Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 00:08:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745438 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15200 Dátum: 2011.08.05 péntek, 15:39:15 »

A kettesen már csavarok fogják felülről és elöl még oldalról is!
mit? a váltószoknyát? wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15201 Dátum: 2011.08.05 péntek, 15:43:07 »

mit? a váltószoknyát? wow1

Nem azt hanem a könyöklőt!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15202 Dátum: 2011.08.05 péntek, 15:46:21 »

Nem azt hanem a könyöklőt!  vigyor3
az stimmel. az úgy van mindegyiken.
de a fiatalembernek a szoknya felhúzásával voltak problémái hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15203 Dátum: 2011.08.05 péntek, 15:49:42 »

a fiatalembernek a szoknya felhúzásával voltak problémái hehe
szegény ...
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15204 Dátum: 2011.08.05 péntek, 15:53:39 »

az stimmel. az úgy van mindegyiken.
de a fiatalembernek a szoknya felhúzásával voltak problémái hehe

A szoknyalevételhez én sem értek mert nálam eddig mindíg fennt maradt végig az aktus alatt a helyén!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15205 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 09:16:31 »

Urak!
Mekkora meló "leásni" ahhoz az egységhez ami a fűtés/hűtés/szellőztetés műsort csinálja?, azaz mekkora munka szétszedni az egész műszerfalat?
Továbbra is fűt az autó a "leghidegebb" állásban. Lehet rászánom magam így lassan 5 év után.
Van vmi buktatója? A haynesben elég alapos infókat talátam, de hátha futott bele vki vmi nagy cucliba.
Köszönettel,
Ferqó
ui: a klímát kell bontani vagy trükközhető?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15206 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 09:27:15 »

Urak!
Mekkora meló "leásni" ahhoz az egységhez ami a fűtés/hűtés/szellőztetés műsort csinálja?, azaz mekkora munka szétszedni az egész műszerfalat?
Továbbra is fűt az autó a "leghidegebb" állásban. Lehet rászánom magam így lassan 5 év után.
Van vmi buktatója? A haynesben elég alapos infókat talátam, de hátha futott bele vki vmi nagy cucliba.
Köszönettel,
Ferqó
ui: a klímát kell bontani vagy trükközhető?

Nem kell lebontanod a műszerfalat mert alulról oldalról is ki tudod kapni a flapmotort mert az szokott a kukás lenni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15207 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:09:37 »

Nem kell lebontanod a műszerfalat mert alulról oldalról is ki tudod kapni a flapmotort mert az szokott a kukás lenni!  wave
Azon túl vagyok, kézben működik, meg a helyén is.
Szerintem vmi levegőirányítő/terelő lap nem zár rendesen/törött/repedt, stb.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15208 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 21:13:55 »

-
Azon túl vagyok, kézben működik, meg a helyén is.
Szerintem vmi levegőirányítő/terelő lap nem zár rendesen/törött/repedt, stb.

Mivel ezekben nincs fűtéscsap ezért a zsalu tereli a levegőt de ha neked csak meleget fúj és a motor pedig jó akkor próbáld ki összedugva is hogy a tekerő is működteti-e mert az is szokott néha kukás lenni!



UI: azért a zsalut is járasd meg a helyén hogy nem-e szorul vagy akad
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15209 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 21:36:52 »

Pontosítok.Teljesen hideg állásban, enyhén meleget fúj. Nem arról van szó, hogy a napon felhevült autóba, a szellőzőrendszeren keresztül melegebb levegő jön be.
A jelenlség főleg tavasszal és ősszel érezhető, amikor még nem engeded le az ablakot, mert annyira meleg nincs kinnt, de ha feltekert ablakkal mész akkor az utastérbe egyértelműen melegebb levegő jön be, mint ami kinnt van. Ablakot letekerve kellemes hűvős jön be.
Ha bekapcsolom a klímát (manuál klímám van), akkor egyértelműen csattan vmi légterelő zsalu, és természetesen jön a hideg.
Néha olyan érzésem van, hogyha a klímát ba majd kikapcsolom, eltellik egy kis idő,  mintha nem jönne a meleg.
A flap motort kivettem, kézben működik. A légterelő vagy nehezen vagy kézzel egyáltalán nem mozgatható (nem emlékszem pontosan). Beszerelt állapotban,álló motor mellett tekergetve tekerőt a hideg és a meleg között, egyértelműen hallatszik ahogy az elekromos motor működik, majd a véghelyzetben megáll. Kicsit megszorulós a hangja a véghelyzetekben.
Na ezért szeretném szétborítani a műszerfal és környékét.
Egyébként többen kérdezték már, hogy miért fűtök. Másnak is feltűnt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15210 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 21:48:52 »

