Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:56:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745883 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 13:01:00 »

Szia Mmoire!
a csavarok:
 
A  B
C  D
 
a B, D simán kijött, a C meg sem volt, az A csak nyikorogva forgott, de nem jött ki, akkor egy határozott mozdulattal leemeltem a dobozt (a kocsi nem jött vele)
üdv
Rob, Joe,
Köszi, megsasolom, C nekem sincs...
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 16:55:00 »

V6 ot nem tudom, de sima Zetecnél sem 1szerű :)Úgy megy, hogy aksi kiköt, légszekrény levesz, generátor felső csavar látható azt kiveszed kábeleket lekötöd. Alábakolsz, leszereled a kereket (JE), kiszereled a kerékjárati védődobot, és az ékszíj burkolatot, ékszíjat kioldod feszítőnél és leveszed generátorrol. Kikötöd a kormányösszekötőt a gömbfejnél :-) leszeded az olajszűrőt is asszem és akkor meglátod az alsó csavart, kiveszed. Kezedbe a generátor! addig ügyeskedsz amíg kijön a kerákjárat felé
Ez ok de honnan lehet hozzáférni?
Emelő nélkül le lehet egyáltalán venni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2005.05.10 kedd, 08:41:00 »

Ez ok de honnan lehet hozzáférni?
Emelő nélkül le lehet egyáltalán venni?
V6 ba nagy az anyagsűrűség, sima zetecnél szedtem le. Nem volt 1szerű néztem a kérdést sokáig mire kisütöttem, hogy a kerékjárat felé talán kifér. Kereket mindenképp le kell venni és bakolni - gondolom csáp nincs a garázsba. Kiszerelni a kerékjáratból a védődobot meg ékszíj takarót. Gömbfej kinyomóval szét kell kötni a kormányt. Sokféle szerszám is kell, hogy kivedd a csavarokat. 3/4 es Hazet készlet, hosszű T szár, Torx csavarhúzó, csillagvillás készlet, olajszűrő lehajtókupak. Út mellett nem fog kijönni, rá kell készülni rendesen. "Ékszíjtárcsát" marhanehéz leszedni azt én is tönkrevágtam cserélni kellett SKF-nél vegyél hozzá csapágyat, Számokat nem írtam fel, de rendelhető 4 napot számolj, ha nincs a polcon. Kertbe beton placcon kivitelezhető számolj 2-3 óra szerelgetéssel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2005.05.11 szerda, 22:10:00 »

Anyagsűrűségéről még annyit, hogy helyi szakember megkeresett egyszer, hogy Mondeo könyvemet mutassam meg neki, mert hoztak 1 V6 ost, amit kuplungozni kéne és hátha írnak valamit váltó levételről. Nem tudom mi lett belőle, de megnéztem a kezdeteket és sokkal több anyag van benne mint Zetecbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2005.05.13 péntek, 14:44:00 »

sziasztok,
Nem a szilentjeim kopogtak, a két stabilizátor pálca kopogott. 20 kHUF munkadíjjal együtt, most élvezet menni vele...
 
Mondtam már hogy jártam az Autoklubbal? Átnézetni vittem az autót, aztán vizsgáztatva jöttem el onnan. Zöldkártya minden, 60 perc alatt.
Időre mentem, negyed órát vártam. Mindenki tök kedves és készséges volt. Fizzettem összesen 22kHUF-ot.
 
Ezek után csak azt nem értem, hogy egy átlagos szerelőnél ez miért egy napos maccera, sorbanállás és 25-30ezer?Huh??
Meg kenés meg ismeretség??? Nem értem...
A vizsgadíjon is keresnek?
Röhejes...
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2005.05.18 szerda, 20:10:00 »

Sziasztok!
 
Egyéb elfoglaltságaim miatt régen jártam erre, meghát ugye 1 hónapja vettem a Mondit és azóta nem tudok belőle kiszállni.
 
Kijelentem 1 hónap után (2000 km), hogy szuper az autó, teljes mértékben megvagyok vele elégedve.
 
Eddig volt egy vezérműszíj csere görgőkkel (50e Ft), valamint egy új gumi. (28e Ft.) A fogyasztása is baráti a 2000 motorhoz képest, városban 10, vegyes 8 liter.
Jövő hónapban jön a zöld kártya, műszaki, olajcsere, gyertyacsere, sebváltózár, kerékőr.
 
Azért két problémám van vele. Az egyik, hogy a hátsó szélvédő ki volt véve, (szervízkönyv szerint 3. féklámpa beszerelése miatt), és szarul rakták vissza a tömítést, ami miatt nagy esőben - amiből mostanában szépen kijut - befolyik a víz a tömítés mellett, végigfolyik a c oszlop belsejében, és a csomagtartóban landol (ez vajon az előző tulajt miért nem zavarta?). Remélem csak a tömítést kell megigazíttatni. Emiatt szerintetek érdemes szervízbe vinni, vagy egy szélvédőssel jobban járok?
A másik probléma már jobban aggaszt. A hátsó futómű nyiszog. Alábújtam és a lengőkarok belső tengelyei adják a hangot a legkisebb mozgatásra is. Befújtam wd40 -el de nem segített, ezért félek, hogy valami komolyabb. Van valami ötletetek mi lehet a baj?
 
