Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:01:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745374 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 19:13:53 »

ÉS NEM RÁZ!!! taps

Na grat. Én is elvittem szerelőhöz. Nekem 2 problémám volt az egyik hogy 110nél rázott mint az állat és erős fékezesnél az egész autó rázott. A szerelő megnézte a centirozásokat. egy két helyen nagy eltérések voltak. Majd levette mindkét hátsó tártcsát. A jobb hátsónál .1 ütés volt a másiknal 0.2!!! Az nagyon durva. Szépen felszintezte  utána kirpóbáltuk és nem ráz tehát zsir. Erős fékezésnél meg már nem akar szétesni. Ezzel együtt átnézte az összes szilentet és minde patent!!! Királyság.

Miközben csinálta a tárcsákat kértem tőle szerszámot és az alsó burkolatot a motor alatt megbontottam és megcsináltam az ablakmosó szintjelzőjét és a hátsó ablakmosot (kaptam az arcomba 4 liter téli ablakmosot Cheesy) (le volt csuszva a hátsó irány csöve a szivattyúról)

Termékeny és olcsó nap volt nagyon jó ár/ érték aránnyal. Tehát örülök.

Ami picit zavaró hogy a tavaly vett vadi új féktárcsák hogy a ***ba tudtak 15 ezer alatt elvetemedni. Ennyire ***ok?
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.12 hétfő, 19:19:10 írta Nyiri » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 19:17:53 »

Voltam klímásnál. Gáz van. Relé jó. Kapcsoló jó. Valszeg kompresszor. AAAAAAAAAA. Pont ezt nem akartam. De már rárohadok az ülésre.

Kérdés az lenne hogy a v6s kompresszora milyen hasonló mondi kompresszorára cserélhető? 2.0 benzim? 1.8 benzin? diesel?

Cromaxnál 195+fa az új. Valahogy hiányozna ez nekem. Inkább bontott Cheesy

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.12 hétfő, 19:20:10 írta Nyiri » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 20:20:45 »

De 10-ből 8 kontakthibás szokott lenni nem pedig szétkopott ezért szoktuk először a sprayt ajánlani mindenkinek!
A képeket a zárról gondoltam mert a Ghia zár másmilyen mint a sima és szerintem csak kevesen láttak ilyet szétkapva!
OK. A héten nem lesz rá időm, de amint tudom, fotózok, felteszem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 20:55:51 »

Voltam klímásnál. Gáz van. Relé jó. Kapcsoló jó. Valszeg kompresszor. AAAAAAAAAA. Pont ezt nem akartam. De már rárohadok az ülésre.

Kérdés az lenne hogy a v6s kompresszora milyen hasonló mondi kompresszorára cserélhető? 2.0 benzim? 1.8 benzin? diesel?

Cromaxnál 195+fa az új. Valahogy hiányozna ez nekem. Inkább bontott Cheesy

Köszi
Húha,ez elég zsebbevágó.Én azt ajánlom,hogy keresd meg Szundit,ő bont ilyet is-olyat is,nagyobb rálátása van,hogy mi-minek felelhet meg.De szerintem ha felhívod bármelyik cromax boltot akkor meg tudják mondani.A másik lehetőség az ebay,még postával együtt is olcsóbb minden.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 21:55:05 »

Na grat. Én is elvittem szerelőhöz. Nekem 2 problémám volt az egyik hogy 110nél rázott mint az állat és erős fékezesnél az egész autó rázott. A szerelő megnézte a centirozásokat. egy két helyen nagy eltérések voltak. Majd levette mindkét hátsó tártcsát. A jobb hátsónál .1 ütés volt a másiknal 0.2!!! Az nagyon durva. Szépen felszintezte  utána kirpóbáltuk és nem ráz tehát zsir. Erős fékezésnél meg már nem akar szétesni. Ezzel együtt átnézte az összes szilentet és minde patent!!! Királyság.

Miközben csinálta a tárcsákat kértem tőle szerszámot és az alsó burkolatot a motor alatt megbontottam és megcsináltam az ablakmosó szintjelzőjét és a hátsó ablakmosot (kaptam az arcomba 4 liter téli ablakmosot Cheesy) (le volt csuszva a hátsó irány csöve a szivattyúról)

Termékeny és olcsó nap volt nagyon jó ár/ érték aránnyal. Tehát örülök.