Pontosítok.Teljesen hideg állásban, enyhén meleget fúj. Nem arról van szó, hogy a napon felhevült autóba, a szellőzőrendszeren keresztül melegebb levegő jön be.
A jelenlség főleg tavasszal és ősszel érezhető, amikor még nem engeded le az ablakot, mert annyira meleg nincs kinnt, de ha feltekert ablakkal mész akkor az utastérbe egyértelműen melegebb levegő jön be, mint ami kinnt van. Ablakot letekerve kellemes hűvős jön be.
Ha bekapcsolom a klímát (manuál klímám van), akkor egyértelműen csattan vmi légterelő zsalu, és természetesen jön a hideg.
Néha olyan érzésem van, hogyha a klímát ba majd kikapcsolom, eltellik egy kis idő,  mintha nem jönne a meleg.
A flap motort kivettem, kézben működik. A légterelő vagy nehezen vagy kézzel egyáltalán nem mozgatható (nem emlékszem pontosan). Beszerelt állapotban,álló motor mellett tekergetve tekerőt a hideg és a meleg között, egyértelműen hallatszik ahogy az elekromos motor működik, majd a véghelyzetben megáll. Kicsit megszorulós a hangja a véghelyzetekben.
Na ezért szeretném szétborítani a műszerfal és környékét.
Egyébként többen kérdezték már, hogy miért fűtök. Másnak is feltűnt.

A csattanó hang az a külső/belső lapát hangja lesz! Ha vezérli a motort a tekerő és próbáltad lefogni hogy elég erős is a motor akkor ott minden rendben ezért a zsalut kellene megjáratnod hogy rendesen működik-e és ha igen akkor rakd össze és próbáld ki mert lehet hogy csak valami miatt megszorult a zsalu és ha van kajak a motorban is akkor azt sem égette le a megszorulás és ha összerakod akkor lehet hogy jó is lesz mert ilyenre is volt már példa! Ha akkor sem lesz jó akkor passzolom a kérdést így látatlanban de én akkor sem ajánlom a műszerfal megbontását egyenlőre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15211 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:03:58 »

A csattanó hang az a külső/belső lapát hangja lesz! Ha vezérli a motort a tekerő és próbáltad lefogni hogy elég erős is a motor akkor ott minden rendben ezért a zsalut kellene megjáratnod hogy rendesen működik-e és ha igen akkor rakd össze és próbáld ki mert lehet hogy csak valami miatt megszorult a zsalu és ha van kajak a motorban is akkor azt sem égette le a megszorulás és ha összerakod akkor lehet hogy jó is lesz mert ilyenre is volt már példa! Ha akkor sem lesz jó akkor passzolom a kérdést így látatlanban de én akkor sem ajánlom a műszerfal megbontását egyenlőre!
A külső/belső hangja teljesen más, legalább is ha te is a külső/belső keringetésre gondolsz. Illetve nem tudom, hogy a klíma bekapcsoláshoz van-e köze, hogy kinntről vagy bentről jön a levegő. Szerintem nincs, de lehet tévedek.
A motort nem tudtam kézzel lefogni. Most, hogy gondolkozok rajta tudtam kézzel mozgatni a zsalut, de nehez járt, nem is nagyon erőltettem.
A szétszedés ezért kérdéses számomra, mert 5 éve ilyen, max még 2 évet adok az autónak, szupermax 3-4, és azt is tudom, hogy a 2es Fiestán is nagy meló volt a burkolat le fel, és azért az messze egyszerűbb konstrukció volt, mint a Mondeo.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15212 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:02:42 »

A külső/belső hangja teljesen más, legalább is ha te is a külső/belső keringetésre gondolsz. Illetve nem tudom, hogy a klíma bekapcsoláshoz van-e köze, hogy kinntről vagy bentről jön a levegő. Szerintem nincs, de lehet tévedek.
A motort nem tudtam kézzel lefogni. Most, hogy gondolkozok rajta tudtam kézzel mozgatni a zsalut, de nehez járt, nem is nagyon erőltettem.
A szétszedés ezért kérdéses számomra, mert 5 éve ilyen, max még 2 évet adok az autónak, szupermax 3-4, és azt is tudom, hogy a 2es Fiestán is nagy meló volt a burkolat le fel, és azért az messze egyszerűbb konstrukció volt, mint a Mondeo.