Üdv:
Gabca
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2005.05.18 szerda, 21:27:00 »

Sziasztok!
 
Egyéb elfoglaltságaim miatt régen jártam erre, meghát ugye 1 hónapja vettem a Mondit és azóta nem tudok belőle kiszállni.
 
Kijelentem 1 hónap után (2000 km), hogy szuper az autó, teljes mértékben megvagyok vele elégedve.
 
Eddig volt egy vezérműszíj csere görgőkkel (50e Ft), valamint egy új gumi. (28e Ft.) A fogyasztása is baráti a 2000 motorhoz képest, városban 10, vegyes 8 liter.
Jövő hónapban jön a zöld kártya, műszaki, olajcsere, gyertyacsere, sebváltózár, kerékőr.
 
Azért két problémám van vele. Az egyik, hogy a hátsó szélvédő ki volt véve, (szervízkönyv szerint 3. féklámpa beszerelése miatt), és szarul rakták vissza a tömítést, ami miatt nagy esőben - amiből mostanában szépen kijut - befolyik a víz a tömítés mellett, végigfolyik a c oszlop belsejében, és a csomagtartóban landol (ez vajon az előző tulajt miért nem zavarta?). Remélem csak a tömítést kell megigazíttatni. Emiatt szerintetek érdemes szervízbe vinni, vagy egy szélvédőssel jobban járok?
A másik probléma már jobban aggaszt. A hátsó futómű nyiszog. Alábújtam és a lengőkarok belső tengelyei adják a hangot a legkisebb mozgatásra is. Befújtam wd40 -el de nem segített, ezért félek, hogy valami komolyabb. Van valami ötletetek mi lehet a baj?
 
Üdv:
Gabca
Van ott 1 hátsó kanyarstabilizátor összeköti nagyjából a két hátsó lengőkart. Azon van két gumi bilincsbe nekem azok szoktak elkopni és nyekeregnek csak a csere szokott segíteni - évente.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2005.05.18 szerda, 21:33:00 »

Ez kb mennyibe kerül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2005.05.18 szerda, 21:38:00 »

kb 1000 Ft a kettő, csak mérd meg a stabilizátor vastagságát 2 méret van A megfelelőt kérd márkaszervíz alkatrész eladásnál - textilbetétes, utángyártott nem jó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2005.05.19 csütörtök, 09:05:00 »

Sziasztok!
 
Egyéb elfoglaltságaim miatt régen jártam erre, meghát ugye 1 hónapja vettem a Mondit és azóta nem tudok belőle kiszállni.
 
Kijelentem 1 hónap után (2000 km), hogy szuper az autó, teljes mértékben megvagyok vele elégedve.
 
Eddig volt egy vezérműszíj csere görgőkkel (50e Ft), valamint egy új gumi. (28e Ft.) A fogyasztása is baráti a 2000 motorhoz képest, városban 10, vegyes 8 liter.
Jövő hónapban jön a zöld kártya, műszaki, olajcsere, gyertyacsere, sebváltózár, kerékőr.
 
Azért két problémám van vele. Az egyik, hogy a hátsó szélvédő ki volt véve, (szervízkönyv szerint 3. féklámpa beszerelése miatt), és szarul rakták vissza a tömítést, ami miatt nagy esőben - amiből mostanában szépen kijut - befolyik a víz a tömítés mellett, végigfolyik a c oszlop belsejében, és a csomagtartóban landol (ez vajon az előző tulajt miért nem zavarta?). Remélem csak a tömítést kell megigazíttatni. Emiatt szerintetek érdemes szervízbe vinni, vagy egy szélvédőssel jobban járok?
A másik probléma már jobban aggaszt. A hátsó futómű nyiszog. Alábújtam és a lengőkarok belső tengelyei adják a hangot a legkisebb mozgatásra is. Befújtam wd40 -el de nem segített, ezért félek, hogy valami komolyabb. Van valami ötletetek mi lehet a baj?
 
Üdv:
Gabca
Első kérdésedre: szélvédőssel jobban jársz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2005.05.20 péntek, 15:29:00 »

Köszönöm a segítségeket. A nyiszogás azóta megszűnt, biztos megijedt az alkatrész, hogy kicserélem és összeszedte magát. Viszont a másik probléma maradt. Tudnátok egy jó szélvédőst ajánlani lehetőleg észak Buda vagy Pest környékén?
 
Üdv:
Gabca
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2005.05.20 péntek, 15:38:00 »

Köszönöm a segítségeket. A nyiszogás azóta megszűnt, biztos megijedt az alkatrész, hogy kicserélem és összeszedte magát. Viszont a másik probléma maradt. Tudnátok egy jó szélvédőst ajánlani lehetőleg észak Buda vagy Pest környékén?
 
