Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:18:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745485 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:16:09 »

Baj van..tegnap este leállt a gép..
Bevontattam a Ford szervizbe,kiméretni.
nem mutatott ki semmit a hibakodolvaso.
azota se indul ujra az auto.
levettem az akkusarut fél orára,majd vissza ugy ahogy irtad,de nem törlödött
az agya.szegénynek.
99% hogy motorvezérlö baja van azt mondták...
szerinted?
van itt valaki akinek lehet ilyen bontott vezérlője?
szerintem EEC-V van a 97es 1.8 ban
olyan aki mk2-t bont. pl mk2 krisztiánnak. mk2 néven találod a fórumon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2010.10.22 péntek, 08:58:18 »

termosztát...de inkább a termosztát alatt lévő gumigyürü engedi át a vizet!! nekem ez volt a baj...mire rájöttem 3 termosztátot vettem...és mindnél langyi volt télen a fütés..
most már 2 éve középen ágaskodik Smiley

Köszönöm a tippet. Szerinted, ha egy autóalkatrész boltban így kérem, hogy "termosztát alatt lévő gumigyűrű", tudni fogják, hogy mit keresek?
Biztos ami fix, azt is kicserélném.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2010.10.22 péntek, 09:05:04 »

Köszönöm a tippet. Szerinted, ha egy autóalkatrész boltban így kérem, hogy "termosztát alatt lévő gumigyűrű", tudni fogják, hogy mit keresek?
Biztos ami fix, azt is kicserélném.
felmész az UNIX oldalára
és ott meg tudod nézni a képet is rolla.
van olyan termosztát amihez adnak..
de van amihez nem..külön kell hozzá rendelni.
ha bekeményedik és össze van lapulva,nem tömit rendesen,
hiába zár le a termosztát,mellette átengedi a vizet.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2010.10.22 péntek, 09:15:31 »

felmész az UNIX oldalára
és ott meg tudod nézni a képet is rolla.
van olyan termosztát amihez adnak..
de van amihez nem..külön kell hozzá rendelni.
ha bekeményedik és össze van lapulva,nem tömit rendesen,
hiába zár le a termosztát,mellette átengedi a vizet.

köszönöm!  worship
Olyat rendeltek nekem, amiben benne van. Majd jövő héten kiderül, hogy a termosz volt-e a ludas
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:16:29 »

Ismét történik valami az autóval.  hehe
Reggel, gondolom mikor még hideg van jobb oldal felől a műszerfal alsó részének tájékából, jön egy ciripelő hang, aminek köze van a fűtés ventilátorához (vagy hogy hívják) Smiley
1-es és 2-es fokozatban ciripel vagy nyikog. Mikor melegszik az autó elmúlik. Ez mitől van?
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:24:26 »

felmész az UNIX oldalára
és ott meg tudod nézni a képet is rolla.
van olyan termosztát amihez adnak..
de van amihez nem..külön kell hozzá rendelni.
ha bekeményedik és össze van lapulva,nem tömit rendesen,
hiába zár le a termosztát,mellette átengedi a vizet.

És az a víz honnan folyik ki? Mert nekem is folyamatosan az N betűnél van a mutató. Városban szokott közép felett lenni, de sem a fűtésben, sem másban nem észleltem problémát e téren és vizet sem kell pótolnom sehova.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:33:43 »

És az a víz honnan folyik ki? Mert nekem is folyamatosan az N betűnél van a mutató. Városban szokott közép felett lenni, de sem a fűtésben, sem másban nem észleltem problémát e téren és vizet sem kell pótolnom sehova.
nem kifolyik, hanem a hűtőkörbe engedi ki
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2010.10.22 péntek, 11:15:28 »

nem kifolyik, hanem a hűtőkörbe engedi ki
Akkor lehet meg kéne nézetnem? Vagy várjak amíg történik valami?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2010.10.22 péntek, 11:59:20 »

Akkor lehet meg kéne nézetnem? Vagy várjak amíg történik valami?
sok minden nem fog történni, hacsak nem csinálod meg Smiley
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:37:20 »