Egy apró kérdés: a ventillátor pl 2-es és 4-es állásban is ugyanolyan meleget fúj?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15213 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:05:51 »

Egy apró kérdés: a ventillátor pl 2-es és 4-es állásban is ugyanolyan meleget fúj?

Ugye ezt most nem kérdezted komolyan?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15214 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:08:18 »

Ugye ezt most nem kérdezted komolyan?  wow1
lehet, hogy beugratós kérdés vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15215 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:15:17 »

Ugye ezt most nem kérdezted komolyan?  wow1
ez egy komoly kérdés
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15216 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:44:06 »

Ugye ezt most nem kérdezted komolyan?  wow1

Hőmérsékletre gondoltam, nem a fújt levegő mennyiségére. Am miért kérded? Hülyeséget kérdezek?  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15217 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:34:36 »

Hőmérsékletre gondoltam, nem a fújt levegő mennyiségére. Am miért kérded? Hülyeséget kérdezek?  vigyor3

Na akkor kezdjük:
A befújt levegő hőmérséklete a radiátor hőmérsékletétől függ mert azon keresztül jön be az utastérbe a levegő! A vízpumpa friss melegvizet nyom a radiátorba a levegő lehűti és a hűvösebb víz kiáramlik a körforgás miatt ugyanis nem tehet mást! Ha adott idő alatt több levegő megy át a radiátoron akkor az lehűti és langyosabb levegő jut az utastérbe és ez a válasz is a kérdésedre! Tehát a maximális fűtőerőt akkor tudjuk elérni ha a vízpumpa által nyomott forróvíz és a ventillátor által keresztűlfújt levegő egyenes arányosságban van egymással! Ha több a levegő akkor az már lehűti a radiátort és nem lesz olyan meleg a befújt levegő hőmérséklete ha kevesebb a levegő akkor pedig nem a hőmérséklete hanem a mennyisége miatt csökken a fűtőhatása! Tehát a befújt levegő minősége és mennyisége elsősorban a viszpumpa szállítási sebességétől függ és ahhoz kell jól beállítanunk a fűtőventillátor sebességét a maximális hőhatás eléréséhez! Turbózni pedig egy gyorsabb vízpumpával és magasabb hőfokú termosztáttal illetve Fordok esetén a téli túlhűtés miatt a hűtőtakaró alkalmazásával is lehet!  A klímánál is dettó ugyanez a helyzet csak ott a klímaszivattyú szállítőértéke mellett a gáz nyomása vagyis a térfogata is befolyásolja a hűtőhatást! Remélem nem hiába írtam ilyen szép hosszút és érthető mindenki számára az egyszerű mondanivaló!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15218 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 09:27:17 »

Na akkor kezdjük:
A befújt levegő hőmérséklete a radiátor hőmérsékletétől függ mert azon keresztül jön be az utastérbe a levegő! A vízpumpa friss melegvizet nyom a radiátorba a levegő lehűti és a hűvösebb víz kiáramlik a körforgás miatt ugyanis nem tehet mást! Ha adott idő alatt több levegő megy át a radiátoron akkor az lehűti és langyosabb levegő jut az utastérbe és ez a válasz is a kérdésedre! Tehát a maximális fűtőerőt akkor tudjuk elérni ha a vízpumpa által nyomott forróvíz és a ventillátor által keresztűlfújt levegő egyenes arányosságban van egymással! Ha több a levegő akkor az már lehűti a radiátort és nem lesz olyan meleg a befújt levegő hőmérséklete ha kevesebb a levegő akkor pedig nem a hőmérséklete hanem a mennyisége miatt csökken a fűtőhatása! Tehát a befújt levegő minősége és mennyisége elsősorban a viszpumpa szállítási sebességétől függ és ahhoz kell jól beállítanunk a fűtőventillátor sebességét a maximális hőhatás eléréséhez! Turbózni pedig egy gyorsabb vízpumpával és magasabb hőfokú termosztáttal illetve Fordok esetén a téli túlhűtés miatt a hűtőtakaró alkalmazásával is lehet!  A klímánál is dettó ugyanez a helyzet csak ott a klímaszivattyú szállítőértéke mellett a gáz nyomása vagyis a térfogata is befolyásolja a hűtőhatást! Remélem nem hiába írtam ilyen szép hosszút és érthető mindenki számára az egyszerű mondanivaló!  vigyor3

