Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:58:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745641 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:22:19 »

Üdv Mondeosok!
Misi107! Nem sértődés, csak helyre igazítás olyan szempontból, hogy nem akartam litániát írni először. Érdekes, többen tudtak válaszolni a két nyomoronc kérdésemre, anélkül, hogy kioktattak volna. Amúgy, ha SPANNER (nem tudom, feltűnt-e, én minden beírásomban NAGYBETŰVEL írtam a nevét, tehát megadtam felé a tiszteletet, ami róla nem mondható el irányomban - legalábbis valamivel ezelőtti beírása kapcsán nekem ez jött le.) így jól érzi magát, hát, lelke rajta.
Talira nehézkes lenne eljutnom, nemcsak az 500-600 km oda-vissza, hanem a munkabeosztásom nehezen teszi lehetővé, csak akkor mehetnék, ha szabadságot vennék ki. A kocsim se egy nagy szám a "nagyokéhoz" hasonlítva, nem ghia, nincs teletuningolva se belül, se kívül, egyszerű, de nekem így egyelőre tökéletesen megfelel. Ha úgy 4-5 év múlva lecserélem, akkor is Mondeo-t fogok venni, de ez még nagyon a jövő. Mostanság szépítgetem, javítgatom (szerelővel, ha kell) ha valami hibája kiderül, eddig a kötelező szervízen kívül nem került sok pénzembe. Holnap reggel viszem megszereltetni a gömbfejeket, melyeknek darabja 4.500.- Ft lesz. Nem tudom, milyen márka, még nem láttam. Majd megírom, mire jutottunk.
Szép napos időt!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 15:02:50 »

Üdv Mondeosok!



Ha csupa NAGYBETŰVEL ÍROD AZ NEM A TISZTELET JELE, HANEM ORDIBÁLÁST JELENT INTERNETES FÓRUMOKON. Spanner pedig ordítani szereti a nevét, mert Ő ilyen. Ugye SPANNER?

Védelmére legyen felhozva, hogy Ő tényleg ilyen faragatlan (mint én) és csak segíteni akar, de az első üzenetváltásnál majdnem mindenki megrácolja a szemöldökét. Aztán megszokja és már nem akad ki.
Parasztok vagyunk, no. De hát nem barátkozni járunk ide, hanem tanácsokért, segítségért, alkatrészért. Az meg jól jön a bunkóktól is, nem?

Na béke legyen veletek és szerelgessetek MK 2-ket! taps
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 15:14:44 »


Ha csupa NAGYBETŰVEL ÍROD AZ NEM A TISZTELET JELE, HANEM ORDIBÁLÁST JELENT INTERNETES FÓRUMOKON. Spanner pedig ordítani szereti a nevét, mert Ő ilyen. Ugye SPANNER?

Védelmére legyen felhozva, hogy Ő tényleg ilyen faragatlan (mint én) és csak segíteni akar, de az első üzenetváltásnál majdnem mindenki megrácolja a szemöldökét. Aztán megszokja és már nem akad ki.
Parasztok vagyunk, no. De hát nem barátkozni járunk ide, hanem tanácsokért, segítségért, alkatrészért. Az meg jól jön a bunkóktól is, nem?

Na béke legyen veletek és szerelgessetek MK 2-ket! taps

De úgy ám!  taps
Faragatlan vagyok pedig fater asztalos!  hehe
Aki bájologni akar az menjen csetelni aki meg azért jár ide hogy infót kapjon az meg örüljön neki hogy megkapja!
Hogy közben meg a homlokát ráncolja vagy a családfámat emlegeti az meg a lőtéri kutyát sem...
Amúgy pedig itt még finom vagyok és nőies!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:03:38 »

Tengermély tiszteletem Misibácsi!  worship
Igen én ilyen vagyok de engem nem kell szeretni sem és tisztelni sem! Én csak írkálok ha olyan a téma és úgy ahogy éppen a kedvem tartja és ennyi! Se több se kevesebb! Aki nem az infót nézi hanem a körítést meg a stílust az járjon illemtanórára mert ott finomkodni fognak vele de tőlem ezt ne várja el senki mert én ennél nagyobb paraszt vagyok! Nem kell megsértődni és nem kell kötekedni csak elolvasni oszt jónapot!  wave
Pont ezt írtam...én is megszoktam,hogy ilyen vagy és kész...itt nekem egy szavam nem lehet és nincs is...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:06:23 »

