Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:56:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745884 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 14:40:00 »

Sziasztok!
 
Véleményem szeretném kifejteni az autómata váltóval kapcsolatban. Nagyon kamázom az autómatát, esküszök is rá, de ha nem ismered a használt előéletét akkor érhetnek meglepetések. Utólag tudtam meg hogy állandó vontatásra használták, nem tett jót neki, természetesen nálam adta meg magát. Kerestem sokáig váltót mert javítani nem érte volna meg az ár miatt. Megtaláltam a legjobb megoldást: egy olyan kimondottan mondeoval foglalkozó szerelőt, aki cakli pakli 150 rugóért átszerelte mechanikusra. Tökéletesen működik, de sajnálom hogy nem autómata, mert a jót könnyű megszeretni.Most viszont a vizhőfok jeladó hibája miatt generálozni kellene a motort ami nagy pénz lenne, gondolom tudjátok. A lényeg hogy ugyanitt van egy 80 ezret ment motor, ami szintén nagyon jó vétel, úgyhogy csere!! Ha valakinek tudok segíteni ilyen jellegű problémára, szivesen teszem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:30:00 »

A Solymárnál EGY ügyfél majdhogynem "aranyat ér",míg  a nagyobb kereskedéknél,az ügyfél "csak" egy ügyfél marad,ha elmegy nem tragédia,sőt megkockáztatom meg sem érzik..ezek alapvetőkülönbségek,amit figyelembe kellene venni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:39:00 »

A Solymárnál EGY ügyfél majdhogynem "aranyat ér",míg  a nagyobb kereskedéknél,az ügyfél "csak" egy ügyfél marad,ha elmegy nem tragédia,sőt megkockáztatom meg sem érzik..ezek alapvetőkülönbségek,amit figyelembe kellene venni.
Az lehet. De például volt itt egy fickó, kifizetett máshol valami 30-40-et, de nem oldódott meg, míg solymáron 5-10-ből meg is csinálták. A flották, gazdagok menjenek csak az AF-be, velem meg jópofizzanak, értsenek hozzá, találják meg a hibát. Igen, ezeket figyelembe fogom venni, ha gond lesz a verdámmal, nagy ívben kerülöm az AF-et. Voltam kényszerből a hungária körútin. Na ott olyat csináltak, hogy csak néztem. Én mondtam meg, hogy kell azt a dolgot csinálni, mert nem jöttek rá (nem a saját autómnál). Aztán ki is küldtek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:46:00 »

Úgy látom nem teljesen értettél meg..mind1.Én is fel tudok hozni, ellenpéldát:Volt egy fokám amit 2x összetörtek..az elsőnél nagyon csúnyán,a karosszéria meg volt csavarodva.Nagyon korrektül megcsinálták,használtam még fél évig, hiba nélkül.Még azóta is szoktam látni a tulajt vele rohangászni.Én oda szoktam vinni,és semmi egetverő rendelenességet még nem tapsztaltam.Van egy haverom aki a Rangerét törte meg,télen.A Solymárnál vette és ott is csinálták meg..csak 2 hónapot kellett rá várnia mert,nem volt alkatrész.Ezt lehet,h egy nagyobb kereskedénél hamarabb megoldották volna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 22:13:00 »

És a többiek? Petrányi? Szeleczky? Van valakinek tapasztalata?
 
Az AF-ről annyit, hogy aláírom,ők sem tökéletesek. De azért csak összehozzák valahogy, hogy a legnagyobb kereskedők lettek, hogy a legtöbb autót adják el és a legnagyobb forgalmuk van. Az AutoForthoz ugyan úgy mennek ügyfelek a Solymártól/Petrányitól... akik elégedettlenek voltak , mint ahogy visszafele is így van. Mindenhol hibáznak, hátmég fordéknál Smiley  
 
bye
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 23:52:00 »

És a többiek? Petrányi? Szeleczky? Van valakinek tapasztalata?
 
