Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:48:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745243 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2010.04.28 szerda, 12:22:08 »

Tegnap rászántam magam a fényszóró tisztításra. Egyedül kb. 4 órás program a kettő.
Félkészen így nézett ki (élőben azért még jobban látszott a különbség)
És úgy néz ki, hogy érdemes volt, bár sötétben még nem próbáltam.

Üdv wave
Mekkora cumi szétszedni a lámpát? csak csavar/fémkapocs/ mitudomén tartja, vagy össze van ragasztva a búra meg a test?
Az időt a tisztítás vagy szétszerelés viszi el? (gondolom a szerelés)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
_Jani
Vendég
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2010.04.28 szerda, 13:05:21 »

Mekkora cumi szétszedni a lámpát? csak csavar/fémkapocs/ mitudomén tartja, vagy össze van ragasztva a búra meg a test?
Az időt a tisztítás vagy szétszerelés viszi el? (gondolom a szerelés)
Elég türelemjáték, mert a plexit és a testet az öt fémkapocs mellett egy csomó ragacs  gun fogja össze, de lámpánként kb 30-40perc hajszárítózás-feszegetés után lassan szétjön, másik fél óra a ragacs kipiszkálása (bár nekem nem volt türelmem mindet kiszedni, maradt benne vékonyan). A többi ehhez képest gyorsan megy.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2010.04.28 szerda, 19:51:28 »

Elég türelemjáték, mert a plexit és a testet az öt fémkapocs mellett egy csomó ragacs  gun fogja össze, de lámpánként kb 30-40perc hajszárítózás-feszegetés után lassan szétjön, másik fél óra a ragacs kipiszkálása (bár nekem nem volt türelmem mindet kiszedni, maradt benne vékonyan). A többi ehhez képest gyorsan megy.
am azt a ragacsot nem kell levakarni, hanem megmelegíted és úgy rakod össze a lámpát. így újra szétszedhető lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
_Jani
Vendég
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2010.04.28 szerda, 21:32:57 »

am azt a ragacsot nem kell levakarni, hanem megmelegíted és úgy rakod össze a lámpát. így újra szétszedhető lesz
Csak az a baj, hogy a ragacs kilógó részein vastagon állt a retek, amit nem célszerű visszatenni, mert az már nem fog jól tömíteni. Én gumiám pasztával raktam össze, ez nem gyógyul össze nagyon (ergo szét lehet szedni), viszont bírja a hideget-meleget, és rugalmas marad.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2010.04.30 péntek, 09:29:31 »

Sziasztok!
Szerintetek lehetséges, hogy teljesen újonnan vásárolt gumi búgjon, mint az állat az elején?
Nem hiszem,hogy csapágyas a kocsi két napja volt vizsgázni, szerelő előtte átnézte, gondolom feltűnt volna.
És ezt azóta csinálja, mióta új nyári abroncs van fenn.

Mit gondoltok?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2010.04.30 péntek, 09:34:37 »

Sziasztok!
Szerintetek lehetséges, hogy teljesen újonnan vásárolt gumi búgjon, mint az állat az elején?
Nem hiszem,hogy csapágyas a kocsi két napja volt vizsgázni, szerelő előtte átnézte, gondolom feltűnt volna.
És ezt azóta csinálja, mióta új nyári abroncs van fenn.

Mit gondoltok?
minta miatt is búghat, általában a V-mintások szoktak ilyenek lenni
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:04:13 »

minta miatt is búghat, általában a V-mintások szoktak ilyenek lenni

Igen, erre én is gondoltam, de ez basszus 70 felett úgy búg, mintha szöges gumival járnál.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:18:28 »

Igen, erre én is gondoltam, de ez basszus 70 felett úgy búg, mintha szöges gumival járnál.
milyen gumiról van szó amúgy?
Naplózva
roland0227
Vendég
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:39:49 »

Sziasztok nekem is volt mondeom 1.8.Most egy 2.5v6 1999 cougarom van es egy olyan hiba lepet fel amire nem jovok ra es a segitsegeteket kernem.
Hidegen rendesen indul,de mikor bemelegszik akkor elojon egy femes hang es elvesziti az erejet.Volt ma ra pelda hogy elkezdtem igy is nyomni es 4000 fordulat kornyeken vissza nyerte az erejet es elment a hang is es elkezdet huzni.A gyertyaim ngk,de olvasdtam hogy a ford csak ford gyertyaval,lehet hogy ez a hiba.Olajszuro legszuro uj,nemreg megpucoltam a legszuro hazat is es a throtle bodyt is ami a levegot engedi be a motornak eleg koszos volt.MAF szenzort meg nem pucoltam meg de latam a you tube-on a videot amit itt toltotem le.Elore is koszonom ha valaki tudna segiteni.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:41:51 »

milyen gumiról van szó amúgy?

