Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:09:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745439 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #12050 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:46:47 »

Semmiféleképpen nem fogok venni egy használt motort, mivel nem bízom benne. Az autót mikor megvettem tökéletes "hangja" volt, semmi baja, aztán egyszercsak reccs... Ha veszek egy használt motort, mi garantálja, hogy nem fordul elő ugyanez megint akár 1-2 hónapon belül? Semmi és senki nem garantálja. Így legalább tudom, hogy eredeti vadonatúj alkatrészek kerülnek bele, mivel én veszem meg és előttem lesz összerakva. Ebben jobban bízom. Persze ezt is el lehet cseszni, nem azt mondom... Nem olcsó, de annyira nem is vészes. Csak azért ugye én is érdeklődöm mindenfelé az árakról, mivel minden forint számít  vigyor3
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12051 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:58:31 »

De lehet hogy törött volt az autó és a "légzőket" tényleg betömték bár nem tudom hogy a tiednél hol is vannak!

Mind 3 fajtánál a hátsó lökös mögött van mind2 oldalt
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12052 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 23:01:34 »

Mind 3 fajtánál a hátsó lökös mögött van mind2 oldalt

Mondjuk ez az Escortoknál is és a Fiestáknál is így van akkor miért pont a Mondeó lenne a kivétel!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12053 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 23:03:14 »

Mondjuk ez az Escortoknál is és a Fiestáknál is így van akkor miért pont a Mondeó lenne a kivétel!  nyes


 nyes nyes nyes nyes nyes
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12054 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 03:11:24 »

Erre csak annyit válaszolnék hogy a gyári az elmegy 10-20-30 évet de ha egyszer valami meg van bontva akkor már a felét sem! Nem is beszélve arról hogy a gyári új cucc az horror összeg és akkor sem biztos hogy teljesen gyári!
ez csak mese. nem attól függ, hogy meg van e bontva, hanem hogy rendesen össze rkell rakni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12055 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 03:12:39 »

Én még az Escortomnak (8V) megcsináltam a hengerfej felújítását de egy 16 szelepessel már nem küzdenék mert fillérekért lehet kapni másikat! Nem is beszélve arról ha a régi netán összeakadt és amiatt kellene a felújítása!
nem neki kell megcsinálni, de egy gépműhelynek olyan ez mint a sebésznek egy mandulaműtét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12056 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 07:15:52 »

ÁÁÁÁcsi!
Meghallgatja, eldönti, megcsináltatja úgy, ahogy ő szeretné, elmeséli a tapasztalatokat itt is (ha lehetne kérnem), hogy okuljunk belőle. Oszt ki-ki levonja a saját konklúzióit.
Az a legrosszabb, amikor beleszólnak a döntésedbe, hagyod magad, sz@r lesz, és azon agyalsz mi lett volna, ha megyek a saját fejem után.
Persze, ha a saját dugába dől, akkor is csak magát okolhatja.
Üdv
ui: természetesen mindenkinek igaza van a saját szemszögéből,(bontva, gépműhely, újmotor, újautó, újasszony.... nyes)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #12057 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 08:24:24 »

Amint túlvagyok ezen az egészen, természetesen megosztom itt mindenkivel a tapasztalatokat  nyes
Ja és természetesen köszönöm a tanácsokat mindenkinek  vigyor3
Naplózva
k.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #12058 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:02:07 »

Hali, olyan kérdésem lenne h a 1.8-as benzines mondeón hol található az egr szelep? És h lehet azt tisztítani?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12059 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:30:49 »

Hali, olyan kérdésem lenne h a 1.8-as benzines mondeón hol található az egr szelep? És h lehet azt tisztítani?


Szia!

