Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 22:52:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745103 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15000 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:01:34 »

Az nem mert drága a golyó is!  szomoru1
na,fejezzük be ezt a kaszálós dolgot,mert a végén még ránkáll viktorátor eszessze és minket végez ki.Ezekben a dumm dumm golyós időkben (jó nagy paraszt volt aki bedobta médiába...a gyári expanzív lőszer és a valódi dumdum köszönő viszonyban sincs egymással,nemigaz SPANNER?)
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15001 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:03:52 »

Dan, én nem vagyok ennyire fennakadva, ha greg-nek Greg-nek, gr3g-nek vagy Gr3g-nek írod... Wink

yooccoo légyszi légyszi add kölcsön Smiley Nagyon szeretném a pohártartót, ez a V6 hiéna meg b..szik eljönni hozzám, hogy megcsináljuk Cheesy

nekem kell nem neki Smiley

drof, egyszer hagytam benne a kulcsot.. télen... 9 hónapos pocakos volt az Évi mikor elmentünk a mekibe egy kávéért vizsgálat után.... örültem neki marhára... bár inkább bezárja magát mint kinyissa Cheesy

apropó beázás....

ma a csomiban rendezkedtem mikor feltűnt, hogy a jobb hátsó sárvédőnél viszonylag erősen felázik a kocsi..

ez "normális"Huh?? Mármint előforduló típushiba mint a sárvédő rozsdásodás vagy az ablak karcoló gumicsík? Vagy ez egyedi probléma???

mondjuk az előző tulajnál egy évet állt fa alatt, nem lennék meglepődve ha elrohadt volna.. ráadásul ott volt a legjobban penészes.. :S
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15002 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:06:54 »

Dan, én nem vagyok ennyire fennakadva, ha greg-nek Greg-nek, gr3g-nek vagy Gr3g-nek írod... Wink

yooccoo légyszi légyszi add kölcsön Smiley Nagyon szeretném a pohártartót, ez a V6 hiéna meg b..szik eljönni hozzám, hogy megcsináljuk Cheesy

nekem kell nem neki Smiley

drof, egyszer hagytam benne a kulcsot.. télen... 9 hónapos pocakos volt az Évi mikor elmentünk a mekibe egy kávéért vizsgálat után.... örültem neki marhára... bár inkább bezárja magát mint kinyissa Cheesy

apropó beázás....

ma a csomiban rendezkedtem mikor feltűnt, hogy a jobb hátsó sárvédőnél viszonylag erősen felázik a kocsi..

ez "normális"Huh?? Mármint előforduló típushiba mint a sárvédő rozsdásodás vagy az ablak karcoló gumicsík? Vagy ez egyedi probléma???

mondjuk az előző tulajnál egy évet állt fa alatt, nem lennék meglepődve ha elrohadt volna.. ráadásul ott volt a legjobban penészes.. :S
a kerékjárat felől hajlamos beázni.Ha nem tömítették rendesen pl. egy teleszkóp csere után,akkor bizony beázik.Nem egyedi eset a tiéd,az enyém is ázik a jobb oldalon pont ott és a teleszkópok is cserélve voltak az előző tulajnál.A hátsó lámpák a másik jellemző beázási hely.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15003 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:16:17 »

na,fejezzük be ezt a kaszálós dolgot,mert a végén még ránkáll viktorátor eszessze és minket végez ki.Ezekben a dumm dumm golyós időkben (jó nagy paraszt volt aki bedobta médiába...a gyári expanzív lőszer és a valódi dumdum köszönő viszonyban sincs egymással,nemigaz SPANNER?)

Ezt én már nem tudom mert én abban az időben hagytam ott a lövészklubbot hogy ezek "divatba" jöttek ezért ezekről anno már nem kellett szakmai infókat tudnom!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15004 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:17:49 »

a kerékjárat felől hajlamos beázni.Ha nem tömítették rendesen pl. egy teleszkóp csere után,akkor bizony beázik.Nem egyedi eset a tiéd,az enyém is ázik a jobb oldalon pont ott és a teleszkópok is cserélve voltak az előző tulajnál.A hátsó lámpák a másik jellemző beázási hely.

