Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:07:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745693 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12650 Dátum: 2010.06.19 szombat, 20:29:42 »

Köszi Spanner! Megnézzük! Remélem az lesz a gond mert már nagyon teli van vele a hócipőm!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12651 Dátum: 2010.06.19 szombat, 20:49:54 »

Köszi Spanner! Megnézzük! Remélem az lesz a gond mert már nagyon teli van vele a hócipőm!

Remélem az lesz a gond mert mivel nem írtad nagybetűvel a nevemet ezért én már többet nem segítek neked!  beka3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12652 Dátum: 2010.06.22 kedd, 21:42:29 »

Üdv Mondeosok!
A minap autópályáztam pár száz km-t, és szomorúan tapasztaltam, hogy 120km/h táján, amikor a fordulatszám 3000-3500 körül sétál, úgy berázza a kocsi elejét, műszerfalat, mintha egy MTZ-ben ülnék.  wilting
Ha gyorsítok vagy lassítok, megszűnik ez a jelenség. Tapasztalt valaki hasonlót? Meg lehet szűntetni valahogy ezt? Akinek volt hasonló tapasztalata és tudja a megoldást, vagy vannak ötletei, kérem, ossza meg velem!
Előre is köszi!!! worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12653 Dátum: 2010.06.22 kedd, 22:18:23 »

Üdv Mondeosok!
A minap autópályáztam pár száz km-t, és szomorúan tapasztaltam, hogy 120km/h táján, amikor a fordulatszám 3000-3500 körül sétál, úgy berázza a kocsi elejét, műszerfalat, mintha egy MTZ-ben ülnék.  wilting
Ha gyorsítok vagy lassítok, megszűnik ez a jelenség. Tapasztalt valaki hasonlót? Meg lehet szűntetni valahogy ezt? Akinek volt hasonló tapasztalata és tudja a megoldást, vagy vannak ötletei, kérem, ossza meg velem!
Előre is köszi!!! worship
gumik,felnik,futómű...bármi lehet elöl,ezt így nehéz megmondani.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12654 Dátum: 2010.06.22 kedd, 23:45:23 »

Üdv Mondeosok!
A minap autópályáztam pár száz km-t, és szomorúan tapasztaltam, hogy 120km/h táján, amikor a fordulatszám 3000-3500 körül sétál, úgy berázza a kocsi elejét, műszerfalat, mintha egy MTZ-ben ülnék.  wilting
Ha gyorsítok vagy lassítok, megszűnik ez a jelenség. Tapasztalt valaki hasonlót? Meg lehet szűntetni valahogy ezt? Akinek volt hasonló tapasztalata és tudja a megoldást, vagy vannak ötletei, kérem, ossza meg velem!
Előre is köszi!!! worship

Szerintem gömbfej vagy szilent lesz a ludas a dologban! Aknára rá autó megemel és kerék megrángat a másik meg ujjal tapogat nézni és hallgatja hogy mi lötyög vagy kopog! De ha van műszakis ismerős akkor érdemes ráállni a padra mert ott hidraulikával megnyomkodja és megrázza és ott tuttira kijön mi a hiba!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12655 Dátum: 2010.06.23 szerda, 04:21:38 »

Urak, köszi az infót!!! worship
Mindenképp intézem, hogy mielőbb megnézze futóműves. Szilent-csere tervben volt már, de szaki szerint ráérek cseréltetni, ha már sétál az úton kanyarban. Nos, én inkább nem várom meg ezt a pontot, főleg, hogy ludas lehet a rázkódásban. Autópályán kívül is mentem vele ilyen sebességgel, de ott valahogy nem észleltem. Leginkább akkor jelentkezik, ha enyhe emelkedőn megyek és nagyobb erőt kell kifejtenie a mocinak.
Köszönöm még egyszer, ha kiderül a hibája, mindenképp megírom!
Üdv, szép napos időt! wave
Naplózva
l.robert
Vendég
« Új hozzászólás #12656 Dátum: 2010.06.23 szerda, 09:05:46 »

Üdv Mondeosok!
A minap autópályáztam pár száz km-t, és szomorúan tapasztaltam, hogy 120km/h táján, amikor a fordulatszám 3000-3500 körül sétál, úgy berázza a kocsi elejét, műszerfalat, mintha egy MTZ-ben ülnék.  wilting
Ha gyorsítok vagy lassítok, megszűnik ez a jelenség. Tapasztalt valaki hasonlót? Meg lehet szűntetni valahogy ezt? Akinek volt hasonló tapasztalata és tudja a megoldást, vagy vannak ötletei, kérem, ossza meg velem!
Előre is köszi!!! worship

Nekem is hasonlót produkált és végül hosszú féltengely csere oldotta meg.
Üdv
Naplózva
zozzo
Vendég
« Új hozzászólás #12657 Dátum: 2010.06.23 szerda, 12:38:59 »