Üdv:
Gabca
Aquincum mélységében Autoglas vagy valami ilyesmi 1* cseréltek ott szélvédőt, nem volt bajom velük. Házszámot nem tudok ha kifele mész a romok előtt nem sokkal a főút mellett jobb oldalon - másik oldalon a hév sinek mennek majdnem szembe van a nagy kémény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2005.05.20 péntek, 18:43:00 »

Köszönöm a segítségeket. A nyiszogás azóta megszűnt, biztos megijedt az alkatrész, hogy kicserélem és összeszedte magát. Viszont a másik probléma maradt. Tudnátok egy jó szélvédőst ajánlani lehetőleg észak Buda vagy Pest környékén?
 
Üdv:
Gabca
Nyiszogás eső miatt szünt meg. Elő fog jönni, nekem elő szokott :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2005.05.22 vasárnap, 21:29:00 »

Sziasztok!
 
Tényleg esőfüggő a dolog, ugyhogy most már nincs kegyelem. Az üvegest pedig köszi, a héten benézek hozzá.
 
Üdv:
Gabca
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2005.05.24 kedd, 13:12:00 »

hidrotőke csere után is csattog az a4-esem szelepe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 12:05:00 »

Menj ide, és itt a legolcsóbban fogod megkapni az anyagokat!!!
 
Tisztelettel!
Ui: 2 vezető és egy feszítőgörgője van, és mindhármat kell cserélni!
Hi Joe! Megtudnád mondani hogy műkszik a kedvezmény igénybevétele clubtagoknak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 14:24:00 »

Hi Joe! Megtudnád mondani hogy műkszik a kedvezmény igénybevétele clubtagoknak
jasin: weben keresztül kérsz ajánlatot, megjegyzésbe beírod "Mondeo club"- os kedvezmény figyelembevételével kéred az árakat. Ami nincs raktáron cucc megrendeled. Első vásárlásnál személyesen odamész legyen nálad Mondeo forgalmija arra csinálnak vevőkódot és innentől kezdve bármit kérsz a kedvezmény élni fog.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 19:33:00 »

jasin: weben keresztül kérsz ajánlatot, megjegyzésbe beírod "Mondeo club"- os kedvezmény figyelembevételével kéred az árakat. Ami nincs raktáron cucc megrendeled. Első vásárlásnál személyesen odamész legyen nálad Mondeo forgalmija arra csinálnak vevőkódot és innentől kezdve bármit kérsz a kedvezmény élni fog.
KösiMisi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 18:48:00 »

Sziasztok..Lenne egy kérdésem:mi a különbség azoknál a MKII-es Mondiknál amiken fekete a szelepfedél és nem alumínium színű?Volt valami változtatás a motoron?Ha jól tudom csak az utolsó MKII-eseken volt fekete az a szelepfedél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 18:53:00 »

Sziasztok..Lenne egy kérdésem:mi a különbség azoknál a MKII-es Mondiknál amiken fekete a szelepfedél és nem alumínium színű?Volt valami változtatás a motoron?Ha jól tudom csak az utolsó MKII-eseken volt fekete az a szelepfedél.
Razsa!
 
Ha minden igaz akkor az utolsó kiadású MKII (a fekete szelepfedeles) már Focus motoros!
Faroé is ilyen.
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 19:07:00 »

Razsa!
 
Ha minden igaz akkor az utolsó kiadású MKII (a fekete szelepfedeles) már Focus motoros!
Faroé is ilyen.
 
Üdv: Álmos
És ez jobb, vagy rosszabb, mint a régi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 19:12:00 »

És ez jobb, vagy rosszabb, mint a régi?
Ernő!
 
Álitólag jobb, de erről kérdezd Faro-t.
Én nem tudom, mert nincs összehasonlítási alapom, de Faroé tényleg egész jól megy.
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2005.06.07 kedd, 10:12:00 »

És ez jobb, vagy rosszabb, mint a régi?
Ez már jobb. Papíron ugyan az a teljesítménye, mint a korábbiaknak, de kb. 3 kocsi 400m-en a gyakolatban! Ezek '99 utániak.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2005.06.08 szerda, 21:08:00 »

Sziasztok!
 
Új autó vásárlása előttállok ezért jöttem ide.
Egy Ford Mondeo II-est szeretnénk venni 1.8-as vagy 2.0-es benzines kombit, 2 légzsákkal és persze légkondival. Bár lehet, hogy ez utóbbi széria (tudatlan vagyok  Mondeóban)
Az lenne a kérdésem, hogy mire figyeljek oda vásárláskor?
Esetleg tud valaki egyet 100-120 ezer km-rel sötét színben?  
 
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2005.06.08 szerda, 23:07:00 »

Sziasztok!
 
Új autó vásárlása előttállok ezért jöttem ide.
Egy Ford Mondeo II-est szeretnénk venni 1.8-as vagy 2.0-es benzines kombit, 2 légzsákkal és persze légkondival. Bár lehet, hogy ez utóbbi széria (tudatlan vagyok  Mondeóban)
Az lenne a kérdésem, hogy mire figyeljek oda vásárláskor?
Esetleg tud valaki egyet 100-120 ezer km-rel sötét színben?  
 