Vagy cumi van ha egyik sem mint anno nálam is volt a bal oldalon!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15005 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:21:51 »

Vagy cumi van ha egyik sem mint anno nálam is volt a bal oldalon!  szomoru1
én csak mint jellemzőt írtam!Volt már beázás nekem is rosszul beállított csomagtér ajtó miatt,de az pl. nem jellemző.A szedánok is hajlamosak a rossz gumikéder mellett ázni.De én például a lökös mögötti nyílásokat is megszüntetném.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15006 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:23:22 »

Vagy cumi van ha egyik sem mint anno nálam is volt a bal oldalon!  szomoru1

nálam a jobb hátsó kerékjárat az....

jól van, akkor megnyugodtam, hogy nem az enyém sz@r.... mostmár kezd a cég rendbe jönni, szerintem ősszel meglesz az ST...  így már nem foglalkozom vele annyira... az összes amit most csinálok motyó rajta az gyakorlás, hogy ne az ST-n k..juk el Cheesy

Őt nézegetem egy ideje csendben... http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201129403925807/sort/priceasc/usedcars/body-type/estate/make/ford/page/1/radius/1501/keywords/st200/postcode/nw116xy?logcode=p

mondjuk nem lepődnék meg ha októberig elmenne, de ha ez elmegy (az egyetlen jelenleg az autotrader-en) ha nem lesz másik, marad az 5 ajtós...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15007 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:27:56 »

nálam a jobb hátsó kerékjárat az....

jól van, akkor megnyugodtam, hogy nem az enyém sz@r.... mostmár kezd a cég rendbe jönni, szerintem ősszel meglesz az ST...  így már nem foglalkozom vele annyira... az összes amit most csinálok motyó rajta az gyakorlás, hogy ne az ST-n k..juk el Cheesy

Őt nézegetem egy ideje csendben... http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201129403925807/sort/priceasc/usedcars/body-type/estate/make/ford/page/1/radius/1501/keywords/st200/postcode/nw116xy?logcode=p

mondjuk nem lepődnék meg ha októberig elmenne, de ha ez elmegy (az egyetlen jelenleg az autotrader-en) ha nem lesz másik, marad az 5 ajtós...
szép gép...
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15008 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:41:05 »

szép gép...

bízom benne, hogy nem adják el addig Cheesy Amolyan a remény hal meg utoljára alapon Cheesy Vagy hogy lesz mégegy addig Cheesy

amúgy nézegetem az ST-ket egy ideje, nem nagyon tűnnek el a hírdetések... és kint leszedik azonnal, hogy elment...

Szóval nagyon nem félek Cheesy

ha meg elmegy, akkor nem akart az enyém lenni...

szerk: de ha a kombi el is megy, nyugodt vagyok, hogy 1 kivétellel jelenleg csak ezt a kéket lehet kapni Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 21:50:01 írta Gr3g » Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #15009 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:16:39 »

bízom benne, hogy nem adják el addig Cheesy Amolyan a remény hal meg utoljára alapon Cheesy Vagy hogy lesz mégegy addig Cheesy

amúgy nézegetem az ST-ket egy ideje, nem nagyon tűnnek el a hírdetések... és kint leszedik azonnal, hogy elment...

Szóval nagyon nem félek Cheesy

ha meg elmegy, akkor nem akart az enyém lenni...

szerk: de ha a kombi el is megy, nyugodt vagyok, hogy 1 kivétellel jelenleg csak ezt a kéket lehet kapni Cheesy

Nekem is tetszik, pedig nem vagyok a Ford kombik híve.
Remélem összejön neked, hajrá!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15010 Dátum: 2011.07.27 szerda, 12:40:22 »

bízom benne, hogy nem adják el addig Cheesy Amolyan a remény hal meg utoljára alapon Cheesy Vagy hogy lesz mégegy addig Cheesy
amúgy nézegetem az ST-ket egy ideje, nem nagyon tűnnek el a hírdetések... és kint leszedik azonnal, hogy elment...

Hajrá  vigyor3 Jó kis gép, és nem is drága. Bár mire Magyarországra kerül...  Embarrassed
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15011 Dátum: 2011.07.27 szerda, 13:56:34 »

Szép Jó Napot Mindenkinek!

Lenne egy pár kérdésem!
Van egy Ford Mondeo Mk2 (1997) Ztech 1.8i autóm és jelenleg nagyon jó állapotban van, de
az alapjárat nagyon nem jó, mert folyamatosan ingadozik!
A legnagyobb problémák: megyek a kocsival és mikor meg akarok állni akkor 3-7 másodpercre leesik a fordulat 400-500 F/p
re és remeg össze vissza és utána mintha semmi nem történt volna, de ezt minden megállásnál csinálja.
A másik problema ami pár napja kezdődött az pedig a következő: beindítom a kocsit elkezd ingadozni a fordulat 900-1100 F/p között és miután elindulok minden váltásnál akár fel akár lefelé ahogy benyomom a kuplungot a fordulat felmegy magától 4000-5000 F/p re ha gurulok ha fékezek és csak 20-30 másodperc után esik vissza 1500 F/p re, de a legjobb, hogy pl. 3.ikban magától gyorsul mintha kitt lenne Cheesy magyarán nincs motorfék, de ami még érdekesebb, hogy ezt hol csinálja, hol nem!
A harmadik pedig, hogy a vezérlés felől hallani valami kopogást, ami a fordulatszám növekedésével egyre gyorsabban kopog de, ha belemegyek egy gödörbe akkor ez a kopogás megváltozik/ingadozik, mintha valami lengő alkatrész lenne!