Köszönöm, szép hosszú korrekt leírás Smiley
Még nem szedtem szét sose fűtőrendszert darabokra természetesen van elképzelésem, hogyan működik, szóval amit írok, fenntartásokkal kezeljétek Smiley

A korábbi kérdésemmel a klíma nélküli hideg levegőre gondoltam, ilyenkor a fűtőradiátort megkerülve jön be a levegő, gondolom direktben a pollenszűrőtől. Pár éve szinte elégett az ellenálláslétrám, a külső borítása is elkezdett feketedni (bár a végén volt szaga is, az azért feltűnő falbav).
Azt nem tudom, hogy pl 1-es állásban mennyi hőt termel az ellenálláson, de többet, mint 3-asban. Bár azt nem tartom valószínűnek, hogy hidegre tekert kapcsolóval kis venti sebességnél annyira felmelegedne, hogy ez az utastérben érezhető legyen, mintha fűtene. (Esetleg akkor, ha a fűtőmotor nem tud elég levegőt megmozgatni és nem tudja hűteni az ellenállásokat.)
Viszont nem tudom mekkora ellenállások vannak benne, mennyire melegszik fel, és ez nagyságrendileg mennyire vehető észre az utastérben. Csak egy ötlet volt, hogy még hol melegítheti fel a hideg levegőt. És nem is kell hozzá sokat bontani.  Smiley

Egyébként is célszerű kivenni a fűtőmotort és kicsit megkenni zsírral és kifújni belőle a koszt. Pár hete egy szép felhőnyi szénport fújtam ki belőle kompresszorral és kapott zsírt is. Azóta csendesebb lett. (Gondolom még sose takarították ki.)

üdv wave

Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15219 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 10:14:33 »

Köszönöm, szép hosszú korrekt leírás Smiley
Még nem szedtem szét sose fűtőrendszert darabokra

Én tegnap szétszedtem az enyémet. Hát rohadjon meg, aki így tervezte. A motortéri csöveket csak úgy lehetett leszedni, hogy kint volt a motor és a váltó wow1. És meg így is csak Yokkó tudta leszedni, nekem nem ment.

Aztán a lábtérben a 3 torx csavarból 1 sehogyan sem szedhető ki, ezt is megoldotta Yokkó, kitépte a picsbe az egész csavart. A fűtőradiátorhoz csak roncsolással lehet hozzájutni, ahogy választod szét a tálcát a felső burkolattól egyből pattannak el a már kilazított tartófülek. 1 óra görnyedés és precíziós kézimunka után megunja az ember, kitépi az egészet és oldalról csavarozva szépen összerakja.

Egyszerűen nem értem, hogy miért olyanra tervezték amilyen. 2db T20-as torx csavar olyan helyen van alul, hogy a legkisebb torx kulcs is alig fér oda,  1 darab pedig szerszámmal megközelíthetetlen kézzel meg nem oldható.   

Pedig annyira egyszerűen meg lehetett volna ezt oldani. Oldalanként 2-2 csavar és kész. Ugyan úgy tartja a tálcát és a levegődisztribútort, semmivel sem rosszabb megoldás, viszont baromio egyszerűen szerelhető.

Remélem 10 évig megint nem kell kicserélni. falbav falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15220 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 19:32:59 »

Én tegnap szétszedtem az enyémet. Hát rohadjon meg, aki így tervezte. A motortéri csöveket csak úgy lehetett leszedni, hogy kint volt a motor és a váltó wow1. És meg így is csak Yokkó tudta leszedni, nekem nem ment.

ha csak a hengerfejről veszed le a csövet, meg a másikat az olajhűtőről, csővel együtt is ki lehet húzni befelé, nem kell a helyén hozzájutni a bilincsekhez. én legalábbis így csináltam. nekem sikerült szinte roncsolásmentesen kiszedni mindent, de annyi anyázást még nem hallottak tőlem, mint a radiátor cserénél. az is k.urva volt, aki sosem bszott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15221 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 19:48:42 »

ha csak a hengerfejről veszed le a csövet, meg a másikat az olajhűtőről, csővel együtt is ki lehet húzni befelé, nem kell a helyén hozzájutni a bilincsekhez. én legalábbis így csináltam.

