Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:07:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745693 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2011.05.25 szerda, 00:42:24 »

Misi, nagyon szép amiket leírsz, néhány sorodban ugyan azt írod amit én is írtam ma. Hogy az elmélet+ a gyakorlat nem mindig fedi egymást, de mint már írtam neked is, csak megemlítettem, ahogy kérted tőlem, hogy saját tapasztalatként és erre jött az arrogáns válasz amit már leszharok az írójával együtt. Csak megemlítem, hogy 1978 óta magam javítom az autóimat, építettem már versenyautókat is és volt amelyik rallye-cros-ban bajnok lett, na igaz klima nélkül vigyor3 Érdekes nekünk még nem volt vitánk itt, van aki meg sokadjára köt belém és magyarázza félre az általam írtakat, érdekes nem? Nincs igazad abban, hogy itt normálisan lehet fórumozni, mióta ma áll körülöttem a balhé, egyre több pü.-t kapok amiben más tagok ugyan arra a problémára panaszkodnak, amit feljebb írtam az arrogáns és kioktató válaszokra. Az elöbb olvastam, hogy mást is kioktattak itt abban a témakörben amivel ő foglakozik és napi szinten benne pörög, magyarul van tapasztalata, rutinja a másik fél meg csak olvasott róla valamit, ami egyáltalán nem biztos, hogy az a tuti amit ő olvasott, szóval az ilyen túl okos egyéneknek kellene ajánlanod, hogy fogják vissza magukat. Azért köszi, hogy írtál. Üdv. Kusti1

Nézd,továbbra is azt mondom,hogy ha nem tetszik,nem kell vele foglalkozni,ne idézzem magam...akinek van tapasztalata minden téren,annál jobb.Írtam neked privátban,hogy mi az ábra és annyi.Aludj rá párat,aztán elcsitulnak a dolgok.Jómagam is volt már,amikor elküldtem a nyavajába pár embert,pedig én is egy nulla vagyok itt.Jópáran arra sem vették a fáradtságot,hogy kicsit utánaolvassanak dolgoknak,aztán meg nyavajognak ha kapnak hideget-meleget azért mert minden létező topikba beírják,hogy rángat a motor hidegen (például) Visszatérő gond,egy kereséssel tucatnyi választ lehet rá kapni.Egy kezemen meg tudom számolni azokat a tagokat,akik azzal kezdték:utánaolvastam,megcsináltam,mégse jó.
Én is rühelltem,amikor hozzámvágták,hogy miért írok ezt-azt,mert az hülyeség.Amit leírtam azt kipróbáltam,végigcsináltam,nekem bevált.Maradva az autóknál,mindegyiknek más az előélete.Aztán jól-rosszul (inkább utóbbi a jellemző,sajnos) bántak vele,meglátszódik.Lehet te belenyúltál egy olyanba,amivel törődtek.Nekem-az első kivételével-olyan jutott amivel nem.Ez van,ettől nem anyázok,hogy milyen *** a mondeo (különben nem vennék megint azt...) inkább keresem a lehetőségeket,hogy jobb legyen,ami nekem megfelel és leírom,hátha érdekel mást is.A carstylingon olyan dolgokat vágtak hozzám,hogy köpni-nyelni nem tudtam.Volt,hogy úgy kimoderáltak hsz-t,amit el se tudtam olvasni.A legtöbb azzal kezdődött,hogy minek nekem ilyen fostalicska meg a fele sem igaz annak,amit leírok.Minek hazudjak?Magamnak?Sok ember,aki ezzel éli ki magát,hogy hú van egy új szuzukim (skodám,opelem stb...) akkor minden más *** és fikázzuk le,azt fel sem tudja fogni,hogy nem csak azért csinálom az autót,mert biztonságosan akarom fuvarozni a családom és magam,hanem mert szeretem.A legtöbbjük nem is érti,hogy például nekem milyen régi vágyam volt egy véhatos autó (okéj,drof tudta...) MEg miért,miért nem egy szuzuki.Mert az milyen jó.MEg új.Meg keveset fogyaszt és sorolhatnám.Hiába írtam le,akkor se értették meg.Ha meg már van,legyen olyan ami nekem jó,nem másnak.Ezért nem érdekelt Joe (bocs,megint felmerült a neved...) véleménye,fikázása meg még jó pár emberé.Nekem ez kell,nem bagózok,nem iszok,nem kurvázok,erre költök és kész.Meg a családra.Ha kell (márpedig kelleni fog....) Joe-t is ugyanúgy megkeresem lambda ügyben,hogy kell kettő.Max. elküld a halál retkes faszára,mert itt vitáztunk,hát aztán.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2011.05.25 szerda, 08:26:32 »