Sziasztok abban szeretném a segítségeteket kérni MONDEO II vezetőoldalán áll esőzés után a víz.Sajnos én már nem tudok mire gondolni mert amit lehetett mindent megnéztem.HA tudna valaki segíteni azt nagyon megköszönném
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12658 Dátum: 2010.06.23 szerda, 15:16:35 »

Sziasztok! Tudja valaki hogy lehet belűlről kinyitni a csomagtartó ajtaját? Mondeo 2-es ferdehátú 98as évjárat! eddig mindig kulcsal nyitottam de nagyon bassza a csőröm hogy valahogy belülről is nyitható
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #12659 Dátum: 2010.06.23 szerda, 15:24:49 »

Sziasztok! Tudja valaki hogy lehet belűlről kinyitni a csomagtartó ajtaját? Mondeo 2-es ferdehátú 98as évjárat! eddig mindig kulcsal nyitottam de nagyon bassza a csőröm hogy valahogy belülről is nyitható
Nekem elektromosan nyílik a csomagtartó. Egyszer valami ki is akadt benne és bemásztam és valahogyan kinyitottam. Azthiszem ott az elektromos résznél valahogy zártam az áramkört.
Mondjuk az enyém lehet hogy meg van piszkálva mert zárbetét gyakorlatilag nincs is benne, csak a kulcs helye - azaz bedugni belehet de nem érek vele semmit. Szóval ha a központi zár nyitott állapotban van akkor a zárat megnyomva nyílik.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12660 Dátum: 2010.06.23 szerda, 16:52:48 »

Sziasztok abban szeretném a segítségeteket kérni MONDEO II vezetőoldalán áll esőzés után a víz.Sajnos én már nem tudok mire gondolni mert amit lehetett mindent megnéztem.HA tudna valaki segíteni azt nagyon megköszönném

Hali!
 Nekem ugyanez volt a gond. A szélvédő előtti kádnál vannak elvileg bent gumidugók, és ha nincsenek a helyükön, vagy nem megfelelően vannak a helyükön, akkor ott dől be a víz. Nálam az történt, hogy az előző tulaj ott vitte be a tápkábelt az erősitőnek, és arra nem gondolt, hogy ott a víz is bemegy. Persze arra is figyelni kell, hogy a "kád" elfolyása is megfelelő legyen, ne legyen dugulás.
 Egyébként ez nem oldotta meg az én problémámat, mert nekem nem csak itt folyt be a víz, hanem valahol a sárvédő mögötti karosszérialemezek között is. Ki lett ott bontva belülről és tömítővel kinyomva. Azt mondta a szerelő, hogy ha ez sem segít, akkor sárvédő le, lemez kivág, és úgy kell megbarkácsolni. Szerencsére erre már nem volt szükség. Wink
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12661 Dátum: 2010.06.23 szerda, 19:39:21 »

De nekem nem is lehet megnyomni a zárat sem! Megnéztem belül nekem is van rajt valami kábel stekkerrel de nem értem hogy lehet kulcson kívül kinyitni
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12662 Dátum: 2010.06.23 szerda, 21:14:42 »

De nekem nem is lehet megnyomni a zárat sem! Megnéztem belül nekem is van rajt valami kábel stekkerrel de nem értem hogy lehet kulcson kívül kinyitni
Úgy tudom mindegyik típus gombja benyomható (4/5 ajtó, és kombi). Ha tévedek javítsatok ki. Kombié biztos. És ennél biztosan van olyan jelenség, hogy összerohad a gomb álló és mozgó része. Igazából tele megy piszokkal, meg vízkővel és nem engedi benyomni, vagy éppen benyomva marad.
Ha ez a gond a tiednél is, akkor szét kell szedni, kipucolni, finom csiszpapírral felpolírozni, bezsírozni és működni fog. Az elektromos zárhoz mennek vezetékek, pl a központi zár, a belső világítást kapcsoló lámpa, AWS visszajelző lámpa, ha van ilyened.
Ha jól emlékszem az elektromos nyitásról itt már értekeztünk, igaz az kombi volt, de van rá megoldás. Kapcsoló a vezető oldali lábhoz, és megfelelő hátra vezetékezéssel működhet. Keress rá, ebben a topikban, vagy az elektromosban biztosan megtalálod
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12663 Dátum: 2010.06.23 szerda, 22:46:26 »