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Dr.X,
 
a lényege az, hogy egyedül nem tudod megfelelő szinten átnézni az autót. Ehhez műhely kell, úgyhogy mindenképp egy szakember által elvégezett vizsgálatot csináltass.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 08:42:00 »

Dr.X,
 
a lényege az, hogy egyedül nem tudod megfelelő szinten átnézni az autót. Ehhez műhely kell, úgyhogy mindenképp egy szakember által elvégezett vizsgálatot csináltass.
És tudsz mondani olyan műhelyt ahol nem kell otthagyni a gaytámat is egy ilyen vizsgálatért?
Én is ebben gondolkodtam, hogy el kéne vinni, de ha már ti is ezt mondjátok akkor mindenképp ezt fogom tenni.
Esetleg ha árat is tudna valaki mondani az külön  lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:03:00 »

És tudsz mondani olyan műhelyt ahol nem kell otthagyni a gaytámat is egy ilyen vizsgálatért?
Én is ebben gondolkodtam, hogy el kéne vinni, de ha már ti is ezt mondjátok akkor mindenképp ezt fogom tenni.
Esetleg ha árat is tudna valaki mondani az külön  lenne.
Dr.X: ha jól tudom Ford márkaszervizek csinálnak ilyet, ár kb. 9000F
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 09:10:00 »

És tudsz mondani olyan műhelyt ahol nem kell otthagyni a gaytámat is egy ilyen vizsgálatért?
Én is ebben gondolkodtam, hogy el kéne vinni, de ha már ti is ezt mondjátok akkor mindenképp ezt fogom tenni.
Esetleg ha árat is tudna valaki mondani az külön  lenne.
Vagy esetleg: itt !
Az már egyből jelent is valamit hogy a kereskedő hogy viszonyul a vizsgálathoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 20:29:00 »

Vagy esetleg: itt !
Az már egyből jelent is valamit hogy a kereskedő hogy viszonyul a vizsgálathoz.
Erről a DCT-ről már olvastam. Van valakinek tapasztalata, hogy mennyire korrektek az eredményeik?
A márkaszervízek állapotfelmérésemiből áll?
 
bocs, hogy ennyit kérdezek, de nem szeretnék ráfaragni :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 23:14:00 »

Erről a DCT-ről már olvastam. Van valakinek tapasztalata, hogy mennyire korrektek az eredményeik?
A márkaszervízek állapotfelmérésemiből áll?
 
bocs, hogy ennyit kérdezek, de nem szeretnék ráfaragni :-)
Hello!
 
Van nagyon jó tapasztalat a DCT-ről, de sajnos nem nekem, én olyanra nem vittem el a kocsit. De majd biztosan jön az illető és leírja.
 
Állapotfelmérésen viszont voltam a Váci úti Auto-Fortban tavalyelőtt, mikor vettem a gépet. Akkor 8000 Ft-ba került állapotfelmérés címén az, hogy:
-fénycsővel minden zugba benézés;
-futoműalkatrészek, kormány, fékek megrángatása kézzel (lábbal...:-);
-motordiagnosztika (=hibakód kiolvasás);
-alváz, kasztni átnézése (rozsda, sérülés, stb.).
 
Kb. ennyi: szinte, mint egy alap műszaki vizsga. Szerintem érdemesebb egy komolyabb műszeres vizsgálatért fizetni többet, mint a fentiekért kevesebbet.
 
(Egyébként a jobbérzésű Ford-tulajdonosok nem az Auto-Fort(ok)ba hordják az autóikat, hanem a jóval megbízhatóbb solymári szakszervízbe - én is csak az első alkalmakkor vittem az Auto-Fortba.)
 
Mire vigyázz? Automata váltóst ne vegyél, csak ha tuti kevés km van benne és megfelelően szervizelték! Többen is buktunk már hatalmasat az automata váltón.
 
Sok sikert! Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2005.06.10 péntek, 17:44:00 »

Hello!
 
Van nagyon jó tapasztalat a DCT-ről, de sajnos nem nekem, én olyanra nem vittem el a kocsit. De majd biztosan jön az illető és leírja.
 
Állapotfelmérésen viszont voltam a Váci úti Auto-Fortban tavalyelőtt, mikor vettem a gépet. Akkor 8000 Ft-ba került állapotfelmérés címén az, hogy:
-fénycsővel minden zugba benézés;
-futoműalkatrészek, kormány, fékek megrángatása kézzel (lábbal...:-);
-motordiagnosztika (=hibakód kiolvasás);
-alváz, kasztni átnézése (rozsda, sérülés, stb.).
 
Kb. ennyi: szinte, mint egy alap műszaki vizsga. Szerintem érdemesebb egy komolyabb műszeres vizsgálatért fizetni többet, mint a fentiekért kevesebbet.
 
(Egyébként a jobbérzésű Ford-tulajdonosok nem az Auto-Fort(ok)ba hordják az autóikat, hanem a jóval megbízhatóbb solymári szakszervízbe - én is csak az első alkalmakkor vittem az Auto-Fortba.)
 