Kértem még néhány képet a múlt héten említett barna mondeoról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx_friss_muszakival-4778589
A tulaj dicsérte a kasznit, de szabad szemmel is több helyen látom a rozsdát. Néhány helyről Ő maga számolt be.
A kocsi motorcserés volt, a donorból a váltót is átrakták, ezekben 180e kilométer van. Futómű a tulaj elmondása szerint rendben van.
http://kepfeltoltes.hu/110525/M1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110525/M2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110525/M3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az előzőleg megnézett és kipróbált 2.0-as Mondeohoz képest ezen jóval több a (látható) korrózió.
Igaz, a másikon is vannak hibák, ugye felpattogott a festék a tetőn az antennánál, meg a vezetőoldalon az A oszlop meg lett húzva és be is nyomódott (ezt vajon mennyire lehet javítani?).
Néztem helyben is 1 Mondeot de az említésre se érdemes...
Műszakilag gondolom vannak illetve biztos lesznek dolgok amiket javítani kell bármit is veszek, de jelenleg a Mondik közül amiket megnéztem, az a 2000 köbcentis motoros tetszett igazán. Szép külső-belső, jó felszereltség, erős motor.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4654896

De azért nézek tovább  Wink

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:17:10 »

Kértem még néhány képet a múlt héten említett barna mondeoról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx_friss_muszakival-4778589
A tulaj dicsérte a kasznit, de szabad szemmel is több helyen látom a rozsdát. Néhány helyről Ő maga számolt be.
A kocsi motorcserés volt, a donorból a váltót is átrakták, ezekben 180e kilométer van. Futómű a tulaj elmondása szerint rendben van.
http://kepfeltoltes.hu/110525/M1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110525/M2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110525/M3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az előzőleg megnézett és kipróbált 2.0-as Mondeohoz képest ezen jóval több a (látható) korrózió.
Igaz, a másikon is vannak hibák, ugye felpattogott a festék a tetőn az antennánál, meg a vezetőoldalon az A oszlop meg lett húzva és be is nyomódott (ezt vajon mennyire lehet javítani?).
Néztem helyben is 1 Mondeot de az említésre se érdemes...
Műszakilag gondolom vannak illetve biztos lesznek dolgok amiket javítani kell bármit is veszek, de jelenleg a Mondik közül amiket megnéztem, az a 2000 köbcentis motoros tetszett igazán. Szép külső-belső, jó felszereltség, erős motor.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4654896

De azért nézek tovább  Wink
Egyik sem rossz, de képek alapján a 2.0-ás jobb vételnek tűnik. Természetesen egyik sem mentes az apróbb hibáktól, de 550-ért szerintem jobban megéri a 2.0. Ha ráköltesz még egy gurigát a karbantartására, akkor is jobban jártál, mint az 1.8-cal, mert arra is kell valószínűleg költeni egy keveset, viszont az egy százassal többe kerül.

Fogyasztásuk azonos, viszont a 2.0 jobban megy. Én azt javasolnám. Ha jól emléxem neked is az tetszik jobban. integet2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:34:09 »

A törlést persze sokak kérésére tettem!
Ha vmit bent hagytam, ami még vkinek szúrja a szemét, akkor szóljatok.

Inkább nyeljünk egyet, de ennek nincs értelme...  falbav szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:56:46 »

Egyik sem rossz, de képek alapján a 2.0-ás jobb vételnek tűnik. Természetesen egyik sem mentes az apróbb hibáktól, de 550-ért szerintem jobban megéri a 2.0. Ha ráköltesz még egy gurigát a karbantartására, akkor is jobban jártál, mint az 1.8-cal, mert arra is kell valószínűleg költeni egy keveset, viszont az egy százassal többe kerül.

