Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:53:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745104 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Tiburia
Vendég
« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 20:42:25 »

Ha megnyomom kétszer egymás után a zárás gombját a gyári kulcson akkor a zár reteszel mert van kettős záram és az indexek is villannak mert van gyári passzív riasztóm is! Próbáld ki te is! Utána ha ki akarom nyitni akkor első nyomásra csak a bal első ajtót nyitja ki mert ilyen ez a gyári rendszer! Érdemes mindennek alaposan utánaolvasni mert többet tudnak ezek az autók mint amennyi látszik vagy amennyit gondolnak róluk!  nyes taps

Szia.

Ha nálam semmi sem történik a másodszori nyomásra (elsőre összes zár bekattant,de az indexek meg se nyekkentek), akkor mi lehet a bibi?
Próbáltam többször is, mindkét (állítólag gyári, kétgombos) kulccsal, de csak arra jöttem rá, hogy a pótkulcsban lassan illene elemet cserélni, mert nehezen veszi a jelet, illetve néhányszor csinált olyat is, hogy bezárt és kinyitott, rögtön egymás után, pedig csak a zárást nyomtam meg. Az indexek egyébként rendben vannak természetesen.  Huh?
Naplózva
zoli913
Vendég
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 20:48:31 »

Üdv!

Mondeo vásárlás előtt állok, kinéztem kettőt is, mindkettőnek van előnye, hátránya. Tanácsot szeretnék kérni mit érdemes nézni, ha elmegyek személyesen.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td-3634122
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_glx_ghia-3657732

Az egyik sokkal jobb felszereltségű, viszont régebbi, és kereskedésben van, amire nem mindig gondolok jól (kevesebb jelzett km), a másik újabb, jobban hihető km magánszemélytől, viszont az lassan mehet vizsgára, és nem olyan jó a felszereltsége. De kapok hozzá egy-két dolgot. Ja, és az egyik fix ár, a másik talán alkudható egy kicsit.

Köszi
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 20:51:41 »

Szia.

Ha nálam semmi sem történik a másodszori nyomásra (elsőre összes zár bekattant,de az indexek meg se nyekkentek), akkor mi lehet a bibi?
Próbáltam többször is, mindkét (állítólag gyári, kétgombos) kulccsal, de csak arra jöttem rá, hogy a pótkulcsban lassan illene elemet cserélni, mert nehezen veszi a jelet, illetve néhányszor csinált olyat is, hogy bezárt és kinyitott, rögtön egymás után, pedig csak a zárást nyomtam meg. Az indexek egyébként rendben vannak természetesen.  Huh?

Akkor a tiedben nincs kettőszárás! Asszem csak a Ghiákban volt alap de az is lehet hogy a többiben nem!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 20:52:44 »

ellenőrizd az ajtókat,hogy jól bevannak-e csukva, mert ha nem akkor nem villog.
és akkor nyit vissza ha a vezető ajtaja nincs (jól) becsukva

Annyit ehhez még hozzátennék hogy bármelyik ajtóra visszanyit nem csak a bal 1-re!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 21:03:41 »

Üdv!

Mondeo vásárlás előtt állok, kinéztem kettőt is, mindkettőnek van előnye, hátránya. Tanácsot szeretnék kérni mit érdemes nézni, ha elmegyek személyesen.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td-3634122
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_glx_ghia-3657732

Az egyik sokkal jobb felszereltségű, viszont régebbi, és kereskedésben van, amire nem mindig gondolok jól (kevesebb jelzett km), a másik újabb, jobban hihető km magánszemélytől, viszont az lassan mehet vizsgára, és nem olyan jó a felszereltsége. De kapok hozzá egy-két dolgot. Ja, és az egyik fix ár, a másik talán alkudható egy kicsit.
Köszi

Részemről a helyedben mindenképpen egy Ghia felszereltségűt választanék mert a Mondeóknál a többi nem lényeg persze a törést kivéve! A mondik elég jól bírják a gyűrődést néha kicsit kopog a futóművük és rozsdásodnak! Röviden ennyit kell tudni róluk de ha kifogsz egy jól felszerelt Ghiát akkor imádni fogod benne a sok hasznos extrát ezt bárki megmondhatja akinek ilyen autója van!
Röviden nézd meg a felszereltséget meg hogy mennyire volt törve és ha ezekkel meg vagy elégedve akkor megveheted csak arra figyelj hogy maradjon egy kis pénzed megcsinálni az apróbb hibákat és akkor hosszútávra lesz egy király verdád! (amelyiken ott a Ghia jel az már a többi felett áll mindenképpen!)

