Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:13:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745149 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 16:49:14 »

Sziasztok!

FORD EON 5000 kazettás rádióhoz kellene kód.
Kérlek küldjetek web helyet vagy címet.

Köszönöm szépen help
az oldalára alkalomadtán rá szokták írni
nekem amúgy a csomagtartóban, a pótkeréknél van a kódja
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 17:02:08 »

az oldalára alkalomadtán rá szokták írni
nekem amúgy a csomagtartóban, a pótkeréknél van a kódja
jó ezt tudni eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 17:11:04 »

jó ezt tudni eplus2
mivel már eladtam a rádiót, így sokra mész vele  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 20:02:34 »

Ja,csak nehogy úgy járjon,mint én az elsővel.Ha jól emlékszem 3-4 kód is rajta volt a rádión...de ha van gyári könyved hozzá,abban is benne van.
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 22:33:47 »

írd le a sorozatszámát talán tudok segíteni.Üdv

Szia Papesz!
A készüléken az alábbi számok vannak feltüntetve:
-FD 5000 W
-M224276
-260813
-97 AP 18 K876LA

Bízom benne, hogy a fenti számok közül valamelyik a sorozatszám....

Nagyon rendes tőled, hogy segítesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.23 vasárnap, 23:02:21 írta lencse1 » Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 22:36:53 »

az oldalára alkalomadtán rá szokták írni
nekem amúgy a csomagtartóban, a pótkeréknél van a kódja

Szia Yooccoo!
A csomagtartóban a pótkeréknél hol keressem?
Bele van ütve a lemezbe? vagy valami címkére írva találom meg?

Elég rozsdás a pótkerék alatt... remélem meglesz.

Köszönöm
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 22:42:15 »

Szia Yooccoo!
A csomagtartóban a pótkeréknél hol keressem?
Bele van ütve a lemezbe? vagy valami címkére írva találom meg?

Elég rozsdás a pótkerék alatt... remélem meglesz.

Köszönöm
ne keresd, az az ő egyedi megoldása volt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 05:01:02 »

ne keresd, az az ő egyedi megoldása volt...
biztos vásárlás után nyomtattam egy cimkét bele  hehe
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 15:14:13 »

Sziasztok!

FORD EON 5000 kazettás rádióhoz kellene kód.
Kérlek küldjetek web helyet vagy címet.

Köszönöm szépen help

Én azt hittem, hogy ilyet csak nagy pénzért a Ford szalonban tudnak adni alvázszám alapján.
Nekem sincs meg - ha egyszer lemerül az aksi, én is bajban leszek.
Naplózva

ducse
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 19:36:07 »

Üdv Srácok!
Nekem anno szerencsém volt, mikor vettem az autót, én sem tudtam, hogy a rádióhoz kód kell. Szerencsére a kesztyűtartóban volt a rádió gyári könyve kóddal együtt, így nem szívtam. Azóta bele van írva a telefonomba, ha netán olyan helyen van rá szükség, ahol nincs ott a könyv, akkor se vakarom a fejem. Legalábbis a rádió (EON 5000 az enyém is-tavaszig vigyor3) miatt nem.
Szerintem kevés az esély arra, hogy két, különböző autóba szerelt azonos típusú rádiónak egyezzen a kódja. Furcsának tartanám, ha így lenne. Ez olyan, mintha két különböző SIM-kártyának ugyanaz lenne a PIN-kódja. Én erre az esetre még nem láttam példát. integet2
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 20:24:16 »

Szia Papesz!
A készüléken az alábbi számok vannak feltüntetve:
-FD 5000 W
-M224276
-260813
-97 AP 18 K876LA

Bízom benne, hogy a fenti számok közül valamelyik a sorozatszám....

Nagyon rendes tőled, hogy segítesz.

szia próbáld meg 7813
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 22:59:44 »

Fiuk!
lenne egy nagyon fontos kérdésem.
van egy Focus 1.4 es is a családban,nagyon szeressük.. Smiley
de most valamiért elment a töltése,igaz az akku már nagyon halálán volt.
raktam bele másik akkut,de valami nem stimmel.össze-vissza szabályoz
a generátor,néha 12,1V néha 14,4V nem áll be a jol megszokott 13,8Vre.
megilyezgettek azzal,hogy a 2000 utánni Focusok csak a kalcium-ezüst
akkut fogadják szivesen,mert valami inteligens gerjesztése van neki..
a motorvezérlő szabályozza a generátort.Igaz ez?
és tényleg nem jo hozzá a mezei ólom-cellás aksi?
Köszi mindenkinek aki segít. falbav

A feszszabalyzo akkor jo, ha 14,4V az akkusarun mert feszultseg.
12,1 max alacsony fordulaton es/vagy tobb fogyaszto mukodtetese mellett lehet. Olyankor mar kezdi az akksit meriteni.