Fogyasztásuk azonos, viszont a 2.0 jobban megy. Én azt javasolnám. Ha jól emléxem neked is az tetszik jobban. integet2

Köszi! Én is valahogy így gondolkoztam az árakról/költségekről. Költeni így is úgy is kell rá, de legalább a kocsi olyan legyen, amibe öröm beleülni.
Annak ellenére, hogy a nézegetés elején még 1.8-asban gondolkoztam, elég volt csak beleülni egy 2000 köbcentisbe...szerelem lett belőle az első randin Cool
Szóval egyenlőre az a kocsi a legszimpatikusabb.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2011.05.25 szerda, 12:44:31 »

Köszi! Én is valahogy így gondolkoztam az árakról/költségekről. Költeni így is úgy is kell rá, de legalább a kocsi olyan legyen, amibe öröm beleülni.
Annak ellenére, hogy a nézegetés elején még 1.8-asban gondolkoztam, elég volt csak beleülni egy 2000 köbcentisbe...szerelem lett belőle az első randin Cool
Szóval egyenlőre az a kocsi a legszimpatikusabb.

nekem is 2.0-áim voltak.
a cimborámnak 1.8. vezettem azt is. nem cseréltem volna el, bár biztosan megszokható...
üzemeltetési költségekben nincs jelentős különbség a két motor között(bár ez lábmérettől is függ), de arányaiban ehhez a kocsihoz a 2.0 jobb, a súly erő aránya miatt. ésszel még kevesebbet is kajálhat, mint az 1.8...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2011.05.25 szerda, 12:57:11 »

Köszi! Én is valahogy így gondolkoztam az árakról/költségekről. Költeni így is úgy is kell rá, de legalább a kocsi olyan legyen, amibe öröm beleülni.
Annak ellenére, hogy a nézegetés elején még 1.8-asban gondolkoztam, elég volt csak beleülni egy 2000 köbcentisbe...szerelem lett belőle az első randin Cool
Szóval egyenlőre az a kocsi a legszimpatikusabb.

Naja,akkor menj a véhattal...nem akarok már én sem négyhengerest...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2011.05.25 szerda, 12:58:19 »

Naja,akkor menj a véhattal...nem akarok már én sem négyhengerest...

Persze, ezzel mind így vagyunk.  integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2011.05.25 szerda, 12:59:51 »

Persze, ezzel mind így vagyunk.  integet2

persze, csak ez nálunk fertőző betegség eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:01:31 »

nekem is 2.0-áim voltak.
a cimborámnak 1.8. vezettem azt is. nem cseréltem volna el, bár biztosan megszokható...
üzemeltetési költségekben nincs jelentős különbség a két motor között(bár ez lábmérettől is függ), de arányaiban ehhez a kocsihoz a 2.0 jobb, a súly erő aránya miatt. ésszel még kevesebbet is kajálhat, mint az 1.8...

Egyébként kicsit számoltam is ezzel, most ugye az 1.6os Escortom esetében, 1100 kilóra jut 90 paci.
1.8as Mondeo esetében, kb 1350 kilóra jut 115 LE, szinte ugyan az az arány mint az Escort esetében. Persze lehet más a nyomatékgörbe, 1-2 emberrel az Escort is elég szépen gyorsul....de, volt már sokszor olyan, hogy jó lett volna kicsit erősebb motor előzésnél. Nem vagyok egy aszfaltbetyár, de ha előzni kell, akkor tudjak is előzni  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:06:01 »

Egyébként kicsit számoltam is ezzel, most ugye az 1.6os Escortom esetében, 1100 kilóra jut 90 paci.
1.8as Mondeo esetében, kb 1350 kilóra jut 115 LE, szinte ugyan az az arány mint az Escort esetében. Persze lehet más a nyomatékgörbe, 1-2 emberrel az Escort is elég szépen gyorsul....de, volt már sokszor olyan, hogy jó lett volna kicsit erősebb motor előzésnél. Nem vagyok egy aszfaltbetyár, de ha előzni kell, akkor tudjak is előzni  vigyor3
na a2.0-ánál pont ez a tartalék van meg. igazából 3500-as fordulatnál éled a gép. addig uri módon autózható. az 1.8-ról ez kevésbé mondható el..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:19:57 »

persze, csak ez nálunk fertőző betegség eplus2

A V6 nagyon izgalmas vétel lenne!
De -ha kritikát kapok érte, ha nem- azt kell mondanom, hogy egy ilyen kocsihoz én nem vagyok elég "érett".
Tudásban, szervízháttérben, stb.
Esetleg legközelebb  smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:22:41 »

