Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 01:46:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745867 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15450 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:41:32 »

Hajrá Csepel! Adjá neki!!! gun gun gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15451 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:46:26 »

nem is olyan rég írtam,hogy van nekem két tök egyforma fojtószelepem,teljesen jó potméterrel.És az egyikkel (a kékével) produkálja ezt az 1100-as alapjáratot,a másikkal nem.Pedig jól zár,gyakorlatilag mind a kettőt szétszedtem,összeraktam és ha vért hányok akkor is azzal ennyivel magasabb az alapjárat.Szerinted mitől van?Sőt előtúrtam a fusimtól kapott fojtót is és az is normális.Nem gondolod,hogy akkor nálad is van olyan cucc,ami egyszerűen azért nem jó mert csak?

Attól van, hogy nem jó a TPS. Hiába méregeted asztalon, üzem közben nem fogod tudni kimérni. Rossz jelet ad, amire az ECU az IACV felhasználásával rosszul reagál amire az injektor több anyaggal válaszol.

Nem kell csűrni-csavarni. Az alapjárat az alapjárat guruló autónál is (nem tekergeted a kormányt folyamatosan, hogy emelje annyival a fordulatot és nem megy a klíma sem állandóan). Ha gurulás közben nem ejti le a gyári megadott értékre, csak megállásnál az nem jó, nem gyári. Az hiba. Ha jó lenne úgy, akkor két féle alapjáratot adna meg a gyár: gurulósat és állóhelyzetit. Vagy ez a helyzet és én vagyok lemaradva? Kétlem. Szal nem kell erre elméleteket gyártani. Ha gurulás közben nem ejti le alapra, hanem fenntartja akkor az nem jól működik.

Nem gondolom, hanem tudom, hogy van a rendszerben egy elem nálam, ami nem jó. Mondhatnám egy legyintéssel, hogy jóóóóó az úgy, gyári. De ilyen hozzáállásal én nem szeretnék élni.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15452 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:47:10 »

na,most épp melyikre gondolsz?(savanyú hsz...)
A kórus meg tudtommal én voltam egyedül.SPANNER meg írt utánam.Akkor?

Jól kiragadtad a lényeget, grat! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15453 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:03:07 »

Attól van, hogy nem jó a TPS. Hiába méregeted asztalon, üzem közben nem fogod tudni kimérni. Rossz jelet ad, amire az ECU az IACV felhasználásával rosszul reagál amire az injektor több anyaggal válaszol.

Nem kell csűrni-csavarni. Az alapjárat az alapjárat guruló autónál is (nem tekergeted a kormányt folyamatosan, hogy emelje annyival a fordulatot és nem megy a klíma sem állandóan). Ha gurulás közben nem ejti le a gyári megadott értékre, csak megállásnál az nem jó, nem gyári. Az hiba. Ha jó lenne úgy, akkor két féle alapjáratot adna meg a gyár: gurulósat és állóhelyzetit. Vagy ez a helyzet és én vagyok lemaradva? Kétlem. Szal nem kell erre elméleteket gyártani. Ha gurulás közben nem ejti le alapra, hanem fenntartja akkor az nem jól működik.

Nem gondolom, hanem tudom, hogy van a rendszerben egy elem nálam, ami nem jó. Mondhatnám egy legyintéssel, hogy jóóóóó az úgy, gyári. De ilyen hozzáállásal én nem szeretnék élni.
Akkor leírom mégegyszer.Van kettő darab sznzor van hozzá három darab fojtószelep.Ebből a két szenzor bármelyik két fojtószelepen normálisan dolgozik a harmadikon kivéve.Ez a kékből került ki.Én egy qrva szóval nem írtam,hogy mértem volna bármit is,ezt honnan szülted könyörgöm?Azt írtam,hogy a két fojtószelepet szétszedtem összeraktam és akkor is maradt ugyanaz a hiba.Hol van itt mérés?Ha a gyakorlati próba azt mutatja,hogy valamiért az a fojtószelep rossz.Lehet,hogy épp csak annyira van elmozdulva/görbülve a tengelye,hogy ennyi plusz levegőtől már feljebb ment az alapjárat.Akkor?A chat-be meg írtam reagálást,ugyanezt csinálod.Fogalmad nincs róla mit írtam,de nekem már fáj az,hogy te motort cseréltél.Esküszöm,meg vagy buggyanva.
Naplózva
tempomax
Vendég
« Új hozzászólás #15454 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:30:45 »

Sziasztok!