Fulda Eco Controll http://www.autogumibolt.hu/autogumi/FULDA/ECO%20CONTROL/index.html , ADAC meg vagy egy rakás szervezet által szénné ajánlott gumi, ezért nem is értem ezt a dolgot. Abban bízom, hogy idővel egy picit javul.
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:43:45 »

Fulda Eco Controll http://www.autogumibolt.hu/autogumi/FULDA/ECO%20CONTROL/index.html , ADAC meg vagy egy rakás szervezet által szénné ajánlott gumi, ezért nem is értem ezt a dolgot. Abban bízom, hogy idővel egy picit javul.


Ja, és azt írja a teszt alján, hogy alacsony zajszint.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2010.04.30 péntek, 10:56:15 »

Ja, és azt írja a teszt alján, hogy alacsony zajszint.
ez alapján is így valószínűsíthető
http://www.gumiteszt.com/pkw_sommerreifen/fulda/ecocontrol/index.html
érdemes lenne megnézetni a gumissal, hogy ténylegesen hibátlan-e a gumi
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2010.04.30 péntek, 11:07:57 »

ez alapján is így valószínűsíthető
http://www.gumiteszt.com/pkw_sommerreifen/fulda/ecocontrol/index.html
érdemes lenne megnézetni a gumissal, hogy ténylegesen hibátlan-e a gumi

Igen, az lesz belőle. De persze pont most jött ez is épp ma indulok Boszniába. Remélem, nem fut ki alólam Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:33:42 »

Igen, az lesz belőle. De persze pont most jött ez is épp ma indulok Boszniába. Remélem, nem fut ki alólam Smiley
újonnan vetted?? hiba esetén garanciában cserélik wave asszem nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2010.05.02 vasárnap, 10:02:58 »

Igen, az lesz belőle. De persze pont most jött ez is épp ma indulok Boszniába. Remélem, nem fut ki alólam Smiley

Hali!
 A marketing duma jól hangzik, de azt ugye senki nem gondolja, hogy egy jól tapadó gumi hosszú élettartamú. Pont az a gyengéjük ezeknek az ECO gumiknak, hogy a tapadásból áldoznak fel azért, hogy lassabban kopjon a gumi, és emellett persze halkabb is. Persze van másik véglet is. A céges Ignis ContiECO gumijai semmit nem tapadnak, cserébe iszonyúan kopnak és szemcsésednek, szóval igazi gagyi hulladékok. duhos2
 Mikori gyártású a gumi? Mert a minta jónak tűnik, tehát ezek a zárt gumik nem szoktak zajosak lenni. Viszont ha öreg, vagy nem megfelelően tárolták, akkor...bármi lehet. vigyor3 Csak próbálok okoskodni.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 18:30:34 »

Üdv Mondeosok!
Szerelt már valaki a kocsijába utólag tolatóradart?
Nekem Mk2 4 ajtós van, szép nagy hátsóval, és a hátsó lökősbe szeretnék tenni radart. Már megvan, négy szenzoros, már csak be kellene ügyeskednem. Aki átesett hasonló beavatkozáson, kérem, ossza meg velem a tapasztalatait, előre is nagyon szépen köszönöm! worship
Úgy rémlik, hogy itt a fórumon láttam valahol hasonló témában cikket, most azonban nem találom - vagy nem jól emlékszem...... Roll Eyes
Még egyszer köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 19:13:44 »

Üdv Mondeosok!
Szerelt már valaki a kocsijába utólag tolatóradart?
Nekem Mk2 4 ajtós van, szép nagy hátsóval, és a hátsó lökősbe szeretnék tenni radart. Már megvan, négy szenzoros, már csak be kellene ügyeskednem. Aki átesett hasonló beavatkozáson, kérem, ossza meg velem a tapasztalatait, előre is nagyon szépen köszönöm! worship
Úgy rémlik, hogy itt a fórumon láttam valahol hasonló témában cikket, most azonban nem találom - vagy nem jól emlékszem...... Roll Eyes
Még egyszer köszi!
igaz ez mk3... http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/tolatoradar_utolag.pdf
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 20:40:58 »

