Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:35:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745202 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13000 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 17:00:36 »

Szerintem 10 ezerből megáll a dolog!
meg kell kérdezni, hogy mennyiért csinálják, nálunk egy kérdés (még) nem kerül semmibe sem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13001 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:47:13 »

meg kell kérdezni, hogy mennyiért csinálják, nálunk egy kérdés (még) nem kerül semmibe sem vigyor3

Mennyiért csinálják?  angel
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13002 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:49:57 »

Na a klímával kapcsolatban korai volt az öröm. Nem éreztem erőteljesnek a klímát. Jár a motor alapjáraton bekapcsolom a klímát. Kinyitottam a motorháztetőt és a kompresszor ki be kapcsolgat. De szabályos szakaszokban. 3-4 másodpercenként beindul leáll. Nem hinném hogy normális ez. Ötlet? De ez ilyen dugójárat volt. Alapjáraton zötykölődtem a kocsival Pesten. Hosszútávon még nem nagyon próbáltam. Bár akkor sem hiszem hogy ez normális lenne.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13003 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:02:16 »

Mennyiért csinálják?  angel
nem tőlem TE falbav vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13004 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:03:55 »

nem tőlem TE falbav vigyor3


taps
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13005 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:38:21 »

Mondjuk és hiába is kérdezném, mert előbb még szivargyújtó, kalaptartó, szíjj és görgőcsere, aztán meg műszaki  rinya
Naplózva

ducse
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13006 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:39:52 »

Mondjuk és hiába is kérdezném, mert előbb még szivargyújtó, kalaptartó, szíjj és görgőcsere, aztán meg műszaki  rinya

"és" helyett én-t akartam írni ... bocsi  Smiley
Naplózva

ducse
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13007 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 21:29:34 »

nekem sem müködik a belső csominyitom,lefelé huzom semmi,felfelé huzom meg kinyitja a tankajtomat,ja és csak kulcsal nyilik,nem tom benyomni a gombot rajta,be van rohadva

Mondeoban nincs belső csomagtérnyitás. Régen egy japán kocsink volt, ott úgy működött, ahogy írtad, felfele tanksapka, lefele csomagtartó (persze már egyik se működött  Roll Eyes )

Kombinál biztos benyomható a gomb (többinél nem tudom). Liter védénegyvenet neki a gomb köré vigyor3
Nekünk is eleinte nehezen járt, vagy csak benyomni lehetett, de nem ugrott vissza, de egy (nem kopott) kulccsal bármikor nyitható.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13008 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 22:43:25 »

Mondeoban nincs belső csomagtérnyitás. Régen egy japán kocsink volt, ott úgy működött, ahogy írtad, felfele tanksapka, lefele csomagtartó (persze már egyik se működött  Roll Eyes )

Kombinál biztos benyomható a gomb (többinél nem tudom). Liter védénegyvenet neki a gomb köré vigyor3
Nekünk is eleinte nehezen járt, vagy csak benyomni lehetett, de nem ugrott vissza, de egy (nem kopott) kulccsal bármikor nyitható.
ezt már beszéltük a múltkor, hogy mk1-nél így működik
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13009 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:21:05 »

ezt már beszéltük a múltkor, hogy mk1-nél így működik

Erről lemaradtam. Ez esetben elnézést a téves infóért!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13010 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:28:37 »

Erről lemaradtam. Ez esetben elnézést a téves infóért!
semmi gond  wave
abban a kérdésben viszont nem jutottunk dűlőre, hogy vajon be lehetne-e építeni mk1-ből kompletten a cuccot
ha jól emlékszem, valaki azt mondta, hogy megnézi, hogy kibontva hogy néz ki a két rendszer
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13011 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:38:08 »

nekem sem müködik a belső csominyitom,lefelé huzom semmi,felfelé huzom meg kinyitja a tankajtomat,ja és csak kulcsal nyilik,nem tom benyomni a gombot rajta,be van rohadva
ne is probáld belülröl kinyitni nem lehet gyárilag.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13012 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:44:05 »

Én beszélgettem valamikor egy autófényezővel, aki azt mondta, hogy el tudja tüntetni polírozással. Szerintem a szélvédővel is lehet valami ilyesmit csinálni ha belegondolok, hogy az óraüveget is kitudják fényezni.

karcos üveget is lehet csiszoltatni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13013 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 23:54:05 »

karcos üveget is lehet csiszoltatni

Én is úgy tudom, csak jól kell csinálni, nehogy torzítson majd.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13014 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 10:23:57 »

Egy másik apró problémám is van - lehet nem is nagy ügy csak idegesít.

