Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:45:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745864 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12600 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 12:28:07 »

Ha magazin is van hozzá akkor az egy nagyon jó ár!  eljen
van persze,a hatlemezes tartó benne van.Azon kívül,hogy kinyitottam,még egy kopást v. ujjlenyomatot se találtam rajta...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12601 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:03:47 »

van persze,a hatlemezes tartó benne van.Azon kívül,hogy kinyitottam,még egy kopást v. ujjlenyomatot se találtam rajta...

 taps eljen
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12602 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 19:55:43 »

Van itt valaki aki ért a klímákhoz? Nem hűt a szemét... Gáz, nyomás van. Bekapcsolom a klímát a fordulatszám egy pillanatra csökken majd felemelkedik picit és ott is marad. Tehát a kompresszor beindul. Csak hideg nincs. Mit ellenőrizzek? Van valami ötlet?

Köszi, Nyiri
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12603 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 20:21:10 »

Van itt valaki aki ért a klímákhoz? Nem hűt a szemét... Gáz, nyomás van. Bekapcsolom a klímát a fordulatszám egy pillanatra csökken majd felemelkedik picit és ott is marad. Tehát a kompresszor beindul. Csak hideg nincs. Mit ellenőrizzek? Van valami ötlet?

Köszi, Nyiri
akármerre küldöd a levegőt,sehol sem jön?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12604 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 20:25:43 »

akármerre küldöd a levegőt,sehol sem jön?
biztosítékok??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12605 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 20:32:32 »

Van itt valaki aki ért a klímákhoz? Nem hűt a szemét... Gáz, nyomás van. Bekapcsolom a klímát a fordulatszám egy pillanatra csökken majd felemelkedik picit és ott is marad. Tehát a kompresszor beindul. Csak hideg nincs. Mit ellenőrizzek? Van valami ötlet?

Köszi, Nyiri
az,hogy egy pillanatra leesik a fordulat,nem jelenti azt,hogy be is indul.Állj a motor felé és nézd meg,tényleg jár-e (bár azért hallani is lehet...de biztos ami biztos) A fordulat akkor is leesik,ha csak bekapcsol majd egyből ki.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12606 Dátum: 2010.06.01 kedd, 08:38:38 »

az,hogy egy pillanatra leesik a fordulat,nem jelenti azt,hogy be is indul.Állj a motor felé és nézd meg,tényleg jár-e (bár azért hallani is lehet...de biztos ami biztos) A fordulat akkor is leesik,ha csak bekapcsol majd egyből ki.

Köszi az infot. Meglesem. Biztositékokat is nézzem meg? Az fűtéspanel irányváltó az jól megy. Akárhova tekerem mindenutt jo iranyba fujja és ha melegre tolom akkor önti a meleget jol. Ha nem indul be a kompresszor vagy beindul és leall akkor mi lehet a gond?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12607 Dátum: 2010.06.01 kedd, 08:49:06 »

Köszi az infot. Meglesem. Biztositékokat is nézzem meg? Az fűtéspanel irányváltó az jól megy. Akárhova tekerem mindenutt jo iranyba fujja és ha melegre tolom akkor önti a meleget jol. Ha nem indul be a kompresszor vagy beindul és leall akkor mi lehet a gond?

Vagy kevés a klímádban a gáz és a nyomáskapcsoló letíltja a kompreszzort esetleg a behúzótekercs kukás vagy kontaktos és ezért kapcsolgatja ki be a kompresszort! Én mindenesetre ezekkel kezdeném az átvizsgálást!  wave


UI: a fűtéspanel irányváltója az vákuumos és nem elektromos ezért azt kizárhatod!!!! A hideg-meleg állító viszont még bejátszhat a képbe!
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.01 kedd, 08:50:51 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12608 Dátum: 2010.06.01 kedd, 09:22:56 »

Köszi az infot. Meglesem. Biztositékokat is nézzem meg? Az fűtéspanel irányváltó az jól megy. Akárhova tekerem mindenutt jo iranyba fujja és ha melegre tolom akkor önti a meleget jol. Ha nem indul be a kompresszor vagy beindul és leall akkor mi lehet a gond?
A motortéri dobozban a relét is érdemes megnézni,kicserélni másikra próbából.Arról is el tudom képzelni,hogy már nem működik.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12609 Dátum: 2010.06.01 kedd, 12:39:33 »

A motortéri dobozban a relét is érdemes megnézni,kicserélni másikra próbából.Arról is el tudom képzelni,hogy már nem működik.

