Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:15:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745151 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:45:44 »

sziasztok a mult héten vettem 97 mk2 1.8 benzinest kereskedésben ,nem műkszik a km számláló és szerintem sokat fogyaszt + a motor melegités közben egy hőfokon ugrál a fodulat 2000-400 közöt .hanem nyomok gázt megáll ezt mi okozhatja még naon kezdő vagyok köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.30 szombat, 20:06:28 írta sztipcsi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:49:11 »

Hali!

Ez ugyan nem hivatalos gyári hely, de talán támpontnak jó.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Szerk.: Upsz, ez nem jött be. Bocsi kérés a Modiktól. Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.30 szombat, 16:53:39 írta HegeGabi » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:55:02 »

a mult héten vettem 97 mk2 1.8 benzinest kereskedésben ,nem műkszik a km számláló és szerintem sokat fogyaszt + a motor melegités közben egy hőfokon ugrál a fodulat 2000-400 közöt .hanem nyomok gázt megáll ezt mi okozhatja még naon kezdő vagyok

Valószínűleg megpiszkálták az órádat ezért azt jobb lenne egy az egyben kicserélni!  nyes
A rángatás miatt pedig át kellene rendesen nézni egyszer a motorteret hogy minden passzentosan csatlakozik-e mindenhez, hibákat és tömítetlenségeket keresni és amit lehet azt kiszedni szétszedni és jól megpucolni! Ha szerencséd van akkor ezzel meg is oldódik minden problémád!  wave


UI: Üdv nálunk neked is meg a Mondidnak is!  taps
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.30 szombat, 16:57:19 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:56:04 »

Hali!

Ez ugyan nem hivatalos gyári hely, de talán támpontnak jó.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Szerk.: Upsz, ez nem jött be. Bocsi kérés a Modiktól. Köszi.

A linked ugyan nem műxik de a szándék a lényeg!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sanci
Vendég
« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2010.01.30 szombat, 19:02:41 »

Tisztelt nagytudású mondeósok! worship Segítség!!!!!!!
Közel 1 éve vettem egy 1,8-as benzin, '97 Mondeo-t. taps
Az a gondom vele, hogy szerintem magas a fogyasztás kb. 14l (város)  falbav . Igaz, hogy kis távokat megyek és csak városba. A másik tünet, hogy ha adok neki kövér gázt akkor feketét füstől, pedig a zöldkártya jó értéket mutatott.
Amint utólag kiderűlt a termósztát közepe le volt vágva és csak a pereme volt a helyén. A termósztát került bele (gyári) és úgy tünik, a problémák megszüntek, a motor szépen melegedett tartotta az üzemi hőmérsékletet. Pár nap után amikor az a nagy hó lett akkor újabb tünet: fütés bekapcsolása után az alapjárat 2000 és nem esett vissza azután sem amiután a motor elérte az üzemi hőmérsékletet. Emiatt a fogyasztás még több lett mint a termosztát csere után. Ha a fűtést kikapcsoltam akkor az alapjárat visszament normális értékre, kb. 900 - ra. Mi lehet a gond? Esetleg több hiba miatt lehetnek ezek a szimptomák. A motor szépen jár nem eszik olajat (5W-30 Castrol), vizet sem.  falbav  falbav  falbav
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:01:38 »

Tisztelt nagytudású mondeósok! worship Segítség!!!!!!!
Közel 1 éve vettem egy 1,8-as benzin, '97 Mondeo-t. taps
Az a gondom vele, hogy szerintem magas a fogyasztás kb. 14l (város)  falbav . Igaz, hogy kis távokat megyek és csak városba. A másik tünet, hogy ha adok neki kövér gázt akkor feketét füstől, pedig a zöldkártya jó értéket mutatott.
Amint utólag kiderűlt a termósztát közepe le volt vágva és csak a pereme volt a helyén. A termósztát került bele (gyári) és úgy tünik, a problémák megszüntek, a motor szépen melegedett tartotta az üzemi hőmérsékletet. Pár nap után amikor az a nagy hó lett akkor újabb tünet: fütés bekapcsolása után az alapjárat 2000 és nem esett vissza azután sem amiután a motor elérte az üzemi hőmérsékletet. Emiatt a fogyasztás még több lett mint a termosztát csere után. Ha a fűtést kikapcsoltam akkor az alapjárat visszament normális értékre, kb. 900 - ra. Mi lehet a gond? Esetleg több hiba miatt lehetnek ezek a szimptomák. A motor szépen jár nem eszik olajat (5W-30 Castrol), vizet sem.  falbav  falbav  falbav