Mire vigyázz? Automata váltóst ne vegyél, csak ha tuti kevés km van benne és megfelelően szervizelték! Többen is buktunk már hatalmasat az automata váltón.
 
Sok sikert! Üdv!
Köszönöm a kimerítő válaszodat.
A dct mellett döntök inkább.
Automatát amúgy sem szeretnék. Szeretem eldönteni, hogy mikor váltson az autó :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2005.06.10 péntek, 19:37:00 »

Köszönöm a kimerítő válaszodat.
A dct mellett döntök inkább.
Automatát amúgy sem szeretnék. Szeretem eldönteni, hogy mikor váltson az autó :-)
Szia Dr.X!
Ha jjavasolhatom, ne a Nagykörösihez közelebbibe, inkább az Ady utcaiba vidd. Amit nézzél meg, hogy a kocsin elöl legalább a szabványos magasságú gumi legyen, mert az összes mérés keréken keresztül megy, így azt befolyásolja pl.: kilométeróra pontosság, stb. A neten látod, hogy mit mérnek, a végén kötve, szines printelve a kezedbe nyomják és elmondják nagyjából, ott kérdezzél rá mindenre, ne hagyd magad gyorsan továbbadni. Jómagam az alapján döntöttem, bejött, amit az öreg szaki sem láthat, azt a gép kijelzi.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2005.06.10 péntek, 20:13:00 »

Sziasztok!  
MkII es 1.8td 160000e km nél megcsuszott a kuplung ha lenne valakinek tapasztalata a dologban, vagy tudna alkatrész árakat akkor kérnék néhány segítséget. Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2005.06.10 péntek, 20:52:00 »

Köszönöm a kimerítő válaszodat.
A dct mellett döntök inkább.
Automatát amúgy sem szeretnék. Szeretem eldönteni, hogy mikor váltson az autó :-)
Egy kis tévedésben leledzel.
Nekem mk1 Aut (az első aut amit vezetek) van, és akkor vált, amikor én akarom (folyamatos D-ről beszélve). A ford nagyon kitalálta anno ezt a váltót... Smiley
Nem meggyőzni akarlak, csak eme tényt leszögezni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2005.06.10 péntek, 23:21:00 »

Hello!
 
Van nagyon jó tapasztalat a DCT-ről, de sajnos nem nekem, én olyanra nem vittem el a kocsit. De majd biztosan jön az illető és leírja.
 
Állapotfelmérésen viszont voltam a Váci úti Auto-Fortban tavalyelőtt, mikor vettem a gépet. Akkor 8000 Ft-ba került állapotfelmérés címén az, hogy:
-fénycsővel minden zugba benézés;
-futoműalkatrészek, kormány, fékek megrángatása kézzel (lábbal...:-);
-motordiagnosztika (=hibakód kiolvasás);
-alváz, kasztni átnézése (rozsda, sérülés, stb.).
 
Kb. ennyi: szinte, mint egy alap műszaki vizsga. Szerintem érdemesebb egy komolyabb műszeres vizsgálatért fizetni többet, mint a fentiekért kevesebbet.
 
(Egyébként a jobbérzésű Ford-tulajdonosok nem az Auto-Fort(ok)ba hordják az autóikat, hanem a jóval megbízhatóbb solymári szakszervízbe - én is csak az első alkalmakkor vittem az Auto-Fortba.)
 
Mire vigyázz? Automata váltóst ne vegyél, csak ha tuti kevés km van benne és megfelelően szervizelték! Többen is buktunk már hatalmasat az automata váltón.
 
Sok sikert! Üdv!
Trombonist,  
 
az automata váltóval sem kellene általánsoítani, ugyan úgy, ahogy ahogy a márkaszervízt illetúen sem. Mondjuk úgy,hogy a te véleményed/tapasztalatod szerint!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2005.06.11 szombat, 19:08:00 »

Trombonist,  
 
az automata váltóval sem kellene általánsoítani, ugyan úgy, ahogy ahogy a márkaszervízt illetúen sem. Mondjuk úgy,hogy a te véleményed/tapasztalatod szerint!
Ernő!
 
Természetes, hogy amit E/1-ben ír le az ember, az a saját véleménye. Ezt nem kell külön hangsúlyozni, mert helytelen és fölösleges. Ha nem a saját véleményünket írjuk le, akkor általában odaírjuk, hogy X Y szerint, a többség szerint, stb..
Ha Dr.X benéz az automata váltós topicba, vagy a márkaszervizes topicba, látni fogja, hogy amit írtam, az sajnos úgy van. Ez nem általánosítás, hanem az igazság. Természetes, hogy sokaknak problémamentesen működik a váltójuk, és nyilván sokan elégedettek az Auto-Forttal is. Egy szóval se mondtam, hogy mindenkinek rossz a váltója és hogy senki sem javíttat az Auto-Fortnál.
 
(Mellesleg nekem tökmindegy, ki, mit és hol javíttat, de ha nekem anno valaki hasonló tanácsokat adott volna, most kb. 1.000.000 Ft-tal lennék gazdagabb.)
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 17:01:00 »

Ernő!
 