Amúgy a fehérnek a jobb hátsó ajta nekem nem tetszik mert ha ott kapott (B-oszlop) márpedig ez kapott akkor az a verda már totálkáros volt egyszer nagy valószínűséggel!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 22:38:20 »

Esőben, amikor agresszív módon párásodnak az üvegek az autóban, akkor mi lehet az oka, hogy egyszerűen nem tudom lefúvatni? Tolom izomból a hideget, vagy a meleget akár (külső keringetés irányba tekerve), és még csak rosszabb talán. Autópályán elég para...
Pollenszűrő, vagy csőrepedés probléma lehet, vagytalán klímával kéne nyomatni (nekem az nincs feltöltve)?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 23:10:25 »

Esőben, amikor agresszív módon párásodnak az üvegek az autóban, akkor mi lehet az oka, hogy egyszerűen nem tudom lefúvatni? Tolom izomból a hideget, vagy a meleget akár (külső keringetés irányba tekerve), és még csak rosszabb talán. Autópályán elég para...
Pollenszűrő, vagy csőrepedés probléma lehet, vagytalán klímával kéne nyomatni (nekem az nincs feltöltve)?

Pollenszűrő csere.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2010.04.06 kedd, 07:36:04 »

Esőben, amikor agresszív módon párásodnak az üvegek az autóban, akkor mi lehet az oka, hogy egyszerűen nem tudom lefúvatni? Tolom izomból a hideget, vagy a meleget akár (külső keringetés irányba tekerve), és még csak rosszabb talán. Autópályán elég para...
Pollenszűrő, vagy csőrepedés probléma lehet, vagytalán klímával kéne nyomatni (nekem az nincs feltöltve)?

Először is pucold meg az ablakokat aztán szellőztesd ki az autót és nézd meg a pollenszűrőt is! A klímával tűnik el a pára a leghamarabban de ha nem dohányzol az autóban és tiszták belülről az ablakok akkor bármilyen levegővel le tudod nyomatni a párát! Ha viszont nem tiszták az üvegek vagy túl párás a verdában a levegő akkor klíma nélkül csak szenvedni fogsz vele és akkor kézzel is hiába törlöd! Nekem anno még az Escortomnál szivárgott picit a fűtőradiátorom és akkor nagyon párásodott minden és nem tudtam vele mit kezdeni de reméljük nálad nincs ilyen probléma!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2010.04.06 kedd, 12:08:32 »

Amúgy a fehérnek a jobb hátsó ajta nekem nem tetszik mert ha ott kapott (B-oszlop) márpedig ez kapott akkor az a verda már totálkáros volt egyszer nagy valószínűséggel!

A jobb hátsó tényleg kicsit más fehér. Lehet, hogy ott tisztábbra mosták  vigyor3
Amúgy miből gondolod, hogy totálkár? Lehet, hogy csak egy részeg biciklis nekidőlt, és olcsóbban kapott egy bontott ajtót, mint, hogy újrafényeztesse  vigyor3

Zoli913!
A fehér mellett szól, hogy magánszemélytől van, rendszámot is megadta, így pár helyen utána lehet nézni az előéletének a kocsinak. Oldallufija is van. (Viszont a hátsó ívnél mintha rozsdásoda, és az nagyon csunyán mutat egy fehéren (bár az ezüstön is))
Ezüstben nekem szimpatikus az, hogy van fedkomp (a mienkből hiányolom). A vonóhorog is jól jön néha. Viszont kereskedő.. és ez nem feltétlen jó pont..
Mi is kereskedőtől vettük, és összevissza beszélt, minden hibára rávágta, hogy filléres tétel, az a kis repedés a lökhárítón simán javítható, és a szín is könnyen kikeverhető. Mikor rákérdeztünk, hogy komolyabban volt-e törve, akkor mondta, hogy biztos nem, mert ezt a színt lehetetlen kikeverni... szóval LOL. Egyébkén látszik szegénykén, hogy törött volt itt ott  Embarrassed
Sötétkéknek tetszik a színe, és szerintem minden benne van, ami nekem kellene  vigyor3 (Najó, első ködlámpát hiányolom, meg a hátsó lökös javításra szorul)
Ha megnézed őket, futóművet hallgasd meg mindenképp, fékekre nézz rá, ha bemelegedett, hajtsd meg rendesen  Wink
Sok sikert a vásárláshoz!!  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2010.04.06 kedd, 13:00:50 »