És az a víz honnan folyik ki? Mert nekem is folyamatosan az N betűnél van a mutató. Városban szokott közép felett lenni, de sem a fűtésben, sem másban nem észleltem problémát e téren és vizet sem kell pótolnom sehova.
A termosztát a motorban lévő vizet,zárja le és rövidebb uton visszakeringteti a tartályba,
nem engedi a hütöbe csak akkor ha elérte a kb.90 fokot.
ekkor van fütésed.
de ha nem zár vissza,vagy ha az a gumi,már nem gumi csak 1 lapos kemény ***..
akkor átengedi a hütöbe,akkor is ha még nem kéne...
tehát hidegebb lesz a vized.
 Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:40:13 »

nem kifolyik, hanem a hűtőkörbe engedi ki
Jól beszélsz...
Légyszi segits nekem is...
vettem egy uj (bontott) motorvezérlőt..
a nagy baj az hogy nem fogadja el az immobil...
mit tudok csinálni?hogy tudom kiiktatni?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:11:28 »

az inkább stabrúd szilent lesz. a wd40 átmenetileg jó lesz neki  wave

Kösz zsombi!
Hétvégén aknán lesz a gép, adok kenőcsöt az arcának. Azon gondolkodom, hogy a vazelin is jó lenne, mivel nem károsítja a gumit (tudom, más célra is jó, de abban tapasztalatlan vagyok és az is maradok!  wave)
Arra gondoltam, felolvasztom és fecskendővel belenyomom a rúd és a szilent közé. Aztán, ha megdermed, talán megszűnik a nyekergés. Ha mégis tovább nyekeg, akkor marad a kenetlen lengéscsillapító. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:16:58 »

Kösz zsombi!
Hétvégén aknán lesz a gép, adok kenőcsöt az arcának. Azon gondolkodom, hogy a vazelin is jó lenne, mivel nem károsítja a gumit (tudom, más célra is jó, de abban tapasztalatlan vagyok és az is maradok!  wave)
Arra gondoltam, felolvasztom és fecskendővel belenyomom a rúd és a szilent közé. Aztán, ha megdermed, talán megszűnik a nyekergés. Ha mégis tovább nyekeg, akkor marad a kenetlen lengéscsillapító. integet2
jóféle szilikonzsír?Az megőrzi hidegben is az állagát.Én az ajtó gumikédereit szoktam bekenni vele ilyenkor,de csak óvatosan.Nem károsítja a gumit,de kabáttal nem jó nekimenni,mert víztaszító,ergo kimosni nem nagyon lehet,de egy idő után azért kijön...a meleg idő beálltakor meg érdemes egy száraz ronggyal áttörölni,mert melegben azért tud folyni...
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2010.10.22 péntek, 21:11:52 »

A termosztát a motorban lévő vizet,zárja le és rövidebb uton visszakeringteti a tartályba,
nem engedi a hütöbe csak akkor ha elérte a kb.90 fokot.
ekkor van fütésed.
de ha nem zár vissza,vagy ha az a gumi,már nem gumi csak 1 lapos kemény ***..
akkor átengedi a hütöbe,akkor is ha még nem kéne...
tehát hidegebb lesz a vized.
 Roll Eyes

Most így leesett, hogy tudtam én ezt, csak régen. Smiley
Köszönöm!  worship
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2010.10.22 péntek, 22:06:30 »

Kösz zsombi!
Hétvégén aknán lesz a gép, adok kenőcsöt az arcának. Azon gondolkodom, hogy a vazelin is jó lenne, mivel nem károsítja a gumit (tudom, más célra is jó, de abban tapasztalatlan vagyok és az is maradok!  wave)
Arra gondoltam, felolvasztom és fecskendővel belenyomom a rúd és a szilent közé. Aztán, ha megdermed, talán megszűnik a nyekergés. Ha mégis tovább nyekeg, akkor marad a kenetlen lengéscsillapító. integet2

ha lesz aknád, akkor akár ki is cserélhetted volna a kenőcsözés helyett...
(bár így legalább nem költesz feleslegesen, ha mégsem az a gond)
krémet neki gazdagon!  vigyor3

u.i: még valami eszembe jutott. nekem akkor is nyikorgott (bár inkább csikorgásnak mondanám), amikor a kutyacsont alsó szilentje ment szét és fém a fémmel érintkezett. nálam ezt csak a kis huppanóknál lehetett hallani, a nagyoknál nem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.22 péntek, 22:21:14 írta zsombi » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2010.10.22 péntek, 22:17:03 »

Ismét történik valami az autóval.  hehe
Reggel, gondolom mikor még hideg van jobb oldal felől a műszerfal alsó részének tájékából, jön egy ciripelő hang, aminek köze van a fűtés ventilátorához (vagy hogy hívják) Smiley
1-es és 2-es fokozatban ciripel vagy nyikog. Mikor melegszik az autó elmúlik. Ez mitől van?