Természetes, hogy amit E/1-ben ír le az ember, az a saját véleménye. Ezt nem kell külön hangsúlyozni, mert helytelen és fölösleges. Ha nem a saját véleményünket írjuk le, akkor általában odaírjuk, hogy X Y szerint, a többség szerint, stb..
Ha Dr.X benéz az automata váltós topicba, vagy a márkaszervizes topicba, látni fogja, hogy amit írtam, az sajnos úgy van. Ez nem általánosítás, hanem az igazság. Természetes, hogy sokaknak problémamentesen működik a váltójuk, és nyilván sokan elégedettek az Auto-Forttal is. Egy szóval se mondtam, hogy mindenkinek rossz a váltója és hogy senki sem javíttat az Auto-Fortnál.
 
(Mellesleg nekem tökmindegy, ki, mit és hol javíttat, de ha nekem anno valaki hasonló tanácsokat adott volna, most kb. 1.000.000 Ft-tal lennék gazdagabb.)
 
Üdv!

"(Egyébként a jobbérzésű Ford-tulajdonosok nem az Auto-Fort(ok)ba hordják az autóikat, hanem a jóval megbízhatóbb solymári szakszervízbe - én is csak az első alkalmakkor vittem az Auto-Fortba.)"
 
Ez már nem a magánvéleményed Smiley)))) Én jóérzésű Ford-tulajdonosként az Auto-Forthoz hordom.
 
Az automata-témát, meg aláírom, én sem vennék Smiley
 
Bye Smiley (távol álljon tőlem a kötözködés,csak néha már rosszul érzem magam, hogy nem a Solymárhoz járok, mert itt sokan őket preferálják, lehet  nem alaptalanul,de akkor hadd maradjak kivétel Smiley)) )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 17:03:00 »

Sziasztok!
 
Az 1,8 TD-mben a váltó igencsak kerregősre vette a figurát. Ezt a kerregést - ami valószínű, hogy a csapágyak és a szinkrongyűrű agyai adják - drágább lenne javítani, mintha belepattintanék egy másik váltót. A kérdésem innen élesedik. Van-e valaki köztetek aki csinált már ilyet? Kell-e hozzá vmilyen speckó szerszám? Egyáltalán, ha az ember nem egy műszaki antitalentum, akkor mekkora meló egy váltócsere?
 
enyus
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 18:09:00 »

Sziasztok!
 
Az 1,8 TD-mben a váltó igencsak kerregősre vette a figurát. Ezt a kerregést - ami valószínű, hogy a csapágyak és a szinkrongyűrű agyai adják - drágább lenne javítani, mintha belepattintanék egy másik váltót. A kérdésem innen élesedik. Van-e valaki köztetek aki csinált már ilyet? Kell-e hozzá vmilyen speckó szerszám? Egyáltalán, ha az ember nem egy műszaki antitalentum, akkor mekkora meló egy váltócsere?
 
enyus
enyus: neézz az autód alá látsz ott egy segédvázkeretet elől - vagy bölcső néven is fut - na azt le kellesz műteni. Előtte motort megemelni, hűtőt kormányművet felkötni, tornyokat fellazítani - nagyvonalakban. Kb. 6-8 óra szerelgetés a ki-be, ha minden szerszám megvan. Torx készlet, gömbfej kinyomó, erős kulcskészlet, dugokulcsok, hajtókar nagy és erősek, nyomatékkulcs, szakirodalom. Érdemes ilyenkor kuplungot, trapéz szilenteket körbe átcserélni, hidraulikus prés vagy trapézcsere.
Kérj ajánlatot pár helyről, rezsióradíj kérdése az ár - off:opelnél is ugyanez a szitu.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 18:45:00 »


"(Egyébként a jobbérzésű Ford-tulajdonosok nem az Auto-Fort(ok)ba hordják az autóikat, hanem a jóval megbízhatóbb solymári szakszervízbe - én is csak az első alkalmakkor vittem az Auto-Fortba.)"
 
Ez már nem a magánvéleményed Smiley)))) Én jóérzésű Ford-tulajdonosként az Auto-Forthoz hordom.
 
Az automata-témát, meg aláírom, én sem vennék Smiley
 
Bye Smiley (távol álljon tőlem a kötözködés,csak néha már rosszul érzem magam, hogy nem a Solymárhoz járok, mert itt sokan őket preferálják, lehet  nem alaptalanul,de akkor hadd maradjak kivétel Smiley)) )
Á, nehogymár emiatt rosszul érezd magad! Mindenki ott javíttatja a verdáját, ahol jólesik! De sajnos a többségnek (velem együtt) rosszabb tapasztalatai vannak az A-F-tal, mint a solymári szervízzel. Örülj neki, hogy te, mint kivétel, erősíted a szabályt.  
 
Jó dolog az automata váltó, csak el ne romoljon, mert az kishíjján egy másik Mondeo ára! Még egyszer használtan automatát én sem vennék.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 21:50:00 »

Á, nehogymár emiatt rosszul érezd magad! Mindenki ott javíttatja a verdáját, ahol jólesik! De sajnos a többségnek (velem együtt) rosszabb tapasztalatai vannak az A-F-tal, mint a solymári szervízzel. Örülj neki, hogy te, mint kivétel, erősíted a szabályt.  
 