Az AF-ről annyit, hogy aláírom,ők sem tökéletesek. De azért csak összehozzák valahogy, hogy a legnagyobb kereskedők lettek, hogy a legtöbb autót adják el és a legnagyobb forgalmuk van. Az AutoForthoz ugyan úgy mennek ügyfelek a Solymártól/Petrányitól... akik elégedettlenek voltak , mint ahogy visszafele is így van. Mindenhol hibáznak, hátmég fordéknál Smiley  
 
bye
Ernő,
 
én Szeleczky -hez viszem, azt nem mondom, hogy ők a legjobbak, volt olyan dolog, amire nem jöttek rá, mást cseréltek ki. De lényegében mikor ritkán kell szervíz, akkor jó. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2005.06.14 kedd, 07:21:00 »

Razsa
 
Érdekes, hogy milyen sokat tudsz te az Auto-Fortról...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2005.06.14 kedd, 08:45:00 »

Razsa
 
Érdekes, hogy milyen sokat tudsz te az Auto-Fortról...
Igen,tudok jó pár dolgot, de megnyugtatlak nem dolgozom ott...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2005.06.14 kedd, 10:08:00 »

A szervízekről csak annyit, hogy lehet hogy én egy csóró ember vagyok, de pont most számoltunk utánna egy MKIII első tárcsa csere szervíz kontra szerelő témának: 74000HUF csak az anyag a szervíznél+pofátlan munkadíj, ez szerelő+magánbeszerzés 44000HUF max!!!!!!!
 
Nekem 2 gyerekem van: inkább nekik adom a hasonló lopásból visszamaradt összeget...(bocs)
 
Tisztelettel!
Ui: nem egy és nem kettő negatív, pofátlan és egyéb tapasztalatom van Ford szervízek kapcsán már majdnem tíz év alatt. Autofort annyi lóvét leakasztott a sógoromról, hogy inkább nem is írom le!(de azt is meg kell említenem, hogy az Autofort kifogástalan karosszériás műhellyel rendelkezik, ami már elhangzott!)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2005.06.14 kedd, 11:20:00 »

És a többiek? Petrányi? Szeleczky? Van valakinek tapasztalata?
 
Az AF-ről annyit, hogy aláírom,ők sem tökéletesek. De azért csak összehozzák valahogy, hogy a legnagyobb kereskedők lettek, hogy a legtöbb autót adják el és a legnagyobb forgalmuk van. Az AutoForthoz ugyan úgy mennek ügyfelek a Solymártól/Petrányitól... akik elégedettlenek voltak , mint ahogy visszafele is így van. Mindenhol hibáznak, hátmég fordéknál Smiley  
 
bye
Előző off Escortomat a Cromaxhoz vittem, az MKII-t pedig az onnan elszakadt egyik szerelőhöz.  
Nekem a Váci úti AF-el volt egy érdekes telefonos beszélgetésem, mikor féktárcsa árát akartam megtudni, de enyhén szólva is "moderálatlanúl segítettek". Azóta kerülöm őket.  
Nekem ez a tapasztalatom velük. A Cromaxal is voltak gondok, de ők legalább emberségesebben álltak a dologhoz. Sajnos mióta elment onnan 1-2 jó ember, azóta ott is változások vannak. Sad(
ms02
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2005.06.14 kedd, 11:33:00 »

Előző off Escortomat a Cromaxhoz vittem, az MKII-t pedig az onnan elszakadt egyik szerelőhöz.  
Nekem a Váci úti AF-el volt egy érdekes telefonos beszélgetésem, mikor féktárcsa árát akartam megtudni, de enyhén szólva is "moderálatlanúl segítettek". Azóta kerülöm őket.  
Nekem ez a tapasztalatom velük. A Cromaxal is voltak gondok, de ők legalább emberségesebben álltak a dologhoz. Sajnos mióta elment onnan 1-2 jó ember, azóta ott is változások vannak. Sad(
ms02
Biztos mindenki a Solymárhoz ment! Smiley)))
 
Kb. 3 hónapja hazafele, leállt az egyik hengerem. Másnap reggel irány az AF, kb. 30 percet volt ott az autó, gyertyapipa csere és ismét rendben minden.
 
Nemrég ismét az Auto-Fortnál voltam, mert gázadásnál és elvételnél erős kopogást hallottam a motorból.
Bejelentés nélkül mentem, felvázoltam a problémát, a szerelő felemelte az autót, 2 perc alatt kiderítette, hogy tűzkarikát kell cserélni. Fél óra alatt megvolt a dolog, 45 perc után már jöttem is el.  
 
Következő alkalom: Állandóan villogott a légzsák-visszajelzőm, a riasztó esőben beriasztott és a fényszórót is be kellett állítani a fényszórómat.
 
