Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:52:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745103 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 06:59:12 »

Hát, erre a lehúzod, visszadugodra tiszta szívből kívánok sok szerencsét. Én tegnap csináltam volna ezt. Kicseréltem a számlapot. Visszatételkor 5-be
Na ezért nem próbálkoztam vele, sem álló helyzeteben sem 80 nál.
Főleg, hogy a mutatóm lekapcsolt gyújtásnál fekszik az ütközön, gyújtás után fölugrik cca 10-20 km/h közé, onnan indul. Hiába is tenném lejebb, illetve gyújtásnál kellene lejebb tenni. De nem volt eddig érkezésem hozzá, meg eddig azt gondoltam, én balga, hogy sértetlen a matrica az óra oldalán, kb 2-3 hónapja tapasztaltam, hogy nem az, tekergették az órát, hogy törne le a kezük, azóta meg vhogy nem érdekelt a téma.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 11:00:29 »

Hogy mi? Te 80nál cserélsz kilóméteróra számlapot?  taps


Akár még kereket is  vigyor3 vigyor3

Na ezért nem próbálkoztam vele, sem álló helyzeteben sem 80 nál.
Főleg, hogy a mutatóm lekapcsolt gyújtásnál fekszik az ütközön, gyújtás után fölugrik cca 10-20 km/h közé, onnan indul. Hiába is tenném lejebb, illetve gyújtásnál kellene lejebb tenni. De nem volt eddig érkezésem hozzá, meg eddig azt gondoltam, én balga, hogy sértetlen a matrica az óra oldalán, kb 2-3 hónapja tapasztaltam, hogy nem az, tekergették az órát, hogy törne le a kezük, azóta meg vhogy nem érdekelt a téma.
Üdv

Tényleg az a baj, hogy a tű nagyon érzékeny, és nagyon nehéz pontosan belőni menet közben
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 15:16:43 »

Sziasztok!
Az én órám kb 14km/h-t csal, az útmenti mérőkhöz képest. Én is gps-el kalibrálok, de úgy tudom, hogy azért a gps pontossága is hagy némi kivánnivalót maga után. Olvastam itt korábban, hogy ford szervízben be tudják állítani, meghogy lehúzod a mutatót oszt odább meg visszadugod. Én egyelőre békénhagytam, immárom 3 éve, ideiglenesen. nyes
Javítsatok ki ha tévedek, de sztem a felni méret önmagában nem okoz eltérést, a gumi méret már igen. Ha jól gondolom, a kisebb felnihez nagyobb perértékű gumi tartozik ugyanolyan külsőátmérő mellett. A gyári váltóméretek sztem ugyanolyan átmérőt adnak, persze kis tűréshatárral.
Üdv
az én felnim 14 col a gumi 185/65 akkor a 15 colos felninn mekkora a gyári méret?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 16:37:29 »

nekem kombi van mért van az a futómüves a vizsgabiztos,több autoszerelö is elcsodállkozott a hátsófutomü lengéscsillapitásán?az a fura nekik hogy 2 rugo van oldalanként.1 nagyobb és 1 vékonyabb kicsit alrébb a kerék felé.mind azt kérdi ez gyári? szerintem az!NEM?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 16:45:29 »

nekem kombi van mért van az a futómüves a vizsgabiztos,több autoszerelö is elcsodállkozott a hátsófutomü lengéscsillapitásán?az a fura nekik hogy 2 rugo van oldalanként.1 nagyobb és 1 vékonyabb kicsit alrébb a kerék felé.mind azt kérdi ez gyári? szerintem az!NEM?

Persze, oldalanként 2 rugó, 1 elöl és egy hátul  nyes nyes . De különben 1 van csak. Sógoromnak is 1.8 TüDője van kombiba, de én úgy tudom, hogy 1 db. Javítsatok ki, ha nincs igazam.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 16:48:34 »

lehet, hogy lengéscsillapító helyett az van  taps
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 17:13:34 »

lehet, hogy lengéscsillapító helyett az van  taps
nem az ott van a helyén.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 17:14:20 »

nem az ott van a helyén.
örülnénk egy képnek, mindenesetre  eljen
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 17:21:54 »

örülnénk egy képnek, mindenesetre  eljen
hol tudok ide képet rakni,nagyon szivesen.holnap csinálok.ti sem láttatok még ilyet ezekszerint?igy értem mért csodálkoznak a szerelök.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 17:29:00 »

hol tudok ide képet rakni,nagyon szivesen.holnap csinálok.ti sem láttatok még ilyet ezekszerint?igy értem mért csodálkoznak a szerelök.
a menüsorban fenn van egy galéria, oda fel tudod tölteni
vagy kepfeltoltes.hu és onnan a linket berakod ide
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 21:05:27 »

az én felnim 14 col a gumi 185/65 akkor a 15 colos felninn mekkora a gyári méret?
Szia!
Mk2 kezelési útmutató.pdf, főmenüből vhol megtalálod. De megnéztem neked, a következő váltóméret: 195/60/R15. 185-ös gumit nem ír 15-ös felnin. Ha jól tudom a neten van kalkulátor prg, ami váltóméreteket számolgat át, talán a gumis oldalakon keresgélj.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 21:15:02 »