Ami picit zavaró hogy a tavaly vett vadi új féktárcsák hogy a ***ba tudtak 15 ezer alatt elvetemedni. Ennyire ***ok?



Nyiri!
Mikor rázni kezdte az elejét, hirtelen én is arra gondoltam, hogy a tárcsa hernyult meg. Fékezgettem, meg hasonlók, de olyankor nem észleltem, ezért gondoltam valami más alkatrészre. Hála Istennek, ennyivel megúsztam egyelőre, ha meg tárcsát kell cserélnem, megpróbálkozok bontóból beszerezni egy típusazonos tárcsapárt. Ha az új is hamar tönkremegy, legalább kevesebbet bukok rajta. Nem szeretném, ha mostanában meg ezzel jelentkezne a kocsi, dehát ezeket a problémákat senki se szeretné. Ha már jelentkezett, akkor muszáj megoldani valahogy. Az én kocsim hátul dobfékes és ősszel tervezem padra rakatni, hogy nézzék meg rendesen, rázzák meg jól az egészet, ha valami nyányé van benne, biztosan előjöjjön. A továbbiakat majd meglátjuk diagnosztika után! wave
Naplózva
tomi71
Vendég
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2010.07.16 péntek, 12:33:18 »

Sziasztok!

Szeretnék vásárolni egy rozsda mentes diesel mondeot 96-99-ig.
Tud valaki egy megbizható eladót? Az enyémet össze törték.

20/261-6770
Köszi: Tomi
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 08:08:01 »

Sziasztok!

Utánaolvasgattam a saját autóm problémájára és itt találtam róla a legközelebbit. Nekem a bal hátsó fékdugattyú szorult egyszer, azt pucolással és javítókészlettel megoldottuk. Most a másik oldalon melegedett be betyáros módon, de igazából mindegyik kerék meleg. Tette azt otthontól 100 km.-re. Kerék le, befújkáltam és utána nem volt nagy gond, hazamentem vele. Kérdésem az, hogy írtad az ABS megtisztítását is, lehet, hogy nekem ez csinálja a grimbuszt? Sokat is eszik, nomeg mintha fognának a fékek a kelleténél jobban, csak egy-egy néha megragad.

Remélem nem off már a téma!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 11:04:56 »

Ha van gáz a rendszerben hogy lehet jól kicserélni egy klimakompresszort?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 19:33:07 »

Ha van gáz a rendszerben hogy lehet jól kicserélni egy klimakompresszort?
tudtommal előtte lefejtik,aztán visszatöltik.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 08:17:37 »

Sziasztok! Vettem egy mondeot!  taps 2.0 1999-es évjárat, ghia 4 ajtós, világoszöld. Nagyon tetszik, egyben is van.  Grin Teszek majd fel róla képeket. Most a kezdeti szervizelés van folyamatban (olaj, gyertyák, vezérlés stb). A faberakást mégse cserélném el, mert így élőben már egész jó  vigyor3 . Felmerült néhány kisebb probléma is, az első hogy a jobbelső ablak néha igen fáradtan megy fel, ferdén és van hogy kézzel kell rásegíteni. Biztosan lehet orvosolni, kérdésem, hogy hogyan? A másik aktuális, hogy néha berángat az autó (nagyobb gázadásnál bizonyos fordulaton) gyertyacsere nem segített. Benzinszűrő is cserélve lett. Korábban olvastam, hogy valaki bizonyos sebességnél rázkódásra panaszkodott. Nos ez nálam is megvolt/van 150-nél, de centírozás után sokkal jobb lett (a felniket valszínűleg görgőzteteni kell, így még nem tökéletes). Nos egyelőre ennyi, előre köszönöm a segítséget, igyekszem a klub hasznos tagja lenni!  Roll Eyes
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 09:05:11 »

A másik aktuális, hogy néha berángat az autó (nagyobb gázadásnál bizonyos fordulaton) gyertyacsere nem segített.