Nemrég Astor linkelt be egy leírást a rossz alapjáratról, ha jól emlékszem kép is van benne az EGR szelepről.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12060 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:34:21 »

Hello Smiley
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitől ciripelhet a fűtés?
Szinte mindig külső levegős módban használom (a keringetős felé nem mindig működik a kapcsoló és nem akarom erőltetni)
Ha 2esen fúj, akkor általában ciripel, néha 3ason is. Levelet vagy hasonlót, elvileg nem tud beszívni a pollenszűrő miatt..
Talán még régi tulajtól maradt benne valami? Egyébként kissé koromszaga is van. Szóval vagy valami nem oda való "ég", vagy a fűtőmotor rakoncátlankodik?  wave

ui.: más >> egyébként pozitívum, úgy látszik az autó szereti a hideget Smiley Rendesen bemelegszik a motor, egész jól tartja a függőleges hőfokot, és szépen gyorsul.  taps Tavaly nem ment minden ilyen szépen.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 18:57:23 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12061 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:58:05 »

Hello Smiley
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitől ciripelhet a fűtés?
Szinte mindig külső levegős módban használom (a keringetős felé nem mindig működik a kapcsoló és nem akarom erőltetni)
Ha 2esen fúj, akkor általában ciripel, néha 3ason is. Levelet vagy hasonlót, elvileg nem tud beszívni a pollenszűrő miatt..
Talán még régi tulajtól maradt benne valami? Egyébként kissé koromszaga is van. Szóval vagy valami nem oda való "ég", vagy a fűtőmotor rakoncátlankodik?  wave
ki kellene kapnod a venti motort és puczenolni egyet rajta. asszem volt valahol erről egy cikk, rögtön utána nézek...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12062 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:01:35 »

Hello Smiley
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitől ciripelhet a fűtés?
Szinte mindig külső levegős módban használom (a keringetős felé nem mindig működik a kapcsoló és nem akarom erőltetni)
Ha 2esen fúj, akkor általában ciripel, néha 3ason is. Levelet vagy hasonlót, elvileg nem tud beszívni a pollenszűrő miatt..
Talán még régi tulajtól maradt benne valami? Egyébként kissé koromszaga is van. Szóval vagy valami nem oda való "ég", vagy a fűtőmotor rakoncátlankodik?  wave

ui.: más >> egyébként pozitívum, úgy látszik az autó szereti a hideget Smiley Rendesen bemelegszik a motor, egész jól tartja a függőleges hőfokot, és szépen gyorsul.  taps Tavaly nem ment minden ilyen szépen.

A ciripelés az a fűtőmotor csapágya vagy szénkeféje lesz! Ha kiszeded és befújod valamivel akkor még egy jó ideig elmegy szépen csöndesen! Az égett szag pedig lehet az ellenállás is ami a fokozatokat kapcsolja!

UI: ezekről mintha láttam volna cikket és képet is valahol!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12063 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:05:01 »

ki kellene kapnod a venti motort és puczenolni egyet rajta. asszem volt valahol erről egy cikk, rögtön utána nézek...

Olvastam a már törölt hozzászólásod, megtaláltam a cikket  vigyor3
Köszi worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12064 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:06:22 »

A ciripelés az a fűtőmotor csapágya vagy szénkeféje lesz! Ha kiszeded és befújod valamivel akkor még egy jó ideig elmegy szépen csöndesen! Az égett szag pedig lehet az ellenállás is ami a fokozatokat kapcsolja!

UI: ezekről mintha láttam volna cikket és képet is valahol!

Szénkefe az éghet? (nem értek hozzá) Mert inkább olyan szaga van, mint ellenálláslétra szaga  vigyor3

szerk: nem ellenálláslétre szaga van
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 19:21:33 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12065 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:15:32 »

Szénkefe az éghet? (nem értek hozzá) Mert inkább olyan szaga van, mint ellenálláslétra szaga  vigyor3

Oszt én mit írtam erre kendnek?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12066 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:20:29 »

Oszt én mit írtam erre kendnek?  wow1

Izéé  falbav Bocsi, azt akartam írni, hogy NEM olyan szaga van, mint az ellenálláslétrának. Azt ismerem, egyszer már cseréltem. vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12067 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:30:18 »