Először is pucold meg az ablakokat aztán szellőztesd ki az autót és nézd meg a pollenszűrőt is! A klímával tűnik el a pára a leghamarabban de ha nem dohányzol az autóban és tiszták belülről az ablakok akkor bármilyen levegővel le tudod nyomatni a párát! Ha viszont nem tiszták az üvegek vagy túl párás a verdában a levegő akkor klíma nélkül csak szenvedni fogsz vele és akkor kézzel is hiába törlöd! Nekem anno még az Escortomnál szivárgott picit a fűtőradiátorom és akkor nagyon párásodott minden és nem tudtam vele mit kezdeni de reméljük nálad nincs ilyen probléma!

Köszi a válaszokat! Akkor nem is halogatom tovább a klímázást.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2010.04.06 kedd, 13:24:04 »

A jobb hátsó tényleg kicsit más fehér. Lehet, hogy ott tisztábbra mosták  vigyor3
Amúgy miből gondolod, hogy totálkár? Lehet, hogy csak egy részeg biciklis nekidőlt, és olcsóbban kapott egy bontott ajtót, mint, hogy újrafényeztesse  vigyor3

Igen és a hézagokat is egy jó nagy kalapáccsal elállította hogy egyből mindenkinek feltűnjön hogy valami nem stimmel mi?  beka3
Nézd meg a képeket mégegyszer jobban kicsit szakmai szempontból hátha picikét nekem is igazam lesz a végén!
Amúgy a rozsda nem lényeg sőt én még örültem is neki hogy az én verdám sárvédőívei rozsdásak mert ezek szerint se törve se javítva nem volt eddig és nekem ez fontosabb volt mint a tutti kaszni vagy a friss dukkó!
Amúgy már a digiklímát se cserélném le a simára pedig klíma és klíma de mégis óriási a különbség a kettő közt hogy a többit most ne is említsem de akinek van első szélvédő és ülésfűtése az is most biztos nagyokat bólogat ezekre is!
Szóval nálam a messze a Ghia a nyerő és ezt soha nem is titkoltam ezért is ilyen mindkét autóm ugyanis a kasznit is meg lehet javítani és ami elromlik azt is de új extrákat beletenni az már jóval macerásabb és soha nem lesz olyan mint a gyári bár akinek valami nincs annak általában nem is hiányzik ezt is tudom jól sajnos!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2010.04.06 kedd, 13:57:31 »


Ezt a kocsit a 19.kerületben a Bozsik stadion mellett lehet megnézni. Arra járok, mikor megyek barátnőmhöz, és már első alkalommal kiszúrtam. Amennyit útról láttam belőle, nekem tetszett/tetszik
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2010.04.06 kedd, 14:24:34 »

Ezt a kocsit a 19.kerületben a Bozsik stadion mellett lehet megnézni. Arra járok, mikor megyek barátnőmhöz, és már első alkalommal kiszúrtam. Amennyit útról láttam belőle, nekem tetszett/tetszik

Van benne első szélvédőfűtés (computer?) és 4x ablakos ez pozitívum de se ASR se ülésfűtés se digiklíma ez kombihoz képest mindenképpen negatívum! De a tükörállító melletti gusztustalanság miatt nem kellene mert én piszkált autót soha nem vennék!