Szerintem gyertyakábel.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 09:10:31 »

Sziasztok! Vettem egy mondeot!  taps 2.0 1999-es évjárat, ghia 4 ajtós, világoszöld. Nagyon tetszik, egyben is van.  Grin Teszek majd fel róla képeket. Most a kezdeti szervizelés van folyamatban (olaj, gyertyák, vezérlés stb). A faberakást mégse cserélném el, mert így élőben már egész jó  vigyor3 . Felmerült néhány kisebb probléma is, az első hogy a jobbelső ablak néha igen fáradtan megy fel, ferdén és van hogy kézzel kell rásegíteni. Biztosan lehet orvosolni, kérdésem, hogy hogyan? A másik aktuális, hogy néha berángat az autó (nagyobb gázadásnál bizonyos fordulaton) gyertyacsere nem segített. Benzinszűrő is cserélve lett. Korábban olvastam, hogy valaki bizonyos sebességnél rázkódásra panaszkodott. Nos ez nálam is megvolt/van 150-nél, de centírozás után sokkal jobb lett (a felniket valszínűleg görgőzteteni kell, így még nem tökéletes). Nos egyelőre ennyi, előre köszönöm a segítséget, igyekszem a klub hasznos tagja lenni!  Roll Eyes
Az ablaknál el vannak öregedve a vízlehúzó gumik.Igazából gyári leírás szerint talkumporral kellene időnként beszórni.Tapasztalatom szilikonzsírral is meg lehet kenni (nem spray,hanem zsír!) egy ideig megteszi,de az igazi az összes gumi cseréje.HA még nem karcos az üveged,akkor jobban jársz,ha kicseréled.Nekem valószínűleg az üvegeket is cserélnem kell,annyira összekarcolták (hála az előző tulajnak...)
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 09:25:24 »

Az ablaknál el vannak öregedve a vízlehúzó gumik.Igazából gyári leírás szerint talkumporral kellene időnként beszórni.Tapasztalatom szilikonzsírral is meg lehet kenni (nem spray,hanem zsír!) egy ideig megteszi,de az igazi az összes gumi cseréje.HA még nem karcos az üveged,akkor jobban jársz,ha kicseréled.Nekem valószínűleg az üvegeket is cserélnem kell,annyira összekarcolták (hála az előző tulajnak...)

Ezt tanusíthatom. Nekem az abalakokat is kellett cserélni a gumikkal együtt. Ja azóta úgy mennek az ablakok le fel mint a huzat. Semmi akadas. Minden rendben.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 09:55:30 »

Ezt tanusíthatom. Nekem az abalakokat is kellett cserélni a gumikkal együtt. Ja azóta úgy mennek az ablakok le fel mint a huzat. Semmi akadas. Minden rendben.
OK, első körben  veszek szilikonzsírt. Sajnos hátul már egy csíkban karcos az egyik üveg  Sad Sztem ha tehetem még nyáron lecserélem a gumikat. thx
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 18:23:20 »

Sziasztok!
Folyik ill. szivárog a benzin a tank és a betöltő cső találkozásánál. Jellemzően telitank után, főleg ha ferdén áll az autó. Régi história, de mostmár nagyon szaglik, meghát a benzin se olcsó, miért locsoljam szanaszéjjel. Szóval, tömítést lehet kapni, nem gond. Az a kérdés, hogyan lehet a csövet leszedni a helyéről? Inkább úgy kérdezem, hogy a tank kiszedése nélkül kivehető-e a betöltő cső? Ma néztem, szereltem, 3csavar fogja a csövet, meg ezaz, de annyira kacifántosan van befűzve kipufogó és futómű alkatrészek közé, hogy nem vagyok benne biztos, hogy ki tudom szedni. És még az kérdésem, hogy csak szét/ki kell húzni a tankból, vagy vmit kell operálni azzal a fehér karmantyúfélével, ami a kettő között van?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2010.07.20 kedd, 12:27:14 »

Ezt tanusíthatom. Nekem az abalakokat is kellett cserélni a gumikkal együtt. Ja azóta úgy mennek az ablakok le fel mint a huzat. Semmi akadas. Minden rendben.

 Hali!
Honnan szerezted be a vízlehúzó gumikat? Úgy látom, ez a széria betegsége, bontóban sem találtam normális darabokat.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:03:40 »

Hali!
Honnan szerezted be a vízlehúzó gumikat? Úgy látom, ez a széria betegsége, bontóban sem találtam normális darabokat.