Huh egy olyan relé több mint 5 ezer Smiley Nincs valakinek kölcsönbe egy ilyen? Feleslegesen nem venném meg.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12610 Dátum: 2010.06.01 kedd, 16:21:34 »

Huh egy olyan relé több mint 5 ezer Smiley Nincs valakinek kölcsönbe egy ilyen? Feleslegesen nem venném meg.
Küldj egy címet privátban.Ha vállalod a tetemes pk költséget,küldök egy próba erejéig...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12611 Dátum: 2010.06.01 kedd, 17:28:14 »

Küldj egy címet privátban.Ha vállalod a tetemes pk költséget,küldök egy próba erejéig...

privi ment
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12612 Dátum: 2010.06.01 kedd, 18:58:10 »

privi ment
azt nézem,hogy pesti vagy.A legegyszerűbb,ha vagy egy lurdis minitalira elmész vagy valamelyik jóképű pesti tagot megkéred,hogy egy kávé ellenében a próba erejéig rakjátok be a tiédbe a reléjét.egy perc az egész,aztán úgyis kiderül tényleg az rossz-e (fusim,takee biztos,hogy segít Neked,csak házhoz kell menni) De azt megnézted,hogy rendesen beindul-e klíma,ha bekapcsolod?Tudod,tető fel és odaállsz és figyeled a kompresszor tárcsáját,hogy forog-e.Ha igen,akkor máshol van a gixer.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12613 Dátum: 2010.06.01 kedd, 20:22:27 »

Nyiri!
Ha Óbudán jársz próbálhatunk egyet, szívesen segítek. Csak tudd, hogy melyik relét kell cserélni, mert most nincs hangolásom visszaolvasni/belemélyedni.
Vagy MkII-nél szerintem kapsz párszáz forinétért relét.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12614 Dátum: 2010.06.01 kedd, 22:21:09 »

azt nézem,hogy pesti vagy.A legegyszerűbb,ha vagy egy lurdis minitalira elmész vagy valamelyik jóképű pesti tagot megkéred,hogy egy kávé ellenében a próba erejéig rakjátok be a tiédbe a reléjét.egy perc az egész,aztán úgyis kiderül tényleg az rossz-e (fusim,takee biztos,hogy segít Neked,csak házhoz kell menni) De azt megnézted,hogy rendesen beindul-e klíma,ha bekapcsolod?Tudod,tető fel és odaállsz és figyeled a kompresszor tárcsáját,hogy forog-e.Ha igen,akkor máshol van a gixer.

Köszi. Jó ötlet!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12615 Dátum: 2010.06.01 kedd, 22:21:47 »

Nyiri!
Ha Óbudán jársz próbálhatunk egyet, szívesen segítek. Csak tudd, hogy melyik relét kell cserélni, mert most nincs hangolásom visszaolvasni/belemélyedni.
Vagy MkII-nél szerintem kapsz párszáz forinétért relét.
Üdv

Köszi az ajánlatot. Lehet hogy élek vele. Pénteken? Addigra megkeresem a relét Smiley

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12616 Dátum: 2010.06.01 kedd, 23:02:22 »

Köszi az ajánlatot. Lehet hogy élek vele. Pénteken? Addigra megkeresem a relét Smiley


Az R3 az.A doboz fedelében levő ábrán rajta van szám szerint.
Naplózva
Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #12617 Dátum: 2010.06.02 szerda, 15:00:52 »

Sziasztok integet2

egy olyan gondom van hogy menet közbe fészkelődtem a kocsiba és hallotam egy roppanást az ülésbe, azóta az ülés bal oldala instabil  szomoru1 gondoltam arra is hogy van az ülésbe egy ilyen derék állítós valami hogy esetleg az akadt ki. létezik hogy el tört az ülés Huh? bár nem hiszem mer a támla nem mozog annyira ki csak a bal oldala instabil egy kicsit.

nincs valakinek valami ötlete vagy esetleg nem volt ilyen valakivel Huh?

előre is köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12618 Dátum: 2010.06.02 szerda, 16:55:14 »

Sziasztok integet2

egy olyan gondom van hogy menet közbe fészkelődtem a kocsiba és hallotam egy roppanást az ülésbe, azóta az ülés bal oldala instabil  szomoru1 gondoltam arra is hogy van az ülésbe egy ilyen derék állítós valami hogy esetleg az akadt ki. létezik hogy el tört az ülés Huh? bár nem hiszem mer a támla nem mozog annyira ki csak a bal oldala instabil egy kicsit.