ST200-as Mondeo-t hogy lehet húzni? Nem találtam az elején semmiféle helyet ahova a kötelet lehetne rögzíteni.
Sürgős lenne a dolog, szóval ha valaki tud, légyszi válaszoljon minél hamarabb!

Köszi szépen!

tempomax
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15455 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:35:53 »

Sziasztok!

ST200-as Mondeo-t hogy lehet húzni? Nem találtam az elején semmiféle helyet ahova a kötelet lehetne rögzíteni.
Sürgős lenne a dolog, szóval ha valaki tud, légyszi válaszoljon minél hamarabb!

Köszi szépen!

tempomax
ki kell pattintani egy műanyag fedelet és oda tudod becsavarni a pótkeréknél található vonószemet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15456 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:39:18 »

mi van itt ma este? wow1
lejt az asztala mindegyikőtöknek és elgurultak a tabletták a macskaalomba? eplus2
fhaszok vagytok, ha egymásnak estek. le kellene ülni egy pofa sör mellé egy kis házi pálesz után...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15457 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:40:13 »

A mai napi autó alatt bujkálás során rá kellett jönnöm valamire,amit eddig nem tudtam.Ugye cseréltem a lambdákat.Mivel a hátsót leginkább csak hideg motornál lehet,mert összeégeti a kipufogó a kezet,délelőtt ejtettem meg.Na,ekkor a következőt tapasztaltam:
-a lambda jelet nem veszi figyelembe a hidegindításnál a vezérlő,mert hideg a szonda.Ennek az ideje eddig előttem rejtély volt.A miénk fűtött mint köztudott.Nos,ma a parkolóban kb. egy percre indítottam be a motort,hogy olyan helyre álljak,ahol fel tudom emelni az autót,hogy a nagy hasammal aláférjek.Amikor alámásztam megtapogattam a leömlőt közel hideg volt.A szonda viszont közel forró.Gyakorlatilag ezek szerint az indítás utáni egy percben (már ha működik a lambda) szerintem már nézi a vezérlés a lambdajelet.Érdemes fokozottabban figyelni rá,ha nincs hidegen alapjárat és minden más jó.
gyári adat alapján 20mp körül van az ideje
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15458 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:40:36 »

Akkor leírom mégegyszer.Van kettő darab sznzor van hozzá három darab fojtószelep.Ebből a két szenzor bármelyik két fojtószelepen normálisan dolgozik a harmadikon kivéve.Ez a kékből került ki.Én egy qrva szóval nem írtam,hogy mértem volna bármit is,ezt honnan szülted könyörgöm?Azt írtam,hogy a két fojtószelepet szétszedtem összeraktam és akkor is maradt ugyanaz a hiba.Hol van itt mérés?Ha a gyakorlati próba azt mutatja,hogy valamiért az a fojtószelep rossz.Lehet,hogy épp csak annyira van elmozdulva/görbülve a tengelye,hogy ennyi plusz levegőtől már feljebb ment az alapjárat.Akkor?A chat-be meg írtam reagálást,ugyanezt csinálod.Fogalmad nincs róla mit írtam,de nekem már fáj az,hogy te motort cseréltél.Esküszöm,meg vagy buggyanva.

Már megint hogy jön ide az én motorcserém? És még te magyarázod, hogy nem érdekel? Hát ki a faxom jön mindig ezzel? Én vagyok megbuggyanva? Nem inkább te hülyültél meg?