1750 és 2250-es ford.szám tartomány között kicsit
karcosabb a motor hangja gázadáskor, nem csörög, de majdnem.
Ugyanez valamivel jobban hallható, ha megy a klíma.
2250 fölött viszont szépen búg akár 6000-ig.
Mitől lehet Huh?
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13015 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 14:54:10 »

Nyomáscsökkentő szelepet lehet cserélni úgy hogy nem engedjük le a gázt a klímából?
Naplózva
Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #13016 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 17:42:50 »

Sziasztok integet2

Van egy olyan gondom hogy ma elvittem a mondeomat hogy feltöltség a klímát.
Sikerült is csak azt monta a klímás hogy mikor felpörgeti a motort akkor emelkedik bennne a nyomás, vagyis nem a megfelelő nyomás határig megy el hanem a fölé. és az mér van hogy csak akkor megy mikor gázt adok neki mármint a klíma?? Én az alapjárati motorra goldolnék de nem vagyok benne biztos.
Végre tom hogy mér kapcsolgatott ki be és jön a másik gond :S
lehet kicsit értelmetlenül írtam le Cheesy

ez egy mondeo mk2-ő 98as turnier 1.8 TD

előre is köszi a segitséget.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13017 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 20:42:38 »

Sziasztok integet2

Van egy olyan gondom hogy ma elvittem a mondeomat hogy feltöltség a klímát.
Sikerült is csak azt monta a klímás hogy mikor felpörgeti a motort akkor emelkedik bennne a nyomás, vagyis nem a megfelelő nyomás határig megy el hanem a fölé. és az mér van hogy csak akkor megy mikor gázt adok neki mármint a klíma?? Én az alapjárati motorra goldolnék de nem vagyok benne biztos.
Végre tom hogy mér kapcsolgatott ki be és jön a másik gond :S
lehet kicsit értelmetlenül írtam le Cheesy

ez egy mondeo mk2-ő 98as turnier 1.8 TD


Üdv!
Én annyit tudok a klíma és az alapjárati vezérlés kapcsolatáról, hogy ha bekapcsolod a klímát, akkor a vezérlés magasabbra állítja az alapjáratot, mert megnövekedett terhelés jut a motorra. Ugyanez van, ha a kormányt tekergeted (kormányszervó dolgozik), stb. (ha rosszul fogalmaztam, bocs!)
Szóval, ha nem jó az alapjárati motorod, akkor nem csak akkor jönne elő a hiba, ha klímát kapcsolsz, hanem akkor is, ha ráadod a világítást, forgatod a kormányt, etc..... wow3
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13018 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 21:38:59 »

Ajaj, elkeféltem a fenti választ.
Nem vettem észre, hogy a másikba írtam bele, bocsi! vigyor3
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13019 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 22:13:25 »

Üdv Mondeosok!
Lehet, nem ide kellene írnom, de hátha nem leszek kiutálva miatta!
Hírekben olvasom: "három napos rendőrségi razzia, az ország területén az összes működőképes traffipax-készüléke bevetésre kerül a gyorshajtók kiszűrésére".
Nos, látott (hallott) már közületek valaki olyat, hogy: "három napos, országos rendőrségi razzia a lopott autók felkutatása érdekében"? Én még nem találkoztam hasonlóval. Persze, a bűntetésekből van lóvé, aki meg körözteti a kocsiját, mert ellopták, az tossza meg. Három hónap után ismeretlen tettes lévén úgyis lezárják az ügyet..... gun
Nem azt pártolom, hogy össze-vissza közlekedjenek az utakon, de nem csak bűntetni kellene, hanem- a fenti példánál maradva- dolgozni is! police
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13020 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 22:16:40 »