Izéé  falbav Bocsi, azt akartam írni, hogy NEM olyan szaga van, mint az ellenálláslétrának. Azt ismerem, egyszer már cseréltem. vigyor3


Ha a csapágyazásod nagyon lóg már akkor a forgórész is beleérhet az állórészbe és annak is érezheted a szagát és ha nagyon lóg akkor még a műanyag részek is összeérhetnek de azt biztos felismernéd ha égett műanyag szaga lenne!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12068 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:31:14 »

Ha a csapágyazásod nagyon lóg már akkor a forgórész is beleérhet az állórészbe és annak is érezheted a szagát és ha nagyon lóg akkor még a műanyag részek is összeérhetnek de azt biztos felismernéd ha égett műanyag szaga lenne!

Oks, megpróbálom szétszedni egy verőfényes hétvégén  worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12069 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:35:47 »

Oks, megpróbálom szétszedni egy verőfényes hétvégén  worship

Azért előtte olvass egy kis szakirodalmat is hátha van a dolognak valami buktatója amit így el tudsz kerülni!
És ha elfogadsz egy jótanácsot akkor utánanézel a csapágyméretének és a szénkeféknek (és ha gondolod előtte beszerzed) mert ha egyszer kinnt van a motor akkor már ki is cserélheted ezeket ami nem nagy meló és akkor egy jópár évre biztos nem lesz vele semmi problémád!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12070 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:38:55 »

Azért előtte olvass egy kis szakirodalmat is hátha van a dolognak valami buktatója amit így el tudsz kerülni!
És ha elfogadsz egy jótanácsot akkor utánanézel a csapágyméretének és a szénkeféknek (és ha gondolod előtte beszerzed) mert ha egyszer kinnt van a motor akkor már ki is cserélheted ezeket ami nem nagy meló és akkor egy jópár évre biztos nem lesz vele semmi problémád!  wave

Egy cikket elolvastam, azon felbátorodtam  vigyor3 Valahol volt mikromacskám, megnézem, abba benne vannak-e a méretek.
Adnék nektek pluszt is, de látom már megszűntek..
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12071 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:45:02 »

Egy cikket elolvastam, azon felbátorodtam  vigyor3 Valahol volt mikromacskám, megnézem, abba benne vannak-e a méretek.
Adnék nektek pluszt is, de látom már megszűntek..
ha nem boldogulsz vele, nekem van 2 ventim is raktáron, mindkettő hibátlanul műxik...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12072 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:08:14 »

Egy cikket elolvastam, azon felbátorodtam  vigyor3 Valahol volt mikromacskám, megnézem, abba benne vannak-e a méretek.
Adnék nektek pluszt is, de látom már megszűntek..
Szia!
Én úgy tudom a ventillátorban alapvetően bronzpersely van (87-es Fiestában, 86-os Transitban biztosan) csapágy gyanánt, hogy olyan kapható-e, passz, gondolom igen, mert autóvillamoságis javít/felújít ilyet is. Esetleg őket kérdezd meg (http://www.masina.atw.hu/), bár pestiek, de én a generátorhoz náluk vettem a kefe+szabályzó részt, elfogadható áron/minőségben.
Én is próbáltam hekkelni a ventin amikor megvettük az autót, de ha jól emlékszem csak kivettem, sűrített levegővel kiporoltam, jött belőle gazdagon, és a csapágyakat befújtam wd40-el, majd levegővel kifúj és mégezt vagy 3x. Hangja csendesedett, de nem lett tökéletes. A szagról fogalmam sincs, szedd ki a ventit (nem bonyolult),  nézz be a lukon hátha látsz vmit.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12073 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:14:59 »

ha nem boldogulsz vele, nekem van 2 ventim is raktáron, mindkettő hibátlanul műxik...