Ha porgetett motornal sem megy 14,4 fole, akkor nincs para. Illetve ha a feszultseg csak fordulatszammal egyutt valtozik es nem ingadozik amikor egyenletesen jar a motor.


(note: a generatoron a valtoaramot nem szabalyozza semmi, csak a fotengelyfordulatszam. Utana az egyeniranyitott feszultseget a feszszabalyzo tartja lehetoleg 14,4V korul, kivevepersze, ha nem forog elegge a generator...)
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2011.01.25 kedd, 08:32:12 »

A feszszabalyzo akkor jo, ha 14,4V az akkusarun mert feszultseg.
12,1 max alacsony fordulaton es/vagy tobb fogyaszto mukodtetese mellett lehet. Olyankor mar kezdi az akksit meriteni.

Ha porgetett motornal sem megy 14,4 fole, akkor nincs para. Illetve ha a feszultseg csak fordulatszammal egyutt valtozik es nem ingadozik amikor egyenletesen jar a motor.


(note: a generatoron a valtoaramot nem szabalyozza semmi, csak a fotengelyfordulatszam. Utana az egyeniranyitott feszultseget a feszszabalyzo tartja lehetoleg 14,4V korul, kivevepersze, ha nem forog elegge a generator...)

nem igazan igy van.
Az egyeniranyitott cucc mar egyenesen megy az akkuba.
A forgoresz gerjeszteset szabalyozza a motorvezérlő elektronika...
Tehat a mágneses teret szabalyozza nem a kilépő egyenaramot..
Inteligens tőltőrendszer...hidegen magasabb.melegen alacsonyabb tőtőfeszkot
küld az akkura.ezért birt ki 11 évet a gyari motorcraft akku
nem igazan ig
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2011.01.25 kedd, 09:43:37 »

nem igazan...
Ezesetben a mondeoban mar egyel bonyolultabb a rendszer mint a "tankonyvi" =)
Ahoz viszont ragaszkodom, hogy dinamo=egyenaram, generator=valtoaram. Tehat a generatorhoz (meg ha egybe is vannak epitve) van egy feszszabalyzo, amiben 90% hogy Graetz-hid van az egyeniranyitashoz. =)

Ezt mar persze lehet, hogy a motorvezerlo finomhangolgatja. worship
Naplózva
Doresz
Vendég
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:55:15 »

Sziasztok!
Nem tudom jó helyen járok-e, de segítségre lenne szükségem egy hiba azonosítására. Egy 98-as 1,8 benzines mondeom van és ugrál az alapjárata. Hideg és meleg állapotban egyaránt. Az olaj szint rendben van, viszont kigyorsításnál sokkal lassabban reagál mint eddig. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:56:27 »

Sziasztok!
Nem tudom jó helyen járok-e, de segítségre lenne szükségem egy hiba azonosítására. Egy 98-as 1,8 benzines mondeom van és ugrál az alapjárata. Hideg és meleg állapotban egyaránt. Az olaj szint rendben van, viszont kigyorsításnál sokkal lassabban reagál mint eddig. Mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget
gyertya, kábel, gyújtótrafó ellenőrzés nem árthat
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:16:33 »

próbáltad a 7813-at
Naplózva
Dinand
Vendég
« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:46:27 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne: egy 1997es Kombi 20. Mondeom van, és olajat kéne beletölteni, viszont nem tudom milyet kell... 10W-40 az lehetséges, mert nem tudjuk előtte milyen volt benne, olajat cserélni meg nem tudunk most.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:46:47 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne: egy 1997es Kombi 20. Mondeom van, és olajat kéne beletölteni, viszont nem tudom milyet kell... 10W-40 az lehetséges, mert nem tudjuk előtte milyen volt benne, olajat cserélni meg nem tudunk most.

SZia!

Hát olaj utántöltésnél pont az a legfontosabb, h ugyanolyan olajjal, de legalábbis ua. a minősítéssel legyen után töltve. Ha ez nem lehetséges akkor teljes olajcsere. Ha olajcsere sem lehetséges, akkor már tökmindegy. Ami gyári előírás az 5W-30 vagy 10W-40. A kettő közül valamelyik.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:47:54 »

SZia!

