Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:02:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745375 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 18:04:49 »

Vettem tolatóradart a kocsihoz. A feleségem is használja a kocsit és neki túl nagy. Mivel mint mindent próbálok elegánsan megoldani ezért olyat vettem aminek a kijelzője felragasztható a tükör tetejére.
Kérdés az hogy hogy lehet szépen elvinni oda a kábelt? Nehéz megbontani a tetőkárpitot (megbontani biztos nem csak vis***akni Cheesy) Vagy a köszöbön keresztül vigyem? Van hozzá elektromos tetőablak tehát valahogy megy oda kábel. Ötlet?

Üdv, Nyiri!
Én a radar visszajelzőjét a magnó alatti "fakkba" tettem be, kb egy telefon fér bele, de a kijelző tökéletes helyen van benne. Vezeték nélkül kapja a jelet, de a 12V-ot a rádióról kapja a testtel együtt. Így, amikor beindítom a kocsit, csippanik két rövidet és kussba marad egészen addig, amíg nem kapcsolok hátra menetet. Tükörből szoktam tolatni, és a látóteremben benne van a kijelző, látom a színeit, hallom a hangját és csak akkor nézek le rá, ha érdekel, milyen távolságra van valami a kocsi mögött. Tapasztalatom szerint korrekt a távolság-behatárolása, néhány centit téved csak, viszont 30 cm alatt nem mér, olyankor már vinnyog, mint a veszedelem. Nem is szerencsés kicentizni a parkolást, hátha a delikvens sebességben lévő kocsiját kuplungolás nélkül indítja a hátam mögött (vagy előttem hátra menetben) és mire kuplungolna, arra már possz. gun

Azért is a középrészbe raktam, mert a kábelt teljesen el lehet tűntetni, és nem kell ragasztgatni a kijelzőt sehová. Nekem tökéletes.
Sok sikert! integet2
Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 19:17:44 »

Ugyanarról az autóról beszélünk?Mármint az nálad mit jelent,hogy a tiéd szíjjas?Fejtsd már ki légyszíves.

Úgy szíjjas hogy ez a motor az MK1-es mondiknál még vezűrmű láncos. Az MK2-eseknél is még az elején gyártottak vezérműláncosokat de későbbiekben már vezéérmű szíjjas (mint az enyém is)
Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 19:20:57 »

nem tudom, de ha hasznos dolgot nem tudsz mondani, hülyeséget nem kellene.
a láncot nagyon nem lehet hallani egy v6-nál. ha onnan jön valami zaj, akkor vagy meg van nyúlva már a lánc, vagy a feszítőcsapágy. de ezeket illik együtt cserélni.
azért nem is szóltam eddig hozzá, mert passzolok a tünetre...

Semmi hülyeséget nem mondtam. Igenis van különbség vezérmű láncos meg vezérmű szíjjas kocsi között(tapasztalatból beszélek mert tesómé olyan). Az lehet hogy az övé csapágyas vagy ilyesmi de tesómé is és az enyém is 1 éve volt teljes generálon és észrevehetően más a hangja. Láncnak fémhangja van a guminak meg tudtommal semmilyen mert jó hangelnyelő képessége van.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 23:52:14 »

Úgy szíjjas hogy ez a motor az MK1-es mondiknál még vezűrmű láncos. Az MK2-eseknél is még az elején gyártottak vezérműláncosokat de későbbiekben már vezéérmű szíjjas (mint az enyém is)
Barátom,én már sok csodát láttam az életben,de ha ez igaz amit leírtál,akkor ez a legnagyobb.Kérlek,mutass már nekem egy akármilyen alkatrészoldalt,ahol a 2.5 duratec motorhoz vezérműszíjat árulnak.De ha kedvedért a Ford legyártott egy ilyen motort komolyan mondom rakd el a pincébe mert ritkaság.Nekem a legutolsó sorozatos kettes mondeom van,de tudtommal még ebben is lánc csörömpöl,meg az utána gyártott hármas mondeokhoz gyártottakban is.De ha ezen múlik,küldök Neked egy szelepfedél tömítés garnitúrát,csak vedd le a motorról és fényképezd le vezérműtengelyeket meghajtó szíjakat.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 09:13:22 »

Tovább kutakodtam a hang után és jobban behatárolva szerintem nem is motorból jön. Inditáskor az első csörömplés mintha pedál alatt padlólemez felől jönne. Mikor bezárom a bal első ajtót akkor valami lemez berezonál. A 2000ig történő zörgés is lehet hogy ez a lemez. Majd alámászok. Korábbi autómnál már jártam úgy hogy a katalizátor védő lemez rezonált be.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 11:37:27 »