Szia!
Én úgy tudom a ventillátorban alapvetően bronzpersely van (87-es Fiestában, 86-os Transitban biztosan) csapágy gyanánt, hogy olyan kapható-e, passz, gondolom igen, mert autóvillamoságis javít/felújít ilyet is. Esetleg őket kérdezd meg (http://www.masina.atw.hu/), bár pestiek, de én a generátorhoz náluk vettem a kefe+szabályzó részt, elfogadható áron/minőségben....

Köszönöm az ötleteket, először kitisztogatom ezt, meglátjuk mennyit javul a helyzet  Wink worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12074 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:16:38 »

Szia!
Én úgy tudom a ventillátorban alapvetően bronzpersely van (87-es Fiestában, 86-os Transitban biztosan) csapágy gyanánt, hogy olyan kapható-e, passz, gondolom igen, mert autóvillamoságis javít/felújít ilyet is. Esetleg őket kérdezd meg (http://www.masina.atw.hu/), bár pestiek, de én a generátorhoz náluk vettem a kefe+szabályzó részt, elfogadható áron/minőségben.
Én is próbáltam hekkelni a ventin amikor megvettük az autót, de ha jól emlékszem csak kivettem, sűrített levegővel kiporoltam, jött belőle gazdagon, és a csapágyakat befújtam wd40-el, majd levegővel kifúj és mégezt vagy 3x. Hangja csendesedett, de nem lett tökéletes. A szagról fogalmam sincs, szedd ki a ventit (nem bonyolult),  nézz be a lukon hátha látsz vmit.
Üdv

Hát én ugyan még nem szedtem ki az enyémet ezért nem láttam még ilyet a saját szememmel de nagyon bíztam benne hogy egy digiklímát csak nem raknak már össze perselyes ventivel! Ilyen nagyot tévednék ebben?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12075 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:30:50 »

Hát én ugyan még nem szedtem ki az enyémet ezért nem láttam még ilyet a saját szememmel de nagyon bíztam benne hogy egy digiklímát csak nem raknak már össze perselyes ventivel! Ilyen nagyot tévednék ebben?
a venti egyforma a manuálisban és a digitben...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12076 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:51:04 »

a venti egyforma a manuálisban és a digitben...

Ezt én is tudom csak úgy értettem hogy ha nem csapágyas lett volna az elődje akkor változtattak volna rajta de mivel hagyták a régit ezért gondoltam hogy már elve csapágyasra csinálták a ventit!
Akkor most csapágyas vagy perselyes?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12077 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 21:20:39 »

hali holnap viszem a "nekem"ÚJ masinát motor diagnosztikára .nagyon kiváncsi vagyok
Naplózva
k.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #12078 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 21:59:22 »

Hello Pumukli. köszönöm a segítséget. sokat segített. most végre van fogalmam a dologról.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 22:01:26 írta k.zsolt » Naplózva
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12079 Dátum: 2010.02.02 kedd, 15:35:11 »

 sziasztok megtörtént a motor hibaolvasása, sokkal okosabb nem lettem 2 hiba volt benne. egyszer az EGR szelep engedett sok anyagot, egyszer pedig valamilyen üzemanyagszelep ragadt be ,de megmérték a CO-t az nagyon sok alapjáraton 0.3 helyett 3.5 nagy fordulaton ment le 0.3 -ra . A.szerelő kitörölte a hibákat egy hét múlva újra megnézzük hátha rá jövünk valamire Roll Eyes
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12080 Dátum: 2010.02.02 kedd, 15:59:56 »

Olvastam a már törölt hozzászólásod, megtaláltam a cikket  vigyor3
Köszi worship

A cikket légyszi linkeld már be Smiley
Naplózva
sanci
Vendég
« Új hozzászólás #12081 Dátum: 2010.02.03 szerda, 21:49:36 »

Köszönöm a válasz T. Mondeo-sok! worship
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12082 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 14:12:56 »