Jó dolog az automata váltó, csak el ne romoljon, mert az kishíjján egy másik Mondeo ára! Még egyszer használtan automatát én sem vennék.
 
Üdv!
trombonist: lakatos-fényező műhelyük szerintem, jó. Céges kocsin csináltak javítást MKII sötétzőld. Nagyon szép lett, láthatatlan volt hol nyúltak hozzá, mind festés, mind hézagok - lakatos munka, ilyenre szoktam mondani "szakipar". Viszont javításnál akartak akkora kampót beadni, hogy azóta messzire kerülöm őket.
Solymár töréskáros kék metál mondit, több helyen karcos is volt, megkertük ha lehet azokat is ha már van kéznél szín. Bejavították vagy átfényezték az egészet? nem lehetett észrevenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 21:58:00 »

trombonist: lakatos-fényező műhelyük szerintem, jó. Céges kocsin csináltak javítást MKII sötétzőld. Nagyon szép lett, láthatatlan volt hol nyúltak hozzá, mind festés, mind hézagok - lakatos munka, ilyenre szoktam mondani "szakipar". Viszont javításnál akartak akkora kampót beadni, hogy azóta messzire kerülöm őket.
Solymár töréskáros kék metál mondit, több helyen karcos is volt, megkertük ha lehet azokat is ha már van kéznél szín. Bejavították vagy átfényezték az egészet? nem lehetett észrevenni.
Misi!
 
Nekem meg Solymáron nem tudták egy éve rendesen lefújni a küszöbömet. Azon a részen, ahol hegesztve van (és végig a perem, amire az emelő is felfekszik) rozsdásodott. Fehér a verda, tök ciki. Elvittem Solymárra tavaly július-augusztusban, elvileg lekaparták + rozsdagátló + festék. Erre idén márciusban nézem, hát megint kezd átrozsdásodni... Pedig nem szántottam fel vele egy járdát se sem a javítás előtt, sem azóta! A kőfelverődés meg nem magyarázat a küszöb teljes hosszán. Gyanítom, simán ráfújtak a rozsdára.  
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 22:57:00 »

enyus: neézz az autód alá látsz ott egy segédvázkeretet elől - vagy bölcső néven is fut - na azt le kellesz műteni. Előtte motort megemelni, hűtőt kormányművet felkötni, tornyokat fellazítani - nagyvonalakban. Kb. 6-8 óra szerelgetés a ki-be, ha minden szerszám megvan. Torx készlet, gömbfej kinyomó, erős kulcskészlet, dugokulcsok, hajtókar nagy és erősek, nyomatékkulcs, szakirodalom. Érdemes ilyenkor kuplungot, trapéz szilenteket körbe átcserélni, hidraulikus prés vagy trapézcsere.
Kérj ajánlatot pár helyről, rezsióradíj kérdése az ár - off:opelnél is ugyanez a szitu.
FusimMisi,
Milyen jó, hogy megkérdeztem! Azt hittem, hogy felfelé jön ki... A szerszámokból minden meg van, és van egy jó adag lekesedés is! Ami viszont nincs az, a szakirodalom! Be lehet ilyesmit valahonnan szerezni, vagy letölteni a netről?  
Árajánlatot már kértem, de igazán nekem az a bajom, hogy akárhány szerelőnél jártam, mindig hibádzott valami velük nekem! Mindig sikerült vmit elbaltázniuk, vagy nagyon sokat lehúzni rólam. Szóval ha egy mód van rá, és meg lehet csinálni házilag(van hol), akkor inkább magam. Ezért is kérdeztem, hogy kell-e vmi spéci szerszám.  
A szilenteket egyébként én is ki akarom cserélni , mert kopog vmi elől/alul.
enyus
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 23:22:00 »

FusimMisi,
Milyen jó, hogy megkérdeztem! Azt hittem, hogy felfelé jön ki... A szerszámokból minden meg van, és van egy jó adag lekesedés is! Ami viszont nincs az, a szakirodalom! Be lehet ilyesmit valahonnan szerezni, vagy letölteni a netről?  
Árajánlatot már kértem, de igazán nekem az a bajom, hogy akárhány szerelőnél jártam, mindig hibádzott valami velük nekem! Mindig sikerült vmit elbaltázniuk, vagy nagyon sokat lehúzni rólam. Szóval ha egy mód van rá, és meg lehet csinálni házilag(van hol), akkor inkább magam. Ezért is kérdeztem, hogy kell-e vmi spéci szerszám.  
A szilenteket egyébként én is ki akarom cserélni , mert kopog vmi elől/alul.
enyus
TIS cd, Scratch nál kérdezz rá, vagy mondeos megmásolja neked.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 23:27:00 »

Misi!
 