Az alapjárati motort kitisztítottam, de nem segített! A szívó oldalnál ahol a vákuum szelep található szívó hangot lehet hallani, mintha valamelyik cső farsot szívna, de nem tudom!

Remélem Valaki tud nekem segíteni!

Ha igen, akkor szeretném megkérni az illetőt, hogy az e-mail címemre küldjön választ! (zsolt.csoka@gmail.com)
Előre is köszönöm!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15012 Dátum: 2011.07.27 szerda, 14:06:34 »

Szép Jó Napot Mindenkinek!

Szia!
Jó helyen keresgélsz mert az vagy alapjárati motor vagy vákuum probléma!
Abból amit leírtál inkább arra következtetek hogy valamelyik vákuumcsöved elrepedt és falsot szív emiatt ingadozik az alapjáratod! A kopogó hang a vezérlésből jön és amiatt hogy meg van nyúlva a vezérműszíjad! Ha hidegen hangosabb akkor biztos hogy az ha melegen hangosabb akkor lehet feszítőgörgő is! Azért szétburítás előtt próbának tegyetek fel egy másik alapjárati motort pár percre hogy biztos kizárjátok azt a hibalehetőségek közül!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #15013 Dátum: 2011.07.27 szerda, 15:51:55 »

Szép Jó Napot Mindenkinek!

Lenne egy pár kérdésem!
Van egy Ford Mondeo Mk2 (1997) Ztech 1.8i autóm és jelenleg nagyon jó állapotban van, de
az alapjárat nagyon nem jó, mert folyamatosan ingadozik!
A legnagyobb problémák: megyek a kocsival és mikor meg akarok állni akkor 3-7 másodpercre leesik a fordulat 400-500 F/p
re és remeg össze vissza és utána mintha semmi nem történt volna, de ezt minden megállásnál csinálja.
A másik problema ami pár napja kezdődött az pedig a következő: beindítom a kocsit elkezd ingadozni a fordulat 900-1100 F/p között és miután elindulok minden váltásnál akár fel akár lefelé ahogy benyomom a kuplungot a fordulat felmegy magától 4000-5000 F/p re ha gurulok ha fékezek és csak 20-30 másodperc után esik vissza 1500 F/p re, de a legjobb, hogy pl. 3.ikban magától gyorsul mintha kitt lenne Cheesy magyarán nincs motorfék, de ami még érdekesebb, hogy ezt hol csinálja, hol nem!
A harmadik pedig, hogy a vezérlés felől hallani valami kopogást, ami a fordulatszám növekedésével egyre gyorsabban kopog de, ha belemegyek egy gödörbe akkor ez a kopogás megváltozik/ingadozik, mintha valami lengő alkatrész lenne!

Az alapjárati motort kitisztítottam, de nem segített! A szívó oldalnál ahol a vákuum szelep található szívó hangot lehet hallani, mintha valamelyik cső farsot szívna, de nem tudom!

Remélem Valaki tud nekem segíteni!

Ha igen, akkor szeretném megkérni az illetőt, hogy az e-mail címemre küldjön választ! (zsolt.csoka@gmail.com)
Előre is köszönöm!
Szerintem ne Emilezzünk, ebből had tanuljon más is! Nekem is csinál olyat, hogy menet közben leveszem a lábam a gázról, és nem lassul motorfékkel, hanem szépen gyorsul, mint ha nyomnám a gázt finoman. Egy érintő gázfröccs, és akkor el kezd lassulni, ahogy kéne. A fordulatszám változás nálam (még) nem jellemző alapjáraton, de mindenre fel kell készülni, tehát a válasz az előttem szóló kérdésre engem is érdekel.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15014 Dátum: 2011.07.27 szerda, 18:20:34 »

Hajrá  vigyor3 Jó kis gép, és nem is drága. Bár mire Magyarországra kerül...  Embarrassed


mire magyarországra kerül, nem lesz sok... lévén, hogy autópályán jössz végig, ád 1, ád 2 meg, éltem kint eleget ahhoz, hogy tudjam mit hol érdemes megvenni, telerakom a csomit XY dolgokkal, amik fedezik a hazautat Smiley

hoztam már egy két autót kintről, hogy ki tudjam nullára vagy nagyon minimálisra hozni az utat Wink
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15015 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:02:18 »

Szép Jó Napot Mindenkinek!