De úgy ám!  taps
Faragatlan vagyok pedig fater asztalos!  hehe
Aki bájologni akar az menjen csetelni aki meg azért jár ide hogy infót kapjon az meg örüljön neki hogy megkapja!
Hogy közben meg a homlokát ráncolja vagy a családfámat emlegeti az meg a lőtéri kutyát sem...
Amúgy pedig itt még finom vagyok és nőies!  nyes
És hol nem vagy az?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:07:07 »


Ha csupa NAGYBETŰVEL ÍROD AZ NEM A TISZTELET JELE, HANEM ORDIBÁLÁST JELENT INTERNETES FÓRUMOKON. Spanner pedig ordítani szereti a nevét, mert Ő ilyen. Ugye SPANNER?

Védelmére legyen felhozva, hogy Ő tényleg ilyen faragatlan (mint én) és csak segíteni akar, de az első üzenetváltásnál majdnem mindenki megrácolja a szemöldökét. Aztán megszokja és már nem akad ki.
Parasztok vagyunk, no. De hát nem barátkozni járunk ide, hanem tanácsokért, segítségért, alkatrészért. Az meg jól jön a bunkóktól is, nem?

Na béke legyen veletek és szerelgessetek MK 2-ket! taps
Nálam a tisztelet jele...igaz jobb szeretek mindent kicsivel írni...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:10:14 »

Pont ezt írtam...én is megszoktam,hogy ilyen vagy és kész...itt nekem egy szavam nem lehet és nincs is...

Há' soha nem is vót'!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:10:45 »

Üdv Mondeosok!
Misi107! Nem sértődés, csak helyre igazítás olyan szempontból, hogy nem akartam litániát írni először. Érdekes, többen tudtak válaszolni a két nyomoronc kérdésemre, anélkül, hogy kioktattak volna. Amúgy, ha SPANNER (nem tudom, feltűnt-e, én minden beírásomban NAGYBETŰVEL írtam a nevét, tehát megadtam felé a tiszteletet, ami róla nem mondható el irányomban - legalábbis valamivel ezelőtti beírása kapcsán nekem ez jött le.) így jól érzi magát, hát, lelke rajta.
Talira nehézkes lenne eljutnom, nemcsak az 500-600 km oda-vissza, hanem a munkabeosztásom nehezen teszi lehetővé, csak akkor mehetnék, ha szabadságot vennék ki. A kocsim se egy nagy szám a "nagyokéhoz" hasonlítva, nem ghia, nincs teletuningolva se belül, se kívül, egyszerű, de nekem így egyelőre tökéletesen megfelel. Ha úgy 4-5 év múlva lecserélem, akkor is Mondeo-t fogok venni, de ez még nagyon a jövő. Mostanság szépítgetem, javítgatom (szerelővel, ha kell) ha valami hibája kiderül, eddig a kötelező szervízen kívül nem került sok pénzembe. Holnap reggel viszem megszereltetni a gömbfejeket, melyeknek darabja 4.500.- Ft lesz. Nem tudom, milyen márka, még nem láttam. Majd megírom, mire jutottunk.
Szép napos időt!
Nanehogyazthidd...szerintem nálam mi a tuning?Az,hogy ma kiraktam hátulra egy "v6" betű-szám kombinációt és ezzel letudtam az optikai tuningot...a többibe meg én is belexarok.A hülyegyerekek akkor is azok maradnak,ha minden elérhető cuccot belerakok és akkor is lesznek nálam erősebbek...én is azokhoz tartozom,akik inkább a saját igényeik szerint alakítják az autót.Ha nem is a gyári állapot,de a mindennapi használat szintjén legyen egyben.Amit tudok csinálok,amit nem azt szerelő és kész.Én most vettem gömbfejeket 3e ft/db áron,majd kiderül mennyit bírnak.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:11:28 »

Há' soha nem is vót'!
csak szerényen meghúzom magam...és kérem ezt a véhat szereléshez: help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:13:29 »

És most elégetni pár lityó züzemanyagot és eregetni a füstöt...(ami nincs...)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:13:33 »

Nálam a tisztelet jele...igaz jobb szeretek mindent kicsivel írni...