Szia!
Mk2 kezelési útmutató.pdf, főmenüből vhol megtalálod. De megnéztem neked, a következő váltóméret: 195/60/R15. 185-ös gumit nem ír 15-ös felnin. Ha jól tudom a neten van kalkulátor prg, ami váltóméreteket számolgat át, talán a gumis oldalakon keresgélj.
Üdv

Egy kis adalék a hozzászólásodhoz:

http://www.gumihaz.hu/?action=_gumi_lista&g_tipus=SZ&g_W=195&g_H=60&g_R=15&g_szezon=N

 wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 21:23:40 »

az én felnim 14 col a gumi 185/65 akkor a 15 colos felninn mekkora a gyári méret?

Nekem 195/60 R15 a nyári wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 21:25:28 »

nekem kombi van mért van az a futómüves a vizsgabiztos,több autoszerelö is elcsodállkozott a hátsófutomü lengéscsillapitásán?az a fura nekik hogy 2 rugo van oldalanként.1 nagyobb és 1 vékonyabb kicsit alrébb a kerék felé.mind azt kérdi ez gyári? szerintem az!NEM?

Én még nem vettem észre h hátul összesen 4 rugó lenne, nekem szerintem csak kettő van, de egy kép tényleg sokat segítene Smiley
(Ha kell valakinek, reggel lefotózhatom nálunk hogy mi merre meddig, úgy is le lesz szedve a kerék)
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2010.01.22 péntek, 07:19:42 »

SZiasztok!
Kicsit visszakanyarodnék a csomagtérajtó nyitásra. Korábban láttam vmilyen Off autónál, hogy a kart fölhúzva tansapka, lenyomva csomagtér nyit, vagy éppen fordítva. Tegnap megnéztem az én mkII (hangsúlyozom, nem MkI, azon nem tudom mi van) kombimon a kar lenyomható, azaz van hely rá, meg lehetőség, mert visszaál alaphelyzetbe, így azt gondolom, hogy elég lenne alá egy mikrokapocsolót betenni, ami párszáz forint, tudok jó helyet ahol lehet egészen picit kapni, és már csak kábelezeni kell. Ha jól gondolom a csomagtér zár vezetékei amúgyis előrejönnek vhol, hiszen a zármodulba megy az is, ami korábbi hozzászólásokból (talán Spanner?) kiderült, hogy a kesztyűtartó mögött van. Sőt ha jól emlékszem a csomagtér ajtó cserénél, az egész kábelkorbács a vezető oldalon megy végig, de legalábbis ott jön be a kasztniba, és MkII kartárs elmondása alapján vhol a b oszlop környékén van vmi nagy csatlakozóban toldva. A "B" oszop, meg a tanksapka kallanytú között meg már alig fél méter a különbség, sok drót nem is kellene.
Szerintem ennél egyszerűbb megoldás nem igazán van, a bowdent innen hátravinni, sokkal cikisebb, pláne egy nyílóajtóba bekötni, megtörik, szálasodik, megszorul.
Üdv
ui: ahogy leírtam, kedvet kaptam hozzá  nyes, ha megcsinálom fotózok. a hétvégén biztosan nem, mert nem utazunk.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2010.01.22 péntek, 09:13:42 »

SZiasztok!
Kicsit visszakanyarodnék a csomagtérajtó nyitásra. Korábban láttam vmilyen Off autónál, hogy a kart fölhúzva tansapka, lenyomva csomagtér nyit, vagy éppen fordítva. Tegnap megnéztem az én mkII (hangsúlyozom, nem MkI, azon nem tudom mi van) kombimon a kar lenyomható, azaz van hely rá, meg lehetőség, mert visszaál alaphelyzetbe, így azt gondolom, hogy elég lenne alá egy mikrokapocsolót betenni, ami párszáz forint, tudok jó helyet ahol lehet egészen picit kapni, és már csak kábelezeni kell. Ha jól gondolom a csomagtér zár vezetékei amúgyis előrejönnek vhol, hiszen a zármodulba megy az is, ami korábbi hozzászólásokból (talán Spanner?) kiderült, hogy a kesztyűtartó mögött van. Sőt ha jól emlékszem a csomagtér ajtó cserénél, az egész kábelkorbács a vezető oldalon megy végig, de legalábbis ott jön be a kasztniba, és MkII kartárs elmondása alapján vhol a b oszlop környékén van vmi nagy csatlakozóban toldva. A "B" o***, meg a tanksapka kallanytú között meg már alig fél méter a különbség, sok drót nem is kellene.
Szerintem ennél egyszerűbb megoldás nem igazán van, a bowdent innen hátravinni, sokkal cikisebb, pláne egy nyílóajtóba bekötni, megtörik, szálasodik, megszorul.
Üdv
ui: ahogy leírtam, kedvet kaptam hozzá  nyes, ha megcsinálom fotózok. a hétvégén biztosan nem, mert nem utazunk.