jó hír: sk megoldhatod. rossz hír: kicsit bütykölnöd kell  eplus2
kesztyűtartót kiveszed, filc hanggátlót alatta leszeded, ventillátorról a csatlakozót lehúzod, a egység pereménél van egy retesz hátul amit kiakasztasz, egész egységet elforgatod (ne ijedj meg, ha 2 kéz kell hozzá), kint van a ventillátor. a burkolatát 3 gumi pöcök tartja, csavarhúzóval benyomod, ott lesz a lényeg alatta. a szokásos szénkefés-pörgőfoggó-tisztadzsuva cuccot megtisztítod, alul a csapágynak adsz wd40et, kicsit megpörgeted és utána rakhatod össze. a tücskök el fognak költözni  vigyor3

(ha a kesztyűtartót meg a filcet lebontod, érdemes kicsit befeküdni alá és akár egy tükörrel alaposan körülnézni, hogy mi merre van. így, hogy már csináltam nekem egyszerűnek tűnik, de nem árt ismerkedned vele a feszegetés előtt  wave)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2010.10.23 szombat, 01:25:21 »

jó hír: sk megoldhatod. rossz hír: kicsit bütykölnöd kell  eplus2
kesztyűtartót kiveszed, filc hanggátlót alatta leszeded, ventillátorról a csatlakozót lehúzod, a egység pereménél van egy retesz hátul amit kiakasztasz, egész egységet elforgatod (ne ijedj meg, ha 2 kéz kell hozzá), kint van a ventillátor. a burkolatát 3 gumi pöcök tartja, csavarhúzóval benyomod, ott lesz a lényeg alatta. a szokásos szénkefés-pörgőfoggó-tisztadzsuva cuccot megtisztítod, alul a csapágynak adsz wd40et, kicsit megpörgeted és utána rakhatod össze. a tücskök el fognak költözni  vigyor3

(ha a kesztyűtartót meg a filcet lebontod, érdemes kicsit befeküdni alá és akár egy tükörrel alaposan körülnézni, hogy mi merre van. így, hogy már csináltam nekem egyszerűnek tűnik, de nem árt ismerkedned vele a feszegetés előtt  wave)
Köszönöm a sok infót! Mindet! Smiley
Sárvári vagyok! Smiley
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2010.10.23 szombat, 12:53:50 »

Köszönöm a sok infót! Mindet! Smiley
Sárvári vagyok! Smiley

akkor üdv földi  vigyor3
majd számolj be az eredményről!
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2010.10.23 szombat, 17:59:45 »

akkor üdv földi  vigyor3
majd számolj be az eredményről!
Arra nekem időt kéne szakítani, meg egy kis meleget, mert már egyre hidegebb van. Smiley
Meg nem is vagyok valami nagy szerelő.  eplus2
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2010.10.23 szombat, 19:21:39 »

jóféle szilikonzsír?Az megőrzi hidegben is az állagát.Én az ajtó gumikédereit szoktam bekenni vele ilyenkor,de csak óvatosan.Nem károsítja a gumit,de kabáttal nem jó nekimenni,mert víztaszító,ergo kimosni nem nagyon lehet,de egy idő után azért kijön...a meleg idő beálltakor meg érdemes egy száraz ronggyal áttörölni,mert melegben azért tud folyni...

Az is jó lenne, de olyanom nincs. Pár százasért lehet kapni, szerintem veszek, és azt használom. Végül is, ha már nyomok bele valamit, akkor jobb állagú legyen. A vazelin meg marad a kéderekre, azt legalább ki tudom mosni a göncömből! vigyor5
Köszi az infót! integet2
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2010.10.23 szombat, 19:29:52 »

ha lesz aknád, akkor akár ki is cserélhetted volna a kenőcsözés helyett...
(bár így legalább nem költesz feleslegesen, ha mégsem az a gond)
krémet neki gazdagon!  vigyor3

u.i: még valami eszembe jutott. nekem akkor is nyikorgott (bár inkább csikorgásnak mondanám), amikor a kutyacsont alsó szilentje ment szét és fém a fémmel érintkezett. nálam ezt csak a kis huppanóknál lehetett hallani, a nagyoknál nem.


Köszi zsombi, az a helyzet, hogy futónyűves átnézte, szerinte nem kell szilenteket cserélni. Tavasszal mindenképp ki szeretném cserélni őket elől és hátul is, bár szaki szerint semmi bajuk nincs, én meg paranoiás vagyok és úgyis ki lesz cserélve. zavart2
Addig meg marad a kenőcs. Én is inkább kisebb úthibáknál hallom, nagy barom gödröknél nem, mert igyekszem kikerülni őket. Az is lehet, hogy a pótkerék és a szerszámok zörögnek hátul, erről könnyen meg tudok győződni, ha kipakolok mindent, ami zöröghet/nyikoroghat, aztán majd kiderül. Wink
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2010.10.23 szombat, 19:49:25 »