Hát olaj utántöltésnél pont az a legfontosabb, h ugyanolyan olajjal, de legalábbis ua. a minősítéssel legyen után töltve. Ha ez nem lehetséges akkor teljes olajcsere. Ha olajcsere sem lehetséges, akkor már tökmindegy. Ami gyári előírás az 5W-30 vagy 10W-40. A kettő közül valamelyik.
inkább 5w30
Naplózva
Dinand
Vendég
« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 12:08:58 »

inkább 5w30

Köszi szépen! Időközben nagyon úgy fest a dolog, hogy 10W40 volt benne (162000van a kocsiban)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:10:52 »

(162000van a kocsiban)

Óra szerint. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:20:53 »

Óra szerint. hehe
lehet, hogy tényleg valós az állás, csak már átfordult hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:21:14 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne: egy 1997es Kombi 20. Mondeom van, és olajat kéne beletölteni, viszont nem tudom milyet kell... 10W-40 az lehetséges, mert nem tudjuk előtte milyen volt benne, olajat cserélni meg nem tudunk most.
kb. 6e ft öt liter olaj+1000-1500 egy szűrő.Otthon is elvégezhető az olajcsere,,akkor?Inkább válaszd a biztosat...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:38:00 »

kb. 6e ft öt liter olaj+1000-1500 egy szűrő.Otthon is elvégezhető az olajcsere,,akkor?Inkább válaszd a biztosat...

De ha nincs neki annyi se, akkor? Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:51:22 »

De ha nincs neki annyi se, akkor? Wink
akkor majd biztos lesz hidrotőkére
Naplózva
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2011.01.28 péntek, 15:50:36 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a bal első ajtómat kívülről egyre nehezebben tudom a kilinccsel kinyitni. Úgy képzelem, hogy valami bowden nyúlhatott ki az idők folyamán, mert reggel hidegben nyílik, napközben ha süti a nap csak belülröl tudom. Mielőtt darabokra szedem az ajtót, valaki meg tudja mondani mit találok odabent? Van valami bowden ami megnyúlt és azt kellene kicserélnem, vagy bonyolultabb a dolog? Ha bowden, hol lehet kapni újat?
Előre is köszi a választ.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2011.01.28 péntek, 18:30:48 »

szia az ajtóba nincs bowden,a zár szétszedése nem is olyan egyszerű elég sok mindent kell el bontanod belülről.Sok sikert
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2011.01.28 péntek, 19:56:51 »

szia az ajtóba nincs bowden,a zár szétszedése nem is olyan egyszerű elég sok mindent kell el bontanod belülről.Sok sikert
hát ez nem egészen  így van....
azért van az ajtóban bowden több is.
a külső kilincs nyitási mechanizmusában valóban nincs. a belső kilincs viszont bowdennel van összekötve a zárszerkezettel.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2011.01.28 péntek, 22:05:00 »

hát ez nem egészen  így van....
azért van az ajtóban bowden több is.
a külső kilincs nyitási mechanizmusában valóban nincs. a belső kilincs viszont bowdennel van összekötve a zárszerkezettel.

És esetleg nincs ötletetek mi lehet a bibi?
Naplózva
Ribizke
Vendég
« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2011.01.29 szombat, 01:44:55 »