Ügyes vagy, ez nekem csak akkor esett le, amikor már végeztem. Haynes arra bíztatott, hogy a motortérből kell oldani a csöveken a bilincseket. falbav

nekem sikerült szinte roncsolásmentesen kiszedni mindent,
Mázlista! wow1

de annyi anyázást még nem hallottak tőlem, mint a radiátor cserénél. az is k.urva volt, aki sosem bszott
nyes
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15222 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 20:29:29 »

Egy apró kérdés: a ventillátor pl 2-es és 4-es állásban is ugyanolyan meleget fúj?
Igen. És hosszútávon is tudja ezt, azaz 2-3 órás autóút, alatt sem "hül" ki.
Egyébként azt gondolom, hogy az ellenállás nem fűtheti fel a levegőt. (Ha egy hajszárítóra, vagy egy beltéri elektromos fűtőberendezésre gondolsz, 1500-2000W körüli, ami fűt is.)  Ilyen mennyiségű levegő hőmérsékletét érezhetően pár fokkal megemelni szertintem 2-300W minimum, az meg 12 V on, 20-25A, az egész szellőztető ventillátor nincs 30-50W. Így az előtétellenállása sem hiszem, hogy 2-300W-os lenne. Az értékeket saccoltam, biztos vannak erre pontos adatok neten.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15223 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:00:07 »

őőőő..izé wow1
mámé az ellenállás fűtené a levegőt?
ezt ugye csak viccből írtad?
a meleg levegő a fűtőradiátoron keresztül paszírozás következtében lesz meleg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15224 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 23:17:32 »

őőőő..izé wow1
mámé az ellenállás fűtené a levegőt?
ezt ugye csak viccből írtad?
a meleg levegő a fűtőradiátoron keresztül paszírozás következtében lesz meleg.


Az ellenállásokkal oldották meg a venti fokozatait. 4es fokozatban direktbe van kötve, minél kisebb a fokozat, annál nagyobb ellenállás van a motor előtt és az ellenállás melegszik.

A korábbiakat nem fűtésre írtam, hanem arra esetre, ha klíma nélkül a leghidegebbre van tekerve. Csak egy eszmefuttatás volt, hogy miként lehet mégis melegebb a befújt levegő, ha nincs kicsit sem fűtésre állítva (és a flap motor jó). Ferqo kicsit tovább jutott, ugyanis gyorsan számolt egy kicsit, amire én nem vettem a fáradtságot. A hozzászólásból látszik, hogy gyakorlatilag esélytelen, hogy az ellenálláslétra ellenállásai érezhetően felfűtsék a beáramló levegőt.

üdv
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15225 Dátum: 2011.08.09 kedd, 20:42:07 »

Az ellenállásokkal oldották meg a venti fokozatait. 4es fokozatban direktbe van kötve, minél kisebb a fokozat, annál nagyobb ellenállás van a motor előtt és az ellenállás melegszik.

A korábbiakat nem fűtésre írtam, hanem arra esetre, ha klíma nélkül a leghidegebbre van tekerve. Csak egy eszmefuttatás volt, hogy miként lehet mégis melegebb a befújt levegő, ha nincs kicsit sem fűtésre állítva (és a flap motor jó). Ferqo kicsit tovább jutott, ugyanis gyorsan számolt egy kicsit, amire én nem vettem a fáradtságot. A hozzászólásból látszik, hogy gyakorlatilag esélytelen, hogy az ellenálláslétra ellenállásai érezhetően felfűtsék a beáramló levegőt.