Én is gondolkodtam ezen már. Meg akarom csinálni. Nagyon sokszor szükség lenne rá.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2010.01.22 péntek, 10:20:21 »

Üdv mindenkinek! Elkelne egy kis (nagy) segítség  szomoru1 Lassan műszakis lesz a mondi és elvittem felülvizsgálatra. Először fékpad első kerekek minden oké majd hátsó kerekek minden oké megint. Erre megszólal a fickó hogy mióta világít az ABS lámpám? Mondtam neki hogy eddig nem világított!! Na irány haza hátsó kerék megemel gyújtás rá megforgat. Na és itt a bibi. Most ott tartok hogy ha ráadom a gyújtást világít az ABS és a fék visszajelző majd ha megyek pár métert kialszik vagy is csak halványan világít. Ez miért van és hogy orvosolható? ABS műxik!! Megzavarodhatott a rendszer a felemelés és megpörgetés miatt? Azért ír ki hibát? PLS segítsetek!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2010.01.22 péntek, 10:40:39 »

Hát neked meg hogy lett ennyi mínuszod?  wow1
Akkó adok neked egy plusszost hogy javuljon az arányod!  wave

 worship
Az elmúlt két napban 3 cikket raktam fel, és legalább ennyi "-"-t is kaptam hozzá. hehe
Biztos a szomszéd... eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2010.01.22 péntek, 10:41:14 »

Üdv mindenkinek! Elkelne egy kis (nagy) segítség  szomoru1 Lassan műszakis lesz a mondi és elvittem felülvizsgálatra. Először fékpad első kerekek minden oké majd hátsó kerekek minden oké megint. Erre megszólal a fickó hogy mióta világít az ABS lámpám? Mondtam neki hogy eddig nem világított!! Na irány haza hátsó kerék megemel gyújtás rá megforgat. Na és itt a bibi. Most ott tartok hogy ha ráadom a gyújtást világít az ABS és a fék visszajelző majd ha megyek pár métert kialszik vagy is csak halványan világít. Ez miért van és hogy orvosolható? ABS műxik!! Megzavarodhatott a rendszer a felemelés és megpörgetés miatt? Azért ír ki hibát? PLS segítsetek!!!

A jeladók csatijainak adjál egy kis kontakt sprayt! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2010.01.22 péntek, 10:50:50 »

A jeladók csatijainak adjál egy kis kontakt sprayt! eljen

Oké köszi a gyors választ! worship Most próba aztán ha nem boldogulok jelentkezem megint!!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2010.01.22 péntek, 11:06:54 »

SZiasztok!
Kicsit visszakanyarodnék a csomagtérajtó nyitásra. Korábban láttam vmilyen Off autónál, hogy a kart fölhúzva tansapka, lenyomva csomagtér nyit, vagy éppen fordítva. Tegnap megnéztem az én mkII (hangsúlyozom, nem MkI, azon nem tudom mi van) kombimon a kar lenyomható, azaz van hely rá, meg lehetőség, mert visszaál alaphelyzetbe, így azt gondolom, hogy elég lenne alá egy mikrokapocsolót betenni, ami párszáz forint, tudok jó helyet ahol lehet egészen picit kapni, és már csak kábelezeni kell. Ha jól gondolom a csomagtér zár vezetékei amúgyis előrejönnek vhol, hiszen a zármodulba megy az is, ami korábbi hozzászólásokból (talán Spanner?) kiderült, hogy a kesztyűtartó mögött van. Sőt ha jól emlékszem a csomagtér ajtó cserénél, az egész kábelkorbács a vezető oldalon megy végig, de legalábbis ott jön be a kasztniba, és MkII kartárs elmondása alapján vhol a b oszlop környékén van vmi nagy csatlakozóban toldva. A "B" o***, meg a tanksapka kallanytú között meg már alig fél méter a különbség, sok drót nem is kellene.
Szerintem ennél egyszerűbb megoldás nem igazán van, a bowdent innen hátravinni, sokkal cikisebb, pláne egy nyílóajtóba bekötni, megtörik, szálasodik, megszorul.
Üdv
ui: ahogy leírtam, kedvet kaptam hozzá  nyes, ha megcsinálom fotózok. a hétvégén biztosan nem, mert nem utazunk.