Üdv Mondeosok!
A héten sikeresen bekókányoltam az ajándékba kapott kicsi hangládát. Se erősítő, se semmi, csak gyári cucc. Azt tapasztaltam, hogy a hangszórókról bekötve tényleg nem adja le azt a teljesítményt, amiért érdemes lenne benne hagyni, úgyhogy kiszedtem. Szép lassan elkezdek gyűjtögetni egy kicsit komolyabb felszerelésre. Tudom, határ a csillagos ég, de mégis mennyibe lenne egy jobb cucc? Nem bömböltetni akarom, csak azt szeretném, ha szépen szólna, nem feltétlenül csak hangosan.....  Roll Eyes
Gondolom, a 4 gyári kárpithangszórót is ki kell cserélnem, mert recsegnek. Milyen hangszórókat vegyek a helyükre? Ha valaki tud méretet nagyon megköszönném, ugyanis amikor szétszedtem az ajtót, elfelejtettem lemérni és ezért nincs kedvem újra szétszedni falbav. Mindenkinek szép napot!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12083 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 15:37:20 »

Üdv Mondeosok!
A héten sikeresen bekókányoltam az ajándékba kapott kicsi hangládát. Se erősítő, se semmi, csak gyári cucc. Azt tapasztaltam, hogy a hangszórókról bekötve tényleg nem adja le azt a teljesítményt, amiért érdemes lenne benne hagyni, úgyhogy kiszedtem. Szép lassan elkezdek gyűjtögetni egy kicsit komolyabb felszerelésre. Tudom, határ a csillagos ég, de mégis mennyibe lenne egy jobb cucc? Nem bömböltetni akarom, csak azt szeretném, ha szépen szólna, nem feltétlenül csak hangosan.....  Roll Eyes
Gondolom, a 4 gyári kárpithangszórót is ki kell cserélnem, mert recsegnek. Milyen hangszórókat vegyek a helyükre? Ha valaki tud méretet nagyon megköszönném, ugyanis amikor szétszedtem az ajtót, elfelejtettem lemérni és ezért nincs kedvem újra szétszedni falbav. Mindenkinek szép napot!
Szia! Vmilyen ellipszis fér bele, talán a 4x6-os. De a hifisek szerint a kör szól igazán jól, abból a 16cmes fér bele, átalakítókerettel. Keretet tudsz venni, kis kézügyességgel+egy dekopírfűrésszel ki tudod vágni pl 6-8mm vastag rét.lemezből, maradék laminált parkettából, stb.
Pontos típusokat nem tudok neked írni, nem vagyok nagy hifista. AZ kiderült számomra, de írták is, hogy a gyári fejegységre hiába teszel új/nagy/drága hangszórókat, sajnos kevés a teljesítménye. SZóval vagy marad a fejegység+rákötsz még egy erősítőt+hangszórók, vagy nem áldozol túl sokat a hangszórókra és akkor bennthagyhatod a fejegységet. Ha fejet cserélsz, kell egy átalakító előlap 1 din-eshez+kell egy átalakító a csatlakozóhoz, mert a ford csati más. Nekem ez utóbbi van is vhol elfekvőben, ha kell megkeresem megyegyezünk vmi árban.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12084 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 17:16:15 »

Üdv Mondeosok!
A héten sikeresen bekókányoltam az ajándékba kapott kicsi hangládát. Se erősítő, se semmi, csak gyári cucc. Azt tapasztaltam, hogy a hangszórókról bekötve tényleg nem adja le azt a teljesítményt, amiért érdemes lenne benne hagyni, úgyhogy kiszedtem. Szép lassan elkezdek gyűjtögetni egy kicsit komolyabb felszerelésre. Tudom, határ a csillagos ég, de mégis mennyibe lenne egy jobb cucc? Nem bömböltetni akarom, csak azt szeretném, ha szépen szólna, nem feltétlenül csak hangosan.....  Roll Eyes
Gondolom, a 4 gyári kárpithangszórót is ki kell cserélnem, mert recsegnek. Milyen hangszórókat vegyek a helyükre? Ha valaki tud méretet nagyon megköszönném, ugyanis amikor szétszedtem az ajtót, elfelejtettem lemérni és ezért nincs kedvem újra szétszedni falbav. Mindenkinek szép napot!