Üdv Mondeosok!
Szerelt már valaki a kocsijába utólag tolatóradart?
Nekem Mk2 4 ajtós van, szép nagy hátsóval, és a hátsó lökősbe szeretnék tenni radart. Már megvan, négy szenzoros, már csak be kellene ügyeskednem. Aki átesett hasonló beavatkozáson, kérem, ossza meg velem a tapasztalatait, előre is nagyon szépen köszönöm! worship
Úgy rémlik, hogy itt a fórumon láttam valahol hasonló témában cikket, most azonban nem találom - vagy nem jól emlékszem...... Roll Eyes
Még egyszer köszi!

szia valószinü hogy adnak hozzá leírást az enyémet 50-70 cm-re a földtől 63 cm-re a két középsőt egymástól a következő 25 cm-re a széle felé és van egy enyhe dőlésszöge az érzékelőnek amiáltal egy picit felfele néz lökös fúrása után egy picit meghúzod a lököst így lessz helyed a kábelokat becsúsztatni a vezetékeket pedig több helyen is be viheted a csomagtérbe .Remélem segitettem.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 21:11:41 »

szia valószinü hogy adnak hozzá leírást az enyémet 50-70 cm-re a földtől 63 cm-re a két középsőt egymástól a következő 25 cm-re a széle felé és van egy enyhe dőlésszöge az érzékelőnek amiáltal egy picit felfele néz lökös fúrása után egy picit meghúzod a lököst így lessz helyed a kábelokat becsúsztatni a vezetékeket pedig több helyen is be viheted a csomagtérbe .Remélem segitettem.

Köszi Papesz!
Adtak hozzá leírást, asszem ugyanaz vagy hasonló, amit írtál. Le kell vennem a beszereléshez a hátsó lökőst? Vagy elég, ha csak meglazítom a csavarjait, ha netán mozgatni kell? Érdemes a vezetékeket zsugorcsőbe behúznom, nehogy dörzsölés miatt szakadjon? Ilyesmi kérdések szaladgálnak a fejemben a dologgal kapcsolatban.................... wilting
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 23:08:44 »

Köszi Papesz!
Adtak hozzá leírást, asszem ugyanaz vagy hasonló, amit írtál. Le kell vennem a beszereléshez a hátsó lökőst? Vagy elég, ha csak meglazítom a csavarjait, ha netán mozgatni kell? Érdemes a vezetékeket zsugorcsőbe behúznom, nehogy dörzsölés miatt szakadjon? Ilyesmi kérdések szaladgálnak a fejemben a dologgal kapcsolatban.................... wilting
Én levettem a lököst, mert mögötte levő kemény szivacsszerű anyagban is meg kell csinálni a szenzorok helyét. A vezeték kettős szigetelésű szerintem felesleges a zsugorcső. A kaszniba való bevezetésnél kell vigyázni, hogy ne sérüljön a vezeték, és a vizet is kizárd belülről. Nekem volt egy ajtócsatlakozó gumiharmonikám feleslegbe ezzel oldottam meg, egy kicsit nagy lukat igényelt (50 mm) de tökéletes. Viz kintmarad, vezeték bemegy. A képen látható kábelköteg gumi alkotórésze http://kep.tar.hu/deis/50575651/34621448#2
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 hétfő, 23:14:00 írta deis » Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 23:23:50 »

Én levettem a lököst, mert mögötte levő kemény szivacsszerű anyagban is meg kell csinálni a szenzorok helyét. A vezeték kettős szigetelésű szerintem felesleges a zsugorcső. A kaszniba való bevezetésnél kell vigyázni, hogy ne sérüljön a vezeték, és a vizet is kizárd belülről. Nekem volt egy ajtócsatlakozó gumiharmonikám feleslegbe ezzel oldottam meg, egy kicsit nagy lukat igényelt (50 mm) de tökéletes. Viz kintmarad, vezeték bemegy. A képen látható kábelköteg gumi alkotórésze http://kep.tar.hu/deis/50575651/34621448#2