Lenne egy pár kérdésem!
Van egy Ford Mondeo Mk2 (1997) Ztech 1.8i autóm és jelenleg nagyon jó állapotban van, de
az alapjárat nagyon nem jó, mert folyamatosan ingadozik!
A legnagyobb problémák: megyek a kocsival és mikor meg akarok állni akkor 3-7 másodpercre leesik a fordulat 400-500 F/p
re és remeg össze vissza és utána mintha semmi nem történt volna, de ezt minden megállásnál csinálja.
A másik problema ami pár napja kezdődött az pedig a következő: beindítom a kocsit elkezd ingadozni a fordulat 900-1100 F/p között és miután elindulok minden váltásnál akár fel akár lefelé ahogy benyomom a kuplungot a fordulat felmegy magától 4000-5000 F/p re ha gurulok ha fékezek és csak 20-30 másodperc után esik vissza 1500 F/p re, de a legjobb, hogy pl. 3.ikban magától gyorsul mintha kitt lenne Cheesy magyarán nincs motorfék, de ami még érdekesebb, hogy ezt hol csinálja, hol nem!
A harmadik pedig, hogy a vezérlés felől hallani valami kopogást, ami a fordulatszám növekedésével egyre gyorsabban kopog de, ha belemegyek egy gödörbe akkor ez a kopogás megváltozik/ingadozik, mintha valami lengő alkatrész lenne!

Az alapjárati motort kitisztítottam, de nem segített! A szívó oldalnál ahol a vákuum szelep található szívó hangot lehet hallani, mintha valamelyik cső farsot szívna, de nem tudom!

Remélem Valaki tud nekem segíteni!

Ha igen, akkor szeretném megkérni az illetőt, hogy az e-mail címemre küldjön választ! (zsolt.csoka@gmail.com)
Előre is köszönöm!
Motor háta mögött található az ún. "T" idom. Ez egy cigaretta vastagságú talán gyufásdoboz méretű T alakú vákumcső elosztó. Az szokott eltörni és ezeket az általad leírt, tipikus jeleket produkálja. (mondjuk a kopogást nem)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15016 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:14:13 »

Motor háta mögött található az ún. "T" idom. Ez egy cigaretta vastagságú talán gyufásdoboz méretű T alakú vákumcső elosztó. Az szokott eltörni és ezeket az általad leírt, tipikus jeleket produkálja. (mondjuk a kopogást nem)

Ez így igaz!  nyes
Vagy ha a szívócsonk alatti gumi T-elágazó kirepedezik akkor is ilyenek a tünetek csak erősebbek!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15017 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:31:48 »


mire magyarországra kerül, nem lesz sok... lévén, hogy autópályán jössz végig, ád 1, ád 2 meg, éltem kint eleget ahhoz, hogy tudjam mit hol érdemes megvenni, telerakom a csomit XY dolgokkal, amik fedezik a hazautat Smiley

hoztam már egy két autót kintről, hogy ki tudjam nullára vagy nagyon minimálisra hozni az utat Wink

A regadóra gondoltam, h megdobja kicsit az árát. Bár nagy csomagtartója van, lehet bele cuccolni jócskán Cool
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15018 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:28:12 »

A regadóra gondoltam, h megdobja kicsit az árát. Bár nagy csomagtartója van, lehet bele cuccolni jócskán Cool

azt nézd, hogy mondjuk kijön regadóval 1.2m-ra, itthon annyinál kezdődnek az st200-ak, és megmondom őszintén inkább bízom az angol használtautó piacban mint az itthoniban. ád1.

ád2, mivel megszoktam a jobbkormányt, így inkább rakok magyar rendszámot egy jobbos-ra mint szokjam meg  balost Smiley

ád3: ez kapcsolódik az 1-hez Cheesy Kint jobbat kapok a pénzemért, tehát regadóval együtt is egy jobb autót kapok, mint amit ugyanannyiból vehetnék itthon...

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15019 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:30:44 »

azt nézd, hogy mondjuk kijön regadóval 1.2m-ra, itthon annyinál kezdődnek az st200-ak, és megmondom őszintén inkább bízom az angol használtautó piacban mint az itthoniban. ád1.