Jó a meglátásod de én még mindíg maradnék a Fiesta nyitógomb vagy az ablakkapcsoló mellett! Egyrészt az ötleted így is bonyolultabb mint betenni egy kapcsolót az ülésláb műanyag burkolatába és bekötni rá két szálat (a csatijába) másrészt mechanikus dolgokat nem célszerű elektronikussal kombinálni! Nem is beszélve arról hogy esetleg nem gyári cuccokal kellene ott bűvészkedni és farigcsálni! A vezérlőelektronika valóban a kesztyűtartónál van hogy hogy a csomiajtó madzagja melyik oldalon megy oda azt sajnos nem tudom! Amit tudok az az hogy ennél a módszernél az a buktató hogy azt a kis kapcsolót a kasznihoz kellene odarögzíteni a kar alá és ménkűt vinni oda ami egyrészt elég kényes dolog mert ki kell pakolhi hozzá a fél autót másrészt pedig nagyon jól le kell szigetelni mindent nehogy letesteljen ott valami! És mivel a kar miatt akkor is félig mechanikus marad ezért ha jól műxik akkor is csak fél siker legalábbis nekem! A bovdenes hozzászólásod miatt viszont adok neked egy plusszost mert igencsak jól látod azokat a problémákat amik miatt én nem tartom kivitelezhetőnek a megvalósítását!

UI: amúgy nekem a pittyegővel műxik a csomiajtónyitásom ezért nekem már nem lesz ilyen gombom amiről szó van de ha valaki rászánja magát és a közelben lakik akkor nagyon szívesen segítek neki összehozni a dolgot! Vagy beszéljetek össze akinek kell és csinálunk egy minitalit emiatt és ott mindenkinek megcsináljuk egyszerre!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 11:17:54 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2010.01.22 péntek, 11:08:20 »

Üdv mindenkinek! Elkelne egy kis (nagy) segítség  szomoru1 Lassan műszakis lesz a mondi és elvittem felülvizsgálatra. Először fékpad első kerekek minden oké majd hátsó kerekek minden oké megint. Erre megszólal a fickó hogy mióta világít az ABS lámpám? Mondtam neki hogy eddig nem világított!! Na irány haza hátsó kerék megemel gyújtás rá megforgat. Na és itt a bibi. Most ott tartok hogy ha ráadom a gyújtást világít az ABS és a fék visszajelző majd ha megyek pár métert kialszik vagy is csak halványan világít. Ez miért van és hogy orvosolható? ABS műxik!! Megzavarodhatott a rendszer a felemelés és megpörgetés miatt? Azért ír ki hibát? PLS segítsetek!!!

Nekem is az a véleményem hogy kontakt lesz de ezen belül beázásra gyanakodnék valamelyik madzagnál!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2010.01.22 péntek, 11:12:37 »

worship
Az elmúlt két napban 3 cikket raktam fel, és legalább ennyi "-"-t is kaptam hozzá. hehe
Biztos a szomszéd... eplus2

Gondolom ennyire csak nem lettek rosszak azok azok a cikkek!  wow1
De ez már igen nagy szégyen ha valaki emiatt adja a mínuszokat és az inkább önmagát minősíti!
Én még soha senkinek nem adtam mínuszt és nem is fogok! Nem az én dolgom lehúzni az embereket max ha valaki jókat ír vagy jókat tesz velem vagy mással akkor nyomom a plusszost mert akkor teljesen jogosan megérdemli!
És mivel a cikkek miatt te is megérdemled ezért neked is nyomok most egyet na meg hogy javuljon az arányod!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2010.01.23 szombat, 17:34:56 »

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne.
Menet közben villog a légzsák visszajelző lámpája. Egy ciklusban 4-et. (Mikor elindultam, még nem csinálta, úgy 90 km után kezdte el, azóta elég kitartó)
Gondolom, hogy valamelyik ülés alatti csati lehet a ludas. Gondolom, ha kap egy kis WD40-t, az jót tesz neki.
Kérdés, hogy mire figyeljek? Gondolom álló autónál nem gond, ha lehúzom a csatikat és befújom, vagy inkább kössem le az aksit is?
Köszi szépen a segítséget! üdv wave

ui. Közben találtam róla infót az "elektromos dolgok"-nál.. elvileg aksisaru levétel, majd wd40 megoldja a problémát.
Bocs, hogy ide írtam, még szokatlan ez a sok topic Cheesy Ha kell törlöm.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 17:40:47 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2010.01.23 szombat, 18:44:01 »

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne.
Menet közben villog a légzsák visszajelző lámpája. Egy ciklusban 4-et. (Mikor elindultam, még nem csinálta, úgy 90 km után kezdte el, azóta elég kitartó)
Gondolom, hogy valamelyik ülés alatti csati lehet a ludas. Gondolom, ha kap egy kis WD40-t, az jót tesz neki.
Kérdés, hogy mire figyeljek? Gondolom álló autónál nem gond, ha lehúzom a csatikat és befújom, vagy inkább kössem le az aksit is?
Köszi szépen a segítséget! üdv wave

ui. Közben találtam róla infót az "elektromos dolgok"-nál.. elvileg aksisaru levétel, majd wd40 megoldja a problémát.
Bocs, hogy ide írtam, még szokatlan ez a sok topic Cheesy Ha kell törlöm.