1 óránál tovább nem volt bent az autó, de megcsináltak rajta mindent.
 
Ezek ugyan nem nagy hibák, de szó sem volt arról, hogy hagyjam ott az autót, kicserélünk valamit, hogy az-e a rossz, hanem célirányosan, rövid idő alatt megoldották a problémáimat.
 
bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2005.06.14 kedd, 11:48:00 »

Csak annyit az árakról, hogy egy első futómű 220.000 lett volna rendes árban, de 110.000-t odaadta volna egy AF-nél dolgozó ismerős. Namármost ha még rajtam is keres de már 50%-al kevesebbért is odaadja akkor mennyiért szerzi be ?
 
Az is igaz, hogy mikor gyakran leállt a kocsim menet közben, mindenre gyanakodtak csak az immora nem, innen kaptam a tanácsot anno, azóta is thanks  
   
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2005.06.14 kedd, 12:43:00 »

Biztos mindenki a Solymárhoz ment! Smiley)))
 
Kb. 3 hónapja hazafele, leállt az egyik hengerem. Másnap reggel irány az AF, kb. 30 percet volt ott az autó, gyertyapipa csere és ismét rendben minden.
 
Nemrég ismét az Auto-Fortnál voltam, mert gázadásnál és elvételnél erős kopogást hallottam a motorból.
Bejelentés nélkül mentem, felvázoltam a problémát, a szerelő felemelte az autót, 2 perc alatt kiderítette, hogy tűzkarikát kell cserélni. Fél óra alatt megvolt a dolog, 45 perc után már jöttem is el.  
 
Következő alkalom: Állandóan villogott a légzsák-visszajelzőm, a riasztó esőben beriasztott és a fényszórót is be kellett állítani a fényszórómat.
 
1 óránál tovább nem volt bent az autó, de megcsináltak rajta mindent.
 
Ezek ugyan nem nagy hibák, de szó sem volt arról, hogy hagyjam ott az autót, kicserélünk valamit, hogy az-e a rossz, hanem célirányosan, rövid idő alatt megoldották a problémáimat.
 
bye
Így kerek a világ.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2005.06.14 kedd, 18:35:00 »

Biztos mindenki a Solymárhoz ment! Smiley)))
 
Kb. 3 hónapja hazafele, leállt az egyik hengerem. Másnap reggel irány az AF, kb. 30 percet volt ott az autó, gyertyapipa csere és ismét rendben minden.
 
Nemrég ismét az Auto-Fortnál voltam, mert gázadásnál és elvételnél erős kopogást hallottam a motorból.
Bejelentés nélkül mentem, felvázoltam a problémát, a szerelő felemelte az autót, 2 perc alatt kiderítette, hogy tűzkarikát kell cserélni. Fél óra alatt megvolt a dolog, 45 perc után már jöttem is el.  
 
Következő alkalom: Állandóan villogott a légzsák-visszajelzőm, a riasztó esőben beriasztott és a fényszórót is be kellett állítani a fényszórómat.
 
1 óránál tovább nem volt bent az autó, de megcsináltak rajta mindent.
 
Ezek ugyan nem nagy hibák, de szó sem volt arról, hogy hagyjam ott az autót, kicserélünk valamit, hogy az-e a rossz, hanem célirányosan, rövid idő alatt megoldották a problémáimat.
 
bye
Ernő
 
A mail címed alapján felmerült bennem egy kérdés.
Nem vagy te rokonságban egy bizonyos Kondor Attilával?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2005.06.14 kedd, 19:12:00 »

Ernő, Razsa: ti rokonok vagytok?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2005.06.14 kedd, 19:31:00 »

Ernő
 
A mail címed alapján felmerült bennem egy kérdés.
Nem vagy te rokonságban egy bizonyos Kondor Attilával?!
Nem, nem vagyok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2005.06.14 kedd, 19:32:00 »

Ernő, Razsa: ti rokonok vagytok?
Nem, nem tudok róla!
 
De ha ekkora érdeklődésre tart számot, felrakom a családfámat Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2005.06.14 kedd, 19:33:00 »

És hogy egy kicsit témánál legyünk végre:
 
MKII 1998 GLX. Létezik, hogy van benne kipörgésgátló, hátsó ablakemelő, de nincs benne utasoldali légzsák? Itthoni az autó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2005.06.14 kedd, 20:11:00 »

Nem, nem tudok róla!
 