Szia!
Nekem Macaudio van (100W) a gyáriak helyett! Igaz hogy ezeket sem tudja a gyári (7000) technika rendesen meghajtani de ezek legalább hangosan és szépen szólnak már amennyire ez kitelik a gyári fejegységtől!
Ha gondolod csinálok a dobozáról képeket mert ezeket a sima átalakítókerettel mindenféle fúrkálás nélkül be tudod tenni a gyári helyére!
Ami a legjobb ide az egy típusa az Alpine hangszóróknak amiket direkt gyári rendszerekhez fejlesztettek mert nagyon érzékenyek és kevés watt kell a meghajtásukhoz! Nekem van itthon egy pár gyári új belőle csak egyrészt addíg nem rakom be amíg nem lesz belőle négy másrészt meg a mostaniakkal is meg vagyok elégedve!

Erről viszont tudok neked képeket is mutatni:

http://kepfeltoltes.hu/view/100204/P6230001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100204/P6230003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100204/P6230005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100204/P6230008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100204/P6230010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12085 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 17:22:46 »

Szia!
Nekem Macaudio van (100W) a gyáriak helyett! Igaz hogy ezeket sem tudja a gyári (7000) technika rendesen meghajtani de ezek legalább hangosan és szépen szólnak már amennyire ez kitelik a gyári fejegységtől!
Ha gondolod csinálok a dobozáról képeket mert ezeket a sima átalakítókerettel mindenféle fúrkálás nélkül be tudod tenni a gyári helyére!
Ami a legjobb ide az egy típusa az Alpine hangszóróknak amiket direkt gyári rendszerekhez fejlesztettek mert nagyon érzékenyek és kevés watt kell a meghajtásukhoz! Nekem van itthon egy pár gyári új belőle csak egyrészt addíg nem rakom be amíg nem lesz belőle négy másrészt meg a mostaniakkal is meg vagyok elégedve!


Az Alpine tényleg nagyon jó. Nekem ovál van bent elől-hátul. Fúrni kellett, mert nagyobb, mint a gyári. Meseszépen szól.  eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12086 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 18:18:48 »

Az Alpine tényleg nagyon jó. Nekem ovál van bent elől-hátul. Fúrni kellett, mert nagyobb, mint a gyári. Meseszépen szól.  eljen eljen eljen eljen eljen

Az biztos hogy egy régi nagyon jó márka az Alpine!  eljen
És neked mi zörgeti őket?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #12087 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 18:30:02 »

Tegnap lettünk 1 évesek együtt a Mondival.  smile Eddig semmi gondom nem volt vele, kopóalkatrészeken kívül. Maximálisan meg vagyok vele elégedve, mindenkinek csak ajánlani tudom ebben az árkategóriában.  worship
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12088 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 18:32:13 »

szia mindenki.épitett már be valaki utolag külsö höfok méröt?hová tegyem az érzékelöt hiteles adatok érdekében,necsapjon be motor hő,menetszél stb.?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12089 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 18:38:32 »

Tegnap lettünk 1 évesek együtt a Mondival.  smile Eddig semmi gondom nem volt vele, kopóalkatrészeken kívül. Maximálisan meg vagyok vele elégedve, mindenkinek csak ajánlani tudom ebben az árkategóriában.  worship
az enyém 7 éve család tag:2gömbfej,2elsö csapágy,1vizpumpa+a szerviz ami kötelező!
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12090 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:11:20 »

szia mindenki.épitett már be valaki utolag külsö höfok méröt?hová tegyem az érzékelöt hiteles adatok érdekében,necsapjon be motor hő,menetszél stb.?