üdv
persze. azért vannak a levegő útjába, hogy az hűtse őket, kölönben elégne hamar a bizti
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15226 Dátum: 2011.08.09 kedd, 20:52:04 »

Urak!
Nézzétek már azt is, hogy a másik mire válaszol!
Pumukli hozzászólását jópáran benéztétek, ki ki vérmérséklete szerint válaszolt, közben azt nem vettétek észre, hogy az én problámammal kapcsolatban kérdezett vissza.
Továbbra is az a kérdésem, mekkor xopás a fűtésblokkot kivenni a helyéről? (ha én is felületes voltam, és már volt rá válasz, akkor boccs)

Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15227 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:01:51 »

Urak!
Nézzétek már azt is, hogy a másik mire válaszol!
Pumukli hozzászólását jópáran benéztétek, ki ki vérmérséklete szerint válaszolt, közben azt nem vettétek észre, hogy az én problámammal kapcsolatban kérdezett vissza.
Továbbra is az a kérdésem, mekkor xopás a fűtésblokkot kivenni a helyéről? (ha én is felületes voltam, és már volt rá válasz, akkor boccs)

Üdv
Ha az egész dobozt ki akarod szedni,akkor nagy.Mert csöveket lekötni,egész belsőt robbantani azért nem tízperces meló.Nem azt mondom,hogy köré lett építve az autó de bele van applikálva rendesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15228 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:02:59 »

Urak!
Nézzétek már azt is, hogy a másik mire válaszol!
Pumukli hozzászólását jópáran benéztétek, ki ki vérmérséklete szerint válaszolt, közben azt nem vettétek észre, hogy az én problámammal kapcsolatban kérdezett vissza.
Továbbra is az a kérdésem, mekkor xopás a fűtésblokkot kivenni a helyéről? (ha én is felületes voltam, és már volt rá válasz, akkor boccs)

Üdv
te is körülnézhetnél!
volt leírás. kiszeded a lábtér burkolatokat a középkonzol 2 oldaláról, a hátsó lábtérfűtés irányítóját tartja 3 torx csavar, ami alulról áll felfelé. ezt elég nehéz kiszedni, mert ki kell tekeredni, hogy hozzáférj. ez leveszed, és kifordítod jobbra, aztán patentok tartják a fűtőradiátor tálcáját. ezt jó időben csinálva talán nem törik mind le. a hengerfejről leszeded a vízcsöveket, ami befelé megy, meg a vákumcsövet, aztán ki tudod húzni csövekkel együtt befelé az egészet. ezután, ha hanyattfekszel alá, akkor hozzáférsz a légterelőhöz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15229 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:29:13 »

persze. azért vannak a levegő útjába, hogy az hűtse őket, kölönben elégne hamar a bizti

Tudom, hogy azért vannak ott. Roll Eyes
Valószínű, hogy bénán írtam le amit akartam, ezért nem értette meg mindenki elsőre, elnézést. Maga az ötlet, hogy azok az ellenállások az utastérben érezhető mértékben is melegítenék az áramló levegőt, csak egy hülye tipp volt.
üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15230 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:35:26 »

Azért ne fújjátok már nagyobbra mert szétdurran!
Pont ma írtam meg a főnöknek hogy egy szakmai fórumhoz képest túl sok az offolás!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15231 Dátum: 2011.08.09 kedd, 23:02:17 »

Azért ne fújjátok már nagyobbra mert szétdurran!
Pont ma írtam meg a főnöknek hogy egy szakmai fórumhoz képest túl sok az offolás!
lemaradtam valamiről? ki az a főnök? nem találtam ilyen nevű felhasználót... vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #15232 Dátum: 2011.08.10 szerda, 03:34:52 »

Szevasztok !

Szerintetek lehet beszerelni utólagosan MkII Mondiba Isofix rögzítő szettet?
Tehát azt a vasat amelybe az Isofixes gyerekülések kapcsolódnak.
Más off típusnál már hallottam ilyenről.
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15233 Dátum: 2011.08.10 szerda, 07:57:20 »

Azért ne fújjátok már nagyobbra mert szétdurran!
Pont ma írtam meg a főnöknek hogy egy szakmai fórumhoz képest túl sok az offolás!