Bontottat felesleges. Nagyautótól szereztem. A 4 együtt kevesebb volt 20nál. Amúgy elég drága Sad
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2010.07.20 kedd, 15:36:01 »

Bontottat felesleges. Nagyautótól szereztem. A 4 együtt kevesebb volt 20nál. Amúgy elég drága Sad

Kösz az infót! eljen Szép ára van. wow1
Naplózva
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2010.07.21 szerda, 11:40:34 »

sziasztok,
utólagos tempomat beépítéssel foglalkozott vki? nekem úgy alakult hogy nagyon sokat kell autópályáznom és a jobb lábam műtött, nem igazán jó, fárad nagyon ettől. ha van vkinek infója/ismerőse dobjon meg egy válasszal. (MKII, 1.8 benzin).
előre is köszi.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2010.07.21 szerda, 20:44:34 »

sziasztok,
utólagos tempomat beépítéssel foglalkozott vki? nekem úgy alakult hogy nagyon sokat kell autópályáznom és a jobb lábam műtött, nem igazán jó, fárad nagyon ettől. ha van vkinek infója/ismerőse dobjon meg egy válasszal. (MKII, 1.8 benzin).
előre is köszi.
Küldtem egy privát üzenetet.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2010.07.23 péntek, 08:24:18 »

Sziasztok,

Autóvásárlás előtt állok, és 2001-2004 közötti Mondeo az egyik jelölt. Sokat olvastam utána, de még mindig nem tudom, mit tegyek. A kérdés természetesen az, hogy dízel vagy benzines? Sok rosszat olvasok a Tdci motorokról, főleg abban az árkategóriában (1,5 millió körül) ami nekem fekszik.
Szóval hálás lennék, ha kaphatnák néhány felvilágosítást arról, hogy tényleg ennyire problémásak a Tdci dízelek vagy sem. Melyikkel járok jobban?
Ha valakinek van kedve írni azt megköszönöm.
Üdv.

paptiby
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2010.07.23 péntek, 08:27:27 »

Bocsánat azt előbb elfelejtettem mondani, hogy családi autót szeretnék, tehát kombi mondeo a jelöltem.
Üdv.

paptiby
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2010.07.23 péntek, 08:42:07 »

Bocsánat azt előbb elfelejtettem mondani, hogy családi autót szeretnék, tehát kombi mondeo a jelöltem.
Üdv.

paptiby

Szia. Az lenne a kérdésem,hogy éves szinten mennyit mész? Mert ha 20-25ezer km-nél kevesebbet,akkor inkább benzinest vegyél. A dízel kb 30-35ezer km/éves futás után éri meg. A TDCI-knek a porlasztócsúcsok a gyengéi,és ezeknek a javítása nem kis összegbe(kb. 2-300ezer Ft) kerül. A kettőstömegű lendkerék és a kuplungtárcsa kb 180ezernél szokta megadni magát. Nekünk 2 tdci-nk is van,az egyikkel 330ezernél még nincs semmi gond,de az újabbnál már lehet kell egy porlasztócsere. A 2001-2004 Mondeok között esetleg még érdemes lenne a TDDI-ket megnézni,mert az sem rossz vétel. Ha valami kérdésed van,írjon,hátha tudok válaszolni Smiley
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2010.07.23 péntek, 10:41:37 »

Szia. Az lenne a kérdésem,hogy éves szinten mennyit mész? Mert ha 20-25ezer km-nél kevesebbet,akkor inkább benzinest vegyél. A dízel kb 30-35ezer km/éves futás után éri meg. A TDCI-knek a porlasztócsúcsok a gyengéi,és ezeknek a javítása nem kis összegbe(kb. 2-300ezer Ft) kerül. A kettőstömegű lendkerék és a kuplungtárcsa kb 180ezernél szokta megadni magát. Nekünk 2 tdci-nk is van,az egyikkel 330ezernél még nincs semmi gond,de az újabbnál már lehet kell egy porlasztócsere. A 2001-2004 Mondeok között esetleg még érdemes lenne a TDDI-ket megnézni,mert az sem rossz vétel. Ha valami kérdésed van,írjon,hátha tudok válaszolni Smiley