Köszi zsombi, az a helyzet, hogy futónyűves átnézte, szerinte nem kell szilenteket cserélni. Tavasszal mindenképp ki szeretném cserélni őket elől és hátul is, bár szaki szerint semmi bajuk nincs, én meg paranoiás vagyok és úgyis ki lesz cserélve. zavart2
Addig meg marad a kenőcs. Én is inkább kisebb úthibáknál hallom, nagy barom gödröknél nem, mert igyekszem kikerülni őket. Az is lehet, hogy a pótkerék és a szerszámok zörögnek hátul, erről könnyen meg tudok győződni, ha kipakolok mindent, ami zöröghet/nyikoroghat, aztán majd kiderül. Wink

 lol002
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2010.10.23 szombat, 19:52:08 »

Most így leesett, hogy tudtam én ezt, csak régen. Smiley
Köszönöm!  worship
[/quote

Ezért vagyunk itt hogy elmeséljük rossz és jo tapasztalatainkat...
mindenkinek van mit tanulnia.
azén autom nem indul,sajna..
beteg az EEC-V  Sad
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2010.10.23 szombat, 21:17:09 »

Köszi zsombi, az a helyzet, hogy futónyűves átnézte, szerinte nem kell szilenteket cserélni. Tavasszal mindenképp ki szeretném cserélni őket elől és hátul is, bár szaki szerint semmi bajuk nincs, én meg paranoiás vagyok és úgyis ki lesz cserélve. zavart2
Addig meg marad a kenőcs. Én is inkább kisebb úthibáknál hallom, nagy barom gödröknél nem, mert igyekszem kikerülni őket. Az is lehet, hogy a pótkerék és a szerszámok zörögnek hátul, erről könnyen meg tudok győződni, ha kipakolok mindent, ami zöröghet/nyikoroghat, aztán majd kiderül. Wink
És a keresztrúd nincs elkopva a gumik alatt?
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:34:42 »

És a keresztrúd nincs elkopva a gumik alatt?

Az az igazság, hogy nem néztem meg tüzetesen. Gondolom olyat kell keresnem, hogy a rúd el van vékonyodva valamelyest a szilentben. Ha ez a helyzet, nem segít csak a szilent cseréje, rudat is ki kell cserélnem, ha hernya. Jól megnézem, bár én, laikus észre fogom venni, ha a szakembrió nem látta?  Nyilván, ha vékonyabb, mint azon a részen, ahol nem "szenved", akkor csere. Bontott is jó lehet, csak meg kell néznem, mennyire kopott. Ha ugyanolyan sz@r, mint ami benne van, akkor nem fogják rám sózni a bontott rudat, az biztos.
Csak felvetés: a hiányzó anyagot fel lehet rakatni a rúdra? Ha kikopott, szóba jöhet hegesztés és utána leszabályzás, vagy ne is gondolkodjak ilyesmiben? Egyáltalán miből van a stab.rúd? Öntvény? Az elvileg túl rideg ilyen helyre. Ha pedig acél, akkor hegeszthető, és le lehet esztergálni méretre. Nem vagyok sz@rrágó, új rudat fogok bele venni, csak érdeklődöm, illetve csak ötlet szinten merült fel bennem a dolog.  Roll Eyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2010.10.23 szombat, 23:27:22 »

Az az igazság, hogy nem néztem meg tüzetesen. Gondolom olyat kell keresnem, hogy a rúd el van vékonyodva valamelyest a szilentben. Ha ez a helyzet, nem segít csak a szilent cseréje, rudat is ki kell cserélnem, ha hernya. Jól megnézem, bár én, laikus észre fogom venni, ha a szakembrió nem látta?  Nyilván, ha vékonyabb, mint azon a részen, ahol nem "szenved", akkor csere. Bontott is jó lehet, csak meg kell néznem, mennyire kopott. Ha ugyanolyan sz@r, mint ami benne van, akkor nem fogják rám sózni a bontott rudat, az biztos.
Csak felvetés: a hiányzó anyagot fel lehet rakatni a rúdra? Ha kikopott, szóba jöhet hegesztés és utána leszabályzás, vagy ne is gondolkodjak ilyesmiben? Egyáltalán miből van a stab.rúd? Öntvény? Az elvileg túl rideg ilyen helyre. Ha pedig acél, akkor hegeszthető, és le lehet esztergálni méretre. Nem vagyok sz@rrágó, új rudat fogok bele venni, csak érdeklődöm, illetve csak ötlet szinten merült fel bennem a dolog.  Roll Eyes
Én épp most veszek bontottat.Igazából nem öntvény,azt hiszem,sima hengerelt acélrúd.Volt már próbálkozás azzal,hogy a kikopott részt kitöltsék,de nem jött be.Meg minek?Egy jó állapotú bontott 5e ft.Az új 10-15e között.Felesleges vergődni vele.A legjellemzőbb,hogy orsószerűen (kagylós kopás ahogy tetszik) kikopik a fém a szilent alatt.Nálam a 18 mm-es rúd 15.valamennyi (15.4-5) Már a 16-os szilent sem tartja meg.Arra kell figyelni,hogy a benzines kombié rövidebb,mint a többi.Egyébként ha feszesebb tartást akarsz,akkor érdemes 18mm-est berakni.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 04:42:57 »