De ha ekkora érdeklődésre tart számot, felrakom a családfámat Smiley)
Bocsi, ha indiszkrét voltam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2005.06.15 szerda, 07:54:00 »

Nem, nem tudok róla!
 
De ha ekkora érdeklődésre tart számot, felrakom a családfámat Smiley)
Ernő
 
OK, majd javaslom, hogy legyen egy családfás topic is, minimum Rákóczi Ferencig visszamenően. Smiley)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2005.06.16 csütörtök, 08:19:00 »

És hogy egy kicsit témánál legyünk végre:
 
MKII 1998 GLX. Létezik, hogy van benne kipörgésgátló, hátsó ablakemelő, de nincs benne utasoldali légzsák? Itthoni az autó.
Ha nincs benne, akkor létezik...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2005.06.22 szerda, 19:08:00 »

Most vettem egy 2002-es TDTi M2 Tournier-t. Minden pöpec, szép, nagy. Csak jóval többet eszik, mint számítottam. Reális, hogy 8,3-8,8 l között ingadozik az átlagfogyasztás. Egyáltalán nem nyomom, most szép nyugisan megyek vele... Mennyi a  gyakorlati tapasztalat erős városi menetnél (dugó, Budakeszi út le-föl..)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2005.06.23 csütörtök, 08:36:00 »

Üdv mindenkinek! Cody!
 
Megtőrtént a motor csere, kegytelen jó lett az összhatás! Egy picit dödörgött a motor, hiba kiolvasást javasoltak, de én az itt közzé tett levegő beáramlás utját végig tisztítottam. A pillangó szelepnél nagyon meglepődtem, csupa rákokszosodott olaj borította amit szépen felpolíroztam. A hatás eszméletlen változást produkált. Egyszóval nagyon elégedett vagyok a gépezettel. Ár amibe került: motor 110 ezer, vezérműszíj, olaj, olajszűrő 35 ezer. Na meg hazafelé az M7-en 5000 Ft a rendőrnek mivel fóliázott erősen az oldalablak
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2005.06.23 csütörtök, 09:13:00 »

Most vettem egy 2002-es TDTi M2 Tournier-t. Minden pöpec, szép, nagy. Csak jóval többet eszik, mint számítottam. Reális, hogy 8,3-8,8 l között ingadozik az átlagfogyasztás. Egyáltalán nem nyomom, most szép nyugisan megyek vele... Mennyi a  gyakorlati tapasztalat erős városi menetnél (dugó, Budakeszi út le-föl..)?
A 2002-es már MKIII, és vagy TDDI, vagy TDCI. A 8l feletti fogyit még ekkora dugóban is sokallom, de az araszolgatás azért tud produkálni. Érdemes lenne egy hosszúút tapasztalatát kivárni, és aztán véleményezni a dolgot...
 
Tisztelettel!
Ui: ÜDV A CSAPATBAN!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2005.06.23 csütörtök, 13:11:00 »

Köszi Joe! Tényleg új vagyok a csapatban :&, bár ezt nem is titkolhatnám... Szóval TDDI.. Persze megyek vele, és később meglátom, de nem úgy tűnik, mint ami lejebb akarna menni 8,5-ös átlgról... Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Üdv Mindenkinek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2005.06.23 csütörtök, 16:17:00 »

Köszi Joe! Tényleg új vagyok a csapatban :&, bár ezt nem is titkolhatnám... Szóval TDDI.. Persze megyek vele, és később meglátom, de nem úgy tűnik, mint ami lejebb akarna menni 8,5-ös átlgról... Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Üdv Mindenkinek
neduddki,
 
a dugó, és a klíma azért dob rajta, hogy mennyit pontosan passz. Nekem nincs benne computer, nem tudom pontosan mérni, számolgatni meg nem szoktam, csak mikor feltünően hamar elfogy a cucc. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2005.06.24 péntek, 17:43:00 »

Köszi Joe! Tényleg új vagyok a csapatban :&, bár ezt nem is titkolhatnám... Szóval TDDI.. Persze megyek vele, és később meglátom, de nem úgy tűnik, mint ami lejebb akarna menni 8,5-ös átlgról... Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Üdv Mindenkinek
neduddki!
 