Úgy tudom mindegyik típus gombja benyomható (4/5 ajtó, és kombi). Ha tévedek javítsatok ki. Kombié biztos. És ennél biztosan van olyan jelenség, hogy összerohad a gomb álló és mozgó része. Igazából tele megy piszokkal, meg vízkővel és nem engedi benyomni, vagy éppen benyomva marad.
Ha ez a gond a tiednél is, akkor szét kell szedni, kipucolni, finom csiszpapírral felpolírozni, bezsírozni és működni fog. Az elektromos zárhoz mennek vezetékek, pl a központi zár, a belső világítást kapcsoló lámpa, AWS visszajelző lámpa, ha van ilyened.
Ha jól emlékszem az elektromos nyitásról itt már értekeztünk, igaz az kombi volt, de van rá megoldás. Kapcsoló a vezető oldali lábhoz, és megfelelő hátra vezetékezéssel működhet. Keress rá, ebben a topikban, vagy az elektromosban biztosan megtalálod
Üdv
az egyesben nem kell nyomni, csak elfordítani a kulcsot és nem hiszem, hogy ilyen volumenű változást vittek volna véghez a modellfrissítésnél   nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12664 Dátum: 2010.06.23 szerda, 23:41:43 »

Sziasztok abban szeretném a segítségeteket kérni MONDEO II vezetőoldalán áll esőzés után a víz.Sajnos én már nem tudok mire gondolni mert amit lehetett mindent megnéztem.HA tudna valaki segíteni azt nagyon megköszönném

Én már írtam hogy nekem a hátsólámpánál folyt be a víz és végigment szépen a bal első lábtérig és ott állt meg de nekem volt nyoma a hátsó sárvédőívnél a csomagtartóban vízköves volt a szőnyegem széle! De neked valószínűbb hogy előlről jön be a víz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12665 Dátum: 2010.06.23 szerda, 23:47:18 »

Sziasztok! Tudja valaki hogy lehet belűlről kinyitni a csomagtartó ajtaját? Mondeo 2-es ferdehátú 98as évjárat! eddig mindig kulcsal nyitottam de nagyon bassza a csőröm hogy valahogy belülről is nyitható

Nekem is ugyanilyen verdám van és sehogyan sem tudod kinyitni belülről a csomiajtót! Ha elfordítod a zárban a kulcsot akkor mechanikusan nyitja ki ha benyomod a gombot akkor elektronikusan nyitja a csomagtartózárat! A megoldás az mint a Fiestánál hogy egy gombot beraksz belülre valahová és azzal is tudod nyitni! A Fiestáé jó is és szép is! Amúgy nekem a pittyegő is nyitja de az sem gyári hanem raktunk egy második riasztórendszert a verdába a gyári mellé és így legalább nem kell se kulcsoznom se gomboznom!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12666 Dátum: 2010.06.23 szerda, 23:52:26 »

Hali!
 Nekem ugyanez volt a gond. A szélvédő előtti kádnál vannak elvileg bent gumidugók, és ha nincsenek a helyükön, vagy nem megfelelően vannak a helyükön, akkor ott dől be a víz. Nálam az történt, hogy az előző tulaj ott vitte be a tápkábelt az erősitőnek, és arra nem gondolt, hogy ott a víz is bemegy. Persze arra is figyelni kell, hogy a "kád" elfolyása is megfelelő legyen, ne legyen dugulás.
 Egyébként ez nem oldotta meg az én problémámat, mert nekem nem csak itt folyt be a víz, hanem valahol a sárvédő mögötti karosszérialemezek között is. Ki lett ott bontva belülről és tömítővel kinyomva. Azt mondta a szerelő, hogy ha ez sem segít, akkor sárvédő le, lemez kivág, és úgy kell megbarkácsolni. Szerencsére erre már nem volt szükség. Wink

Az első sárvédőknél belül az ajtónál van gyárilag egy szivacsos betét ami megfogja a szelet is és a zajt is! Ha az hiányzik akkor ott is bemehet éppen egy kis víz ha bejut a dobbetét alá! Ez a szivacs ilyen teknő alakú formázott műanyagos szivacsszerűség ami pont passzol az ajtó elé a sárvédő alatt! Ha valakit érdekel akkor a hétvégén csinálok róla neki képeket!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12667 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 00:01:30 »

Úgy tudom mindegyik típus gombja benyomható (4/5 ajtó, és kombi). Ha tévedek javítsatok ki. Kombié biztos. És ennél biztosan van olyan jelenség, hogy összerohad a gomb álló és mozgó része. Igazából tele megy piszokkal, meg vízkővel és nem engedi benyomni, vagy éppen benyomva marad.
Ha ez a gond a tiednél is, akkor szét kell szedni, kipucolni, finom csiszpapírral felpolírozni, bezsírozni és működni fog. Az elektromos zárhoz mennek vezetékek, pl a központi zár, a belső világítást kapcsoló lámpa, AWS visszajelző lámpa, ha van ilyened.
Ha jól emlékszem az elektromos nyitásról itt már értekeztünk, igaz az kombi volt, de van rá megoldás. Kapcsoló a vezető oldali lábhoz, és megfelelő hátra vezetékezéssel működhet. Keress rá, ebben a topikban, vagy az elektromosban biztosan megtalálod
Üdv