ád2, mivel megszoktam a jobbkormányt, így inkább rakok magyar rendszámot egy jobbos-ra mint szokjam meg  balost Smiley

ád3: ez kapcsolódik az 1-hez Cheesy Kint jobbat kapok a pénzemért, tehát regadóval együtt is egy jobb autót kapok, mint amit ugyanannyiból vehetnék itthon...


ez azért szokatlan számunkra, mert mindannyian bal kormányoshoz vagyunk szokva. úgy ahogy te elképzelhetetlennek tartod a balos vezetést, ettől még egy csodabogár maradsz, mint angliában egy bal kormányos autós Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15020 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:33:43 »

ez azért szokatlan számunkra, mert mindannyian bal kormányoshoz vagyunk szokva. úgy ahogy te elképzelhetetlennek tartod a balos vezetést, ettől még egy csodabogár maradsz, mint angliában egy bal kormányos autós Wink

Smiley

igazándiból a lényeg az volt szerintem Pumukli írásában, hogy regadó után nem lesz feltétlen olcsóbb...

ez jogos, mert kb hasonló az ár, de akkor is jobbat kapok kint.

Azt meg hogy úgy néznek rám mintha zöld lennék megszoktam Cheesy
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15021 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:36:14 »

ez azért szokatlan számunkra, mert mindannyian bal kormányoshoz vagyunk szokva. úgy ahogy te elképzelhetetlennek tartod a balos vezetést, ettől még egy csodabogár maradsz, mint angliában egy bal kormányos autós Wink

Igen mert mi magyarok vagyunk!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15022 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:37:46 »

Smiley

igazándiból a lényeg az volt szerintem Pumukli írásában, hogy regadó után nem lesz feltétlen olcsóbb...

ez jogos, mert kb hasonló az ár, de akkor is jobbat kapok kint.

Azt meg hogy úgy néznek rám mintha zöld lennék megszoktam Cheesy
csak azért kotyogtam bele, mert alapvetően az embereknek van egy pizonyos prioritási sorrend, ami alapján éli az életét, vesz autót..stb.
ha arról van szó, hogy autó, akkor a legtöbb ember tuti nem venne angol autót, így mint te, mert a fontossági sorrend másként áll fel. az érték ár arány sokkal rosszabb pozícióban van, mint az, hogy szokatlan lenne a vezetési helye.
érted ugye, amit vakerok?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15023 Dátum: 2011.07.27 szerda, 23:22:57 »

Smiley

igazándiból a lényeg az volt szerintem Pumukli írásában, hogy regadó után nem lesz feltétlen olcsóbb...

ez jogos, mert kb hasonló az ár, de akkor is jobbat kapok kint.

Azt meg hogy úgy néznek rám mintha zöld lennék megszoktam Cheesy

1.2m nem is rossz, bár engem zavarna, hogy előzésnél az "anyós"-nak kell sasolni vigyor3 Bár bevallom, még nem vezettem jobbkormányos autót, szóval nem tudok valós véleményt mondani.
Ha Te már megszoktad, akkor ok, csak elsőre nem állt össze a kép, hogy mi merre hány méter wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15024 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 00:03:31 »

1.2m nem is rossz, bár engem zavarna, hogy előzésnél az "anyós"-nak kell sasolni vigyor3 Bár bevallom, még nem vezettem jobbkormányos autót, szóval nem tudok valós véleményt mondani.
Ha Te már megszoktad, akkor ok, csak elsőre nem állt össze a kép, hogy mi merre hány méter wave
szerintem az is zavarna, hogy a kuplung pedál benyomása után a térképzsebben kotorásznál  vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15025 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:08:57 »

Szerintem ne Emilezzünk, ebből had tanuljon más is! Nekem is csinál olyat, hogy menet közben leveszem a lábam a gázról, és nem lassul motorfékkel, hanem szépen gyorsul, mint ha nyomnám a gázt finoman. Egy érintő gázfröccs, és akkor el kezd lassulni, ahogy kéne. A fordulatszám változás nálam (még) nem jellemző alapjáraton, de mindenre fel kell készülni, tehát a válasz az előttem szóló kérdésre engem is érdekel.
Némi adalék hozzá,bár ettől nem biztos,hogy ez a gond.Van nekem kettő darab fojtószelepem.Kivettem a jelenlegit takarítás céljából.Beraktam a kékét és ugyanez a jelenség jött elő,amit írtok.Kuplung ki,fordulat felmegy 2500-3e-re majd egyszercsak leesik.Okéj,rossz a jeladó.Ráteszem a másikat ugyanaz.És az tuti jó,hiszen most került ki az autóból,semmi baja nem volt.Kitakarítottam a fojtószelepet,ráraktam a régi jeladót,beteszem minden jó.Ezek szerint van kettő jó jeladóm és egy rejtélyes módon nem jól működő fojtószelepem.Egymás mellé rakom,forgatom,nézem és dettó egyforma a kettő,rendesen zár,rendesen nyit,nem szorul ergo tök egyforma a kettő.És mégis az egyik jó,a másik nem.A miértre a mai napig nem jöttem rá.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15026 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:13:31 »