A V6 nagyon izgalmas vétel lenne!
De -ha kritikát kapok érte, ha nem- azt kell mondanom, hogy egy ilyen kocsihoz én nem vagyok elég "érett".
Tudásban, szervízháttérben, stb.
Esetleg legközelebb  smile
van egy nagyszerű ötletem
veszel nekem v6-ot és megkapod az én 2.0-ámat  taps eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:24:55 »

van egy nagyszerű ötletem
veszel nekem v6-ot és megkapod az én 2.0-ámat  taps eplus2
ez tényleg jó ötlet beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:29:13 »

na a2.0-ánál pont ez a tartalék van meg. igazából 3500-as fordulatnál éled a gép. addig uri módon autózható. az 1.8-ról ez kevésbé mondható el..
MErt?Mondod Te,akinek csak kombija volt...azzal én se nagyon versenyeznék...még véhattal sem... eplus2
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:30:15 »

van egy nagyszerű ötletem
veszel nekem v6-ot és megkapod az én 2.0-ámat  taps eplus2

M-hmmm nyes
Írjál a Mikulásnak  Wink
 Grin
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:30:37 »

Egyébként kicsit számoltam is ezzel, most ugye az 1.6os Escortom esetében, 1100 kilóra jut 90 paci.
1.8as Mondeo esetében, kb 1350 kilóra jut 115 LE, szinte ugyan az az arány mint az Escort esetében. Persze lehet más a nyomatékgörbe, 1-2 emberrel az Escort is elég szépen gyorsul....de, volt már sokszor olyan, hogy jó lett volna kicsit erősebb motor előzésnél. Nem vagyok egy aszfaltbetyár, de ha előzni kell, akkor tudjak is előzni  vigyor3
Arra van a véhat...komolyan,ha már veszel,akkor miért ne?Egyszer élünk...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:32:29 »

MErt?Mondod Te,akinek csak kombija volt...azzal én se nagyon versenyeznék...még véhattal sem... eplus2
igen...pláne!
mivel a cimbinek szedánja van.
egyébként meg pont annyi a kombi plusz súlya, mint a köztünk lévő súlykülönbség hehe
így nem mérvadó taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:34:19 »

Arra van a véhat...komolyan,ha már veszel,akkor miért ne?Egyszer élünk...
már aki....
azt javaslom ne vegyen v6-ot, mert oszlopot fog vele hehe
egyszerre többet is beka3
arról nem is beszélve, hogy a napszemüvege szerves részévé válik az orcájának...nagy eséllyel eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:35:39 »

MErt?Mondod Te,akinek csak kombija volt...azzal én se nagyon versenyeznék...még véhattal sem... eplus2
jobban jársz, ha te nem versenyzel  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:36:21 »

igen...pláne!
mivel a cimbinek szedánja van.
egyébként meg pont annyi a kombi plusz súlya, mint a köztünk lévő súlykülönbség hehe
így nem mérvadó taps

Mondasz valamit a súlykülönbséggel kapcsolatban! hehe

A kollégának abban igaza van, hogy a V6-hoz azért kell saját szervíz háttér ha nem akarod, hogy lehúzzanak, mert sajnos azt itthon nem nagyon szereli szívesen senki a hivatásosok közül. Pedig ha tudnák, hogy semmivel sem nehezebb, akkor más lenne a szervízek hozzáállása is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:37:37 »

már aki....