Nyugodj meg nincs az autódnak semmi komoly baja!
Amit itt ennél a témánál tudni kell az annyi hogy egy jól működő motorhoz jól működő vagyis zárt rendszer szükséges! Nálad valahol ez a rendszer hibás ezért nem jár szépen és egyenletesen a motorod! Nálad ez a fűtésnél jön ki ezért a fűtésrendszerednél lesz a hiba! Erről a rendszerről anyit kell tudni hogy vákuum rendszeren alapul és ha ez a rendszer megsérül akkor egyrészt megszűnik a vákuum is másrészt mivel a vákuumot a motor szívóhatása állítja elő ezért a motor üzemelését is befolyásolja vagyis "falsot szív" és az bizony igen rossz dolog és sok hátrányos hatása is van (fogyasztásnövekedés stb...)! Én röviden csak annyit írnék hogy a vákuumcsöveket kellene először is átvizsgálnod de mivel nekem nincs nagy gyakorlati tapasztalatom ebben a témában ezért át is adnám innen valakinek a szót aki már csinált ilyet és ezért igencsak vágja a témát és sok hasznos tanáccsal tud ellátni téged ha úgy döntesz hogy nekiállsz megjavítani a Mondidat!
Amúgy pedig üdv nálunk itt a klubban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:18:11 »

köszönöm a seditséget
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:49:39 »

sziasztok a mult héten vettem 97 mk2 1.8 benzinest kereskedésben..

Tisztelt nagytudású mondeósok! worship Segítség!!!!!!!
Közel 1 éve vettem egy 1,8-as benzin, '97 Mondeo-t...

Üdv a klubban   Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.30 szombat, 20:54:08 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:56:59 »

köszönöm a seditséget


Sajnos még nem segítettünk neked semmiben de azért nyugodtan kezdd el gyűjteni az infókat a témáról és az embereket akik esetleg a közeledben laknak! Aztán már csak el kell menned egy minitalira és ott az infócsere mellett még bármilyen segítség is szóba jöhet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 08:42:44 »

nem hagy nyugodni a kis ördög, elmesélem az autó vásárlás történetét. kereskedés ,mondit bebikázzák gyönyörüen jár nem is ülnek benne hidegen kicsit kopog de ahogy melegszik csendesedik .oké a gép elintézzük a papirokat friss műszaki erdetvizsgát megcsinálták. telefon másnap vihetem.odamegyek a gépér a kulcs nincs .telefonálnak majd 1óra múlva szerelő hozza.bocs zsebembe maradt .inditom hogy elviszem kicsit melegitem megáll ,mondják,pedig nem szokott majd még 2-szer megáll  azóta sem lehet úgy melegiteni a motort hogy ne üljek bent gázt nyomni melegen már jól műxik,csak szerintem nagyon sokat fogyaszt lehet hogy vissza pakolták a rossz alkatrészt az utolsó napon .nem volt még ilyen helyzetbe senki ? /vagy ez bevett szokás kereskedőknél/ nem tudom
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:25:36 »

 help
Üdv, T. Mondeosok!
Nemrég kaptam ajándékba egy kisebb hangládát(tényleg kicsi, nem rendszámtábla-rázó) és azt az infót kaptam mellé, hogy a hátsó ajtó hangszórójáról kell rákötni. Bár nem vagyok villanyos, de asszem a bekötés menni fog. A gondom az, hogy nem tudom, hogyan szedjem szét az ajtókárpitot úgy, hogy törés nélkül megússzam és vissza is tudjam rakni. Eldugott csavarok, patentok, és a szükséges célszerszámok érdekelnének. Ha valaki szedte már szét a kárpitját, kérem ossza meg velem tapasztalatait! Előre is köszi!!!!! integet2
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:29:13 »