Némi adalék hozzá,bár ettől nem biztos,hogy ez a gond.Van nekem kettő darab fojtószelepem.Kivettem a jelenlegit takarítás céljából.Beraktam a kékét és ugyanez a jelenség jött elő,amit írtok.Kuplung ki,fordulat felmegy 2500-3e-re majd egyszercsak leesik.Okéj,rossz a jeladó.Ráteszem a másikat ugyanaz.És az tuti jó,hiszen most került ki az autóból,semmi baja nem volt.Kitakarítottam a fojtószelepet,ráraktam a régi jeladót,beteszem minden jó.Ezek szerint van kettő jó jeladóm és egy rejtélyes módon nem jól működő fojtószelepem.Egymás mellé rakom,forgatom,nézem és dettó egyforma a kettő,rendesen zár,rendesen nyit,nem szorul ergo tök egyforma a kettő.És mégis az egyik jó,a másik nem.A miértre a mai napig nem jöttem rá.
nem áll másképpen a pöcök benne?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15027 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:15:14 »

nem áll másképpen a pöcök benne?
milyen pöcök?
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15028 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:26:12 »

csak azért kotyogtam bele, mert alapvetően az embereknek van egy pizonyos prioritási sorrend, ami alapján éli az életét, vesz autót..stb.
ha arról van szó, hogy autó, akkor a legtöbb ember tuti nem venne angol autót, így mint te, mert a fontossági sorrend másként áll fel. az érték ár arány sokkal rosszabb pozícióban van, mint az, hogy szokatlan lenne a vezetési helye.
érted ugye, amit vakerok?

Értem én Smiley

Tudom, hogy én működöm "rosszul" Cheesy

de látod már magyar sem vagyok, mert jobbkormányost vezetek.... pff...

Aki tud vezetni az tud előzni ezzel is.... picit át kell hajolni a bal oldalra, és gondolkodás nélkül ki lehet nézni.... ki lehet nézni jobbra is, na meg nem mellesleg az egy méretben lévő autókon át is lehet nézni ha épp nincs sötétítve...

 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15029 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:34:11 »

Értem én Smiley

Tudom, hogy én működöm "rosszul" Cheesy

de látod már magyar sem vagyok, mert jobbkormányost vezetek.... pff...

Aki tud vezetni az tud előzni ezzel is.... picit át kell hajolni a bal oldalra, és gondolkodás nélkül ki lehet nézni.... ki lehet nézni jobbra is, na meg nem mellesleg az egy méretben lévő autókon át is lehet nézni ha épp nincs sötétítve...

 
csak óvatosan...jelen magyar közlekedési viszonyok között a sofőrök 90%-a elvan a saját világában és lexarja a többit.A *** is belémfagy,amikor az öregasszony a szuzuki kormánya alatt néz ki a fejéből...bassza meg,hát mit lát?Egy gyereket úgy el tud csapni a zebrán,hogy ihaj,mert észre sem veszi.Az apukától,spantól,strigótól kapott ezüstmercis cicababák a másik véglet.Lövésük nincs mit csinálnak,mert a vezetés az,amivel a legkevesebbet foglalkoznak.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15030 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:38:47 »

Értem én Smiley
Tudom, hogy én működöm "rosszul" Cheesy
de látod már magyar sem vagyok, mert jobbkormányost vezetek.... pff...
Aki tud vezetni az tud előzni ezzel is.... picit át kell hajolni a bal oldalra, és gondolkodás nélkül ki lehet nézni.... ki lehet nézni jobbra is, na meg nem mellesleg az egy méretben lévő autókon át is lehet nézni ha épp nincs sötétítve...
Fura lehet bal oldalon ülni az anyósülésben meg ballal váltani, de biztos meg lehet szokni  eljen
OFF: Skyline gtr r34-ben meg tudnám szokni az biztos  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15031 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:50:53 »

csak óvatosan...jelen magyar közlekedési viszonyok között a sofőrök 90%-a elvan a saját világában és lexarja a többit.A *** is belémfagy,amikor az öregasszony a szuzuki kormánya alatt néz ki a fejéből...bassza meg,hát mit lát?Egy gyereket úgy el tud csapni a zebrán,hogy ihaj,mert észre sem veszi.Az apukától,spantól,strigótól kapott ezüstmercis cicababák a másik véglet.Lövésük nincs mit csinálnak,mert a vezetés az,amivel a legkevesebbet foglalkoznak.

már többször mondtam, hogy nem egy kategória az akinek van jogsija meg tud is vezetni Cheesy

én az öregektől "félek" legjobban... azok ilyedősek is...