Ahhoz képest igen, de ez nem szakmai fórum, hanem autós. eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15234 Dátum: 2011.08.10 szerda, 20:26:32 »

Ma beszéltem MkII-Krisztiánnal.
Szerinte műszerfal lebontásban a kábelköteg ki/lebontása a nagy cucli, mert a műszerfalra belülről vannak a kábelek felrögzítve.
A visszaszereleséről nem tudott nyilatkozni, mivel hogy neki még visszarakni sosem kellett :-)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15235 Dátum: 2011.08.10 szerda, 20:31:05 »

Ma beszéltem MkII-Krisztiánnal.
Szerinte műszerfal lebontásban a kábelköteg ki/lebontása a nagy cucli, mert a műszerfalra belülről vannak a kábelek felrögzítve.
A visszaszereleséről nem tudott nyilatkozni, mivel hogy neki még vis***akni sosem kellett :-)
de azt még mindig nem értem, miért kellene lebontani az egész műszerfalat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15236 Dátum: 2011.08.10 szerda, 20:32:48 »

Ma beszéltem MkII-Krisztiánnal.
Szerinte műszerfal lebontásban a kábelköteg ki/lebontása a nagy cucli, mert a műszerfalra belülről vannak a kábelek felrögzítve.
A visszaszereleséről nem tudott nyilatkozni, mivel hogy neki még vis***akni sosem kellett :-)

Igen ez pontosan így van! Hiába találod meg az összes csavart minden a műszerfalhoz van hozzáfogatva és ez bizony copás ám bő nyállal! Ha majd a kombiból kikapon végre én is a műszerfalat akkor csinálok jó képeket hátha majd valaki megírja végig az operációt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15237 Dátum: 2011.08.10 szerda, 20:35:08 »

Igen ez pontosan így van! Hiába találod meg az összes csavart minden a műszerfalhoz van hozzáfogatva és ez bizony copás ám bő nyállal! Ha majd a kombiból kikapon végre én is a műszerfalat akkor csinálok jó képeket hátha majd valaki megírja végig az operációt!  wave
nem emlékszem különös komlikációkra az eddigi bontásokból...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15238 Dátum: 2011.08.10 szerda, 20:59:58 »

de azt még mindig nem értem, miért kellene lebontani az egész műszerfalat...
Az a feltételezésem, hogy azért fűt az autó, mert a flap motor által mozgatott lamella megszorult/eltört/luk van rajta mittudomén. Ha ez így van, akkor a javításhoz mindenképpen szét kell szedni az egészet. Hiába nézek fel alulról, a félig szétszedett fűtésblokkon keresztül, ha ezt látom, akkor is szét kell borítani az egészet. Ha nem ezt látom, akkor meg azért kell szétborítani mindent, hogy megtudjam mitől.
Ezek fényében egyre inkább vagyok azon az állásponton, hogy 5 éve ilyen, a hátrelévő 2-3 at meg kibírom, már így.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15239 Dátum: 2011.08.10 szerda, 21:00:08 »

nem emlékszem különös komlikációkra az eddigi bontásokból...

Mert te utána nem raktad vissza!   vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15240 Dátum: 2011.08.10 szerda, 21:06:57 »

Az a feltételezésem, hogy azért fűt az autó, mert a flap motor által mozgatott lamella megszorult/eltört/luk van rajta mittudomén. Ha ez így van, akkor a javításhoz mindenképpen szét kell szedni az egészet. Hiába nézek fel alulról, a félig szétszedett fűtésblokkon keresztül, ha ezt látom, akkor is szét kell borítani az egészet. Ha nem ezt látom, akkor meg azért kell szétborítani mindent, hogy megtudjam mitől.
Ezek fényében egyre inkább vagyok azon az állásponton, hogy 5 éve ilyen, a hátrelévő 2-3 at meg kibírom, már így.

Ez az "5 éve ilyen" engem a Ladás időszakra emlékztet amikor berohadt a fűtéscsap a vízkőtől és nem lehetett átállítani hidegre mert inkább szétugrott a bovden minthogy megmozduljon a csap!  nyes
Azt is elég nagy cuminak gondoltuk anno és az is volt de hol van az már a mai bő nyálas copásokhoz képest!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #15241 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:43:57 »

Srácok!

2-es mondeoba milyen színű műszerfalak léteznek?
Ilyen szürke, vagy bézsről tudok, meg ami nekem is van az a lilás-kék, de annál sötétebb is volt? Mintha az st-kben sötétebb lenne.
Nekiálltam az autó belső részének felújításának, műszerfal már kinn van, viszont, ha úgyvan valamit csinálnék vele, mert nem tetszik ez a lilás-kék. Vagy valahonnan kéne egy sötétebb, vagy valamivel le tudom fújni, hogy sötétebb legyen? Olyat hallottam, hogy mivel gumis a műszerfal és az anyagában színezett, azt ha csak lefújom sötétebbre, akkor le fog peregni a festék, viszont ha lelakkozom akkor meg egybeáll, és ha hozzáérek erősebben akkor megtörik a festés. Vagy marad (amit nemigazán szeretnék) alternatív megoldásnak a bőrözés/flokkolás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15242 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:45:58 »

Srácok!