Igen szépen meg lehet csinálni az utólagos belső nyitást csak a fél autót szét kell szedni a vezeték behúzásához ezért aki egy kicsit konyít a villamossághoz az inkább a kesztyűtartó alatt lévő panelre kössön rá és ne a csomiajtózárra persze gyanítom hogy ez így csak a Ghiákban van gyárilag megcsinálva viszont ha valaki kideríti hogy be van-e relézve akkor ott is rá lehet kötni mert a relétábla közel van és egyszerűbb is elvezetni a vezetéket mint hátulról előrehozni! Egy minitalin megoldhatnátok a dolgot egy verdán szerintem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12668 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 00:06:23 »

az egyesben nem kell nyomni, csak elfordítani a kulcsot és nem hiszem, hogy ilyen volumenű változást vittek volna véghez a modellfrissítésnél   nyes

Ez nem modellfrissítés kérdése! A Fiesta is gyárilag simán mechanikus kulcsforgatós de a Ghiákban nyitható elektronikusan is és belülről is! Ugyanaz a széria csak az egyik mechanikus a másik meg elektonikus! Egyes Fordoknál nagyon meglátszik a különbség hogy van a Ghia meg van a többi! Csak egy kis jel az autón és mennyi és mekkora különbségeket jelent!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12669 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 08:13:11 »

Ez nem modellfrissítés kérdése! A Fiesta is gyárilag simán mechanikus kulcsforgatós de a Ghiákban nyitható elektronikusan is és belülről is! Ugyanaz a széria csak az egyik mechanikus a másik meg elektonikus! Egyes Fordoknál nagyon meglátszik a különbség hogy van a Ghia meg van a többi! Csak egy kis jel az autón és mennyi és mekkora különbségeket jelent!  nyes
az én értelmezésem szerint ő kívülről akarja nyomni magát a zárszerkezetet (mint mondjuk f astra)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12670 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:17:20 »

az én értelmezésem szerint ő kívülről akarja nyomni magát a zárszerkezetet (mint mondjuk f astra)
meg az mkII kombi
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12671 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 14:46:37 »

Üdv Mondeosok!
Nekem Mk II-es,'98-as, 1,8 l-es 16V, benzines, 4 ajtós sedanom van. Központi záras. Nem ghia. Ha be van zárva a kocsi, hiába nyomkodom a gombot, csak a kulcs elfordításával tudom kinyitni a csomagtartót (ha magát az autót nem nyitom ki). Gondolom ez normális és más típusokon is így van.
Ha nyitva az autó, ki tudom nyitni a nyomógomb segítségével, de kulccsal is.
Kicsit nehézkesen működött, de némi kenőanyag segített a dolgon.
Szép napot!
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12672 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 18:55:23 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy mkII 2.0 mondeora érdemes-e feltenni a V6 ghiáról a katalizátort mivel a sajátja tankolási hiba miatt tönkre ment.Előre is köszi
Naplózva
ghia
Vendég
« Új hozzászólás #12673 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 21:54:30 »


Sziasztok !

Sajna behalt a klimám, idén első alkalommal akartam használni. 1,8 td (97es) automon.A klima kompresszor megadta magát. Szereztem bontottat, fel is tetettem, de az okosok azzal riogatnak,h ha nem tisztittatom át a rendszert,az elözö klima komp,bol maradhattak apro fém szemcsék, amik kinyirhatják az új kompresszort is...A helyi guru szerint meg a kovaföldes szürö+a kompiban az olaj  police megállita a kis fém szemcséket. A tisztitásért valami 25 pezetával riogatnak+gáz taps. Valakinek van tapasztalata ilyen ügyben ?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12674 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 23:31:19 »

Üdv Mondeosok!
Nekem Mk II-es,'98-as, 1,8 l-es 16V, benzines, 4 ajtós sedanom van. Központi záras. Nem ghia. Ha be van zárva a kocsi, hiába nyomkodom a gombot, csak a kulcs elfordításával tudom kinyitni a csomagtartót (ha magát az autót nem nyitom ki). Gondolom ez normális és más típusokon is így van.
Ha nyitva az autó, ki tudom nyitni a nyomógomb segítségével, de kulccsal is.
Kicsit nehézkesen működött, de némi kenőanyag segített a dolgon.
Szép napot!

Ez azért van így mert a Mondeó nem egy alsókategóriás autó és többek közt a centrálzár is szériafelszereltség ezért az összes Mondin így műxik a dolog! De még ebben is a Ghia a több mert ott van kettős zárás is a centrálzárban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12675 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 23:39:36 »

Sziasztok !

Sajna behalt a klimám, idén első alkalommal akartam használni. 1,8 td (97es) automon.A klima kompresszor megadta magát. Szereztem bontottat, fel is tetettem, de az okosok azzal riogatnak,h ha nem tisztittatom át a rendszert,az elözö klima komp,bol maradhattak apro fém szemcsék, amik kinyirhatják az új kompresszort is...A helyi guru szerint meg a kovaföldes szürö+a kompiban az olaj  police megállita a kis fém szemcséket. A tisztitásért valami 25 pezetával riogatnak+gáz taps. Valakinek van tapasztalata ilyen ügyben ?