nem hagy nyugodni a kis ördög, elmesélem az autó vásárlás történetét. kereskedés ,mondit bebikázzák gyönyörüen jár nem is ülnek benne hidegen kicsit kopog de ahogy melegszik csendesedik .oké a gép elintézzük a papirokat friss műszaki erdetvizsgát megcsinálták. telefon másnap vihetem.odamegyek a gépér a kulcs nincs .telefonálnak majd 1óra múlva szerelő hozza.bocs zsebembe maradt .inditom hogy elviszem kicsit melegitem megáll ,mondják,pedig nem szokott majd még 2-szer megáll  azóta sem lehet úgy melegiteni a motort hogy ne üljek bent gázt nyomni melegen már jól műxik,csak szerintem nagyon sokat fogyaszt lehet hogy vissza pakolták a rossz alkatrészt az utolsó napon .nem volt még ilyen helyzetbe senki ? /vagy ez bevett szokás kereskedőknél/ nem tudom
Vidd vissza a kocsit garanciába. Adják vissza a pénzed, vagy csinálják meg.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:29:30 »

help
Üdv, T. Mondeosok!
Nemrég kaptam ajándékba egy kisebb hangládát(tényleg kicsi, nem rendszámtábla-rázó) és azt az infót kaptam mellé, hogy a hátsó ajtó hangszórójáról kell rákötni. Bár nem vagyok villanyos, de asszem a bekötés menni fog. A gondom az, hogy nem tudom, hogyan szedjem szét az ajtókárpitot úgy, hogy törés nélkül megússzam és vissza is tudjam rakni. Eldugott csavarok, patentok, és a szükséges célszerszámok érdekelnének. Ha valaki szedte már szét a kárpitját, kérem ossza meg velem tapasztalatait! Előre is köszi!!!!! integet2
az ajtókárpitot nem neház leszedni, le kel a kilincset, a burkolat körben van pici csavarokkal, és a foggantyúk alatt van 2 nagy, a foggantyút meg le tudod, hogy alulról van helye paloscsavarhúzónak, fel kell csak dugni, és kipattan a külseje, bármiféle nyom nélkül. Viszont én nem kötném oda véletlenül sem.
Milyen fejegységed van?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:19:08 »

help
Üdv, T. Mondeosok!
Nemrég kaptam ajándékba egy kisebb hangládát(tényleg kicsi, nem rendszámtábla-rázó) és azt az infót kaptam mellé, hogy a hátsó ajtó hangszórójáról kell rákötni. Bár nem vagyok villanyos, de asszem a bekötés menni fog. A gondom az, hogy nem tudom, hogyan szedjem szét az ajtókárpitot úgy, hogy törés nélkül megússzam és vissza is tudjam rakni. Eldugott csavarok, patentok, és a szükséges célszerszámok érdekelnének. Ha valaki szedte már szét a kárpitját, kérem ossza meg velem tapasztalatait! Előre is köszi!!!!! integet2

Na akkor gondolkozzunk Béláim!  nyes

Ha az ajtóban kötsz rá a madzagra ami persze simán megoldható de akkor hogyan fogod az ajtóból kivezetni a madzagot? Érti már a problémát kend? Ne csinálj magadnak fölösleges munkát meg gányolást mert csak saját magadat szivatod meg! Ha rá akarsz kötni a z egyik hangszórómadzagra akkor az a küszöbnél tedd és akkor onnan mindjárt tudod is szépen továbbvezetni hátrafelé! Amúgy ha gyári cuccod van az autóban akkor teljesen felesleges macera az egész mert max csak nagyon minimálisan lesz jobb tőle! Persze azért csak nyugodtan csináld meg ha tényleg szeretnéd és várjuk majd a beszámolódat a változásról!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:26:08 »

Na akkor gondolkozzunk Béláim!  nyes

Ha az ajtóban kötsz rá a madzagra ami persze simán megoldható de akkor hogyan fogod az ajtóból kivezetni a madzagot? Érti már a problémát kend? Ne csinálj magadnak fölösleges munkát meg gányolást mert csak saját magadat szivatod meg! Ha rá akarsz kötni a z egyik hangszórómadzagra akkor az a küszöbnél tedd és akkor onnan mindjárt tudod is szépen továbbvezetni hátrafelé! Amúgy ha gyári cuccod van az autóban akkor teljesen felesleges macera az egész mert max csak nagyon minimálisan lesz jobb tőle! Persze azért csak nyugodtan csináld meg ha tényleg szeretnéd és várjuk majd a beszámolódat a változásról!  wave

Erölködő is van hozzá?? CSak mert akkor kell egy RCA átalakító. Én is így használta gyári fejegységgel a ládát
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:29:12 »

nem egyszerü volt hitel +autó beszámitás is
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:31:31 »

Vidd vissza a kocsit garanciába. Adják vissza a pénzed, vagy csinálják meg.