Üdv Mondeosok!
Lehet, nem ide kellene írnom, de hátha nem leszek kiutálva miatta!
Hírekben olvasom: "három napos rendőrségi razzia, az ország területén az összes működőképes traffipax-készüléke bevetésre kerül a gyorshajtók kiszűrésére".
Nos, látott (hallott) már közületek valaki olyat, hogy: "három napos, országos rendőrségi razzia a lopott autók felkutatása érdekében"? Én még nem találkoztam hasonlóval. Persze, a bűntetésekből van lóvé, aki meg körözteti a kocsiját, mert ellopták, az tossza meg. Három hónap után ismeretlen tettes lévén úgyis lezárják az ügyet..... gun
Nem azt pártolom, hogy össze-vissza közlekedjenek az utakon, de nem csak bűntetni kellene, hanem- a fenti példánál maradva- dolgozni is! police
dolgoznak is, akárcsak a zsaru car emberei is
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13021 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 22:55:40 »

Üdv yooccoo!
Akkor rossz a reklám vagy a propaganda. Igaz, én most kiragadtam egy aspektust, de akkor miért nem "verik nagydobra", ha sikeresen megtalálnak néhány körözött autót? Szerintem ez is lehetne hír, nem csak az, hogy mikor és hol lesz bűnti, vagy hogy Claudia éppen kivel és mikor......
Lehet, hogy a tolvajokat is jobban elgondolkodtatná a dolog (legalábbis a kevésbé profi réteget), ha híre menne a sikeres felderítéseknek és az azt követő szankcióknak.
Persze, a szabályokat azért illik betartani, de mindenki tegye szívére a kezét-magamat is beleértve-hányszor volt olyan szituáció, amikor ezért, vagy azért nem tartottuk be, és csak a szerencse dolga volt, hogy nem lett belőle ügy, rosszabb esetben baleset. Vannak, akik notoriusan "keresik a bajt", vannak, akik néha-néha szabálytalanok. Tapasztalatom szerint többnyire az utóbbiak részesülnek bűntiben. Talán, mert "rutintalanabbak", mint aki sokszor szabályszegő. Ez olyan, mint a vizsgázás. Ha 150 tételből 149-et tudsz, de a 150.-et húzod ki, akkor megvágtak. Ha 149-et nem tudsz, csak az egyetlen 150-est és ha azt kihúzod, ötöst kapsz. Viszont ha emberek életéről van szó, akkor nincs pótvizsga (vagy csak nagyon ritkán)!
Biztos a telihold miatt vagyok ilyen filozofikus..... Embarrassed
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13022 Dátum: 2010.08.24 kedd, 12:23:15 »

dolgoznak is, akárcsak a zsaru car emberei is
igaz,de a zsaru-car édeskevés,gyakorlatilag csak Pesten dolgoznak.Bár más cégek is benne vannak,azért gondoljunk bele,21. századot írunk.A katonaságnál ott tartanak,hogy hálózatközpontú hadviselés.Ma már minden egyes katona (igaz,azért ütközetben nem egész így van,de a trafizó rendőrök nem mozognak...) tudja a többi helyét stb...Akkor a magyar királyi rendőrségnek mibe kerülne az EDR rendszert összekötni a kamerákkal és a központi nyilvántartással?Na pont ez az,amire itt az életben nem fognak költeni.Pedig gyakorlatilag akár én is tudok beszélni a Csillag bármelyik tornyának az EDR készülékén mondjuk a Soproni rendőrség járőrével,hogy mizus,milyen felétek az idő.Csak a rendőrség nem így működik,hogy kicsit racionálisabb legyen a munkájuk...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13023 Dátum: 2010.08.24 kedd, 15:41:24 »


Persze,de az államigazgatás az más.Nézzük ez felénk hogy működik.Itt van jelen pillanatban egy elromlott kapu (ez élő példa).Két hete rossz.Először is,a helyi szakik megvizsgálják.Megállapítják,hogy xy baja van,ez és ez kell hozzá.Készítenek listát árral meg mindennel.Ez végigmegy kb. 5 kézen (és ez csak óvatos szám,ennél többen kellenek hozzá...)végül eljut a pk-hoz.Ha jóváhagyja,az eljut esetleg az opk-ra (Országos Parancsnokság).Ott átmegy megint öt kézen.Esetleg eljut az illetékes osztályra.Ott ha jóváhagyják,akkor visszajön hozzánk.Ha van céggel szerződés,akkor kijön és csak azt megcsinálja,amire engedélyt adtak.Ha nem az a baja v. nincs szerződés?Akkor pályáztatnak megy az össze-vissza telefonálás,engedélykérés.Természetesen benne van a pakliban,hogy valahol elakad,valaki úgy dönt,hogy drága és faragni kell a költségen.Ha pályázatot kell kiírni mert meghalad x összeget?Akkor még kacifántosabb az egész,mert akkor már mégtöbb emberen megy át az egész...Na,ezért nem lesz ilyen sose a magyar rendőrségnek,nekünk meg lassan két hete rossz az egyik kapunk.Ami azért vicc,mert az is részt vesz a Csillag részeinek szétválasztásában ergo biztonsági tényező.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 10:12:16 írta Zsolteey » Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13024 Dátum: 2010.08.25 szerda, 08:08:09 »

