Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:38:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 5745210 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15500 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:17:56 »

ez így igaz de az viszont nem mindegy hogy keresztbe fog, vagy normálisan. mert így könnyedén kitör az autó orra és gyönörűségesenszépségesenszentimentálisan megpördülök  eplus2
igy élmény a vezetés  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15501 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:41:43 »

igy élmény a vezetés  vigyor3

persze jól megnyomja az adrenalinodat de ennek is meg van a megfelelő helye és az ideje Smiley és nem a közúti forgalomba, sajnos volt egy-két durva helyzet télen mikor még féléves jogosítvánnyal nyári kopott sport gumival merészkedtem közúti forgalomba szerencsére mindet megúsztam és nem a véletlennek köszönhetem, nagyapám oktató a vezetés összes csínyát- binnyát elsajátítottam tőle, arról nem beszélve hogy már óvódás koromba nagyon sokat vigyázott rám és az összes kresz óráján,rutin és forgalmi oktatásán ott voltam, az ő ölében vezettem be mindig az autót a garázsba, utána meg mikor már rendesen elértem a pedálokat az udvarba vezettünk és mikor először kimentünk a házak között vezetni hatalmas élmény volt ekkor kezdődött a Fordozás egy ezüst Escorton tanultam meg vezetni Smiley na egy szó mint száz a biztonság mindenek felett és eddig egy karcolást nem ejtettem egyik általam vezetett autón sem és  nem szeretném most elkezdeni egy ilyen műszaki hiba miatt. Smiley

am bocs az offtopicért meg a meséért csak nagyapámnak ma volt egy nagyon komplikált és veszélyes műtétje és nagyon aggódom érte és jól esett fel eleveníteni ezeket az emlékeket és megosztani valakivel Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15502 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:54:08 »

persze jól megnyomja az adrenalinodat de ennek is meg van a megfelelő helye és az ideje Smiley és nem a közúti forgalomba, sajnos volt egy-két durva helyzet télen mikor még féléves jogosítvánnyal nyári kopott sport gumival merészkedtem közúti forgalomba szerencsére mindet megúsztam és nem a véletlennek köszönhetem, nagyapám oktató a vezetés összes csínyát- binnyát elsajátítottam tőle, arról nem beszélve hogy már óvódás koromba nagyon sokat vigyázott rám és az összes kresz óráján,rutin és forgalmi oktatásán ott voltam, az ő ölében vezettem be mindig az autót a garázsba, utána meg mikor már rendesen elértem a pedálokat az udvarba vezettünk és mikor először kimentünk a házak között vezetni hatalmas élmény volt ekkor kezdődött a Fordozás egy ezüst Escorton tanultam meg vezetni Smiley na egy szó mint száz a biztonság mindenek felett és eddig egy karcolást nem ejtettem egyik általam vezetett autón sem és  nem szeretném most elkezdeni egy ilyen műszaki hiba miatt. Smiley

am bocs az offtopicért meg a meséért csak nagyapámnak ma volt egy nagyon komplikált és veszélyes műtétje és nagyon aggódom érte és jól esett fel eleveníteni ezeket az emlékeket és megosztani valakivel Smiley
eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #15503 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:04:32 »

am bocs az offtopicért meg a meséért csak nagyapámnak ma volt egy nagyon komplikált és veszélyes műtétje és nagyon aggódom érte és jól esett fel eleveníteni ezeket az emlékeket és megosztani valakivel Smiley

Jobbulást neki wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15504 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:24:49 »

Jobbulást neki wave

 eljen
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #15505 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 19:11:07 »

Sziasztok!

Kicsit *** úton mentem elég hosszasan és kikapcsolt állapotában elkezdett világítani a manuális légkondi kis lámpácskája. Benyomtam és akkor folyamatosan világított, mikor meg kikapcsoltam akkor pislákolt.
Mi lehet a gond? Hogy lehet ezt orvosolni?
Köszi.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15506 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:26:43 »

Akit esetleg érdekel vezérműszíj szett:

http://www.vatera.hu/auto_motor_alkatresz/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/egyeb/skf_vezermuszij_keszlet_ford_focus_mondeo_fiesta_1475174712.html
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15507 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:55:40 »

ugyanannyiért adja, mintha elmennél és megvennéd boltban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15508 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 19:09:52 »

Tisztelt hozzáértőbbek Smiley

ezekről lennék kíváncsi a véleményeitekre:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_automata-5030780

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-5016725

egyelőre ezeket néztem...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15509 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 19:53:18 »


Automata felejtős, CDW4-es automata V6-ost soha! Nem csak most, soha ne vegyél. (Ami nem ZF, az nagyon meg fogja keseríteni az élted az idő múlásával.)