Tovább kutakodtam a hang után és jobban behatárolva szerintem nem is motorból jön. Inditáskor az első csörömplés mintha pedál alatt padlólemez felől jönne. Mikor bezárom a bal első ajtót akkor valami lemez berezonál. A 2000ig történő zörgés is lehet hogy ez a lemez. Majd alámászok. Korábbi autómnál már jártam úgy hogy a katalizátor védő lemez rezonált be.
Az lehet,de az első katoknak nincs lemeze,a harmadiknak van,de az meg a középtől kissé jobbra van.Ahol most hallod,ott gyakorlatilag semmi nincs csak a karosszéria meg az ajtó.De lehet,hogy hülyeségeket írkálok...még mindig ezen a "szíjjas" dolgon vacilálok,bár nyomát nem találtam sehol (haynes nem tud róla...de azért ők is tévedhetnek... vigyor3 ) Lehet,hogy valami prototípus akar lenni?  help
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 08:15:20 »

Sziasztok.

Javított már valaki vezetőoldali deréktámaszt? Nálam egy kattanás kíséretében örökmenetessé vált a tekerője és nem állít semmit, miközben tök könnyű tekerni.

Gondolom szét kellene szedni az ülést, hogy megnézzem mi van. Szét lehet szedni anélkül, hogy kárt tennék az ülésfűtésben vagy a bőrkárpitban?

Volt már valakinek ilyen problémája?

Esteleg képes leírás a javításáról?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 10:45:27 »

Az oldallégzsákos, fűthető bőrülés támláját hogyan lehet szétszedni úgy, hogy nem veszem ki az ülést, de hozzáférjek a deréktámasz mechanikájához? Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 10:52:54 »

Lehet, hogy kiakadt mindkét oldal, mert nekem egyik sem keményedik tegnap óta.

Köszi.

worship
akkor az valóban nem kiakadt, hanem a mechanika ment gallyra
szerintem az cserés

tudod, a jó raszta ott segít, ahol tud  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 11:04:25 »

akkor az valóban nem kiakadt, hanem a mechanika ment gallyra
szerintem az cserés

tudod, a jó raszta ott segít, ahol tud  hehe

Mármint a tekerő mechanikájára gondolsz? Vagy a bowdenre? Gondolom az előbbire.

Szét kell szednem, anélkül úgysem derül ki. Jó lenne valami leírás ehhez, mert oldallégzsákos és nem szeretnék kárt tenni benne. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 11:09:03 »

A háttámla szétszedéséről sehol sem találok képeket. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy full elekrtomos az ülés, a háttámla is motoros. vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 12:46:27 »

A háttámla szétszedéséről sehol sem találok képeket. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy full elekrtomos az ülés, a háttámla is motoros. vigyor3
egyértelműen fusim ...  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 14:59:47 »

Mármint a tekerő mechanikájára gondolsz? Vagy a bowdenre? Gondolom az előbbire.

Szét kell szednem, anélkül úgysem derül ki. Jó lenne valami leírás ehhez, mert oldallégzsákos és nem szeretnék kárt tenni benne. integet2
én mk3-asban vettem ki oldallégzsákos ülést úgy, hogy nem kötöttem le az akksisarut, és nálam nem durrant
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:28:42 »

én mk3-asban vettem ki oldallégzsákos ülést úgy, hogy nem kötöttem le az akksisarut, és nálam nem durrant
szerintem lépésenként jobban örülne neki  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:39:19 »

szerintem lépésenként jobban örülne neki  Wink
mk3-hoz le tudom írni, de nem tudom, hogy az segítene-e neki, ja és ehez jócskán szét kell kapni az ülést
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 17:42:49 »

mk3-hoz le tudom írni, de nem tudom, hogy az segítene-e neki, ja és ehez jócskán szét kell kapni az ülést

Igazából csak kép kellene, hogy hol kell elkezdeni lefejteni a kárpitot és hogyan. Erről nincs semmi infóm.