Még a saját nevünket is kicsivel írjuk, nemhogy másét!
Na de ölég az offból.

Elmentem a magasnyomású szent mosóhoz és beverettem neki keményen a hűtők közé. Minden évszakban nyomok egy ilyen mókát és mégis mennyi trutyi ki tud onnan jönni.......
Most főleg por jött és rovardarabok. De hogy kerül rovarpotroh a 2 hűtő közé??? Ennyire keményfejű volt és átvitette magát a menetszéllel a klímakondenzátoron? hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:16:30 »

csak szerényen meghúzom magam...és kérem ezt a véhat szereléshez: help

Mit szerelünk már megen? Én most hátsó féktárcsákkal szemezek. Semmi nem indokolja a cseréjüket, de hát olyan óccóért tudok olyan jót, hogy na. És nemrég kapott előre is újat, akkor már hátra is...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:20:04 »

Mit szerelünk már megen? Én most hátsó féktárcsákkal szemezek. Semmi nem indokolja a cseréjüket, de hát olyan óccóért tudok olyan jót, hogy na. És nemrég kapott előre is újat, akkor már hátra is...
Én ma állítottam rá a kollegámat,brembo+textar kombinációt ígért,holnapra lesz ár.Leginkább hátra kell,az első még elmegy.Szerelni való meg mindig van...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:25:55 »

És hol nem vagy az?

Há a bírkák közt!  nyes
De most már jól szétoffoltuk a topikot ezért majd kapunk a fejünkre a nagyoktól!  beka3

Amúgy valakinek nincsen elfekvőben jó pénzért a verdámhoz két hátsó tárcsás kerékagy kézifékkötéllel együtt?  szomoru1

Nem vagyok megelégedve a hátsófékekkel és ha már féket kell csinálnom a hátuljára akkor inkább átalakítanám tárcsafékesre!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 18:43:19 »

Há a bírkák közt!  nyes
De most már jól szétoffoltuk a topikot ezért majd kapunk a fejünkre a nagyoktól!  beka3

Amúgy valakinek nincsen elfekvőben jó pénzért a verdámhoz két hátsó tárcsás kerékagy kézifékkötéllel együtt?  szomoru1

Nem vagyok megelégedve a hátsófékekkel és ha már féket kell csinálnom a hátuljára akkor inkább átalakítanám tárcsafékesre!  nyes
azt hiszem,astornak és fusimnak is volt.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 19:04:12 »

azt hiszem,astornak és fusimnak is volt.

A volt az sajnos nekem nem jó!  szomoru1
Amúgy a V6-nak más a hátsó futóműve vagy jó lenne nekem egy olyan szett is?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 19:21:47 »

A volt az sajnos nekem nem jó!  szomoru1
Amúgy a V6-nak más a hátsó futóműve vagy jó lenne nekem egy olyan szett is?  wow1
Na,ezt nem tudom.De nálam az egyes mondeo stabilizátorai és lengőkarja van berakva hátra.Hogy miért?Jó kérdés,mert ezt sem tudom.Úgyhogy szerintem olyan nagy különbség nem lehet közöttük.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 20:04:12 »

Sziasztok Mondisok.A 2.0 mkII kis sebességnél eléggé füstöl, olaj nem fogy nem is zabál többet benzint mint szokott ha van valami tippetek plis segítsetek.Üdv
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 20:22:04 »