Deis, köszi az infót!
Megpróbálom beszerelni a hétvégén, figyelembe véve, amit írtatok. Még egyszer köszönöm mindenkinek!!!!!!! worship worship worship worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2010.05.04 kedd, 06:59:08 »

Én is levettem a lökhárítót, ugyanis pont egy acél merevítőt kellett átfúrnom ahhoz, hogy bemenjenek az érzékelők.
A kasztniba bevitelhez én egy végtelen primitív módszert alkalmaztam, a csomagtartó padlólemezén vannak nagy átmérőjű lukak, amiket gyárilag egy-egy műanyag kupakkal zártak le, abba fúrtam vezetéknyi lukat+sziló, nekem nem jött be víz(sőt még ki sincs szilózva, majd később alapon), és nem tud rozsdásodni sem. Annyi a dolog szépséghibája, hogy a kupaból kijövő kábel picit láttszik a csomagtérben.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2010.05.04 kedd, 07:46:28 »

Sziasztok!
Az enyémben a gyári ledes van és majd megnézem hogy a gyárban hogyan oldották meg a dolgot és csinálok róla képeket nektek is hátha abból is lejön majd valami okosság!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2010.05.04 kedd, 13:46:22 »

sziasztok,
alufelnihez kerékőr ügyben jó/rossz tapasztalat? gyári felnijeim vannak de hátha szemet szúrnak megélhetési bűnözőknek...:- nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2010.05.04 kedd, 13:53:28 »

sziasztok,
alufelnihez kerékőr ügyben jó/rossz tapasztalat? gyári felnijeim vannak de hátha szemet szúrnak megélhetési bűnözőknek...:- nyes


csak mcguard-ot vegyél (pl. norautóban állandóan akcióban van)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2010.05.04 kedd, 14:29:32 »

Sziasztok!

Egy kérdés:

A manulális és a digitklíma között van valami-bármi különbség a cuccokban magában a motortérben?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2010.05.04 kedd, 15:01:28 »

Sziasztok!

Egy kérdés:

A manulális és a digitklíma között van valami-bármi különbség a cuccokban magában a motortérben?

A diginek több érzékelője van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
deis
Vendég
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2010.05.04 kedd, 17:58:34 »

A több érzékelőn mit értesz? Azt tudom, hogy az utastérben van hőmérséklet és valami napfényérzékelő. A motortérben is van még valami?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:03:38 »

A több érzékelőn mit értesz? Azt tudom, hogy az utastérben van hőmérséklet és valami napfényérzékelő. A motortérben is van még valami?

Az utastérbe úgy tudom 2 érzékelő van, + napfény szenzor, a többit TIS-ben kellene megnézni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2010.05.05 szerda, 14:32:00 »

Az utastérbe úgy tudom 2 érzékelő van, + napfény szenzor, a többit TIS-ben kellene megnézni.

Kedves Scratch!
Mi az a TIS? Valami katalógus-szerűség? Ne nevess ki, tényleg nem tudom!! Cry
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2010.05.05 szerda, 15:33:38 »

Kedves Scratch!
Mi az a TIS? Valami katalógus-szerűség? Ne nevess ki, tényleg nem tudom!! Cry


Ford Technical Information System
Rajzolat, leírásokat tartalmaz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:11:15 »

Ford Technical Information System
Rajzolat, leírásokat tartalmaz.

Aha, értem.
És mondjuk alvázszám alapján meg tudnád nézni, hogy a kocsimba milyen futómű-szilentek kellenek?
Első és hátsó futóműbe az összes létező? Mk2, 4 ajtós a kocsi, de tudom, ez kevés infó.
Ha netán lenne infód, tisztelettel megköszönném!!!!!!!!!!!! worship worship worship worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:15:45 »

Aha, értem.
És mondjuk alvázszám alapján meg tudnád nézni, hogy a kocsimba milyen futómű-szilentek kellenek?
Első és hátsó futóműbe az összes létező? Mk2, 4 ajtós a kocsi, de tudom, ez kevés infó.
Ha netán lenne infód, tisztelettel megköszönném!!!!!!!!!!!! worship worship worship worship