A hétvégén próbáld ki,hogy elmész egy kicsit hosszabb útra.100 km/h tempónál lenullázod az átlagfogyasztást./kb.5 másodpercig benyomva tarod a bal oldali pöcköt/menj vele vagy 50-60 kilómétert ezzel a tempóval.Beáll a fogyi kb.6.5-7 re.Attól függ,mennyire megy a klima.Ebben az esetben nincs semmi baj a kicsival.Az én TDDi-m most 7.5 litert mutat.Ebben rövid ingázás két város között,és a városi lötyögés van.Ha csak városban vagyok,sok klimával,akkor nálam 8.2-re megy fel.Ennél több még nem volt.
 
Kiváncsiságból letesztelhetnéd a compjutert is,mert előfordul,hogy többet mutat.Nálam átlagban fél literrel.Teli tank,elmész 100-200 kilométert,ujra teli tank,közben nézed a fogyimérőt is.Lehet,hogy tanulságos lesz.Üdv.zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2005.06.24 péntek, 18:35:00 »

Köszi Joe! Tényleg új vagyok a csapatban :&, bár ezt nem is titkolhatnám... Szóval TDDI.. Persze megyek vele, és később meglátom, de nem úgy tűnik, mint ami lejebb akarna menni 8,5-ös átlgról... Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Üdv Mindenkinek
Nem TDCi? Mert szerintem 2002-ben már nem volt tddi. 115 vagy 130 lovas?
 
Az enyém tdci, és én is a szomszéd "város"-ból járok be. Sokszor 5,5-6,2 között áll a fogyimérő, de azt ki lehet jelenteni, hogy 6,2 fölé csak nagyon ritkán megy. Na most tankoltam, tötymörögtem a városban, klíma, dugó. Nem is ment 8 liter alá. A sok helybenállás+klíma megteszi a magáét. Az autóm teljes fogyija (újkorától) 6 liter alatt van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2005.06.24 péntek, 18:38:00 »

A 2002-es már MKIII, és vagy TDDI, vagy TDCI. A 8l feletti fogyit még ekkora dugóban is sokallom, de az araszolgatás azért tud produkálni. Érdemes lenne egy hosszúút tapasztalatát kivárni, és aztán véleményezni a dolgot...
 
Tisztelettel!
Ui: ÜDV A CSAPATBAN!!!
Az a helyzet, hogy neduddkinek van igaza. Amit mi mkII-nek hívunk, valójában az az mkI faceliftje, míg az mkIII az mkII. Ez a hivatalos elnevezés. A farkaslámpás igencsak ugyanazon az alapokon nyugszik, mint az mkI, gyakorlatilag ugyanaz a motorkínálat, ugyanaz a padlólemez, stb. Bár egy facelift azért kevesebb szokott lenni. Mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2005.06.24 péntek, 19:17:00 »

Sziasztok!
 
S.O.S. keresek MondiII.-hez hűtőt!Van ötletetek, hogy jövök ki a legolcsóbban???Bontottal érdemes próbálkozni???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2005.06.24 péntek, 20:41:00 »

Sziasztok!
 
S.O.S. keresek MondiII.-hez hűtőt!Van ötletetek, hogy jövök ki a legolcsóbban???Bontottal érdemes próbálkozni???
Bárdiba vegyél újat kedvezményre, bontottat láttam vaterán vagy teszveszen.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2005.06.27 hétfő, 08:45:00 »

Az a helyzet, hogy neduddkinek van igaza. Amit mi mkII-nek hívunk, valójában az az mkI faceliftje, míg az mkIII az mkII. Ez a hivatalos elnevezés. A farkaslámpás igencsak ugyanazon az alapokon nyugszik, mint az mkI, gyakorlatilag ugyanaz a motorkínálat, ugyanaz a padlólemez, stb. Bár egy facelift azért kevesebb szokott lenni. Mind1.
Ezen már ugye sokat rágódtunk, és én azóta figyelem is a hitelesnek mondható Ford(elvégre övé a Mondeo:) témáit. Hát nem igazán mondható az első mondatodra, hogy igaz, és az sem, hogy hamis...
 