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 17:52:39 »

szerintem lépésenként jobban örülne neki  Wink
Én azt mondom biztos ami biztos alapon kösd le.Bár azért nagy áramlökés kell a beindításához,nem áll arányban egy vétlen indítás által okozott kár a tízperces újratanítással (mk3-nál van még ilyen?) Érdemes mérlegelni,mit nyerünk azon amit vesztünk-by Hessler...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 19:56:01 »

Igazából csak kép kellene, hogy hol kell elkezdeni lefejteni a kárpitot és hogyan. Erről nincs semmi infóm.


az nem lehet, hogy hasonló módon, mint mk1?
mert akkor tudok segíteni..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 20:34:01 »

Én azt mondom biztos ami biztos alapon kösd le.Bár azért nagy áramlökés kell a beindításához,nem áll arányban egy vétlen indítás által okozott kár a tízperces újratanítással (mk3-nál van még ilyen?) Érdemes mérlegelni,mit nyerünk azon amit vesztünk-by Hessler...
mk3-nál szerintem már nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 20:36:01 »

Igazából csak kép kellene, hogy hol kell elkezdeni lefejteni a kárpitot és hogyan. Erről nincs semmi infóm.


mk3-nál alul van egy sín azt kell szétpattintani, hogy le tudd venni a huzatot, de meg fog akadni a háttámla tengelyében és a deréktámasz fogantyújában. hnap én szétszedem az enyémet, ha gondolod tudok fotózni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:06:38 »

az nem lehet, hogy hasonló módon, mint mk1?
mert akkor tudok segíteni..

Csak megkapta az üzenetemet, doktor úr?

Tulképpen ugyan az a két ülés szerkezetileg, úgyhogy igen, jól jönne pár kép.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:08:03 »

mk3-nál alul van egy sín azt kell szétpattintani, hogy le tudd venni a huzatot, de meg fog akadni a háttámla tengelyében és a deréktámasz fogantyújában. hnap én szétszedem az enyémet, ha gondolod tudok fotózni wave

Hát nem sértődnék meg pár hasznos kép láttán! taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:20:56 »

Csak megkapta az üzenetemet, doktor úr?

Tulképpen ugyan az a két ülés szerkezetileg, úgyhogy igen, jól jönne pár kép.
képet is tudok lőni holnap, ha gondolod, de nem olyan bonyolult. hátulról kell támadni nyes
a háttámla alján van egy műanyag csík (patent,sín) azt kell lefeszegetni, ha az lent van, akkor lehet vetkőztetni. de holnap fotózok, ha akarod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:24:14 »

képet is tudok lőni holnap, ha gondolod, de nem olyan bonyolult. hátulról kell támadni nyes
a háttámla alján van egy műanyag csík (patent,sín) azt kell lefeszegetni, ha az lent van, akkor lehet vetkőztetni. de holnap fotózok, ha akarod...

Okés. Csak azért paráználkodok, mert oldallégzsákos és nem szeretném tönkre tenni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:26:39 »

Okés. Csak azért paráználkodok, mert oldallégzsákos és nem szeretném tönkre tenni.
oldal légzsákban nem vagyok otthon, mert nekem nincs. de ha a deréktámasz gubancod van, akkor nem is kell odáig "felnyúznod" az ülést.
volt nekem is gondom vele anno, de csak benyúltam neki eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:27:59 »

Hát nem sértődnék meg pár hasznos kép láttán! taps
oksa, akkor lövök pár képet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:28:21 »

oldal légzsákban nem vagyok otthon, mert nekem nincs. de ha a deréktámasz gubancod van, akkor nem is kell odáig "felnyúznod" az ülést.
volt nekem is gondom vele anno, de csak benyúltam neki eplus2

Úgy benyúlok neki, hogy csak na! taps
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:29:00 »

Okés. Csak azért paráználkodok, mert oldallégzsákos és nem szeretném tönkre tenni.
leveszed az aksit, vársz egy órát és kész veheted le a csatlakozót róla
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:30:47 »

leveszed az aksit, vársz egy órát és kész veheted le a csatlakozót róla
szerintem levenni előbb is leveheti a csatit. visszadugásnál lényegesebb szerintem, hogy ne kaphasson feszkót...de mint mondtam, nem értek az oldallégzacsikhoz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:33:16 »

szerintem levenni előbb is leveheti a csatit. visszadugásnál lényegesebb szerintem, hogy ne kaphasson feszkót...de mint mondtam, nem értek az oldallégzacsikhoz...
kormánylégzsáknál én vártam egy órát, nem szerettem volna, ha a képembe robban vigyor3, oldallégzsáknál meg le sem vettem a sarut az akksiról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 21:35:39 »

leveszed az aksit, vársz egy órát és kész veheted le a csatlakozót róla

Jah, nem úgy. Akksit mindig leveszem, tudjukmiért (most ne kelljen belinkelnem a videót..... hehe)

Attól tartottam, hogy a kárpitlefejtés közben mechanikusan sérülne meg. De már nem félek.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2010.11.27 szombat, 12:19:09 »