UI: amúgy kívűlről tényleg szép a verda! Ja és ez távolról sem Ghia pedig azt írják!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.06 kedd, 14:26:40 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2010.04.06 kedd, 14:33:57 »

mókás még az "erős motor" is, pláne az árral együtt véve
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2010.04.06 kedd, 15:52:26 »

mókás még az "erős motor" is, pláne az árral együtt véve

rosszul értelmezed, és nem olvastad végig. "Erős motor szervíz" ajánlott  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2010.04.06 kedd, 15:59:36 »

Igen és a hézagokat is egy jó nagy kalapáccsal elállította hogy egyből mindenkinek feltűnjön hogy valami nem stimmel mi?  beka3
Nézd meg a képeket mégegyszer jobban kicsit szakmai szempontból hátha picikét nekem is igazam lesz a végén!
Amúgy a rozsda nem lényeg sőt én még örültem is neki hogy az én verdám sárvédőívei rozsdásak mert ezek szerint se törve se javítva nem volt eddig és nekem ez fontosabb volt mint a tutti kaszni vagy a friss dukkó!
...

Nem mondtam, hogy nincs igazad, komolyan érdekelt, hogy miből szúrod ki, hogy törött volt.  Smiley
Én annyit vettem észre, hogy az ajtót valószínűleg cserélték, vagy kalapálták és újrafújták. Optimistán szemléltem.
Amúgy a miénken is csálé a jobb hátsó ajtó, és a sárvédőív is rozsdásodik, szóval vagy ott még nem volt törve, vagy a törés óta már annyit futott és tekertek vissza az óráján, hogy újból elkezdte enni a rozsda  vigyor3 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2010.04.06 kedd, 16:02:14 »

rosszul értelmezed, és nem olvastad végig. "Erős motor szervíz" ajánlott  eplus2 eplus2 eplus2
ja tényleg, alacsony a fogyasztása, mert nem megy  hehe
Naplózva
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2010.04.06 kedd, 16:21:54 »

én januárba vettem egy mondeot kereskedésben oda volt irva rendszeresen karbantartott 2 hónap után átugrott a vezérműszij 3 4 henger 0 kompresszió /az új szij a görgőkkel már a garázsba volt/ falbav
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2010.04.06 kedd, 16:53:09 »


Hu bakker ez mért kerül ennyibe? Ennyire le volt zúzva? Vágom, hogy nagyot zuhantak az árak, de azér ez még a dupláját is bőven megérné, ha semmi baja..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2010.04.06 kedd, 17:27:55 »

Írtam az előbb egy szép litániát, de valahova eltűnt................
Úgy emlékszem, elküldtem, de lehet, hogy mégse.........
Na, akkor összefoglalás:   Holnap viszem a kocsit nagyszervízre. Ex-Fordos szerelő (nem kirúgott, csak bezárt a szakszervíz) elvállalta és megengedte, hogy ott lehetek a "műtét" alatt. Autóboltos haverom, akinél megvettem mindent, ajánlotta. Ő is hozzá hordja a Fordját. Remélem, simán megy minden, és nem lövöm fejbe magam a munkadíj hallatán........
Mindenképp megosztom Veletek a tapasztalataimat! Úgyhogy, holnap játszósruha, hidegélelem, kispárna és irány a műhely!!! taps
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2010.04.06 kedd, 17:33:36 »


Ez már egy jó verda csak kicsit nagy a motorja! De azért majdnem olyan jó mint az enyém! Így első ránézésre már egy tempomattal én nyertem!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:08:33 »

Ez már egy jó verda csak kicsit nagy a motorja! De azért majdnem olyan jó mint az enyém! Így első ránézésre már egy tempomattal én nyertem!  nyes

Ő meg plusz 2 hengerrel és pár lóval  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:19:02 »

én januárba vettem egy mondeot kereskedésben oda volt irva rendszeresen karbantartott 2 hónap után átugrott a vezérműszij 3 4 henger 0 kompresszió /az új szij a görgőkkel már a garázsba volt/ falbav
az finom neken 40000 km nél el is szakadt 50000 km -nél akartam cserélni és nem az ócsóbbik volt rajta
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:26:40 »

Ez már egy jó verda csak kicsit nagy a motorja! De azért majdnem olyan jó mint az enyém! Így első ránézésre már egy tempomattal én nyertem!  nyes
jó bizony csak ezt is mostmár du.ni kell mint a lopott biciklit
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:57:46 »

Ő meg plusz 2 hengerrel és pár lóval  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Ez is igaz!  nyes
Csak az a kérdés hogy nem kerülnek-e túl sokba azok a lovak?  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:59:24 »

az finom neken 40000 km nél el is szakadt 50000 km -nél akartam cserélni és nem az ócsóbbik volt rajta