nincs valakinek valami ötlete vagy esetleg nem volt ilyen valakivel Huh?

előre is köszi.
valószínűleg a lap-támla fogaskereke tört el.csere bontott ülésre...
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12619 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 16:14:33 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Nekem 1.6-os zetec motoros mondim van! Az vele a problémám, hogy ha hideg a motor az alapjáratom 2000 és majdnem nulla között ingázik és leáll! Melegen jó az alapjárat! Viszont ha bemelegszik a motor akkor meg gázadáskor rángat az egész és nem akar húzni! Vajon mi lehet a probléma? Gyertya, üzemanyagszűrő csere megtörtént! Lambda szonda és katalizátor színe is tökéletes!
Naplózva
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12620 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 17:39:29 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Nekem 1.6-os zetec motoros mondim van! Az vele a problémám, hogy ha hideg a motor az alapjáratom 2000 és majdnem nulla között ingázik és leáll! Melegen jó az alapjárat! Viszont ha bemelegszik a motor akkor meg gázadáskor rángat az egész és nem akar húzni! Vajon mi lehet a probléma? Gyertya, üzemanyagszűrő csere megtörtént! Lambda szonda és katalizátor színe is tökéletes!

nálam a gyújtókábelszett csere után normalizálodott a dolog
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12621 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 18:38:28 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Nekem 1.6-os zetec motoros mondim van! Az vele a problémám, hogy ha hideg a motor az alapjáratom 2000 és majdnem nulla között ingázik és leáll! Melegen jó az alapjárat! Viszont ha bemelegszik a motor akkor meg gázadáskor rángat az egész és nem akar húzni! Vajon mi lehet a probléma? Gyertya, üzemanyagszűrő csere megtörtént! Lambda szonda és katalizátor színe is tökéletes!
a lambda állapotát hogy állapítottad meg szín alapján?
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12622 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 21:39:48 »

a lambda állapotát hogy állapítottad meg szín alapján?
Szerelő nézte és mondta hogy tiszta a leömlőm meg őzbarna a szonda és a katalizátor is! Vagy milyennek kell lenni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12623 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:47:58 »

szerintem szonda lesz

ez amúgy olyan, mintha a nap állásából megmondta volna, hogy mik lesznek a lottón a nyerőszámok Roll Eyes
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12624 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 16:19:27 »

Ma vettem gyújtókábelt és a rángatás megszűnt! De még annyi a hibája hogy az alapjárat ingadozik van hogy 1700ig is felmegy! Ez mitől lehet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12625 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:44:39 »

Szerelő nézte és mondta hogy tiszta a leömlőm meg őzbarna a szonda és a katalizátor is! Vagy milyennek kell lenni?
A szondát nem szín alapján nézik,hanem kimérik...ha szét van égve,azt kívülről az életben nem fogod észrevenni...a gyertya az egy dolog de a kettő nem ugyanaz.Úgy emlékszem,pont yooccoo írt hsz-t a szonda kiméréséről.Keresd meg,hasznos v. próbából tegyél be másikat (én ezt javaslom).A CTS jeladó is tud ilyet produkálni,ha rossz.De ha nem akarsz kínlódni,akkor vidd el egy normális elektromoshoz és stroboszkóppal megnézik.Ha alapjáraton és emelt fordulaton is stabil a lambda jele,akkor valószínűleg jó.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 19:46:38 írta misi107 » Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12626 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:58:00 »

Sziasztok. Még mindig Mondeot készülök venni, a tolótetőről már lemondtam, de feltűnt hogy kétféle fedcomp kijelző van. Kérdés hogy miért? Láttam ghiát is mindkét fajtával, mi a különbség?  
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12627 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:20:39 »

Sziasztok. Még mindig Mondeot készülök venni, a tolótetőről már lemondtam, de feltűnt hogy kétféle fedcomp kijelző van. Kérdés hogy miért? Láttam ghiát is mindkét fajtával, mi a különbség?  
Véletlenül nem a sima órát kevered a tényleges kijelzővel?
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12628 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:15:44 »

Véletlenül nem a sima órát kevered a tényleges kijelzővel?
Én is erre gondoltam...  vigyor3 de a leírásában fedcomp van írva...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12629 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:24:37 »

Én is erre gondoltam...  vigyor3 de a leírásában fedcomp van írva...
tedd fel a linkjét,remélem le van fényképezve a belső...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12630 Dátum: 2010.06.15 kedd, 09:02:44 »