Én épp most veszek bontottat.Igazából nem öntvény,azt hiszem,sima hengerelt acélrúd.Volt már próbálkozás azzal,hogy a kikopott részt kitöltsék,de nem jött be.Meg minek?Egy jó állapotú bontott 5e ft.Az új 10-15e között.Felesleges vergődni vele.A legjellemzőbb,hogy orsószerűen (kagylós kopás ahogy tetszik) kikopik a fém a szilent alatt.Nálam a 18 mm-es rúd 15.valamennyi (15.4-5) Már a 16-os szilent sem tartja meg.Arra kell figyelni,hogy a benzines kombié rövidebb,mint a többi.Egyébként ha feszesebb tartást akarsz,akkor érdemes 18mm-est berakni.

Nem tudom milyen van benne, benzines limuzin, 4 ajtós. Ha aknán leszek, lemérem a rudat, veszek másikat (ha kell) és hozzá való szilenteket, aztán tavasszal csere kompletten. Lehet, hogy addig beszerzem az első szilenteket is, és az is cserélve lesz. Még karácsonyig megálmodom  smile
Köszi az infókat! integet2
Naplózva
zozisz
Vendég
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 12:47:24 »

Sziasztok!
Fűtésprobléma:Tanácsotokra, amit utólag is köszönök,kivettem a magnót.Megtaláltam a vákumcsöveket, kettő belemegy egy ezüst színű gömbbe amiket lehúztam se vákum se fújás egyikbe se ,belefújtam tüdőböl semmi változás ,annyit észrevettem hogy amikor belefújok kevesebb levegőt nyom a szélvédőre.Lehet hogy a gömb a rossz ?mi annak a neve?Válaszotokat továbbra is köszönöm!!!
Még egy probléma :a tolatólámpa kapcsolóját hol találom ,mert mikor berakom rükvercbe felgyullad a lámpa de utánna elalszik ha kézzel sebességbe tartom a váltót akkor világít!
Kösz!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 13:12:04 »

Sziasztok!
Fűtésprobléma:Tanácsotokra, amit utólag is köszönök,kivettem a magnót.Megtaláltam a vákumcsöveket, kettő belemegy egy ezüst színű gömbbe amiket lehúztam se vákum se fújás egyikbe se ,belefújtam tüdőböl semmi változás ,annyit észrevettem hogy amikor belefújok kevesebb levegőt nyom a szélvédőre.Lehet hogy a gömb a rossz ?mi annak a neve?Válaszotokat továbbra is köszönöm!!!
Még egy probléma :a tolatólámpa kapcsolóját hol találom ,mert mikor berakom rükvercbe felgyullad a lámpa de utánna elalszik ha kézzel sebességbe tartom a váltót akkor világít!
Kösz!!!

az vákumlabda (vákumdob).De azt kellene először megnézned,hogy a tűzfalon átvezetett csövet járó motornál lehúzva van-e vákum.Mert ha nincs,akkor nem a labda a ludas,hanem a motortól elindulva kell a hibát keresni.A jobboldali műanyag borítást vedd le hozzá középen és ott megy rá a fűtőboxra.Gyakorlatilag az összes cucc onnan kapja a vákumot,ha ott nincs,akkor felesleges akár kapcsolót,labdát cserélni,mert azok se fognak működni.Ha meg olyan szerencséd van mint nekem,hogy a motortér felől van eltörve a vákumcső a kormánymű fölött (a szerelőm törte el...) akkor látni se lehet...A végén én egy régi bicikli pumpa tömlővel kötöttem össze a két véget.Egy kézzel tartva meg kötegelőzve...kettő már nem fért el...
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 13:27:19 írta misi107 » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 15:26:45 »