Maradjál már meg magadnak ezzel. Ha nem érdekel a motorcserém, akkor minek írod le naponta 20-szor? Menjél már a pitsába ezzel a baromsággal. Én nem vagyok erre vevő.  
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15459 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:41:07 »

mi van itt ma este? wow1
lejt az asztala mindegyikőtöknek és elgurultak a tabletták a macskaalomba? eplus2
fhaszok vagytok, ha egymásnak estek. le kellene ülni egy pofa sör mellé egy kis házi pálesz után...
ezeknek mondhatod, megint megy a kinek a fasza nagyobb játék  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15460 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:42:18 »

ezeknek mondhatod, megint megy a kinek a ***a nagyobb játék  hehe


Azt tudjuk kinek nagyobb. Mostmár azt is, hogy ez kinek zavaró. hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15461 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:58:54 »

Már megint hogy jön ide az én motorcserém? És még te magyarázod, hogy nem érdekel? Hát ki a faxom jön mindig ezzel? Én vagyok megbuggyanva? Nem inkább te hülyültél meg?

Maradjál már meg magadnak ezzel. Ha nem érdekel a motorcserém, akkor minek írod le naponta 20-szor? Menjél már a pitsába ezzel a baromsággal. Én nem vagyok erre vevő.  
már bocsi,de te hoztad elő,másrészt idáig szó nem volt róla,amíg elő nem rángattad.De hát jó,legyen neked igazad,szomorúan üldögélek a sarokban és csendben pityergek.Ámen.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15462 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:22:28 »

már bocsi,de te hoztad elő,másrészt idáig szó nem volt róla,amíg elő nem rángattad.De hát jó,legyen neked igazad,szomorúan üldögélek a sarokban és csendben pityergek.Ámen.

Ezt meg kikérem magamnak. Leírtam az alapjárati mizériát, amire tőled megkaptam, hogy ne a V6-ommal meg az ST-mel gondolkozzak. Meg, hogy az agyamra ment a motorcsere.

Ezek után van arcod leírni, hogy én hoztam elő? Na pont ez az a szint ami nekem túl primitív.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.28 vasárnap, 23:25:51 írta drof » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15463 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:28:43 »

na,most épp melyikre gondolsz?(savanyú hsz...)
A kórus meg tudtommal én voltam egyedül.SPANNER meg írt utánam.Akkor?

Mint láthatjátok nem szálltam be a buliba mert az osztás mellett azért hasznos infókat is írtatok a többi meg engem nem zavar és nem is érdekel mert látom azért egész jól elvagytok!  nyes
Azért ha már itt tartunk akkor megkérdezném hogy van különbség az 1.6-1.8-2.0-es fojtószelep ház meg poti meg lambda meg ecu stb... meg ilyenek között?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15464 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:37:59 »

Mint láthatjátok nem szálltam be a buliba mert az osztás mellett azért hasznos infókat is írtatok a többi meg engem nem zavar és nem is érdekel mert látom azért egész jól elvagytok!  nyes
Azért ha már itt tartunk akkor megkérdezném hogy van különbség az 1.6-1.8-2.0-es fojtószelep ház meg poti meg lambda meg ecu stb... meg ilyenek között?
MAF: benzin, dízel, v6, ezen belül gyártási idő
poti: benzines 98-ig, 98 után
lambda: 96-ig egységes, utána 96-98 1.6-1.8, 2.0, v6; még azután 1.6-1.8-2.0, v6
alapjárati: külön v6 dátum szerint, egyéb benzines évjárat szerint
ecuval meg dunát lehetne rekeszteni
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15465 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 08:23:12 »

MAF: benzin, dízel, v6, ezen belül gyártási idő
poti: benzines 98-ig, 98 után
lambda: 96-ig egységes, utána 96-98 1.6-1.8, 2.0, v6; még azután 1.6-1.8-2.0, v6
alapjárati: külön v6 dátum szerint, egyéb benzines évjárat szerint
ecuval meg dunát lehetne rekeszteni

Köszi ezt az érdekes választ de ebből én semmit sem tudok így kihámozni!
De ha jól értelmeztem akkor vannak különbségek típus és évjárat szerint csak azt nem lehet tudni hogy mi?
Akkor úgy kérdezem hogy mi van akkor ha ezekből a cuccokból valamelyik nem arra a verdára való?
Nyílván ha olyankor el sem lehet indítani vagy nagyon traktor lesz tőle akkor ilyen összecsere nem létezhet de szerintem vannak Mondik amelyek nem belevaló cuccokkal szaladgálnak a mai napig és akkor vagy csereszabatosak a cuccok vagy csak apró hibák jelentkeznek amire senki sem tud rájönni hogy mitől de azért működik a vas és pont emiatt kérdeztem én is most erre rá!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15466 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 08:39:06 »