Van igazság a dologban de hacsak nem morzsolódott szét belül a régi kompresszorod akkor nincs mitől félned előre! Amúgy 25-ért már kapsz egy másik kompresszort is ezért várd meg hogy a mostani is tönkremenjen de valószínűbb hogy nem fog! Én csináltam olyan Fiestát ahol leszakadt a klímakompresszor a motorról akkora ütést kapott és ott sem tisztítottunk semmit pedig jócskán szétment a kompresszor és a motortömböt is fel kellett hegesztetnünk mert a csavarok kitörtek belőle jókora darabokat de azóta is teljesen jó a klíma tisztítás nélkül is persze egy másik kompresszorral! Amúgy 25-ért én is kipucolom neked a rendszert szappanos vízzel és az is tutti lesz utána!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12676 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 23:45:00 »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy mkII 2.0 mondeora érdemes-e feltenni a V6 ghiáról a katalizátort mivel a sajátja tankolási hiba miatt tönkre ment.Előre is köszi

Ha más a katalizátor akkor más a lambda szonda is! Ha más a lambda szonda akkor más jelet is ad a computernek! És ha más jelet kap a computer akkor nem egészen úgy vezérel mint ahogy kellene! Nekem ez a logikám de nem biztos hogy helyes! Az viszont biztos hogy motoronként eltérő a kipuf-rendszer ezért faragás nélkül nem tudod bevarázsolni a régi helyére szerintem! De mivel V6-hoz nem értek ilyen szinten ezért ez az egészet csak zárójelben írtam és szerintem vannak itt nagy V6-mágusok akik meg tudják neked biztosra válaszolni a kérdést!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12677 Dátum: 2010.06.25 péntek, 02:34:38 »

Ha más a katalizátor akkor más a lambda szonda is! Ha más a lambda szonda akkor más jelet is ad a computernek! És ha más jelet kap a computer akkor nem egészen úgy vezérel mint ahogy kellene! Nekem ez a logikám de nem biztos hogy helyes! Az viszont biztos hogy motoronként eltérő a kipuf-rendszer ezért faragás nélkül nem tudod bevarázsolni a régi helyére szerintem! De mivel V6-hoz nem értek ilyen szinten ezért ez az egészet csak zárójelben írtam és szerintem vannak itt nagy V6-mágusok akik meg tudják neked biztosra válaszolni a kérdést!  wave
a véhatban három kat. van+kettő lambda.A leömlők utáni katalizátort szerintem nemigen fogod tudni átrakni,a kialakítás miatt (bár ez nem biztos...) harmadik kat. meg olyan,mint ami az egyes mondeokban van,de az viszont a kettes négyhengeresekben nincs.Szóval,szerintem inkább próbálj meg egy a Tiédhez való bontottat találni,ami jó is.
Naplózva
ghia
Vendég
« Új hozzászólás #12678 Dátum: 2010.06.25 péntek, 12:16:35 »

Spanner kösz a választ ! wave Szétszedem az elöző kompresszort, ha nagyon "gázos" veszek szappant... Grin

Minden jót !

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12679 Dátum: 2010.06.25 péntek, 12:39:56 »

Spanner kösz a választ ! wave Szétszedem az elöző kompresszort, ha nagyon "gázos" veszek szappant... Grin
Minden jót !

A nevem nagybetűs de amúgy szívesen!
Az iskolában a szakiknak is úgy tanítják hogy első lépés a szemrevételezés!
De ha van kompresszorod akkor levegővel is kifújathatod sőt feltöltheted a rendszet szervóolajjal is és utána azt is kifújathatod levegővel mert semmi baja sem lesz tőle de ha nem nagyon muszály akkor ne csinálj vele semmit mert az új kompresszorral is jól fog műxeni ha feltöltedet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12680 Dátum: 2010.06.25 péntek, 13:52:44 »

Az első sárvédőknél belül az ajtónál van gyárilag egy szivacsos betét ami megfogja a szelet is és a zajt is! Ha az hiányzik akkor ott is bemehet éppen egy kis víz ha bejut a dobbetét alá! Ez a szivacs ilyen teknő alakú formázott műanyagos szivacsszerűség ami pont passzol az ajtó elé a sárvédő alatt! Ha valakit érdekel akkor a hétvégén csinálok róla neki képeket!  wave

 Hali!
  Engem mindenképp érdekelnének a képek! wave
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12681 Dátum: 2010.06.25 péntek, 18:14:30 »