Jól olvastad mert szétszedés helyett mi is a kontakt-sprayt szoktuk ajánlani ami meg is oldja a hibákat szinte mindíg!
Te viszont ott hibáztál nagyot hogy nem lőttél róla képeket pedig ha jól olvastam tengernyi időd volt a szerelésre!  hehe
Nekem nem oldotta meg, sőt. A wd40 től az összes piszok belement és a mozgó alkatrészek ettől, olyan karcos-homokos-roszogósak lettek.
Egyébként egy kikopott mikrokapcsoló kontaktuson a spray aligha segít. Zárt tokozatban van, zárt műgyantával kiöntött házban, ha oda bejút a spray, ugatok hazáig. A 8 polusú csatlakozó tud kontakthibás lenni, de itt már nem az volt a bibi.
Olyan nagyon sok időm nem volt, de cirka 2 órát elmasszíroztam vele, szumma.
MIlyen képek érdekelnek?   A szétszedett kp zárat szívesen lefotózom, ezer oldalról. Az egész "cubehőr" kiszerelése/beszerelése pedig szeintem már meg lett énekelve itt-ott-amott. Ha nem, akkor azt most nem fotóznám körbe, mert a 2 óra alatt kb 5x vettem ki meg tettem vissza az egész miskulanciát, most nem nyúlnék hozzá, elég volt. Különben is amikor az ember a szívóágra kerül, akkor nem igazán a fotózgatás jut eszébe első körben.
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 20:34:36 »

Én ma állítottam rá a kollegámat,brembo+textar kombinációt ígért,holnapra lesz ár.Leginkább hátra kell,az első még elmegy.Szerelni való meg mindig van...

Há' azér' ésszel! A fékhatás 75%-át az első fék adja, a hátsó fék csak stabilizátornak van, nem az fékezi az ótót. Szal ha cserélsz,akkor az elsővel kezd, vagy cseréld azt is a hátsókkal együtt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 20:45:28 »

Há' azér' ésszel! A fékhatás 75%-át az első fék adja, a hátsó fék csak stabilizátornak van, nem az fékezi az ótót. Szal ha cserélsz,akkor az elsővel kezd, vagy cseréld azt is a hátsókkal együtt.
Igaz,de a hátsó akkor fog,ha behúzom a kéziféket...de akkor nagyon mert be is ragad...szóval így is-úgy is szét lesz szedve...
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:58:39 »

Üdv Mondeosok!
Érdemes centíroztatni a hátsó kerekeket? (elsők megvoltak, a hátsókon még ólomsúly van, nem mostanában lehetett megnézve.) Nem látok és nem érzek rajta semmi különöset, de ha már futóművesnél leszek....... Roll Eyes
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 23:39:24 »

Üdv Mondeosok!
Érdemes centíroztatni a hátsó kerekeket? (elsők megvoltak, a hátsókon még ólomsúly van, nem mostanában lehetett megnézve.) Nem látok és nem érzek rajta semmi különöset, de ha már futóművesnél leszek....... Roll Eyes

Hello! Ha nem érzel rajta semmi rendelleneset, akkor valószínűleg jó. Ha szitálna, vagy ilyesmi, akkor az szerintem nem egészséges pl a csapágynak.
De ha már ott vagy, akkor szerintem megéri azt a max plusz 10 percet, hogy megnézzék jól van-e kisúlyozva.  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2010.07.09 péntek, 07:31:22 »

Na,ezt nem tudom.De nálam az egyes mondeo stabilizátorai és lengőkarja van berakva hátra.Hogy miért?Jó kérdés,mert ezt sem tudom.Úgyhogy szerintem olyan nagy különbség nem lehet közöttük.

Ha egyszer lent lesz a kereked akkor lőhetnél nekem egy képet ahol látszik a hátsó cuccos és akkor meg tudom mondani hogy olyan-e mint a sima!
Köszke!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2010.07.09 péntek, 07:32:19 »

Sziasztok Mondisok.A 2.0 mkII kis sebességnél eléggé füstöl, olaj nem fogy nem is zabál többet benzint mint szokott ha van valami tippetek plis segítsetek.Üdv

Én egy diaggal kezdeném mert lehet hogy a Lambda-szonda lesz a kukás!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2010.07.09 péntek, 07:37:22 »