A második meg úgy meg volt rottyantva, hogy új az egész eleje. Nem ér ennyit. wave
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15510 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:17:39 »

Automata felejtős, CDW4-es automata V6-ost soha! Nem csak most, soha ne vegyél. (Ami nem ZF, az nagyon meg fogja keseríteni az élted az idő múlásával.)

A második meg úgy meg volt rottyantva, hogy új az egész eleje. Nem ér ennyit. wave

köszi Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15511 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:28:44 »

van egy frankó emblémám előre a hűtőrácsra.... Wink
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15512 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 11:19:50 »

néztem még párat... Igazándiból megint eljött a döntészavar Cheesy ha mondeo marad, akkor 2.0 vagy 2.5 benzin, kombi vagy 5 ajtós...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-5040156

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia-4919296 (2.0-ből is *** az automata?)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx-4907177

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_last_edition.digit_klima-4996457 (ez kb fél éve sürgősen eladó... Cheesy )

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_annak_aki_szereti_a_sebesseget-5064749 (ezt is régóta látom)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-5053644

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-4816664

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #15513 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 12:29:06 »

néztem még párat... Igazándiból megint eljött a döntészavar Cheesy ha mondeo marad, akkor 2.0 vagy 2.5 benzin, kombi vagy 5 ajtós...
Mennyivel lenne több a biztosítás és a teljesítményadód ha 2.5 lenne 2.0 helyett? Ha nem sokkal, akkor természetesen a nagyobb  nyes és aztán gázt bele. Ha nem kell pl. szekrényeket vagy építkezéshez cuccolnod, akkor - neked van baba, ugye jól emlékszem? - a babakocsi belefér az 5 ajtósba is.
Persze: szerintem.

Ja, és mi van az amcsi benzintemetővel?  Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15514 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 12:42:23 »

Sziasztok!

Kicsit *** úton mentem elég hosszasan és kikapcsolt állapotában elkezdett világítani a manuális légkondi kis lámpácskája. Benyomtam és akkor folyamatosan világított, mikor meg kikapcsoltam akkor pislákolt.
Mi lehet a gond? Hogy lehet ezt orvosolni?
Köszi.
ilyen uton mérsékeljük a sebességünk az utviszonyoknak megfelöen,mert lesz egy csomo hasonlo kérdésed még.pl.lehasalt az auto mert elhagytam a futomüvet mi lehet a gond?   help
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15515 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 14:27:39 »

Mennyivel lenne több a biztosítás és a teljesítményadód ha 2.5 lenne 2.0 helyett? Ha nem sokkal, akkor természetesen a nagyobb  nyes és aztán gázt bele. Ha nem kell pl. szekrényeket vagy építkezéshez cuccolnod, akkor - neked van baba, ugye jól emlékszem? - a babakocsi belefér az 5 ajtósba is.
Persze: szerintem.

Ja, és mi van az amcsi benzintemetővel?  Smiley

a babakocsi tudom hogy elfér... most is 5 ajtós van Smiley

még nem mondtam , hogys tutti ez lesz, csak az opciókat mérem fel....
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #15516 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:50:26 »

ilyen uton mérsékeljük a sebességünk az utviszonyoknak megfelöen,mert lesz egy csomo hasonlo kérdésed még.pl.lehasalt az auto mert elhagytam a futomüvet mi lehet a gond?   help

Hát sebesség az nem nagyon volt. Megelőzött egy lovasszekér...innen is gondolom, hogy nem mentem gyorsan.
De azóta nem csinálta. Rá tettem a kezem. Lehet tudok gyógyítani ezzel a módszerrel?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15517 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:07:42 »

Hát sebesség az nem nagyon volt. Megelőzött egy lovasszekér...innen is gondolom, hogy nem mentem gyorsan.
De azóta nem csinálta. Rá tettem a kezem. Lehet tudok gyógyítani ezzel a módszerrel?
akkor az nem is ut volt  wow1 te nem szerepeltél az "uri utodot keres"musorban   Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15518 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:22:01 »

Mennyivel lenne több a biztosítás és a teljesítményadód ha 2.5 lenne 2.0 helyett? Ha nem sokkal, akkor természetesen a nagyobb  nyes és aztán gázt bele. Ha nem kell pl. szekrényeket vagy építkezéshez cuccolnod, akkor - neked van baba, ugye jól emlékszem? - a babakocsi belefér az 5 ajtósba is.
Persze: szerintem.