misi107, feljebb olvastam, hogy nem jó a hátsó támlában lévő biztonsági öved. Nekem van fölösleges, ami működik, ha gondolod szívesen átadom, és akkor nem kell harcolnod. MOndjuk van hozzá kombi háttámlám is, meg minden, elvihetnéd egyben is....Smiley
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13025 Dátum: 2010.08.25 szerda, 09:35:17 »

misi107, feljebb olvastam, hogy nem jó a hátsó támlában lévő biztonsági öved. Nekem van fölösleges, ami működik, ha gondolod szívesen átadom, és akkor nem kell harcolnod. MOndjuk van hozzá kombi háttámlám is, meg minden, elvihetnéd egyben is....Smiley
Hali!Köszönöm a felajánlott segítséget de közben teljesen magától megoldódott a gond.Takarítottam az autót és a gyerekülést is ki kellett vennem.Mikor visszacsuktam a támlát jó lett az öv.Szerintem az ülés elnyomhatta annyira,hogy bár a zárnyelv beakadt és a nyitó fülnél sem lehetett látni a piros csíkot még sem lehetett kihúzni az övet.Bár azt nem magyarázza meg,hogy amikor mindenféle tanácsot felhasználva próbáltam kihúzni,sehogy nem működött (a gyerekülés akkor sem volt bent...) Mindegy,most jó...
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13026 Dátum: 2010.08.25 szerda, 09:36:24 »

Én HZsolt92 kollega javaslatára, jól hátracsaptam a hátsó ülés háttámláját, és láss csodát, megjavult a kozépső öv.
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13027 Dátum: 2010.08.25 szerda, 10:41:55 »

Én HZsolt92 kollega javaslatára, jól hátracsaptam a hátsó ülés háttámláját, és láss csodát, megjavult a kozépső öv.
Naja,de semmi nem segített.Aztán amikor már nem érdekelt...ez van,mindig ez történik...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #13028 Dátum: 2010.08.25 szerda, 12:31:49 »

Én HZsolt92 kollega javaslatára, jól hátracsaptam a hátsó ülés háttámláját, és láss csodát, megjavult a kozépső öv.

Nekem asszem csak akkor működik, ha ül ott valaki, ha üres a középső ülés, nem engedi kihúzni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13029 Dátum: 2010.08.25 szerda, 22:13:28 »

Nekem asszem csak akkor működik, ha ül ott valaki, ha üres a középső ülés, nem engedi kihúzni.

Hát igen ... ez már a XXI. század!  nyes
Naplózva

ducse
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #13030 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 10:21:53 »

Sziasztok! Talán butaságnak tűnik a kérdés (mert a válasz sok mindentől függ) mégis megkérdezem, puszta kiváncsiságból: az 1.8-as Zetec motorok mennyit futnak el különösebb gondok nélkül? Normál - sőt kimondottan kímélő, nyugis - használatban, tehát nem "hülyegyerek" üzemmódban.
Optimista vagyok, az 1.4-es Escortom is elment 300 ezer fölött (akkor eladtam, ma is használják), tehát a Mondeótól sem tartok különösebben.
Kérdésem inkább amolyan "közvélemény kutatás": Ki mennyi letekert kilométernél tart, ill. km-ről tud. A válaszokat előre is köszönöm. worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #13031 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 10:53:05 »

Sziasztok! Talán butaságnak tűnik a kérdés (mert a válasz sok mindentől függ) mégis megkérdezem, puszta kiváncsiságból: az 1.8-as Zetec motorok mennyit futnak el különösebb gondok nélkül? Normál - sőt kimondottan kímélő, nyugis - használatban, tehát nem "hülyegyerek" üzemmódban.
Optimista vagyok, az 1.4-es Escortom is elment 300 ezer fölött (akkor eladtam, ma is használják), tehát a Mondeótól sem tartok különösebben.
Kérdésem inkább amolyan "közvélemény kutatás": Ki mennyi letekert kilométernél tart, ill. km-ről tud. A válaszokat előre is köszönöm. worship wave
Szevasz !