A szondát nem szín alapján nézik,hanem kimérik...ha szét van égve,azt kívülről az életben nem fogod észrevenni...a gyertya az egy dolog de a kettő nem ugyanaz.Úgy emlékszem,pont yooccoo írt hsz-t a szonda kiméréséről.Keresd meg,hasznos v. próbából tegyél be másikat (én ezt javaslom).A CTS jeladó is tud ilyet produkálni,ha rossz.De ha nem akarsz kínlódni,akkor vidd el egy normális elektromoshoz és stroboszkóppal megnézik.Ha alapjáraton és emelt fordulaton is stabil a lambda jele,akkor valószínűleg jó.
a yooccoo rendszeresen nyaralni megy az ilyen dolgok miatt, így azt tudom tanácsolni, hogy google-ban keressetek rá  hehe
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12631 Dátum: 2010.06.15 kedd, 20:50:09 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_16v_glx-3428965
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12632 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:28:34 »

a yooccoo rendszeresen nyaralni megy az ilyen dolgok miatt, így azt tudom tanácsolni, hogy google-ban keressetek rá  hehe
én a hsz-re gondoltam...jó mulatást! integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12633 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:31:11 »

na,mindjárt megoldódott.Ez egy szimpla óra,ugyanaz mint az enyémben.Viszont arra kíváncsi lennék,hová lett a rádió.Az indexkar alatti vezérlőn-ha van-cd felirat,kérdezz rá,megvan-e a gyári cd tár...a helye az anyósülés alatt...ha nincs minusz 10e-t alkudhatsz..ha kiesik a hátsó hamutartó (el van törve vagy az alsó pöcke v. a felső rugós rész) minusz 5e...a kárpitja szép,én ilyenre cseréltem ki az egyesemben az egész utasteret.A mostani plüss sem tetszik annyira mint az.

« Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 21:35:44 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12634 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:39:17 »

én a hsz-re gondoltam...jó mulatást! integet2
én is arra, mert "külsős" helyről van az infó
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12635 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:45:20 »

én is arra, mert "külsős" helyről van az infó
értem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12636 Dátum: 2010.06.16 szerda, 10:08:22 »

értem.
de amúgy privátban megküldtem az infót a kollégának
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12637 Dátum: 2010.06.16 szerda, 19:36:12 »

na,mindjárt megoldódott.Ez egy szimpla óra,ugyanaz mint az enyémben.Viszont arra kíváncsi lennék,hová lett a rádió.Az indexkar alatti vezérlőn-ha van-cd felirat,kérdezz rá,megvan-e a gyári cd tár...a helye az anyósülés alatt...ha nincs minusz 10e-t alkudhatsz..ha kiesik a hátsó hamutartó (el van törve vagy az alsó pöcke v. a felső rugós rész) minusz 5e...a kárpitja szép,én ilyenre cseréltem ki az egyesemben az egész utasteret.A mostani plüss sem tetszik annyira mint az.


Télleg de vak vagyok, most látom h ki van esve a hamus... vigyor3 vigyor3 egyre jobban ki leszek képezve a vásárlásra!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12638 Dátum: 2010.06.16 szerda, 20:53:05 »

Télleg de vak vagyok, most látom h ki van esve a hamus... vigyor3 vigyor3 egyre jobban ki leszek képezve a vásárlásra!
rosszul emlékeztem,a vezérlő karon DISC felirat van.
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12639 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 18:56:00 »

Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki pontosan mekkora szimering kell a főtengelyhez a váltó felöli oldalra? Mert én vettem 1 et az unixba aminek méretei 88x108x11,1! Vasárnap állunk neki szétszedni a szerelővel és nem akarom azt, hogy véletlenül ne legyen jó hozzá! Elvileg az eladó azt mondta ez kell hozzá! De már volt olyan hogy valami nem volt jó! 1998-as 1.6 16v mondim van! Ha valaki tud kérem segítsen!
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #12640 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 20:39:12 »

Az enyémmel valami baj lehet és ezt már többször is beírtam mert én vegyeshasználatban eljárok vele 8,0-8,5 liter környékén és a fogyimérőm is fel van nyomva +15%-ra és így most az is pontos és az is ennyit mutat!
Itt egy kép amit szeretek látni ha nem rugom neki:




HOgy a fenébe fogyaszt ilyen jól a vasatok?Huh?
Nekem max. akkor jön ki a 8,5l ha Sopronból elmegyek Szegedre és az autópályán is olyan 3000-es fordulaton tolom 120-140 között. Szóval 1 tank benzinnel, jó ha 700 km-ert tudok menni. A Passatos BMW-s cimbiknél ez 900-1000km!
Úgyhogy ebben az ínységes időkben nagyon érdekelne, hogy én mit csinálok rosszul vagy min kellene/lehetne állítani a fogyasztás csökkentése miatt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12641 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 21:45:44 »