Köszi ezt az érdekes választ de ebből én semmit sem tudok így kihámozni!
De ha jól értelmeztem akkor vannak különbségek típus és évjárat szerint csak azt nem lehet tudni hogy mi?
Akkor úgy kérdezem hogy mi van akkor ha ezekből a cuccokból valamelyik nem arra a verdára való?
Nyílván ha olyankor el sem lehet indítani vagy nagyon traktor lesz tőle akkor ilyen összecsere nem létezhet de szerintem vannak Mondik amelyek nem belevaló cuccokkal szaladgálnak a mai napig és akkor vagy csereszabatosak a cuccok vagy csak apró hibák jelentkeznek amire senki sem tud rájönni hogy mitől de azért működik a vas és pont emiatt kérdeztem én is most erre rá!
holnapig lehetne írni, hogy mik a különbségek, ezért felesleges jobban belemélyedni, célszerű konkrét esetről beszélni csak
tps-nél és alapjáratinál van különbség pl. felfogatásban, csatlakozóban, kialakításban is, tehát ebből lényegében vagy jót lehet felrakni vagy semmilyet
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15467 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:36:17 »

akkor szerintem holnap megnézzük, szeretném megelőzni a nagyobb bajt  worship


Nem maga a generátor okozta az enyhe zajt hanem az ékszíj feszítő görgő, ma csere.

Viszont Szombaton hűtő folyadékból hatalmas mennyiséget eleresztett, nem tudtam mire vélni. Azt hittem hogy az előttem parkoló hagyhatta ott így átálltam másik tiszta helyre és kíméltem a kocsit, egész hétvégén csak azt a pár métert tettem meg vele amég átparkoltam. Vasárnap újra egy tócsa fogadott, de szó szerint.   szomoru1 Elvittem hozzáértő rokonhoz megállapította hogy a termosztátnál van a folyás, utána oda jött  a szerelőm addigra teljesen lehűlt a motor nem hogy csöpögött hanem egyenesen folyt a víz.. Kérdezte hogy meghajtottam-e a kocsit? Hát igen, (szerdán az üres úton megakartam nézni mit megy [természetesen ilyenre kijelölt helyen, magán területen] de ahogy elértem az 160 nem volt szívem tovább nyomni neki pedig nagyon simám ment volna még de az leszögezem hogy 5000 fölé nem ment a fordulat számom). És már rá is mutatott hogy mi miatt történhetett az első motortartó bak szinte semmit sem fogott, és tényleg ahogy mutatta nagyon mozgott a motor. Mikor megindultam, nagyon hátra csapódhatott a motor és akkor törhetett meg valami reményei szerint a termosztát.. Már tegnap ott hagytam rokonnál az autót, mivel hozzá jóval közelebb van a műhely. Már reggel 8-óta ott a kocsi remélem még ma  kész is lesz  Wink  De ezekről hibákról nem az autó tehet, hanem az előző tulajdonosa aki elhanyagolta.. és én egyáltalán nem haragszom a mondira de ő csak ezzel tudta a tudtomra adni hogy ki kell cserélni azt a veszélyes motortartó bakot!  nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15468 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:53:02 »


Nem maga a generátor okozta az enyhe zajt hanem az ékszíj feszítő görgő, ma csere.