Jó mi? Na erre varjatok gombot!:-)
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2005.06.28 kedd, 10:01:00 »

Rá kellett jönnöm, hogy a nem véletlenül németek gyártják ezt a MKII-III-at... Nem a városi dugóra lett kalibrálva, hanem a városok (esetleg országok) közötti ingázásra. Lementünk Velencére és jóval lejjebb ment a fogyi, most 8.2 körül van, mióta újra a városban nyomom... Leköltözzek Győrbe, hogy az autónak jobb legyen..:-)? Egyébként TDDI, 2002 elején helyezték forgalomba, de lehet hogy 2001 végén gyártották (a forgalmiban 2002 van). A vidéki utas fogyasztást majd megnézem csak az élmény kedvéért is ;-).
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2005.06.28 kedd, 11:00:00 »

Rá kellett jönnöm, hogy a nem véletlenül németek gyártják ezt a MKII-III-at... Nem a városi dugóra lett kalibrálva, hanem a városok (esetleg országok) közötti ingázásra. Lementünk Velencére és jóval lejjebb ment a fogyi, most 8.2 körül van, mióta újra a városban nyomom... Leköltözzek Győrbe, hogy az autónak jobb legyen..:-)? Egyébként TDDI, 2002 elején helyezték forgalomba, de lehet hogy 2001 végén gyártották (a forgalmiban 2002 van). A vidéki utas fogyasztást majd megnézem csak az élmény kedvéért is ;-).
Üdv
autópálya 6,5 l, város 15 l (rossz termosztáttal és lambdaszondával, télen)
zetec 2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2005.06.28 kedd, 12:37:00 »

Rá kellett jönnöm, hogy a nem véletlenül németek gyártják ezt a MKII-III-at... Nem a városi dugóra lett kalibrálva, hanem a városok (esetleg országok) közötti ingázásra. Lementünk Velencére és jóval lejjebb ment a fogyi, most 8.2 körül van, mióta újra a városban nyomom... Leköltözzek Győrbe, hogy az autónak jobb legyen..:-)? Egyébként TDDI, 2002 elején helyezték forgalomba, de lehet hogy 2001 végén gyártották (a forgalmiban 2002 van). A vidéki utas fogyasztást majd megnézem csak az élmény kedvéért is ;-).
Üdv
Igazad lehet, eleve parkolóhelyet sem egyszerű találni a kombimnak. Meg soxor kilóg a feneke is két  buzuki közül, és félek hogy valaki eltrafálja. Nekem amúgy sincs szerencsém ebből a szempontból
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2005.06.29 szerda, 19:18:00 »

Ha vkinek van 2.0ás 97-99-es Mondija ahhoz intézem a következő két kérdést:
-Melyik oldalon van kivezetve a kipufogó?jobba vagy bal?
-Hátul tárcsa- vagy dobfék van rajta?
előre is THX
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2005.06.29 szerda, 22:18:00 »

Ha vkinek van 2.0ás 97-99-es Mondija ahhoz intézem a következő két kérdést:
-Melyik oldalon van kivezetve a kipufogó?jobba vagy bal?
-Hátul tárcsa- vagy dobfék van rajta?
előre is THX
razsa: MK1 nél - meg szerintem MKII is - 1.6, 1.8 nál a kipuff bal oldalon - vezető oldalon van. 2.0 nál két dob van hátul bal jobb oldalon és a kivezetés utasoldali. Hátul tárcsa 2.0 tól alatta dob.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 21:35:00 »

razsa: MK1 nél - meg szerintem MKII is - 1.6, 1.8 nál a kipuff bal oldalon - vezető oldalon van. 2.0 nál két dob van hátul bal jobb oldalon és a kivezetés utasoldali. Hátul tárcsa 2.0 tól alatta dob.
de csak a farkaslámpásnál van hátul dob+egyes piacokon felszereltség függö volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 21:36:00 »

bocsi nem jol irtam egyenes lámpásnál van dobfék.sorry.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 22:56:00 »

Igazad lehet, eleve parkolóhelyet sem egyszerű találni a kombimnak. Meg soxor kilóg a feneke is két  buzuki közül, és félek hogy valaki eltrafálja. Nekem amúgy sincs szerencsém ebből a szempontból
SZia! Nekem MKII van 97-es 2.0-ás bal oldalon van a kipufogó és dobfék hátul! MKI-nél pedig a 2,0-ásnak jobb oldalt van a kipufogója!!!! Azt nem tudom h tárcsa fék van e hátul, de én úgy tudom h nincs ! Csak ez az 1 nem biztos a többi az tuti!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 22:57:00 »