Ez olyan, mintha két különböző SIM-kártyának ugyanaz lenne a PIN-kódja. Én erre az esetre még nem láttam példát. integet2
Van kb 10 millió simkártya használatban, négyjegyű pinkódokkal... szal 10e-nek más gyárilag, a többi ua. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 01:46:49 írta Ribizke » Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2011.01.29 szombat, 07:32:24 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a bal első ajtómat kívülről egyre nehezebben tudom a kilinccsel kinyitni. Úgy képzelem, hogy valami bowden nyúlhatott ki az idők folyamán, mert reggel hidegben nyílik, napközben ha süti a nap csak belülröl tudom. Mielőtt darabokra szedem az ajtót, valaki meg tudja mondani mit találok odabent? Van valami bowden ami megnyúlt és azt kellene kicserélnem, vagy bonyolultabb a dolog? Ha bowden, hol lehet kapni újat?
Előre is köszi a választ.
Úgy ahogy írták nincs bovden a kilincs mechanizmusban, de viszont vannak merevített acél drótok, ha jól emlékszem kettő is. Ezeknek összeköttetésbe vannak az ajtó zárral, és itt lesz neked a bibi. Én sokat szétszedtem már, mivel a közpntizáram halott volt mikor a kocsit vettem és megcsináltam mind a négyet. Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem képeket róla, pedig még a zár belsejéről is tudtam volna. A zár rendszer elég mocskos volt a kilincsnél, de neked nem hiszem ez okozná, ha a szétbontásról akarsz bővebben tudni valamit, csak szólj és leírom! hehe
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 18:52:52 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne az "üresben gurulós emelt fordulatszámmal" kapcsolataban.
Tudomásom szerint ez egy normális dolog, az ecu emeli a fordulatszámot, hogy könnyebben lehessen váltani, vagy valmi efféle.
Namármost az én autóm néha csinálja néha nem.
Hidegen indítva amúgyis emeli, hiszen szivatóshoz hasonló hidegüzemben van a gép. De utána hogy melegszik a motor szépen ejti le a fordszámot, majd beáll az 1500 re. De néha korábbi emelt 1500-ből már csak 1250 körüli lesz, néha abszolút nem emeli. A múltkor olyat csináltam (más miatt), hogy a piros felé gurulva laállítottam a motort, majd gyujtás ráad, kuplung felenged, motor beröffent. Az akció előtt nem volt emelt fordszám, utána megint volt, a következő indítás után(áruházba megérkezve, bevasárlás utáni beindítás), már csak 1250,haza érve, a vége felé semmi emelt fsz.
Itt végig üzemmeleg vagy aközeli hőmérsékleten ment a gép.
Az a kérdés, kinél hogyan van ez? Ha már meleg a motor végig 1500-ön tart gurulásnál, vagy sem? Ha nem akkor mi lehet a rossz?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 19:27:09 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne az "üresben gurulós emelt fordulatszámmal" kapcsolataban.
Tudomásom szerint ez egy normális dolog, az ecu emeli a fordulatszámot, hogy könnyebben lehessen váltani, vagy valmi efféle.
Namármost az én autóm néha csinálja néha nem.
Hidegen indítva amúgyis emeli, hiszen szivatóshoz hasonló hidegüzemben van a gép. De utána hogy melegszik a motor szépen ejti le a fordszámot, majd beáll az 1500 re. De néha korábbi emelt 1500-ből már csak 1250 körüli lesz, néha abszolút nem emeli. A múltkor olyat csináltam (más miatt), hogy a piros felé gurulva laállítottam a motort, majd gyujtás ráad, kuplung felenged, motor beröffent. Az akció előtt nem volt emelt fordszám, utána megint volt, a következő indítás után(áruházba megérkezve, bevasárlás utáni beindítás), már csak 1250,haza érve, a vége felé semmi emelt fsz.
Itt végig üzemmeleg vagy aközeli hőmérsékleten ment a gép.
Az a kérdés, kinél hogyan van ez? Ha már meleg a motor végig 1500-ön tart gurulásnál, vagy sem? Ha nem akkor mi lehet a rossz?
Üdv
ez a gurulás közbeni emelt fordulat érdekes kérdés.Az előző autómnál akkor jártam körbe,amikor kb. ilyet csinált mint nálad.Sajnos (?)elég sokminden befolyásolja.A vákumdobban levő vákum(fékezéshez legyen elég...),a víz hőmérséklete,a lambda jele,hidrós kuplungnál,hogy be van-e nyomva vagy nincs,éppen kormányzol-e vagy nem,szökik-e vákum valahol,fojtószelep pillanatnyi állása stb.Nálam a fékolaj kifolyt,szétmarta a gumifánkot és  szökött a vákum.Ezért egy idő után állandóan 1500 körül volt az alapjárat,gurulás közben emelt már nem is volt.Amikor ki lett cserélve a fékhengerrel együtt,újra jó lett.
Naplózva
speeedy
Vendég
« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 10:03:53 »

Sziasztok!

4 ajtós verziónál volt már valakinek csomagtér beázása...?! Egyelőre csak annyi biztos hogy nem a gumi szigetelésnél jut be a víz Sad
Nagyon bosszantó, mert a pótkerék alatt "áll a víz", kiszáradni nem tud, sőt így a csomagtér kárpitok is beszívják a nedvességet Sad

Üdv,
András
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 11:33:28 »

Sziasztok!