Viszont Szombaton hűtő folyadékból hatalmas mennyiséget eleresztett, nem tudtam mire vélni. Azt hittem hogy az előttem parkoló hagyhatta ott így átálltam másik tiszta helyre és kíméltem a kocsit, egész hétvégén csak azt a pár métert tettem meg vele amég átparkoltam. Vasárnap újra egy tócsa fogadott, de szó szerint.   szomoru1 Elvittem hozzáértő rokonhoz megállapította hogy a termosztátnál van a folyás, utána oda jött  a szerelőm addigra teljesen lehűlt a motor nem hogy csöpögött hanem egyenesen folyt a víz.. Kérdezte hogy meghajtottam-e a kocsit? Hát igen, (szerdán az üres úton megakartam nézni mit megy [természetesen ilyenre kijelölt helyen, magán területen] de ahogy elértem az 160 nem volt szívem tovább nyomni neki pedig nagyon simám ment volna még de az leszögezem hogy 5000 fölé nem ment a fordulat számom). És már rá is mutatott hogy mi miatt történhetett az első motortartó bak szinte semmit sem fogott, és tényleg ahogy mutatta nagyon mozgott a motor. Mikor megindultam, nagyon hátra csapódhatott a motor és akkor törhetett meg valami reményei szerint a termosztát.. Már tegnap ott hagytam rokonnál az autót, mivel hozzá jóval közelebb van a műhely. Már reggel 8-óta ott a kocsi remélem még ma  kész is lesz  Wink  De ezekről hibákról nem az autó tehet, hanem az előző tulajdonosa aki elhanyagolta.. és én egyáltalán nem haragszom a mondira de ő csak ezzel tudta a tudtomra adni hogy ki kell cserélni azt a veszélyes motortartó bakot!  nyes

A féltengelyeket és a bakokat ma már nem nagyon szokták megnézni a vevők ez már kiment a divatból úgy látszik! De jobb ha megcsináltatsz minden ilyesmit a még a tél előtt és akkor évekig nem lesz baja a verdának! A bakokat azért nem lehet érezni a Mondiknál mert bowdenes a váltókar és nem rudazatos! Ha rudazatos lett volna akkor ki is ugrott volna a váltókar a kezedből amikor elrúgtad neki! nyes
A termosztátházra nagyon figyeljetek oda mert elöregedős szétmállós és megrepededős fajta! És ha lekapjátok akkor tehettek bele egy téli termosztátot mert az is igencsak jól tud jönni a hideg időszakban!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #15469 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:53:37 »

mert ugyanaz az mk1-2 kombi hátsó híd. én is arról vettem az alkatrészt. viszont ritka az mk2 kombi, ami dobos
Ezt cáfolnám.
Az ABS szenzor elhelyezésében biztos, hogy különböznek.
Az is lehet, hogy csak a kései Mk2-k, de akkor is van különbség.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15470 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 11:55:45 »

A féltengelyeket és a bakokat ma már nem nagyon szokták megnézni a vevők ez már kiment a divatból úgy látszik! De jobb ha megcsináltatsz minden ilyesmit a még a tél előtt és akkor évekig nem lesz baja a verdának! A bakokat azért nem lehet érezni a Mondiknál mert bowdenes a váltókar és nem rudazatos! Ha rudazatos lett volna akkor ki is ugrott volna a váltókar a kezedből amikor elrúgtad neki! nyes
A termosztátházra nagyon figyeljetek oda mert elöregedős szétmállós és megrepededős fajta! És ha lekapjátok akkor tehettek bele egy téli termosztátot mert az is igencsak jól tud jönni a hideg időszakban!

Egyenlőre ez az első be nem tervezett kiadásom és tegyük hozzá azért nem lesz olcsó de remélem egyben utolsó is Cheesy
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15471 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 17:39:14 »

Egyenlőre ez az első be nem tervezett kiadásom és tegyük hozzá azért nem lesz olcsó de remélem egyben utolsó is Cheesy
ha a többi alkatrészt idöben cseréled megfelelö szerviz intervallumban nem ér meglepetés.most még nem tudod mi lett elhanyagolva,idö közben ki fog alakulni a saját kis szerviz könyved.  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15472 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:53:27 »

Még mindíg nem mondta meg senki, hogy mibe fáj egy utólagosan beszerelt tempomat.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15473 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:56:15 »

Még mindíg nem mondta meg senki, hogy mibe fáj egy utólagosan beszerelt tempomat.

Kábé 40-50 ropi!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15474 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:56:24 »

Még mindíg nem mondta meg senki, hogy mibe fáj egy utólagosan beszerelt tempomat.
30 körül van a bontott gyári szett
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15475 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:56:31 »

Még mindíg nem mondta meg senki, hogy mibe fáj egy utólagosan beszerelt tempomat.
Mert nem figyelsz, azért!