Üdv! Már régóta olvasgatom ezt az oldalt, és remélem tudtok segíteni. Lenne egy 1994 1.8 td MKI-s mondeóból kormánymű. Az lenne a kérdésem hogy 1996 1.8 benzines MKII-s mondeóba belehet e szerelni? Meg e egyezik vele? Előre is köszönöm a segítséget. VALAKI SEGÍTSEN!!!!!!!!!! SÜRGŐS!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.27 szombat, 18:13:04 írta Yasmine000 » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 15:49:41 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy az alapjárati motor (pótlevegő tolattyú, stb) tud-e olyat produkálni, hogy kinyitott állapotban több levegőt juttat a motorba, mint kellene. Pl tömítetlenség, repedés, stb. Zárni tökéletesen zár, mert ha lehúzom a csatlakozót abszolút nincs alapjáratom.
Találkozott már vki ilyesmivel?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 21:43:49 »

Sziasztok, bizonyára alap dolog, de le tudnátok írni a mondeo felni méreteit?

osztókör: 4×108 
méret: 14×5,5 col
tehermentesítő 63mm

Ez korrekt?

Ugye egy 97-es II-es mondeora vagyok kiváncsi.

köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2010.11.30 kedd, 07:58:29 »

Sziasztok, bizonyára alap dolog, de le tudnátok írni a mondeo felni méreteit?

osztókör: 4×108 
méret: 14×5,5 col
tehermentesítő 63mm

Ez korrekt?

Ugye egy 97-es II-es mondeora vagyok kiváncsi.

köszi!

Szia!

Küldtem az e-mail címedre egy anyagot, abból te magad is ki tudod keresni az összes lehetséges felnit a kocsidra.

Üdv:  integet2
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2010.12.03 péntek, 13:33:09 »

Sziasztok!

Valamiért elkezdett világítani az ABS és a kézifék lámpák. Akkor történt, mikor oda-vissza játszottam a gépet a nagy hóban, amiből alig tudtam kijönni.
Vajon mi lehet a baj?
Naplózva
gytibi
Vendég
« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2010.12.04 szombat, 12:18:27 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a központi zárral. Reggelente ha hideg van nem tudom kinyitni a vezető oldalon az ajtókat. A jobb oldalon is csak azt az egy ajtót nyitja ki...

Mi lehet a probléma, valaki tud valami megoldást??
Naplózva
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 09:14:08 »

Helló sziasztok lenne egy kérdésem van egy drága kicsi mondeom 18td 97-es és fűtésproblematika van vele fűteni nem nagyon akar viz hőfokom tökéletes az ablakra veri is rendesen csak a többi helyre nem nagyon csak gyengén hogy ilyenkor mi lehet a probléma az autó klimás és a szélvédőt is csak klimával tudom lefűteni.És kicsikét nagyon fázok benne.Ha valaki tud valami okosat írjon köszi előre is
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 09:25:05 »

Helló sziasztok lenne egy kérdésem van egy drága kicsi mondeom 18td 97-es és fűtésproblematika van vele fűteni nem nagyon akar viz hőfokom tökéletes az ablakra veri is rendesen csak a többi helyre nem nagyon csak gyengén hogy ilyenkor mi lehet a probléma az autó klimás és a szélvédőt is csak klimával tudom lefűteni.És kicsikét nagyon fázok benne.Ha valaki tud valami okosat írjon köszi előre is
Esetleg iskolában nem tanítottak meg egész mondatok szerkesztésére?Van egy olyan találmány,hogy a mondat végén pont.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 11:16:54 »

Esetleg iskolában nem tanítottak meg egész mondatok szerkesztésére?Van egy olyan találmány,hogy a mondat végén pont.
Meg esetleg a keresőbe beírva "fűtés" vagy "nem fúj fejre/lábra" szavakat egymilló találat, ahol megfelelő megoldás is megvan.
Egyébként fűtéskapcsoló csere, vagy beáldozod a külső/belső kapcsolási lehetőséget és rövidre kötöd a vákumcsöveket. Kapcsolóból bonott ugyanúgy xar lesz, az új meg tizenezer Ft.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 11:10:22 »

Sziasztok!

Amiatt kereslek benneteket, mert február környékén vennék egy MK2-t. 5 ajtósat, ferde hátút, 1.8 vagy 2.0 benzineset. AZt szeretném kérdezni, hogy  van valakinek tapasztalata, hogy a 2.0 mennyivel eszik többet (ha többet eszik)?
Vegyes használatban gondoltam.
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 11:45:47 »

Sziasztok!