Ja, és mi van az amcsi benzintemetővel?  Smiley
A gázzal csak az a gáz, hogy a ebbe a kasztniba csak a 48 literes pótkeréktartály fér el, abba max a 80%át töltheted(néd), az meg 38,4 liter, ha V6 ot gázzal 13 literrel megúszol (szerintem nem), akkor az 300 km-es hatótávot jelent. Én a 2 literessel örülök, ha 12 liter gázzal eljárok. Nekem kevés ez a hatótáv. V6-al különösen kevés lenne.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Black
Vendég
« Új hozzászólás #15519 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:38:48 »

A gázzal csak az a gáz, hogy a ebbe a kasztniba csak a 48 literes pótkeréktartály fér el, abba max a 80%át töltheted(néd), az meg 38,4 liter, ha V6 ot gázzal 13 literrel megúszol (szerintem nem), akkor az 300 km-es hatótávot jelent. Én a 2 literessel örülök, ha 12 liter gázzal eljárok. Nekem kevés ez a hatótáv. V6-al különösen kevés lenne.

Na ne viccelj már! Inkább tankolsz közel négyszázért, csak hogy hosszabb legyen a hatótáv? 300km-en belül hány gázkutat mondjak akár az országhatáron kívül is. Horvátországot pl. megjárod végig gázzal. De ha kívánod, most rögtön belinkelem Neked az összes magyar gázkút címét.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15520 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:08:49 »

Tisztázzunk valami gyorsan....

NINCS AZ AZ ISTEN, hogy diesel vagy gáz üzemű autóm legyen. erről már egyszer vitáztunk, nem mennék bele... én inkább tankolok 400-ért... nem mellesleg egy V6-ot vagy egy V8-at gázra alakítani... áááááá....

jelen pillanatban a szitu a következő:

úgy néz ki, hogy amibe a tisztelt ügyfél juttatott mínusz, azt ki fogom tudni rendezni, és még jön is be plussz... na már most. a jelenlegi gép megkapja az E rendszámot, majd januártól a P-t. A P jövőre átmegy a Grand Cherokee-ra ami vagy 5.2 V8 vagy 4.0 l6 még nem eldöntött.

viszont mellé, most is kéne, hogy 2 autó legyen (jó lenne legalábbis) és mivel szeretem a mondeo-t, így ebben gondolkozom. Igazándiból kineveztem egy büdzsét amit jelen helyzetben tudok/szeretnék áldozni rá, és ezen büdzséből a legjobbat kellene kihozni...

Szeretnék V6-ot, DE ha adott büdzséből jobb 2.0 16v-t kapok, akkor amellett döntök, tudva, hogy jövőre úgyis másod autó lesz a "csirke" mellett...

kombi vagy 5 ajtós... mindkettő tetszik, az 5 ajtósnak is nagy a csomija, de valamiért a kombi mellé húzok kicsit... Viszont megint ugyan az... ha az 5 ajtósból jobbat kapok, akkor az lesz nem kombi...

kb ennyi jelenleg...

De a fogyasztás külömbség, vagy mennyivel több biztosítani meg ilyenek, ezek a sokadlagos info-k....

mielőtt megint parázs vita robbanna ki, ami úgyis meddő... kérek mindenkit, hogy egyszerűen csak fogadja el, hogy nekem nem a 400ft-os benzinár az elsődleges szempont autóvásárláskor. És akkor nem fogunk vitázni feleslegesen....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15521 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:31:03 »

vegyél kombit. mind a mellet, hogy nincs semmi hátránya, sok előnye van. monnyuk bedobsz egy légrugót a hátuljába és nem fogod vakarni a fejed a telók és a löttyedt rugók miatt.
ez csak egy példa volt, amiért jobb.
v6-ot tényleg csak akkor vegyél, ha nincs kinyomva a szeme.
fogyasztásban nincs óriási különbség a kettő között. ami van, az abból adódik, mint a sport kipu és légszűrő miatt szokott lenni (jobban nyomod, mert jó érzésekkel tölt el)...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15522 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:53:13 »

