterre ment el. Szóval megmentett az autóm  wow1 wow1 wow1

De mitől nem reagálhatott gázadásra?
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11642 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 00:38:21 »

Én kombiba tettem, és nem tettem semmilyen alátétet, nem is volt az én szettmben. Eddig jól működik. Ez az esős, havas, szutykos idő tréfálgatja csak az érzékelőt, de ezt nagyjából sokan előre jósolták a 10e Ftos utólagos kategóriában. Egyébként jól műküdik, szeretem.
A 4 szenzor helyzetét lődd be jól, hogy az oldalalsó teret is jól érzékelje. Én egy kicsit belülre tettem, így ha sarokkal haladok vmi tereptárgy felé, akkor ésszel kell menni, különben ráfuthatok. Ha gondolod lemérem nekem hova került.
Üdv

Bár nekem nem kombi van de örülnék neki Smiley
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #11643 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 14:58:37 »

Sziasztok!!!!

Olyan furcsaságra figyeltem fel, hogy lámpánál induláskor egyáltalán nem reagált a gáz. Először azt hittem lefulladt, de alapjáraton gurultam, míg én tökig nyomtam a gázt. Gyorsan újraindítottam, és utána is. KB 10 másodperc múlva észhez tért, és azóta jó. Bowdenes a gáz, ezért nem értem. Viszont emiatt nem törték rommá a kocsimat. Sorelső voltam ( egyedül álltam ) és egy parasztnak nem számított a piros lámpa, és előttem 2 méterre ment el. Szóval megmentett az autóm  wow1 wow1 wow1

De mitől nem reagálhatott gázadásra?


A folytószelep állásérzékelő hiba lehet.Ha az rendetlenkedik akkor az ECU nem tudja h lenyomtad a gázt,ezért nem ad benzint,stb....stb
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11644 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 15:42:44 »

Szóval megmentett az autóm  wow1 wow1 wow1

Ezt hívják passzív biztonságnak?  Wink Jó, hogy így megúsztad.  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11645 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:09:52 »

A folytószelep állásérzékelő hiba lehet.Ha az rendetlenkedik akkor az ECU nem tudja h lenyomtad a gázt,ezért nem ad benzint,stb....stb

Megnézzük  worship, de előbb szedem le a jobb féltengelyt harangszakadás miatt, amiből már az egyik csapágy kifigyelt  rinya rinya rinya
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11646 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:12:17 »

Bár nekem nem kombi van de örülnék neki Smiley
Hétfőn megmérem, referálok.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #11647 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:55:36 »

Kérdés:

Az MK1 és az MK2 hátsó lengőkar az megegyezik vagy van köztük valami különbség?
Hali!
Az én szerelőm annyit mondott, hogy a két lengőkar ugyanaz, viszont a szilenteknek kialakított lukak mérete más. Ha lengőkart cserélsz, akkor tedd be az mki-be nyugodtan az mk2-es lengőkarokat és a ketteshez tartozó szilenteket. Sok taxis is ezt csinálja, mert a kettesnek a szilentjei sokkal jobbak, mint az egyes szilentjei!
Naplózva

MK-II V6
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11648 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 00:48:04 »

Hali!
Az én szerelőm annyit mondott, hogy a két lengőkar ugyanaz, viszont a szilenteknek kialakított lukak mérete más. Ha lengőkart cserélsz, akkor tedd be az mki-be nyugodtan az mk2-es lengőkarokat és a ketteshez tartozó szilenteket. Sok taxis is ezt csinálja, mert a kettesnek a szilentjei sokkal jobbak, mint az egyes szilentjei!

Köszönöm az infót és a választ!  worship
Amúgy kiderült hogy csak a hátsó merevítő kell!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11649 Dátum: 2010.01.16 szombat, 09:28:08 »

szia mindenki! ha esös párás idöben közlekedek és ha fütök párásodik az összes üvegem belül és le sem tudom száritani.valakinet ötlete,tapasztalata?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.