A villogások száma pontosan megmondja hogy hol lesz a hiba de előtte azért a biztonság kedvéért vedd le az akksisarut és várj egy órát vele mielőtt nekiállsz javítani!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:10:04 »

A villogások száma pontosan megmondja hogy hol lesz a hiba de előtte azért a biztonság kedvéért vedd le az akksisarut és várj egy órát vele mielőtt nekiállsz javítani!  wave

Köszi!
Egy listát nem tudsz adni arról, hogy hány villogás mit jelent? A 4 az kontakthiba, de nem lenne baj, ha meglenne a teljes lista is  Smiley
 worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:13:23 »

Köszi!
Egy listát nem tudsz adni arról, hogy hány villogás mit jelent? A 4 az kontakthiba, de nem lenne baj, ha meglenne a teljes lista is  Smiley
 worship wave

Idézet egy régi hozzászólásból:

> A bal 1-es ülés alatt az ajtó felőli oldalon van egy jó tenyérnyi fekete műanyag doboz, aminek a fedelét a baloldalról erővel kell fölfeszíteni. (Valami kapocs fogja, de foggalmam sincs, hol kell feszegetni. Téptem, aztán egyszercsak engedett.) Az alatt (ha jól emlékszem sárga) a csati. De mielőtt nekiesnél, meg kell kérdeznem: hogy villog a lámpa? Mert a 4 villanás-szünet a kontakthiba jele.
>
>     Hiba forrása:
>
> 1 Vezetőoldali légzsák-hiba
>
> 2 Utas oldali légzsák-hiba
>
> 3 Mindkét légzsák hibás
>
> 4 A pirotechnikai övfeszítő hibája vagy kontakthiba az ülés altti csatlakozónál
>
> 5 Vezetőoldali légzsák rövidzár
>
> 6 Utas oldali légzsák rövidzár
>
> 7 Vezetőoldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba
>
> 8 Utas oldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:34:22 »

Idézet egy régi hozzászólásból:
> A bal 1-es ülés alatt az ajtó felőli oldalon van egy jó tenyérnyi fekete műanyag doboz, aminek a fedelét a baloldalról erővel kell fölfeszíteni. (Valami kapocs fogja, de foggalmam sincs, hol kell feszegetni. Téptem, aztán egyszercsak engedett.) Az alatt (ha jól emlékszem sárga) a csati. De mielőtt nekiesnél, meg kell kérdeznem: hogy villog a lámpa? Mert a 4 villanás-szünet a kontakthiba jele.
>     Hiba forrása:
> 1 Vezetőoldali légzsák-hiba
> 2 Utas oldali légzsák-hiba
> 3 Mindkét légzsák hibás
> 4 A pirotechnikai övfeszítő hibája vagy kontakthiba az ülés altti csatlakozónál
> 5 Vezetőoldali légzsák rövidzár
> 6 Utas oldali légzsák rövidzár
> 7 Vezetőoldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba
> 8 Utas oldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba

 worship worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 09:23:44 »

Sziasztok!
Teljesen kezdő fórumozó vagyok.Fél éve vagyok egy '98-as, 1.8-as kombi tulaj. Nagyon megszerettem(nem volt nehéz,mindig is ilyenre vágytam).
Már rengeteg hozzászólást olvastam évekre visszamenőleg.A vétele úgy történt, hogy megláttam egy hirdetőújságban a képét és a leírását.Azonnal fölkerestem a kereskedést és mindjárt belezúgtam a gépbe.A 180ezer km ellenére belűlről szinte szalon állapot.Kívűlről néhány karc, kisebb kavicsfelverődés, és a hátsó lökös bal oldalán kicsi lyuk(ezek belefértek).Egyébkét Ghia(fabetét,2 lufi,elöl villany ablak,6000-es cd-s rádió.egérmozi,motoros fotel, plüss,napfénytető,ködlámpa,ABS,villany tükör).A motortér makulátlan volt, és maradt is.Látszik, hogy nagyon vigyázott rá az előző gazdi.Olaja szép világosszínű és nem fogyasztja.Kérdésem is lenne:Az egérmoziban állandóan világít a sárga villáskulcs, de a kocsin semmi bajt nem észlelek.Ugyancsak a "moziban" sosem villan fel két lámpa, a fék ikonos, és alul középen egy pici.Ezek valami bajt jelentenek?Ja, és ha felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor bal előlről szabálytalan kerregést, kattogást hallok, de elmúlik ha továbbkapcsolom városira. Valaki tudna ezekhez hozzászólni?
Előre is köszi!!! Bill.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 10:40:35 »

Sziasztok!
Kérdésem is lenne:Az egérmoziban állandóan világít a sárga villáskulcs, de a kocsin semmi bajt nem észlelek.Ugyancsak a "moziban" sosem villan fel két lámpa, a fék ikonos, és alul középen egy pici.Ezek valami bajt jelentenek?Ja, és ha felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor bal előlről szabálytalan kerregést, kattogást hallok, de elmúlik ha továbbkapcsolom városira. Valaki tudna ezekhez hozzászólni?
Előre is köszi!!! Bill.