Ha az árra vagy kíváncsi akkor megmondom én neked mert nemrég cseréltem a jobb első lengőkarban szilenteket és egy pár nincs egészen 5000ft! Amúgy nincs belőle többfajta méret mint a régieknél csak a kombié más és ennyi!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 10:05:17 »

Aha, értem.
És mondjuk alvázszám alapján meg tudnád nézni, hogy a kocsimba milyen futómű-szilentek kellenek?
Első és hátsó futóműbe az összes létező? Mk2, 4 ajtós a kocsi, de tudom, ez kevés infó.
Ha netán lenne infód, tisztelettel megköszönném!!!!!!!!!!!! worship worship worship worship

Nekem nincs fent a program, de próbáld meg itt:
http://www.etis.ford.com/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 11:17:26 »

Sziasztok.
Egy tavalyi hozzászólásomban kerestem Traffic 4000-es rádiós magnóhoz csatlakozót( áram+hangszórók),akkor elég nehezen találtam is,(Pesten) Kácsa Audio KFt-nél 1.400 ft körül volt.Elhanyagoltam nem vettem meg. Most kérdeztem meg újból,mert most már szeretném tényleg megvenni de 4000 pénz. wow1  ennyiért már magnóval együtt láttam valahol. Valaki nem tud valahol olcsóbban?

Előre is köszönöm a segítséget.  worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 11:23:40 »

Sziasztok.
Egy tavalyi hozzászólásomban kerestem Traffic 4000-es rádiós magnóhoz csatlakozót( áram+hangszórók),akkor elég nehezen találtam is,(Pesten) Kácsa Audio KFt-nél 1.400 ft körül volt.Elhanyagoltam nem vettem meg. Most kérdeztem meg újból,mert most már szeretném tényleg megvenni de 4000 pénz. wow1  ennyiért már magnóval együtt láttam valahol. Valaki nem tud valahol olcsóbban?

Előre is köszönöm a segítséget.  worship

A hétvégén utánakérdezek a dolognak de addig bátran írj PM-et mk2-nek hátha valahol porosodik neki ilyen is valahol a sarokban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 15:43:48 »

Sziasztok.
Egy tavalyi hozzászólásomban kerestem Traffic 4000-es rádiós magnóhoz csatlakozót( áram+hangszórók),akkor elég nehezen találtam is,(Pesten) Kácsa Audio KFt-nél 1.400 ft körül volt.Elhanyagoltam nem vettem meg. Most kérdeztem meg újból,mert most már szeretném tényleg megvenni de 4000 pénz. wow1  ennyiért már magnóval együtt láttam valahol. Valaki nem tud valahol olcsóbban?

Előre is köszönöm a segítséget.  worship
van otthon egy kábelkötegem, rajta van a csati
el tudom küldeni postán vagy Fusim-mal, ha ismered
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 19:15:57 »

Köszi az infókat, srácok!!!!!!!! worship
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 21:23:59 »

Köszöntem az infókat én is.,Fusim-ot jól ismerem sokat segített már nekem.  worship
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 22:33:15 »

Üdv Mondeosok!
Nemrég kaptam infót egy kolléganőmtől, hogy van nekik egy forgalomból kivont Mk1-es 5 ajtós Mondeo, amiből kiszedhetem, ami kell, sajnos nem ingyen, de szerinte olcsóbban, mint máshol........... Roll Eyes
Nekem Mk2-es 4 ajtós Mondim van, az ügyben érdeklődöm, mennyiben különbözik egymástól a két típus?
Pl. egy komplett első lámpáért mennyi a max., amit még érdemes kifizetnem? És mondjuk egy stabilizátor rúdért mennyi a reális ár? Azért kérdem, hogy ha alkudni kell, mennyit mondjak, hogy ne röhögjön ki az illető......és hogy engem se húzzon le....... Shocked
Nem tudom, van-e köztetek valaki, aki otthon van a bontott cuccok árában, ha igen, és van rá ideje/kedve, legyen szíves írjon össze nekem néhány főbb alkatrészt+hozzávetőleges árat, hogy legyen némi fogalmam ez ügyben! Pl.: fűtött szélvédő, első lökős, lámpa, el.tükör, ilyesmi.... pias
Nagyon köszönöm a segítséget!!!!!!!!!! worship worship worship worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 23:01:19 »