Helló!
Lenne egy kérdésem. Smiley
MK2-esem van 1.8-as benzines (97-es)
Esedékes lenne egy vezérműszíj csere, azt hiszem.Smiley
Hidegen csattogást vagy inkább kattogást hallok, ami megszűnik a meleg lesz a motor.
Azért érdekes a dolog mert papír szerint 60 ezer km-el ezelőtt volt cserélve benne (azt nem tudom milyen fajta, mert használtan vettem a gépet)
Azt kérdezném, hogy mi a gyári szíj neve, mert azt szeretnék bele venni és, hogy hol érdemes megvenni (netre gondoltam, mert Vas megyei vagyok)
Ha van egyéb tanács is, szívesen megköszönöm! Smiley
Naplózva
zolka87
Vendég
« Új hozzászólás #12682 Dátum: 2010.06.25 péntek, 21:33:40 »

Próbáld meg itt www.cromax.hu szombathelyen is van boltja a szent flórián körúton
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12683 Dátum: 2010.06.25 péntek, 22:04:11 »

Próbáld meg itt www.cromax.hu szombathelyen is van boltja a szent flórián körúton

Hálás köszönet! worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12684 Dátum: 2010.06.25 péntek, 22:34:22 »

Hálás köszönet! worship
vegyél meg szettben mindent és akkor le van tudva 70-80e km-re,ráadásul legalább tudod,hogy rendben van.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12685 Dátum: 2010.06.25 péntek, 22:55:20 »

vegyél meg szettben mindent és akkor le van tudva 70-80e km-re,ráadásul legalább tudod,hogy rendben van.

60 ezret már mentem vele és minden rendben volt! Most is! Smiley
Az lesz! Megveszek mindent ebben az üzletben és úgy gondoltam csak gyárit veszek mindenből 26900-ból kijön a szett! Az nem vészes!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12686 Dátum: 2010.06.26 szombat, 00:05:34 »

Hali!
  Engem mindenképp érdekelnének a képek! wave

Rendben akkor holnap csinálok képeket róla, de mivel vasárnap nem leszek itthon ezért csak valamikor jövő hét elején tudom majd feltenni ide!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
ghia
Vendég
« Új hozzászólás #12687 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 23:03:15 »

A nevem nagybetűs de amúgy szívesen!
Az iskolában a szakiknak is úgy tanítják hogy első lépés a szemrevételezés!
De ha van kompresszorod akkor levegővel is kifújathatod sőt feltöltheted a rendszet szervóolajjal is és utána azt is kifújathatod levegővel mert semmi baja sem lesz tőle de ha nem nagyon muszály akkor ne csinálj vele semmit mert az új kompresszorral is jól fog műxeni ha feltöltedet!  wave
   

Helyesbités : Kösz , a segitséget SPANNER !
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12688 Dátum: 2010.06.29 kedd, 21:35:28 »

Kérdésem lenne:
ELM327-es diagcuccal sikerült már vkinek lambdateszet csinálnia? vagy ez a készülék erre alkalmatlan?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12689 Dátum: 2010.06.30 szerda, 08:54:16 »

Idén 14 éves szülinapját ünnepli az autóm. Gondoltam ráférne egy teljes szilent garnitura csere. Szerintetek érdemes? Nem láttam még az alját de szerintem a szilentek nem lehetnek túl jó állapotban. Pontosan ez hány szilentet takar és milyen költsége van ennek? (munkadíj nélkül). Meg egyáltalán érdemes e?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #12690 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:08:23 »

Idén 14 éves szülinapját ünnepli az autóm. Gondoltam ráférne egy teljes szilent garnitura csere. Szerintetek érdemes? Nem láttam még az alját de szerintem a szilentek nem lehetnek túl jó állapotban. Pontosan ez hány szilentet takar és milyen költsége van ennek? (munkadíj nélkül). Meg egyáltalán érdemes e?

én a helyedben elvinném a szerelőmhöz, hogy nézze át és csak azt cserélném, amit szükséges vagy 1 évig már nem bírja. főleg, mert a szilenteken kívül a göbfejelket is érdemes lenne megnézetni. árak tekintetében a cromax oldal jó támpont.
14 éves autónál szerintem az állapotmegóvásra kellenne csak költeni. kivéve, ha még 10 évig szeretnéd te hajtani.
(a véleményem szigorúan szubjektív! nem javaslat, csak az én álláspontom  wave)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12691 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:26:01 »

én a helyedben elvinném a szerelőmhöz, hogy nézze át és csak azt cserélném, amit szükséges vagy 1 évig már nem bírja. főleg, mert a szilenteken kívül a göbfejelket is érdemes lenne megnézetni. árak tekintetében a cromax oldal jó támpont.
14 éves autónál szerintem az állapotmegóvásra kellenne csak költeni. kivéve, ha még 10 évig szeretnéd te hajtani.
(a véleményem szigorúan szubjektív! nem javaslat, csak az én álláspontom  wave)