Szia. Köszönöm a gyors választ. Az éves futásom kb. 20-25ezer km. Bár ahogy nézem árban kb. ugyanott van a dízel meg a benzines, csak gondolom a fenntartása drágább a dízelnek? Több a hibalehetőség és drágább a javítás? A TDDI-k megbízhatóbbak? Az 1.8-as benzines elég a 1,5 tonnás súlyhoz? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseim vannak Smiley Igazából egy megbízható családi autót szeretnék, de azért legyen benne mit szeretni, ha értitek...
köszönöm
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2010.07.23 péntek, 13:00:11 »

Szia. Köszönöm a gyors választ. Az éves futásom kb. 20-25ezer km. Bár ahogy nézem árban kb. ugyanott van a dízel meg a benzines, csak gondolom a fenntartása drágább a dízelnek?
Szia!
Első körben az általad keresett évjárat nem MkII hanem MkIII, abban a fórumban többen tudnak segíteni, és egy csomó dolognak utána tudsz olvsani.
HA jól emlékszem vhol van egy vételi tanácsadó erre az évjáratra.
Én is elgondolkoztam a cserén, én is nézegettem a hírdetéseket, és meglepődve tapasztaltam, hogy alig van benzines, és kb ugyanaz az áruk a dizelekhez képest. Én a mai eszemmel nem mernék használtan tdci-t venni, csak valóban hiteles leigazolt forrássból. Nekem úgy tűnt hogy kb 150000 Km körül van egy elég nagy zsebbenyúlás, (pcsúcs+lendkerék). A céges 2-3 éves autókat kb ekörüli futásteljesítménnyel adják el. Az autókereskedők is tudják ezt, ezért tekerik vissza az órát, hogy a vásárló még azt higgye van egy pártízezer futható kilómétere, mielőtt belefutna a nagyjavításba. Vhol olvastam egy cikket, abbó az derült ki számomra, hogy ez első 150e km alatt valóban jól jössz ki üzemeltétési ktsg-ben, de utána ez már korántsem olyan szép. A 20-25e Km futásteljesítményre én is benzinest vennék, nekem is fáj a 10literes fogyi, meg a 350 Ft-os benzinár. De ez van, lehet szarakodni E85-el, vagy berakatni a gázt 200e Ft ért, amit kb 1 év alatt kiteremel az autó.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
don80
Vendég
« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2010.07.23 péntek, 19:38:36 »

sziasztok!!talán tudtok segiteni.a szivargyujtom nem müködik.kicseréltem a bisztositékot de nem az volt a baj.hogy lehet ezt megbarkácsolni??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2010.07.23 péntek, 19:57:23 »

sziasztok!!talán tudtok segiteni.a szivargyujtom nem müködik.kicseréltem a bisztositékot de nem az volt a baj.hogy lehet ezt megbarkácsolni??
vedd le az anyósoldalon a középkonzol műanyag burkolatát,ahol jön a levegő.Ott benyúlva érezheted lejött-e a vezeték a csatlakozóról.Ha nem,húzd le mind a kettőt és ki tudod tekerni a gyújtót.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2010.07.23 péntek, 23:40:59 »

Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek aki segített a mai kis malőrben telefonon. Durva égett szagot éreztünk a nagy melegben / dugóban a szellőzőn keresztül. Leálltam kinyitottam a motorteret és láss csodát az egyik hűtőventi felől irto nagy füst gomolygott. Egy haver járt már úgy hogy az út szélén végignézte tehetetlenül hogy elég a szeretett autója így ez villant át az agyamon. Gyorsan lekaptam az akkusarut és elkezdtem keresni a hibát. Korábbi kapcsolatok adok/veszek miatt előkaptam a mobilt és forumosoktól kértem segítséget. Mindenki nagyon segítőkész volt így hazajutottam Smiley

A megoldás ideiglenesen az lett hogy kiszedtem az akksit hogy odaférjek (v6 nál nincs hely) a venti csatihoz. Lekaptam majd vissza az akksit és elindultam szépen fél szemmel a hőfokmérőt lesve. Amikor kellett simán indult a második venti így hazajutottam. Murphy törvényei alapján jön egy újabb hónap amikor megint előjön egy olyan költség amire nem számítok. Légkondit akartam csináltatni de most a hűtőventi lesz.