Üdv Mondeosok!
Nemrég kaptam infót egy kolléganőmtől, hogy van nekik egy forgalomból kivont Mk1-es 5 ajtós Mondeo, amiből kiszedhetem, ami kell, sajnos nem ingyen, de szerinte olcsóbban, mint máshol........... Roll Eyes
Nekem Mk2-es 4 ajtós Mondim van, az ügyben érdeklődöm, mennyiben különbözik egymástól a két típus?
Pl. egy komplett első lámpáért mennyi a max., amit még érdemes kifizetnem? És mondjuk egy stabilizátor rúdért mennyi a reális ár? Azért kérdem, hogy ha alkudni kell, mennyit mondjak, hogy ne röhögjön ki az illető......és hogy engem se húzzon le....... Shocked
Nem tudom, van-e köztetek valaki, aki otthon van a bontott cuccok árában, ha igen, és van rá ideje/kedve, legyen szíves írjon össze nekem néhány főbb alkatrészt+hozzávetőleges árat, hogy legyen némi fogalmam ez ügyben! Pl.: fűtött szélvédő, első lökős, lámpa, el.tükör, ilyesmi.... pias
Nagyon köszönöm a segítséget!!!!!!!!!! worship worship worship worship

Üdv neked is!
Anno mk2 adott el ilyeneket és ő ha jól emléxem akkor 12-ért adta az első szélvédőt és 15-ért a lököst szivaccsal és tartóval! De ezek igencsak jó árak ezért valamennyivel biztos több a napi áruk a cuccoknak de viszonyításnak jó lesz! A tükrök pedig 5-8 között mennek de ha nem jól emléxem akkor nyugodtan cáfoljon meg valaki!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 23:38:36 »

Üdv Mondeosok!
Nemrég kaptam infót egy kolléganőmtől, hogy van nekik egy forgalomból kivont Mk1-es 5 ajtós Mondeo, amiből kiszedhetem, ami kell, sajnos nem ingyen, de szerinte olcsóbban, mint máshol........... Roll Eyes
Nekem Mk2-es 4 ajtós Mondim van, az ügyben érdeklődöm, mennyiben különbözik egymástól a két típus?
...

Pl első lámpa? Az mk1 és mk2 esetén teljesen más. Ahogyan az első ívek a lökös és a motorháztető is.
(Ha kérdés arra irányult, hogy a tied pl neadjisten összetört, és olcsóbban kapsz egy mk1 elsőt, ezért cakompakk azt építenéd át, akkor szerintem lehetséges, mert láttam már ilyen "hibrid" mk1-mk2 összeműtött példányt Smiley
(Ahogy a régi ős swiftet (kb93-97) is át lehet építeni sima régi swifté (kb97-02..)
 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 23:52:25 »

Pl első lámpa? Az mk1 és mk2 esetén teljesen más. Ahogyan az első ívek a lökös és a motorháztető is.
(Ha kérdés arra irányult, hogy a tied pl neadjisten összetört, és olcsóbban kapsz egy mk1 elsőt, ezért cakompakk azt építenéd át, akkor szerintem lehetséges, mert láttam már ilyen "hibrid" mk1-mk2 összeműtött példányt Smiley
(Ahogy a régi ős swiftet (kb93-97) is át lehet építeni sima régi swifté (kb97-02..)
 integet2

Üdv Pumukli!
Hála Istennek nem törött össze, remélem, nem is fog! Az ok, hogy a lámpa más - ez látható - de a futómű? Stabilizátor rudak? Szerintem azt fogom csinálni, hogy összehasonlítom a sajátommal - aláfekvés, méricskélés - és kiderül, jó-e nekem valami belőle. Ha nem, hát így jártam....... rinya
Kíváncsi lennék, hogyan rakták be az Mk1 lámpáját Mk2-be...... Valami "keret" segítségével talán, hogy ne maradjon rés? Elképzelni sem tudom......De aki megcsinálta, ügyi lehet...... wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2010.05.07 péntek, 08:03:08 »

Hali!