Úgyis el fogják hajtani, ha meg mégsem akkor sem kellene oda vinnie ahol már egyszer átverték vagy elrontották az autóját mert megint csak átverik vagy lehúzzák! Inkább valamennyi pénzt kellene visszakérnie a javításra bár azt sem hiszem hogy ilyet el tudna érni egy kereskedőnél de határozott fellépéssel és háttérinfókkal egy próbát megérne a dolog!  szomoru1
Sajnos ez megint egy olyan eset a sokból ahol az emberke azt hitte hogy tud ő magának autót venni segítség nélkül is! És autót venni bárki tud mert könnyű csak éppen JÓ autót venni vagy jó vételt csinálni szinte lehetetlen egy "külsősnek" segítség nélkül!
De most már itt vagy úgyhogy hamarosan már te is Mondi-értő emberke leszel és az azért vígasztaljon hogy a Mondiknak nem szokott nagy bajuk lenni és elég olcsón meg lehet őket csinálni és sok bontott cucc is van hozzájuk!
A lényeg az hogy jóféle autót vettél és a többi is majd szépen lassan összeáll és meg fogod szeretni az autódat!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:33:34 »

Erölködő is van hozzá?? CSak mert akkor kell egy RCA átalakító. Én is így használta gyári fejegységgel a ládát

Akkor a ládát igen de a hangszórói pár nap alatt kukásak lesznek!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:39:21 »

Akkor a ládát igen de a hangszórói pár nap alatt kukásak lesznek!  vigyor3

Nehogy azt hidd. Mivel a fejegységen a 4 hangszórónak a dolgait állítod, + az rca-nak is küldi a jelet. Ha 0 a basszus a fejegységen, attól még az erősítőn tekerheted felfele. Nekem ami van nem gyári fejegység, azon sem kimondott SUB kimenet van, hanem sima RCA. -1re van állítva a basszus, az erősítőn meg 3/4-re. Kristály tisztán szól, és még a hátamat is maszírozza. Okosan kell beállítani!! eplus2 eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:47:28 »

Nehogy azt hidd. Mivel a fejegységen a 4 hangszórónak a dolgait állítod, + az rca-nak is küldi a jelet. Ha 0 a basszus a fejegységen, attól még az erősítőn tekerheted felfele. Nekem ami van nem gyári fejegység, azon sem kimondott SUB kimenet van, hanem sima RCA. -1re van állítva a basszus, az erősítőn meg 3/4-re. Kristály tisztán szól, és még a hátamat is maszírozza. Okosan kell beállítani!! eplus2 eplus2

Mondod te akinek nem is gyári a fejegysége!  vigyor3
De amúgy értem hogy mit akarsz kihozni a dologból csak én már egyszer megküzdöttem a gyári technikával és tudom hogy milyen nagyon keveset tud!  szomoru1
Sajnos mára elértünk odáig hogy a gyárinál már szinte minden jobb!  rinya
Nekem a 7000-es szett van gyárilag az autómban és én vettem hozzá 4 érzékeny hangszórót és így azért nekem elég a hangerő is meg a minőség is! De 4X6-tól nem is szabad többet várni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 12:06:16 »

Mondod te akinek nem is gyári a fejegysége!  vigyor3
De amúgy értem hogy mit akarsz kihozni a dologból csak én már egyszer megküzdöttem a gyári technikával és tudom hogy milyen nagyon keveset tud!  szomoru1
Sajnos mára elértünk odáig hogy a gyárinál már szinte minden jobb!  rinya
Nekem a 7000-es szett van gyárilag az autómban és én vettem hozzá 4 érzékeny hangszórót és így azért nekem elég a hangerő is meg a minőség is! De 4X6-tól nem is szabad többet várni!

Persze, hogy én mondom  vigyor3 vigyor3, Fél évig Faterom MK3 mondijából kiszedett 6006-os egysége szólt ezzel. A cd miatt raktam be, mondván, hogy 6 lemezes. Amiből kiderült, hogy a cd váltója nem müxik. Szétszedtük, hogy megjavítsuk, erre a kezünkbe maradt a lézer fej  wow1 wow1. Így maradt a rádió, meg az fm transmitter.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 12:10:05 »

Persze, hogy én mondom  vigyor3 vigyor3, Fél évig Faterom MK3 mondijából kiszedett 6006-os egysége szólt ezzel. A cd miatt raktam be, mondván, hogy 6 lemezes. Amiből kiderült, hogy a cd váltója nem müxik. Szétszedtük, hogy megjavítsuk, erre a kezünkbe maradt a lézer fej  wow1 wow1. Így maradt a rádió, meg az fm transmitter.