Nekem nem oldotta meg, sőt. A wd40 től az összes piszok belement és a mozgó alkatrészek ettől, olyan karcos-homokos-roszogósak lettek.
Egyébként egy kikopott mikrokapcsoló kontaktuson a spray aligha segít. Zárt tokozatban van, zárt műgyantával kiöntött házban, ha oda bejút a spray, ugatok hazáig. A 8 polusú csatlakozó tud kontakthibás lenni, de itt már nem az volt a bibi.
Olyan nagyon sok időm nem volt, de cirka 2 órát elmasszíroztam vele, szumma.
MIlyen képek érdekelnek?   A szétszedett kp zárat szívesen lefotózom, ezer oldalról. Az egész "cubehőr" kiszerelése/beszerelése pedig szeintem már meg lett énekelve itt-ott-amott. Ha nem, akkor azt most nem fotóznám körbe, mert a 2 óra alatt kb 5x vettem ki meg tettem vissza az egész miskulanciát, most nem nyúlnék hozzá, elég volt. Különben is amikor az ember a szívóágra kerül, akkor nem igazán a fotózgatás jut eszébe első körben.
üdv

De 10-ből 8 kontakthibás szokott lenni nem pedig szétkopott ezért szoktuk először a sprayt ajánlani mindenkinek!
A képeket a zárról gondoltam mert a Ghia zár másmilyen mint a sima és szerintem csak kevesen láttak ilyet szétkapva!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2010.07.09 péntek, 07:41:37 »

Há' azér' ésszel! A fékhatás 75%-át az első fék adja, a hátsó fék csak stabilizátornak van, nem az fékezi az ótót. Szal ha cserélsz,akkor az elsővel kezd, vagy cseréld azt is a hátsókkal együtt.

Azért ha egy autónak nem fog a hátulja akkor azt meg lehet ám érezni!
Amúgy szerintem a sima Mondiknak elég gyenge a fékhatásuk ezért szokták kicsit felturbózni márkásabb cuccokkal a gyári helyett a féket vagy tárcsásítani a hátulját! Majdnem másfél tonnához kevés a két eleje és a 195-ös gumik sajnos!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2010.07.09 péntek, 14:12:48 »

Azért ha egy autónak nem fog a hátulja akkor azt meg lehet ám érezni!
Amúgy szerintem a sima Mondiknak elég gyenge a fékhatásuk ezért szokták kicsit felturbózni márkásabb cuccokkal a gyári helyett a féket vagy tárcsásítani a hátulját! Majdnem másfél tonnához kevés a két eleje és a 195-ös gumik sajnos!

4 tárcsával és 205-ös gumikkal már elég jó a fékhatás. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2010.07.09 péntek, 16:57:21 »

Ha egyszer lent lesz a kereked akkor lőhetnél nekem egy képet ahol látszik a hátsó cuccos és akkor meg tudom mondani hogy olyan-e mint a sima!
Köszke!  worship
rendben!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2010.07.09 péntek, 21:20:02 »

4 tárcsával és 205-ös gumikkal már elég jó a fékhatás. vigyor3

Ha majd lesz nekem is akkor remélem én is meg leszek elégedve vele de egyenlőre sajnos nemvanik!  rinya
Azért anno a tervező a Ghiákba inkább rakhatott volna hátulra is tárcsákat a sok apró extra helyett!  gun
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2010.07.10 szombat, 10:00:46 »

Ha majd lesz nekem is akkor remélem én is meg leszek elégedve vele de egyenlőre sajnos nemvanik!  rinya
Azért anno a tervező a Ghiákba inkább rakhatott volna hátulra is tárcsákat a sok apró extra helyett!  gun

Úgy-úgy  eljen eljen. Nekem is dob van hátul. elől meg kopott tárcsa. M31-es autópályaépítésen sietni kellett A-ból B-be, fékezés után olyan füst jött ki a fékpofától, mintha kocsma ajtót nyitottam volna ki.  szomoru1
Szóval állhatok neki cserélni, mert bal oldalról elfogyott a kopásjelző. De egy szép hátsó tárcsának én is örülnék, csak még nincs anyagi kedvem hozzá.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2010.07.10 szombat, 11:17:38 »

Úgy-úgy  eljen eljen. Nekem is dob van hátul. elől meg kopott tárcsa. M31-es autópályaépítésen sietni kellett A-ból B-be, fékezés után olyan füst jött ki a fékpofától, mintha kocsma ajtót nyitottam volna ki.  szomoru1
Szóval állhatok neki cserélni, mert bal oldalról elfogyott a kopásjelző. De egy szép hátsó tárcsának én is örülnék, csak még nincs anyagi kedvem hozzá.