Mégegyszer köszi misi107, mk2, fusim Smiley
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 11:19:43 »

vedd le az anyósoldalon a középkonzol műanyag burkolatát,ahol jön a levegő.Ott benyúlva érezheted lejött-e a vezeték a csatlakozóról.Ha nem,húzd le mind a kettőt és ki tudod tekerni a gyújtót.
és hogy álljak neki levenni?nem szeretnék eltörni semmit.és ha nincs lecsuszva akkor mivan?gondolom akkor van a nagyobb baj.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 11:28:40 »

és hogy álljak neki levenni?nem szeretnék eltörni semmit.és ha nincs lecsuszva akkor mivan?gondolom akkor van a nagyobb baj.

Akkor a szivargyújtód a kukás és le kell szoknod a dohányzásról!  nyes
A jobb oldali lábtérnél elöl a bal oldalánál van egy műanyag takaróburkolat amit 3 csavar tart és műanyag takarókupakos! Egy kis csavarhúzóval lepattintod a kupakokat és lesz alatta csilagfejű lemezcsavar! Azokat kitekered és ott be tudsz nyúlni a középkonzol alá a szivargyújtó hátuljához! Mindenképpen húzd le a vezetékeket és nézd meg multiméterrel vagy próbalámpával hogy van-e arrafelé ménkű! Ha nem voltak lecsúszva a szálak és ménkű is van akkor a szivargyújtód a kukás de én először a helyedben belenyomnék egy másik betétet próbából mert az aljzat nem szokott bekrepálni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 11:44:17 »

Akkor a szivargyújtód a kukás és le kell szoknod a dohányzásról!  nyes
A jobb oldali lábtérnél elöl a bal oldalánál van egy műanyag takaróburkolat amit 3 csavar tart és műanyag takarókupakos! Egy kis csavarhúzóval lepattintod a kupakokat és lesz alatta csilagfejű lemezcsavar! Azokat kitekered és ott be tudsz nyúlni a középkonzol alá a szivargyújtó hátuljához! Mindenképpen húzd le a vezetékeket és nézd meg multiméterrel vagy próbalámpával hogy van-e arrafelé ménkű! Ha nem voltak lecsúszva a szálak és ménkű is van akkor a szivargyújtód a kukás de én először a helyedben belenyomnék egy másik betétet próbából mert az aljzat nem szokott bekrepálni!  wave
Nálam el volt törve a porcelán betét-nem én voltam...-de csak a kiszedés után derült ki.Raktam bele másikat és egyből jó volt.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 22:50:59 »

Sziasztok, a km-órát szeretném kiszedni, illetve a töltésellenőrző lámpa 12v-jára lenne szükségem, tudnátok segíteni, hogy hoy érdemes kikapni, vagy esetleg hol találhatok rá arra a 12v-ra?

köszi
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 23:05:20 »

Sziasztok, a km-órát szeretném kiszedni, illetve a töltésellenőrző lámpa 12v-jára lenne szükségem, tudnátok segíteni, hogy hoy érdemes kikapni, vagy esetleg hol találhatok rá arra a 12v-ra?

köszi

A km-óra csavarjai az abalkfűtéskapcsoló és az óra alatt vannak(Illetve a kereté) És a plexinél fölül! Utána már hozzáférsz mindenhez!
A töltésellenőrző lámpára pedig egy sima fix 12v-os szál van rákötve de gondolom neked nem ez kell mert ezzel így semmit sem tudsz kezdeni! Most nem megyek bele a lámpa működésébe de ha nem tiszta neked a dolog akkor jól nézz utána nehogy később meglepődj!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 23:45:04 »

A km-óra csavarjai az abalkfűtéskapcsoló és az óra alatt vannak(Illetve a kereté) És a plexinél fölül! Utána már hozzáférsz mindenhez!
A töltésellenőrző lámpára pedig egy sima fix 12v-os szál van rákötve de gondolom neked nem ez kell mert ezzel így semmit sem tudsz kezdeni! Most nem megyek bele a lámpa működésébe de ha nem tiszta neked a dolog akkor jól nézz utána nehogy később meglepődj!  wave

Szia, hát ez elég fontos lenne, terveztem egy automata önindító kis elektronikát, és a terv szerint amikor a töltésellenőrző elkezd világítani és megnyomok egy gombot a kocsi önindítózik mindaddig, amíg a motor be nem indul/a töltésjelző ki nem alszik. Ezért is kérdeztem van-e egyszerűbbhozzzáférés..