A képeket nézegetve - szerintem - csak a sárvédőlemezt, a lököst és a gépháztetőt kell cserélni, természetesen a lámpákon kívül.
Futómű? Én inkább újat vennék, ki tudja mennyi kilométer van abban a futóműdolgokban. Annyi mondjuk igaz - én is ezt csináltam -, hogy abból kiszeded a lengőkart meg a kerékagyat, kicseréled bennük a szilenteket, lengőkargömbfejet, kerékcsapágyat, és az így felújított dolgokat már berámolhatod a kocsidba Smiley. A többiből új vásárlását javasolnám. Illetve meg kéne valamilyen úton-módon tudni a gátlók állapotát, mert talán az is felhasználható ha jó, jobb, mint a tiedében.
A stabrúd újonnan sem drága.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:25:10 »

Köszi az infókat!! worship
Még valami: a bal hátsó ajtókárpit legtetején, az ívelt részen közvetlenül az üveg mellett felpúposodott a bevonat. Valami műbőr-féle. Arra gondoltam, vissza fogom ragasztani (hígabb ragasztó fecskendőbe, tűn keresztül óvatosan befecskendezem a területre, utána rásimítom). Szerintetek milyen ragacs lenne a legjobb? Találkozott már valaki hasonló problémával? Én békebeli Technokol-ra gondoltam............. Roll Eyes
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2010.05.07 péntek, 21:33:06 »

Üdv Pumukli!
Hála Istennek nem törött össze, remélem, nem is fog! Az ok, hogy a lámpa más - ez látható - de a futómű? Stabilizátor rudak? Szerintem azt fogom csinálni, hogy összehasonlítom a sajátommal - aláfekvés, méricskélés - és kiderül, jó-e nekem valami belőle. Ha nem, hát így jártam....... rinya
Kíváncsi lennék, hogyan rakták be az Mk1 lámpáját Mk2-be...... Valami "keret" segítségével talán, hogy ne maradjon rés? Elképzelni sem tudom......De aki megcsinálta, ügyi lehet...... wave

Az átépítést úgy értettem, hogy sárvédőívekkel, lámpákkal, lökössel, gépháztetővel együtt.
Futómű nagyrészt úgy tudom ugyanaz, de pl a lengőkar szilentek más méretűek az mk2-n. (Ez amúgy is egy olyan dolog, amiből nem szokás használtat venni)
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2010.05.08 szombat, 04:18:24 »

Az átépítést úgy értettem, hogy sárvédőívekkel, lámpákkal, lökössel, gépháztetővel együtt.
Futómű nagyrészt úgy tudom ugyanaz, de pl a lengőkar szilentek más méretűek az mk2-n. (Ez amúgy is egy olyan dolog, amiből nem szokás használtat venni)
 wave

Aha, értem.
A szilentekből mindenképp újat szeretnék, csak a stabilizátor rúd meg egy-két futómű-alkatrész érdekelne, pl. rugó, lengőkar, ilyesmi........ wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2010.05.08 szombat, 10:13:42 »

Sziasztok!  wave
Lenne egy kérdésem a rutinos Mondeószakértőkhöz:
Kombi hátsó tárcsafékes agyat simán át lehet tenni egy ötajtós verdára?  wow1
Egy másik kézifékkötél kell hozzá és simán tárcsásítható vagy kell még valamivel trükközni?
Esetleg ha valaki már csinált iyet az dobhatna egy telószámot PM-ben és akkor pár mondatban leinfóznám a történetet!

Köszönöm!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2010.05.08 szombat, 13:44:20 »

Aha, értem.
A szilentekből mindenképp újat szeretnék, csak a stabilizátor rúd meg egy-két futómű-alkatrész érdekelne, pl. rugó, lengőkar, ilyesmi........ wave

Az mk1 lengőkar biztos, hogy felmegy mk2-re is, de akkor az mk1 szilentjeit kell használni. De egy lengőkar szerintem nem annyira szokott sűrűn elfogyni Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2010.05.08 szombat, 14:52:55 »

Az mk1 lengőkar biztos, hogy felmegy mk2-re is, de akkor az mk1 szilentjeit kell használni. De egy lengőkar szerintem nem annyira szokott sűrűn elfogyni Smiley

Lehet, azért ugrott be a lengőkar, mert múltkor hiányzott egy aknafedél az útról, csak a szerencsén múlott, hogy nem trafáltam bele...... wow1
Mondjuk, ha egy ilyenbe véletlen belehajtok, akkor kevés lesz csak a lengőkar. Össze fog kócolódni ott más is....... Én meg megyek a bíróságra fényképekkel..... gun
Naplózva
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.