vegyél kombit. mind a mellet, hogy nincs semmi hátránya, sok előnye van. monnyuk bedobsz egy légrugót a hátuljába és nem fogod vakarni a fejed a telók és a löttyedt rugók miatt.
ez csak egy példa volt, amiért jobb.
v6-ot tényleg csak akkor vegyél, ha nincs kinyomva a szeme.
fogyasztásban nincs óriási különbség a kettő között. ami van, az abból adódik, mint a sport kipu és légszűrő miatt szokott lenni (jobban nyomod, mert jó érzésekkel tölt el)...

nehéz a lábam eszik ez is etetem ezt is Cheesy kombin agyalok én is nagyon...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15523 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:57:35 »

nehéz a lábam eszik ez is etetem ezt is Cheesy kombin agyalok én is nagyon...
sokat ne agyalj, rendes családos ember kombival jár
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15524 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:03:03 »

sokat ne agyalj, rendes családos ember kombival jár
eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15525 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:19:45 »

vegyél kombit. mind a mellet, hogy nincs semmi hátránya, sok előnye van. monnyuk bedobsz egy légrugót a hátuljába és nem fogod vakarni a fejed a telók és a löttyedt rugók miatt.
ez csak egy példa volt, amiért jobb.
v6-ot tényleg csak akkor vegyél, ha nincs kinyomva a szeme.
fogyasztásban nincs óriási különbség a kettő között. ami van, az abból adódik, mint a sport kipu és légszűrő miatt szokott lenni (jobban nyomod, mert jó érzésekkel tölt el)...

Azért ennél picikét nagyobb a fogyasztásbeli különbség bár én csak hallomásból tudom a valós V6-os adatokat de a minimum két lityi az azért simán megvan legalábbis az enyémhez viszonyítva!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15526 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:20:45 »

sokat ne agyalj, rendes családos ember kombival jár

Meg a jó munkásember is!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15527 Dátum: 2011.09.06 kedd, 00:11:50 »

Azért ennél picikét nagyobb a fogyasztásbeli különbség bár én csak hallomásból tudom a valós V6-os adatokat de a minimum két lityi az azért simán megvan legalábbis az enyémhez viszonyítva!  wave

mint írtam a fogyasztás nem meghatározó... számomra egy elhanyagolható tényező....

sokkal inkább érdekel, amit drof mondott, hogy a legtöbb V6 hengerfejes....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15528 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:05:58 »

Azért ennél picikét nagyobb a fogyasztásbeli különbség bár én csak hallomásból tudom a valós V6-os adatokat de a minimum két lityi az azért simán megvan legalábbis az enyémhez viszonyítva!  wave

Azért mert neked sohasem volt V6-od! 2 liter? Ne röhögtess már. V6 tud kevesebbet is enni, mint a 2.0. Miért? Mert nem erőlködik.

Lehet elfogultnak tartani, de én vezetek mindent 1.1-től 3.0-áig, rendszeresen. 2.0 és  2.5 V6 fogyasztása kötött semmi különbözet nincs vegyesben. Sőt, városban a 2.0 kombi pont hogy többet eszik, mint a V6.

Akkor mondj okosat, ha már kipróbáltad. Addig meg hallgass arra, aki már kipróbálta.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15529 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:09:19 »

mint írtam a fogyasztás nem meghatározó... számomra egy elhanyagolható tényező....

sokkal inkább érdekel, amit drof mondott, hogy a legtöbb V6 hengerfejes....

Jelentem, találtam egy V6-ost, ami nem az! Szerencsére pont az én autóm motorterébe került bele, és tényleg nem hengerfejes. Lehet találni, csak komolyan kell keresni V6-ot, nem csak úgy ímmel-ámmal. taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15530 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:39:44 »

Jelentem, találtam egy V6-ost, ami nem az! Szerencsére pont az én autóm motorterébe került bele, és tényleg nem hengerfejes. Lehet találni, csak komolyan kell keresni V6-ot, nem csak úgy ímmel-ámmal. taps
pff...mé az enyém az?
és még öregebb is a kicsike hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15531 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:05:45 »

Azért mert neked sohasem volt V6-od! 2 liter? Ne röhögtess már. V6 tud kevesebbet is enni, mint a 2.0. Miért? Mert nem erőlködik.