Nekem meg Solymáron nem tudták egy éve rendesen lefújni a küszöbömet. Azon a részen, ahol hegesztve van (és végig a perem, amire az emelő is felfekszik) rozsdásodott. Fehér a verda, tök ciki. Elvittem Solymárra tavaly július-augusztusban, elvileg lekaparták + rozsdagátló + festék. Erre idén márciusban nézem, hát megint kezd átrozsdásodni... Pedig nem szántottam fel vele egy járdát se sem a javítás előtt, sem azóta! A kőfelverődés meg nem magyarázat a küszöb teljes hosszán. Gyanítom, simán ráfújtak a rozsdára.  
 
Üdv!
Hiba volt azzal oda menni, AF nál régebben Moszkvicsokat javítottak, nagyobb a tapasztalat rozsda terén biztos.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2005.06.12 vasárnap, 23:45:00 »

TIS cd, Scratch nál kérdezz rá, vagy mondeos megmásolja neked.
Fusim Misi,
 
nálam ne kérdezzen rá, inkább a TIS topic -ot nézze át. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 09:54:00 »

FusimMisi,
Milyen jó, hogy megkérdeztem! Azt hittem, hogy felfelé jön ki... A szerszámokból minden meg van, és van egy jó adag lekesedés is! Ami viszont nincs az, a szakirodalom! Be lehet ilyesmit valahonnan szerezni, vagy letölteni a netről?  
Árajánlatot már kértem, de igazán nekem az a bajom, hogy akárhány szerelőnél jártam, mindig hibádzott valami velük nekem! Mindig sikerült vmit elbaltázniuk, vagy nagyon sokat lehúzni rólam. Szóval ha egy mód van rá, és meg lehet csinálni házilag(van hol), akkor inkább magam. Ezért is kérdeztem, hogy kell-e vmi spéci szerszám.  
A szilenteket egyébként én is ki akarom cserélni , mert kopog vmi elől/alul.
enyus
Találtam egy bontásra itélt TD-t lehet váltó még megvan benne: Vaterán
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 10:46:00 »

Azért nem értem, hogy miért találkoztok olyan sok problémával a Auto-Fortnál, mert ők is a hivatalos márkakereskedői hálózat része, nem a saját szakállukra állapítják meg sem az órabéreket, sem az alkatrészárakat. Ugyan van egy kis mozgásterük, de ez minimális különbség a többi kereskedőhöz képest. Ha nem hagyod magára az autót teljesen és esetleg egyeztetsz a munkafelvevővel, megvitatjátok a dolgot, nem fogják feleslegesen a fél autót kicserélni. Szóval finoman jelzed, hogy nem bölcsész vagy, értesz a dologhoz. Különben meg a szakmai hozzáértésükkel nem hinném, hogy probléma van, mivel a legtöbb esetben szabványszerű eljárásokkal dolgoznak. Nekem ilyen téren sem volt még problémám és a lakatosokra sics okom panaszkodni. Persze, mivel a méretből fakadóan, sok az ügyfél, a nagy számok törvénye alapján becsúsznak hibák...ha ilyen fordult elő velem, azt is utána korrektül kijavították.
 
bye
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 11:05:00 »

Azért nem értem, hogy miért találkoztok olyan sok problémával a Auto-Fortnál, mert ők is a hivatalos márkakereskedői hálózat része, nem a saját szakállukra állapítják meg sem az órabéreket, sem az alkatrészárakat. Ugyan van egy kis mozgásterük, de ez minimális különbség a többi kereskedőhöz képest. Ha nem hagyod magára az autót teljesen és esetleg egyeztetsz a munkafelvevővel, megvitatjátok a dolgot, nem fogják feleslegesen a fél autót kicserélni. Szóval finoman jelzed, hogy nem bölcsész vagy, értesz a dologhoz. Különben meg a szakmai hozzáértésükkel nem hinném, hogy probléma van, mivel a legtöbb esetben szabványszerű eljárásokkal dolgoznak. Nekem ilyen téren sem volt még problémám és a lakatosokra sics okom panaszkodni. Persze, mivel a méretből fakadóan, sok az ügyfél, a nagy számok törvénye alapján becsúsznak hibák...ha ilyen fordult elő velem, azt is utána korrektül kijavították.
 
bye
Ezelméletnek szép, de a gyakorlat nem ez. Bemész egy hibával, és elkezdik cserélgetni az alkatrészeket, amíg meg nem javul. Legalábbis én ezt tapasztaltam (2 olyan fickót is tudok, aki onnan egy nem hivatalos helyre járt, a nagy szakértelem miatt).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 14:21:00 »

Mindenesetre még mindig az AF, Mo. legnagyobb kereskedése, tavaly rekord évet zártak,mind a javított autóknál és az újautó eladásnál is..Igaz az AFnál a vevők nagyrésze flottások,iszonyat sok autót  javítanak naponta így sokszor nem jut elég figyelmesség a magánvevőre..pörögniük kell mert sok a munka,és nem tudnak minden ügyféllel esetleg jópofizni, és csak arra az egy ügyfélre figyelni,mint pl a Solymárnál ahol jóval kisebb a forgalom és minderre van idő..
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.