HOgy a fenébe fogyaszt ilyen jól a vasatok?Huh?
Nekem max. akkor jön ki a 8,5l ha Sopronból elmegyek Szegedre és az autópályán is olyan 3000-es fordulaton tolom 120-140 között. Szóval 1 tank benzinnel, jó ha 700 km-ert tudok menni. A Passatos BMW-s cimbiknél ez 900-1000km!
Úgyhogy ebben az ínységes időkben nagyon érdekelne, hogy én mit csinálok rosszul vagy min kellene/lehetne állítani a fogyasztás csökkentése miatt.
haha,nekem etanollal 13-15 liter városban....bár a lambdákat és a gyertyákat még nem cseréltem ki...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12642 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 22:18:51 »

HOgy a fenébe fogyaszt ilyen jól a vasatok?Huh?
Nekem max. akkor jön ki a 8,5l ha Sopronból elmegyek Szegedre és az autópályán is olyan 3000-es fordulaton tolom 120-140 között. Szóval 1 tank benzinnel, jó ha 700 km-ert tudok menni. A Passatos BMW-s cimbiknél ez 900-1000km!
Úgyhogy ebben az ínységes időkben nagyon érdekelne, hogy én mit csinálok rosszul vagy min kellene/lehetne állítani a fogyasztás csökkentése miatt.
Szia! Az automata eleve többet fogyaszt. Az aláírásodból nem derül, ki hogy milyen motor dohog az autódban, az "RS" alapján, ha jól gondolom nagyobb mint 2,0 l.
Az általad idézet képen lévő autóban 2,0 l-es motor és manuális váltó van. Így nehéz összehasonlítani a fogyasztást.
Üdv
ui: az eddig a családunkban előFORDuló autók alapján nekem úgy tűnik, hogy a márkatársaknál amúgy is többet fogyaszt a Ford.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 22:21:25 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #12643 Dátum: 2010.06.18 péntek, 07:02:06 »

Szia! Az automata eleve többet fogyaszt. Az aláírásodból nem derül, ki hogy milyen motor dohog az autódban, az "RS" alapján, ha jól gondolom nagyobb mint 2,0 l.
Az általad idézet képen lévő autóban 2,0 l-es motor és manuális váltó van. Így nehéz összehasonlítani a fogyasztást.
Üdv
ui: az eddig a családunkban előFORDuló autók alapján nekem úgy tűnik, hogy a márkatársaknál amúgy is többet fogyaszt a Ford.

2 literes Ztec motorom van
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #12644 Dátum: 2010.06.18 péntek, 07:05:09 »

haha,nekem etanollal 13-15 liter városban....bár a lambdákat és a gyertyákat még nem cseréltem ki...


De ha azzal olcsóbban jössz ki.... akkor nincs baj:)

Kell valami tuning, hogy etanollal járhassak vagy elégy valamilyen arányban keverni (látom a kommentekből legjobb úgy, hogy a benzin valamivel több legyen)
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12645 Dátum: 2010.06.18 péntek, 07:43:10 »

haha,nekem etanollal 13-15 liter városban....bár a lambdákat és a gyertyákat még nem cseréltem ki...

Hali!
 Nekem kb 1/3-2/3 etanol/benzin keverékkel most 11,5 körül zabál, bár sokat járok rövid távon, és a jobb lábam még mindig nagyon nehéz! eplus2 Probálok finoman menni, de mindig feltartanak, és meg kell előznöm mindenkit. vigyor3 Egyszer szívesen megtekerném a gépet, mert amikor van előttem út, akkor 150 körül érzem, hogy kezd igazán élni. Senki ne értse félre, nem annyival szoktam közlekedni, csak van egy kedvenc útszakaszom, ahol lendületet szoktam venni az emelkedő előtt!  nyes Egyébként tényleg nem száguldozok. De mondjuk iszonyú jók a gumik, meg a fékek, úgyhogy a megállással sincs baj, még szakadó esőben sem. Szeretem ezt az autót, pedig van baja! wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12646 Dátum: 2010.06.18 péntek, 08:18:23 »


De ha azzal olcsóbban jössz ki.... akkor nincs baj:)