1 éve gondolkodom az mk2 lecserélésén. Mióta megvan szépítgetem javítgatom. Soha nem hagyott ott. Nagyon kényelmes. Megbízható. Minden szerelő azt mondja hogy tartsam meg mert mk3 nem éri meg. Főleg azért mert alig kellett még rá költenem. Ezért gondolkodtam egy szilent garnitura cserén. És a legfontosabb. Ez kpban ki volt fizetve Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.30 szerda, 10:49:24 írta Nyiri » Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #12692 Dátum: 2010.06.30 szerda, 11:27:47 »

1 éve gondolkodom az mk2 lecserélésén. Mióta megvan szépítgetem javítgatom. Soha nem hagyott ott. Nagyon kényelmes. Megbízható. Minden szerelő azt mondja hogy tartsam meg mert mk3 nem éri meg. Főleg azért mert alig kellett még rá költenem. Ezért gondolkodtam egy szilent garnitura cserén. És a legfontosabb. Ez kpban ki volt fizetve Cheesy

így már más a leányzó fekvése   vigyor3
ennek ellenére én így is csak azt cserélném, amit feltétlenül kell. ezért javasoltam a szerelőt, mert ő inkább meg tudja mondani, hogy mi nem bírja már sokáig. aztán ha nincs munkája, úgyis kicseréli neked az összeset  eplus2
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12693 Dátum: 2010.06.30 szerda, 12:30:00 »

1 éve gondolkodom az mk2 lecserélésén. Mióta megvan szépítgetem javítgatom. Soha nem hagyott ott. Nagyon kényelmes. Megbízható. Minden szerelő azt mondja hogy tartsam meg mert mk3 nem éri meg. Főleg azért mert alig kellett még rá költenem. Ezért gondolkodtam egy szilent garnitura cserén. És a legfontosabb. Ez kpban ki volt fizetve Cheesy
Szia!
Én megléptem ugyanezt cirka 1 hónapja. Alapvetően a bal oldali alsó gömb volt kinyúvadva, de azt csak úgy lehet cserélni, ha kiveszed a lengőkart, akkor meg már cseréljenek rajta szilentet. Ha meg már lúd legyen kövér, megcsináltattam a másik oldalon ugyanezt.
A szilentjeim alapvetően nem voltak totál kipukkadva, de látszott már rajtuk a 13 év, talán egy volt nagyan kaki állapotban, de még bírhatta volna.
Cromaxtól jöttek az alkatrészek, az árakat ott megleleld, a munkadíjat meg nem tudom, mert mást is csinált az autón a szerelő.
Vagy futóműveshez mennj be vagy autószerelőhöz, aki megnézi, megrángatja hátha van vmi gömbi vagy szilentes szervibaja. Ha meg jó minden akkor ne nyúlj hozzá szerintem. Tedd el a lét későbbre, majd kiad vmi költeni valót az autód úgyis.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12694 Dátum: 2010.06.30 szerda, 20:30:37 »

Idén 14 éves szülinapját ünnepli az autóm. Gondoltam ráférne egy teljes szilent garnitura csere. Szerintetek érdemes? Nem láttam még az alját de szerintem a szilentek nem lehetnek túl jó állapotban. Pontosan ez hány szilentet takar és milyen költsége van ennek? (munkadíj nélkül). Meg egyáltalán érdemes e?
én most cserélem elöl az összeset.amit elbasztam...nem kicsit nagyon.Ugyanis az egyes cseréjéből indultam ki és elfelejtettem,hogy ebben a lengőkar gömbfej szegecselve van,nem csavarozva.Viszont,mivel így is úgy is ki kell venni,akkor már olcsóbb egy komplett gyári lengőkar szilentekkel és gömbfejjel.Így most négy szilent és a két gömbfej többe került...mindegy a saját hülyeségem.A két lengőkar 20-24e ft,a stab. kitámasztót 3e-ér vettem a vaterán (/db),a két stab. gumi 1000 ft/db.Kormánygömbfej 3e/db,ha kell cserélni,a toronycsapágy 5e/db,toronyszilent 4e/db (ebből nálam a régi bontott kerül be,az égvilágon semmi baja nincs) Hátul már zűrösebb,mert azt nemigen szokták bántani,ott akár oldalanként is egyet is lehet cserélni.Ha elöl mindent cserélsz,akkor megúszhatod a futóműállítást (ha cserélsz kormánygömbfejet is,akkor nem biztos,szerelőtől függ) Ha nem,akkor lehet,hogy egyik oldalon az új szilent elnyomja a kormányt (nálam ez volt,aztán kétszer mentem futóművet állítatni...azt is elbaxtam...)
Naplózva
glaszpeter
Vendég
« Új hozzászólás #12695 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:15:38 »