Pedig asszem gyárilag 80000-et írnak rájafele!  Shocked
Ezért jók a Honda motorok mert azok nem akadnak összefelé!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:01:50 »

jó bizony csak ezt is mostmár du.ni kell mint a lopott biciklit

Bárcsak igazad lenne de sajnos ma már olyan árak vannak hogy egyáltalán nem tükrözik az autó valódi értékét legalábbis a Mondeóknak sajnos nagyon nincs áruk!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2010.04.06 kedd, 20:34:31 »

Ez is igaz!  nyes
Csak az a kérdés hogy nem kerülnek-e túl sokba azok a lovak?  hehe

ÉS ott a pont, a lovak eltartása. Ezért örülök neki, hogy enyim is így néz ki ( JOBBAN  eplus2 eplus2 ), és csak egy 2.0 nyihog benne
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2010.04.06 kedd, 21:07:51 »

Üdv Mondeosok!
Nem tudom, hol hallottam, de valami ilyesmi volt: "Ha valami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, valószínűleg nem az."
Ezért az ST 200-ért ez a pénz bagó. Nekem az a fura, hogy a kocsi jobb oldala véletlenül nem lett lefényképezve.......
Lehet (sőt biztos), hogy én vagyok hernyó, de lelkem rajta, ha valaki nem tesz fel legalább 5 képet és minden oldalról, akkor az elgondolkodtató - persze, így látatlanban. Ha valamelyikőtök személyesen is megnézte a kocsit, és minden OK, akkor nincs igazam. Én, ha környékbeli lennék, jól megvizuálnám szakival. A-tól ZET-ig. És ha minden szép és rendben van, akkor az eladónál van valami difi, de ez legyen az Ő baja..... pias
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2010.04.06 kedd, 22:52:44 »

Ez is igaz!  nyes
Csak az a kérdés hogy nem kerülnek-e túl sokba azok a lovak?  hehe

Túl sokba? 2.0ánál 1-2 literrel, ha többet eszik. Biztosítás, kWadó sem sokkal több. Luxusadót, azt az évi 25ezret (mondjuk ez egy '97-es 170lovasnál) ki lehet bírni, bár elmehet az anyjába, aki kitalálta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2010.04.07 szerda, 07:02:37 »

Túl sokba? 2.0ánál 1-2 literrel, ha többet eszik. Biztosítás, kWadó sem sokkal több. Luxusadót, azt az évi 25ezret (mondjuk ez egy '97-es 170lovasnál) ki lehet bírni, bár elmehet az anyjába, aki kitalálta.

Így is lehet nézni és úgy is hogy az enyém vegyesben eszik 8,5 körül a Fiestám meg 7,5 körül és az csak 1.4-es!
Mondjuk egyszer a Fiestámmal azért odaállnék lámpánál egy 2,5-ös Mondi mellé hogy melyikünk a gyorsabb pedig az csak egy 100 lovas kisautó!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2010.04.07 szerda, 11:16:34 »

Mondjuk egyszer a Fiestámmal azért odaállnék lámpánál egy 2,5-ös Mondi mellé hogy melyikünk a gyorsabb pedig az csak egy 100 lovas kisautó!  hehe
Hi!

Ha már felhoztad. Én viszont arra lennék kíváncsi, hogy. Mész egy 2x1 sávos főúton (pl. 5-ös út) 100-110-el ( Wink ), utolérsz egy 85-el "battyogó" kamiont, akkor melyik autóvál várnál többet, míg végre sikerül nekikezdened, hogy megelőzd a kamiont?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2010.04.07 szerda, 11:55:13 »

Mondjuk egyszer a Fiestámmal azért odaállnék lámpánál egy 2,5-ös Mondi mellé hogy melyikünk a gyorsabb pedig az csak egy 100 lovas kisautó!  hehe

Én a V6-ra szavaznék 0-ról gyorsulásnál is  vigyor3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2010.04.07 szerda, 11:59:39 »

Sziasztok!!

Olvasgattam a fórumot és láttam egy klímával kapcsolatos beírást.
Ezt szeretném megtudni hogy ez tényleg így van e, hogy a klíma tényleg ki be kapcsolgat ha kevés a gáz benne Huh?
Azér kérdem mer én a relére gondoltam, azaz a  R3-as. relére ami a klímát kapcsolja.
De potyára nem akarok kidobni rá 6 rongyot, jó lenne megtudni hogy valójában mi lehet Sad
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2010.04.07 szerda, 12:12:33 »

Hi!