Amiatt kereslek benneteket, mert február környékén vennék egy MK2-t. 5 ajtósat, ferde hátút, 1.8 vagy 2.0 benzineset. AZt szeretném kérdezni, hogy  van valakinek tapasztalata, hogy a 2.0 mennyivel eszik többet (ha többet eszik)?
Vegyes használatban gondoltam.
Tisztelettel

általában az 1.8 eszik többet a rosszabb súly teljesítmény arány miatt.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 13:17:09 »

Én is erre gondoltam, köszi az infót!
Tisztelettel

általában az 1.8 eszik többet a rosszabb súly teljesítmény arány miatt.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 13:20:41 »

általában az 1.8 eszik többet a rosszabb súly teljesítmény arány miatt.
Szerintem igazából olyan nagy eltérés nincs közöttük,a nehéz láb inkább döntő.Én most kicsit visszább vettem,elértem a bűvös 13 litert...saccra... vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 13:50:49 »

Szerintem igazából olyan nagy eltérés nincs közöttük,a nehéz láb inkább döntő.Én most kicsit visszább vettem,elértem a bűvös 13 litert...saccra... vigyor3

Ezek szerint már csak minden második boyrészerrel állsz le versenyezni, nem az összessel? hehe
Légszűrőházról van valami info?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 14:37:21 »

Ezek szerint már csak minden második boyrészerrel állsz le versenyezni, nem az összessel? hehe
Légszűrőházról van valami info?
Egyelőre még nem tudom,de rákérdezek,hogy merre járhat....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 14:58:08 »

Szerintem igazából olyan nagy eltérés nincs közöttük,a nehéz láb inkább döntő.Én most kicsit visszább vettem,elértem a bűvös 13 litert...saccra... vigyor3
nekem 9,8...de csak ide-oda futkosni használom.... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 19:58:57 »

Halihó sziasztok! Kérdezni szeretnék meg egyúttal meg is osztom veletek a bosszúságomat: vettem ablaktörlő lapátot - OBI 699 HUF. Tudom ezek rizikós vásárlások, de megtapogattam nem az a bóvli, amit kisujjal is el lehet csavarni. Hátul ráírva ... FORD Mondeo von:93, bis: ide semmi nem volt írva. Minőséggel nincs is baj, de természetesen nem passzol. Három kis műanyag adapter is van hozzá, egyik sem passzol a csonkhoz. Ennyi a bosszúság. A kérdésem pedig, hogy ti mit ajánlotok, milyen márkájút vegyek ami biztos passzol a 98-as mondimra.

Mit gondoltok erről:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/egyeb/univerzalis_aero_tech_ablaktorlo_lapat_51cm_187478959.html
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.06 hétfő, 20:25:43 írta ducse79 » Naplózva

ducse
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 20:46:09 »

Erről azt, hogy olcsó húsnak..., meg láttam egy öreg VW Transporteren ilyen utángyártott motyót, a nagy buflák műanyag kivitel miatt nem nézett ki jól rajta.
Én a Cromaxnál vettem cca. 900 Ft ért, Ford -ot, de ez csak zacskóban, nem puccos dobozban árulták, vmi török cucc, darabja ennyi. Nekem bevált. De csak 55 cm-es van belőle, éppen elfér az 53-as helyén a bal oldalon, a jobb oldali  az 50 cm-es, meg egy Valeós szett maradéka. Olyat ne vegyél, hamar kipurcant.
Megvan!
http://www.cromax.hu/?katid=42573014&termek_al_id=806&katnev=Bal oldalra  55cm-es
De nem a mi évjáratunkhoz, hanem a MkIII hoz hozza, de a címében meg "Mo93-" szerepel. Ők sem tudják.
De ez nekem bevállt.
Üdv
ui: szerintem az 55-ösből a gumit át tudod operálni a meglévődbe, lehet még ez is jó megoldás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 20:48:44 »

Sziasztok!

Amiatt kereslek benneteket, mert február környékén vennék egy MK2-t. 5 ajtósat, ferde hátút, 1.8 vagy 2.0 benzineset. AZt szeretném kérdezni, hogy  van valakinek tapasztalata, hogy a 2.0 mennyivel eszik többet (ha többet eszik)?
Vegyes használatban gondoltam.
Tisztelettel

Szerintem inkább a gyújtás+levegő rendszer állapotától függ a fogyasztás. Ha xar az 1,8 simán többet eszik, mint egy jó 2,0.
Nekem a trafó csere drasztikus fogyasztás csökkenést hozott. Bár még konkrétum nincs, de a kompjuter "jókat ígér".
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.