RAZSA!!! Ja és boccs de csak most néztem meg h miket írtatok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 23:00:00 »

razsa: MK1 nél - meg szerintem MKII is - 1.6, 1.8 nál a kipuff bal oldalon - vezető oldalon van. 2.0 nál két dob van hátul bal jobb oldalon és a kivezetés utasoldali. Hátul tárcsa 2.0 tól alatta dob.
Köszi szépen..Oké akkor én is jól gondoltam..de ezek szerint van ezekre ellenpélda:1998as GLX 2.0 130Le.
Kipuf. a bal (vezető) oldalon,és hátul dob van! :)Láttam az autót és tényleg így van.Aztán később meg tudtam,h 97 máj és 98 májusa között volt egy széria amit bal odali kipufogóval dobtak ki.A dob meg sztem felszereltség függő..szval érdekes,de ilyen is létezik:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 23:02:00 »

tommymondeo: köszi. A tiéd 97 "mikori"? Akkor valószínű,h a tiéd is beleesett ebbe a május-május intervallumba:)Nem 100,h május-tól májusig,de vhogy így,az viszont 100%,h volt egy ilyen széria 97-98 ban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2005.07.01 péntek, 11:22:00 »

Az én mondeom 97 julius közepei!! 2.0 GLX és bal oldali kipufogós hjatul dobfékes! Nem GHIA, de elég extrás! Légkondi, elektromos ablak elektromos tükör stb....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2005.07.01 péntek, 11:27:00 »

Razsa! Lehet h igazad van, de sztem a kipufogó oldalát tekintve csak a motor számít!Én úgy tudom h MKI-nél a 2,5-ösnek már mind a két oldalt van kipufogója! Van MKI-hez az autó felépítéséről rajzok és ott néztem! MKI-nél pedig a 2,0-ásnak a jobb oldalt van! A tárcsafékhez hátul ,megh csak annyit tudok hozzászólni, hogy sztem is felszereltség függő és talán a 2,5-ösöknél van alapból! De ez már  nem bitos majd megpróbálok utána járni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2005.07.01 péntek, 12:45:00 »

SZia! Nekem MKII van 97-es 2.0-ás bal oldalon van a kipufogó és dobfék hátul! MKI-nél pedig a 2,0-ásnak jobb oldalt van a kipufogója!!!! Azt nem tudom h tárcsa fék van e hátul, de én úgy tudom h nincs ! Csak ez az 1 nem biztos a többi az tuti!!!
? és két hátsó kipuffdob van ? esetleg buher :-/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2005.07.01 péntek, 13:49:00 »

A miénken katalizáor meg még plussz 2 dob van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2005.07.01 péntek, 16:28:00 »

Csákó,
az enyém '97 januári. Jobb oldalon pufog és rozsdás dobfékek figyelnek a hátsó kerekeken. Cserébe viszont a hátsó fékhez 185 eKm-nél kellett először új betét (ha hihetek a mesternek).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2005.07.01 péntek, 18:34:00 »

Razsa! Lehet h igazad van, de sztem a kipufogó oldalát tekintve csak a motor számít!Én úgy tudom h MKI-nél a 2,5-ösnek már mind a két oldalt van kipufogója! Van MKI-hez az autó felépítéséről rajzok és ott néztem! MKI-nél pedig a 2,0-ásnak a jobb oldalt van! A tárcsafékhez hátul ,megh csak annyit tudok hozzászólni, hogy sztem is felszereltség függő és talán a 2,5-ösöknél van alapból! De ez már  nem bitos majd megpróbálok utána járni!
tommy ezekkel tisztában vagyok,tehát 1.6 , 1.8 tuti,h bal oldalt van 1 dobbal(MKI-MKII),2.0 jobb oldalt hátul két dobbal,2.5 szintén(MKI-MKII).De a 2.0 ból van ez bizonyos széria amit 97-98 elején bal odali kipuffal dobtak ki(MKII)..ez az érdekes..A  hátsó fékkel is egyet értek,sztem is felszereltség függő és a 2.5snél már MK1ben is tárcsa volt.Ja és a 2000es évjáratú, apró faceliften átesett MKII nél ugye már az 1.8 ban is tárcsa volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2005.07.01 péntek, 20:37:00 »

Ez egy fontos kérdés, valaki nem ír róla egy cikket? Smiley)))))
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.