Kell valami tuning, hogy etanollal járhassak vagy elégy valamilyen arányban keverni (látom a kommentekből legjobb úgy, hogy a benzin valamivel több legyen)
Olvassd végig az ehanol-E85 nevű topikot, érdemes, még nincs túl sok oldal.  "rnagy8"- nak van írása benne, ami az üzemenanyag ellátó rendszer minimális átalakítását javasolja. A többi alapvetően "kütyüs" tapasztalat, ki milyet vett/használ, jó/nem jó stb, és ki milyen arányban keveri.
Én is most kezdtem el keverni az ethanolt, igazából sok tapasztalat nincs. Szerintem akkor van értelme, ha a közeledben van e85-ös kút, ha már külön szervezni kell, hogy oda eljussál, akkor már nem éri meg, lagalábbis a keverős verziót nem éri meg, a 100%-os verziót talán.
Én egy kicsit tartok a 100%-os tól, a hidegindítás télen játékos, illetve az alkohol égése során sokkal több víz keletkezik, mint a benzin égése során. A 2,0 l Mondeonak amúgyis bitanghosszú a kipufogó rendszere, és télen amúgy is szeret benne a víz kicsapódni, ha ezt még tetézem az e85-el, számomra félő, hogy hamarabb fog a kipuff szétrohadni, mint ha csak benzinezek. Ha meg télen nem használom az e85-öt az előzőek miatt akkor meg a "kütyü" megtérülése dupla idő.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
frakel
Vendég
« Új hozzászólás #12647 Dátum: 2010.06.18 péntek, 11:43:24 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. MK II 1.8 TD Mondeom hétfő óta világit az ABS és a fékvisszajező lámpája. 2 napig még elindulás után 2-3 perc mulva elaludtak a visszajelzők, megálláskor újra elkezdtek égni, de szerdától már folyamatosan égnek. Végigolvastam a forumot megoldások után, akksisaruk éjszakára levettem, csatlakozok elől-hátul wd-vel befújtam, fék és kormányszervo olaj ellenőrzés megcsináltam (maximumon mindkettő)
Szakszervízvbe csak végső esetben vinném, mivel annyi pénzem nincs.
Tudnátok valami ötletet adni, hogy mit tudnék én még megnézni?
 
Előre is köszönök minden segítséget!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12648 Dátum: 2010.06.18 péntek, 14:38:32 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Nekem 1.6-os zetec motoros mondim van! Az vele a problémám, hogy ha hideg a motor az alapjáratom 2000 és majdnem nulla között ingázik és leáll! Melegen jó az alapjárat! Viszont ha bemelegszik a motor akkor meg gázadáskor rángat az egész és nem akar húzni! Vajon mi lehet a probléma? Gyertya, üzemanyagszűrő csere megtörtént! Lambda szonda és katalizátor színe is tökéletes!

Szia!
Bocsi a késői válaszért de nekem is csak most jöttek meg az emilek!
Én mág anno a Fiestámmal (1.4 16V Zetec) jártam ugyanígy mikor megvettem és Fordéknál már mindent kicseréltünk a srácokkal és végigpróbáltunk de semmitől sem lett jobb! Aztán jött egy jó fülü szerelő és meghallotta a halk kis sziszegést! A szívócsonk alatti T-alakú vákuumcső volt belül kicsit kirepedve és amiatt ingadozott az alapjáratom! És mivel a Mondeókban is ugyanez a cső van ezért írtam ezt most be neked! Nézzétek meg hátha neked is az a ludas a dologban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12649 Dátum: 2010.06.18 péntek, 14:43:53 »

HOgy a fenébe fogyaszt ilyen jól a vasatok?Huh?
Nekem max. akkor jön ki a 8,5l ha Sopronból elmegyek Szegedre és az autópályán is olyan 3000-es fordulaton tolom 120-140 között. Szóval 1 tank benzinnel, jó ha 700 km-ert tudok menni. A Passatos BMW-s cimbiknél ez 900-1000km!
Úgyhogy ebben az ínységes időkben nagyon érdekelne, hogy én mit csinálok rosszul vagy min kellene/lehetne állítani a fogyasztás csökkentése miatt.

Azért ne nagyon irigykedj mert nem érzem úgy hogy alég jól húzna a verda bár az is igaz hogy nincs viszonyítási alapom mert tavaly a nagytalin nem volt gyorsulási! De végülis jogos a lustaság mert kis fogyi kis teljesítmény ez így korrekt! Amúgy nem tudok semmilyen módszert a fogyasztás változtatására illetve elolvashatod az "ellenállásost" a zöldön!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.