Én is nemrég majdnem belerongyoltam egy sportautóba mert meg kellett állnia előttem és hiába tiportam a fékpedált a kezem nem fért volna be a két autó lököse közé amikor megálltunk!  szomoru1
Nekem lenne hozzá kedvem csak senkitől nem tudok beszerezni pedig a kápé mellé adnék még alkatrészeket is de még így sem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
F andris
Vendég
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2010.07.10 szombat, 12:49:49 »

Sziasztok,véletlenül nincs valakinek egy felesleges klímahűtője "jó" árba?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2010.07.10 szombat, 13:02:07 »

Sziasztok,véletlenül nincs valakinek egy felesleges klímahűtője "jó" árba?

Nem fogsz jó árban kapni ugyanis egyben van a csövekkel a hűtő és csak a homlokfalnál a hollandinál vagy a csatinál tudod szétkötni a másik csövet pedig csak a tartálynál! Ha kilukadt akkor csináltasd meg mert jobban jársz úgy de kibontani a helyéről nem kis meló mert az autó elejét elég rendesen szét kell kapni hozzá de ilyen melegben azért megéri!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2010.07.10 szombat, 14:32:11 »

Nem fogsz jó árban kapni ugyanis egyben van a csövekkel a hűtő és csak a homlokfalnál a hollandinál vagy a csatinál tudod szétkötni a másik csövet pedig csak a tartálynál! Ha kilukadt akkor csináltasd meg mert jobban jársz úgy de kibontani a helyéről nem kis meló mert az autó elejét elég rendesen szét kell kapni hozzá de ilyen melegben azért megéri!  wave

He? MK 2-nél 5ezer a komplett hűtő. integet2
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2010.07.10 szombat, 15:13:48 »

Én is nemrég majdnem belerongyoltam egy sportautóba mert meg kellett állnia előttem és hiába tiportam a fékpedált a kezem nem fért volna be a két autó lököse közé amikor megálltunk!  szomoru1
Nekem lenne hozzá kedvem csak senkitől nem tudok beszerezni pedig a kápé mellé adnék még alkatrészeket is de még így sem!

Hogy-hogy nem tudsz??? Ott van mk2. POstai úton is megoldható asszem. Én az elsőt is cserélném V6-ra, mert az ST felni mögött elveszik a féktárcsám  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2010.07.10 szombat, 19:56:14 »

Hogy-hogy nem tudsz??? Ott van mk2. POstai úton is megoldható asszem. Én az elsőt is cserélném V6-ra, mert az ST felni mögött elveszik a féktárcsám  vigyor3
Miért pont v6-ra?Azon is csak egy sima 276mm-es tárcsa van.Nekem a 95-ös 1.8-as is olyan volt gyárilag.Aztán a féknyereggel együtt lett átrakva a piros autóba.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2010.07.10 szombat, 20:39:30 »

Köszi azt fogom tenni
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2010.07.10 szombat, 22:19:32 »

He? MK 2-nél 5ezer a komplett hűtő. integet2

Igen és még 15000 a benzinköltség mert ő nem postáz!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2010.07.10 szombat, 22:20:40 »

Hogy-hogy nem tudsz??? Ott van mk2. POstai úton is megoldható asszem. Én az elsőt is cserélném V6-ra, mert az ST felni mögött elveszik a féktárcsám  vigyor3

Beszéltem vele és azt mondta hogy nem küld postán cuccot ezért ő is kilőve!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2010.07.10 szombat, 22:33:27 »

Igen és még 15000 a benzinköltség mert ő nem postáz!  szomoru1

Jó helyen kell lakni... smile
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2010.07.10 szombat, 22:35:16 »

Miért pont v6-ra?Azon is csak egy sima 276mm-es tárcsa van.Nekem a 95-ös 1.8-as is olyan volt gyárilag.Aztán a féknyereggel együtt lett átrakva a piros autóba.

278.

Tévedés, 1.8-on gyárilag 260mm és 14"-es nyereg van. Azt valaki már upgradelte, mielőtt hozzád került. 278mm csak V6-on van gyárilag.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2010.07.10 szombat, 23:00:45 »

278.