És szegény rádiónak a "végső" döfést a H.ringes eset okozta. Valószínűleg 1-2 fül már elengedett, de amikor bekopogott a motor, az előlap az anyós ülésre repült  wow1 wow1 wow1 . Megjavítgattam, most műxik szolidan, de a polcban várja szebb jövőjét  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 13:53:21 »

nem egyszerü volt hitel +autó beszámitás is


Ha az eladó nem tájékoztat az autó hibájáról, akkor elvileg lehet vele valamit kezdeni.
Csak annyit kell valahogy bizonyítani, hogy amikor eladta az autót, már létezett a hiba és tudott róla.
(Mikor mi eladtuk az előzőt, az új tulaj, kapott egy hibalistát, hogy mi az ami nem megfelelően működik)

Egyébként mit takar, hogy melegíteni a motort? Ha nem tartasz gázpedállal egy "alapjáratot" akkor leáll?
Bikázni miért kellett? Régi az aksi?
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:04:50 »

Ha az eladó nem tájékoztat az autó hibájáról, akkor elvileg lehet vele valamit kezdeni.
Csak annyit kell valahogy bizonyítani, hogy amikor eladta az autót, már létezett a hiba és tudott róla.
(Mikor mi eladtuk az előzőt, az új tulaj, kapott egy hibalistát, hogy mi az ami nem megfelelően működik)

Egyébként mit takar, hogy melegíteni a motort? Ha nem tartasz gázpedállal egy "alapjáratot" akkor leáll?
Bikázni miért kellett? Régi az aksi?
 wave
egy darabig megy normálisan de egy hőfokot elér akkor ugrál a fodulat 2000-400 között .ha nem nyomok gázt megáll. bikázni azért kellett mert régóta kint állt hidegbe azt mondták /ez hihető is/azóta pörget az akksi
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:36:01 »

sziasztok a mult héten vettem 97 mk2 1.8 benzinest kereskedésben ,nem műkszik a km számláló és szerintem sokat fogyaszt + a motor melegités közben egy hőfokon ugrál a fodulat 2000-400 közöt .hanem nyomok gázt megáll ezt mi okozhatja még naon kezdő vagyok köszi
szerintem a hőfok jeladód ment el csicsikálni...
a termosztát házon az alsó jeladó megy az ecu-hoz.
még annyi, hogy EZT mint bibliát olvasgasd, sok kellemetlenségtől és felesleges pénzkidobástól megkímélhet...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 15:51:24 írta astor » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:43:25 »

szerintem a hőfok jeladód ment el csicsikálni...
a termosztát házon az alsó jeladó megy az ecu-hoz.

Lehet hogy megszakadt és most állandóan dúsít a technika de ha így van akkor azt egy diag simán kimutatja nem?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 17:36:58 »

Sziasztok

Meg tudja nekem mondani vki, hogy egy 2.0 16V benzin mondeo hengerfej síkolása milyen összeget emészthet fel? Kb. mi a reális amit elkérhetnek, ha szelepeket, meg minden mást, tehát anyagot én viszek? Eltört a görgőm...vagyis a burkolata.. falbav remélem nem írtam nagy hülyeséget  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 17:52:37 »

Sziasztok

Meg tudja nekem mondani vki, hogy egy 2.0 16V benzin mondeo hengerfej síkolása milyen összeget emészthet fel? Kb. mi a reális amit elkérhetnek, ha szelepeket, meg minden mást, tehát anyagot én viszek? Eltört a görgőm...vagyis a burkolata.. falbav remélem nem írtam nagy hülyeséget  vigyor3

Szerintem ne állj neki! Szerezz egy másik hengerfejet és kompletten cseréld le mindenestől! Olcsóbb is és gyorsabb is és nem biztos hogy rosszabbul jársz ha így teszel mintha meggeneráloznád a régit!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 18:12:56 »