Sziasztok!
Fűtésprobléma:Tanácsotokra, amit utólag is köszönök,kivettem a magnót.Megtaláltam a vákumcsöveket, kettő belemegy egy ezüst színű gömbbe amiket lehúztam se vákum se fújás egyikbe se ,belefújtam tüdőböl semmi változás ,annyit észrevettem hogy amikor belefújok kevesebb levegőt nyom a szélvédőre.Lehet hogy a gömb a rossz ?mi annak a neve?Válaszotokat továbbra is köszönöm!!!
Még egy probléma :a tolatólámpa kapcsolóját hol találom ,mert mikor berakom rükvercbe felgyullad a lámpa de utánna elalszik ha kézzel sebességbe tartom a váltót akkor világít!
Kösz!!!

tolatólámpa kacsolót a váltószoknya alatt találod
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zozisz
Vendég
« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2010.10.26 kedd, 14:04:36 »

Sziasztok.Tolatólámpakapcsoló:
Leszedtem a váltószoknyát de nem találok kapcsolót csak két rudat,de semmi olyat amin elektromos vezeték lenne.nekem olyan kapcsolót kéne találnom ami lehetne állítani,hogy folyamatosan világítson ha sebességbe van,mert ha elindulok elalszik.köszi
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2010.10.26 kedd, 19:47:10 »

Sziasztok.Tolatólámpakapcsoló:
Leszedtem a váltószoknyát de nem találok kapcsolót csak két rudat,de semmi olyat amin elektromos vezeték lenne.nekem olyan kapcsolót kéne találnom ami lehetne állítani,hogy folyamatosan világítson ha sebességbe van,mert ha elindulok elalszik.köszi

pedig ott kell keresned,a váltóval nyomod be a gombot amikor hátra tolod a kart.pontosan nem tudom de szerintem 1 + kábel lehet csak a test az a karosszéria
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:45:03 »

Sziasztok.Tolatólámpakapcsoló:
Leszedtem a váltószoknyát de nem találok kapcsolót csak két rudat,de semmi olyat amin elektromos vezeték lenne.nekem olyan kapcsolót kéne találnom ami lehetne állítani,hogy folyamatosan világítson ha sebességbe van,mert ha elindulok elalszik.köszi


Hali!
 Most volt váltócserém, és ugyanez a gond, bár nem vészes, az esetek többségében nem alszik el, viszont néha igen, szóval azért semmiképp nem tökéletes.
 Elvileg a váltóházon van a kapcsoló közvetlenül a rudazatnál. Könnyű megismerni, mert kábelek is mennek oda. vigyor3 Ennél többet sajnos nem tudok segíteni. Így utólag megnézni se nagyon tudom, mert a V6-nál kicsit zsúfolt a motortér, de holnap világosban azért benézek a gépházba, hátha okosabbak leszünk. wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:45:54 »

pedig ott kell keresned,a váltóval nyomod be a gombot amikor hátra tolod a kart.pontosan nem tudom de szerintem 1 + kábel lehet csak a test az a karosszéria
írtam a másik topikba.
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2010.10.27 szerda, 11:10:36 »

Sziasztok!

Van egy 1,8-as benzines '97 ferdehátú MK2-m. Digitális klímával. Nem megy rajta a fűtés. Termosztát már lett cserélve. A hűtőradiátor hideg. Nem melegszik túl a motor sem, bár felmegy az L betűig, de akármi is történik, akár dugó és még melegebb időben is, nem megy feljebb. Lehet oka a műszerfalban lévő érzékelő? elég zajosan nyekereg.Ja és lefuttattam a tesztet a klímán, de nem jelez semmi hibát. Így a hideg időkben egy kicsit kezd kényelmetlen lenni a szitu.  szomoru1
Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2010.10.27 szerda, 20:10:56 »

Sziasztok!

Sajnos a korábban leírt probléma - a vízhőmérsékletet jelző mutató a NORMAL-tól balra található - továbbra is fennáll.
Túl vagyok egy termosztát cserén, meg nagyszervízen (vezérműszíj, vízpumpa, etc.).
Én a vízhőfok jeladóra gyanakszom.

A jármű egy 1997-es 1.8l benzines masina.

Ki lehet cserélni a jeladót a vizesrendszer szétszerelése nélkül?
Vagy van más ötletetek?

A termosztát nem hinném, hogy rossz (újnál sem kizárt ugyebár), mert hideg motorral kb. 4 km megtétele alatt elég szépen fűt, úgy hogy a túlnyomás tartályban lévő víz még éppen csak langyos, viszont kb. 20 perc furikázás után már az is kellemes meleg lesz. Tehát nyitni nyit.

Ötlet?