Amikor kerestem az autómat, akkor ajánlottak egyet, egy márkakereskedésben ami tulajé volt. A szerelő srácok szerint rendszeresen szervízen kívül nem volt gond vele, és akkor volt kb. 400000 km benne. (Igaz ez 2.0-as volt.)
Az enyém valószínűleg a kivétel, mert nekem kb 180000 km-nél gyűrűtörésem volt a 3. henger dugattyújánál. Akkor 4 dugó, kipufogószelepek, szelepszárszimmeringek cseréje. Azóta kb 120000-t mentem vele gond nélkül.
Üdv: Janó
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #13032 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 10:56:31 »

Köszi Jano, ilyen választ, válaszokat várok. A 400ekm elég jól hangzik...
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #13033 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 11:05:19 »

Köszi Jano, ilyen választ, válaszokat várok. A 400ekm elég jól hangzik...
Szevasz !

Egyébként ha ránézel néhány kinti használtautó oldalra (pl.:www.mobile.de), az ottani hirdetésekben valós km-t találsz általában.
Nem ritka ezeknél a 300000 km fölötti futásteljesítmény.

Üdv: Janó
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13034 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 15:52:32 »

Sziasztok! Talán butaságnak tűnik a kérdés (mert a válasz sok mindentől függ) mégis megkérdezem, puszta kiváncsiságból: az 1.8-as Zetec motorok mennyit futnak el különösebb gondok nélkül? Normál - sőt kimondottan kímélő, nyugis - használatban, tehát nem "hülyegyerek" üzemmódban.
Optimista vagyok, az 1.4-es Escortom is elment 300 ezer fölött (akkor eladtam, ma is használják), tehát a Mondeótól sem tartok különösebben.
Kérdésem inkább amolyan "közvélemény kutatás": Ki mennyi letekert kilométernél tart, ill. km-ről tud. A válaszokat előre is köszönöm. worship wave

Nos én saját tapasztalatot nem tudok veled megosztani, mert még csak 2000 km-t tettem a Mondimba, de a szaki, akit magunkkal vittünk vásárláskor
mondott pár dolgot. Ő azt mondta, hogy ha törődve van a kocsival 400.000-ret simán futnak.

Mondott egy durvát is, nem is akartam elhinni, de rég óta ismerjük: nem ferdít - bár nem benzinesről, de azért leírom  Wink
Szóval az ő kocsija egy 1.8D Ford Orion és 18.000 km hiányzik még, hogy benne legyen az 1.000.000 km.  wow1
Naplózva

ducse
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13035 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:06:01 »

n papiron 313000-el vettem a kocsit. Barátok közt is tekertek rajta minimum egy százast, de lehet többet is. Vételkor minden szíjjat, feszítőt, görgőt kicseréltem, szervópumpával is mert eresztett. Futómű szilentjeit, első lengőkarokat, első és hátső féktárcsákat, betéteteket cseréltem, feltöltettem klímagázzal, és pár apróságot megcsináltam még. Azóta semmi komoly újabb dolog nem jött elő, mentem vele kb 30000-et, párszor megjártam németországot is, de többnyire fővárosunk útjait koptatom. Megvásárlás óta van egy problémám, hogy alacsony fordulaton bedadog nagyobb gázadásra, de még nem találtam megfelelő szakit, aki ezt meg tudta volna oldani. ezen kívül teljesen meg vagyok vele elégedve, az 5 literes olaj elég a 15e ciklus alatt, fogyasztásom városon kívül akár 7 alatt is szokott lenni, városban meg klímával, dugóban ülve sem ment 10 fölé, a 8-9 jellemzőbb. Szóval szerintem nem 100000-re tervezték:) ha meg elvérzik, veszek egy új motort-váltót bele minden kapcsolódó alkatrésszel, és megyek tovább:)
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13036 Dátum: 2010.08.27 péntek, 14:48:33 »