4 ajtós verziónál volt már valakinek csomagtér beázása...?! Egyelőre csak annyi biztos hogy nem a gumi szigetelésnél jut be a víz Sad
Nagyon bosszantó, mert a pótkerék alatt "áll a víz", kiszáradni nem tud, sőt így a csomagtér kárpitok is beszívják a nedvességet Sad

Üdv,
András
elvileg a pótkerék alatt kell lenni egy gumidugónaok, itt le tudod engedni a levet. teregess csomagolópapírt, vagy újságpapírt a csomiba és adj neki slaggal bőven. így meg tudod keresni, hogy honnan ázik be. a lámpák tömítése is el szokott öregedni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
miklosit
Vendég
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:30:51 »

Úgy ahogy írták nincs bovden a kilincs mechanizmusban, de viszont vannak merevített acél drótok, ha jól emlékszem kettő is. Ezeknek összeköttetésbe vannak az ajtó zárral, és itt lesz neked a bibi. Én sokat szétszedtem már, mivel a közpntizáram halott volt mikor a kocsit vettem és megcsináltam mind a négyet. Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem képeket róla, pedig még a zár belsejéről is tudtam volna. A zár rendszer elég mocskos volt a kilincsnél, de neked nem hiszem ez okozná, ha a szétbontásról akarsz bővebben tudni valamit, csak szólj és leírom! hehe

Köszönöm, az infókat, de szerintem még várok kicsit a szétszedésével, hagy melegedjen az idő egy kicsit, nincs kedvem minuszban szerelni. Viszont azt szeretném kérdezni, hogy az említett drótok gyártmányok, vagy pótolhatók egyszerű mezei dróttal is. A kérdés lényege az, hogy mielőtt darabokra szedem az ajtót, vegyek valamit bontóból/autósboltból, vagy egy kis barkácsolással megoldható a dolog.
Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:41:31 »

Köszönöm, az infókat, de szerintem még várok kicsit a szétszedésével, hagy melegedjen az idő egy kicsit, nincs kedvem minuszban szerelni. Viszont azt szeretném kérdezni, hogy az említett drótok gyártmányok, vagy pótolhatók egyszerű mezei dróttal is. A kérdés lényege az, hogy mielőtt darabokra szedem az ajtót, vegyek valamit bontóból/autósboltból, vagy egy kis barkácsolással megoldható a dolog.
Üdv
addig, amíg nem tudod mi a baj, teljesen fölösleges. sajnos, ha tetszik, ha nem le kell szedned az ajtókárpitot, mielőtt igazán beleveted magad.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
pdonat
Vendég
« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 17:11:34 »

Sziasztok!

4 ajtós verziónál volt már valakinek csomagtér beázása...?! Egyelőre csak annyi biztos hogy nem a gumi szigetelésnél jut be a víz Sad
Nagyon bosszantó, mert a pótkerék alatt "áll a víz", kiszáradni nem tud, sőt így a csomagtér kárpitok is beszívják a nedvességet Sad

Üdv,
András
Naplózva
pdonat
Vendég
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 17:30:15 »

Nekem Sierránál volt. A hátsó lámpa tömitése mellett szivárgott.
Levétel és a tömités és a felületek megtisztitása után a csavarok megfelelő meghuzása után megszünt.
Lehet gyurható tömitőszalagot is használni. Ez régen teroson márkában fillérekért kapható volt, a karosszéria elemek
felszerelésekor a csatlakozó felületek közé rakták.
Utóbbi időben nem tudom hogy hol lehet venni, ezért én a hasonló tulajdonságú, a mosgatók lefolyótömitésére szolgáló pasztát vettem pár éve az OBI-ban, valamilyen "Kermit" nevüt kb. 600 Ft egy doboz. 
Naplózva
Dudubácsi
Vendég
« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2011.02.04 péntek, 18:55:34 »

Sziasztok!

MK2 Mondeo bal első ablakemelőnél leugrott a bowden a felső kerékről ( kis fehér kerék ).Érdemes megpróbálni visszatenni,vagy inkább nézzek új emelőszerkezet után?