Ja, még az fontos, hogy mozog az a mutató, csak elég rendszertelenül. Pl. van amikor elmegy akár a NORMAL tartomány feléig, de aztán visszamegy.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.27 szerda, 22:53:27 írta Jimie5 » Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2010.10.27 szerda, 21:22:23 »

Sziasztok!

Van egy 1,8-as benzines '97 ferdehátú MK2-m. Digitális klímával. Nem megy rajta a fűtés. Termosztát már lett cserélve. A hűtőradiátor hideg. Nem melegszik túl a motor sem, bár felmegy az L betűig, de akármi is történik, akár dugó és még melegebb időben is, nem megy feljebb. Lehet oka a műszerfalban lévő érzékelő? elég zajosan nyekereg.Ja és lefuttattam a tesztet a klímán, de nem jelez semmi hibát. Így a hideg időkben egy kicsit kezd kényelmetlen lenni a szitu.  szomoru1
Az "L" fölé nem is mehet! mert ott már megföne a moci...
az "A" betü környékén bekapcsol a ventillátor és lehüti a vizet.
ha dugóban ülsz akkor is,és ha ez se elég bekapcsol a második
venti.is...

én már irtam másnak is a termosztát alatti gumitömités átenged..

be van keményedve,kilapulva..stb.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
minto
Vendég
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 13:51:05 »

Az "L" fölé nem is mehet! mert ott már megföne a moci...
az "A" betü környékén bekapcsol a ventillátor és lehüti a vizet.
ha dugóban ülsz akkor is,és ha ez se elég bekapcsol a második
venti.is...

én már irtam másnak is a termosztát alatti gumitömités átenged..

be van keményedve,kilapulva..stb.

ahogy írtam a termosztát le lett cserélve a tömítéssel együtt, ennek ellenére nem változott semmi
Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:15:40 »

Az 1,8-as benzines Mk2-es mondeoban ha jól sejtem 2db vízhőfok jeladó van, az egyik megy a műszerfali mutatóhoz, a másik az EEC-hez.
Meg tudjátok mondani, hogy az, amelyik a motortól jobbra, a termosztét fölött van, szemmel is jól látható, elérhető helyen az melyik?
És a másik az hol van?

Mennyire macerás a cseréjük?

Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:19:56 »

Nagy a baj...
kicserélték a motorvezérlőt,amit vettem.
hozzá programozták a két kulcsomat,de azt mondták
kéri a kütyü a 3.kulcsot is ami nekem soha nem volt..
most igy villog az immobil. minden elinduláskor.
szerintem 21 es kodot akarja elmondani,néhányszor
aztán elalszik..
De a fö problema,hogy azóta mentem vele kb.300 km
és kétszer leállt az uj vezérlővel is..
tehát a Ford szerviz elég felületes hibamegállapitást végzett..nem?
szerinted? és már kifizettem nekik 2,5 ora dijat..(kb.25000ret.)
Gondold el,ha megveszem a gyári uj EEC-t (350.000)ért
most mit lehet csinálni,vigyem vissza és huzzam a fejükre a
mot.vezérlöt?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:23:52 »

Nagy a baj...
kicserélték a motorvezérlőt,amit vettem.
hozzá programozták a két kulcsomat,de azt mondták
kéri a kütyü a 3.kulcsot is ami nekem soha nem volt..
most igy villog az immobil. minden elinduláskor.
szerintem 21 es kodot akarja elmondani,néhányszor
aztán elalszik..
De a fö problema,hogy azóta mentem vele kb.300 km
és kétszer leállt az uj vezérlővel is..
tehát a Ford szerviz elég felületes hibamegállapitást végzett..nem?
szerinted? és már kifizettem nekik 2,5 ora dijat..(kb.25000ret.)
Gondold el,ha megveszem a gyári uj EEC-t (350.000)ért
most mit lehet csinálni,vigyem vissza és huzzam a fejükre a
mot.vezérlöt?
3. kulcsot?Az max. a mesterkulcs lehet,de az gyakorlatilag csak ajtónyitásra szolgál.Se jeladó semmi nincs benne.Valami nagyon nem kerek...
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:30:35 »

Az 1,8-as benzines Mk2-es mondeoban ha jól sejtem 2db vízhőfok jeladó van, az egyik megy a műszerfali mutatóhoz, a másik az EEC-hez.
Meg tudjátok mondani, hogy az, amelyik a motortól jobbra, a termosztét fölött van, szemmel is jól látható, elérhető helyen az melyik?
És a másik az hol van?

Mennyire macerás a cseréjük?