Trekxc: már többször leírtam... kint éltem, ott vezettem többet, egyértelműen megszoktam...
Naplózva
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15032 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:34:39 »

Tisztelet.

Köszönöm az információkat!

Van egy kis problémám Smiley Már mások is mondták azt a híres T-elemet, de nekem olyan nincs Smiley
Azt mondták, hogy a trafó alatt van ahhoz a csőhöz csatlakozik ami a kipufogó leömlőtől jön, na igen de nekem az végig fém cső és az az érdekes, hogy furcsán megoldva kijön belőle két vékony fémcső. Na ez az amit nem értek. Azt mondták, hogy meg volt törve a kocsi eleje, elképzelhető, hogy összebuherálták utána? A másik, hogy hiába nyomogatom a gázpedált akkor csak még feljebb megy a fordulat és ott marad!
Még lenne sok sok kérdésem, pl. hogy villog a légzsák visszajelző menet közben, az ABS és a Kézifék/Fék rendszer lámpa is folyamatosan világít, de van amikor gondol egyet és elalszik és pár perc múlva újra elkezd világítani..... Az ilyenektől már agygörcsöt tudok kapni Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15033 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:44:19 »

Tisztelet.

Köszönöm az információkat!

Van egy kis problémám Smiley Már mások is mondták azt a híres T-elemet, de nekem olyan nincs Smiley
Azt mondták, hogy a trafó alatt van ahhoz a csőhöz csatlakozik ami a kipufogó leömlőtől jön, na igen de nekem az végig fém cső és az az érdekes, hogy furcsán megoldva kijön belőle két vékony fémcső. Na ez az amit nem értek. Azt mondták, hogy meg volt törve a kocsi eleje, elképzelhető, hogy összebuherálták utána? A másik, hogy hiába nyomogatom a gázpedált akkor csak még feljebb megy a fordulat és ott marad!
Még lenne sok sok kérdésem, pl. hogy villog a légzsák visszajelző menet közben, az ABS és a Kézifék/Fék rendszer lámpa is folyamatosan világít, de van amikor gondol egyet és elalszik és pár perc múlva újra elkezd világítani..... Az ilyenektől már agygörcsöt tudok kapni Smiley


Ne az EGR csöveit nézd!  vigyor3
A légzsák visszajelző villogásperiódusát számold meg és írd be ide mert abból ki lehet deríteni hogy mi nem okés és ha szerencséd van akkor csak valami kontaktos és más baja nincs! A kézifék visszajelzője akkor világít ha kevés a fékolaj a tartályban ezért azt nézd meg és tölts utána ha tényleg kevés! Az ABS-t azt így látatlanban inkább passzolom de azért ott is első körben körülnézheted a csatikat hátha!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15034 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:54:00 »

aha, akkor merre kell keresnem azt a híres T-elemet? Cheesy
A fékolaj szint meg MAX on van Smiley
A légzsák pedig ha jól számoltam 3 másodpercenként villog, de van amikor gyorsabban Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15035 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:57:28 »

aha, akkor merre kell keresnem azt a híres T-elemet? Cheesy
A fékolaj szint meg MAX on van Smiley
A légzsák pedig ha jól számoltam 3 másodpercenként villog, de van amikor gyorsabban Smiley
akkor a kézifék kar aklatt kukkantsd még meg a kézifék visszajelző csatiját/kapcsolóját...
a lufi visszajelző pedig szünetekkel kell villogjon. nem az számít milyen gyorsan, hanem az, hogy villog, aztán kis szünet és villog. na szünetek közti villanások száma kell..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15036 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:03:57 »

akkor megnézem a kézifék kar alatt, a villogás meg folyamatosan villog, mármint felvillan és pár másodperc után megint villan egyet és így tovább amíg le nem állítom a motort.
Az a T-elem merre van? Egy rajzot vagy képet nem tud valaki küldeni? Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15037 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:04:39 »

Tisztelet.

Köszönöm az információkat!