2 hete leírtam hogy 35e raktárról bőrkormánnyal és a beszerelése még neked is menne.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15476 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:58:43 »

35e a szett bőrkormánnyal.

A beszerelés pikk-pakk, ha Ghia a verda. integet2

Mondtam, hogy leírtam, nem? Akkor? eplus2 integet2
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #15477 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:01:10 »

Sziasztok!

Mi az ajánlott termosztát?  A múltkor valaki ajánlott itt és asszem nem a gyárit ajánlotta. Huh?

tudnátok segíteni?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15478 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:25:43 »

Sziasztok!

Mi az ajánlott termosztát?  A múltkor valaki ajánlott itt és asszem nem a gyárit ajánlotta. Huh?

tudnátok segíteni?

köszi
Isu

Gates a jó.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #15479 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:30:11 »

Gates a jó.

ok, köszi!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15480 Dátum: 2011.08.30 kedd, 13:09:05 »

Sziasztok!

Mi az ajánlott termosztát?  A múltkor valaki ajánlott itt és asszem nem a gyárit ajánlotta. Huh?

tudnátok segíteni?

köszi
Isu


enyémbe most gyári megy termosztátból, de még mindig nincs kész a kocsim  Undecided elvileg ma este már itthon alszik  Tongue
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #15481 Dátum: 2011.08.30 kedd, 13:12:06 »


enyémbe most gyári megy termosztátból, de még mindig nincs kész a kocsim  Undecided elvileg ma este már itthon alszik  Tongue

Sajnos nekem egyik gyári termosztát sem jött be. Össze vissza mutatja a hőt. Autópályán az "O" körül stagnál, majd gondol egyet és durr le a hideg tartományba.
Már megvettem a gates-t. A héten belekerül, majd kiderül...
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15482 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:05:25 »

Sajnos nekem egyik gyári termosztát sem jött be. Össze vissza mutatja a hőt. Autópályán az "O" körül stagnál, majd gondol egyet és durr le a hideg tartományba.
Már megvettem a gates-t. A héten belekerül, majd kiderül...
a hőfokjelző pontossága legendásan "híres" a mondeonál, erre nagyon sokat nem adnék
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15483 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:47:53 »

a hőfokjelző pontossága legendásan "híres" a mondeonál, erre nagyon sokat nem adnék

Ezzel nem értek egyet!
Az összes Fordnál be szokott állni szépen középre és ha mégsem akkor ott nem az óra szokott a hibás lenni legalábbis errefelé ezt mutatja a statisztika! Az enyém a tavaszi hűtőcsere óta csak jó melegben városi poroszkáláskor áll be középre amúgy pedig 11 óra tájban szépen megáll! Mondjuk ez télen majd nekem elég nagy cumi lesz a mégnagyobb túlhűtés miatt de nyáron simán észre lehetett venni a különbséget a két hűtő között! A venti a termo az adók a vízpumpa és az óra is maradt a régi ezért az én esetemben csak a hűtő hozott ekkora változást a rendszerben! Ezért akinek nem áll be szépen vagy ingadozik a mutató akkor szerintem ponthogy az óra mutat jól és a rendszerben van valami kánya de ez csak egy privát vélemény!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15484 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:13:33 »

30 körül van a bontott gyári szett
Akkó jó az nekem így ahogy van. rinya
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15485 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:02:06 »

Igen ez gyárilag ilyen mert gurulás közben az elektronika megemelve tartja az alapjáratot hogy a szervó vagy a klíma miatt nehogy véletlenül is lefulladjon a verda menet közben de ha megállsz akkor visszaengedi a rendes alapjárati szintre és ennek nincs köze az üzemanyaghoz!  wave
Köszönöm a választ mindenkinek. eljen
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15486 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:40:24 »