Érdekelne mit tudsz még róla  Undecided
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2010.07.27 kedd, 00:28:52 »

Szia, hát ez elég fontos lenne, terveztem egy automata önindító kis elektronikát, és a terv szerint amikor a töltésellenőrző elkezd világítani és megnyomok egy gombot a kocsi önindítózik mindaddig, amíg a motor be nem indul/a töltésjelző ki nem alszik. Ezért is kérdeztem van-e egyszerűbbhozzzáférés..

Érdekelne mit tudsz még róla  Undecided

Én a helyedben a fordulatszámmérőről venném le a ménkűt ehhez! De ez már anno a 90-es évek elején is létezett de ott nem jellel hanem egy sima időrelével oldották meg a dolgot és működött a ki-be kapcsolás is egy gombbal! A lényege annyi volt hogy ha megnyomtad akkor 3 másodpercre megszakította a gyújtást és ha megint megnyomtad akkor 3 másodpercre önindítózott! Anno a keleti autókhoz tökéletes volt mert azok hamarabb indultak és én is láttam ilyet a saját szememmel egy Ladába beszerelve működés közben!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zozisz
Vendég
« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2010.07.27 kedd, 09:05:22 »

Sziasztok,a kérdésem az hogy mondeo mk2 1.8i hol van az alapjárati motor Cry
Köszönöm.zozisz
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2010.07.27 kedd, 09:09:27 »

Sziasztok,a kérdésem az hogy mondeo mk2 1.8i hol van az alapjárati motor Cry
Köszönöm.zozisz


Szia!
A motor hátsó felén a szívócsonk alatt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zozisz
Vendég
« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2010.07.27 kedd, 11:09:29 »

Szia!
A motor hátsó felén a szívócsonk alatt!  wave
Köszi megkeresem.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2010.07.27 kedd, 11:16:03 »

Szia, jó ötlet a fordulatszámmérőről venni a jelet, viszont az időzített indítást azért vetném el, mert hidegben néha hosszabb idő is kell a motornak az induláshoz, míg melegben szinte pöccre indul.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2010.07.27 kedd, 12:31:59 »

Akkor a szivargyújtód a kukás és le kell szoknod a dohányzásról!  nyes
A jobb oldali lábtérnél elöl a bal oldalánál van egy műanyag takaróburkolat amit 3 csavar tart és műanyag takarókupakos! Egy kis csavarhúzóval lepattintod a kupakokat és lesz alatta csilagfejű lemezcsavar! Azokat kitekered és ott be tudsz nyúlni a középkonzol alá a szivargyújtó hátuljához! Mindenképpen húzd le a vezetékeket és nézd meg multiméterrel vagy próbalámpával hogy van-e arrafelé ménkű! Ha nem voltak lecsúszva a szálak és ménkű is van akkor a szivargyújtód a kukás de én először a helyedben belenyomnék egy másik betétet próbából mert az aljzat nem szokott bekrepálni!  wave
belenyomnál egy másik betétet?olyat honnét vegyek??nem a dohányzás a lényeg de multkor lemerült a gps-em tök gáz volt hogy nem tudtam tölteni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2010.07.27 kedd, 13:03:30 »

belenyomnál egy másik betétet?olyat honnét vegyek??nem a dohányzás a lényeg de multkor lemerült a gps-em tök gáz volt hogy nem tudtam tölteni.

Ha nem tudtad tölteni akkor ott nem a betét a kukás hanem maga szivargyújtó aljzat!
Vegyél egy másikat és cseréld ki de előtte nézd meg hogy megy-e rá ménkű nehogy az legyen a baja hogy nem kap áramot!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2010.07.27 kedd, 20:07:43 »