Sziasztok! Talán butaságnak tűnik a kérdés (mert a válasz sok mindentől függ) mégis megkérdezem, puszta kiváncsiságból: az 1.8-as Zetec motorok mennyit futnak el különösebb gondok nélkül? Normál - sőt kimondottan kímélő, nyugis - használatban, tehát nem "hülyegyerek" üzemmódban.
Optimista vagyok, az 1.4-es Escortom is elment 300 ezer fölött (akkor eladtam, ma is használják), tehát a Mondeótól sem tartok különösebben.
Kérdésem inkább amolyan "közvélemény kutatás": Ki mennyi letekert kilométernél tart, ill. km-ről tud. A válaszokat előre is köszönöm. worship wave

Hehe!
Az enyémben óra szerint 170000 van. 112000-el vettem!  eplus2
Szerintem minimum 500000 van benne most, kb, mert a tulaj minden szervizelést lejegyzett egy füzetbe amit bennfelejtett valami számlák között a kesztyűtartóban. Ezt valószínűleg az autókereskedésben nem vették észre. Smiley
Én a motorra  meg semmire egy fillért nem költöttem és bárhová el mernék vele menni, annyira jó állapotban van a gép.
Előtte egy Borám volt és ott 120000-nél rendesen kijöttek a gondok, ennél semmi!
Nagyon szeretem ezt az autót!
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13037 Dátum: 2010.08.27 péntek, 17:53:04 »

Üdv Mondeosok!
Nos, ez a kilóméter-kérdés szerintem is érdekes. Én 1 éve vettem használtan a kocsit, talán 146 ezer km volt benne. Ami még menet közben kiderült, 1998-tól 2003-ig németországban szaladgált. Aztán behozták kis hazánkba és a fószer használta 2009-ig, amikor is jöttem én, és megvettem. Kicsit utópisztikusnak tűnik a "csak" ennyi kilóméter, de eddig semmi nem adott okot arra, hogy kételkedjek. Igaz, egy kereskedésben jutottam hozzá az autóhoz, az előző (magyar) tulaj azért adta be beszámításra, mert megérkezett az újonnan behozott fiatalabb Mondeoja. (Ő egy Mondeo-mániás illető) Számomra még nem okozott csalódást a gép, bízom benne, nem is fog. Minden elektronika és egyéb más kifogástalanul működik, szép a kárpit, nincs lelakva, jók az ajtózárak, jó a klíma, az el.ablak, a kp. zár, az első szélvédő-fűtés (hátsó is), az el. ülés, az el. tükörállítás, a bizt. övek, a levegőterelés, jó az alapjárat, a szervó, a fék, jó a futómű (múlt hónapban nézte meg szakember-akkor két stabilizáló gömbfejet kellett cserélni, 15 ezer forint volt munkadíjjal és kerékcentírozással együtt). És jók a nyári gumik is. A kötelezőn kívül csak ennyit költöttem rá. A múlt héten hernyult meg az ülésem, annak a javítása folyamatban van (támlánál törött valami, kicsit csálé, de nem zavaró. Hiába, 90 kiló az 90 kiló. Tudom, fészkolódjak kevesebbet! Cheesy)
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13038 Dátum: 2010.08.27 péntek, 18:00:26 »

Üdv Mondeosok!
Nos, ez a kilóméter-kérdés szerintem is érdekes. Én 1 éve vettem használtan a kocsit, talán 146 ezer km volt benne. Ami még menet közben kiderült, 1998-tól 2003-ig németországban szaladgált. Aztán behozták kis hazánkba és a fószer használta 2009-ig, amikor is jöttem én, és megvettem. Kicsit utópisztikusnak tűnik a "csak" ennyi kilóméter, de eddig semmi nem adott okot arra, hogy kételkedjek. Igaz, egy kereskedésben jutottam hozzá az autóhoz, az előző (magyar) tulaj azért adta be beszámításra, mert megérkezett az újonnan behozott fiatalabb Mondeoja. (Ő egy Mondeo-mániás illető) Számomra még nem okozott csalódást a gép, bízom benne, nem is fog. Minden elektronika és egyéb más kifogástalanul működik, szép a kárpit, nincs lelakva, jók az ajtózárak, jó a klíma, az el.ablak, a kp. zár, az első szélvédő-fűtés (hátsó is), az el. ülés, az el. tükörállítás, a bizt. övek, a levegőterelés, jó az alapjárat, a szervó, a fék, jó a futómű (múlt hónapban nézte meg szakember-akkor két stabilizáló gömbfejet kellett cserélni, 15 ezer forint volt munkadíjjal és kerékcentírozással együtt). És jók a nyári gumik is. A kötelezőn kívül csak ennyit költöttem rá. A múlt héten hernyult meg az ülésem, annak a javítása folyamatban van (támlánál törött valami, kicsit csálé, de nem zavaró. Hiába, 90 kiló az 90 kiló. Tudom, fészkolódjak kevesebbet! Cheesy)