Sziasztok

Meg tudja nekem mondani vki, hogy egy 2.0 16V benzin mondeo hengerfej síkolása milyen összeget emészthet fel? Kb. mi a reális amit elkérhetnek, ha szelepeket, meg minden mást, tehát anyagot én viszek? Eltört a görgőm...vagyis a burkolata.. falbav remélem nem írtam nagy hülyeséget  vigyor3
mi tört el miért kell javítani? vezérlés ment el? nekem 53 volt hibafelmérés, nyomáspróba síkolás új szelepek, 4 szelepvezető, szimeringek, szelepek bemarása, becsiszolása, hengerfej összefűzése. ez ugyan 8 szelepes motor volt, de az összes anyagot is ők adták. kb fele volt a munkadíj, ebből már nem emlékszem, de talán 8-9000 a síkolás.
A bontottnál jobban jársz, mert ugye azt sem tudod milyen, és ha le van szedve, akkor síkolni azt is kéne. Jó nevű gépműhelybe vidd mindenképp. A legjobbak közé tartoznak pl Nagy gépműhely kecskemét( www.nagygepmuhely.hu )
vagy a fortuna bt Mezőszilas http://www.fortunabt.hu/ . Utóbbi árban is jó, és nagyon sok jó visszajelzése van. Én is náluk csináltattam, szombaton bevittem, ekkor csak átvétel van, meló nincs, hétfőn 10-kor hívtak, hogy mennyibe kerülne, és mit kéne hozzá venni, természetesen minden van nekik polcon. kedden délután hoztam el tőlük készen. De van nekik házhozszállítás is, meg talán el is mennek érte, ha kell. nézd meg a honlapot, és kérdezd meg telefonon hogyan működik. nekem közel volt, így nem volt gondom
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 18:17:26 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:00:26 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:05:29 »

nem egyszerü volt hitel +autó beszámitás is

Szia!
SZtem ökölszabály, ha megnézem ,tetszik, el nem megyek nélküle. Mert utána már csak a próbléma van.
Tudom, hitel, meg miazmás, meg ügyintézés.
Én úgy mentem le Hajduszoboszlóra megnézni az autót, hogy zsebben volt 1,2mill, tetszett, már azzal jöttünk haza.
Tudom kp-ra egyszerűbb, meg én úgy voltam vele, ne kelljen már mégeccer lemenni, előre letelefonáltam az erdetvizsgát debrecenben, úgyhogy ott helyben rendeztünk mindent. Ja és vittem szerelőt magammal, aki szintén végignézte a verdát.
De az igazsághoz hozzátartozik, hogy hazaértünk szombaton, másnap indítom, és kopog a vezérműszíj a burkolaton, áááááááááááááááááááááá wow1, lelazult az egyik görgő, hétfőn már tréler vitte a szervízbe, nem mertem rizikózni.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:10:35 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 

Ne akarj szarból várat építeni!  wow1
Olyan nem létezik hogy az összes szelep elgörbül! Ha pedig mégis akkor ott nem javítás kell hanem egy kuka!  nyes
De ha sok pénzed van és te drágán akarsz rossz autót akkor csak így tovább!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:11:15 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 
nem nagyon akarlak lehangolni, de lehet mk2-nél komplett motort kapnál annyiért, amennyibe ez az egész a végén lesz...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:13:19 »

Szia!
SZtem ökölszabály, ha megnézem ,tetszik, el nem megyek nélküle. Mert utána már csak a próbléma van.
Tudom, hitel, meg miazmás, meg ügyintézés.
Én úgy mentem le Hajduszoboszlóra megnézni az autót, hogy zsebben volt 1,2mill, tetszett, már azzal jöttünk haza.
Tudom kp-ra egyszerűbb, meg én úgy voltam vele, ne kelljen már mégeccer lemenni, előre letelefonáltam az erdetvizsgát debrecenben, úgyhogy ott helyben rendeztünk mindent. Ja és vittem szerelőt magammal, aki szintén végignézte a verdát.
De az igazsághoz hozzátartozik, hogy hazaértünk szombaton, másnap indítom, és kopog a vezérműszíj a burkolaton, áááááááááááááááááááááá wow1, lelazult az egyik görgő, hétfőn már tréler vitte a szervízbe, nem mertem rizikózni.
Üdv

Igen valahogy így kell autót vásárolni!
Mindent még így sem tudsz elkerülni de legalább nagy dolgokba nem szaladsz bele! A karbantartást meg úgyis ajánlatos elvégezni egy "új" autón mielőbb és akkor úgyis minden apróság kiderül! Aztán egy kis javszerolás és máris van egy jó autód!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:14:52 »

nem nagyon akarlak lehangolni, de lehet mk2-nél komplett motort kapnál annyiért, amennyibe ez az egész a végén lesz...