Van egy kis problémám Smiley Már mások is mondták azt a híres T-elemet, de nekem olyan nincs Smiley
Azt mondták, hogy a trafó alatt van ahhoz a csőhöz csatlakozik ami a kipufogó leömlőtől jön, na igen de nekem az végig fém cső és az az érdekes, hogy furcsán megoldva kijön belőle két vékony fémcső. Na ez az amit nem értek. Azt mondták, hogy meg volt törve a kocsi eleje, elképzelhető, hogy összebuherálták utána?
valóban a leömlő környékéről jön a cső, de amögött a cső mögött van, amit most találtál
az is lehet, hogy hiányzik, de akkor már meg is van az oka, hogy miért nem jó
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15038 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:09:21 »

akkor megnézem a kézifék kar alatt, a villogás meg folyamatosan villog, mármint felvillan és pár másodperc után megint villan egyet és így tovább amíg le nem állítom a motort.
Az a T-elem merre van? Egy rajzot vagy képet nem tud valaki küldeni? Smiley
az egy villanás vezető oldali lufi hibát jelent. vagy elszakadt az átvezető kábeled, vagy a csatival van gond.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15039 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:18:14 »

aha, akkor merre kell keresnem azt a híres T-elemet? Cheesy
A fékolaj szint meg MAX on van Smiley
A légzsák pedig ha jól számoltam 3 másodpercenként villog, de van amikor gyorsabban Smiley


Amiről én írtam gumi T-cső az a szívócsonk alatt van és simán le tudod húzni és megnézni csak kicsit nehéz hozzáférni! Majd keresek neked valami képet vagy rajzot!

UI: Ugyan ilyen van a Mondi szívócsonk alatt is:

http://www.cromax.hu/index.php?katid=45334829&termek_al_id=10467&katnev=Gumicső kartergáz szellőztető rendszerhez Zetec
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.28 csütörtök, 14:20:32 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15040 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:23:49 »

http://www.cromax.hu/index.php?katid=45328158&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15041 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:24:55 »

az egy villanás vezető oldali lufi hibát jelent. vagy elszakadt az átvezető kábeled, vagy a csatival van gond.

Vagy nincs légzsákja! De inkább átvezetőkábel szokott lenni mert azt eléggé keresik és az enyémet is már odaadtam egy klubtársnak mert neki is egyszer csak elkezdett villogni a visszajelző és ez megoldotta dolgot!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15042 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:32:00 »

Köszöntem sépün, akkor most megyek és keresek Cheesy
Naplózva
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15043 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 16:42:50 »

Tisztelet.

Ezt nem értem, nekem az a T-elem nincs meg, egyszerűen nem látok sehol T csövet!!!
Se a szívócsonk alatt, se a trafó alatt, se sehol Sad
Please Help Me!!!!!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15044 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:48:16 »

Tisztelet.

Ezt nem értem, nekem az a T-elem nincs meg, egyszerűen nem látok sehol T csövet!!!
Se a szívócsonk alatt, se a trafó alatt, se sehol Sad
Please Help Me!!!!!

Akkor inkább vidd el egy szakihoz és mondd el neki mi a probléma és miket javasoltunk mert úgy látom nem igazán vagy egy autómágus típus! Vagy keress egy közelben lakó rutinosabb fórumtársat és együtt próbáljaátok meg felmérni a terepet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15045 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:49:40 »

Akkor viszont szeretném megkérdezni, hogy a fórumon tartózkodók közül, aki ért egy Ford Mondeo Mk2 1.8i autóhoz, van e Valaki aki Veresegyház vagy Fót 50 Km-es körzetében lakik??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15046 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 20:57:16 »

Akkor viszont szeretném megkérdezni, hogy a fórumon tartózkodók közül, aki ért egy Ford Mondeo Mk2 1.8i autóhoz, van e Valaki aki Veresegyház vagy Fót 50 Km-es körzetében lakik??
yooccoo...azt hiszem a közeledben van.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15047 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:20:55 »

yooccoo...azt hiszem a közeledben van.

Jó-jó, de olyan kell, aki ért is hozzá!

Yooccoo-val vigyázz, mert hamar motorcsere lesz a vége, ha ő segít! eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15048 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:06:08 »

Jó-jó, de olyan kell, aki ért is hozzá!

Yooccoo-val vigyázz, mert hamar motorcsere lesz a vége, ha ő segít! eplus2
hm...ezt nem értem. rasztás egy v6 motort akar...(amennyire tudom, ezt el is intézte... eplus2 )
lehet előre, hátra meg egy egynyócra pályázik?
így lesz a gépből egy 10x4? hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15049 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:07:01 »

hm...ezt nem értem. rasztás egy v6 motort akar...(amennyire tudom, ezt el is intézte... eplus2 )
lehet előre, hátra meg egy egynyócra pályázik?
így lesz a gépből egy 10x4? hehe
elég lenne a 4x4 is  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.