Ha nem tudtad tölteni akkor ott nem a betét a kukás hanem maga szivargyújtó aljzat!
Vegyél egy másikat és cseréld ki de előtte nézd meg hogy megy-e rá ménkű nehogy az legyen a baja hogy nem kap áramot!  wave
A tescoban a komplett szivargyújtó valami 800-1200 ft között van.Ford logóval az aljzat 6e ft...újonnan.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2010.07.27 kedd, 23:31:30 »

okés hétvégén megprobálkozom vele.maradok a tescosnál.és köszi!!
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:57:39 »

t. Forumosok segítségre lenne szükségem. Az a gondom (mk2 man.klima)hogy a benti ventillátor csak a szélvédőre fujja a levegőt vagyis nem reagál a kapcsolóra ha valaki tud segítsen. Előre is köszi.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2010.07.28 szerda, 12:20:23 »

t. Forumosok segítségre lenne szükségem. Az a gondom (mk2 man.klima)hogy a benti ventillátor csak a szélvédőre fujja a levegőt vagyis nem reagál a kapcsolóra ha valaki tud segítsen. Előre is köszi.

Kikopott a kapcsolo. Ez vákummal működik és elengedi a levegőt... Sad
Nálam is volt ilyen. Kapcsolopanel csere (levego irány, sebesség, hőfok, ez így a három egyben van) és megjavul.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2010.07.28 szerda, 16:15:34 »

hali. lehuztam a vákumcsöveket és semerre nem szív vagy fúj levegőt akármerre állítom a kapcsolót
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2010.07.28 szerda, 16:31:28 »

Én a helyedben a fordulatszámmérőről venném le a ménkűt ehhez! De ez már anno a 90-es évek elején is létezett de ott nem jellel hanem egy sima időrelével oldották meg a dolgot és működött a ki-be kapcsolás is egy gombbal! A lényege annyi volt hogy ha megnyomtad akkor 3 másodpercre megszakította a gyújtást és ha megint megnyomtad akkor 3 másodpercre önindítózott! Anno a keleti autókhoz tökéletes volt mert azok hamarabb indultak és én is láttam ilyet a saját szememmel egy Ladába beszerelve működés közben!

Megszakító kábelére hol érdemes rácsatlakozni? Készítettem frekimérőt, amivel a motor beindulását tudom ellenőrizni. Köszi

Kellene hozzá a megszakító, ha bent nincs, akkor muszáj lesz bevinnem egy vezetéken kintről, de ott is ha valaki tudja a 3 kábel közül melyik az amelyikre szükségem van elárulhatná. 3 kábel megy a megszakítóhoz, ott lesz valószínűleg az egyik.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:12:03 »

Kikopott a kapcsolo. Ez vákummal működik és elengedi a levegőt... Sad
Nálam is volt ilyen. Kapcsolopanel csere (levego irány, sebesség, hőfok, ez így a három egyben van) és megjavul.

A hármat szét lehet szedni, egyébként általában a fokozatkapcsoló adja meg magát, mert azt is vákuum állítja, hogy kintről szívja a levegőt, vagy belső keringetésen van. Itt egy zöld trutyiba helyezett kis csúszka van. Két eset szokott előfordulni:
A zöld trutyi eltömíti a csöveket, vagy kevés a zöld trutyi és elengedi a vákuumot. Ez a kapcsoló nagyon nem tud elkopni, ez a "tömítő/kenő"-anyag szokott gond lenni.
Ha a másik kapcsolónál van a bibi (a középső, amire 5 cső megy) az már más tészta, azt balhésabb szétszedni.
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:12:54 »

hali. lehuztam a vákumcsöveket és semerre nem szív vagy fúj levegőt akármerre állítom a kapcsolót

Járó motornál, vagy csak gyújtásnál próbáltad?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:27:53 »

A hármat szét lehet szedni, egyébként általában a fokozatkapcsoló adja meg magát, mert azt is vákuum állítja, hogy kintről szívja a levegőt, vagy belső keringetésen van. Itt egy zöld trutyiba helyezett kis csúszka van. Két eset szokott előfordulni:
A zöld trutyi eltömíti a csöveket, vagy kevés a zöld trutyi és elengedi a vákuumot. Ez a kapcsoló nagyon nem tud elkopni, ez a "tömítő/kenő"-anyag szokott gond lenni.
Ha a másik kapcsolónál van a bibi (a középső, amire 5 cső megy) az már más tészta, azt balhésabb szétszedni.
 wave

Én 2000 forintért vettem fullos kapcsolotáblát. Nem volt kezdvem szétszedni a régit. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.