Sajnos nekem egyik gyári termosztát sem jött be. Össze vissza mutatja a hőt. Autópályán az "O" körül stagnál, majd gondol egyet és durr le a hideg tartományba.
Már megvettem a gates-t. A héten belekerül, majd kiderül...
nálam volt jópár.Gates is,legutoljára,csodát ne várj tőle...ugyanaz volt mint a többivel,semmi változás.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15487 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:42:46 »

fúú gyerekek az a motortartó bak amit kiszereltek nagyon durva volt.. a motoromat a jó Isten és az én reményem tartotta eddig a helyén, ilyen hibára nem figyelnek oda miután össze törik az autó eleje.. megint bebizonyosodott hogy az előző tulajdonos nem fordított rá túl sok figyelmet... és én sem a megvételkor  Lips Sealed
viszont újabb hiba merült fel (eddig is gondoltam rá, csak most hogy hoztam haza a kocsit egy éles helyzet során be is bizonyosodott) .. csak keresztbe fog az ABS ami még a száraz időszakban nem jelent nagy problémát de ahogy beköszönt a tél.. a rossz idő előtt meg kell csináltatnom. milyen költségekre kell számítanom NE kíméljetek! most is szép összeget ráfordítottam de így jár az aki megveszi (szerintem) Magyarország legolcsóbb 2000-es évjáratú érvényes papírokkal rendelkező mondiját  eplus2

természetesen már semmi pénzért nem szabadulnék meg mackótestvértől ez az autó a családban marad ha törik ha szakad!  nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15488 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:44:46 »

fúú gyerekek az a motortartó bak amit kiszereltek nagyon durva volt.. a motoromat a jó Isten és az én reményem tartotta eddig a helyén, ilyen hibára nem figyelnek oda miután össze törik az autó eleje.. megint bebizonyosodott hogy az előző tulajdonos nem fordított rá túl sok figyelmet... és én sem a megvételkor  Lips Sealed
viszont újabb hiba merült fel (eddig is gondoltam rá, csak most hogy hoztam haza a kocsit egy éles helyzet során be is bizonyosodott) .. csak keresztbe fog az ABS ami még a száraz időszakban nem jelent nagy problémát de ahogy beköszönt a tél.. a rossz idő előtt meg kell csináltatnom. milyen költségekre kell számítanom NE kíméljetek! most is szép összeget ráfordítottam de így jár az aki megveszi (szerintem) Magyarország legolcsóbb 2000-es évjáratú érvényes papírokkal rendelkező mondiját  eplus2

természetesen már semmi pénzért nem szabadulnék meg mackótestvértől ez az autó a családban marad ha törik ha szakad!  nyes
hát,azért először egy főfékhengert nézz,mert ha az ereszti az olajat,akkor el se jut az abs-ig.Ha törve volt,akkor nemkizárt csőrepedés,ergo jobban jársz ha az egészet átnézed.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15489 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:53:37 »

de hogy jót is írjak az autóról ugye most egyúttal ki lett cserélve az ékszíj feszítő görgő aminek eddig valami nagyon idegesítő csörgő hangja volt. most már olyan szép halk hangja van a motornak hogy el se hittem hogy jár a motor  beka3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15490 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:57:33 »

de ahogy beköszönt a tél.. a rossz idő

megnöl a fékut föleg abs-el   vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15491 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:59:53 »

természetesen már semmi pénzért nem szabadulnék meg mackótestvértől ez az autó a családban marad ha törik ha szakad!  nyes

Szedjétek le a kerekeket egy haverral és légtelenítsetek egyet az összesnél! A sorrend: JH, BH, JE! BE! Ezzel egyből lecserélitek a fékolajat is és szemügyre is tudjátok venni a fékek állapotát is! Egy 5-ös vipoláncső kell hozzá egy fél literes üveg amibe belelógatod a csövet és egy 10-11-es csillagkulcs a légtelenítőcsavarhoz amit lehetőleg ne törjetek bele! Bár valószínűleg nem ez lesz a baja de ha törve volt akkor ez sosem árt és közben nézzétek hogy a fékek mit csinálnak főleg az elején mert lehet hogy csak a munkahenger van valamelyik első keréknél berohadva ezért nem fog rendesen! A légtelenítésnél az is kiderül hogy nincs-e dugulás vagy eldurranva belül a gumicső mert jártam én is így egy verdával és egyből én sem jöttem rá hogy miért húz el az autó fékezéskor! Aztán lehet hogy csak a futóműved nincs jól beállítva és emiatt húz el az autó egy erősebb fékezéskor vagy csak a szilntek kukásak! Szóval nézzétek át és meg lesz a hibajelenség forrása és ne aggódj előre mert nem lesz csillagászati összeg kicsit felújítani a verdát!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15492 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:01:53 »

hát,azért először egy főfékhengert nézz,mert ha az ereszti az olajat,akkor el se jut az abs-ig.Ha törve volt,akkor nemkizárt csőrepedés,ergo jobban jársz ha az egészet átnézed.