Lehet elfogultnak tartani, de én vezetek mindent 1.1-től 3.0-áig, rendszeresen. 2.0 és  2.5 V6 fogyasztása kötött semmi különbözet nincs vegyesben. Sőt, városban a 2.0 kombi pont hogy többet eszik, mint a V6.

Akkor mondj okosat, ha már kipróbáltad. Addig meg hallgass arra, aki már kipróbálta.

Igen elfogult vagy de ez egyáltalán nem baj! Az a plusz két henger meg hegyilevegővel megy mi?  vigyor3
Én elautózok 8,5-8,8 literrel vegyesben és a V6 tulajok elmondása szerint eléggé oda kell figyelni ha le akarják vinni a fogyit 10 alá! Ezt nem én állítom és nem is én próbáltam de nem gondolom hogy hazudnának! A hétvégén jön hozzám egy V6 tulaj alkatrészért majd őt is meg fogom kérdezni hátha ő majd mást mond! De ha már szóba került akkor nekem az 1,8-as kombim is többet evett mint a 2.0 ötajtós de hogy miért azt én sem tudom! Én nem vagyok elfogult és nem is szépítek csak azt tudom hogy én 6500ft-ért szoktam tankolni és 200km elautózok vele! Bár hallottam olyan 2.0-ról is amelyiknek nem lehet ihozni a fogyiját 10 alá de nem gondolom hogy ez normális lenne! De ezen kár vitatkozni mert aki V6-ot vesz az nem siránkozik a fogyasztás miatt akinek meg az a lényeg az nem vesz Mondeót szerintem!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15532 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:14:08 »

Igen elfogult vagy de ez egyáltalán nem baj! Az a plusz két henger meg hegyilevegővel megy mi?  vigyor3
Én elautózok 8,5-8,8 literrel vegyesben és a V6 tulajok elmondása szerint eléggé oda kell figyelni ha le akarják vinni a fogyit 10 alá! Ezt nem én állítom és nem is én próbáltam de nem gondolom hogy hazudnának! A hétvégén jön hozzám egy V6 tulaj alkatrészért majd őt is meg fogom kérdezni hátha ő majd mást mond! De ha már szóba került akkor nekem az 1,8-as kombim is többet evett mint a 2.0 ötajtós de hogy miért azt én sem tudom! Én nem vagyok elfogult és nem is szépítek csak azt tudom hogy én 6500ft-ért szoktam tankolni és 200km elautózok vele! Bár hallottam olyan 2.0-ról is amelyiknek nem lehet ihozni a fogyiját 10 alá de nem gondolom hogy ez normális lenne! De ezen kár vitatkozni mert aki V6-ot vesz az nem siránkozik a fogyasztás miatt akinek meg az a lényeg az nem vesz Mondeót szerintem!  wave
mivel ugyanazt a kasztnit mozgatja, így a nagyobb motor erőkifejtés nélkül képes erre
amúgy meg tempomattal minden további nélkül lehet jó fogyit elérni, normál haladási sebességnél úgyse megy mind a 6 henger Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15533 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:14:42 »

pff...mé az enyém az?
és még öregebb is a kicsike hehe


A tiedben is van hengerfej nem?  nyes
A kor ma már nem számít olyan különbségek vannak az autók állapota között hogy egy 10 éves verda is bőven lehet lerugottabb mint egy 20 éves és ez nem a kor vagy a széria hibája hanem csakis a gazdájuké! Én simán el tudok képzelni 30 év feletti tiptop Mondeókat az utakon bár ahogy elnézem a Lada után az Astra lett az öreg népautó!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15534 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:17:22 »