Én hiszek a reinkarnációban, végül is egyszer élünk, nem? Grin
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:42:46 »

Mondasz valamit a súlykülönbséggel kapcsolatban! hehe

A kollégának abban igaza van, hogy a V6-hoz azért kell saját szervíz háttér ha nem akarod, hogy lehúzzanak, mert sajnos azt itthon nem nagyon szereli szívesen senki a hivatásosok közül. Pedig ha tudnák, hogy semmivel sem nehezebb, akkor más lenne a szervízek hozzáállása is.
ebből a szempontból mindegy. a 2.0-ál is sápitoztak a szerelők, hogy nem férnek hozzá semmihez. ez mondjuk arról tanúbizonyság, hogy fingjuk nincs a szerelési technológiáról. tény, hogy sok apróságért le kell bontani a fél motorteret, de lejárt már a trabik ideje. na annál hozzá lehet férni mindenhez. a mondeo nem ilyen. ha sápitozik a "szerelő" sarkon is lehet fordulni, mert nem akarásnak nyögés a vége, csak nyögni a kuncsaft fog a trehány munka és/vagy a magas számla miatt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:44:28 »

Én hiszek a reinkarnációban, végül is egyszer élünk, nem? Grin
nem tom misinek hány élete van, de néhány macska már sárga szeged környékén állítólag hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:47:08 »

ebből a szempontból mindegy. a 2.0-ál is sápitoztak a szerelők, hogy nem férnek hozzá semmihez. ez mondjuk arról tanúbizonyság, hogy fingjuk nincs a szerelési technológiáról. tény, hogy sok apróságért le kell bontani a fél motorteret, de lejárt már a trabik ideje. na annál hozzá lehet férni mindenhez. a mondeo nem ilyen. ha sápitozik a "szerelő" sarkon is lehet fordulni, mert nem akarásnak nyögés a vége, csak nyögni a kuncsaft fog a trehány munka és/vagy a magas számla miatt...

Pontosan.

Kedvencem, amikor azzal kezdi a "szerelő", hogy ehhez ki kell venni a motort.  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:49:11 »

Pontosan.

Kedvencem, amikor azzal kezdi a "szerelő", hogy ehhez ki kell venni a motort.  hehe
és te akarsz kuplungozni?  taps eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:04:18 »

és te akarsz kuplungozni?  taps eplus2
persze, mert ahhoz tényleg ki kell venni a motort eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:06:47 »

persze, mert ahhoz tényleg ki kell venni a motort eplus2

annak aki nem ért hozzá  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:39:44 »

persze, mert ahhoz tényleg ki kell venni a motort eplus2


Dehogy kell.  Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:41:03 »

annak aki nem ért hozzá  vigyor3

Meg annak, aki nem a saját autóját szereli és nem az alaposság, hanem a gyors munkavégzés érdekli. Az kiszedi.

Mi nem fogjuk. vigyor3
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2011.05.25 szerda, 21:17:05 »

Sziasztok!

Feltettem már ugyan a kérdést, de még szeretnék látni pár hozzáértő véleményt, hozzászólást.

Száritószűrő (vagy mi a neve) cseréljem vagy nem-e? Smiley

Story: elszökött a klímából a cucc, megnézték, lyukas a csavaroknál...
Ok, bontott vételezés (amikor az autóban volt müködött)
Szakinak odaad mindkettő, válasz: kuka mindkettő
Másik szaki megcsinálta az egyiket (hegesztés) lepróbázta, azt mondta jó.
Ok.
Aki visszahozta említette, hogy a szárítószűrőt cseréljem, mert ennyi állás és rendszer megbontás után nem árt!

Szóval azzal kapcsolatba lenne a kérdés:
Kell-e tényleg? Valakinek tapasztalat?

Ui.: Köszönöm előre is!
Jön a meleg Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:42:10 »

Én hiszek a reinkarnációban, végül is egyszer élünk, nem? Grin
hát na...következő életemben biztos lámpaoszlop vagy napszemüveg leszek...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:50:17 »

hát na...következő életemben biztos lámpaoszlop vagy napszemüveg leszek...