A gyári helye itt van de kettő van belőle:

http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 wave wave wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12091 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:34:36 »

igen én is oda gondoltam valahogy az elsö lökös mögé a hütőtől jobra balra,köszike
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12092 Dátum: 2010.02.05 péntek, 08:50:17 »

Az biztos hogy egy régi nagyon jó márka az Alpine!  eljen
És neked mi zörgeti őket?

Nekem hangszóróként 2 db "távtartó" keret van, és új lyukakat kellett fúrnom. De mindenképpen megérte. Rádiónál, eredeti cd-nél a recsegést el lehetett felejteni. Még a jó minőségű mp3 is brutál. A mélynyomó a leggyengébb láncszem. Szépen szól nagyon, csak kicsi. Nagyobb hangerőnél már vagy torzít kicsit, vagy leszabályoz az erőlködő. Pioneer mélynyomó Blau erőlködővel. A régi mély az komoly volt: JBL GTO 1204BP-D, Csak ott már a kocsi torzított  eplus2 eplus2 eplus2



http://epitunk.zseby1984.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/8727312
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12093 Dátum: 2010.02.05 péntek, 10:39:15 »

Üdv Mondeosok!
Asszem lassan vágom a hangszóró+erősítő+mélynyomó+stb.-témát. A gyári kazettás rádió (5000) helyett CD-s lesz majd benne, ezzel egy lépésben egy erősítő is bekerül, aztán már "csak" pénztárca kérdése............
Nagyon köszönöm az infókat, mindenkinek szép napos időt! Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12094 Dátum: 2010.02.05 péntek, 10:51:22 »

Üdv Mondeosok!
Asszem lassan vágom a hangszóró+erősítő+mélynyomó+stb.-témát. A gyári kazettás rádió (5000) helyett CD-s lesz majd benne, ezzel egy lépésben egy erősítő is bekerül, aztán már "csak" pénztárca kérdése............
Nagyon köszönöm az infókat, mindenkinek szép napos időt! Wink

Az 5000-es nem kezeli a tárat? Mert ha igen akkor hagyd benne és tegyél hozzá egy tárat mert azzal úgy jobban jársz!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12095 Dátum: 2010.02.05 péntek, 11:56:42 »

Az 5000-es nem kezeli a tárat? Mert ha igen akkor hagyd benne és tegyél hozzá egy tárat mert azzal úgy jobban jársz!  wave

Amelyik egység kezeli a cd tárat, arra bármilyen eszközt rá tudok kötni egy kis ügyeskedéssel, nem?  Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12096 Dátum: 2010.02.05 péntek, 11:58:33 »

Amelyik egység kezeli a cd tárat, arra bármilyen eszközt rá tudok kötni egy kis ügyeskedéssel, nem?  Roll Eyes

A gyári rendszereknél azért ez nem ilyen egyszerű!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12097 Dátum: 2010.02.05 péntek, 12:28:19 »

A gyári rendszereknél azért ez nem ilyen egyszerű!  szomoru1

Okés Smiley Csak egy ötlet volt  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12098 Dátum: 2010.02.05 péntek, 12:37:42 »

A gyári rendszereknél azért ez nem ilyen egyszerű!  szomoru1
De egyszerű!
A múltkor vki linkelt egy győri céget ahol lehet kapni cd tárvezérlőre köthető mp3 lejátszót, cirka 30e Ft volt.
Cégre, linkre nem emlékszem, de vhol innen volt az infó.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12099 Dátum: 2010.02.05 péntek, 13:02:31 »

De egyszerű!
A múltkor vki linkelt egy győri céget ahol lehet kapni cd tárvezérlőre köthető mp3 lejátszót, cirka 30e Ft volt.
Cégre, linkre nem emlékszem, de vhol innen volt az infó.
Üdv

Mi CD-tárról beszéltünk  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.