Válaszokat előre is köszi  worship
Naplózva
Mesterxx
Vendég
« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 11:41:40 »

Sziasztok,
Egy escortos kerdessel fordulnek hozzatok, tudom ez mondeo klub de egy ismeros kert meg hogy kerdezzek ra, hatha.. Szoval vett egy escortot ha jol tudom 96-96-est es nem mukodik a futes. Azt mondta a viz melegszik rendesen nem az a baj, kicserelte a termosztatot gyarira es igy sem fut. Valami otlet? Smiley
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2011.02.08 kedd, 20:18:09 »

Sziasztok,
Egy escortos kerdessel fordulnek hozzatok, tudom ez mondeo klub de egy ismeros kert meg hogy kerdezzek ra, hatha.. Szoval vett egy escortot ha jol tudom 96-96-est es nem mukodik a futes. Azt mondta a viz melegszik rendesen nem az a baj, kicserelte a termosztatot gyarira es igy sem fut. Valami otlet? Smiley
Esetleg a pollenszűrőt kéne megnézni.
Ha el van koszolódva, nem tud annyi levegőt átereszteni, hogy érezhető legyen a fűtés.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2011.02.09 szerda, 09:08:40 »

Sziasztok,
Egy escortos kerdessel fordulnek hozzatok, tudom ez mondeo klub de egy ismeros kert meg hogy kerdezzek ra, hatha.. Szoval vett egy escortot ha jol tudom 96-96-est es nem mukodik a futes. Azt mondta a viz melegszik rendesen nem az a baj, kicserelte a termosztatot gyarira es igy sem fut. Valami otlet? Smiley

A belső radiátornál (utastér) fogd meg, hogy melegszik-e, ha igen akkor a meleg-hideg levegő állítóval van baj(mondinál el. motor)
Nagy esélye van hogy nem lesz meleg, a radiátor szokott eldugulni, vizkövesedni (nem megfelelő hűtővíz).
Radiátor csere, vagy vízkőmentesítés.
Motortérbe a vizcsöveket lehúzod, és átmosod slaggal, talán segít. (fordítva adjál rá vizet, mert , ha dugulás akkor kiszedi)
Radiátor kiszedés nem kis munka, de az a legjobb...

Naplózva

Mr.Windd
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2011.02.09 szerda, 16:36:28 »

Sziasztok!

Keresek Haynes mondeo MKII pdf verziot.
Tud valaki mukodo linket vagy toldacuccot.hu -n atdobna valaki?

Koszi szepen!
Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 20:17:46 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy amikor önindítózok, néha súrlódó-sziszegő hangot hallok, és nem indul. Ha visszaveszem a gyújtást, és újra önindítózok, akkor általában indul, de van olyan, hogy csak 3.-ra. Ha meleg a motor, akkor ritkábban fordul elő.

Elég nehéz elmagyarázni ennél jobban. Olyan "érzésre", mintha csúszna valami, amikor nem indul. Önindító gond lehet?

Jimie

« Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 20:20:07 írta Jimie5 » Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 20:49:05 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy amikor önindítózok, néha súrlódó-sziszegő hangot hallok, és nem indul. Ha visszaveszem a gyújtást, és újra önindítózok, akkor általában indul, de van olyan, hogy csak 3.-ra. Ha meleg a motor, akkor ritkábban fordul elő.

Elég nehéz elmagyarázni ennél jobban. Olyan "érzésre", mintha csúszna valami, amikor nem indul. Önindító gond lehet?

Jimie



Valószínű az önindító bendix kereke cserés lesz.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 22:52:57 »

Sziasztok!

Keresek Haynes mondeo MKII pdf verziot.
Tud valaki mukodo linket vagy toldacuccot.hu -n atdobna valaki?

Koszi szepen!

Szia!

átdobtam a cuccot!

üdv.
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2011.02.11 péntek, 10:53:31 »

Szia!

átdobtam a cuccot!

üdv.
Isu

Halas koszonet erte!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2011.02.11 péntek, 13:03:47 »

Jön a tavasz majd a nyár. A triviális megállapítás után az érdemi kérdés: Klíma. Besz@rt a kompresszorom tavaly. Mk2-től vettem egyet. Fekraktuk. Feltöltettem olajjal majd gázzal. Előtte 15 perces nyomáspróbán volt. Nem eresztett. Volt is klíma. Aztán észrevettem hogy gyengül. Járó motornál megnéztem és azt csinálta a kompresszor hogy elindult, megállt, elindult, megállt. Ilyen 2-3 másodpercenként. Most már be sem kapcsol. Mi lehet? Valami kapcsoló döglött meg? Dehidrátornál van nyomásérzékelő aztán valahol a csőben.  Elpárologtató is sz@r lehet. Na már most egy klímás telóban azt mondta hogy vigyem el de már szóban 50 ezernél jártunk mert így látatlaban cserélni akarja a dehitrátort meg mindent. Azért hülye nem vagyok Smiley Ötlet hogy mi lehet?

« Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 13:09:11 írta Nyiri » Naplózva
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.