A termosztát feletti megy az EEC-be.

ha kihuzod,beinditja a ventit,majd a másodikat is.

egy kicsil lejjebb a termosztát alatt van a másik ami a müszer érzékelője.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:34:54 »

3. kulcsot?Az max. a mesterkulcs lehet,de az gyakorlatilag csak ajtónyitásra szolgál.Se jeladó semmi nincs benne.Valami nagyon nem kerek...
nekem egy fekete infrás kulcsom van.
megy egy piros (mester kulcs) és kész.
álitolag 2fekete és 1 pirosnak kéne lenni..
ezért nem tudták megcsinálni rendesen a programozást.
Na ez nem is nagyon izgat,de az hogy rámondták az EEC hibát,
és most az auto ugyan ugy megáll,ez már nagyon bosszant..
 hehe
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:41:21 »

nekem egy fekete infrás kulcsom van.
megy egy piros (mester kulcs) és kész.
álitolag 2fekete és 1 pirosnak kéne lenni..
ezért nem tudták megcsinálni rendesen a programozást.
Na ez nem is nagyon izgat,de az hogy rámondták az EEC hibát,
és most az auto ugyan ugy megáll,ez már nagyon bosszant..
 hehe



A a használati szerint a balszélső a mesterkulcs.Van egy piros transzponderes,amin nincs a gyári riasztóhoz távirányító,van egy fekete riasztós kulcs (ez nálam nem üzemel,mert rossz,bár indítókulcsnak tökéletes,a tp. benne van)
A két távirányító a jelenlegi riogatóhoz van.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.28 csütörtök, 19:49:41 írta misi107 » Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:52:23 »

Én ezt kaptam mesterkulcsként:


A a használati szerint is ez az.Van egy piros transzponderes,amin nincs a gyári riasztóhoz távirányító,van egy fekete riasztós kulcs (ez nálam nem üzemel,mert rossz,bár indítókulcsnak tökéletes,a tp. benne van)

na nekem ilyen nincs..
a távirányitos fekete az nekem se müködött eddig a 9év alatt.
de multkor találtam itt valami betanitási hokuszpokot..
és sikerült a varázslat..azota nyit zár..igaz az enyém infrás.
és csak közpoti zárat vezérli..

de az autom még mindig leáll és elmegy a gyujtás.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:59:42 »

A termosztát feletti megy az EEC-be.

ha kihuzod,beinditja a ventit,majd a másodikat is.

egy kicsil lejjebb a termosztát alatt van a másik ami a müszer érzékelője.

Köszi az infot!

Sejtettem... Gondolom a lenti jeladót nem lehet a vízrendszer megbolygatása nélkül és pláne nem házilag kicserélni.
Na mindegy, egyeztetek a szerelővel. De azért előtte még megpróbálom szemrevételezni.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:05:30 »

Köszi az infot!

Sejtettem... Gondolom a lenti jeladót nem lehet a vízrendszer megbolygatása nélkül és pláne nem házilag kicserélni.
Na mindegy, egyeztetek a szerelővel. De azért előtte még megpróbálom szemrevételezni.
szerintem,leengeded a vizet,majd leveszed a termosztátházat,meg ami még ott van
utban azokat is,és már hozzá is férsz.
miért akarod lecserélni?
lehet az enyémet is kikéne...lehet azért áll meg az auto..
azt még nem cseréltem...
 falbav
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:08:12 »



A a használati szerint a balszélső a mesterkulcs.Van egy piros transzponderes,amin nincs a gyári riasztóhoz távirányító,van egy fekete riasztós kulcs (ez nálam nem üzemel,mert rossz,bár indítókulcsnak tökéletes,a tp. benne van)
A két távirányító a jelenlegi riogatóhoz van.
a fekete távirányitos,nekem is ilyen,azt tanitottam be
de az én mesterkulcsom tiszta piros...
de nekek nem 1.8 benzines a géped?!mikori évjárat?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:12:59 »

a fekete távirányitos,nekem is ilyen,azt tanitottam be
de az én mesterkulcsom tiszta piros...
de nekek nem 1.8 benzines a géped?!mikori évjárat?
aláírásban...1999.,2.5...de azt nem tudom,mennyire évjárat függő.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:13:33 »

írtam a másik topikba.

Még 1 fontos kérdés.
a gyujtó trafo csatlakozoja és az EEC-V
között van még valami gyujtást befolyásoló izé?
vagy a trafotol a vezeték egyből bemegy az EEC-be?
ugy érzem mégis atomokra kell szednem a gépet.
nem értem miért nem lehet megbizni a szervizes szerelőkbe..
miért nem tudnak lelkiismeretesebben dolgozni??
van olyan hely ahol meg tudnák keresni a hibát?
és nem a legdrágább alkatrészre fognák,mert nincs kedvük
belemélyedni?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.