Igen elfogult vagy de ez egyáltalán nem baj! Az a plusz két henger meg hegyilevegővel megy mi?  vigyor3
Én elautózok 8,5-8,8 literrel vegyesben és a V6 tulajok elmondása szerint eléggé oda kell figyelni ha le akarják vinni a fogyit 10 alá! Ezt nem én állítom és nem is én próbáltam de nem gondolom hogy hazudnának! A hétvégén jön hozzám egy V6 tulaj alkatrészért majd őt is meg fogom kérdezni hátha ő majd mást mond! De ha már szóba került akkor nekem az 1,8-as kombim is többet evett mint a 2.0 ötajtós de hogy miért azt én sem tudom! Én nem vagyok elfogult és nem is szépítek csak azt tudom hogy én 6500ft-ért szoktam tankolni és 200km elautózok vele! Bár hallottam olyan 2.0-ról is amelyiknek nem lehet ihozni a fogyiját 10 alá de nem gondolom hogy ez normális lenne! De ezen kár vitatkozni mert aki V6-ot vesz az nem siránkozik a fogyasztás miatt akinek meg az a lényeg az nem vesz Mondeót szerintem!  wave
Azért próbálj már meg 30-cal alapjáraton ötödikben autózni a sornéggyel...nekem mind a kettő volt (ugye kettő-kettő) Igaz kétezres az nem.Tény,hogy tegnap reggel mentünk a kollegámmal előállítani,az üres városban tartottam neki bemutatót.Jó,mutatott 30-40 lityis fogyasztást is.De az is tény,hogy amióta új lambdák vannak,majd két literrel lejjebb ment.Igaz,még mindig 10 fölött,de gyakorlatilag azt a fél litert lexarom.Ahogy írod,sokat számít az autó előélete,a véhatoknál sok helyen le volt írva a hengerfej problémája.Nekem a kékben a tömítés már csak elméleti szinten létezett hátul.Kicserélve sose volt,drofén igen,Ha jól emlékszem,akkor a tapasztalata szerint a csere után egy literrel esett vissza a fogyasztása.Nameg a használat.Porschéval is mentek 6 litert...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 08:20:30 írta misi107 » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15535 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:26:12 »

mivel ugyanazt a kasztnit mozgatja, így a nagyobb motor erőkifejtés nélkül képes erre
amúgy meg tempomattal minden további nélkül lehet jó fogyit elérni, normál haladási sebességnél úgyse megy mind a 6 henger Smiley

Persze trükközni lehet a fogyi érdekében de az már nem az igazi amokr még arra is oda kell figyelni! Mindenkinek megvan a maga vezetési stílusa és nagyban az határozza meg a fogyasztást is! Ha én kicsit elrúgom neki vagy sietek akkor van hogy városban egy ideig lápáknál kettesével váltok és így vissza tudom hozni azt a pár decit de ezt is hamar megunom mert ha ilyenekre kell figyelni akkor az már nem jó! A tempomatot én is próbáltam használni amíg új volt nekem a verda de Pécs az olyan város hogy azon nem tudsz megállás nélkül végigmenni még akkor sem ha üresek az utak hát még ha a sok ..... ott szerencsétlenkedik előtted! AMúgy ha egyszer itt nálunk összejönne két eléggé eltérő fogyasztású Mondi akkor én simán rászánnék egy hónapot hogy cserélgessem bennük a cuccokat és megtudjam mi befolyásolhatja a fogyasztást azonos használat mellett mert ugyanolyan motornál is lehet akár 2-3 literes fogyasztáskülönbség és az már nem csak az eltérő vezetésből adódik szerintem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15536 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:37:51 »

Azért próbálj már meg 30-cal alapjáraton ötödikben autózni a sornéggyel...nekem mind a kettő volt (ugye kettő-kettő) Igaz kétezres az nem.Tény,hogy tegnap reggel mentünk a kollegámmal előállítani,az üres városban tartottam neki bemutatót.Jó,mutatott 30-40 lityis fogyasztást is.De az is tény,hogy amióta új lambdák vannak,majd két literrel lejjebb ment.Igaz,még mindig 10 fölött,de gyakorlatilag azt a fél litert lexarom.Ahogy írod,sokat számít az autó előélete,a véhatoknál sok helyen le volt írva a hengerfej problémája.Nekem a kékben a tömítés már csak elméleti szinten létezett hátul.Kicserélve sose volt,drofén igen,Ha jól emlékszem,akkor a tapasztalata szerint a csere után egy literrel esett vissza a fogyasztása.Nameg a használat.Porschéval is mentek 6 litert...