Én is pont ugyanerre próbáltam rávilágítani neki!  nyes



UI: ja és egy gyárilag összerakott cucc jobb mint egy utólag összerakott!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:20:05 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 
bevallom, én azt csináltam. 70-ben volt egy tk-s kocsi amit megvettem. egy haverom jött daruval kicsréltük a motorokat. a bontott cuccokat kiárultam és leadtam az alvázat a bontóban. a 70-ben már a motorról kapott számla áfája is benne van. de kb. 110e Ft-ot kaptam a kiárult cuccokért és a mai napig klafa a motor. Nem papíroztam le, mert minek.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:20:48 »

nem nagyon akarlak lehangolni, de lehet mk2-nél komplett motort kapnál annyiért, amennyibe ez az egész a végén lesz...
Ez megfontolandó. Főleg hogy azonos motorral még a papírmunka sem olyan gáz, mint régen. De motort mindenképpen úgy vegyél, hogy még beépítve, beindítható legyen, hallgasd meg, járasd meg stb, és csak ha "szép" hangja van akkor vedd meg. Szintén szerelő tanácsolta nekem is korábbi autónál.
bonethugs: Ha gondolod kérdezek a szerelőmtől megbízható gépműhelyt bpesten.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:23:09 »

bevallom, én azt csináltam. 70-ben volt egy tk-s kocsi amit megvettem. egy haverom jött daruval kicsréltük a motorokat. a bontott cuccokat kiárultam és leadtam az alvázat a bontóban. a 70-ben már a motorról kapott számla áfája is benne van. de kb. 110e Ft-ot kaptam a kiárult cuccokért és a mai napig klafa a motor. Nem papíroztam le, mert minek.

Én ugyanezt Fiesta cuccokkal játszottam meg!  nyes
Az okos ember így csinálja szerintem!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:24:47 »

Ez megfontolandó. Főleg hogy azonos motorral még a papírmunka sem olyan gáz, mint régen. De motort mindenképpen úgy vegyél, hogy még beépítve, beindítható legyen, hallgasd meg, járasd meg stb, és csak ha "szép" hangja van akkor vedd meg. Szintén szerelő tanácsolta nekem is korábbi autónál.
bonethugs: Ha gondolod kérdezek a szerelőmtől megbízható gépműhelyt bpesten.

Igen de Ő eddig csak a hengerfejről írt! És ha csak azt akarja megszögelni akkor egy hengerfejcsere nem egy nagy meló!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:30:07 »

Igen de Ő eddig csak a hengerfejről írt! És ha csak azt akarja megszögelni akkor egy hengerfejcsere nem egy nagy meló!
Kérdés a 16 szelep mitől görbült el egyszerre? csak nem a dugattyúval karambolozott? Ha meg igen, akkor kövérebb a buli....
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:35:14 »

Én is pont ugyanerre próbáltam rávilágítani neki!  nyes



UI: ja és egy gyárilag összerakott cucc jobb mint egy utólag összerakott!  wave
Ez nem így van. Mért tudna a gyártósoron bármivel jobban összerakni bárki bármit mint utólag. jó minőségű alkatrész kell, és egy jó műhely. A szelepcsere és a síkolás nem egy óriási munka. a szelepek anyaga meg olyan, hogy más ne nagyon sérüljön. max ha vezetőket kell cserélni, de az ritkán szokott kelleni.
Mért lenne jobb egy megint agyonhasznált alkatrész, mint egy felújított. semmit sem tud róla, lehet egy hónap múlva ugyanott kezdi, ahol most. Ez nagyon magyar felfogás. Remek műhelyek vannak, és profi melósok. És még garit is adnak rá. egy felújított hengerfej(mivel a szelepen kívül ugysincs más benne ugye)  ha még drágább is egy bontottnál, akkor is sokkal megbízhatóbb. egy a lényeg! Jó helyre kell vinni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:36:29 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 
mért? nem tudsz egy futárcéget aki elviszi? de mondom a legtöbb azt is megoldja a szállítást
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:37:47 »

Kérdés a 16 szelep mitől görbült el egyszerre? csak nem a dugattyúval karambolozott? Ha meg igen, akkor kövérebb a buli....

másért nem nagyon szokott elgörbülni. azért a szelep görbül, hogy a dugónak ne legyen baja. egy fengerfej felújítás nem a világ vége
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:47:19 »