Ha már felhoztad. Én viszont arra lennék kíváncsi, hogy. Mész egy 2x1 sávos főúton (pl. 5-ös út) 100-110-el ( Wink ), utolérsz egy 85-el "battyogó" kamiont, akkor melyik autóvál várnál többet, míg végre sikerül nekikezdened, hogy megelőzd a kamiont?

Üdv, HegeGabi.

Szia elveszett ember!  wave
Ennél a sebességnél még a Fiestám nyomatékosabb!  nyes
Csoináljunk egy minitalit és akkor odaadom egy körre hogy te is eldönthesd ezt a kérdést!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2010.04.07 szerda, 12:15:07 »

Sziasztok!!

Olvasgattam a fórumot és láttam egy klímával kapcsolatos beírást.
Ezt szeretném megtudni hogy ez tényleg így van e, hogy a klíma tényleg ki be kapcsolgat ha kevés a gáz benne Huh?
Azér kérdem mer én a relére gondoltam, azaz a  R3-as. relére ami a klímát kapcsolja.
De potyára nem akarok kidobni rá 6 rongyot, jó lenne megtudni hogy valójában mi lehet Sad

Szia!

A klímacsőrendszerben van egy gáznyomás-érzékelő és ha kevésnek találja a rendszerben a gázt akkor be sem kapcsol miatt a klíma! Kapcsolgatni ki-be akkor szokott egyes típusoknál ha lepadlózod a verdát hogy több legyen az erő olyankor ezért egy kis időre kikapcsolja az elektronika a klímakompresszort!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2010.04.07 szerda, 12:15:53 »

Én a V6-ra szavaznék 0-ról gyorsulásnál is  vigyor3

Férfiasan bevallom hogy nem ültem még V6-osban sosem!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2010.04.07 szerda, 13:05:06 »

köszönöm a segitséget akkor elviszem egy klímáshoz
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2010.04.07 szerda, 13:07:32 »

Szia elveszett ember!  wave
Ennél a sebességnél még a Fiestám nyomatékosabb!  nyes
Csoináljunk egy minitalit és akkor odaadom egy körre hogy te is eldönthesd ezt a kérdést!  taps
Szia! Miért is vagyok elveszett?
Miért, tuningolt a Fiesta, vagy dízel?
Nem rossz az ötlet, de nem nagyon van mihez viszonyítanom. Az én 1.8-as kombimnál biztos, hogy ugrósabb, és az előző autómat sem tudtam rendesen kipróbálni, mert még bejáratós volt generál után, úgyhogy annál is biztos fürgébb.
És én sem ültem még működő V6-ban.
Naplózva
micimacko
Vendég
« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2010.04.07 szerda, 19:14:53 »

Itt egy kép az alvázszámod értelmezéséről de a motort így ebből sem lehet megtudni belőle:

http://kepfeltoltes.hu/100403/Alv_zsz_m_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/q
uote]
köszönöm.már okés!!!!1.6-os talán sajna?Huh??!!!!de lehet hogy igy jobb, vigyor3
Naplózva
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2010.04.07 szerda, 21:17:34 »

sziasztok,
1999/11. havi 1.8 Ghia. ezekben központi vagy hengerenkénti a befecskendezés? ha lehet mind2 honnan tudom eldönteni?
köszi előre is,waze nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2010.04.07 szerda, 22:39:58 »

Szia! Miért is vagyok elveszett?
Miért, tuningolt a Fiesta, vagy dízel?
Nem rossz az ötlet, de nem nagyon van mihez viszonyítanom. Az én 1.8-as kombimnál biztos, hogy ugrósabb, és az előző autómat sem tudtam rendesen kipróbálni, mert még bejáratós volt generál után, úgyhogy annál is biztos fürgébb.
És én sem ültem még működő V6-ban.