Na látod pont ezt írtam az elő hsz-ben hogy ki lehetne tapasztalni a "sornégynél" is ezeket de mivel a V6-nál jobban jelentkezik a különbség az ilyen cserékben ezért ott már megvannak fogyasztáscsökkentő orvoslások de mivel a többinél csak pár decikről beszélhetünk egyes cuccok cseréjénél ezért senki sem foglalkozik vele hogy megtudja miket is kellene kicserélni hogy kevesebb legyen a fogyija pedig szerintem az 1.8-2.0-eseknél is lehetne egy minimum litert lefaragni ha az emberek tudnák hogy mi a ludas a dologban! Ha egyszer majd felmegy 9-9,5 közé a fogyasztásom vegyesben akkor tuttira én is nekiállok kisakkozni hogy mi nem úgy végzi a dolgát ahogy kellene de addig meg örülök hogy csak ennyi és nem panaszkodom! A lényeg az hogy ezek a befektetések hosszabb távon jócskán megtérülnek minden motor esetében!


UI: én 1000-1500-as fordulatszám között csak víszintes úton tudok elautózni ötödikben és 1500 alatt nem gyorsul a verda!
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 08:41:53 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15537 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:40:27 »

Igen elfogult vagy de ez egyáltalán nem baj! Az a plusz két henger meg hegyilevegővel megy mi?  vigyor3
Én elautózok 8,5-8,8 literrel vegyesben és a V6 tulajok elmondása szerint eléggé oda kell figyelni ha le akarják vinni a fogyit 10 alá! Ezt nem én állítom és nem is én próbáltam de nem gondolom hogy hazudnának! A hétvégén jön hozzám egy V6 tulaj alkatrészért majd őt is meg fogom kérdezni hátha ő majd mást mond! De ha már szóba került akkor nekem az 1,8-as kombim is többet evett mint a 2.0 ötajtós de hogy miért azt én sem tudom! Én nem vagyok elfogult és nem is szépítek csak azt tudom hogy én 6500ft-ért szoktam tankolni és 200km elautózok vele! Bár hallottam olyan 2.0-ról is amelyiknek nem lehet ihozni a fogyiját 10 alá de nem gondolom hogy ez normális lenne! De ezen kár vitatkozni mert aki V6-ot vesz az nem siránkozik a fogyasztás miatt akinek meg az a lényeg az nem vesz Mondeót szerintem!  wave

Én a 2.0-el sem nagyon megyek 10l alá... mert nem figyelek oda.... Nem is akarok rá figyelni... ha 2 tankolás között sokat megyek mondjuk autópályán akkor persze lejjebb esik, de alapból nem nagyon. A fogyasztás része nem érdekes...

persze, hogy ha van egy 2.0 5 ajtó meg egy 2.0 kombi a kombi eszik többet... ez logikus... ugyan úgy ahogy az 1.8 esete is, hisz annak jobban kell "erőlködni" ugyan azt a tempót elérni...

lásd egy erősebb nagyobb darab embernek nem okoz gondot egy adott súly megmozgatása míg egy nála kisebbnek az nehezebben megy... mindketten megcsinálják, csak a kisebb jobban erőlködik...

szóval a fogyasztás részét hagyjuk...

A linkeltek közül valamelyikről valami vélemény, észrevétel?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15538 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:58:58 »

persze, hogy ha van egy 2.0 5 ajtó meg egy 2.0 kombi a kombi eszik többet... ez logikus... ugyan úgy ahogy az 1.8 esete is, hisz annak jobban kell "erőlködni" ugyan azt a tempót elérni...
azért, mert az 5ajtó nehezebb?  vigyor3
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15539 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:06:53 »

A múlt hibáiból tanulva ne kezdjük el ezt az egymásnak beszólogatást, töröltem.  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15540 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:08:56 »

A múlt hibáiból tanulva ne kezdjük el ezt az egymásnak beszólogatást, töröltem.  worship

Egyetértek és jól tetted!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15541 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:37:29 »

hú vazze,ezek közül még én is néztem (ötajtósok)...úgy látszik nem kapkodnak utánuk...
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15542 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:25:41 »

hú vazze,ezek közül még én is néztem (ötajtósok)...úgy látszik nem kapkodnak utánuk...

igen én is látok egy kettőt ami elég rég óta "sürgősen eladó" Smiley

szerintem azokban az esetekben pofátlanul alkudni kell, a végén még elhozom nagyon jó áron Cheesy a kézpénz nagy úr a helyszínen...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15543 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:34:50 »