A fék ikon egy visszajelző. Az akkor világít, ha kopott a féked. A középső kis pici alul meg a nullázó. Van egy kis lyuk rajta, azt benyomod, és elalszik a villáskulcsod. A Kerregés szerintem a lámpa állító motorod. Nézd meg, hogy rendesen a helyén van-e, vagy lehet valami más nyűgje van.
 integet2 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 11:00:54 »

A fék ikon egy visszajelző. Az akkor világít, ha kopott a féked. A középső kis pici alul meg a nullázó. Van egy kis lyuk rajta, azt benyomod, és elalszik a villáskulcsod. A Kerregés szerintem a lámpa állító motorod. Nézd meg, hogy rendesen a helyén van-e, vagy lehet valami más nyűgje van.
 integet2 integet2
Köszike!
A pici luk nekem is feltűnt már rég az ikonon, most lemegyek, beledugok valamit. A fék ikont azért nem értem, mert a műszerfalon is van egy, egybecsomagolva a kézifék lámpával. Ezek szerint a kettő nem ugyanazt csekkolja. Egyik hibát, a máik fékbetét állapotot talán?  wave worship
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11781 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 11:07:21 »

Köszike!
A pici luk nekem is feltűnt már rég az ikonon, most lemegyek, beledugok valamit. A fék ikont azért nem értem, mert a műszerfalon is van egy, egybecsomagolva a kézifék lámpával. Ezek szerint a kettő nem ugyanazt csekkolja. Egyik hibát, a máik fékbetét állapotot talán?  wave worship

A műszerfalon lévő ikon, az ABS visszajelződ. Addig jó, amíg az nem világít  smile
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 12:49:39 »

Köszike!
A pici luk nekem is feltűnt már rég az ikonon, most lemegyek, beledugok valamit. A fék ikont azért nem értem, mert a műszerfalon is van egy, egybecsomagolva a kézifék lámpával. Ezek szerint a kettő nem ugyanazt csekkolja. Egyik hibát, a máik fékbetét állapotot talán?  wave worship

A sárga villáskulcs 15000km-enként kigyullad mert az figyelmeztetés a szervízre! Egy vékony valamivel benyúlsz alul a pici lukon és ott nyomvatartasz egy kis mikrokapcsolót 10-20 másodpercig és akkor elalszik a villáskulcs ikon! A fékkopásjelző az alul van de azt te is biztos látod és az akkor világít ka kopottak a betéteid a tárcsánál!
Az autós ikonnál a féklámpák visszajelzői mindíg világítanak alapból ha ráadod a gyújtást és addig nem is alszanak el amíg egyszer be nem nyomod a féket! Ez is ilyen biztonsági izé! H benyomtad a féket és valamelyik mégis égve marad akkor kiégett az égőd vagy csak kontaktos! Elől a lámpában az állítómotor csak akkor kap áramot ha felkapcsolod a világítást és ha ilyenkor hallod a motort működni úgy hogy belül nem is tekertél rajta akkor az a motor már nem tud rendesen beállni ezért hamarosan kakukk lesz neki! Próbáld meg szétszedni és valahogy befújni valami jófajta spray-vel bár azt hiszem ezek nem szerelhetőek de mintha én láttam volna belőle olyat is amit két csavar tart össze! Nyugodtan szedd szét mert elrontani már úgysem tudod ezért nincs vesztenivalód! Ha pedig még lesznek kérdéseid akkor csak hajrá mert ezért vagyunk itt! Amúgy meg üdv a klubban!  wave


UI: ja és a kézifékvisszajelző a fékolajszintet is nézi a tartályban ezért ha az elkezd néna kigyulladni akkor kevés van a tartályban és utána kéne önteni!
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 12:52:05 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 13:52:23 »

A sárga villáskulcs 15000km-enként kigyullad !

Elég ha csak világít  vigyor3 . Nekem még sohase világított. Lehet azért mert tudja a kocsim, hogy ilyen rendes csávó vagyok, mert odafigyelek rá nagyon?  vigyor3 vigyor3 Sajnos nem hiszem, hogy ez lesz a megoldás
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:04:24 »