Én 110 vagyok, de nem látszik semmi az ülésen. Smiley
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #13039 Dátum: 2010.08.27 péntek, 19:12:47 »

Nos, csupa jót olvastam - kb. ezt is vártam...
Én 55 ekm-el vettem, Mo-i első tulajtól szervízkönyvvel, rendkívül megkimélten. Minden stimmel, most tavasszal cseréltem gumikat, a gumis megnézte a gumikódot, aszerint is stimmel az évjárat. Szóval, szerencsém volt - vigyázok is rá. Most 127 ekm-nél járok, de úgy érzem, még szinte a bejáratásnál tartok... Hosszú távra tervezem megtartani, ehhez mérten kímélem.
A megkíméltséggel vigyázni kell: egy üzletember simán leteker 3-400ekm-t, és eladáskor patyolat tiszta és megkímélt a belső, simán letagadható naggggyon sok km... Az 1.4-es Escortomat olyan állapotban adtam el 18 évesen, hogy az eredevizsgáló szaki nem akart hinni a szemének... (Mondjuk a futott kilométereket nem tagadtam le)
No, de elkanyarodtam... A lényeg, hogy reményeim szerint még nagyon sok kilométer van a gépem előtt. vigyor3
Sziasztok.  wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13040 Dátum: 2010.08.27 péntek, 19:20:13 »

Az enyémben 161.000 van (200.000 körül lehet a valós) és amióta vezetem, úgy érzem, mintha egy új kocsit vettem volna.
Én is addig szeretném használni, ameddig csak tudom.
Naplózva

ducse
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13041 Dátum: 2010.08.27 péntek, 19:21:50 »

Nos, csupa jót olvastam - kb. ezt is vártam...
Én 55 ekm-el vettem, Mo-i első tulajtól szervízkönyvvel, rendkívül megkimélten. Minden stimmel, most tavasszal cseréltem gumikat, a gumis megnézte a gumikódot, aszerint is stimmel az évjárat. Szóval, szerencsém volt - vigyázok is rá. Most 127 ekm-nél járok, de úgy érzem, még szinte a bejáratásnál tartok... Hosszú távra tervezem megtartani, ehhez mérten kímélem.
A megkíméltséggel vigyázni kell: egy üzletember simán leteker 3-400ekm-t, és eladáskor patyolat tiszta és megkímélt a belső, simán letagadható naggggyon sok km... Az 1.4-es Escortomat olyan állapotban adtam el 18 évesen, hogy az eredevizsgáló szaki nem akart hinni a szemének... (Mondjuk a futott kilométereket nem tagadtam le)
No, de elkanyarodtam... A lényeg, hogy reményeim szerint még nagyon sok kilométer van a gépem előtt. vigyor3
Sziasztok.  wave

Üdv!
Én is nagyon bízom abban, hogy legalább 3-4 évig még gond nélkül használhatom. Én is vigyázok rá, és ha eljön az ideje, jó állapotban szeretném tovább adni, hogy másnak is hasonló örömet szerezzen, mint nekem. Ha majd a jövőben lecserélem, akkor is Mondeot veszek, anyagiaktól függően kicsit fiatalabbat és talán jobban felszereltet, bár a jelenlegi szint nekem tökéletesen megfelel. Nagyon szeretem ezt a kocsit, az is lehet, hogy később fejújíttatom és marad nálam, még nem tudom.
Naplózva
Steve79
Vendég
« Új hozzászólás #13042 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:36:49 »

Sziasztok! Érdeklődnék hogy van e valaki akit érdekelne egy mk2 kombi 2000 benzines motorhibás, de donornak tökéletes, egyik cimborámé! Az ár 80.000.-ft de ez irányár! Tel:0670-771-3192 most is hívhatod! Képet e-mailben tudok küldeni!
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.27 péntek, 20:44:58 írta Steve79 » Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #13043 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:29:56 »