Igen elfogult vagy de ez egyáltalán nem baj! Az a plusz két henger meg hegyilevegővel megy mi?  vigyor3
Én elautózok 8,5-8,8 literrel vegyesben és a V6 tulajok elmondása szerint eléggé oda kell figyelni ha le akarják vinni a fogyit 10 alá! Ezt nem én állítom és nem is én próbáltam de nem gondolom hogy hazudnának! A hétvégén jön hozzám egy V6 tulaj alkatrészért majd őt is meg fogom kérdezni hátha ő majd mást mond! De ha már szóba került akkor nekem az 1,8-as kombim is többet evett mint a 2.0 ötajtós de hogy miért azt én sem tudom! Én nem vagyok elfogult és nem is szépítek csak azt tudom hogy én 6500ft-ért szoktam tankolni és 200km elautózok vele! Bár hallottam olyan 2.0-ról is amelyiknek nem lehet ihozni a fogyiját 10 alá de nem gondolom hogy ez normális lenne! De ezen kár vitatkozni mert aki V6-ot vesz az nem siránkozik a fogyasztás miatt akinek meg az a lényeg az nem vesz Mondeót szerintem!  wave
Nem is a fogyi, meg a siránkozás miatt írtam. Éppen azért írom, mert mindenki azzal utasítja el a V6-ot, hogy sokkal többet fogyaszt, mint a 2.0 és inkább nem vállalja be. Aztán amikor elmegyünk hosszabb útra és látja, hogy pár deci különbség van csak a kettő között, sőt városban néha semmi, akkor nekem önti ki a lelkét, hogy miért nem szóltam, hogy csak ennyi, akkor bevállalta volna.........

Ami miatt nem ajánlott a V6, az a szerelhetősége és az itthoni szervízháttere, alkatrészárai (itthoni). Én a fogyasztást fel sem hozom annak, aki a 2.0 és a 2.5 között vacilál.

Személyesen meg csak annyit tudok mondani, hogy a jelenlegi városi 10.4. 200 lóval. A Fabia (1.4 68 le) vároosija alattam 9.7. A Beetle-é (1.6 102 le) 9.1. Yokkó 2.0-ásé vidéken 8.9, pesten 10.1 alattam, Yokkó alatt 10 fölött eszik mindenhol. vigyor3 Városban a céges mondeok (2.0 TDCi 131 le) 7.2-vel mennek alattam, vidékre nem járok azokkal, azt nem tom. És ugyan úgy vezetem őket.  

Szal én nem merném kijelenteni, hogy 2 liter. Főleg általánosságban nem. Mert lehet, hogy most 2 liter a köztünk lévő difi, de amikor nem pesten, hanem pécsen éltem és ott járkáltam, akkor 8.9-9.3 között eljártam ugyanezzel a mocival.
És akkor máris ott vagyunk, hogy fél literen belül van a difi. integet2
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15544 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:35:57 »

igen én is látok egy kettőt ami elég rég óta "sürgősen eladó" Smiley

 a kézpénz nagy úr a helyszínen...
a készpénz
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15545 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:41:37 »

a készpénz

az
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15546 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:42:06 »

Pécs az olyan város hogy azon nem tudsz megállás nélkül végigmenni még akkor sem ha üresek az utak hát még ha a sok ..... ott szerencsétlenkedik előtted!

Nem volt ám mindig olyan város! 2003-2006 között a nagy laller út úgy volt bekalibrálva, hogy elindultam a budai vámtól, beálltam tempomat 50-re és Uránvárosban ráléptem a fékre, mert hazaértem. Tőkéletes zöldhullám volt 7-8 km-en keresztül. Hú de csipáztam azt! nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15547 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:42:51 »

a készpénz

A kízpíz? vigyor3
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15548 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:46:04 »

A kízpíz? vigyor3

áz drága tezsvírem kézpíz Cheesy


komolyan mondom.... elkövetsz egy helyesírási hibát, és egyből itt a gestapo... jó hogy a rendőrt nem hívja ki senki, hogy "helyesírási hiba esete forog fenn"
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15549 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:47:49 »

Yokkó 2.0-ásé vidéken 8.9, pesten 10.1 alattam, Yokkó alatt 10 fölött eszik mindenhol. vigyor3
csak az elkerülő miatt, nincs is jobb, mint két motorral suhanni  hehe
amúgy ha családostul megyünk, akkor 8,5-9,0 körül jön ki mért értékben
Naplózva
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.