Nem kaptam meg a képeket! Hova küldted?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:51:47 »

Nem kaptam meg a képeket! Hova küldted?
én sem...milyen képeket? hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:53:52 »

én sem...milyen képeket? hehe

Cépótósakat. laugh
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:55:34 »

Cépótósakat. laugh
nemár!!!!
erról még csak nem is tudok, nem ám, hogy képeket nem kaptam....jóvan misipisti...ezt megjegyeztem... action
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:58:08 »

én sem...milyen képeket? hehe
nem is fogod...kaptam a debreceni kereskedőtől képeket a kiszemelt autóról,azokat...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2011.05.25 szerda, 22:59:44 »

nem is fogod...kaptam a debreceni kereskedőtől képeket a kiszemelt autóról,azokat...
hmmm...ebben az esetben, nem csak megjegyeztem a dolgot, hanem fokoznám egy nyasgemmel is duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:01:48 »

hmmm...ebben az esetben, nem csak megjegyeztem a dolgot, hanem fokoznám egy nyasgemmel is duhos2
taps hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:05:21 »

én sem...milyen képeket? hehe

Na Misipisti küggyedmán', mert unatkozom!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:10:33 »

Na Misipisti küggyedmán', mert unatkozom!
elküldtem,nem kaptad meg?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:11:34 »

elküldtem,nem kaptad meg?
én sem...merre küldted? záhonynak?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:13:05 »

Na Misipisti küggyedmán', mert unatkozom!
a freemail behalt,rocco levelei sem jöttek meg.A tiéd meg freemail...astornak ment a vip-re.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:15:31 »

a freemail behalt,rocco levelei sem jöttek meg.A tiéd meg freemail...astornak ment a vip-re.


Küldök másikat püben.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:31:30 »

a freemail behalt,rocco levelei sem jöttek meg.A tiéd meg freemail...astornak ment a vip-re.

Látom rágyúrtál a magas felszereltségre! Épp ideje volt. eljen
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:37:55 »

a freemail behalt,rocco levelei sem jöttek meg.A tiéd meg freemail...astornak ment a vip-re.
nekem nem jött meg még mindig... rinya
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:25:36 »

ez is érdekes lehet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_kifogastalan-4788928
főleg ha igaz minden ami le van írva Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:35:50 »

ez is érdekes lehet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_kifogastalan-4788928
főleg ha igaz minden ami le van írva Smiley
Azért arra kérdezz már rá,hogy ha benzines,akkor miért a dízel hűtőrácsa van felrakva...azt csak úgy nem szokták cserélni...ami nekem még nem tetszik,hogy a könyöklő-középkonzol találkozásánál túl nagy a rés.Vagy csak a patent mellé van csavarozva vagy megzakkant az egész egyszer...ami miatt mondjuk a rácsot is cserélték...nekem most néz így ki törés után az az oldal,az anyósülés felőli meg nem...
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.27 péntek, 11:43:12 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:38:06 »

Azért arra kérdezz már rá,hogy ha benzines,akkor miért a dízel hűtőrácsa van felrakva...azt csak úgy nem szokták cserélni...
mert mondjuk az tetszik neki? Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:59:27 »

Azért arra kérdezz már rá,hogy ha benzines,akkor miért a dízel hűtőrácsa van felrakva...azt csak úgy nem szokták cserélni...ami nekem még nem tetszik,hogy a könyöklő-középkonzol találkozásánál túl nagy a rés.Vagy csak a patent mellé van csavarozva vagy megzakkant az egész egyszer...ami miatt mondjuk a rácsot is cserélték...nekem most néz így ki törés után az az oldal,az anyósülés felőli meg nem...

Az eleje tuttira meg lett nyomva legalábbis én úgy nézem! A könyöklőt talán a kézifék miatt bontották meg valamiért de az elég érdekes hogy a műszerfalhoz képest ennyire máshogyan áll! Az is érdekes hogy ha nem ghia akkor miért van benne fedkomp és "fás" ajtófogantyú bár az ASR és a digiklíma miatt valószínű hogy ghia kábelezéses és akkor lehet még turbózni rajta az extrákat is! Azért azt valaki elárulhatná hogy milyen jel van a jobb oldalsó index fölött!  wow1
 Mivel magyarországi a rendszám alapján ezért utána lehet nézni a múltjának és ez is nagy előny de nekem nem kellene mert nem ötajtós kivitel de azért lehet ajánlgatni mert az extrák miatt megérheti az árát bár elég semmitmondó képeket rakott fel róla és ez mindenképpen gyanús legalábbis szerintem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.