Üdv!
Én is nagyon bízom abban, hogy legalább 3-4 évig még gond nélkül használhatom. Én is vigyázok rá, és ha eljön az ideje, jó állapotban szeretném tovább adni, hogy másnak is hasonló örömet szerezzen, mint nekem. Ha majd a jövőben lecserélem, akkor is Mondeot veszek, anyagiaktól függően kicsit fiatalabbat és talán jobban felszereltet, bár a jelenlegi szint nekem tökéletesen megfelel. Nagyon szeretem ezt a kocsit, az is lehet, hogy később fejújíttatom és marad nálam, még nem tudom.

Olvastad a típusjellemzéseinket, alul, apró betűvel...?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13044 Dátum: 2010.08.27 péntek, 21:47:47 »

Olvastad a típusjellemzéseinket, alul, apró betűvel...?

 taps
Naplózva
Dexter
Vendég
« Új hozzászólás #13045 Dátum: 2010.08.28 szombat, 12:22:18 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MKII mondeo-t és csak elöl van benne elektromos ablakemelő.
Szeretném ha hátul is lenne.
Végzett már valaki ilyen átalakítást?
Mik szükségesek hozzá? (gondolom hátsó ablakemelő szerkezetek motorral, kábelköteg, kapcsolók)

Köszönöm a segítséget.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13046 Dátum: 2010.08.28 szombat, 12:44:24 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MKII mondeo-t és csak elöl van benne elektromos ablakemelő.
Szeretném ha hátul is lenne.
Végzett már valaki ilyen átalakítást?
Mik szükségesek hozzá? (gondolom hátsó ablakemelő szerkezetek motorral, kábelköteg, kapcsolók)

Köszönöm a segítséget.
na,ezzel meg is válaszoltad a kérdésed.Ami még kell,az a kilincstakaró műanyag hátra és az ablaktekerő kar helyére kupak.A bekötése már csak rajtad múlik.
Naplózva
Dexter
Vendég
« Új hozzászólás #13047 Dátum: 2010.08.28 szombat, 12:53:34 »

na,ezzel meg is válaszoltad a kérdésed.Ami még kell,az a kilincstakaró műanyag hátra és az ablaktekerő kar helyére kupak.A bekötése már csak rajtad múlik.

Igen a kilincstakarót elfelejtettem, de az is megvan.
Igazából megvan a cucc csak nem akar működni.
Levettem ajobb hátsó kárpitot és kicseréltem a köteget, rádgutam az emelőt (nem volt beszerelve csak az ülésen volt) és sem a saját sem a vezetőoldali kapcsolóval (miután azt a köteget is kicseréltem és a 4-es kapcsolót rádugtam) nem akart működi, sem gyújtáson sem járó motornál.
Lehet, hogy az emeéő szerkezet egy test és az hiányzik neki?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13048 Dátum: 2010.08.28 szombat, 13:01:08 »

Igen a kilincstakarót elfelejtettem, de az is megvan.
Igazából megvan a cucc csak nem akar működni.
Levettem ajobb hátsó kárpitot és kicseréltem a köteget, rádgutam az emelőt (nem volt beszerelve csak az ülésen volt) és sem a saját sem a vezetőoldali kapcsolóval (miután azt a köteget is kicseréltem és a 4-es kapcsolót rádugtam) nem akart működi, sem gyújtáson sem járó motornál.
Lehet, hogy az emeéő szerkezet egy test és az hiányzik neki?
a motor attól működik.A test meg nem árt,elvégre az egész rá van csavarozva az ajtóra.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13049 Dátum: 2010.08.28 szombat, 14:04:14 »

Olvastad a típusjellemzéseinket, alul, apró betűvel...?

Olvastam, persze. Csak eljátszottam a gondolattal, végül is utólag is be lehet építeni dolgokat..... Ülésfűtésre nem vágyom (kicsit ki vagyok párnázva Wink), a tempomatot ritkán használnám így nem érné meg a ráfordítás. Hátsó ablakot elektromosítani jó lenne-asszem a vezeték benne van, '98. 03.hó. Még egy könyöklő jutott eszembe az első ülések közé. Ezzel vége is a sornak. Hamarosan ellátogatok Hegyhátsálra, a Ford-bontóba. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.