2-es mondeoba milyen színű műszerfalak léteznek?
Ilyen szürke, vagy bézsről tudok, meg ami nekem is van az a lilás-kék, de annál sötétebb is volt? Mintha az st-kben sötétebb lenne.
Nekiálltam az autó belső részének felújításának, műszerfal már kinn van, viszont, ha úgyvan valamit csinálnék vele, mert nem tetszik ez a lilás-kék. Vagy valahonnan kéne egy sötétebb, vagy valamivel le tudom fújni, hogy sötétebb legyen? Olyat hallottam, hogy mivel gumis a műszerfal és az anyagában színezett, azt ha csak lefújom sötétebbre, akkor le fog peregni a festék, viszont ha lelakkozom akkor meg egybeáll, és ha hozzáérek erősebben akkor megtörik a festés. Vagy marad (amit nemigazán szeretnék) alternatív megoldásnak a bőrözés/flokkolás?
plasti dip nem lenne jó rá?? az is ilyen gumi festék...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #15243 Dátum: 2011.08.12 péntek, 21:15:46 »

plasti dip nem lenne jó rá?? az is ilyen gumi festék...

Háát nemtom, azt max a műszerfal műanyag részein tudnám elképzelni ha úgy van, meg az nemtudom mennyire inná bele magát a műszerfalba mert az meg ugye ilyen "eres" mintázatú, ami viszont jól néz ki ha látszik, nem csak olyan sima felületű az egész.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #15244 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 19:52:17 »

Üdv mindenkinek!

Olyat észlelek az autón, amit eddig még nem. Alapjáraton remeg a gép.  Embarrassed
Érzem a kormányon is, meg amúgy mindenen. Olyan mintha reszketne, pedig nincs hideg.   Smiley
Vajon mi lehet a probléma? Gyertyákat kicseréltem (gyárit kapott), de akkor sincs változás.
Segítsetek. Köszi.

Saci
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15245 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 19:53:08 »

Üdv mindenkinek!

Olyat észlelek az autón, amit eddig még nem. Alapjáraton remeg a gép.  Embarrassed
Érzem a kormányon is, meg amúgy mindenen. Olyan mintha reszketne, pedig nincs hideg.   Smiley
Vajon mi lehet a probléma? Gyertyákat kicseréltem (gyárit kapott), de akkor sincs változás.
Segítsetek. Köszi.

Saci

Motor illetve váltótartó bakokat nézted már?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15246 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 19:57:11 »

Üdv mindenkinek!

Olyat észlelek az autón, amit eddig még nem. Alapjáraton remeg a gép.  Embarrassed
Érzem a kormányon is, meg amúgy mindenen. Olyan mintha reszketne, pedig nincs hideg.   Smiley
Vajon mi lehet a probléma? Gyertyákat kicseréltem (gyárit kapott), de akkor sincs változás.
Segítsetek. Köszi.

Saci
kábelt mikor cseréltél utoljára?
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #15247 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 19:58:26 »

kábelt mikor cseréltél utoljára?

Gyertyákhoz vezető kábelt? Mondjuk semmilyen kábelt nem cseréltem még. Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15248 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 20:09:12 »

Üdv mindenkinek!

Olyat észlelek az autón, amit eddig még nem. Alapjáraton remeg a gép.  Embarrassed
Érzem a kormányon is, meg amúgy mindenen. Olyan mintha reszketne, pedig nincs hideg.   Smiley
Vajon mi lehet a probléma? Gyertyákat kicseréltem (gyárit kapott), de akkor sincs változás.
Segítsetek. Köszi.

Saci

Első váltótartó bak csere, 3000. wave
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #15249 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 20:14:03 »

Első váltótartó bak csere, 3000. wave
Biztos? Smiley
Most készülök egy hosszabb útra (1200 km) azt még kibírja vajon? Nem lesz nagyobb baj belőle?  Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 311 312 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.