Tisztelt Klubtagok!
A következőben kérném segítő tanácsaitokat:
97-es Mondeom az idén elkezdett kb. 110-120 km/hr-nál rezegni. Nagy frekvenciájú rázkódás, a jobb első kerék irányából, a kormányra is kivezetődik, de a pedálokra nem. Ha kissé (egész kicsit) jobbra fordítom a kormányt, megerősödik, még a hangja is nagyobb lesz, ha balra, akkor elhalkul, de egyenesben mindjárt visszajön. Először persze a téligumit cseréltem nyárira, de nem segített. Szerelő látta, azt mondta minden rendben lévőnek látszik. A kocsi egész életében rendesen volt karban tartva, szilentek is cserélve lettek már stb. Végül a héten a j.e. féltengelyt is kicserélte a szerelő egy bontott régire, de nem segített. A szerelő azt mondja, hogy persze lehet, hogy ha új féltengelyre cseréltük volna, akkor kiderül, hogy ez a baj, de nincs neki most jó állapotú bontott, az új pedig nagyon sokba kerül. Javasolta, hogy használjam így, de nagyon zavaró, ráadásul szerény műszaki ismereteim szerint a rezgésnek sok ártalmas következménye lehet egyéb alkatrészekre is. Szívesen venném, ha ilyen tapasztalattal rendelkező klubtagok elmondanák a véleményüket, mert persze nem szeretném alkatrészenként kicserélni az autót, hogy megtaláljam a ludas darabot. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdvözlettel
Péter
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12696 Dátum: 2010.06.30 szerda, 23:07:29 »

Tisztelt Klubtagok!
A következőben kérném segítő tanácsaitokat:
97-es Mondeom az idén elkezdett kb. 110-120 km/hr-nál rezegni. Nagy frekvenciájú rázkódás, a jobb első kerék irányából, a kormányra is kivezetődik, de a pedálokra nem. Ha kissé (egész kicsit) jobbra fordítom a kormányt, megerősödik, még a hangja is nagyobb lesz, ha balra, akkor elhalkul, de egyenesben mindjárt visszajön. Először persze a téligumit cseréltem nyárira, de nem segített. Szerelő látta, azt mondta minden rendben lévőnek látszik. A kocsi egész életében rendesen volt karban tartva, szilentek is cserélve lettek már stb. Végül a héten a j.e. féltengelyt is kicserélte a szerelő egy bontott régire, de nem segített. A szerelő azt mondja, hogy persze lehet, hogy ha új féltengelyre cseréltük volna, akkor kiderül, hogy ez a baj, de nincs neki most jó állapotú bontott, az új pedig nagyon sokba kerül. Javasolta, hogy használjam így, de nagyon zavaró, ráadásul szerény műszaki ismereteim szerint a rezgésnek sok ártalmas következménye lehet egyéb alkatrészekre is. Szívesen venném, ha ilyen tapasztalattal rendelkező klubtagok elmondanák a véleményüket, mert persze nem szeretném alkatrészenként kicserélni az autót, hogy megtaláljam a ludas darabot. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdvözlettel
Péter


Nekem az egyik felnim lett tojás egy kátyú miatt. 6 rugóért megcsinálták és megjavult. Lehet esélyes. Én is csak annyit vettem észre hogy ráz a kormány de durván.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12697 Dátum: 2010.06.30 szerda, 23:07:49 »

én most cserélem elöl az összeset.amit el***tam...nem kicsit nagyon.Ugyanis az egyes cseréjéből indultam ki és elfelejtettem,hogy ebben a lengőkar gömbfej szegecselve van,nem csavarozva.Viszont,mivel így is úgy is ki kell venni,akkor már olcsóbb egy komplett gyári lengőkar szilentekkel és gömbfejjel.Így most négy szilent és a két gömbfej többe került...mindegy a saját hülyeségem.A két lengőkar 20-24e ft,a stab. kitámasztót 3e-ér vettem a vaterán (/db),a két stab. gumi 1000 ft/db.Kormánygömbfej 3e/db,ha kell cserélni,a toronycsapágy 5e/db,toronyszilent 4e/db (ebből nálam a régi bontott kerül be,az égvilágon semmi baja nincs) Hátul már zűrösebb,mert azt nemigen szokták bántani,ott akár oldalanként is egyet is lehet cserélni.Ha elöl mindent cserélsz,akkor megúszhatod a futóműállítást (ha cserélsz kormánygömbfejet is,akkor nem biztos,szerelőtől függ) Ha nem,akkor lehet,hogy egyik oldalon az új szilent elnyomja a kormányt (nálam ez volt,aztán kétszer mentem futóművet állítatni...azt is elbaxtam...)

Huh. Nem egyszerű Smiley Köszi a választ mindenkinek.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12698 Dátum: 2010.06.30 szerda, 23:08:43 »

Egyébként sikerült ma postára adni a csomagot? Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12699 Dátum: 2010.06.30 szerda, 23:35:02 »

Egyébként sikerült ma postára adni a csomagot? Smiley
NEm,mert délután már nem jutottam el a garázsba.Holnap reggel megyek szerelni,akkor tudom pótolni a hiányt,aztán egyből megyek feladni időgarantált csomagként.A másik lehetőség a futárszolgálat.Az is jó?Bár az áraikat nem tudom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.