Tévedés, 1.8-on gyárilag 260mm és 14"-es nyereg van. Azt valaki már upgradelte, mielőtt hozzád került. 278mm csak V6-on van gyárilag.
aha.hát,az tuti nem én voltam...de magyarországon se...de a ghia-ba se raktak 15-ös kereket?mert azon-bár glx volt-15-ös felnik voltak.mind az öt.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2010.07.10 szombat, 23:12:57 »

aha.hát,az tuti nem én voltam...de magyarországon se...de a ghia-ba se raktak 15-ös kereket?mert azon-bár glx volt-15-ös felnik voltak.mind az öt.

A kerék mérete nem függ össze a féknyereg-tárcsa méretével felfelé. 15-ös Ghia felni 14-es fékkel és 260-as tárcsával készült, ha nem V6.
Naplózva
Satya
Vendég
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2010.07.10 szombat, 23:20:16 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni: '98-as kombi vonóhorog fölszerelhető-e '96-os kombira?
Előre is köszi a választ! worship
     Satya
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2010.07.10 szombat, 23:30:19 »

A kerék mérete nem függ össze a féknyereg-tárcsa méretével felfelé. 15-ös Ghia felni 14-es fékkel és 260-as tárcsával készült, ha nem V6.
meghajolok tudásod előtt...csak furcsa...bár kivétel erősíti a szabályt...
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 08:33:19 »

A kerék mérete nem függ össze a féknyereg-tárcsa méretével felfelé. 15-ös Ghia felni 14-es fékkel és 260-as tárcsával készült, ha nem V6.
Igen.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 16:58:00 »

Üdv Mondeosok!
Pénteken megoldódott a futómű-gondom. A történet röviden: reggel 8-ra vittem a kocsit a szerelőhöz, szétszedtük, majd 9-kor kiderült, hogy nem méretpontos gömbfejeket küldtek le. Na, telefon, stb..., szerelő srác kocsijába patt, majd irány a jó cuccért. Közben már dolgom akadt (úgy terveztem, 10-re már árkon-bokron túl leszek), úgyhogy délután 2-re mentem vissza a kocsiért, majdnem kész volt (2 csavar volt vissza és fel a kerekek), fizettem, majd rohanás tovább - ezúttal kocsival. Közben próbaút, minden, a környéken elérhető más-más állapotú úton kipróbáltam ÉS NEM RÁZ!!! taps
Pár hét, és autópályán is mennem kell, most külön a próbáért nem akartam matricát venni. 15 ezrembe került a javítás, asszem minőségi utángyártott gömbfej került bele, de 12 óra éjszakázás után reggeltől is szaladgáltam, délután meg elfelejtettem megkérdezni a sráctól a gömbfej márkáját. Majd pótolom. Tegnap kitisztítottam a klímát is az ominózus spray-vel, előírás és javaslatok szerint. Nem nagy téma megcsinálni. Kicsit Biopon-szag van a kocsiba, de talán hamarosan elmúlik. Ha már klímáztam, nekinyomtam a klímahűtőnek a magasnyomású mosót, hát, kiszedett némi tetemet belőle (bogarat, nem biciklist  smile). A kondenzvíz-kifolyóm sincs eldugulva, szépen látszott, hogy csepeg a víz, mikor ment a klíma. Szóval, elégedett vagyok a hétvégével! wave
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 18:00:56 »

Hülyeséget írtam az előbb, 4500 ft volt a gömbfej darabja de nem minőségi utángyártott, hanem valami német (Fordos?) cucc, a nevére nem emlékszem, meg fogom nézni.
Üdv!
Naplózva
feketeg
Vendég
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 14:07:38 »

Sziasztok!

Pályán, egyenletes tempónál (130-140km/h) apró rángatásokat érzek... (MKII 1.6 benzin) ami padlógáznál, vagy visszaváltáskor (4-be) teljesen megszűnik.
alapjárat rendben, máskor nem érzek hasonló torpanásokat... sík terepen csak zavaró, de emelkedőn elég rémísztő  zavart2
...olyan, mintha maximális gázadás után, egy pl.1/3-os gáznál számolt keverékem nem lenne megfelelő!? vagy mintha gyújtásprobléma lenne...

Mi csinálhat ilyet?! fejvakaras  (lambdaszonda?!)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.