meglesz nézetve és meg is lesz csináltatva a hiba csak most nagyon sok pénzt fel emésztett a kocsi előző héten gumik, most ez. és most érkezett el az a pillanat hogy felemésztettem ez egész ballagásra/érettségire kapott pénzemet amit teljes egészében a kocsiba ment bele Smiley kezdődik az iskola, ideje lenne valamit keresni is amit mellette tudok csinálni  hehe
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15493 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:02:40 »

megnöl a fékut föleg abs-el   vigyor3

Ezt inkább el se kezdd! Köszi!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15494 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:05:46 »

Ezt inkább el se kezdd! Köszi!  wave
mit is?szerinted mire készültem,merényletre,hogy igy megijedtél
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15495 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:08:33 »

mit is?szerinted mire készültem,merényletre,hogy igy megijedtél

Nem vagyok valami ijedős típus!  vigyor3
Csak ez az ABS vagy nem ABS téma mindíg előjön és csak vita van belőle ami teljesen felesleges ezért írtam!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15496 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:11:32 »

Szedjétek le a kerekeket egy haverral és légtelenítsetek egyet az összesnél! A sorrend: JH, BH, JE! BE! Ezzel egyből lecserélitek a fékolajat is és szemügyre is tudjátok venni a fékek állapotát is! Egy 5-ös vipoláncső kell hozzá egy fél literes üveg amibe belelógatod a csövet és egy 10-11-es csillagkulcs a légtelenítőcsavarhoz amit lehetőleg ne törjetek bele! Bár valószínűleg nem ez lesz a baja de ha törve volt akkor ez sosem árt és közben nézzétek hogy a fékek mit csinálnak főleg az elején mert lehet hogy csak a munkahenger van valamelyik első keréknél berohadva ezért nem fog rendesen! A légtelenítésnél az is kiderül hogy nincs-e dugulás vagy eldurranva belül a gumicső mert jártam én is így egy verdával és egyből én sem jöttem rá hogy miért húz el az autó fékezéskor! Aztán lehet hogy csak a futóműved nincs jól beállítva és emiatt húz el az autó egy erősebb fékezéskor vagy csak a szilntek kukásak! Szóval nézzétek át és meg lesz a hibajelenség forrása és ne aggódj előre mert nem lesz csillagászati összeg kicsit felújítani a verdát!

szép kis lista, majd ha lesz keret és idő bele kezdünk worship, és ezen kívül még akad egy két elektromos bisz-*** javítása de most már nem fogok hozzá nyúlni a találkozóig, jövő hét csak a szépítgetésé lesz  Wink
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15497 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:15:01 »

Nem vagyok valami ijedős típus!  vigyor3
Csak ez az ABS vagy nem ABS téma mindíg előjön és csak vita van belőle ami teljesen felesleges ezért írtam!  wave
eszemben sincs vitatkozni  worship mindazon által amit irtam aza valoság.a biztonságnak is ára van jelen esetben a fékut.  poigneemain
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15498 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:15:25 »

Nem vagyok valami ijedős típus!  vigyor3
Csak ez az ABS vagy nem ABS téma mindíg előjön és csak vita van belőle ami teljesen felesleges ezért írtam!  wave
a fizika egy dolog, az pedig hogy ki miként tudja kihasználni és ezáltal milyennek tartja, az egy másik dolog
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15499 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:15:55 »

megnöl a fékut föleg abs-el   vigyor3

ez így igaz de az viszont nem mindegy hogy keresztbe fog, vagy normálisan. mert így könnyedén kitör az autó orra és gyönörűségesenszépségesenszentimentálisan megpördülök  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.