A szerelőmmel szombaton darabokra szedtük, mind a 16 szelep elgörbült. Így gyakorlatilag csak a 16 szelep lesz 33e. És ezen kívül még a többi cucc. Sajnos csak Budapesten belül tudom megoldani a síkolást, és a szerelést. Úgy szeretném, hogy minden anyagot mi szerzünk be, és csak a gépi javítás menne a szerviznél, a többit megoldjuk.  :nyes:Használtat/bontottat semmiképp nem akarok. 
azért a szelepeket el kell küldeni, ha ti veszitek, mert a helyét be kell marni síkolás után. a csiszolást már ha van szerszám meg lehet csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:39:49 »

Ez nem így van. Mért tudna a gyártósoron bármivel jobban összerakni bárki bármit mint utólag. jó minőségű alkatrész kell, és egy jó műhely. A szelepcsere és a síkolás nem egy óriási munka. a szelepek anyaga meg olyan, hogy más ne nagyon sérüljön. max ha vezetőket kell cserélni, de az ritkán szokott kelleni.
Mért lenne jobb egy megint agyonhasznált alkatrész, mint egy felújított. semmit sem tud róla, lehet egy hónap múlva ugyanott kezdi, ahol most. Ez nagyon magyar felfogás. Remek műhelyek vannak, és profi melósok. És még garit is adnak rá. egy felújított hengerfej(mivel a szelepen kívül ugysincs más benne ugye)  ha még drágább is egy bontottnál, akkor is sokkal megbízhatóbb. egy a lényeg! Jó helyre kell vinni

Erre csak annyit válaszolnék hogy a gyári az elmegy 10-20-30 évet de ha egyszer valami meg van bontva akkor már a felét sem! Nem is beszélve arról hogy a gyári új cucc az horror összeg és akkor sem biztos hogy teljesen gyári!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:44:24 »

másért nem nagyon szokott elgörbülni. azért a szelep görbül, hogy a dugónak ne legyen baja. egy fengerfej felújítás nem a világ vége

Én még az Escortomnak (8V) megcsináltam a hengerfej felújítását de egy 16 szelepessel már nem küzdenék mert fillérekért lehet kapni másikat! Nem is beszélve arról ha a régi netán összeakadt és amiatt kellene a felújítása!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 21:53:32 »

Vajon mitől van az nálam, hogy kifejezetten csapkodni kell az ajtókat (mind a 4-et), különben nem csukódnak be (bekattan, de résnyire nyitva marad). Viszont ha nyitva van valami másik ajtó vagy ablak, akkor szinte simán becsukódik. 215.000 km körül van az autóban, lehet, hogy cserések a zárak?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:11:49 »

Vajon mitől van az nálam, hogy kifejezetten csapkodni kell az ajtókat (mind a 4-et), különben nem csukódnak be (bekattan, de résnyire nyitva marad). Viszont ha nyitva van valami másik ajtó vagy ablak, akkor szinte simán becsukódik. 215.000 km körül van az autóban, lehet, hogy cserések a zárak?
Szerintem betömted a "szuszogókat".
csak feltételezés, mert nekem a kombiaimban mindben volt, van(az escortban is) hátol a lökös alatt egy "gumimembrán".
Ha az nem tud mozogni, hermetikusan zár a kocsi, egyértelmű, hogy a levegőt elég nehezen tudod az ajtóval "összesüríteni"
gondolom, ha pl. résnyire le van húzva az ablakod, akkor be tudod csukni...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:19:32 »

Szerintem betömted a "szuszogókat".
csak feltételezés, mert nekem a kombiaimban mindben volt, van(az escortban is) hátol a lökös alatt egy "gumimembrán".
Ha az nem tud mozogni, hermetikusan zár a kocsi, egyértelmű, hogy a levegőt elég nehezen tudod az ajtóval "összesüríteni"
gondolom, ha pl. résnyire le van húzva az ablakod, akkor be tudod csukni...

De stimmelnek a gumimembránok, lehet hallani ahogy berezegnek csukáskor. Máshol nincs ilyen a sedannál, mert a csomagtér eléggé elszigetelt?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:25:58 »

De stimmelnek a gumimembránok, lehet hallani ahogy berezegnek csukáskor. Máshol nincs ilyen a sedannál, mert a csomagtér eléggé elszigetelt?

Örülj neki hogy ennyire jól szigetelt az autód mert legalább a meleget is jobban tartja így és az télen igen jó dolog!
De lehet hogy törött volt az autó és a "légzőket" tényleg betömték bár nem tudom hogy a tiednél hol is vannak!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.