Köszi Span...! Meg az üdvözlést is!
Alig pár nap alatt...mióta böngészem a topicot, évekre visszamenőleg is, többet tudtam meg mint az eltelt fél év alatt. Persze autodidakta voltam, mivel könyvet, leírást nem kaptam hozzá.Meg aztán tapasztalással meg következtetéssel rájöttem dolgokra.Előtte egy fapados, 1.3-as 60 lovas escortom volt, ahhoz képest ez luxusjárgány.Meg is becsülöm, a család szerint már-már mániákusan pucolom, karban tartom.A motoros ülésállítónak kakukk, de erről már olvastam itt, úgy hogy tudom mit kellene csinálni, de nem foglalkozom vele mert amúgy is csak én vezetem, így nem is kell állítgatni, bár jó volna ha egy kicsit följebb jönne, talán valamilyen mechanikus rásegítéssel aztán ott megállna.Meg mozog is az egész fotel, gondolom kikopott a sín, vagy meglazultak csavarok.Most ebben a hidegben nincs hangulatom lent szöszölni vele, megvárom a jobb időt.Az előző gazdiját is meg kéne keresni olajcsere, szíjcsere, egyebek ügyében, mert már jó pár éve volt utoljára szervizen.Sajna a tel számát nem tudom, így fel kell kutatnom, de tudom melyik utcában lakik.A kocsi annyira jó állapotban volt(és maradt is), hogy a vételkor nem gondoltam ezek cseréjére.De itt olvasom hogy kellett volna.Gyertyákat is meg kéne néznem valami jó masszív kulccsal.Az escortban pikk-pakk kicserélgettem, de ez más, itt egy kicsit rejtve van.Azért meglepő, hogy hány féle felszereltségű mondi van, még egy kategórián belül is.Ebből pl kihagyták a compit, hátsó vill ablakot, tükörfűtést(ghia), van viszont príma cd-s rádió, napfénytetű, 4 tárcsa f.
Szóval naon szeretem!
Bocs hogy ilyen hosszú lettem....de még a bemutatkozáshoz. Ja...és tudja vki h mikor lesz és hol mondi tali?
Bill.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:38:04 »

Köszi Span...! Meg az üdvözlést is!
Bocs hogy ilyen hosszú lettem....de még a bemutatkozáshoz. Ja...és tudja vki h mikor lesz és hol mondi tali?
Bill.

Jó választás volt ez az autó de kell egy év mire kiismered és rendberakod a dolgait a Mondidnak! Anno én is Escorttal kezdtem és azt is szerettem de az tény hogy a Mondihoz képest egy igencsak egyszerű tákolmány volt az Escort!
Mindent meg fogsz tudni itt a Mondeórl mert jó a csapat de azért ne akarj mindent egyszerre! Szépen rutinosan kezdd el a karbantartást az olajokkal meg a szűrőkkel (ezeket te is meg tudod csinálni) és utána a szíjakkal mert az is nagyon fontos és aztán jöhet a többi hibafeltárás! Ha Baranya megyében laksz akkor szívesen segítek neked de majd csak ha jobb idő lesz! Addig meg örülj hogy ilyen jó autód van és nézd át és teszteld le az autódat és kérdezz meg gyűjtsd az infókat és akkor tavasszal meg hajrá rendberakni! És ha jól csinálod akkor a nyáron mindennel végzel és őszre már lesz egy hibátlan autód amihez már eléggé érteni is fogsz! A felszereltségről annyit hogy nagyon sokféle létezik de mivel a tiéd is Ghia ezért ami nincs most benne azt is egyszerűbben tudod majd később pótolni bele!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:59:36 »

Elég ha csak világít  vigyor3 . Nekem még sohase világított. Lehet azért mert tudja a kocsim, hogy ilyen rendes csávó vagyok, mert odafigyelek rá nagyon?  vigyor3 vigyor3 Sajnos nem hiszem, hogy ez lesz a megoldás

Én anno világítós villáskulccsal vettem az autót és akkor utánajártam kicsit ennek a jelnek az a lényege hogy 15000km-enként elkezd világítani és van ott alul egy kis luk ami alatt van egy kis kapcsoló és azt nyova tartva elalszik megint 15000km-ig! Mondjuk az is lehet hogy ehhez kell a nagy óra is mert onnan kapja az infót minthogy a km-óra ugye mechanikus de ezt sajnos nem tudom! Nálam műxik rendesen ezt tudom! De hogy milyen felszerelségfüggő vagy mi kell ennek a működéséhez azt én sem tudom!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 15:02:22 »

Én anno világítós villáskulccsal vettem az autót és akkor utánajártam kicsit ennek a jelnek az a lényege hogy 15000km-enként elkezd világítani és van ott alul egy kis luk ami alatt van egy kis kapcsoló és azt nyova tartva elalszik megint 15000km-ig! Mondjuk az is lehet hogy ehhez kell a nagy óra is mert onnan kapja az infót minthogy a km-óra ugye mechanikus de ezt sajnos nem tudom! Nálam műxik rendesen ezt tudom! De hogy milyen felszerelségfüggő vagy mi kell ennek a működéséhez azt én sem tudom!

Én azon se csodálkoznék, ha az előző tulaja kiköttette volna. Sajnos szervízkönyvem sem volt, így én vezetek egy füzetet, amibe minden javítgatás napra, és km pontosan be van írva.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 15:26:46 »

Én azon se csodálkoznék, ha az előző tulaja kiköttette volna. Sajnos szervízkönyvem sem volt, így én vezetek egy füzetet, amibe minden javítgatás napra, és km pontosan be van írva.