Azért vagy elveszett mert nem nagyon írsz!  szomoru1
A Fiestám teljesen gyári 1.4i 16V Zetec 66KW/90LE
Annyi a plusz hogy van benne egy sportlégszűrőbetét!
Akkor majd legközelebb együtt fogunk megkörnyékezni egy V6 tulajt hogy vigyen minket egy kört a verdájával!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2010.04.07 szerda, 22:54:39 »

sziasztok,
1999/11. havi 1.8 Ghia. ezekben központi vagy hengerenkénti a befecskendezés? ha lehet mind2 honnan tudom eldönteni?
köszi előre is,waze nyes

Szia!
Legközelebb azt is írd meg hogy milyen típusú motor van a verdádban!
Amúgy hengerenkénti lesz az!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2010.04.07 szerda, 23:00:23 »

Akkor majd legközelebb együtt fogunk megkörnyékezni egy V6 tulajt hogy vigyen minket egy kört a verdájával!  nyes

Valószínűleg Ford Majálison kinnt leszek, szívesen futok majd 1-2 hosszot akár másik autó ellen, akár azzal aki csak beülne.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 08:29:18 »

Azért vagy elveszett mert nem nagyon írsz!  szomoru1
A Fiestám teljesen gyári 1.4i 16V Zetec 66KW/90LE
Annyi a plusz hogy van benne egy sportlégszűrőbetét!
Akkor majd legközelebb együtt fogunk megkörnyékezni egy V6 tulajt hogy vigyen minket egy kört a verdájával!  nyes
Áhá! Egyébként azért nem írok, mert nem tudok hozzászólni. A szakmám nem autószerelő, hanem kompótermágusszerű, és csak a tapasztalataimat tudom megírni, ami szintén nincs túl sok  smile. Remélem lassan lesz tapasztalat, mert egy csomó minden van tervben - futómű felújítás, AWS és fedkomp beszerelés, lassan kuplungcsere (remélem elég lassan  Cool), hátsófék tárcsásra alakítás.

A kis méregzsák Smiley.

Benne vagyok. Lehet, én is megyek a Ford Majálisra, majd megkeressük Rocco-t.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 08:43:23 »

Áhá! Egyébként azért nem írok, mert nem tudok hozzászólni. A szakmám nem autószerelő, hanem kompótermágusszerű, és csak a tapasztalataimat tudom megírni, ami szintén nincs túl sok  smile. Remélem lassan lesz tapasztalat, mert egy csomó minden van tervben - futómű felújítás, AWS és fedkomp beszerelés, lassan kuplungcsere (remélem elég lassan  Cool), hátsófék tárcsásra alakítás.

A kis méregzsák Smiley.

Benne vagyok. Lehet, én is megyek a Ford Majálisra, majd megkeressük Rocco-t.

Üdv, HegeGabi.

A futóműfelújítást elég olcsón megúszod mert mert egy pár silent csak négyezerpárszáz forint de a tárcsásításról majd csinálj lécci képeket mert lehet hogy majd én is tervbe veszem a dolgot! A compozást én úgy csinálnám hogy húznék be gyári Ghia köteget ami nagyon nagy meló tudom de csak egyszer kell szétszedni hozzá az egész autót és hosszú távon megéri hátha kitalálsz később még pár apróságot ami kellene!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
rikszi
Vendég
« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 09:04:20 »

sziasztok!!vki tudna nekem segiteni gyorsan??milyen foglalatu izzo van 1998as mondeo kombiba????segitséget elöre is köszönöm
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 09:10:02 »

sziasztok!!vki tudna nekem segiteni gyorsan??milyen foglalatu izzo van 1998as mondeo kombiba????segitséget elöre is köszönöm

Szia!
Tompított H7, Refi és ködlámpa H1 ha ezeket kérdezted volna.
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
rikszi
Vendég
« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 09:13:11 »

igen köszi,mert épp nézegettem a xenon szetteket,jot dobna az auto megjelenésén,de nem tom nem e bünteti a rendör mert már ilyet is hallottam
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 09:20:59 »

igen köszi,mert épp nézegettem a xenon szetteket,jot dobna az auto megjelenésén,de nem tom nem e bünteti a rendör mert már ilyet is hallottam


Igen én is hallottam olyat hogy a rendőr belenéz a motortérbe és ha nem gyári a cucc akkor megbüntet de ez az egész nekem is még homályos hogy milyen jogon nézi a motorteret egy rendőr és mitől lett ilyen hírtelen felkészült a rendőrség hogy ilyeneket nézzen és megállapítson!  levele
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.