De ha ráadod a gyújtást akkor világít az is az egérmoziban nem? Lehet hogy csak az égő égett ki mert kikötni szerintem nem olyan egyszerű egy ilyet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 15:53:22 »

Sziasztok!

Gyújtás ráadáskor illik minden visszajelző lámpának pár mp-ig felvillannia az egérmoziban. Majd, ha minden rendben van, el is kell aludniuk.A sárga/piros hópihe világíthat ilyenkor folyamatosan(ha van külső hőmérőd), mert az a kinti hőmérséklet visszajelző.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 15:58:27 »

Gyújtás ráadáskor illik minden visszajelző lámpának pár mp-ig felvillannia az egérmoziban. Majd, ha minden rendben van, el is kell aludniuk.A sárga/piros hópihe világíthat ilyenkor folyamatosan(ha van külső hőmérőd), mert az a kinti hőmérséklet visszajelző.

Ámen!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:14:13 »

De ha ráadod a gyújtást akkor világít az is az egérmoziban nem? Lehet hogy csak az égő égett ki mert kikötni szerintem nem olyan egyszerű egy ilyet!

Azért mondom, hogy semmin nem csodálkozok már, mert a nyomorék nem vett bele anno szenzoros féket, és hogy ne világítson, elkezdte kaszabolni, és összekötögetni a kábeleket  gun gun gun
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:19:43 »

Azért mondom, hogy semmin nem csodálkozok már, mert a nyomorék nem vett bele anno szenzoros féket, és hogy ne világítson, elkezdte kaszabolni, és összekötögetni a kábeleket  gun gun gun

Az ilyen embert fejbe kell lőni és bedobni a kukába!  gun
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:26:01 »

Az ilyen embert fejbe kell lőni és bedobni a kukába!  gun

De még ha ezt úgy csinálja, hogy bárki számára egyértelmű lenne, hogy mit csináltak. De nem. Olyan eldugott helyen, hogy a fél autót szétszeded emiatt. HA ezt szerelővel csináltatta, akkor kb 3x annyit elkért érte, mint maga a betét. És teszem, ha én is jeladó nélkülit veszek, és ilyet csinálnék, akkor is úgy, hogy keréklevétellel, meg visszarakással együtt a szerelés max 10 perc. Így volt vagy 2 óra. Most nem mutat, de valahol szerintem meg is törték a kabált, mert néha-néha bevillant. Habár most fél éve nyugi van. Vagy kiégett az izzó  eplus2 eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:31:29 »

Háj!
Nálam a sárga hópihe(bal)elég gyakran világít, a másiknak a színét se tudom, mert sosem, meg a féktárcsás ikon sem gyullad,gyújtásra sem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:45:47 »

Háj!
Nálam a sárga hópihe(bal)elég gyakran világít, a másiknak a színét se tudom, mert sosem, meg a féktárcsás ikon sem gyullad,gyújtásra sem.
Szia! A sárga +4-0 fok között ég, figyelmeztetve arra, hogy hideg van kinnt, 0 foktól lefelé a piros világít, mert ott már a csúszásveszély abszolút játszik.
Ha az egérmoziban nem égnek az égőid, az cumi, nekem 1 nem égett, égen-földön nem kaptam bele izzót, végül a szomszéd autószerelő beletúrt a gyűjteményébe és abból adott. Vagy veszel egy bonottat mozit, és kipótolod belőle, vagy led, vagy feltárod hogy hol lehet ilyet kapni. a ford kereskedések nem, tudnak ilyet adni, a sima rizsszem izzó nem jó hozzá.
Üdv,
ui: Sok sikert az autóhoz.  Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:50:25 »

Spanner!
Te egy rendes ember vagy, hogy osztogatod a plusszokat, nagy leszek meghálálom!
De én nem osztogatok se ilyet se olyat senkinek. Szerintem nem ér semmit ez +/- dolog.
Más: a kapcsolós dologban igazad van, kasztinközelben mikrokapcsolót tenni kissé macerás, ahhoz képest, hogy az ülésbe szépen beaplikálható.
Ha lesz időm azért feltárom az én verzióm lehetőségeit. Egyelőre még csak ötlet volt, amit írtam.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:11:11 »

Ferq...köszi az infót, ezek szerint mindkettő izzója elszállt. A fékbetétest jobban sajnálom.
Bill.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:14:56 »

Miből tudom legegyszerűbben megállapítani, hogy a kocsimban ghia kábelköteg van-e, vagy sem?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:16:41 »

Ebből pl kihagyták a compit, hátsó vill ablakot, tükörfűtést(ghia), van viszont príma cd-s rádió, napfénytetű, 4 tárcsa f.
A tükör fűtést nem hiszem, hgy kihagyták, főleg ghiában, mivel a kisebb felszereltségűekben is bent van.
A hátsó ablakfűtéssel együtt megy, nincs külön kapcsolója...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.